» »

Vulkanizer zajebava

Vulkanizer zajebava

«
1
2 3

Meizu ::

Pa saj ne morem verjet, jaz sem čisti magnet za take stvari. Mogoče bi se pa moral nekje zaposlit kot kakovostni novinar. Šala.

Bom poskusil čim krajše.

Uglavnem, sem dal na avtu menjat gume na zimske oziroma imam dva seta felg in sem vse skupaj pustil tam, ker ni imel časa naredit takoj. No, ko se vrnem je bilo narejeno, rečem hvala, plačam in grem.

Na avtocesto. Od 100km/h dalje tresejo kolesa. Kličem nazaj in vprašam če je centiral gume (sicer je res da so bile že prej montirane na svoje felge ampak on teh gum nikoli ni montiral, je bilo tokrat prvič, nov avto). Pravi da ni centriral (sploh ni dal na tester), ker naj bi kao že bile centrirane. Uglavnem se dogovoriva danes v ponedeljek, da mi pogleda stvar še enkrat in centrira. Pridem tja, me kar takoj odslovi, da ni časa, da je vse zasedeno, da bom pač počasneje vozil po AC pa bo.

A je to korektno? Ker denar je vzel, ampak delo ni pravilno opravljeno. Imam tu kakšne reklamacijske šanse? Sicer sem vmes že dobil drugega gumarja da mi zadevo pregleda kot se spodobi ampak v mojem primeru bo to dvojni strošek brez potrebe.

Zimonem ::

Korektno ni, veš pa kam ne boš več šel.

Meizu ::

No saj, tako tudi bo. Ampak sakramenski šalabajzer.

Zimonem ::

Eh , ne bodo dolgo...m

Meizu ::

Sicer čisto iz firbca - najbrž zagotovo nikjer ne piše, da je centriranje gum del storitve menjave gum, pa vendar je nekako jasno, da je neuspešno centrirana guma lahko smrtno nevarna zadeva pri visokih hitrostih. Ali je v primeru reklamacije oziroma povračila kupnine v tem primeru le-to možno argumentirati s tem, da jih ni centriral?

Niti pod ratzno se ne mislim spuščati v te stvari za teh par deset eur, ampak ker sem firbec me vseeno zanima pravno formalni vidik tega.

bemfa ::

Si plačal samo previjačenje ali tudi centriranje? Normalno se gum ne centrira, če se ne zmeniš.

A. Smith ::

Se pravi, ti si imel pnevmatike montirane na platišča in si z njimi eno zimo ali dve že prevozil. Jaz recimo jih vmes nikoli ne centriram, pa je v redu. Nekateri vedno centrirajo, drugi nikoli.

Predvsem se mi zdi korektno, da pred takšno menjavo SAM POVEŠ, da naj še to naredi. Ker eni, ki tega nočejo pa spet popenijo, ker vidijo še to na računu, češ takoj je še za dodatno delo cepil. Spet pa se vulkanizerju z nekimi ugibanji trenutno ne da ukvarjat, ker ima pred delavnico 100 metrsko vrsto.

Po mojem mnenju je NA TEBI, da poveš, kaj hočeš.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

Meizu ::

bemfa je izjavil:

Si plačal samo previjačenje ali tudi centriranje? Normalno se gum ne centrira, če se ne zmeniš.


Hja, ker smo mi doma bolj "od kmetov" (beri, ne ljubljana), se ponavadi teh storitev niti nikoli ne izpostavlja posebej. Pač prideš na menjavo, on načeloma menja gume, centrira in je to to. Tako smo tega tu vajeni. Saj zato pa sprašujem če je to normalna praksa ali je dejansko normalno, da se folk okoli vozi z necentriranimi gumami.

A. Smith je izjavil:

Se pravi, ti si imel pnevmatike montirane na platišča in si z njimi eno zimo ali dve že prevozil. Jaz recimo jih vmes nikoli ne centriram, pa je v redu. Nekateri vedno centrirajo, drugi nikoli.

Predvsem se mi zdi korektno, da pred takšno menjavo SAM POVEŠ, da naj še to naredi. Ker eni, ki tega nočejo pa spet popenijo, ker vidijo še to na računu, češ takoj je še za dodatno delo cepil. Spet pa se vulkanizerju z nekimi ugibanji trenutno ne da ukvarjat, ker ima pred delavnico 100 metrsko vrsto.

Po mojem mnenju je NA TEBI, da poveš, kaj hočeš.


E, hvala, tole sem želel slišat. Kot sem že zgoraj omenil v postu pri nas to ponavadi vsakič naredijo v paketu brez da se kaj dodatno dogovarjaš. Sem iskreno mislil, da je centriranje dejansko avtomatski del paketa menjave gum.

Aja pa še tole:

Se pravi, ti si imel pnevmatike montirane na platišča in si z njimi eno zimo ali dve že prevozil.


Avto je pač nov/rabljen in ja, verjetno je prejšnji lastnik prevozil kakšno sezono z njimi, itak. Bolj sem mislil, da bo vulkanizer ponovno preveril centriranje gum, če on ni bil tisti, ki jih je prejšnjo sezono centriral. Ampak je potrebno razumeti kontekst, da se v mojem mestu vsi poznamo, ni to kot LJ, kjer si eden od 5 tisočih ki pri nekomu menjajo gume, tu vsi vemo katere avte vozimo in kdo je komu kaj delal. Načeloma.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

BCSman ::

Torej ti si šel previjačit gume in sedaj je vulkanizer kriv, ker ni šel še samoiniciativno centrirat? To je posebej storitev. Samoumevna je samo pri menjavi gum, torej nove gume na feltne.

bemfa ::

Ja te pa pelaj k onemu kmetu ko apriori zastojn centrira, pa bo problem rešen.

T440 ::

Tole je resnična zgodba z gorenjskega konca, leto dni nazaj...

Dvorišče vulkanizerske delavnice. Še mrak v soboto zjutraj. Pripelje passat, lite feltne, nizkoprofilne gume.
Ven stopi dec.
'A je šef klele?' vpije čez celo dvorišče.
Iz žepa potegne Huawei, tri kamere, ekran se zasveti na max svetilnosti.
Šefe pride ven: 'A mene išeš?' v roki telefon, tud max svetilnost....
'Prej sva zarad gum govorva' pravi dec, s pogledom ošine telefon od šefa. Tud Huawei, ampak sam dve kamere, pogajanja bodo easy...
'aja, une skor nove, dve let vožene sam po mest?'
'Ja, une' prav dec. 'A cena vela?
'Vela,', prav šef, ' sam dela jh še nimam tlele. Popoudne bojo'.
' Dobr' prav dec. 'Bom pa dons še tele furov'.
'A va kr zdele poračunova, popoudne me ni tle' prav šef. 'Sej bojo fantje zamenal, sam nečem jih obremenjevt s temi biznisi. Dam še 5 posto dol pa roka'.
'Dobr, me nauš nategnu?' reče dec.
'Nam' pravi šef.
'Zmenen' reče dec, da denar na roko, obadva ugasneta ekrane na telefonu in sta zadovoljna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: T440 ()

Meizu ::

T440 je izjavil:

Tole je resnična zgodba z gorenjskega konca, leto dni nazaj...

Dvorišče vulkanizerske delavnice. Še mrak v soboto zjutraj. Pripelje passat, lite feltne, nizkoprofilne gume.
Ven stopi dec.
'A je šef klele?' vpije čez celo dvorišče.
Iz žepa potegne Huawei, tri kamere, ekran se zasveti na max svetilnosti.
Šefe pride ven: 'A mene išeš?' v roki telefon, tud max svetilnost....
'Prej sva zarad gum govorva' pravi dec, s pogledom ošine telefon od šefa Vulco-ta. Tud Huawei, ampak sam dve kamere, pogajanja bodo easy...
'aja, une skor nove, dve let vožene sam po mest?'
'Ja, une' prav dec. 'A cena vela?
'Vela,', prav šef, ' sam dela jh še nimam tlele. Popoudne bojo'.
' Dobr' prav dec. 'Bom pa dons še tele furov'.
'A va kr zdele poračunova, popoudne me ni tle' prav šef. 'Sej bojo fantje zamenal, sam nečem jih obremenjevt s temi biznisi. Dam še 5 posto dol pa roka'.
'Dobr, me nauš nategnu?' reče dec.
'Nam' pravi šef.
'Zmenen' reče dec, da denar na roko, obadva ugasneta ekrane na telefonu in sta zadovoljna.


Tale je dobra :) Ampak kam smo to prišli, pa to je boljše da imaš v ruzaku akumulator, na glavi ko jamarska svetilka kamera ali pa policijski body cam in dokumentiraš vsak centimeter. Inšpektor scena.

BCSman je izjavil:

Torej ti si šel previjačit gume in sedaj je vulkanizer kriv, ker ni šel še samoiniciativno centrirat? To je posebej storitev. Samoumevna je samo pri menjavi gum, torej nove gume na feltne.


Sej pravim, tako smo to navajeni delat pri nas v občini, bilokoga pri nas boš vprašal boš dobil podobno logiko. Zato pa vprašam kako to realno poteka, iz čistega firbca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

Ganon ::

Jaz jih imam na platiščih in ko sem želel centiranje, sem se za to izrecno dogovoril in plačal. Če se ne nisem, je samo premontiral. Logično.

Meizu ::

Jasno.

Zdi se mi edino čudno, da to ni nekako v samo montažo tako ali drugače vključeno, ker se mi vsaj po mojem mnenju zdi precej nevarno to ugotavljat sredi avtoceste ko pospešiš krepko preko 100km/h. Če se takrat zgodi kaj čudnega s kolesom ni ravno prijetno. Ne zame ne za potencialno soudeležence.

bemfa ::

No da ti razložim kako to realno poteka. Previjačenje vzame 5min. Centriranje pomeni, da mora odstranit stare uteži iz feln, pripravit centrirko (nastavit cole, jode,...), dat kolo gor in testirat. Potem mora na kolo nalepit nove uteži (kolko, mu javi centrirka) in ponovno testirat za kontrolo. Če hoče, da uteži dobro držijo, si mora še felno malo spucat. Ponovi vajo za vse 4 kole. Vzame mu dodatnih 10 minut, pa tud uteži niso zastonj. Torej porabil je 3x toliko časa (15min namesto 5min), pa še nekaj materiala. Vidiš razliko?
Centriranje ni potrebno, če so kole lani bile v ok, bodo letos tudi. Jaz svoje vedno sam vijačim, nikoli ne centriram, razen ko nove gume kupim. Drugače pa zaradi necentriranih kol se še noben ni ubil, tak da ne vlečt nekih odvetnikov v primer.

SambaShare ::

Meizu je izjavil:


A je to korektno? Ker denar je vzel, ampak delo ni pravilno opravljeno. Imam tu kakšne reklamacijske šanse? Sicer sem vmes že dobil drugega gumarja da mi zadevo pregleda kot se spodobi ampak v mojem primeru bo to dvojni strošek brez potrebe.


Koliko pa si plačal? Si plačal centriranje?

Tavher ::

Če tako gledaš bi ti lahko potem še preventivni servis naredil. Da ne bo slučajno kaj narobe.
Kakorkoli vedno je bilo jasno da je vijačenje samo vijačenje in nobeden ti brez naročila in doplačila ne bo centriral. Če nisi siguren kaj imaš naročiš centriranje. Pa ne držim z mehaniki in vulkanizerji. Zaslužijo več kot jaz in večino lepo direkt v žep.

Utk ::

Če so gume na felgah, se jih po defaultu ne centrira. Če ti tako zelo tresejo pri 100, sem malo v dvomih, da bo centriranje kaj dost rešilo.

novak-t ::

Pri premontaži kompletov z platišči se ne centrira gum! To je potrebno posebej naročiti, to je samoumevno samo pri premontaži gum na platiščih.
Da ti zadeva trese, ti je verjetno odpadla utež (že lani, ali med shranjevanjem kompleta ali pri prevozu do in od vulkanizerja) ali pa imaš poškodovano platišče. V tem delu ni to krivda vulkanizerja.
Tisto, da te je pa naslednji dan odslovil je pa idiotsko od njega, ker te je sam naročil naslednji dan.

Zgodovina sprememb…

Meizu ::

bemfa je izjavil:

No da ti razložim kako to realno poteka. Previjačenje vzame 5min. Centriranje pomeni, da mora odstranit stare uteži iz feln, pripravit centrirko (nastavit cole, jode,...), dat kolo gor in testirat. Potem mora na kolo nalepit nove uteži (kolko, mu javi centrirka) in ponovno testirat za kontrolo. Če hoče, da uteži dobro držijo, si mora še felno malo spucat. Ponovi vajo za vse 4 kole. Vzame mu dodatnih 10 minut, pa tud uteži niso zastonj. Torej porabil je 3x toliko časa (15min namesto 5min), pa še nekaj materiala. Vidiš razliko?
Centriranje ni potrebno, če so kole lani bile v ok, bodo letos tudi. Jaz svoje vedno sam vijačim, nikoli ne centriram, razen ko nove gume kupim. Drugače pa zaradi necentriranih kol se še noben ni ubil, tak da ne vlečt nekih odvetnikov v primer.


Vem kako poteka centriranje. Dejstvo je samo, da premontaža pri naših gumarjih stane isto s centriranjem ali brez. Meni vedno pove isto ceno. Zdaj, ali je to "prijateljska" cena ali ne, ubistvu ne vem, ker od nekdaj plačujem isto.

Utk je izjavil:

Če so gume na felgah, se jih po defaultu ne centrira. Če ti tako zelo tresejo pri 100, sem malo v dvomih, da bo centriranje kaj dost rešilo.


To sem tudi jaz pomislil, da ni sama felga kaj povita. Ali mogoče guma fuč? Upam da mi bo tadrugi vulkanizer pomagal odkrit problem.

Tavher je izjavil:

Če tako gledaš bi ti lahko potem še preventivni servis naredil. Da ne bo slučajno kaj narobe.
Kakorkoli vedno je bilo jasno da je vijačenje samo vijačenje in nobeden ti brez naročila in doplačila ne bo centriral. Če nisi siguren kaj imaš naročiš centriranje. Pa ne držim z mehaniki in vulkanizerji. Zaslužijo več kot jaz in večino lepo direkt v žep.


No ajde, če se že vržemo v dlakocepenje, je lažje ustavit na varnostnem pasu z mrtvo mašino kot pa s tremi kolesi recimo. Ampak ja, to je vse skupaj bolj filozofiranje kot kaj drugega, se strinjam.

novak-t je izjavil:

Pri premontaži kompletov z platišči se ne centrira gum! To je potrebno posebej naročiti, to je samoumevno samo pri premontaži gum na platiščih.
Da ti zadeva trese, ti je verjetno odpadla utež (že lani, ali med shranjevanjem kompleta ali pri prevozu do in od vulkanizerja) ali pa imaš poškodovano platišče. V tem delu ni to krivda vulkanizerja.
Tisto, da te je pa naslednji dan odslovil je pa idiotsko od njega, ker te je sam naročil naslednji dan.


Razumem ja, bom vedel za drugič. No to, da me naroči nek dan pa potem odjebe se ni zgodilo prvič, se je pa definitivno zgodilo zadnjič, sem mu tudi že dal vedet da si bom poiskal drugega vulkanizerja.

Felga ne izgleda nikjer udarjena, se pa zavedam, da to ni merilo. No, upajmo da izvem v naslednjih dneh kaj več o tem. Se pa zahvaljujem obrazložitvam glede centriranja, se bom naučil ob menjavi redno omenjat tudi centriranje. Raje sem ziher kot pa da takole ugotavljam sredi avtoceste, vozit sem pa moral v Avstrijo, tako da je bilo vse skupaj kar malo stresno. Če ne drugega so se mi smilile roke avtomobila, takšne vibracije ziher niso ok za avto.

Zgodovina sprememb…

bemfa ::

Da niso tebe tresle zjahane avstrijske avtoceste :D

Goran's Blog ::

Če bi za vsako neumnost odpiral nov post in neumnost delil svetu bi jih bilo na tisoče.

Meizu ::

bemfa je izjavil:

Da niso tebe tresle zjahane avstrijske avtoceste :D


Avstrijske AC so itak zgodba zase ampak žal kolesa res tresejo, bo treba rešit, ni druge. V vsakem primeru lahko zimske premontiram na original felge ki so ziher diht, te druge bodo pa očitno podstavek za rože.

Steinkauz ::

Meizu je izjavil:


Pač prideš na menjavo, on načeloma menja gume, centrira in je to to. Tako smo tega tu vajeni. Saj zato pa sprašujem če je to normalna praksa ali je dejansko normalno, da se folk okoli vozi z necentriranimi gumami.



Če prideš na menjavo, valda centrira.
Če prideš na previjačenje, pa noben ne centrira.
Pa sem tudi s kmetov.

Mene vedno sicer vpraša, če centrira je pa pol duplo dražje kot sam previjačenje.

Sam nikoli ne centriram, zgolj ko se menja pnevmatike s platišč.
No če kakšen robnik zagrabiš z ALU je že mogoče fajn dat pogledat.

Meizu ::

Mene vedno sicer vpraša, če centrira je pa pol duplo dražje kot sam previjačenje.


Mene pa vedno useka za 30eur, če previjačim, menjam gume in centriram, centriram ali nič od tega :D To je verjetno tudi moj razlog za zmedo glede posameznih storitev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

mancini ::

Meizu je izjavil:


Vem kako poteka centriranje. Dejstvo je samo, da premontaža pri naših gumarjih stane isto s centriranjem ali brez. Meni vedno pove isto ceno. Zdaj, ali je to "prijateljska" cena ali ne, ubistvu ne vem, ker od nekdaj plačujem isto.


Daj ne lazi, sploh ne ves kaj je kaj.
Ce bi narocil storitev centriranja zraven previjacenja koles, bi jo dobil. In pa seveda bi jo placal, ker gre mojstru cas in material, ki ga mora kupit.

Zgodovina sprememb…

Bellator ::

Povej še meni kako veš, da laže.

Meizu je izjavil:

Mene vedno sicer vpraša, če centrira je pa pol duplo dražje kot sam previjačenje.


Mene pa vedno useka za 30eur, če previjačim, menjam gume in centriram, centriram ali nič od tega :D To je verjetno tudi moj razlog za zmedo glede posameznih storitev.


Poglej njihov cenik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bellator ()

m0LN4r ::

- Centriranje je posebej postavka
- Centriranje ni samoumevno, ce so gume ze na felgi
- Centriranje je samoumevno, ce das gumo na felgo

End of story. Jaz ze 4 leta in 50.000km nisem nic centriral. Avto gre pr 200 ravno kot puscica.

Se trese? Mozni razlogi poleg centriranja.
Gume so jajcaste, profil ni enakomerno znucan, 1-2x je mogoce na polno zaviral, Felga je nekje mal bolj ruknjena, spigana in tistih par gramov centriranja je zdaj iznicilo. Popravljene felge, bivsi lastnik?
Si prvi lastnik teh gum? Ce ja, so se prej tudi tresle?
Nisi prvi lastnik? Vrzi v smeti, razen ce mislis gor nametat pol kile utezi, da bojo kok tok vredu. Lahk da so felge v kurcu.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

no comment ::

Brezvezno centriranje pri previjačenju ti naredijo in zaračunajo samo nateguni (kadar imajo čas; okrog 15.11. nimajo časa). Pa še to le tistim, ki zgledajo bolj blont.

Očitno si (bolj po sreči) pustil vtis, da nisi čist blont...

_Sajmon_ ::

Sem hodil v Šiško (Avtostop) menjavat gume oz. platišča z gumami. So mi jih tudi skladiščili. Pri menjavi sem vedno rekel, da ni treba centrirat in nisem imel težav. No, potem so kar tebi nič meni nič začeli centrirat (mislim, da je bilo v času covida), ampak ne takrat, ko sem prišel menjat, ampak prej. Seveda sem to plačal. Ok, naj bo. No, nazadnje ko sem to naredil, sem začutil vibracije na avtocesti in seveda sem šel takoj nazaj in moral čakati (!), da sem spet prišel na vrsto. Ponovno centriranje je rešilo težavo. Ampak naslednjič sem samo gume s platišči napakiral v avto in šel k drugemu vulkanizerju.

Glugy ::

Mogoče ti je izven sezone kdo dobre volje še samoinciativno centriral. Vsa čas. Ampak ja načeloma se morš pa zment.

bemfa ::

Eh, njemu še gume premontirajo za isto ceno. Sej pa to so kmeti, 2 špricera pa 30eur pa roka. Če ženo pošlje, ji še olje menjajo, vse za isto ceno :D

Meizu ::

Daj ne lazi, sploh ne ves kaj je kaj.
Ce bi narocil storitev centriranja zraven previjacenja koles, bi jo dobil. In pa seveda bi jo placal, ker gre mojstru cas in material, ki ga mora kupit.


Glej, vozniški izpit imam že slabih 14 let. Sem menjal kar nekaj gum in prmejduš da še nisem toliko dementen, da se ne bi spomnil koliko plačujem ko mi gume premontira na isto felgo in centrira, ter koliko je računal zdaj ko je samo previjačil. Isto

bemfa je izjavil:

Eh, njemu še gume premontirajo za isto ceno. Sej pa to so kmeti, 2 špricera pa 30eur pa roka. Če ženo pošlje, ji še olje menjajo, vse za isto ceno :D


Ni glih tako (če bi, bi bilo dbest), ampak ajde :)

Nisi prvi lastnik? Vrzi v smeti, razen ce mislis gor nametat pol kile utezi, da bojo kok tok vredu. Lahk da so felge v kurcu.


Nisem prvi lastnik. V 14 letih lastništva rabljenih avtov se mi to ni še zgodilo, ampak ej, it happens. Ne bomo umrli. Mi je pa seveda v interesu to rešit čimprej, kvečjemu upam, da so vsaj felge ravne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

Pithlit ::

Psst... Ne govorit da ste 's kmetov' če ne znate gum previjačit. Sramotite vse ostale kmete, če že sebe ne. Upam da vsaj Malizio uporabljate...
Life is as complicated as we make it...

GupeM ::

Meizu je izjavil:

Mene vedno sicer vpraša, če centrira je pa pol duplo dražje kot sam previjačenje.


Mene pa vedno useka za 30eur, če previjačim, menjam gume in centriram, centriram ali nič od tega :D To je verjetno tudi moj razlog za zmedo glede posameznih storitev.

Wtf? 30 eur za previjačenje? To bi pa tudi jaz. 5-6 strank na uro, 150-180 eur. Lepa cena.

Pa sem dal konzervativno oceno. Verjetno bi jih lahko tudi več na uro naredil. Danes sem jih namreč previjačil na avtu od partnerke, pa nisem rabil več kot pol ure, pa sem moral z ročno dvigalko dvigniti avto za vsako gumo posebej. V pol mraku. Če pa dvigneš cel avto pod strop, pa res ne rabiš več kot 5 minut.

Za premontažo pnevmatik, centriranje in nove ventilčke nisem nikoli dal več kot 45 eur (z računom), pa ti vzame precej, precej več časa kot samo previjačenje.

Kakorkoli, gum, ki so že nameščene na platiščih, se načeloma ne centrira. Razen, če so težave s tresenjem. Je pa takrat treba to omenit vulkanizerju.

Se pa na notranji strani platišč lahko nabere tudi kak pesek/blato. Ponavadi se nabere dokaj enakomerno okrog in okrog platišča. Med shranjevanjem se pa lahko ta pesek/blato odlušči samo na kakšnem delu, pa potem trese. V to zadnje sicer nekoliko dvomim, ker če se je del odluščil sam od sebe, bi se verjetno preostanek odluščil med vožnjo in bi nehalo tresti.

Meizu ::

Pithlit je izjavil:

Psst... Ne govorit da ste 's kmetov' če ne znate gum previjačit. Sramotite vse ostale kmete, če že sebe ne. Upam da vsaj Malizio uporabljate...


Čisto iskreno, imam dražji avto trenutno (prvič v lajfu) in me čisto iskreno malo srat stisne, ko pomislim, da bi ga sam na dvigalko stavil in po možnosti zvil kak ne-nosilni del, raje to brigo preložim na nekoga, ki ima registriran obrat :)

Nima to nobene veze s kmeti in tem, kako znamo traktor šravfat :)

GupeM je izjavil:

Meizu je izjavil:

Mene vedno sicer vpraša, če centrira je pa pol duplo dražje kot sam previjačenje.


Mene pa vedno useka za 30eur, če previjačim, menjam gume in centriram, centriram ali nič od tega :D To je verjetno tudi moj razlog za zmedo glede posameznih storitev.

Wtf? 30 eur za previjačenje? To bi pa tudi jaz. 5-6 strank na uro, 150-180 eur. Lepa cena.

Pa sem dal konzervativno oceno. Verjetno bi jih lahko tudi več na uro naredil. Danes sem jih namreč previjačil na avtu od partnerke, pa nisem rabil več kot pol ure, pa sem moral z ročno dvigalko dvigniti avto za vsako gumo posebej. V pol mraku. Če pa dvigneš cel avto pod strop, pa res ne rabiš več kot 5 minut.

Za premontažo pnevmatik, centriranje in nove ventilčke nisem nikoli dal več kot 45 eur (z računom), pa ti vzame precej, precej več časa kot samo previjačenje.

Kakorkoli, gum, ki so že nameščene na platiščih, se načeloma ne centrira. Razen, če so težave s tresenjem. Je pa takrat treba to omenit vulkanizerju.

Se pa na notranji strani platišč lahko nabere tudi kak pesek/blato. Ponavadi se nabere dokaj enakomerno okrog in okrog platišča. Med shranjevanjem se pa lahko ta pesek/blato odlušči samo na kakšnem delu, pa potem trese. V to zadnje sicer nekoliko dvomim, ker če se je del odluščil sam od sebe, bi se verjetno preostanek odluščil med vožnjo in bi nehalo tresti.


Ja, tudi meni se zdi 30eur za samo previjačenje kar lepa cena, ja.

No, da tresejo itak nisem vedel, ker imam ta avto od maja letos in je bila to prva montaža zimskih gum s felgami iz moje strani. Felge so sicer prilično čiste, izven pač tistih nekaj nanosov prahu od ploščic, ki se itak nabira. Nekaj uteži na felgi je sicer vidnih, res vprašanje v kakšnem stanju so te felge.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

Daniel ::

Menjava gum nikoli in nikdar niti na "podeželju" ni vsebovala centriranja. Bo kar čisto tvoja krivda, da tega nisi naročil, ker vulkanizer pač ne more vedeti kako so se tvoje gume obnašale Marca letos.

Če je pa komu previjačenje predrago, v Hofru ali Lidlu se da tu pa tam tudi kaka dvigalka kupit. Lahko previjačite doma, če niste rojeni z dvema levima rokama.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Daniel ()

mugen999 ::

Za mene je to pošten vulkanizer in takih se manjka. Pravilno je takole. Ko se nove gume da na feltne se jih tudi scentrira. Po tem se jih pa NE centrira do izrabe, ali v primeru da ze prej kaka utež pade s felte in kolo zacne tresti. Kdor centrira v vmesnem obdobju kolesa ne da bi to stranka zahtevala je prevarant in to naredi samo zato da pokasira se 5e po gumi, se pravi da v zep se dodatnih 20 eur.

mugen999 ::

Meizu je izjavil:


Mene pa vedno useka za 30eur, če previjačim, menjam gume in centriram, centriram ali nič od tega

Pa ne more bit vedno ista cena.

mugen999 ::

Meizu je izjavil:

in me čisto iskreno malo srat stisne, ko pomislim, da bi ga sam na dvigalko stavil in po možnosti zvil kak ne-nosilni del

Zato pa kupi malo vecjo dvigalko za 200eur pa nebos nic zvil. Pa ce bos doma presravfal bos vsaj enkrat imel pravilno zategnjene matice, samo se moment kljuc za 30eur rabis. Ker vulkanizerji se nimajo časa igrat z moment ključi, oni ti kolesa hitro zabijejo s pnevmatsko pistolo ene 250Nm, namesto 130Nm.

Meizu ::

mugen999 je izjavil:

Za mene je to pošten vulkanizer in takih se manjka. Pravilno je takole. Ko se nove gume da na feltne se jih tudi scentrira. Po tem se jih pa NE centrira do izrabe, ali v primeru da ze prej kaka utež pade s felte in kolo zacne tresti. Kdor centrira v vmesnem obdobju kolesa ne da bi to stranka zahtevala je prevarant in to naredi samo zato da pokasira se 5e po gumi, se pravi da v zep se dodatnih 20 eur.


Pa saj to, nimam merilnega instrumenta doma, da bi vedel, če je padla kakšna utež dol ali ne. In se absolutno strinjam s tem, da je moja krivda da tega nisem omenil. Ker zdaj vem, da centriranje ni "de facto" del osnovnega servisa menjave.

Pa ne more bit vedno ista cena.


Pa prmejduš da je. Sicer seveda ne morem govorit za vse vulkanizerje v naši občini, ampak tale specifični ne šmirgla kaj dosti.

Zato pa kupi malo vecjo dvigalko za 200eur pa nebos nic zvil. Pa ce bos doma presravfal bos vsaj enkrat imel pravilno zategnjene matice, samo se moment kljuc za 30eur rabis. Ker vulkanizerji se nimajo časa igrat z moment ključi, oni ti kolesa hitro zabijejo s pnevmatsko pistolo ene 250Nm, namesto 130Nm.


No tale moj dozdajšnji vulkanizer je kar lepo zategnil vse vijake z moment ključem. Še vedno, tu nimam pripomb.

Ubistvu realno čez njega nimam pripomb razen tega, da se pač pri njemu dogovoriš za datum, nakar te odjebe. To je tudi razlog za moj odhod. Mislim ja, kar sem do sedaj spisal skupaj se bere kot da je to nek Franček iz sela, ki po kosilu zategne pet avtov in zvije pol felg, ampak ni tako. Ima pač seveda proper obrat z vso potrebno opremo.

Moja dilema je izključno bila bazirana na vprašanje ali je centriranje obvezno ali ni. Zdaj vidim da ni, lesson learned in gremo dalje. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

GupeM ::

mugen999 je izjavil:

Meizu je izjavil:

in me čisto iskreno malo srat stisne, ko pomislim, da bi ga sam na dvigalko stavil in po možnosti zvil kak ne-nosilni del

Zato pa kupi malo vecjo dvigalko za 200eur pa nebos nic zvil. Pa ce bos doma presravfal bos vsaj enkrat imel pravilno zategnjene matice, samo se moment kljuc za 30eur rabis. Ker vulkanizerji se nimajo časa igrat z moment ključi, oni ti kolesa hitro zabijejo s pnevmatsko pistolo ene 250Nm, namesto 130Nm.

Kjer sem jaz nazadnje menjal gume, je zategoval z moment ključem. Sicer je pa popolnoma vseeno, če je zadeva zategnjena na 250 Nm, namesto na 130 Nm. Če platišče preživi. Problem je le, če platišče poči zaradi tega. Nisem pa še slišal za tak primer. Ne trdim, da se ne dogaja, slišal pa še nisem.

A. Smith ::

GupeM je izjavil:

Kjer sem jaz nazadnje menjal gume, je zategoval z moment ključem. Sicer je pa popolnoma vseeno, če je zadeva zategnjena na 250 Nm, namesto na 130 Nm. Če platišče preživi. Problem je le, če platišče poči zaradi tega. Nisem pa še slišal za tak primer. Ne trdim, da se ne dogaja, slišal pa še nisem.

Bolj verjetno kot da poči je, da se matica zapeče na navoj (ali vijak v luknjo) in je ne dobiš dol. Lahko sicer, da gre s kompresorjem dol (če se raje ne odtrga kaj), ampak veliko sreče pri tako zategnjenem kolesu menjati z rezervnim nekje na cesti.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

Lonsarg ::

Mislm naceloma bi te vulkanizer lahko samoiniciativno vprasal, zakaj si mu sploh pripeljal, ce so ze na feltnih in bi prec ugotovila da gre za nov avto in je potrebno centriranje.

Namrec sezonsko premotazo gum ki so ze na feltnih in centrirane se dela doma, ne pa pri vulkanizerju. Ce vozis k vulkanizerju menjat imas logicno ene same feltne, zakaj bi jih placal ce ne mislis to sam menjat :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Meizu ::

Namrec sezonsko premotazo gum ki so ze na feltnih in centrirane se dela doma, ne pa pri vulkanizerju. Ce vozis k vulkanizerju menjat imas logicno ene same feltne, zakaj bi jih placal ce ne mislis to sam menjat :)


No, dober zapis. Sicer sem že prej zgoraj omenil, da imam prvič malo dražji avto in me je malo v rit stisnilo to sam delat zaradi dvigalk, ker ne želim kaj zjebat in raje plačam tistih 30 eur da mi jih naruka gor nekdo, ki ima proper dvigalo. No kakorkoli, dobro razmišljanje, ker je res potem vprašanje zakaj ti je nekdo pripeljal felge za samo prešravfat.

Mogoče sem jaz naiven ampak če bi bil sam vulkanizer bi mogoče vseeno preventivno vprašal če je potrebno centriranje gum ali ne, pa se potem stranka sama izjasne. Mogoče vprašam preveč, to je res. Vem pa, da če bi bil sam pri menjavi felg prisoten in bi videl na licu mesta, da jih ni scentriral bi ga že sam pozval da to naredi. Ker pa pri premontaži nisem bil prisoten sem nekako naivno mislil, da bo to itak naredil, ker se to itak vedno dela. No ja.

bemfa ::

Zato se pa avta (sploh malo dražjega) ne pušča vsakemu šalabajzeru brez nadzora.

blackbfm ::

Sicer sem že prej zgoraj omenil, da imam prvič malo dražji avto in me je malo v rit stisnilo to sam delat zaradi dvigalk, ker ne želim kaj zjebat in raje plačam tistih 30 eur da mi jih naruka gor nekdo, ki ima proper dvigalo


kaj ko boš sred vukojebine mogu namontirat rezervno gumo, boš tudi čakal vulkanizerja ker je malo dražji avto:))

Meizu ::

kaj ko boš sred vukojebine mogu namontirat rezervno gumo, boš tudi čakal vulkanizerja ker je malo dražji avto:))


Mislim, zdaj si pa poreden malo. A ko te bo medved po gozdu lovil boš tudi pazil da boš samo po prstih tekel da si pet ne zjebeš?

Dokler ni sile si lahko privoščim kvalitetno dvigalo. Ko bo pač sredi vukojebine razneslo gumo bom pač postopal kot bom takrat lahko. Ane :D

bemfa je izjavil:

Zato se pa avta (sploh malo dražjega) ne pušča vsakemu šalabajzeru brez nadzora.


Pa ni šalabajzer, res ne. Mogoče malo poseben mentalno ampak daleč od šalabajzerja. Razen naročanja strank, tam je pa res šalabajzer z veliko začetnico.

To je pač čisti primer sile in navala strank, ko imaš preveč naročnikov in ti je customer service na absolutno zadnjem mestu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

GupeM ::

blackbfm je izjavil:

Sicer sem že prej zgoraj omenil, da imam prvič malo dražji avto in me je malo v rit stisnilo to sam delat zaradi dvigalk, ker ne želim kaj zjebat in raje plačam tistih 30 eur da mi jih naruka gor nekdo, ki ima proper dvigalo


kaj ko boš sred vukojebine mogu namontirat rezervno gumo, boš tudi čakal vulkanizerja ker je malo dražji avto:))

Kakšnih 90 % novih, malo dražjih avtov itak nima več rezervne gume...

Sicer imajo pa avtomobili namensko ojačano točko za sprednjimi oz pred zadnjimi gumami, kamor daš dvigalko, ko ga je treba dvigniti. Se zadeva lepo vidi.

PacificBlue ::

V soboto sem zamenjal gume s pomocjo dvigalke na treh avtih.
Sicer mi je vw dvigalka na navoj sla vmes po gobe, sem potem uporabil hidro dvigalko.
Saj gre cist enostavno, moras pa za varnost podlozit kaksno kolo, da se ti avto ne spelje, ko ga imas na dvigalki.
Sploh, če avto ne stoji na ravnem:)
I’m out.
:3
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Centriranje gum (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9110259 (7510) bbbbbb2015
»

Menjava pnevmatik - cena

Oddelek: Na cesti
4310357 (8782) Gr8t
»

Nakup jeklenih platišč za zimo, da ali ne? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8815547 (12911) nekoman
»

menjava dveh gum

Oddelek: Na cesti
296659 (5601) ;-)
»

Zimske gume na svojih platiščih in centriranje

Oddelek: Loža
337581 (6661) energetik

Več podobnih tem