Forum » Loža » Težave s Samsungovo pomočjo
Težave s Samsungovo pomočjo
pygmalion ::
Bellzmet ::
"Če si ga kupil na daljavo imata isti problem. Pošlješ nazaj in zahtevaš povrnjeno kupnino. End of story."
Ne razumeš. Pošlješ nazaj in ga NE sprejmejo, ker rečejo, da si ga zaradi neprimerne uporabe poškodoval.
Ne razumeš. Pošlješ nazaj in ga NE sprejmejo, ker rečejo, da si ga zaradi neprimerne uporabe poškodoval.
Slopek ::
"Če si ga kupil na daljavo imata isti problem. Pošlješ nazaj in zahtevaš povrnjeno kupnino. End of story."
Ne razumeš. Pošlješ nazaj in ga NE sprejmejo, ker rečejo, da si ga zaradi neprimerne uporabe poškodoval.
Točno to. Folk sploh ne razume enostavnega zapisa, empatija je pa itak izginila in je nemogoče pričakovati, da se je kdo sploh sposoben postaviti v nek drug položaj.
Kupil telefon v Sloveniji, drug dan vtaknil vanj slušalke. Telefon ne dela več pravilno. Grem v trgovino kjer to pošljemo na pooblaščen servis, ki zavrne uveljavljanje stvarne napake, zaradi nestrokovnega priklopa slušalk.
Kaj je tu težko za razumeti? Zame je to stvarna napaka in hotel sem nov aparat, ker sem več kot očitno dobil defekten telefon. Ampak ja, serviserji so carji, ki ti potem, tako kot tisti kreten Urankar, povejo, da se nečesa nisi dobro naučil. Priklopit slušalke je res umetnost, se večja, kot pravilna hoja za ultramaratonce.
D3m ::
Torej je tovarna prodajala defektne izdelke in nobenemu telefon ni več delal. :)
Stvarna napaka je unikum Slovenije. :)
V primeru, ko boš kupoval nov avto vedi, da že imajo cca. 10km na števcu.
Ne pozabi uveljavljati stvarne napake. :)
Stvarna napaka je za Samsung "garancija" :)
In za Gizzmo je diagnostika "servis"
In jaz kot navadna stranka bi po božji milosti to moral vedeti. Edino da "stvarna napaka" ni "garancija" in "diagnostika" ni "servis" po katerikoli razen servisersko-samsungovski logiki.
Stvarna napaka je unikum Slovenije. :)
V primeru, ko boš kupoval nov avto vedi, da že imajo cca. 10km na števcu.
Ne pozabi uveljavljati stvarne napake. :)
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
49106 ::
Torej je tovarna prodajala defektne izdelke in nobenemu telefon ni več delal. :)
Katera tovarna ima 100% izmet?
49106 ::
Vemo, da ima najmanj en defekten, kako pa ti veš, da gre očitno za 100% izmet? (Vem, mal ga hecaš :P)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
D3m ::
Ker je uveljavljal stvarno napako. :)
Torej je so vedeli prodajalec/proizvajalec, da je defekten. :D
Torej je so vedeli prodajalec/proizvajalec, da je defekten. :D
|HP EliteBook|R5 6650U|
D3m ::
Kar nam potlej ostane samo ne poškodba med logistiko ali pa Slopek res ne zna vtikati jack-a v luknjo. ;)
|HP EliteBook|R5 6650U|
Ales ::
Utk ::
Je možno, ampak če ti dela zvočnik, vtakneš slušalke, nekaj poči, in ne dela več, potem to ni stvarna napaka, ampak garancija. Ker iz traku je delalo, potem se je pa nekaj zgodilo. Ok, zakon pravi, da bi moral prodajalec tu dokazat, da je bila stvar v redu in potem crknila, ampak to v tem primeru ni težko, ker tudi sam pravi, da prej, prvi dan, je delal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
49106 ::
zakon pravi, da bi moral prodajalec tu dokazat, da je bila stvar v redu in potem crknila.
A nam citiraš zakon, ki se na to nanaša? Iz 459. ni moč priti do enakega sklepa kot ti.
Kdaj gre za stvarne napake
459. člen
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno običajno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu bila morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
Ales ::
Slopek ::
Je možno, ampak če ti dela zvočnik, vtakneš slušalke, nekaj poči, in ne dela več, potem to ni stvarna napaka, ampak garancija. Ker iz traku je delalo, potem se je pa nekaj zgodilo. Ok, zakon pravi, da bi moral prodajalec tu dokazat, da je bila stvar v redu in potem crknila, ampak to v tem primeru ni težko, ker tudi sam pravi, da prej, prvi dan, je delal.
Vse bi verjetno delalo tudi dalj, če ne bi vklopil slušalk, ampak sem jih. Po mnenju stroke, na žalost nepravilno.
Sem pa tistikrat to preverjal na netu in nisem bil edini s takimi težavami. Do prvega priklopa slušalk torej ok.
D3m ::
Je možno :D
Samo to je pa že potlej uveljavljanje garancije :D
Po naši zakonodaji lahko v takem primeru uveljavljaš stvarno napako. Upam, da to veš, da ne bi bil res tako neumen in šel uveljavljat garancije.
No tukaj pa pride slovenski unikum v igro.
Stvarna napaka = garancija
s tem, da imamo še garancijo.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Slopek ::
Je možno, ampak če ti dela zvočnik, vtakneš slušalke, nekaj poči, in ne dela več, potem to ni stvarna napaka, ampak garancija. Ker iz traku je delalo, potem se je pa nekaj zgodilo. Ok, zakon pravi, da bi moral prodajalec tu dokazat, da je bila stvar v redu in potem crknila, ampak to v tem primeru ni težko, ker tudi sam pravi, da prej, prvi dan, je delal.
Vse bi verjetno delalo tudi dalj, če ne bi vklopil slušalk, ampak sem jih. Po mnenju stroke, na žalost nepravilno.
Sem pa tistikrat to preverjal na netu in nisem bil edini s takimi težavami. Do prvega priklopa slušalk torej ok. Jaz pravim, da naprave iz traku niso preverili 100%. Lahko je bilo kaj z materialom. Kaj jaz vem?
Ales ::
Je možno :D
Samo to je pa že potlej uveljavljanje garancije :D
Po naši zakonodaji lahko v takem primeru uveljavljaš stvarno napako. Upam, da to veš, da ne bi bil res tako neumen in šel uveljavljat garancije.
No tukaj pa pride slovenski unikum v igro.
Stvarna napaka = garancija
s tem, da imamo še garancijo.
A do zdaj smo se pogovarjali o stvarni napaki na Veneri?
Utk ::
zakon pravi, da bi moral prodajalec tu dokazat, da je bila stvar v redu in potem crknila.
A nam citiraš zakon, ki se na to nanaša? Iz 459. ni moč priti do enakega sklepa kot ti.
Kdaj gre za stvarne napake
459. člen
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno običajno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu bila morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Normalno, ker ta člen nima veze s tem. Po zakonu se znotraj pol leta predvideva, da je napaka obstajala že ob nakupu. Prodajalec bi lahko dokazoval, da to ni res, ampak v resnici bi bilo to brez veze, ker v vsakem primeru mora stvar zamenjat ali popravit. Najbrž pa popravilo ni toliko cenejše, da bi se zarad tega kompliciralo. Potem že raje rečejo, da napake ali ni, ali pa da je kriv uporabnik.
Je možno, ampak če ti dela zvočnik, vtakneš slušalke, nekaj poči, in ne dela več, potem to ni stvarna napaka, ampak garancija. Ker iz traku je delalo, potem se je pa nekaj zgodilo. Ok, zakon pravi, da bi moral prodajalec tu dokazat, da je bila stvar v redu in potem crknila, ampak to v tem primeru ni težko, ker tudi sam pravi, da prej, prvi dan, je delal.
Vse bi verjetno delalo tudi dalj, če ne bi vklopil slušalk, ampak sem jih. Po mnenju stroke, na žalost nepravilno.
Sem pa tistikrat to preverjal na netu in nisem bil edini s takimi težavami. Do prvega priklopa slušalk torej ok.
Ok, sej tudi v tem primeru je napaka očitno obstajala že pri nakupu, samo pokazala se ni dokler nisi vtaknil slušalk. Tu ti bi pač morali dat denar nazaj, če bi to zahteval (in če je bilo to še pod starim zakonom), ti bi si pa kupil nov telefon.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
49106 ::
zakon pravi, da bi moral prodajalec tu dokazat, da je bila stvar v redu in potem crknila.
A nam citiraš zakon, ki se na to nanaša? Iz 459. ni moč priti do enakega sklepa kot ti.
Kdaj gre za stvarne napake
459. člen
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno običajno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu bila morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Normalno, ker ta člen nima veze s tem. Po zakonu se znotraj pol leta predvideva, da je napaka obstajala že ob nakupu. Prodajalec bi lahko dokazoval, da to ni res, ampak v resnici bi bilo to brez veze, ker v vsakem primeru mora stvar zamenjat ali popravit.
A citiraš tisti člen, ki ima zvezo s tem? (Brskam tudi sam, ampak še nisem našel)
Zdi se mi, da se tisto o 6 ih mesecih nanaša na skrite napake, vsaj po 462. členu sodeč.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
OutOfTheBox ::
Je možno :D
Samo to je pa že potlej uveljavljanje garancije :D
Kaj?
Stvarna napaka:
- Nanaša se na napake na blagu, ki jih kupec ob času nakupa ni mogel opaziti, in so bile na blagu že ob prejemu.
Garancija:
- Je obveznost prodajalca oz. proizvajalca, da bo blago delovalo pravilno v določenem garancijskem obdobju.
- Garancija je ponavadi dodatek k zakonskim pravicam in ne nadomešča pravic, ki jih kupec ima zaradi stvarne napake.
Pod črto:
Stvarna napaka: Blago ŽE ima napako kadar si jo dobil (npr. port za slušalke ne dela)
Garancija: Blago NI imelo napake prej ampak se je pojavila v času kjer garancijski rok še velja (npr port za slušalke je delal ampak se je pokvaril po 6 mesecih).
Da slučajno ne bo kdo nasedel.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()
Slopek ::
@Utk, tako ja. Ampak to ni bila opcija, zaradi moje nestrokovnosti. Dejmo bit razumni no. Bi požrli to, da vam rečejo, da ne znate slušalk priklopit? To počnem od 1987, ko sem dobil prvi Walkman.
Pa še enkrat. Slušalke sem v telefon vtaknil samo enkrat, oziroma po prvem priklopu se je pokazala napaka.
Po tem, je telefon zaznaval priklopljene slušalke tudi, ko te niso bile nameščene, torej pogovor s slušalkami, ali/in prostoročno je deloval.
Pa še enkrat. Slušalke sem v telefon vtaknil samo enkrat, oziroma po prvem priklopu se je pokazala napaka.
Po tem, je telefon zaznaval priklopljene slušalke tudi, ko te niso bile nameščene, torej pogovor s slušalkami, ali/in prostoročno je deloval.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Slopek ()
pygmalion ::
Izgleda, da je najbolje nič kupovati. Sploh ne novega.
Jaz sem dejansko razmišljal o tem, da na S10E zamenjam baterijo. Pa so mi stručkoti, taki, kot jih je polno tu na forumu, rekli, pa kaj greš popravljati, kupi si novega!
In dobil namesto novega popravljenega. Bruh!
Nimam fetiš na telefone, pred S10E sem imel S5, vedno kupujem lanski model... Ja S5 več ni uporaben danes, S10E pa je (razen baterije) čisto OK.
Se mi refurbished varianta vedno bolj dopade. Manj plačaš in manj pričakuješ. Pa ne da nimam denar za kupiti novo vsako leto.
Jaz sem dejansko razmišljal o tem, da na S10E zamenjam baterijo. Pa so mi stručkoti, taki, kot jih je polno tu na forumu, rekli, pa kaj greš popravljati, kupi si novega!
In dobil namesto novega popravljenega. Bruh!
Nimam fetiš na telefone, pred S10E sem imel S5, vedno kupujem lanski model... Ja S5 več ni uporaben danes, S10E pa je (razen baterije) čisto OK.
Se mi refurbished varianta vedno bolj dopade. Manj plačaš in manj pričakuješ. Pa ne da nimam denar za kupiti novo vsako leto.
abazuu ::
Od kdaj pa je Gizzmo pooblaščenc za Samsung pri nas? A ni bil vedno RAM2?
Teci stran od Samsung 22 serije. Mislim, da je pri nas samo verzija z Exynos inhouse čipi, ki so katastrofalni očitno... Sem tudi sam menjal S22U za S23U in je kot dan in noč.
Sem se pa odločil, da ne kupim več Samsunga z Exynos procesorjem. Sem bil pri 22 tako razočaran, da je bilo to zadnjič.
Teci stran od Samsung 22 serije. Mislim, da je pri nas samo verzija z Exynos inhouse čipi, ki so katastrofalni očitno... Sem tudi sam menjal S22U za S23U in je kot dan in noč.
Sem se pa odločil, da ne kupim več Samsunga z Exynos procesorjem. Sem bil pri 22 tako razočaran, da je bilo to zadnjič.
Utk ::
@Utk, tako ja. Ampak to ni bila opcija, zaradi moje nestrokovnosti. Dejmo bit razumni no. Bi požrli to, da vam rečejo, da ne znate slušalk priklopit? To počnem od 1987, ko sem dobil prvi Walkman.
Nasrali so te, ni debate. Ampak kot si sam ugotovil, manj živcev je to požret kot pa jih tožit.
MIHAc27 ::
Krivda je 50%-50%. Op bi moral takoj reklamirati telefon pri prodajalcu.. ampak ok, ga zastopim, pošiljat tudi jaz ne bi želel na Nizozemsko sploh če ne veš, kaj je narobe.
In pol krivde je na gizmotu, ker so dobričina in namesto da bi samo pogledali, kaj je narobe, so zadevo popravili.
Jaz bi tu zaključil zgodbo in veselo uporabljal telefon. Itak ima še garancijo, če še kaj ne bi delalo, bi pa spet reklamiral.
Original prodajalca pa zastopim, telefon je odprt, kot novega ga ne more prodajat.. torej ga mora prodat z popustom in je na zgubi. Itak, da ga noče nazaj.
In pol krivde je na gizmotu, ker so dobričina in namesto da bi samo pogledali, kaj je narobe, so zadevo popravili.
Jaz bi tu zaključil zgodbo in veselo uporabljal telefon. Itak ima še garancijo, če še kaj ne bi delalo, bi pa spet reklamiral.
Original prodajalca pa zastopim, telefon je odprt, kot novega ga ne more prodajat.. torej ga mora prodat z popustom in je na zgubi. Itak, da ga noče nazaj.
D3m ::
Jaz bi tu zaključil zgodbo in veselo uporabljal telefon.
OP ga niti prižgal ni po popravilu. :D
Zamera. :D
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
Slopek ::
@Utk, tako ja. Ampak to ni bila opcija, zaradi moje nestrokovnosti. Dejmo bit razumni no. Bi požrli to, da vam rečejo, da ne znate slušalk priklopit? To počnem od 1987, ko sem dobil prvi Walkman.
Nasrali so te, ni debate. Ampak kot si sam ugotovil, manj živcev je to požret kot pa jih tožit.
Je res. Vseeno pa ostane grenak priokus in tudi servis/i ne more/jo več imeti mojega zaupanja.
Tudi superg ne kupujem več tam, kjer ima prste vmes Urankar. Že nekaj let. So se pa mlajši učili od njega, pa je ta poslovni model stalna praksa tako enih, kot drugih. Izvedencev in raznih serviserjev.
pygmalion ::
Jaz bi tu zaključil zgodbo in veselo uporabljal telefon.
OP ga niti prižgal ni po popravilu. :D
Če pa so pri Samsungu rekli, da ga pošljem na RAM2.
Isto kot z Gizzmo. Gizmo je predlagal, da ga pošljem v diagnostiko. Torej mi je dejansko Gizzmo narobe svetoval, saj bi mi po vaše Gizzmo moral svetovati, da ga vrnem prodajalcu.
Mimogrede, danes, po DESETI dnevih, sem dobil tole od Samsunga:
"Vljudno vas prosimo, da izvedete mehko ponastavitev tako, da dlje časa hkrati (15–20 s) držite tipko za vklop/izklop in tipko za zmanjšanje glasnosti. Mobitel mora opraviti tri cikle vklop/izklop, da je pravilno napravljeno blago resetiranje. Mehka ponastavitev ne izbriše podatkov telefona – odpravi napake in težave s funkcionalnostjo naprave... etc etc"
V glavnem, nekaj čisto mimo. Kot da so z Lune padli. In to naj bi bil customer support.
D3m ::
A veš pred sabo imajo en tak customer support knjigo oz. prej mapo z navodili.
Do ene 10. točke še prideta. :D
Do ene 10. točke še prideta. :D
|HP EliteBook|R5 6650U|
Pithlit ::
"Če si ga kupil na daljavo imata isti problem. Pošlješ nazaj in zahtevaš povrnjeno kupnino. End of story."
Ne razumeš. Pošlješ nazaj in ga NE sprejmejo, ker rečejo, da si ga zaradi neprimerne uporabe poškodoval.
Še ena ki ne razume da imaš 14 dni časa da ga vrneš tudi povsem brez razloga. Uveljavljat stvarno napako ali garancijo je pač kolosalna neumnost. Mater znate ene komplicirat. Sej ni čudno da vas ma folk za stereotipe blondinke.
Life is as complicated as we make it...
Ales ::
"Če si ga kupil na daljavo imata isti problem. Pošlješ nazaj in zahtevaš povrnjeno kupnino. End of story."
Ne razumeš. Pošlješ nazaj in ga NE sprejmejo, ker rečejo, da si ga zaradi neprimerne uporabe poškodoval.
Še ena ki ne razume da imaš 14 dni časa da ga vrneš tudi povsem brez razloga. Uveljavljat stvarno napako ali garancijo je pač kolosalna neumnost. Mater znate ene komplicirat. Sej ni čudno da vas ma folk za stereotipe blondinke.
Pravica do vračila v 14 dneh ni absolutna. Komot ti odvrnejo, da je naprava poškodovana ali pokvarjena in rečejo, da si ti to naredil, sploh če bi bilo res.
Jaz bi tu zaključil zgodbo in veselo uporabljal telefon.
OP ga niti prižgal ni po popravilu. :D
Če pa so pri Samsungu rekli, da ga pošljem na RAM2.
Isto kot z Gizzmo. Gizmo je predlagal, da ga pošljem v diagnostiko. Torej mi je dejansko Gizzmo narobe svetoval, saj bi mi po vaše Gizzmo moral svetovati, da ga vrnem prodajalcu.
Mimogrede, danes, po DESETI dnevih, sem dobil tole od Samsunga:
"Vljudno vas prosimo, da izvedete mehko ponastavitev tako, da dlje časa hkrati (15–20 s) držite tipko za vklop/izklop in tipko za zmanjšanje glasnosti. Mobitel mora opraviti tri cikle vklop/izklop, da je pravilno napravljeno blago resetiranje. Mehka ponastavitev ne izbriše podatkov telefona – odpravi napake in težave s funkcionalnostjo naprave... etc etc"
V glavnem, nekaj čisto mimo. Kot da so z Lune padli. In to naj bi bil customer support.
So ti geniji s tem navodilom priložnim dejansko vrnili telefon?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ales ()
Pithlit ::
Če jo poškoduješ, ja.
Po nam dostopnih pravljicah noben od telefonov ni bil poškodovan. Torej ta pravica velja. In ker v teh časih nihče več ni tolk glup kot se dela... jaz tem pravljicam enostavno ne verjamem. Verjamem zgolj v to da nam ti majstri/žrtve nekaj malega zamolčijo.
Po nam dostopnih pravljicah noben od telefonov ni bil poškodovan. Torej ta pravica velja. In ker v teh časih nihče več ni tolk glup kot se dela... jaz tem pravljicam enostavno ne verjamem. Verjamem zgolj v to da nam ti majstri/žrtve nekaj malega zamolčijo.
Life is as complicated as we make it...
pygmalion ::
OK zdaj bom zatežil še z eno zadevo.
Izgleda, da večina tukaj prisotnih misli, da je edini pravilni način ravnanja prvih 14 dni vrnitev izdelka prodajalcu. Nekateri celo trdijo, da če storiš karkoli drugega, si neumen.
Ja, ni kaj, ta pravica je zapisana v zakonu in to je najbolj udobno za narediti.
Z druge strani se še spomnim tistih časov, ko si nekaj dobil in si moral biti tiho. Lahko si bil srečen, da si to sploh dobil.
Noben od teh ekstremov se mi ne zdi pravilen.
Zamislite, da ste proizvajalec, in vam kupci kartjavdan pošiljajo nazaj 70% izdelkov. Zato ker pač lahko.
Tu je pač ena moralna dimenzija. A ni prav, da izdelku daš pravico, da se izkaže? Mogoče ga ne uporabljaš prav? Mogoče si imel tisti dan, ko si ga dobil v roke in potem takoj vrnil, pač slabi dan?
Mnogo stvari, ki jih vi tu pišete, in ki se vam zdijo samoumevne (diagnostika brez servisa ni mogoča, samo vračilo izdelka je pravilni način ravnanja prvih 14 dni), jaz ne vidim kot samoumevne. In ne vidim, kje bi bilo to zapisano, da bi se lahko prepričal, da je to res samoumevno. Preprosto, ne razumem. Kot da živimo na različnih planetih.
Izgleda, da večina tukaj prisotnih misli, da je edini pravilni način ravnanja prvih 14 dni vrnitev izdelka prodajalcu. Nekateri celo trdijo, da če storiš karkoli drugega, si neumen.
Ja, ni kaj, ta pravica je zapisana v zakonu in to je najbolj udobno za narediti.
Z druge strani se še spomnim tistih časov, ko si nekaj dobil in si moral biti tiho. Lahko si bil srečen, da si to sploh dobil.
Noben od teh ekstremov se mi ne zdi pravilen.
Zamislite, da ste proizvajalec, in vam kupci kartjavdan pošiljajo nazaj 70% izdelkov. Zato ker pač lahko.
Tu je pač ena moralna dimenzija. A ni prav, da izdelku daš pravico, da se izkaže? Mogoče ga ne uporabljaš prav? Mogoče si imel tisti dan, ko si ga dobil v roke in potem takoj vrnil, pač slabi dan?
Mnogo stvari, ki jih vi tu pišete, in ki se vam zdijo samoumevne (diagnostika brez servisa ni mogoča, samo vračilo izdelka je pravilni način ravnanja prvih 14 dni), jaz ne vidim kot samoumevne. In ne vidim, kje bi bilo to zapisano, da bi se lahko prepričal, da je to res samoumevno. Preprosto, ne razumem. Kot da živimo na različnih planetih.
pygmalion ::
Če pa so pri Samsungu rekli, da ga pošljem na RAM2.
Isto kot z Gizzmo. Gizmo je predlagal, da ga pošljem v diagnostiko. Torej mi je dejansko Gizzmo narobe svetoval, saj bi mi po vaše Gizzmo moral svetovati, da ga vrnem prodajalcu.
Mimogrede, danes, po DESETI dnevih, sem dobil tole od Samsunga:
"Vljudno vas prosimo, da izvedete mehko ponastavitev tako, da dlje časa hkrati (15–20 s) držite tipko za vklop/izklop in tipko za zmanjšanje glasnosti. Mobitel mora opraviti tri cikle vklop/izklop, da je pravilno napravljeno blago resetiranje. Mehka ponastavitev ne izbriše podatkov telefona – odpravi napake in težave s funkcionalnostjo naprave... etc etc"
V glavnem, nekaj čisto mimo. Kot da so z Lune padli. In to naj bi bil customer support.
So ti geniji s tem navodilom priložnim dejansko vrnili telefon?
Dejansko je takole: ko sem ugotovil, da se na RAM2 telefona verjetno niso niti dotaknili v enem tednu in da se več ne ve, kdo pije in kdo plača, sem prosil RAM2, da telefon vrne. In ga poslal prodajalcu na Nizozemsko.
Kot sem že zgoraj napisal, prodajalec ni rekel, da ga ne bo vzel nazaj. Rekel je, da ga je vzeti nazaj problematično in naj ga pošljem, da preverijo, v kakšnem je stanju.
Torej, OK, bo šel pač telefon na nizozemski servis, kjer bodo preverili, ali je telefon pravilno popravljen. In če ga niso slučajno nekje na naših servisih zamenjali za rabljenega (kot to piše eden od tukajšnjih članov). In mi morda ugodijo. Bomo videli.
Slopek ::
Mene pa zanima sledeče.
Je kdo izmed vas že kdaj vrnil kupljen telefon, ki je že aktiviran in to? So mu ga vzeli nazaj v teh 14.dneh? Kar jaz vem, lahko v tem roku izdelek vrneš, ampak NE sme biti (upo)rabljen.
Meni recimo, ga niso hoteli vzeti nazaj iz točno tega naslova, torej me razsvetlite, kako lahko uporabljen telefon vrneš v trgovino in greš iz nje s kupnino?
Iz tega razloga sem jaz hotel uveljavljati stvarno napako. Priznam, hotel sem nov brezhiben aparat, ne pa tistega, ki mora prvi dan uporabe na servis. Sem se hotel s čim okoristiti, sem izigraval koga? Ne! Potegnil sem pa ta kratko.
Je kdo izmed vas že kdaj vrnil kupljen telefon, ki je že aktiviran in to? So mu ga vzeli nazaj v teh 14.dneh? Kar jaz vem, lahko v tem roku izdelek vrneš, ampak NE sme biti (upo)rabljen.
Meni recimo, ga niso hoteli vzeti nazaj iz točno tega naslova, torej me razsvetlite, kako lahko uporabljen telefon vrneš v trgovino in greš iz nje s kupnino?
Iz tega razloga sem jaz hotel uveljavljati stvarno napako. Priznam, hotel sem nov brezhiben aparat, ne pa tistega, ki mora prvi dan uporabe na servis. Sem se hotel s čim okoristiti, sem izigraval koga? Ne! Potegnil sem pa ta kratko.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Slopek ()
delavec44 ::
Ni ravno telefon ampak Mimovrste je pred časom zaračunal 30€ za povrnitev image-a na vrnjenem prenosniku z aktiviranimi Windowsi.
Slopek ::
No, nihče ne ve, kako je s tem zares? Ti vzamejo nazaj aktiviran in že uporabljen telefon in vrnejo kupnino?
Pithlit??? Bi pričakoval, da veš. Ob branju, sem dobil občutek, da se spoznaš tudi na te reči.
Pithlit??? Bi pričakoval, da veš. Ob branju, sem dobil občutek, da se spoznaš tudi na te reči.
Pithlit ::
Mene pa zanima sledeče.
Je kdo izmed vas že kdaj vrnil kupljen telefon, ki je že aktiviran in to? So mu ga vzeli nazaj v teh 14.dneh?
Da. Factory reset.
Meni recimo, ga niso hoteli vzeti nazaj iz točno tega naslova
Nisi ti mal više trdil da so te zavrnili ker si 3,5mm jack zjebal?
Life is as complicated as we make it...
m0LN4r ::
Očitno dobijo od vsakega popravila denar za servis od Samsunga. Ali pa imajo kako drugo pogodbo.
Pod črto, zastonj ne bi nihče povohal telefona.
To tako ne deluje, najprej morajo dobiti odobritev, drugace denarja ne bodo videli.
Ze to, da so menjali maticno je nateg, ker tega na novih telefonih ne menjavajo kr tko na lepe oci nekemu kekcu, ki poslje na random servis telefon kupljen v tujini, brez naloga prodajalca za servisiranje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Slopek ::
Mene pa zanima sledeče.
Je kdo izmed vas že kdaj vrnil kupljen telefon, ki je že aktiviran in to? So mu ga vzeli nazaj v teh 14.dneh?
Da. Factory reset.
Meni recimo, ga niso hoteli vzeti nazaj iz točno tega naslova
Nisi ti mal više trdil da so te zavrnili ker si 3,5mm jack zjebal?
Res sem narobe napisal, ja. Šel v trgovino, kjer mi je prodajalec rekel, da naj to pošljem v servis na pregled napake. Debatirala sva tudi o vračilu telefona v trgovino. Ne mojega, ampak na splošno. Nikoli pa nisem hotel vrniti telefona nazaj, kot delujoč produkt, ki mi ne ustreza. Je od tega že ene 6-7let in niti ne vem kateri model je to bil, če povem po pravici.
Zanimivo, da so ti uporabljen telefon vzeli nazaj, saj ga ne morejo več prodajati kot novega. Ali pač?
Si imela gor še zaščitno folijo in vse to? Znaki uporabe so pri telefonu vidni takoj. Sam ga ne bi vzel, če bi videl, da je škatla že bila odprta recimo. Niti nisem videl, da bi trgovine kadarkoli prodajale ceneje telefone, na račun odprte embalaže.
Ampak, če praviš, da so ti menjali, bo pa že tako.
m0LN4r ::
Če pride telefon DOA oz. ima težave ko ga vzameš ven iz škatle, zahtevaš pri prodajalcu zamenjavo... ne pa diagnostike na servisu... to je OP verjetno prvi, po 10 letih ki to zahteva za nov telefon (če ni stvarna napaka že prej uveljavljena pa prodajalec pošlje na servis v pregled)
Če bi si prebral, kaj zgoraj piše, bi videl, da sem zaradi težav s popolnoma novim telefonom servis prosil za nasvet/pomoč, pa so mi ONI predlagali, da ga pošljem na diagnostiko. A torej jaz kot laik moram vedeti, da so mi na servisu, torej profesionalci, svetovali narobe?
Torej tebi so v tujini v neki "trgovini" ki je ne poznas, svetovali da stvar neses na nek servis, ki je zrastel vceraj po dezju prinas o katerem trgovina nima verjetno NOBENE izkusnje.
Ti pa se povrh tega mislis, da so tam profesionalci? Hahahaha. Govorimo o slovenskem servisu. Zelo verjetno kaki garaza mojster in trije studenti, ki za hobbi tam sraufajo.
V resnici so ti pa, ko so videli kaksen komplikator si po emajlih, dali telefon na polico in vmes napisali fiktiven nalog, da so ga popravili, da bos miren in srecen, da je vse tako hitro popravljeno in imas sedaj odlicen delujoc telefon.
Seveda pa niso pricakovali, da je to komplikator visje stopnje, kateremu to ni dovolj in on se po posiljanju na slovenski servis, po priporocilu nizozemske trgovince, da zdaj ga pa vec nocem imeti, ker so z menjavo maticne vzeli telefonu nedolznost.
Ahahhaha.
gg, taksne stranke si trgovine in servisi zapomnijo za vedno, jaz tudi predlagam, da menjas znamko in kupis kak Xiaomi direkt iz ceskega skladisca.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Evo vroca debata se lahko zakljuci, nasel sem napako:
Zelo verjetno je on hotel elegantano vrniti telefon, nam ni povedal zgodbe v celoti, hotel je vrniti telefon in denar in je mislil, da ce bo imel "diagnostiko" mu bo nizozemski "prodajalec" sel na roke.
Tako se je pa se bolj zafrknil, ker je zamudil 14 dnevni rok.
Kdor verjame, da so _res_ menjali maticno, ko prakticno ni rezervnih delov na trgu ali pa cakas 3-12 tednov na uradne dele, zivi v zelo zelo naivnem svetu pinki samorogov.
PS: OP prireja scenarij svoje zgodbe in resnicnih namenov, kaj vam ni jasno. Zdaj pa s pomocjo foruma isce loophole za svoje namene.
jaz delam tisto, kar mislim da je prav,
Zelo verjetno je on hotel elegantano vrniti telefon, nam ni povedal zgodbe v celoti, hotel je vrniti telefon in denar in je mislil, da ce bo imel "diagnostiko" mu bo nizozemski "prodajalec" sel na roke.
Tako se je pa se bolj zafrknil, ker je zamudil 14 dnevni rok.
Kdor verjame, da so _res_ menjali maticno, ko prakticno ni rezervnih delov na trgu ali pa cakas 3-12 tednov na uradne dele, zivi v zelo zelo naivnem svetu pinki samorogov.
PS: OP prireja scenarij svoje zgodbe in resnicnih namenov, kaj vam ni jasno. Zdaj pa s pomocjo foruma isce loophole za svoje namene.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Slopek ::
Evo vroca debata se lahko zakljuci, nasel sem napako:
jaz delam tisto, kar mislim da je prav,
Zelo verjetno je on hotel elegantano vrniti telefon, nam ni povedal zgodbe v celoti, hotel je vrniti telefon in denar in je mislil, da ce bo imel "diagnostiko" mu bo nizozemski "prodajalec" sel na roke.
Tako se je pa se bolj zafrknil, ker je zamudil 14 dnevni rok.
Kdor verjame, da so _res_ menjali maticno, ko prakticno ni rezervnih delov na trgu ali pa cakas 3-12 tednov na uradne dele, zivi v zelo zelo naivnem svetu pinki samorogov.
PS: OP prireja scenarij svoje zgodbe in resnicnih namenov, kaj vam ni jasno. Zdaj pa s pomocjo foruma isce loophole za svoje namene.
Res ne vem kakšen bolnik moreš biti, da napleteš, naumiš eno zgodbico, ki naj bi resnica postala???
Kaj si po izobrazbi oz.poklicu? Top profiler???
m0LN4r ::
Kaj si po izobrazbi oz.poklicu? Top profiler???Razkrinkal si me. Ti nisi kaj dosti na redditu al nasplosno na internetu?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zavrnitev garancije zaradi počenega zaslona (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 19415 (8800) | slon |
» | Garancijsko popravilo - 45dni (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 12831 (9908) | smacker |
» | Stvarna napaka po preteku 6 mesecevOddelek: Loža | 6599 (5295) | next3steps |
» | POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na ser (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 105702 (54736) | next3steps |
» | Stvarna napaka pri mobilnem telefonuOddelek: Loža | 6100 (5164) | bobby |