» »

Težave s Samsungovo pomočjo

Težave s Samsungovo pomočjo

1
2
3 4 5

D3m ::

Po menjavi matične plošče ga nisem več sprobal




Že res, da bo avto lahko tisti čas delal, ampak ker veš da je bil že cel razkopan in ni več tovarniško sestavljen IN potencialno ne veš kakšne probleme bo to lahko vnaprej prineslo (npr. tresenje motorja), je
občutek čuden.


Kašen butast primer je pa to?

Servis dobi NOV tovarniški motor vključno z drobnim materialom, če pride do garancijske menjave.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

starfotr ::

Ker on bi sedaj rad vrnil to trgovcu in dobil denar nazaj. On noče delujočega telefona. On bi rad dramo.

pygmalion ::

Če koga zanima follow-up. Danes sem spet klical Samsung in izvedel, da je Samsung že pred enim tednom zadevo odstopil RAM2. Ne vem zakaj? Kaj ima RAM2 zveze s tem, da je Gizzmo nepooblaščeno popravil telefon? Kako naj RAM2 sploh reši ta problem? Po moji intervenciji bodo bojda to zadevo le poslali k nadrejenim pri Samsungu.

V pogovoru z RAM2 sem ugotovil, da slovenski servisi IMPLICITNO (torej BREZ da bi to bilo povedali ali napisali) nameravajo telefon popraviti, ki jim ga pošlješ v garanciji. Ne glede na to, kaj so povedali ali napisali, ne glede na to, kaj si ti od njih pričakoval ali zahteval. Čeprav se dejansko vsi strinjajo, da bi bilo prav, da me Gizzmo tudi EKSPLICITNO informira, kaj misli storiti, torej telefon popraviti.

Ni dvoma, da bi na sodišču obveljala moja, saj velja samo tisto kar si se ustno/pisno dogovoril; to kar nekdo misli in drugi ne more vedeti, seveda ne šteje.

Res sem naiven v toliko, da preberem, kaj piše, in potem pričakujem, kaj piše. Za sodišče je to OK, v realnem življenju pa v Sloveniji izgleda moraš uganiti, kaj nekdo misli narediti (če se seveda želiš izogniti uveljavljanjem pravice na sodišču, ki gleda samo napisano).

V glavnem, strinjam se, če si laik, v Sloveniji urejaj zadeve samo in izključno s prodajalcem. Servise pa ignoriraj, naj prodajalec vse ureja z njimi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: pygmalion ()

Mato989 ::

pygmalion je izjavil:

Če koga zanima follow-up. Danes sem spet klical Samsung in izvedel, da je Samsung že pred enim tednom zadevo odstopil RAM2. Ne vem zakaj? Kaj ima RAM2 zveze s tem, da je Gizzmo nepooblaščeno popravil telefon? Kako naj RAM2 sploh reši ta problem? Po moji intervenciji bodo bojda to zadevo le poslali k nadrejenim pri Samsungu.

V pogovoru z RAM2 sem ugotovil, da slovenski servisi IMPLICITNO (torej BREZ da bi to bilo povedali ali napisali) nameravajo telefon popraviti, ki jim ga pošlješ v garanciji. Ne glede na to, kaj so povedali ali napisali, ne glede na to, kaj si ti od njih pričakoval ali zahteval. Čeprav se dejansko vsi strinjajo, da bi bilo prav, da me Gizzmo tudi EKSPLICITNO informira, kaj misli storiti, torej telefon popraviti.

Ni dvoma, da bi na sodišču obveljala moja, saj velja samo tisto kar si se ustno/pisno dogovoril; to kar nekdo misli in drugi ne more vedeti, seveda ne šteje.

Res sem naiven v toliko, da preberem, kaj piše, in potem pričakujem, kaj piše. Za sodišče je to OK, v realnem življenju pa v Sloveniji izgleda moraš uganiti, kaj nekdo misli narediti (če se seveda želiš izogniti uveljavljanjem pravice na sodišču, ki gleda samo napisano).

V glavnem, strinjam se, če si laik, v Sloveniji urejaj zadeve samo in izključno s prodajalcem. Servise pa ignoriraj, naj prodajalec vse ureja z njimi.


Ne, ti si samo specialec ki narobe razume:

1. Če telefon ne deluje kot treba se kontaktira prodajalca in se uveljavlja STVARNO NAPAKO (zdaj ker si kupil v tujini je postopek enak, samo glede stvarne nisem ziher)
2. Če bo stvarna napaka uveljavljena, bo PRODAJALEC naredil zapisnik in telefon ITAK poslal na pooblaščeni servis
3. Servis bo telefon pogledal in potrdil ali zavrgel stvarno napako
4. Če servis potrdi stvarno napako se ti odločiš ali želiš kupnino ali drug telefon (nekaj se je zakon spreminjal nisem 110%)
5. Če je stvarna zavrnjena preostane TOŽBA oz. pregled s strani zunanjeih oseb itd...


Granted je GLUPO od servisa ki ti je napisal da pošlji v diagnostiko, ampak glupo je tudi od tebe če si pričakoval to zastojn... diagnostika nikoli ni zastojn v takem smislu, je samo servisni zahtevek ali pa samoplačniško... če nisi eksplicitno zahteval drugega servisi logično sklepajo prvo, tudi mi smo...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Mato989 ::

Kaj točno si ti pričakoval? Da bo Gizzmo pogledal telefon opravil vso diagnostiko, te bo poklical in rekel Gospod, treba bi bilo menjat matično ploščo, nato bi pa ti rekel, OK HVALA; pošljite nazaj, bom zahteval nov telefon na Nizozemskem... Gizzmo bi porabil 30-45 min, in dobil 0 EUR?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

pygmalion ::

Mato989 je izjavil:

Granted je GLUPO od servisa ki ti je napisal da pošlji v diagnostiko, ampak glupo je tudi od tebe če si pričakoval to zastojn... diagnostika nikoli ni zastojn v takem smislu, je samo servisni zahtevek ali pa samoplačniško... če nisi eksplicitno zahteval drugega servisi logično sklepajo prvo, tudi mi smo...


Hej, hej, hej, Gizzmo je zapisal, citiram: "Znotraj garancije bomo opravili pregled in diagnostiko vaše naprave." Torej je bilo jasno, da bo to zastonj, saj vsi vemo, kaj je to garancija. In ja, jaz sem ekspicitno zahteval diagnostiko, citiram "V skladu z dogovorom vam pošiljam telefon v pregled in diagnostiko". Torej eksplicitno gledano je zadeva 100% jasna.

Mato989 je izjavil:

Kaj točno si ti pričakoval? Da bo Gizzmo pogledal telefon opravil vso diagnostiko, te bo poklical in rekel Gospod, treba bi bilo menjat matično ploščo, nato bi pa ti rekel, OK HVALA; pošljite nazaj, bom zahteval nov telefon na Nizozemskem... Gizzmo bi porabil 30-45 min, in dobil 0 EUR?


Citiram Gizzmo od besede do besede: "Znotraj garancije bomo opravili pregled in diagnostiko vaše naprave."

Moje laično tolmačenje: "naredili bomo diagnostiko in to zaračunali Samsungu". Garancijo pokriva proizvajalec, ne servis, kolikor je meni znano. Prosim, da me popravite, če temu ni tako. Ne pravim, da je to pravilno tolmačenje, je pa logično iz moje perspektive.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: pygmalion ()

Utk ::

Pa je tebi jasno, da če s telefonom ne bi bilo nič narobe ALI če ne bi menjali plošče, da bi jim ti to diagnostiko moral plačat?

A misliš da znotraj garancije lahko ti kar tako pošiljaš stvari na diagnostiko zastonj?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

pygmalion ::

Utk je izjavil:

Pa je tebi jasno, da če s telefonom ne bi bilo nič narobe ALI če ne bi menjali plošče, da bi jim ti to diagnostiko moral plačat?


Citiram Gizzmo od besede do besede: "Znotraj garancije bomo opravili pregled in diagnostiko vaše naprave."

Kolikor sem informiran, garancijo pokriva Samsung in ne servis ali kupec, torej bo diagnostiko plačal Samsung. Ali pa sem v zmoti, pa garancije ne pokriva proizvajalec? Prosim, če mi nekdo pojasni, kaj je z mojim razumevanjem besede "garancija" narobe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: pygmalion ()

Utk ::

Diagnostiko pokriva Samsung, če je s telefon res kaj narobe. Če ne, kaj naj potem plača?

OutOfTheBox ::

Ja samo v tovarni ti ga enako prišraufajo kot na servisu (v teoriji)... ali misliš da v tovarni avtov pa ne šraufajo ljudje ampak magična nezmotljiva bitja?


V tovarni je veliko procesov avtomatiziranih. Ali motor šraufa stroj ali človek ne vem, vem pa da so možnosti da bo prišel izdelek iz tovarne brezhiben večje kot pa iz servisa. V tovarni majo še "post checkupe", medtem ko na servisu ti zadevo lahko popravlja vajenec brez nekega nadzora.

Skratka kadar se enkrat zadeva odpira ko izdelek pride že iz tovarne, nikoli ni več isto kot je bilo, ne glede na zadevo.

pygmalion ::

Utk je izjavil:

Diagnostiko pokriva Samsung, če je s telefon res kaj narobe. Če ne, kaj naj potem plača?


Tvoj argument je popolnoma nesmiseln. Naj pojasnim:

1. Na Gizzmu niso napisali, "če bo telefon v redu, vam bomo diagnostiko zaračunali". Napisali so, da jaz ne bom plačal, kdo bo pa plačal, pa me ne briga. To je zadeva, ki jo servis ureja s proizvajalcem.
2. Če pošlješ znotraj garancije izdelek na servis, in na servisu ocenijo, da je z izdelkom vse v redu, ne plačaš opravljene diagnostike. Preverjeno.
3. Če bi poslal telefon prodajalcu, bi ga ta poslal na nizozemski servis v diagnostiko. Servis bi diagnostiko naredil zastonj, oziroma jo zaračunal Samsungu.

Očitno me samo trolaš, zato več ne bom odgovarjal na tvoja sporočila.

Mato989 ::

OutOfTheBox je izjavil:

Ja samo v tovarni ti ga enako prišraufajo kot na servisu (v teoriji)... ali misliš da v tovarni avtov pa ne šraufajo ljudje ampak magična nezmotljiva bitja?


V tovarni je veliko procesov avtomatiziranih. Ali motor šraufa stroj ali človek ne vem, vem pa da so možnosti da bo prišel izdelek iz tovarne brezhiben večje kot pa iz servisa. V tovarni majo še "post checkupe", medtem ko na servisu ti zadevo lahko popravlja vajenec brez nekega nadzora.

Skratka kadar se enkrat zadeva odpira ko izdelek pride že iz tovarne, nikoli ni več isto kot je bilo, ne glede na zadevo.


Saj tudi ko v tovarni avte delajo niso isti vsi, ampak so falsh zadeve... kaj pa če bi dobil nvo telefon pa bi spet bilo enako? :)) Verjetno bi spet gnjavil Gizzmo naj free diagnosticira ker tudi tokrat ni ziher

2. Če pošlješ znotraj garancije izdelek na servis, in na servisu ocenijo, da je z izdelkom vse v redu, ne plačaš opravljene diagnostike. Preverjeno.


Seveda, ampak takrat narediš SERVISNI ZAHTEVEK, v takem primeru ČE BO KAJ NAROBE, te tudi ne bodo VPRAŠALI ali menjajo ampak bodo to storili...

Vidim da ne razumeš kako deluje pooblaščeni servis... oni dobijo telefone not, naredijo servisni zapisnik in pogledajo, če je vse ok dobijo nek drobiž od samsunga, če ni vse ok in popravijo dobijo X EUR in robo...

Če pa delajo karkoli drugega je pa plačljivo

Nikjer pa nismo na servisu imeli opcijo da stranka pošlje telefon na pregled brez da se naredi servisni zapisnik in popravlja... edino če je njena krivda (voda ipd...) potem se stranko pokliče in pove da pod garancijo ne bo šlo lahko plača ali pošljemo nazaj... če pa je napaka odkrita pa sde avtomatsko menja
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

pygmalion ::

Mato989 je izjavil:

Vidim da ne razumeš kako deluje pooblaščeni servis... oni dobijo telefone not, naredijo servisni zapisnik in pogledajo, če je vse ok dobijo nek drobiž od samsunga, če ni vse ok in popravijo dobijo X EUR in robo...

Če pa delajo karkoli drugega je pa plačljivo

Nikjer pa nismo na servisu imeli opcijo da stranka pošlje telefon na pregled brez da se naredi servisni zapisnik in popravlja... edino če je njena krivda (voda ipd...) potem se stranko pokliče in pove da pod garancijo ne bo šlo lahko plača ali pošljemo nazaj... če pa je napaka odkrita pa sde avtomatsko menja


Desetič citiram Gizzmo od besede do besede: "Znotraj garancije bomo opravili pregled in diagnostiko vaše naprave."

Nisem jaz zahteval niti prišel na idejo, da mi ga pregledajo brez plačila in popravila. Oni so mi to ponudili. Še več, to je bil njihov predlog na mojo prošnjo za pomoč pri težavi z napravo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: pygmalion ()

OutOfTheBox ::

kaj pa če bi dobil nvo telefon pa bi spet bilo enako? :))


Ne bi bilo, razen če je serijska napaka. Se pa v individualnih primerih zgodi da je komponenta slaba, kot je bilo to v OPjevem primeru.

Mato989 ::

pygmalion je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Vidim da ne razumeš kako deluje pooblaščeni servis... oni dobijo telefone not, naredijo servisni zapisnik in pogledajo, če je vse ok dobijo nek drobiž od samsunga, če ni vse ok in popravijo dobijo X EUR in robo...

Če pa delajo karkoli drugega je pa plačljivo

Nikjer pa nismo na servisu imeli opcijo da stranka pošlje telefon na pregled brez da se naredi servisni zapisnik in popravlja... edino če je njena krivda (voda ipd...) potem se stranko pokliče in pove da pod garancijo ne bo šlo lahko plača ali pošljemo nazaj... če pa je napaka odkrita pa sde avtomatsko menja


Desetič citiram Gizzmo od besede do besede: "Znotraj garancije bomo opravili pregled in diagnostiko vaše naprave."

Nisem jaz zahteval niti prišel na idejo, da mi ga pregledajo brez plačila in popravila. Oni so mi to ponudili. Še več, to je bil njihov predlog na mojo prošnjo za pomoč pri težavi z napravo.

In to so naredili in še več, torej dober service... kajti naredili so več kot si rekel... kot bi ti na servisu avta oprali avto gratis
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Pithlit ::

Da se vam da... K točno veste da je OP sam drama queen.
Life is as complicated as we make it...

predi ::

OP je izdelek kupil izven Slovenije, zato ne razumem, zakaj nekateri omenjate slovensko zakonodajo. Kaj ima stvarna napaka s tem primerom? To je slovenska posebnost, ki po koncu prehodnega obdobja sploh ne bo več del naše zakonodaje. Ostala bo samo neskladnost s pogodbo.

Gambino ::

Problem tukaj je, da servis ni izvedel diagnostike in izdal račun človeku, ki je menil, da je s telefonom nekaj narobe.
Za poseg v telefon bi ga morali vprašati.

Stranka bi morala pa plačati diagnostiko!


In ne komplicirajte, ker je stvar popolnoma enostavna!

Mato989 ::

Gambino je izjavil:

Problem tukaj je, da servis ni izvedel diagnostike in izdal račun človeku, ki je menil, da je s telefonom nekaj narobe.
Za poseg v telefon bi ga morali vprašati.

Stranka bi morala pa plačati diagnostiko!


In ne komplicirajte, ker je stvar popolnoma enostavna!


Problem je ker je OP drama boy to je to ja...

Pač tip ne dojame da mu servis ne bo šel delat free diagnostike brez da se to smatra kot servisni zahtevek... in pri servisnem zahtevku če se diagnostika opravi in pokaže napako se izvede servisni poseg BREZ privolitve lastnika telefona.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

k4vz0024 ::

No jaz sem za Samsung tablico najprej uveljavljal stvarno napako. Potem je prodajalec zavrnil zahtevek. Ker se mi ni dalo pravdat sem dosegel, da jo servis v garancijskem roku popravili. So jo morali dvakrat in še sedaj dela kot nova. Tako, da, če dela in je zamenjava matične brezhibna se jaz ne bi obremenjeval. Brez zveze.

Bellzmet ::

Pygmalion imaš absolutno prav. Servis je naredil napako. Diagnostika ni isto kot menjava plošče.

Moraš pa vedeti, da je toliko upora v tej temi, ker v njo pišejo raznorazni: bivši serviserji mobilnih telefonov in verjetno tudi trenutno poklicno povezani s Samsungom in uradni servisom. In seveda ne bodo priznali ničesar.

k4vz0024 ::

Če si poslal aparat na pregled, potem je servis zamolčil. To zame ni sporno. Problem je sedaj ali se boš spustil v pravni boj? Marsikdo ravna praktično. Tudi jaz bi lahko prodajalca lahko tožil in po dolgem boju verjetno tudi uspel. Konec koncev gre za moje profesionalno področje. Ampak vsak naj se vpraša se splača?

bemfa ::

Servis je delal pod garancijo. Ko delaš pod garancijo, stranke ne sprašuješ, ampak popraviš težavo. Če že koga vprašajo, je to samsung, če bojo priznali reklamacijo. V sekundi, ko si poslal na servis pod garancijo (tudi če na diagnostiko) si zajebal možnost uveljavljanja stvarne napake. Oboje pač ne gre.
Nisem povezan s samsungom ali nasploh s telefonsko industrijo. Me samo motijo osebe, ki mislijo da so upravičene do nevem česa in si ne dajo dopovedat nasprotno. Upam, da nisem žaljiv, sem se trudil da ostanem vljuden.

k4vz0024 ::

Hja, bemfa. Vprašanje je kaj je točno zapisal? V primeru, da dam stvar v pregled servisu ga na to posebej opozorim in prepišem nobenega popravljanja! Večina so se držali dopisa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: k4vz0024 ()

Atos ::

Pithlit je izjavil:

Da se vam da... K točno veste da je OP sam drama queen.

To nima nobene veze z ničemer. Lahko je največji drama queen, v tem primeru ima prav iz vidika da je lahko upravičeno pričakoval, da bodo naredili diagnostiko in pregled, če so mu tako napisali. Pa saj to mora biti vsakemu jasno.

Hkrati s tem mora biti tudi njemu jasno, da ljudje pač delamo napake oziroma lahko prihaja do nesporazumov. Lahko da so napisali tako kot so, pa je njim bilo samoumevno, da če na pregledu in diagnostiki najdejo napako, da jo poskušajo odpraviti. Ampak če je nekaj njim samoumevno to ne pomeni, da je vsem ostalim tudi, niti da jim mora biti. Oni so definitivno v neke vrste nadrejenem položaju iz vidika, da zagotovo bolje razumejo, kako deluje sistem uveljavljanja garancij, stvarnih napak, servisiranja naprav,... Samo zaradi tega pa ne smejo sklepati, da vsi kar poznajo to in da bi kupec moral vedeti, da če mu napišejo da je poslal v pregled in diagnostiko, da to avtomatično pomeni tudi poseg v napravo oziroma zamenjavo dela naprave. Navsezadnje gre za napravo, ki je v njegovi lasti. Poleg tega na servise / popravila / garancije oddajajo izdelke tehnično mnogo manj pismeni ljudje kot je verjetno OP. A mora biti tudi njim takoj jasno, da je z izrazom "diagnostika in pregled" mišljeno tudi popravilo?

Je pa nekaj drugega, kaj bo naredil zdaj. Se splača ukvarjati s tem toliko kot se on ukvarja? Odvisno. Jaz osebno se nebi. Ampak to je njegova odločitev in podajati neke vrednostne sodbe o tem je po mojem mnenju neprimerno, ker se iskreno ne tiče nikogar razen njega. Mogoče šola za vnaprej, da ob naslednji podobni situaciji vedno zraven dopiše v smislu "želim samo pregled in diagnostiko, brez da popravljate brez mojega izrecnega dovoljenja". Čisto možno, da mu bodo odpisali, da tega ne delajo, ker jim ne bo nihče kril stroška samo diagnostike in pregleda. Ampak tudi to je OK, ker bo spet o tem obveščen in se bo lahko sam odločil kaj narediti z napravo, ki je v njegovi lasti.

Mato989 ::

Atos je izjavil:

Pithlit je izjavil:

Da se vam da... K točno veste da je OP sam drama queen.

To nima nobene veze z ničemer. Lahko je največji drama queen, v tem primeru ima prav iz vidika da je lahko upravičeno pričakoval, da bodo naredili diagnostiko in pregled, če so mu tako napisali. Pa saj to mora biti vsakemu jasno.

Hkrati s tem mora biti tudi njemu jasno, da ljudje pač delamo napake oziroma lahko prihaja do nesporazumov. Lahko da so napisali tako kot so, pa je njim bilo samoumevno, da če na pregledu in diagnostiki najdejo napako, da jo poskušajo odpraviti. Ampak če je nekaj njim samoumevno to ne pomeni, da je vsem ostalim tudi, niti da jim mora biti. Oni so definitivno v neke vrste nadrejenem položaju iz vidika, da zagotovo bolje razumejo, kako deluje sistem uveljavljanja garancij, stvarnih napak, servisiranja naprav,... Samo zaradi tega pa ne smejo sklepati, da vsi kar poznajo to in da bi kupec moral vedeti, da če mu napišejo da je poslal v pregled in diagnostiko, da to avtomatično pomeni tudi poseg v napravo oziroma zamenjavo dela naprave. Navsezadnje gre za napravo, ki je v njegovi lasti. Poleg tega na servise / popravila / garancije oddajajo izdelke tehnično mnogo manj pismeni ljudje kot je verjetno OP. A mora biti tudi njim takoj jasno, da je z izrazom "diagnostika in pregled" mišljeno tudi popravilo?

Je pa nekaj drugega, kaj bo naredil zdaj. Se splača ukvarjati s tem toliko kot se on ukvarja? Odvisno. Jaz osebno se nebi. Ampak to je njegova odločitev in podajati neke vrednostne sodbe o tem je po mojem mnenju neprimerno, ker se iskreno ne tiče nikogar razen njega. Mogoče šola za vnaprej, da ob naslednji podobni situaciji vedno zraven dopiše v smislu "želim samo pregled in diagnostiko, brez da popravljate brez mojega izrecnega dovoljenja". Čisto možno, da mu bodo odpisali, da tega ne delajo, ker jim ne bo nihče kril stroška samo diagnostike in pregleda. Ampak tudi to je OK, ker bo spet o tem obveščen in se bo lahko sam odločil kaj narediti z napravo, ki je v njegovi lasti.



Fora je v tem da so za njega naredili vec kot je rekel

Torej tehnicno gledano je to zanj plus... Tip pa jamra ker ne pomisli nic vnaprej
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

pygmalion ::

Bellzmet je izjavil:

Pygmalion imaš absolutno prav. Servis je naredil napako. Diagnostika ni isto kot menjava plošče.

Moraš pa vedeti, da je toliko upora v tej temi, ker v njo pišejo raznorazni: bivši serviserji mobilnih telefonov in verjetno tudi trenutno poklicno povezani s Samsungom in uradni servisom. In seveda ne bodo priznali ničesar.


Hvala za zapisano.

Atos je izjavil:

Pithlit je izjavil:

Da se vam da... K točno veste da je OP sam drama queen.

To nima nobene veze z ničemer. Lahko je največji drama queen, v tem primeru ima prav iz vidika da je lahko upravičeno pričakoval, da bodo naredili diagnostiko in pregled, če so mu tako napisali. Pa saj to mora biti vsakemu jasno.

Hkrati s tem mora biti tudi njemu jasno, da ljudje pač delamo napake oziroma lahko prihaja do nesporazumov. Lahko da so napisali tako kot so, pa je njim bilo samoumevno, da če na pregledu in diagnostiki najdejo napako, da jo poskušajo odpraviti. Ampak če je nekaj njim samoumevno to ne pomeni, da je vsem ostalim tudi, niti da jim mora biti. Oni so definitivno v neke vrste nadrejenem položaju iz vidika, da zagotovo bolje razumejo, kako deluje sistem uveljavljanja garancij, stvarnih napak, servisiranja naprav,... Samo zaradi tega pa ne smejo sklepati, da vsi kar poznajo to in da bi kupec moral vedeti, da če mu napišejo da je poslal v pregled in diagnostiko, da to avtomatično pomeni tudi poseg v napravo oziroma zamenjavo dela naprave. Navsezadnje gre za napravo, ki je v njegovi lasti. Poleg tega na servise / popravila / garancije oddajajo izdelke tehnično mnogo manj pismeni ljudje kot je verjetno OP. A mora biti tudi njim takoj jasno, da je z izrazom "diagnostika in pregled" mišljeno tudi popravilo?

Je pa nekaj drugega, kaj bo naredil zdaj. Se splača ukvarjati s tem toliko kot se on ukvarja? Odvisno. Jaz osebno se nebi. Ampak to je njegova odločitev in podajati neke vrednostne sodbe o tem je po mojem mnenju neprimerno, ker se iskreno ne tiče nikogar razen njega. Mogoče šola za vnaprej, da ob naslednji podobni situaciji vedno zraven dopiše v smislu "želim samo pregled in diagnostiko, brez da popravljate brez mojega izrecnega dovoljenja". Čisto možno, da mu bodo odpisali, da tega ne delajo, ker jim ne bo nihče kril stroška samo diagnostike in pregleda. Ampak tudi to je OK, ker bo spet o tem obveščen in se bo lahko sam odločil kaj narediti z napravo, ki je v njegovi lasti.


Mogoče je en pomemben del zgodbe tudi tole:

Tudi jaz imam stranke in svojim strankam najpomembnejše stvari razložim ustno, potem pa jim dam vse še pisno in jih pozovem, da si vse preberejo in me vprašajo, če kaj ni jasno. Razložim in zapišem tudi stvari, ki se meni zdijo popolnoma očitne.

In seveda se mi je že zgodilo, da je pri zapisanem bilo nekaj nedefinirano ali nedorečeno. (To je blažja situacija od tukaj opisane, kjer je očitno bilo drugače zapisano kot narejeno.) V tem primeru stranke ne ignoriram, niti jo tretiram kot drama queen. Preprosto ji grem v celoti na roko ali pa se vsaj pogajam za rešitev. Potem pa takoj to nedorečenost v zapisanem popravim, nedefinirano pa definiram.

Iz svoje perspektive sem pričakoval, da bo ena svetovna firma kot je Samsung ravnala podobno ali še boljše. Pa so neodzivni in problema sploh ne rešujejo. In s tem se težko sprijaznem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: pygmalion ()

Mato989 ::

Saj pa oni so naredili to kar je bilo DEFINIRANO pisno, in nato še 1x več kar jim ne bi bilo treba pa so naredili... to je tako kot bi ti nekdo popravil avto pa bi ga še opral ti bi se pa pizdil kaj si je drznil...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

SigmundSg ::

pygmalion je izjavil:

Mogoče je en pomemben del zgodbe tudi tole:

Tudi jaz imam stranke in svojim strankam najpomembnejše stvari razložim ustno, potem pa jim dam vse še pisno in jih pozovem, da si vse preberejo in me vprašajo, če kaj ni jasno. Razložim in zapišem tudi stvari, ki se meni zdijo popolnoma očitne.

In seveda se mi je že zgodilo, da je pri zapisanem bilo nekaj nedefinirano ali nedorečeno. (To je blažja situacija od tukaj opisane, kjer je očitno bilo drugače zapisano kot narejeno.) V tem primeru stranke ne ignoriram, niti jo tretiram kot drama queen. Preprosto ji grem v celoti na roko ali pa se vsaj pogajam za rešitev. Potem pa takoj to nedorečenost v zapisanem popravim, nedefinirano pa definiram.

Iz svoje perspektive sem pričakoval, da bo ena svetovna firma kot je Samsung ravnala podobno ali še boljše. Pa so neodzivni in problema sploh ne rešujejo. In s tem se težko sprijaznem.


Pristojen za reševanje težav v tem primeru je le prodajalec, ne pa naključen servis. Prodajalec se odloči, kje bo popravljal telefon, ali ga bo zamenjal etc. Ti si pa poslal telefon drugi pravni osebi.

Če ima izdelek, ki ste ga kupili kjerkoli v EU, napako ali po videzu oziroma načinu delovanja ne ustreza oglaševanemu, ga mora prodajalec popraviti ali zamenjati brezplačno oziroma ponuditi znižano ceno ali vrniti kupnino v celoti. Na splošno velja, da lahko polno ali delno vračilo kupnine zahtevate le, kadar izdelka ni mogoče popraviti ali zamenjati.

Po pravilih EU o varstvu potrošnikov imate vedno pravico do brezplačnega minimalnega dveletnega garancijskega roka ne glede na to, ali ste izdelek kupili v trgovini, na spletu, po katalogu ali telefonu. Dveletna garancija je vaša minimalna pravica, nacionalni predpisi pa lahko zagotavljajo še dodatno varstvo.

Sicer pa pri nakupih znotraj EU velja tudi naslednje: Pri nakupu blaga ali storitve na spletu ali zunaj trgovine (po telefonu, kataloška prodaja, trgovski zastopnik na domu) ima kupec tudi pravico, da naročilo iz kakršnegakoli razloga in brez obrazložitve prekliče ali vrne v 14 dneh.

Torej bi lahko vrnil telefon in dobil vrnjeno kupnino brez obrazložitve.

pygmalion ::

SigmundSg je izjavil:

Torej bi lahko vrnil telefon in dobil vrnjeno kupnino brez obrazložitve.


Kot sem že zgoraj napisal, mi je to popolnoma jasno. Še več, prodajalec je prostovoljno podaljšal ta rok na 31 dni in ta rok NISEM zamudil. Samo telefon več ni identičen tistemu, ki sem ga prejel.

V svoji naivnosti sem pričakoval, da bo servis z diagnostiko potrdil moje sume o napaki in bom potem prodajalcu mirne vesti lahko vrnil telefon, ker je okvarjen. Ne ker se mi ne dopade, ampak ker je okvarjen. Pač, sem hotel biti bolj papeški od papeža.

Dobro, obstajala je tudi možnost, da je bila kakšna trivialna napaka s softwareom pa ga sploh ne bi bilo treba vračati. Saj to ne morem vedeti. Zato pa so strokovnjaki, da to pogledajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: pygmalion ()

D3m ::

Aha. Ti si hotel novega ampak, ker so zamenjali okvarjeno matično so te zafukali.
|HP EliteBook|R5 6650U|

starfotr ::

OP je pač tečna stranka brez lajfa s katero se morajo vsi ukvarjat. Dobil je delujoč telefon, rešili so njegove težave, ampak on bi rad, da mu pošljejo še plačljivo deklico na račun Samsunga za zadovoljitev telesnih potreb. In da ne pozabim še opravičilo, vrnitev denarja in nov telefon.

Leko ::

starfotr je izjavil:

OP je pač tečna stranka brez lajfa s katero se morajo vsi ukvarjat. Dobil je delujoč telefon, rešili so njegove težave, ampak on bi rad, da mu pošljejo še plačljivo deklico na račun Samsunga za zadovoljitev telesnih potreb. In da ne pozabim še opravičilo, vrnitev denarja in nov telefon.

FAK To pa ste idioti! Prilagojen program z matotom na čelu!
Kaj vam ni jasno! OP je hotel "diagnostiko" telefona, da bo prepričan v to, da je s telefonom nekaj narobe.
A bo šlo! NI HOTEL POPRAVILA! A bo šlo! NOČE NOVEGA telefona popravljat, menjat matične in ne vem kaj še vse, temveč hoče NOV telefon! Kaj vam tu ni jasno! Seveda kot je nekdo že omenil sami specialci in serviserji, ki nimajo pojma ali pa so v navezi z temi brendi. Saj se ve! Mato glavni "serviser" v totem Mariboru:)) LOL
Če pa že, pa bi ga morali poklicat, ko so ugotovili kaj je narobe, potem pa bi se on odločil ali bo to popravljal ali pač ne! A bo šlo! Težko a ne! FAK taki mi gredo pa res na živc!

Pithlit ::

Leko je izjavil:

Kaj vam ni jasno! OP je hotel "diagnostiko" telefona, da bo prepričan v to, da je s telefonom nekaj narobe.

Ja. Hkrati pa razlaga kako mu je vse jasno da lahko telefon enostavno vrne pa četudi mu samo imaginarni prijatelj govori da je roza barve kljub temu da je objektivno črne (ker mu noben ne bo težil zakaj ga vrača) in ga gre namesto tega nekam na random pošiljat.

Ja. Valda. In pol smo mi bolani v glavo ker se op že v štartu kretensko obnaša. To "pošiljanje na diagnostiko zato da sem ziher" smrdi. Zelo smrdi.
Life is as complicated as we make it...

D3m ::

OP je hotel dobiti novega s tem namenom, da dobi potrdilo o okvari s strani servisa.

Pa ga je Dobrotica Jerica zafukala.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

koyotee ::

Nije žvaka za seljaka ;((
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Pithlit ::

D3m je izjavil:

OP je hotel dobiti novega s tem namenom, da dobi potrdilo o okvari s strani servisa.

Pa ga je Dobrotica Jerica zafukala.

Ja sej hkrati trdi da ve da takega potrdila niti pod razno ne rabi.
Life is as complicated as we make it...

pygmalion ::

Torej, glede na zgoraj napisano, bom poskusil razložiti čisto preprosto, kot za otroke.

Ne, nisem pričakoval, da mi ga bodo popravili, ker se mi je zdelo skrajno neumno, da se NOVA naprava popravlja. Kdaj pa ste slišali, da se nova naprava popravlja? Trgovec jo preprosto zamenja.

Torej, zakaj nisem telefona samo poslal nazaj? ZATO KER TELEFON NI SESALEC. - KAJ??? - Naj razložim.

Prva zgodba. Greš v trgovino in kupiš sesalec. Všetkaš ga v vtičnico in ne dela. Dobro, preveriš še vtičnico z fazenbriferjem, potem pa ti je vse jasno. Ne dela. Še stara oma bi vedela, da ne dela. Vrneš sesalec v trgovino in ti dajo novega. Noben ne popravlja nove stvari.

Druga zgodba. Greš v trgovino in kupiš telefon. Dela, ampak se fejst pregreva, pa tudi baterija kratko traja. Krajše kot pri starem telefonu. Ampak telefon je tisočkrat bolj kompleksen kot avto. Avto pa je tisočkrat bolj kompleksen kot sesalec. Mogoče je baterija fuč. Mogoče pa je kakšna nastavitev narobe. Mogoče je preprosto S22 slabo dizajniran drek s slabo baterijo in veliko porabo. Kdo bi vedel?...

Aja, SERVIS bo vedel. - Halo, servis, problem imam s telefonom, kaj naj naredim? - Pošljite ga k nam v DIAGNOSTIKO. Ja! Kul! To potrebujem! Pri servisu bodo že vedeli kaj je narobe. In ziher ga ne bodo popravljali, kateri norec pa popravlja nove stvari?

ZAČETEK ŠPEKULACIJE (domišljijska zgodba):

Gizzmo vidi dobro priložnost za zaslužek. Navedeš naivnega kupca, da ti pošlje povsem nov telefon, zamenjaš plato in debelo zaračunaš Samsungu.

In Samsung Slovenija? Namesto, da preveri, zakaj je šel Gizzmo drago popravljat nov telefon, preprosto ignorira kupca. Ker pač slovenski poslovalnici Samsunga dol visi za kupca. Ker pač slovenski poslovalnici Samsunga dol visi, če neki servis v Sloveniji obira centralo v Koreji. Vlečejo plače in občasno pošljejo poročilo v Korejo.

KONEC ŠPEKULACIJE.

D3m ::

O lej stranka je dobila nov telefon.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Pithlit ::

pygmalion je izjavil:

Druga zgodba. Greš v trgovino in kupiš telefon. Dela, ampak se fejst pregreva, pa tudi baterija kratko traja. Krajše kot pri starem telefonu.

Ti si ga kupil prek spleta... Pošlješ nazaj. End of story. Sam ne... Ti ne. Ti greš specialca špilat kljub temu da veš.

Začetek špekulacije: ker ti poznaš to tvojo pravico, da lahko enostavno nazaj pošlješ in veš da to lahko storiš le s telefonom v stanju kot si ga dobil... Nekaj si nekje zajebal in potem hotel to preko servisa izsiliti. Ker je ni variante da gre take gluposti kot ti, počet nek tehnično pismen osebek ki je že par let član tega foruma. Še moja bivša (ki je hudo antitehnični tip) ve da lahko karkoli kupljeno na daljavo enostavno vrne če ji karkoli ne paše. Torej moja špekulacije je da si ti nekaj ušpičil in hočeš izsiljevat. Konec špekulacije.

In ja, niti pod razno ne verjamem tvoji zgodbici. Dasiravno ni nemogoča je tvoje postopanje pri temu tako skrajno neverjetno neumno.
Life is as complicated as we make it...

pygmalion ::

Pithlit je izjavil:

Začetek špekulacije: ker ti poznaš to tvojo pravico, da lahko enostavno nazaj pošlješ in veš da to lahko storiš le s telefonom v stanju kot si ga dobil... Nekaj si nekje zajebal in potem hotel to preko servisa izsiliti. Ker je ni variante da gre take gluposti kot ti, počet nek tehnično pismen osebek ki je že par let član tega foruma. Še moja bivša (ki je hudo antitehnični tip) ve da lahko karkoli kupljeno na daljavo enostavno vrne če ji karkoli ne paše. Torej moja špekulacije je da si ti nekaj ušpičil in hočeš izsiljevat. Konec špekulacije.


Super zgodba. Samo ti manjka par detajlov. Za začetek, kaj sem za*ebal. To mora biti nekaj, kaj ni vidno od zunaj - telefon zgleda perfektno. Potem to mora biti nekaj, pri čemer bo servis na Nizozemskem takoj zaznal, da sem za*ebal, servis v Sloveniji pa bo spregledal. Hm, mogoče imajo servisi na Nizozemskem kakšne posebne naprave, ki jih slovenski nimajo. Malo se pozanimaj. Aja, pa tu je še ena stvar. Na nek način sem moral paranormalno vplivati na Gizzmo da so mi ONI predlagali, da jim ga pošljem in da pri tem ne omenjajo popravilo. To je absolutno ključno za zgodbo. [Temu delu se ne moreš izogniti, ker imam črno na belo vse dokumentirano, ker smo komunicirali po emailih. In to korespodenco ima tudi Samsung Slovenija in tudi nizozemski trgovec. Ki jo je, mimogrede, za razliko od Samsung Slovenija, že pregledal in mi dal vedeti, da na servisu niso ravnali prav...] Kul, še teh par malenkosti rešiš, napišeš scenarij in ti Oskar ne gine.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: pygmalion ()

Pithlit ::

Sej ni panike. Vsi vemo da si zajebal sam že v štartu. To je pač dejstvo. Zajeb servisa je sam posledica tvojega zajeba.

Moja špekulacija je pa vsaj tolk verjetna kot tvoja.
Life is as complicated as we make it...

bemfa ::

Telefon 1000x kompleksnejši od avta???? :D Edino kaj je kompleksnejše, je tvoje kompliciranje pri nakupu.

Ales ::

pygmalion je izjavil:

Ne, nisem pričakoval, da mi ga bodo popravili, ker se mi je zdelo skrajno neumno, da se NOVA naprava popravlja. Kdaj pa ste slišali, da se nova naprava popravlja? Trgovec jo preprosto zamenja.

Kdaj smo slišali, da se nova naprava v okvari popravlja? Praktično vsakič, ko kupec uveljavlja garancijo in ne stvarne napake.

Ali so na prvem servisu zajebali, ko so v okviru garancije izvedli ne le diagnostiko temveč tudi popravilo, ne vemo. Čisto možno. Ampak ali je možno, da so oni mislili, da pač uveljavljaš garancijo in so težavo enostavno odpravili?

Jaz namreč še nikoli nisem slišal, da stranka za novo stvar v okvari ne bi uveljavljala ne garancije in ne stvarne napake, temveč bi želela na svojo roko narediti le diagnostiko.

Zelo verjetno se jim na servisu še nikoli zgodilo kaj tako neverjetnega.

V vsakem primeru je zdaj nastala kolobocija. Upam, da se ti bo lepo razrešilo, za naslednjič je pa morda nauk izkušnje, da je potrebno čim manj komplicirati.

Mato989 ::

pygmalion je izjavil:

Torej, glede na zgoraj napisano, bom poskusil razložiti čisto preprosto, kot za otroke.

Ne, nisem pričakoval, da mi ga bodo popravili, ker se mi je zdelo skrajno neumno, da se NOVA naprava popravlja. Kdaj pa ste slišali, da se nova naprava popravlja? Trgovec jo preprosto zamenja.

Torej, zakaj nisem telefona samo poslal nazaj? ZATO KER TELEFON NI SESALEC. - KAJ??? - Naj razložim.

Prva zgodba. Greš v trgovino in kupiš sesalec. Všetkaš ga v vtičnico in ne dela. Dobro, preveriš še vtičnico z fazenbriferjem, potem pa ti je vse jasno. Ne dela. Še stara oma bi vedela, da ne dela. Vrneš sesalec v trgovino in ti dajo novega. Noben ne popravlja nove stvari.

Druga zgodba. Greš v trgovino in kupiš telefon. Dela, ampak se fejst pregreva, pa tudi baterija kratko traja. Krajše kot pri starem telefonu. Ampak telefon je tisočkrat bolj kompleksen kot avto. Avto pa je tisočkrat bolj kompleksen kot sesalec. Mogoče je baterija fuč. Mogoče pa je kakšna nastavitev narobe. Mogoče je preprosto S22 slabo dizajniran drek s slabo baterijo in veliko porabo. Kdo bi vedel?...

Aja, SERVIS bo vedel. - Halo, servis, problem imam s telefonom, kaj naj naredim? - Pošljite ga k nam v DIAGNOSTIKO. Ja! Kul! To potrebujem! Pri servisu bodo že vedeli kaj je narobe. In ziher ga ne bodo popravljali, kateri norec pa popravlja nove stvari?

ZAČETEK ŠPEKULACIJE (domišljijska zgodba):

Gizzmo vidi dobro priložnost za zaslužek. Navedeš naivnega kupca, da ti pošlje povsem nov telefon, zamenjaš plato in debelo zaračunaš Samsungu.

In Samsung Slovenija? Namesto, da preveri, zakaj je šel Gizzmo drago popravljat nov telefon, preprosto ignorira kupca. Ker pač slovenski poslovalnici Samsunga dol visi za kupca. Ker pač slovenski poslovalnici Samsunga dol visi, če neki servis v Sloveniji obira centralo v Koreji. Vlečejo plače in občasno pošljejo poročilo v Korejo.

KONEC ŠPEKULACIJE.


Vsaka "nova" naprava se popravlja... ker vsaka naprava je bila nova ko je kupljena, ko se popravlja pa več ni nova tehnično gledano imaš rabljeno napravo čim jo vklopiš tako če si že črkobralsko pikolovski glede besed servisa bodi specifičen še pri sebi, ti nisi NOVE naprave poslal na servis ampak RABLJENO ker si jo že uporabljal... nova bi bila če bi poslal na servis NE VKLOPLJENO...

V osnovi si ti KUPEC telefona zajebal prvi, vse ostalo je posledica tvojih zajebov... Če bi ti enostavno telefon poslal nazaj in odstopil od nakupa bi bilo to to... ampak neeee, ti si šel delat čarovnije in v zgodbo vpletel 2 slovenski firmi in kompliciraš po mailih, takih nikol nihče na servisu nima rad...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Bellzmet ::

"in kompliciraš po mailih, takih nikol nihče na servisu nima rad..."

In to dame in gospodje je odraz oz. poslovni model slovenskih serviserjev (servisov) mobilnih aparatov. Nič čudnega, da je toliko pritožb.

predi ::

Zakaj je ta specifični telefon zdaj za stranko dovolj dober, za prodajalca pa ne?

Mato989 ::

predi je izjavil:

Zakaj je ta specifični telefon zdaj za stranko dovolj dober, za prodajalca pa ne?


Pač izgovor prodajalca... saj če bi mu poslal nedotaknjenega, bi ga pa nizozemski seller poslal na servis kjer bi verjetno menjali motherboard dali original nalepko nazaj ki jih samsung servis ima in bi bil SEAL cel in bi prodal full price... kaj pa vi mislite, da se to vrže v smeti ali proda po -30%

Malo morgen no...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

predi ::

V čem je potem problem?

Leko ::

Mato989 je izjavil:

predi je izjavil:

Zakaj je ta specifični telefon zdaj za stranko dovolj dober, za prodajalca pa ne?


Pač izgovor prodajalca... saj če bi mu poslal nedotaknjenega, bi ga pa nizozemski seller poslal na servis kjer bi verjetno menjali motherboard dali original nalepko nazaj ki jih samsung servis ima in bi bil SEAL cel in bi prodal full price... kaj pa vi mislite, da se to vrže v smeti ali proda po -30%

Malo morgen no...

A jesi glup. Nedotaknjen, nevklopljen telefon bom pošiljal na servis, ker sem jasnoviden, da je nekaj narobe z njim. Nič čudnega da je tako stanje na servisih v slo, ko imamo pa tako glupe serviserje. In on se o tem še hvali!
1
2
3 4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zavrnitev garancije zaradi počenega zaslona (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10919772 (9157) slon
»

Garancijsko popravilo - 45dni (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9413123 (10200) smacker
»

Stvarna napaka po preteku 6 mesecev

Oddelek: Loža
466688 (5384) next3steps
»

POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na ser (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
406106583 (55617) next3steps
»

Stvarna napaka pri mobilnem telefonu

Oddelek: Loža
266187 (5251) bobby

Več podobnih tem