Forum » Loža » Težave s Samsungovo pomočjo
Težave s Samsungovo pomočjo
Mato989 ::
Zakaj je ta specifični telefon zdaj za stranko dovolj dober, za prodajalca pa ne?
Pač izgovor prodajalca... saj če bi mu poslal nedotaknjenega, bi ga pa nizozemski seller poslal na servis kjer bi verjetno menjali motherboard dali original nalepko nazaj ki jih samsung servis ima in bi bil SEAL cel in bi prodal full price... kaj pa vi mislite, da se to vrže v smeti ali proda po -30%
Malo morgen no...
A jesi glup. Nedotaknjen, nevklopljen telefon bom pošiljal na servis, ker sem jasnoviden, da je nekaj narobe z njim. Nič čudnega da je tako stanje na servisih v slo, ko imamo pa tako glupe serviserje. In on se o tem še hvali!
Jaz ti govorim da to kar si ti poslal na servis več ni NOVB telefon, ker noben ne pošlje novega telefona na servis ampak vsak RABLJENEGA... vidiš tako ti črkobralsko precizno iščeš napisano pri servisu Gizzmo...
Vsak telefon na servisu je RABLJEN... NOVO je samo tisto sekundo ko odpreš.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
pygmalion ::
V vsakem primeru je zdaj nastala kolobocija. Upam, da se ti bo lepo razrešilo, za naslednjič je pa morda nauk izkušnje, da je potrebno čim manj komplicirati.
Kolikokrat sem slišal: Kaj pa kompliciraš? Zakaj si taki komplikator?
Ja res je, sem DRUGAČEN od večine. Ampak v civilizirani družbi, ali ima večina nekoga, ki je drugačen, pravico zaničevati in zahtevati konformiranje? Brez utemeljenega razloga?
Če vi ostali na forumu VEDNO razmišljate in počnete ENAKO kot VEČINA v vašem tehnološko-servisnem mehurčku, vam ZAVIDAM. Jaz to ne morem, jaz delam tisto, kar mislim da je prav, ne glede na to, kar večima misli. Dokler me z ARGUMENTI ne prepričajo v nasprotno. Meni po dveh straneh poniževanja in trolanja, še vedno nihče ni razložil, KAJ JE NAROBE Z MOJO ŽELJO, DA ZVEM, KAJ JE NAROBE S TELEFONOM, PREDEN SE ODLOČIM, KAJ BOM Z NJIM NAREDIL? In dokler mi nekdo ne razloži, kaj je narobe s tem, bom naslednjič storil ISTO. Dobro, ponižno bom pripisal: "Pa prosim lepo, ne ga popraviti, PROSIM LEPO PROSIM!"
Ja, nesporazumi se dogajajo. In potem je pač stvar više instance, da zadevo preuči in odloči. V tem primeru bi se Samsung moral vrniti situacijo pred napako - pred popravilom in reči: Gospod ta in ta, na vašem telefonu je matična plošča fuč. Kaj želite? Novega, popravilo, vračilo denarja? Nam pri Samsungu je bolj pomemben naš ugled, kot vrednost enega telefona. Četudi ne bi imeli popolnoma prav (pa imate), bi vam ugodili.
In kaj Samsung naredi? Odstopi zadevo RAM2. Halo!!!!! Ne bo vrana vrani kljuvala oči! Razen tega, saj tehnično nič ni sporno. Gizzmo pravi, da je zamenjal matično ploščo in jaz temu ne oporekam. Zadeva je pravna in se mora rešiti pri Samsungu. Kaj pa naj RAM2 stori? Potrdi tisto, kar je nesporno, da je matična plošča zamenjana?
Razen tega, sem včeraj klical RAM2. Po enem tednu postopka reklamacije še začeli niso. Vprašanje če so telefon sploh odpakirali.
In zdaj sem jaz kot hlapec Jernej, hočem tisto, kar mi pripada, pol družbe me ignorira, pol pa zasmehuje. Kako dobro je Cankar opisal slovensko družbo 19. stoletja in kako malo se je ta družba spremenila. Mazzini bi napisal, slovenske matere so iz generacije v generacijo, od Franca Jožefa do ChatGPT v svoje otroke vsadile PREZIR, prezir do vsakega, ki hoče v življenju nekaj drugače.
Utk ::
Pa ti razumeš, da "Samsung" nima drugega servisa kot so uradni servisi? Ja, prvi servis je zajebal, to ni nihče reku, da ni, ampak kaj zdaj? Telefon si menda kupil s ciljem, da boš imel delujoč telefon. In imaš ga, samo vrnejo ti ga naj iz RAM2.
Največ kar bi Samsung lahko naredil je, da ti bi dal nov telefon. Za katerga spet ne bi mogel vedet ali je res nov ali "refurbished". Ne more pa Samsung prisilit tvojega prodajalca, da ti vzame telefon nazaj in vrne denar. Tudi če mu pošlješ ta nov telefon.
Največ kar bi Samsung lahko naredil je, da ti bi dal nov telefon. Za katerga spet ne bi mogel vedet ali je res nov ali "refurbished". Ne more pa Samsung prisilit tvojega prodajalca, da ti vzame telefon nazaj in vrne denar. Tudi če mu pošlješ ta nov telefon.
Pithlit ::
V vsakem primeru je zdaj nastala kolobocija. Upam, da se ti bo lepo razrešilo, za naslednjič je pa morda nauk izkušnje, da je potrebno čim manj komplicirati.
Kolikokrat sem slišal: Kaj pa kompliciraš? Zakaj si taki komplikator?
Ja res je, sem DRUGAČEN od večine. Ampak v civilizirani družbi, ali ima večina nekoga, ki je drugačen, pravico zaničevati in zahtevati konformiranje? Brez utemeljenega razloga?
Če vi ostali na forumu VEDNO razmišljate in počnete ENAKO kot VEČINA v vašem tehnološko-servisnem mehurčku, vam ZAVIDAM. Jaz to ne morem, jaz delam tisto, kar mislim da je prav, ne glede na to, kar večima misli. Dokler me z ARGUMENTI ne prepričajo v nasprotno. Meni po dveh straneh poniževanja in trolanja, še vedno nihče ni razložil, KAJ JE NAROBE Z MOJO ŽELJO, DA ZVEM, KAJ JE NAROBE S TELEFONOM, PREDEN SE ODLOČIM, KAJ BOM Z NJIM NAREDIL? In dokler mi nekdo ne razloži, kaj je narobe s tem, bom naslednjič storil ISTO. Dobro, ponižno bom pripisal: "Pa prosim lepo, ne ga popraviti, PROSIM LEPO PROSIM!"
Ja, nesporazumi se dogajajo. In potem je pač stvar više instance, da zadevo preuči in odloči. V tem primeru bi se Samsung moral vrniti situacijo pred napako - pred popravilom in reči: Gospod ta in ta, na vašem telefonu je matična plošča fuč. Kaj želite? Novega, popravilo, vračilo denarja? Nam pri Samsungu je bolj pomemben naš ugled, kot vrednost enega telefona. Četudi ne bi imeli popolnoma prav (pa imate), bi vam ugodili.
In kaj Samsung naredi? Odstopi zadevo RAM2. Halo!!!!! Ne bo vrana vrani kljuvala oči! Razen tega, saj tehnično nič ni sporno. Gizzmo pravi, da je zamenjal matično ploščo in jaz temu ne oporekam. Zadeva je pravna in se mora rešiti pri Samsungu. Kaj pa naj RAM2 stori? Potrdi tisto, kar je nesporno, da je matična plošča zamenjana?
Razen tega, sem včeraj klical RAM2. Po enem tednu postopka reklamacije še začeli niso. Vprašanje če so telefon sploh odpakirali.
In zdaj sem jaz kot hlapec Jernej, hočem tisto, kar mi pripada, pol družbe me ignorira, pol pa zasmehuje. Kako dobro je Cankar opisal slovensko družbo 19. stoletja in kako malo se je ta družba spremenila. Mazzini bi napisal, slovenske matere so iz generacije v generacijo, od Franca Jožefa do ChatGPT v svoje otroke vsadile PREZIR, prezir do vsakega, ki hoče v življenju nekaj drugače.
Če bi ti telefon vrnil prodajalcu te teme ni ne bi bilo.
Resno misliš da je v tem primeru bilo to, kar si ti storil, optimalno?
Nič ni narobe s tem da je človek drugačen. Je pa precej butasto ko ta drugačnost privede do neke napake (s strani tega ki je drugačen) in se ta človek potem pritožuje nad vsemi ostalimi namesto da bi se mal vprašal če je mogoče sam storil napako. Bitch please. Ta zgodba nima žrtve, razen ubogega telefona. Zajebal si čisto sam, pa nihče drug.
Life is as complicated as we make it...
pygmalion ::
Resno misliš da je v tem primeru bilo to, kar si ti storil, optimalno?
Nič ni narobe s tem da je človek drugačen. Je pa precej butasto ko ta drugačnost privede do neke napake (s strani tega ki je drugačen) in se ta človek potem pritožuje nad vsemi ostalimi namesto da bi se mal vprašal če je mogoče sam storil napako. Bitch please. Ta zgodba nima žrtve, razen ubogega telefona. Zajebal si čisto sam, pa nihče drug.
Dragi Pithlit, namesto trolanja mi povej, KAJ JE NAROBE Z MOJO ŽELJO, DA ZVEM, KAJ JE NAROBE S TELEFONOM, PREDEN SE ODLOČIM, KAJ BOM Z NJIM NAREDIL?
Da ne govorimo, da nisi pojasnil, kaj sem naredil narobe. Mogoče to, da so oni zapisali "diagnostika", jaz zapisal "diagnostika", na koncu pa ni bila (samo) diagnostika. Pričakoval sem torej tisto, kar je bilo črno na belo zapisano. Huda napaka, ni kaj.
Mato989 ::
Resno misliš da je v tem primeru bilo to, kar si ti storil, optimalno?
Nič ni narobe s tem da je človek drugačen. Je pa precej butasto ko ta drugačnost privede do neke napake (s strani tega ki je drugačen) in se ta človek potem pritožuje nad vsemi ostalimi namesto da bi se mal vprašal če je mogoče sam storil napako. Bitch please. Ta zgodba nima žrtve, razen ubogega telefona. Zajebal si čisto sam, pa nihče drug.
Dragi Pithlit, namesto trolanja mi povej, KAJ JE NAROBE Z MOJO ŽELJO, DA ZVEM, KAJ JE NAROBE S TELEFONOM, PREDEN SE ODLOČIM, KAJ BOM Z NJIM NAREDIL?
Da ne govorimo, da nisi pojasnil, kaj sem naredil narobe. Mogoče to, da so oni zapisali "diagnostika", jaz zapisal "diagnostika", na koncu pa ni bila (samo) diagnostika. Pričakoval sem torej tisto, kar je bilo črno na belo zapisano. Huda napaka, ni kaj.
Narobe je to ker si imel možnost vrnit telefon in naročit drugega magari identičnega pa si šel komplicirat s servisom itd...
Če se je telefon grel to vsak normalen polpismen tehnični človek VE da je nekaj narobe, ne rabiš servisa za to (razen če nažigaš igrice gor in ga polniš hkrati ali ti leži poleti na soncu)
Vse kar bi ti moral naredit je zapakirat telefon nazaj poslat na nizozemsko in odstopit od nakupa počakat na keš na TRR in kupit drug magari isti telefon... no če bi se ti pri drugem tudi ENAKO zgodilo šele potem lahko upravičeno sumiš da je to tako "mišljeno" ali bolje da ti delaš nek fuck up... ali pa da je serijska!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
Ales ::
Me prav zanima, kaj bosta zdaj RAM2 & Samsung Slovenija naredila s tem. Nov telefon zavoljo ljubega miru... ali obstoječ nazaj s suhoparno "ugotovitvijo", da je telefon zdaj brezhiben.
Če bo prišel obstoječ telefon nazaj (po diaganostiki, LOL), kaj bo naš trpeči pygmalion naredil s tem brezhibnim in prekrasnim kipom Samsunga S22, ga bo le oživel?? Mislim, prižgal?
Prava klasična drama!
Malo se hecam, verjamem pa, da vsaj eni osebi v tej temi ni zelo smešno in da je vse skupaj stresno. Škoda, ampak take stvari se v življenju zgodijo... In potem še taka "vroča" tema na forumu... Heh.
Če bo prišel obstoječ telefon nazaj (po diaganostiki, LOL), kaj bo naš trpeči pygmalion naredil s tem brezhibnim in prekrasnim kipom Samsunga S22, ga bo le oživel?? Mislim, prižgal?
Prava klasična drama!
Malo se hecam, verjamem pa, da vsaj eni osebi v tej temi ni zelo smešno in da je vse skupaj stresno. Škoda, ampak take stvari se v življenju zgodijo... In potem še taka "vroča" tema na forumu... Heh.
pygmalion ::
...kaj bo naš trpeči pygmalion naredil s tem brezhibnim in prekrasnim kipom Samsunga S22, ga bo le oživel?? Mislim, prižgal?
Nisem ga jaz ustvaril in zato ga ne bom oživljal.
Malo se hecam...
... in obenem močno trivializiram situacijo. In sem s tem varno v množici večine, ki zaničuje drugačnega.
Mato989 ::
Ironično je ker tudi če bo dobil KAO nov telefon bo verjetno isti telefon z drugim IMEI in enako refurbished z original nalepko preko... To se namreč naredi ker servisi smo imeli te original nalepke ki naredi telefon "kot nov" čeprav ni...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
pygmalion ::
Ironično je ker tudi če bo dobil KAO nov telefon bo verjetno isti telefon z drugim IMEI in enako refurbished z original nalepko preko... To se namreč naredi ker servisi smo imeli te original nalepke ki naredi telefon "kot nov" čeprav ni...
To sporočilo pa je absolutno zmagovalec tega threada.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: pygmalion ()
Mato989 ::
No pol pa ti specialac povej kaj misliš da se zgodi s takim telefonom kot je tvoj ki ga servis kao ZAMENJA za novega...
A misliš da gre v tovarno od Samsunga da ga razstavijo in še 1x sestavijo roboti ali kaj? Max kar lahko upaš je da ga Amazon proda kot opened box za 15% off... vsepovsod drugod se naredi to kar sem jaz povedal.
Tebi bodo dali refusrbish z nalepko "broken seal" od drugega specialca v SLO ki je isto pizdil, njemu pa tvojo, zlo enostavno...
A misliš da gre v tovarno od Samsunga da ga razstavijo in še 1x sestavijo roboti ali kaj? Max kar lahko upaš je da ga Amazon proda kot opened box za 15% off... vsepovsod drugod se naredi to kar sem jaz povedal.
Tebi bodo dali refusrbish z nalepko "broken seal" od drugega specialca v SLO ki je isto pizdil, njemu pa tvojo, zlo enostavno...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
Pithlit ::
Resno misliš da je v tem primeru bilo to, kar si ti storil, optimalno?
Nič ni narobe s tem da je človek drugačen. Je pa precej butasto ko ta drugačnost privede do neke napake (s strani tega ki je drugačen) in se ta človek potem pritožuje nad vsemi ostalimi namesto da bi se mal vprašal če je mogoče sam storil napako. Bitch please. Ta zgodba nima žrtve, razen ubogega telefona. Zajebal si čisto sam, pa nihče drug.
Dragi Pithlit, namesto trolanja mi povej, KAJ JE NAROBE Z MOJO ŽELJO, DA ZVEM, KAJ JE NAROBE S TELEFONOM, PREDEN SE ODLOČIM, KAJ BOM Z NJIM NAREDIL?
Da ne govorimo, da nisi pojasnil, kaj sem naredil narobe. Mogoče to, da so oni zapisali "diagnostika", jaz zapisal "diagnostika", na koncu pa ni bila (samo) diagnostika. Pričakoval sem torej tisto, kar je bilo črno na belo zapisano. Huda napaka, ni kaj.
Draga pygmalion, narobe je to da se nove stvari ki ne delajo tako kot ti misliš da morajo (ali pa ti samo tekstura knofa za glasnost ne odgovarja) enostavno vrne prodajalcu. Brez nobenega "kaj, zakaj, kako...".
Še enkrat. Zajebala si sama. In to zelo dobro veš.
Life is as complicated as we make it...
Ales ::
...kaj bo naš trpeči pygmalion naredil s tem brezhibnim in prekrasnim kipom Samsunga S22, ga bo le oživel?? Mislim, prižgal?
Nisem ga jaz ustvaril in zato ga ne bom oživljal.
Jah, malo pa si ga ustvaril, ne? Nehote, ampak si...
Malo se hecam...
... in obenem močno trivializiram situacijo. In sem s tem varno v množici večine, ki zaničuje drugačnega.
Ne vem če koga zaničujem, kaj pa če le želim malo sprostiti komunikacijo in na sploh situacijo. Samo sodeč po tej temi se mi niti ne zdiš ne vem kako drugačen kot kdorkoli drug, ampak seveda te sploh ne poznam in nimam pojma o čemerkoli s tem v zvezi. Ej, tole, ali pa nekaj podobnega, bi se vsakomur lahko zgodilo, ane?
Zadeva se bo odvila tako, kot se bo, če boš/mo pri tem še kaj dodatno živčni ali s kako zamero, ne bo zunaj nas nič drugače, znotraj pa. Zdaj je IMHO čas za en globok zavzdih in, kakor si se izrazil, trivializacijo. Ali pa se greš lahko mučenika, ampak ne priporočam... Mučeništvo je ponavadi precej brezveze. Vržejo te levom ali pa ti nekdo kljuva jetra, ali karkoli že. Po drugi strani so oživljajoči kipi mladenk precej bolj mamljiv rezultat...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ales ()
Leko ::
Ironično je ker tudi če bo dobil KAO nov telefon bo verjetno isti telefon z drugim IMEI in enako refurbished z original nalepko preko... To se namreč naredi ker servisi smo imeli te original nalepke ki naredi telefon "kot nov" čeprav ni...
To sporočilo pa je absolutno zmagovalec tega threada.
Ja res žalostno, da ti to napiše eden od serviserjev. Potem je vse jasno kje smo. Žalostno, da taki delajo na servisih.
Draga pygmalion, narobe je to da se nove stvari ki ne delajo tako kot ti misliš da morajo (ali pa ti samo tekstura knofa za glasnost ne odgovarja) enostavno vrne prodajalcu. Brez nobenega "kaj, zakaj, kako...".
Še enkrat. Zajebala si sama. In to zelo dobro veš.
Ne nič ni zajebal-a sam-a Od kje ti ta ideja?!
Niso se vsi rodili vsevedi, da vedo kaj naredit v teh primerih. Glede na vse bedarije, kar si jih TI napisal na tem forumu oziroma naredil v svojem laifu, glede na napisano si še najmanj kompetenten, da se sploh oglašaš v takih temah. Raje se nehaj brukat.
Mato989 ::
Ja res žalostno, da ti to napiše eden od serviserjev. Potem je vse jasno kje smo. Žalostno, da taki delajo na servisih.
Jaz že dolgo ne delam na servisu že od začetka Covida, ker mi je šlo na živce mešetarjenje, jaz vam samo povem kakšna je resnica...
Še zdaj mi nihče ni opisal kaj misli da se zgodi v takem primeru če bi OP dobil nov telefon (kao nov) kaj se zgodi z njegovim, tako za občutek me zanima kaj dejansko vi tukaj mislite?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
Leko ::
Še zdaj mi nihče ni opisal kaj misli da se zgodi v takem primeru če bi OP dobil nov telefon (kao nov) kaj se zgodi z njegovim, tako za občutek me zanima kaj dejansko vi tukaj mislite?
Kolikokrat boš še spremenil svoj post. A ti mal dogaja! Če ne veš kaj bi si zmislil potem se ne oglašaj.
Kaj bi se zgodilo. Tak telefon gre v prodajo kot refurbished-obnovljen telefon z "opozorilom" da je refurbished oziroma kakšen poseg je bil na njem opravljen. Vse ostalo vemo kaj je. Če pa veš kaj se dela s takimi telefoni pa smo spet tam in si preberi še enkrat moj prejšnji post.
Ne ni isto refurbished-popravljan telefon z novo matično ali pa nov nov tovarniško zapakiran telefon.
OK ja mogoče OP ni ravnal prav in velika večina razen vas specialcev, ki ste vsevedi in ste prilezli iz rit z vsem znanjem tega sveta in pa seveda serviserjev trenutnih ali bivših katerihkoli vsi ste biseri (v kateri koli branži) bi ravnala narobe vsaj iz vašega vidika.
Kakorkoli tudi jaz bi hotel imet izbiro ali bom imel oziroma obdržal ta popravljen telefon ali hočem novega novega tovarniško zapakiranega ali pač denar.
Mato989 ::
Kaj bi se zgodilo. Tak telefon gre v prodajo kot refurbished-obnovljen telefon z "opozorilom" da je refurbished oziroma kakšen poseg je bil na njem opravljen. Vse ostalo vemo kaj je. Če pa veš kaj se dela 8-) s takimi telefoni pa smo spet tam in si preberi še enkrat moj prejšnji post.
Ja ampak servisi ne prodajajo telefonov... torej jim preostane dvoje:
1. grejo serviserji nabijat ure razstavijo zadevo za dele (pucajo lepilo itd...)
2. Menjajo matično, nardijo vizualni pregled telefona da ni prask po potrebi menjajo še ploščice in ohišja imajo telefon za menjavo
Guess what they do :P
Ne ni isto refurbished-popravljan telefon z novo matično ali pa nov nov tovarniško zapakiran telefon.
isto ni, samo ti mi razloži kako bo OP vedel razliko ko mu pošljejo drug telefon z menjano matično in nepoškodovanim sealom?
Kakorkoli tudi jaz bi hotel imet izbiro ali bom imel oziroma obdržal ta popravljen telefon ali hočem novega novega tovarniško zapakiranega ali pač denar.
Ja in zato se uporabi v SLO opcijo stvarne napake v tujini kupljeno in preko spleta pa opcijo vračila blaga in možnost odstopa brez razloga...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
Leko ::
Kaj bi se zgodilo. Tak telefon gre v prodajo kot refurbished-obnovljen telefon z "opozorilom" da je refurbished oziroma kakšen poseg je bil na njem opravljen. Vse ostalo vemo kaj je. Če pa veš kaj se dela 8-) s takimi telefoni pa smo spet tam in si preberi še enkrat moj prejšnji post.
Ja ampak servisi ne prodajajo telefonov... torej jim preostane dvoje:
1. grejo serviserji nabijat ure razstavijo zadevo za dele (pucajo lepilo itd...)
2. Menjajo matično, nardijo vizualni pregled telefona da ni prask po potrebi menjajo še ploščice in ohišja imajo telefon za menjavo
Guess what they do :P
Ne ni isto refurbished-popravljan telefon z novo matično ali pa nov nov tovarniško zapakiran telefon.
isto ni, samo ti mi razloži kako bo OP vedel razliko ko mu pošljejo drug telefon z menjano matično in nepoškodovanim sealom?
Kakorkoli tudi jaz bi hotel imet izbiro ali bom imel oziroma obdržal ta popravljen telefon ali hočem novega novega tovarniško zapakiranega ali pač denar.
Ja in zato se uporabi v SLO opcijo stvarne napake v tujini kupljeno in preko spleta pa opcijo vračila blaga in možnost odstopa brez razloga...
Ne bom odgovarjal na vsako vprašanje posebej, toda sedaj si ravno dokazal to, (Guess what they do) kar govorim že cel čas: da ste(velja tudi za bivše saj si samo zamenjal poklic, ostal pa še vedno ...) serviserji eni navadni lopovi.
In še enkrat ja niso-smo vsi vsevedi, dokler te vsaj enkrat, taki kot si ti ne nategnejo potem nimaš izkušenj.
V drugo je vse lažje
Mato989 ::
Kaj bi se zgodilo. Tak telefon gre v prodajo kot refurbished-obnovljen telefon z "opozorilom" da je refurbished oziroma kakšen poseg je bil na njem opravljen. Vse ostalo vemo kaj je. Če pa veš kaj se dela 8-) s takimi telefoni pa smo spet tam in si preberi še enkrat moj prejšnji post.
Ja ampak servisi ne prodajajo telefonov... torej jim preostane dvoje:
1. grejo serviserji nabijat ure razstavijo zadevo za dele (pucajo lepilo itd...)
2. Menjajo matično, nardijo vizualni pregled telefona da ni prask po potrebi menjajo še ploščice in ohišja imajo telefon za menjavo
Guess what they do :P
Ne ni isto refurbished-popravljan telefon z novo matično ali pa nov nov tovarniško zapakiran telefon.
isto ni, samo ti mi razloži kako bo OP vedel razliko ko mu pošljejo drug telefon z menjano matično in nepoškodovanim sealom?
Kakorkoli tudi jaz bi hotel imet izbiro ali bom imel oziroma obdržal ta popravljen telefon ali hočem novega novega tovarniško zapakiranega ali pač denar.
Ja in zato se uporabi v SLO opcijo stvarne napake v tujini kupljeno in preko spleta pa opcijo vračila blaga in možnost odstopa brez razloga...
Ne bom odgovarjal na vsako vprašanje posebej, toda sedaj si ravno dokazal to, (Guess what they do) kar govorim že cel čas: da ste(velja tudi za bivše saj si samo zamenjal poklic, ostal pa še vedno ...) serviserji eni navadni lopovi.
In še enkrat ja niso-smo vsi vsevedi, dokler te vsaj enkrat, taki kot si ti ne nategnejo potem nimaš izkušenj.
V drugo je vse lažje
Ti kot serviser delaš po navodilih nadrejenega... če ti nadrejeni naroči da spakiram telefon ga prej vizualno pogledam namestim latest OS in dam gor nalepko, kaj naj jaz naredim?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Bellzmet ::
A če menjajo npr. matično ploščo - a je IP zaščita enako dobra kot pri čisto novem telefonu?
Mato989 ::
A če menjajo npr. matično ploščo - a je IP zaščita enako dobra kot pri čisto novem telefonu?
v Teoriji moraš pri takem primeru stisnit zaslon z enako močjo kot prej kar bi TEORETIČNO zagotavljalo enako ali 99% približek zaščite, v praksi pa težko komentiram, ne vem če so orpavljeni kakšni testi. Bi pa pooblaščeni servis načeloma to moral zagotavljat.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Ales ::
Kaj bi se zgodilo. Tak telefon gre v prodajo kot refurbished-obnovljen telefon z "opozorilom" da je refurbished oziroma kakšen poseg je bil na njem opravljen. Vse ostalo vemo kaj je. Če pa veš kaj se dela 8-) s takimi telefoni pa smo spet tam in si preberi še enkrat moj prejšnji post.
Ja ampak servisi ne prodajajo telefonov... torej jim preostane dvoje:
1. grejo serviserji nabijat ure razstavijo zadevo za dele (pucajo lepilo itd...)
2. Menjajo matično, nardijo vizualni pregled telefona da ni prask po potrebi menjajo še ploščice in ohišja imajo telefon za menjavo
Guess what they do :P
Ne prodajajo jih, iz svojega žepa ali "zaloge" jih pa tudi ne menjajo.
V katerem "servisu" si delal? (edit: spremenil v preteklik)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ales ()
49106 ::
Resno misliš da je v tem primeru bilo to, kar si ti storil, optimalno?
Nič ni narobe s tem da je človek drugačen. Je pa precej butasto ko ta drugačnost privede do neke napake (s strani tega ki je drugačen) in se ta človek potem pritožuje nad vsemi ostalimi namesto da bi se mal vprašal če je mogoče sam storil napako. Bitch please. Ta zgodba nima žrtve, razen ubogega telefona. Zajebal si čisto sam, pa nihče drug.
Dragi Pithlit, namesto trolanja mi povej, KAJ JE NAROBE Z MOJO ŽELJO, DA ZVEM, KAJ JE NAROBE S TELEFONOM, PREDEN SE ODLOČIM, KAJ BOM Z NJIM NAREDIL?
Da ne govorimo, da nisi pojasnil, kaj sem naredil narobe. Mogoče to, da so oni zapisali "diagnostika", jaz zapisal "diagnostika", na koncu pa ni bila (samo) diagnostika. Pričakoval sem torej tisto, kar je bilo črno na belo zapisano. Huda napaka, ni kaj.
Draga pygmalion, narobe je to da se nove stvari ki ne delajo tako kot ti misliš da morajo (ali pa ti samo tekstura knofa za glasnost ne odgovarja) enostavno vrne prodajalcu. Brez nobenega "kaj, zakaj, kako...".
Še enkrat. Zajebala si sama. In to zelo dobro veš.
Servis je zajebal, baba tečna (da ne rečem slaboumna, saj tekstura gumna nima nikakršne zveze s tem, da je op naročil x, servis pa izvedel y)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 49106 ()
Pithlit ::
Ne nič ni zajebal-a sam-a Od kje ti ta ideja?!
O lej, še ena babja snežinkica...
Da bo jasno. Zajebal je zato ker je fon pošiljala na servis namesto nazaj prodajalcu. In ja, po njenih besedah je sama zelo dobro vedela kaj ji je storiti in ja kljub temu storila točno to kar ne bi smela.
Ti še boš pa lahko razpočilo kot balonček ampak teh dejstev ne boš spremenila. Pa naj pojasnim še nekaj: nikakor ne govorim da servis ni zajebal. Pravim pa da servis sploh ne bi mogel zajebat če op ne bi zajebala cele scene že v štartu.
@Messiah: read above. Nihče ne pravi da servis ni zajebal.
Life is as complicated as we make it...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: Pithlit ()
Leko ::
Ne nič ni zajebal-a sam-a Od kje ti ta ideja?!
O lej, še ena babja snežinkica...
Da bo jasno. Zajebal je zato ker je fon pošiljala na servis namesto nazaj prodajalcu. In ja, po njenih besedah je sama zelo dobro vedela kaj ji je storiti in ja kljub temu storila točno to kar ne bi smela.
Ti še boš pa lahko razpočilo kot balonček ampak teh dejstev ne boš spremenila. Pa naj pojasnim še nekaj: nikakor ne govorim da servis ni zajebal. Pravim pa da servis sploh ne bi mogel zajebat če op ne bi zajebala cele scene že v štartu.
@Messiah: read above. Nihče ne pravi da servis ni zajebal.
Draga moja "babja snežinkica" glede na to, da še zase ne veš katerega spola si in da toliko trolaš, da več ne znaš uporabljat spolov ti predlagam, da se nehaš brukat. Po celem forumu je nasrano toliko tvoje greznice, da smrdi že cel forum. Še nisi pokapiral, da te nobeden več ne jemlje resno zato najboljš, da spet zamenjaš nick, oziroma da začneš trolat s kakšnim drugim, da se to tvoje sranje malo porazdeli
Pithlit ::
Spet? Joj kok si ti brihtna... Naj te pomirim, jaz za svojim nickom stojim od kar sem ga začela uporabljat. Za razliko od marsikoga drugega.
Life is as complicated as we make it...
Leko ::
c23po ::
Sedaj, ko smo iztrošili municijo, se lahko vrnem k osnovnem problemu. Mene je zbodlo:
Kaj, če ni problem v hardverju ampak v aplikacijah?
Začelo se je tako, da mojemu trenutnemu telefonu, Samsung Galaxy S10E, peša baterija, telefon se pregreva in čas uporabe se skrajšuje...
Na novem pametnem telefonu sem uporabljal iste aplikacije, a se je od prvega dneva še bolj pregreval in imel še krajši čas uporabe kot stari.
Kaj, če ni problem v hardverju ampak v aplikacijah?
pygmalion ::
Sedaj, ko smo iztrošili municijo, se lahko vrnem k osnovnem problemu. Mene je zbodlo:
Začelo se je tako, da mojemu trenutnemu telefonu, Samsung Galaxy S10E, peša baterija, telefon se pregreva in čas uporabe se skrajšuje...
Na novem pametnem telefonu sem uporabljal iste aplikacije, a se je od prvega dneva še bolj pregreval in imel še krajši čas uporabe kot stari.
Kaj, če ni problem v hardverju ampak v aplikacijah?
Saj zato sem poslal na servis, da ugotovim, kaj je narobe. Predvideval sem, da je baterija fuč, ampak sem dopuščal možnost, da bodo na servisu ugotovili, da je samo potrebna neka softwarska intervencija. Ali pa je s telefonom vse v redu, pa ima S22 prešibko baterijo...
Zato ostaja moje vprašanje še vedno aktualno: KAJ JE NAROBE Z MOJO ŽELJO, DA ZVEM, KAJ JE NAROBE S TELEFONOM, PREDEN SE ODLOČIM, KAJ BOM Z NJIM NAREDIL?
V tehničnem jeziku
if (softwarska napaka): vzamem telefon nazaj
else if (premala baterija): vrnem telefon, zahtevam kupnino
else if (hardverska napaka): zahtevam nov telefon
else (razmislim)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: pygmalion ()
starfotr ::
Prosim za vzorec testa - testni postopek. Kako naj bi to sploh izgledalo? A serviser v kalkulator kuca zahtevne izračune in preizkuša? Igra grafično zahtevne igre?
In btw, koliko bi to sploh stalo?
In btw, koliko bi to sploh stalo?
c23po ::
Prosim, ne vpit.
S tvojo željo ni nič narobe. Z njihovo željo čim prej popraviti telefon tudi ne. Ne želim se pogovarjati o tem, čigave želje imajo prednost.
S tvojo željo ni nič narobe. Z njihovo željo čim prej popraviti telefon tudi ne. Ne želim se pogovarjati o tem, čigave želje imajo prednost.
pygmalion ::
Prosim, ne vpit.
S tvojo željo ni nič narobe. Z njihovo željo čim prej popraviti telefon tudi ne. Ne želim se pogovarjati o tem, čigave želje imajo prednost.
Ne vpijem, samo poudarjam ključno vprašanje tega threada. Ker je kar nekaj ljudi tukaj, ki trdijo, da je moja napaka, ker da bi moral poslati nazaj prodajalcu BREZ da iščem vzrok za problem.
torej po njihovo
if (softwarska napaka) or (premala baterija) or (hardverska napaka) or (karkoli drugega): vrnem prodajalcu
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: pygmalion ()
c23po ::
Mnenje večine je, da ste zafrknili oboji.
Kaj, če bi (namesto JAZ, JAZ, JAZ...) počakal na razplet. Mogoče te lepo presenetijo. Poročaj, verjeti ti bomo morali na besedo.
Kaj, če bi (namesto JAZ, JAZ, JAZ...) počakal na razplet. Mogoče te lepo presenetijo. Poročaj, verjeti ti bomo morali na besedo.
pygmalion ::
Mnenje večine je, da ste zafrknili oboji.
Kaj, če bi (namesto JAZ, JAZ, JAZ...) počakal na razplet. Mogoče te lepo presenetijo. Poročaj, verjeti ti bomo morali na besedo.
Predpostavimo, da je mnenje večine, da smo zafrknili oboji. Torej, kaj sem jaz zafrknil? To, da sem poslal na servis, da zvem, kaj je narobe z mojim telefonom. Namesto da ga kar na slepo pošljem nazaj na Nizozemsko.
Torej, kaj je narobe z moji željo, za zvem, kaj je narobe z telefonom, preden se odločim, kaj bom z njim naredil?
Vzamite to kot čisto prijazno vprašanje vašega soseda, ki ni serviser in ne poznavalec pametnih telefonov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: pygmalion ()
c23po ::
Sedaj bom jaz potreboval programersko logiko. Namesto premočrtnega if...then...else (= JAZ, JAZ, JAZ) uporabi multithreadnig s paralelnimi nitmi za preverjanje alternativ (= jaz, drugi, tretji, ...).
Žal ti več ne morem pomagati.
Počakal bom razplet.
Žal ti več ne morem pomagati.
Počakal bom razplet.
Maxlos ::
Ok, ker bi za vračilo "poštnino" moral plačat, si se odločil za servis ? Ker tega stroška ni hotel prevzeti.... sedaj jamraš na forumu.
Barking up the wrong tree
Mato989 ::
Mnenje večine je, da ste zafrknili oboji.
Kaj, če bi (namesto JAZ, JAZ, JAZ...) počakal na razplet. Mogoče te lepo presenetijo. Poročaj, verjeti ti bomo morali na besedo.
Predpostavimo, da je mnenje večine, da smo zafrknili oboji. Torej, kaj sem jaz zafrknil? To, da sem poslal na servis, da zvem, kaj je narobe z mojim telefonom. Namesto da ga kar na slepo pošljem nazaj na Nizozemsko.
Torej, kaj je narobe z moji željo, za zvem, kaj je narobe z telefonom, preden se odločim, kaj bom z njim naredil?
Vzamite to kot čisto prijazno vprašanje vašega soseda, ki ni serviser in ne poznavalec pametnih telefonov.
Ja, zafrknil si ker si imel enostavno možnost odstopit od nakupa... pa si šel po komplicirani kjer je več možnosti errorjev enih in drugih...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Leko ::
Prosim, ne vpit.
S tvojo željo ni nič narobe. Z njihovo željo čim prej popraviti telefon tudi ne. Ne želim se pogovarjati o tem, čigave želje imajo prednost.
Mnenje večine je, da ste zafrknili oboji.
Kaj, če bi (namesto JAZ, JAZ, JAZ...) počakal na razplet. Mogoče te lepo presenetijo. Poročaj, verjeti ti bomo morali na besedo.
Sedaj bom jaz potreboval programersko logiko. Namesto premočrtnega if...then...else (= JAZ, JAZ, JAZ) uporabi multithreadnig s paralelnimi nitmi za preverjanje alternativ (= jaz, drugi, tretji, ...).
Žal ti več ne morem pomagati.
Počakal bom razplet.
Kaj pa, če bi TI nehal nakladat! Saj do sedaj nisi še nič pomagal!
Vse kar je bilo koristnega od tebe je bilo prvo vprašanje. Z vsakim naslednjim si vse poslabšal in dokazal, da nimaš pojma kaj pišeš. Nič čudnega, da "vpije" ko pa moraš tem snežinkicam s slotec serviserčkom matotom že tri strani razlagat eno in isto vprašanje potem se pa najde še ena večja snežinkica, ki pa začne na koncu še bolj nabijat. Vseeno, če bi v tišini čakal na razplet in se sploh ne bi oglašal.
To moraš bit pa res prilagojen program, da ne pokapiraš. Nič čudnega da cela slovenija pljuva, posebej čez serviserje, ki popravljajo telefone. Nesposobneži pač, ki nimajo tudi nobenega bontona kako se obnašat do strank. Ne kapirajo, da živijo od strank in da če strank ne bo, bodo šli lahko na cesto, ker kaj drugega itak niso sposobni opravljat ali pa tako, kot so to.
Pithlit ::
Sedaj, ko smo iztrošili municijo, se lahko vrnem k osnovnem problemu.
You were saying...?
Life is as complicated as we make it...
bemfa ::
if (softwarska napaka): vzamem telefon nazaj
else if (premala baterija): vrnem telefon, zahtevam kupnino
else if (hardverska napaka): zahtevam nov telefon
else (razmislim)
Postavi se v vlogo servisa. Kaj je servis mel od takega posla? Kdo jih plača? Vidiš napako? Oni če hočejo €€€ od samsunga, morajo tja poslat crknjene dele, da upravičijo servis. Diagnostiko lahko zakasirajo samo tebi. Tak da za tvoj scenarij rabi servis še 50-100EUR iz tvojega žepa. In tu je nastala težava, ki ti jo razlagamo že 3 dni.
pygmalion ::
Postavi se v vlogo servisa. Kaj je servis mel od takega posla? Kdo jih plača? Vidiš napako? Oni če hočejo €€€ od samsunga, morajo tja poslat crknjene dele, da upravičijo servis. Diagnostiko lahko zakasirajo samo tebi. Tak da za tvoj scenarij rabi servis še 50-100EUR iz tvojega žepa. In tu je nastala težava, ki ti jo razlagamo že 3 dni.
Vidiš, to je zelo DOBRO VPRAŠANJE.
Za mene je ugotovitev napake "customer support". Nekaj, za kaj poskrbi proizvajalec. Torej, jaz bi pričakoval, da diagnostiko plača Samsung.
Ampak, to ni moj problem, to je stvar servisa in Samsunga. Če bi Gizzmo napisal: "Predlagamo, da nam ga pošljete v DIAGNOSTIKO, ampak zavedajte se, da jo boste MORALI PLAČATI." potem bi jaz rekel: "Idi k vragu Samsung, če raje vidiš, da ti pošljem potencialno čisto v redu telefon z narobe nastavitvijo nazaj, namesto da v servisu to nastavitev popravijo, potem pa ga kar imej." V glavnem, v tem primeru bi poslal prodajalcu nazaj.
Aja pa še to, pri Gizzmu so napisali da gre za diagnostiko znotraj garancije. Kar je po moje še en razlog več, da mislim, da bo diagnostiko plačal Samsung. Saj Samsung plača vse v zvezi z garancijo? Ali ne? Jaz ne vem, ne delam na servisu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: pygmalion ()
Mato989 ::
Postavi se v vlogo servisa. Kaj je servis mel od takega posla? Kdo jih plača? Vidiš napako? Oni če hočejo €€€ od samsunga, morajo tja poslat crknjene dele, da upravičijo servis. Diagnostiko lahko zakasirajo samo tebi. Tak da za tvoj scenarij rabi servis še 50-100EUR iz tvojega žepa. In tu je nastala težava, ki ti jo razlagamo že 3 dni.
Vidiš, to je zelo DOBRO VPRAŠANJE.
Za mene je ugotovitev napake "customer support". Nekaj, za kaj poskrbi proizvajalec. Torej, jaz bi pričakoval, da diagnostiko plača Samsung.
Ampak, to ni moj problem, to je stvar servisa in Samsunga. Če bi Gizzmo napisal: "Predlagamo, da nam ga pošljete v DIAGNOSTIKO, ampak zavedajte se, da jo boste MORALI PLAČATI." potem bi jaz rekel: "Idi k vragu Samsung, če raje vidiš, da ti pošljem potencialno čisto v redu telefon z narobe nastavitvijo nazaj, namesto da v servisu to nastavitev popravijo, potem pa ga kar imej." V glavnem, v tem primeru bi poslal prodajalcu nazaj.
Aja pa še to, pri Gizzmu so napisali da gre za diagnostiko znotraj garancije. Kar je po moje še en razlog več, da mislim, da bo diagnostiko plačal Samsung. Saj Samsung plača vse v zvezi z garancijo? Ali ne? Jaz ne vem, ne delam na servisu.
Saj je blo znotraj garancije ampak diagnostiki sledi avtomatično popravilo ker drugače ne gre...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Pithlit ::
Ti ne veš. Nočeš pa verjet tistim ki vedo. Aja, sem pozabila... ti si drugačen in te moramo ujčkat.
Ali pa, here's a thought, kaj ko bi verjel unim ki vejo? Ne vem, sam na glas razmišljam.
Ali pa, here's a thought, kaj ko bi verjel unim ki vejo? Ne vem, sam na glas razmišljam.
Life is as complicated as we make it...
Slopek ::
Samo na kratko....pred leti sem kupil telefon in drugi dan nanj priklopil slušalke, nakar je telefon delal samo s slušalkami ali/in prostoročno, če se ne motim. No, seveda sem hotel uveljavljati stvarno napako in telefon je bil poslan na pregled.
Čez par dni me pokličejo in povejo, da tega ne morem uveljavljati, saj sem po njihovovem "strokovnem" mnenju, zadevo poškodoval sam, z nestrokovnimi priklopim slušalk. WTF??? Na izbiro so mi dali popravilo pod garancijo, ali kolobocije s pravnimi službami, lahko pa bi izbral tudi tretjo opcijo, da obdržim nov nedelujoč telefon.
Nezadovoljen sem se moral odločiti za prvo, saj mi veliko drugega ni preostalo, če sem hotel ohraniti notranji mir.
Moje izkušnje s tovrstnimi servisi torej niso dobre, saj so me obtožili nečesa, kar se mi zdi popolnoma nemogoče, me izzivali, naj se podam v pravno bitko in nasploh bili zelo arogantni. So me pa vsaj poklicali in mi povedali kakšne so moje opcije. Tu, tega ni bilo in zato sem v tem primeru, na strani pyngmaliona.
Čez par dni me pokličejo in povejo, da tega ne morem uveljavljati, saj sem po njihovovem "strokovnem" mnenju, zadevo poškodoval sam, z nestrokovnimi priklopim slušalk. WTF??? Na izbiro so mi dali popravilo pod garancijo, ali kolobocije s pravnimi službami, lahko pa bi izbral tudi tretjo opcijo, da obdržim nov nedelujoč telefon.
Nezadovoljen sem se moral odločiti za prvo, saj mi veliko drugega ni preostalo, če sem hotel ohraniti notranji mir.
Moje izkušnje s tovrstnimi servisi torej niso dobre, saj so me obtožili nečesa, kar se mi zdi popolnoma nemogoče, me izzivali, naj se podam v pravno bitko in nasploh bili zelo arogantni. So me pa vsaj poklicali in mi povedali kakšne so moje opcije. Tu, tega ni bilo in zato sem v tem primeru, na strani pyngmaliona.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Slopek ()
Pithlit ::
Samo na kratko....pred leti sem kupil telefon in drugi dan nanj priklopil slušalke, nakar je telefon delal samo s slušalkami ali/in prostoročno, če se ne motim. No, seveda sem hotel uveljavljati stvarno napako in telefon je bil poslan na pregled.
Čez par dni me pokličejo in povejo, da tega ne morem uveljavljati, saj sem po njihovovem "strokovnem" mnenju, zadevo poškodoval sam, z nestrokovnimi priklopim slušalk. WTF??? Na izbiro so mi dali popravilo pod garancijo, ali kolobocije s pravnimi službami, lahko pa bi izbral tudi tretjo opcijo, da obdržim nov nedelujoč telefon.
Nezadovoljen sem se moral odločiti za prvo, saj mi veliko drugega ni preostalo, če sem hotel ohraniti notranji mir.
Moje izkušnje s tovrstnimi servisi torej niso dobre, saj so me obtožili nečesa, kar se mi zdi popolnoma nemogoče, me izzivali, naj se podam v pravno bitko in nasploh bili zelo arogantni. So me pa vsaj poklicali in mi povedali kakšne so moje opcije. Tu, tega ni bilo in zato sem v tem primeru, na strani pyngmaliona.
Če si ga kupil na daljavo imata isti problem. Pošlješ nazaj in zahtevaš povrnjeno kupnino. End of story.
Če si ga kupil v fizični trgovini se ti ni zgodilo pa prav nič čudnega (in tudi pod razno ni isti problem).
Life is as complicated as we make it...
Leko ::
Samo na kratko....
Moje izkušnje s tovrstnimi servisi torej niso dobre, saj so me obtožili nečesa, kar se mi zdi popolnoma nemogoče, me izzivali, naj se podam v pravno bitko in nasploh bili zelo arogantni. So me pa vsaj poklicali in mi povedali kakšne so moje opcije. Tu, tega ni bilo in zato sem v tem primeru, na strani pyngmaliona.
Točno to! Tu sploh ni debate, kdo je kriv. Krivi so na servisu Gizzmo, ker te pred posegom niso obvestili in to je to pika!
@pygmalion brez veze se ukvarjaš s tem prilagojenim programom, saj si jim že 100x vse razložil in ne dojamejo, če še nisi dojel je to stalna praksa na tem forumu. Začne se oglašat nekaj slotech šerifov-specialcev, eni in isti, včasih v eni temi z enim nickom v drugi z drugim, v bistvu so to več ali manj iste osebe, ki so specializirani za ni da ni in oni vse vedo, so se rodil z vsem znanjem tega sveta in če ni po njihovo pač to ni to potem pa začnejo jokat kot neke snežinkice (beri Pithlit) in žalit vse po vrsti.
D3m ::
No, seveda sem hotel uveljavljati stvarno napako in telefon je bil poslan na pregled.
Saj si sam izzval.
Nazaj si pa dobil primerni odgovor.
Touché
:)
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
Slopek ::
No, seveda sem hotel uveljavljati stvarno napako in telefon je bil poslan na pregled.
Saj si sam izzval.
Nazaj si pa dobil primerni odgovor.
Touché
:)
Ok...in kaj bi moral narediti namesto tega, kar mi je svetoval prodajalec? Očitno je bilo z vhodom za slušalke nekaj narobe že ko je bil v tovarni, aktiviral sem pa jaz, ko sem vtaknil not slušalke. Baje nestrokovno, čeprav res ne vem kako to izgleda.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Slopek ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zavrnitev garancije zaradi počenega zaslona (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 19575 (8960) | slon |
» | Garancijsko popravilo - 45dni (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 12962 (10039) | smacker |
» | Stvarna napaka po preteku 6 mesecevOddelek: Loža | 6634 (5330) | next3steps |
» | POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na ser (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 106160 (55194) | next3steps |
» | Stvarna napaka pri mobilnem telefonuOddelek: Loža | 6141 (5205) | bobby |