Forum » Na cesti » Preskok zobatega jermena
Preskok zobatega jermena
Andrej145 ::
Kakšne imam možnosti, da bi mi VW priznal delne stroške?
Še ne 5 let staremu Passatu z nekaj manj kot 170.000 se je zatrgal zobati jermen in preskočil. Predvidena menjava jermena na 210.000. Avto je zdržal do prvega izvoza iz avtoceste. Kasneje ni vžgal več. Potrebno menjati ventile, glavo in odmično gred. Baje bi bilo s kulanco dražje, ker na jermen ni kulance. Avto je na uradnem servisu. Predviden strošek cca 5 k€!
Ali je ima že kdo podoben primer in kako je reševal?
Še ne 5 let staremu Passatu z nekaj manj kot 170.000 se je zatrgal zobati jermen in preskočil. Predvidena menjava jermena na 210.000. Avto je zdržal do prvega izvoza iz avtoceste. Kasneje ni vžgal več. Potrebno menjati ventile, glavo in odmično gred. Baje bi bilo s kulanco dražje, ker na jermen ni kulance. Avto je na uradnem servisu. Predviden strošek cca 5 k€!
Ali je ima že kdo podoben primer in kako je reševal?
mugen999 ::
Prvi pogoj v teh primerih je, da je bil avto redno servisiran na uradnih servisih, šele nato se pogovrjajo naprej, če se.
Nazz ::
Kilometre imaš preverjene, ker pri 210.000km je na 2.0 tdi jermen še vedno ok.
Dvomim, da se splača motor popravljat. Menjava motorja pri osebnem mehaniku z delom je cca 2-3k€.
Dvomim, da se splača motor popravljat. Menjava motorja pri osebnem mehaniku z delom je cca 2-3k€.
kriptobog ::
Kilometre imaš preverjene, ker pri 210.000km je na 2.0 tdi jermen še vedno ok.
Dvomim, da se splača motor popravljat. Menjava motorja pri osebnem mehaniku z delom je cca 2-3k€.
Za tole pa res ni potrebno menjat motorja. Jaz sem pri starejsem passatu imel tako zgodbo, pa mi je to bratranec zrihtal, ki ima servis. Takrat za dobro povprecno placo.
raceboy ::
nocem bit pikolovski... 210k ..torej bi cakal na 209k ? verjamem, da je folkcvagn bolsi od drugih... jaz osebno bi delal generalne na cca 100k (ajd 150), kar tudi pocnem
kriptobog ::
nocem bit pikolovski... 210k ..torej bi cakal na 209k ? verjamem, da je folkcvagn bolsi od drugih... jaz osebno bi delal generalne na cca 100k (ajd 150), kar tudi pocnem
To ze vodna pumpa ne zdrzi vrjetno :D Meni je pricela puscati na a6ki pri 160k km in smo takrat tudi jermen menjali, pa tudi jermen je imel ze nekaj mickenih razpokic.
Nazz ::
Kilometre imaš preverjene, ker pri 210.000km je na 2.0 tdi jermen še vedno ok.
Dvomim, da se splača motor popravljat. Menjava motorja pri osebnem mehaniku z delom je cca 2-3k€.
Za tole pa res ni potrebno menjat motorja. Jaz sem pri starejsem passatu imel tako zgodbo, pa mi je to bratranec zrihtal, ki ima servis. Takrat za dobro povprecno placo.
Verjetno 1.9tdi, kjer se bat ne sreca z ventili?
Kar napisi kontakt od bratranca, po moje bo OP z veseljem peljal za taksno ceno.
raceboy ::
nocem bit pikolovski... 210k ..torej bi cakal na 209k ? verjamem, da je folkcvagn bolsi od drugih... jaz osebno bi delal generalne na cca 100k (ajd 150), kar tudi pocnem
To ze vodna pumpa ne zdrzi vrjetno :D Meni je pricela puscati na a6ki pri 160k km in smo takrat tudi jermen menjali, pa tudi jermen je imel ze nekaj mickenih razpokic.
no iskreno je bil moj problem podoben... sicer nekoc alfa. pustmo zdej italjane pa nemce. nisem po 100k menjal vodne pumpe in je zaribala... in kljub temu, da je bil recimo zobati se ok... hocem rect, da ni spet tolko stroskov za generalno narest in ti avto laufa. razn serijskih napak no
hojnikb ::
Kilometre imaš preverjene, ker pri 210.000km je na 2.0 tdi jermen še vedno ok.
Dvomim, da se splača motor popravljat. Menjava motorja pri osebnem mehaniku z delom je cca 2-3k€.
Za tole pa res ni potrebno menjat motorja. Jaz sem pri starejsem passatu imel tako zgodbo, pa mi je to bratranec zrihtal, ki ima servis. Takrat za dobro povprecno placo.
Verjetno 1.9tdi, kjer se bat ne sreca z ventili?
Kar napisi kontakt od bratranca, po moje bo OP z veseljem peljal za taksno ceno.
Kdo ti je to neumnost prodal, da se pr 1.9tdi ne srečajo bat in ventili? Na čisto _vsakem_ dizlu se to zgodi...
#brezpodpisa
raceboy ::
Kilometre imaš preverjene, ker pri 210.000km je na 2.0 tdi jermen še vedno ok.
Dvomim, da se splača motor popravljat. Menjava motorja pri osebnem mehaniku z delom je cca 2-3k€.
Za tole pa res ni potrebno menjat motorja. Jaz sem pri starejsem passatu imel tako zgodbo, pa mi je to bratranec zrihtal, ki ima servis. Takrat za dobro povprecno placo.
Verjetno 1.9tdi, kjer se bat ne sreca z ventili?
Kar napisi kontakt od bratranca, po moje bo OP z veseljem peljal za taksno ceno.
Kdo ti je to neumnost prodal, da se pr 1.9tdi ne srečajo bat in ventili? Na čisto _vsakem_ dizlu se to zgodi...
verjetno una zgodba, da klikerji se prej zlomijo ku zabijejo ventile v bate :)
wcpapir ::
nocem bit pikolovski... 210k ..torej bi cakal na 209k ? verjamem, da je folkcvagn bolsi od drugih... jaz osebno bi delal generalne na cca 100k (ajd 150), kar tudi pocnem
Generalne ?
Moj avto ima 445.000 pa se ni imel generalne se turbo je prvi 4x bi ze po tvojem za generalno dnar vstran vrgo.
Nazz ::
Kilometre imaš preverjene, ker pri 210.000km je na 2.0 tdi jermen še vedno ok.
Dvomim, da se splača motor popravljat. Menjava motorja pri osebnem mehaniku z delom je cca 2-3k€.
Za tole pa res ni potrebno menjat motorja. Jaz sem pri starejsem passatu imel tako zgodbo, pa mi je to bratranec zrihtal, ki ima servis. Takrat za dobro povprecno placo.
Verjetno 1.9tdi, kjer se bat ne sreca z ventili?
Kar napisi kontakt od bratranca, po moje bo OP z veseljem peljal za taksno ceno.
Kdo ti je to neumnost prodal, da se pr 1.9tdi ne srečajo bat in ventili? Na čisto _vsakem_ dizlu se to zgodi...
1997 ali 1998 Audi A6 1.9 tdi; mi je vtrgalo zobati jermen, ventilov ni zabilo. Je pa to bilo cca 15 let nazaj, očitno rojen pod srečno zvezdo.
hojnikb ::
to si mel izjemno srečo, verjetno so se ventili in bati sreča, sam skode ni blo taksne, da bi blo rihtat.
Čisto vsak dizlski motor je interferenčen (tj. ventil gre v prostor bata) ker imajo manjsi kompresijski prostor...
Čisto vsak dizlski motor je interferenčen (tj. ventil gre v prostor bata) ker imajo manjsi kompresijski prostor...
#brezpodpisa
raceboy ::
nocem bit pikolovski... 210k ..torej bi cakal na 209k ? verjamem, da je folkcvagn bolsi od drugih... jaz osebno bi delal generalne na cca 100k (ajd 150), kar tudi pocnem
Generalne ?
Moj avto ima 445.000 pa se ni imel generalne se turbo je prvi 4x bi ze po tvojem za generalno dnar vstran vrgo.
nism reku da je to pogoj. ampak pri tebi je izjema. ves kaj cm rect.
val46 ::
Jst pa mislim da je pri vama(wcpapir in raceboy) prišlo do šuma v komunikaciji. Velik servis NI generalna. Upam da se tega oba zavedata. In ti wcpapir, ne vem kak avto voziš, ampak če do pol miljona km ne menjaš jermena, maš prekleto srečo, da ti ga še nikdar ni utrgalo. Pa sej ni sam jermen problem...so še razna tesnila, vodna pumpa, napenjalci...In da ti ena vodna pumpa zdrži pol miljona kilometrov ne verjamem. Pa ni pomembno od znamke vozila!
FrRoSt ::
Kakšne imam možnosti, da bi mi VW priznal delne stroške?
Še ne 5 let staremu Passatu z nekaj manj kot 170.000 se je zatrgal zobati jermen in preskočil. Predvidena menjava jermena na 210.000. Avto je zdržal do prvega izvoza iz avtoceste. Kasneje ni vžgal več. Potrebno menjati ventile, glavo in odmično gred. Baje bi bilo s kulanco dražje, ker na jermen ni kulance. Avto je na uradnem servisu. Predviden strošek cca 5 k€!
Ali je ima že kdo podoben primer in kako je reševal?
Nisem strokovnjak za te zadeve, vendar bi rekel, da slabe. Morda bi se dalo kaj izpogajati, če kakšnega poznaš, veliko verjetno pa tudi ne. Vse je tudi odvisno od (rednih) uradnih servisov in originalnih delov. Avto bi moral enkrat že imeti menjan zobati jermen! Si prvi lastnik? Imaš opravljene servise na VW!?
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
starfotr ::
Ne vem zakaj bi moral proizvajalec ali servis ali kdorkoli sofinancirat nekaj. Neka ljudska fama "vedno sem vozil avto na predrage servise, hočem da tudi oni meni nekaj dajo"?
FeDF6 ::
Ne vem zakaj bi moral proizvajalec ali servis ali kdorkoli sofinancirat nekaj. Neka ljudska fama "vedno sem vozil avto na predrage servise, hočem da tudi oni meni nekaj dajo"?
Najbrž gre bolj za posreden feedback trga proizvajalcu za nadomestilo, ker delaš po uradnih (neustreznih?) specifikacijah, pregledih, servisih, rednih menjavah glede na predviden scenarij uporabe in te avto kljub temu pusti na cedilu. Ni nemogoče, da uspe.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: FeDF6 ()
Utk ::
Sem res vw hejter, če rečem, da je to res eno sranje, če ne zdrži avto niti do prvega velikega servisa brez stroška za 5 jurjev? Zakaj kdo še to kupuje? Verjetnost za ta jermen je ziher večja kot menjava baterije po 10 letih, strošek je pa tudi tu nekje glede na prevožene km.
starfotr ::
Proizvajalec ne rabi nobenega feedbacka. Imajo vse izračunano.
Oni rabijo denar. Denar se pa dela na servisih. Sploh izven garancije in s težjimi okvarami.
Ne vem zakaj bi se temu odpovedali in dajali neke odpustke.
Tu konkretno se bo videlo, da se ne izplača vozit na uradne servise. To isto se ti lahko zgodi kjerkoli in kadarkoli. Tudi, če od novega voziš na neuradni servis na redne servise.
Oni rabijo denar. Denar se pa dela na servisih. Sploh izven garancije in s težjimi okvarami.
Ne vem zakaj bi se temu odpovedali in dajali neke odpustke.
Tu konkretno se bo videlo, da se ne izplača vozit na uradne servise. To isto se ti lahko zgodi kjerkoli in kadarkoli. Tudi, če od novega voziš na neuradni servis na redne servise.
FeDF6 ::
Tu konkretno se bo videlo, da se ne izplača vozit na uradne servise. To isto se ti lahko zgodi kjerkoli in kadarkoli. Tudi, če od novega voziš na neuradni servis na redne servise.
To bi imelo velikanske posledice za razliko od splošnega 'razpravljanja' na javnem forumu.
Sam sem imel neke malenkostne težave z volanom in ključem, menda nek problem v varnostnem protokolu ali kaj - tako mi je bil naknadno povedano, na servisu sprva sploh niso verjeli, ker pač niso našli sledi v računalniku.
Drugič pa so našli sled in je bilo rešeno takoj - je pa bilo res povedano na ovinke, da je bila pot veliko lažja zaradi dolgoletnega znanstva s takratnim vrhom firme.
Andrej145 ::
Kilometre imaš preverjene, ker pri 210.000km je na 2.0 tdi jermen še vedno ok.
Dvomim, da se splača motor popravljat. Menjava motorja pri osebnem mehaniku z delom je cca 2-3k€.
Avto kupljen pri uradnem VW. Takrat so dali garancijo na kilometre.
Kakšne imam možnosti, da bi mi VW priznal delne stroške?
Še ne 5 let staremu Passatu z nekaj manj kot 170.000 se je zatrgal zobati jermen in preskočil. Predvidena menjava jermena na 210.000. Avto je zdržal do prvega izvoza iz avtoceste. Kasneje ni vžgal več. Potrebno menjati ventile, glavo in odmično gred. Baje bi bilo s kulanco dražje, ker na jermen ni kulance. Avto je na uradnem servisu. Predviden strošek cca 5 k€!
Ali je ima že kdo podoben primer in kako je reševal?
Nisem strokovnjak za te zadeve, vendar bi rekel, da slabe. Morda bi se dalo kaj izpogajati, če kakšnega poznaš, veliko verjetno pa tudi ne. Vse je tudi odvisno od (rednih) uradnih servisov in originalnih delov. Avto bi moral enkrat že imeti menjan zobati jermen! Si prvi lastnik? Imaš opravljene servise na VW!?
Servisni plan je menjava pri 210.000 km ali po 6 letih! Drugi lastnik. Avto uvožen in prodan pri VW zastopniku. Imel je eno leto jamstva. Sedaj ga nimam več.
Sem res vw hejter, če rečem, da je to res eno sranje, če ne zdrži avto niti do prvega velikega servisa brez stroška za 5 jurjev? Zakaj kdo še to kupuje? Verjetnost za ta jermen je ziher večja kot menjava baterije po 10 letih, strošek je pa tudi tu nekje glede na prevožene km.
Se strinjam. Kupil sem malo novejši avto, da bi imel nekaj časa mir. Nikoli več tega ne naredim. Drugič kupim 10 let starega in takoj naredim vse možne glavne servise. Ne pa da se zanašam na uradne servise.
Razmišljam, da avto odpeljem iz uradnega servisa rajši h kašnemu lokalnemu majstru. Pozna kdo koga v okolici Ljubljane? Lahko tudi na ZS.
chucki ::
Neuradni servisi imajo sigurno vec izkusenj kot uradni, ce je pravi mehanik.
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
SambaShare ::
Servisni plan je menjava pri 210.000 km ali po 6 letih!
Dobro, saj OP tule nisi nič kriv, ampak 210k interval je idiotizem. Pameten servis te bo tako opozoril da zamenjaj prej. Če ne boš, se bo pa pač odtrgal.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SambaShare ()
hojnikb ::
tolk o teh vw intervalih...
Takole je zgledal jermen na sluzbeni VW kanti z cca 170kkm in ~4 lete starosti.... Vi bi pa čakal do ~210kkm (+ na god knows kolk podlage).
Če hočes bit safe menjas pr 100-150kkm pr popoldancu, ker spet ni tako hud strosek in gonis dalje...
Takole je zgledal jermen na sluzbeni VW kanti z cca 170kkm in ~4 lete starosti.... Vi bi pa čakal do ~210kkm (+ na god knows kolk podlage).
Če hočes bit safe menjas pr 100-150kkm pr popoldancu, ker spet ni tako hud strosek in gonis dalje...
#brezpodpisa
Andrej145 ::
SambaShare je izjavil:
Servisni plan je menjava pri 210.000 km ali po 6 letih!
Dobro, saj OP tule nisi nič kriv, ampak 210k interval je idiotizem. Pameten servis te bo tako opozoril da zamenjaj prej. Če ne boš, se bo pa pač odtrgal.
Na naslednjem servisu sem itak imel namen narediti veliki servis. Prejšni servis je bil pa še znotraj jamstva. Dobra šola za drugič. Če ne bo naslednji avto kar električni. Za tak denar k ga tile majsti hočejo je skoraj že nova baterija :)
Še enkrat. Prosim za priporočila za kakšnega poštenega majstra v okolici Ljubljane. Lahko tudi na ZS.
FrRoSt ::
Kilometre imaš preverjene, ker pri 210.000km je na 2.0 tdi jermen še vedno ok.
Dvomim, da se splača motor popravljat. Menjava motorja pri osebnem mehaniku z delom je cca 2-3k€.
Avto kupljen pri uradnem VW. Takrat so dali garancijo na kilometre.
Kakšne imam možnosti, da bi mi VW priznal delne stroške?
Še ne 5 let staremu Passatu z nekaj manj kot 170.000 se je zatrgal zobati jermen in preskočil. Predvidena menjava jermena na 210.000. Avto je zdržal do prvega izvoza iz avtoceste. Kasneje ni vžgal več. Potrebno menjati ventile, glavo in odmično gred. Baje bi bilo s kulanco dražje, ker na jermen ni kulance. Avto je na uradnem servisu. Predviden strošek cca 5 k€!
Ali je ima že kdo podoben primer in kako je reševal?
Nisem strokovnjak za te zadeve, vendar bi rekel, da slabe. Morda bi se dalo kaj izpogajati, če kakšnega poznaš, veliko verjetno pa tudi ne. Vse je tudi odvisno od (rednih) uradnih servisov in originalnih delov. Avto bi moral enkrat že imeti menjan zobati jermen! Si prvi lastnik? Imaš opravljene servise na VW!?
Servisni plan je menjava pri 210.000 km ali po 6 letih! Drugi lastnik. Avto uvožen in prodan pri VW zastopniku. Imel je eno leto jamstva. Sedaj ga nimam več.
Sem res vw hejter, če rečem, da je to res eno sranje, če ne zdrži avto niti do prvega velikega servisa brez stroška za 5 jurjev? Zakaj kdo še to kupuje? Verjetnost za ta jermen je ziher večja kot menjava baterije po 10 letih, strošek je pa tudi tu nekje glede na prevožene km.
Se strinjam. Kupil sem malo novejši avto, da bi imel nekaj časa mir. Nikoli več tega ne naredim. Drugič kupim 10 let starega in takoj naredim vse možne glavne servise. Ne pa da se zanašam na uradne servise.
Razmišljam, da avto odpeljem iz uradnega servisa rajši h kašnemu lokalnemu majstru. Pozna kdo koga v okolici Ljubljane? Lahko tudi na ZS.
Glej, zadeva je sledeča!
Imel si "malo" smole! Nisi edini, ki se mu je to zgodilo, ne prvi in tudi ne zadnji. Tudi moj bratranec je imel podoben problem. Samo takrat je bilo to po menjavi zobatega jermena. Niso zamenjali napenjalca zj in prišlo je identične okvare! Potem se je razčistilo, da pri menjavi jermena se vedno menja tudi napenjalec, to naj bi pasalo zraven! Pa tega niso storili...
Če gremo naprej s tvojim primerom. Tukaj je tudi vprašanje, pri katerem VW zastopniku si to opravil!?? Ali gre za samo VW na verovškovi, ali gre za kakšnega (manjšega) koncesionarja, ki ima z njimi uradno pogodbo!??
Kot sem malo pogledal na netu, tudi na uradni strani vw, menjava zobatega jermena je od 80k do 110kkm ali vasj na 8 let! Garancija na originalne dele je 2 leti, kot sem na hitro prelete splošne zadeve uradne vw strani.
Če je bil avto uvožen iz tujine je dejansko možno, da so mu odstranili nekaj 10k km!! In sedaj dejansko ima že 210k km ali celo več!?
Ni lahka situacija in dejansko si v (grdem) dreku, iz katrega boš moral nekako priti ven! Tako ali drugače! Katero pot boš izbral se boš moral odločiti in izbrati sam! Edino, kar te svarim je, da zaradi te slabe izkušnje ne dobiš takih ali drugačnih posledic, po domače travm, ki jih boš peljal še naprej v življenju z avtomobili.
Zdaj, možnosti izhoda iz tega dreka so naslednje:
1. Poskusiš nežno pritisniti na zastopnika in naj krije nekaj stroškov pri tem, ti spusti vsaj za 50%!
To ni ravno lahko in morda imaš vsaj kakšnega malo bolj izkušenega kolega ali znanca, ki bi ti lahko pri tem pomagal? Ne smeš pa tega takoj in direktno izpostaviti, uporabiti moraš mehko moč in nekako počasi pritiskati, dokler ne dobiš končne cene.
Imaš tukaj tudi uradno opcijo, da greš v zadevo, do uradnih strokovnjakov, npr. Na AMZS in naj oni ocenijo, koliko dejansko ima avto prevoženih km in da si morda bil oškodovan in zaveden pri prodajnem postopku. To je kar dolga in naporna pot, ki ti bo vzela veliko časa in energije...
2. Vzameš avto ven in greš na zasebni servis, kot si napisal.... verjetno bo treba narediti generalko ali še veliko več, kot je to. Morda bi se najenostavneje in najceneje splačalo narediti zamenjavo motorja!?
To ti mora svetovati nekdo, ki se ukvarja s tem in pozna posel in cene. Potem se pa odločiš.
Če te zanima, poznal sem mehanika iz lj. zanesljiv in pošten dečko. Nisem imel nobenih težav z njim, bedno sem mu zaupal. Ni bil nikakršen nategun!
Če te zanima mi piši ma ZS in ti bom dal njegov naslov. Lahko se greš tja samo oglasiti in ga vprašati za nasvet, kaj bi se ti vtakem primeru najbolj splačalo narediti? Katero pot izbrati...
L.p.
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
zobnik ::
170.000km je pa preveč....kot tist o 30.000km menjava olja.
Menja se na 90-120.000km ne glede na to kaj pravjo, da se menja na 200.000km. Olje se menja na 10-15.000km.
Menja se na 90-120.000km ne glede na to kaj pravjo, da se menja na 200.000km. Olje se menja na 10-15.000km.
FrRoSt ::
170.000km je pa preveč....kot tist o 30.000km menjava olja.
Menja se na 90-120.000km ne glede na to kaj pravjo, da se menja na 200.000km. Olje se menja na 10-15.000km.
Ste polpismeni ali samo Butalci!???
Zobati jermen se menja na 80 do 110k km ali po 8 letih!!!
Torej je enkrat že bil zamenjan in naj bi šlo predvidoma okvirno za drugo menjavo ob 210k km!!
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
zobnik ::
domneval sem da je to prvi veliki servis, ker eni imajo take intervale.
Zdaj če je pri 100.000km delal velik servis pa ga je sedaj pri 170.000km strgal je pa lahko problem v šponarju, tud proizvodnja ni več 100%
Zdaj če je pri 100.000km delal velik servis pa ga je sedaj pri 170.000km strgal je pa lahko problem v šponarju, tud proizvodnja ni več 100%
tony1 ::
" Servisni plan je menjava pri 210.000 km ali po 6 letih! Drugi lastnik. Avto uvožen in prodan pri VW zastopniku. Imel je eno leto jamstva. Sedaj ga nimam več."
No, pa si končno napisal tisto, kar je bistveno. Stanje kilometrov ni znano. Sedaj je že pozno, za drugič pa smo se vsi naučili, da je pri uvoženem avtu z jermenom najbolje takoj narediti veliki servis (temu se reče veliki servis in ne generalni servis, jao.).
Vse druge možnosti (slaba kakovost VW delov, slabo projektiranje dolžine servisnih intervalov, nepismenost enih, ki nepismenost pripisujejo drugim, vlečenje ven servisnih intervalov izpred 25ih let, pripisovanje nesreče OPju in kaj vem še kaj vse) so manj verjetne in precej nepomembne.
No, pa si končno napisal tisto, kar je bistveno. Stanje kilometrov ni znano. Sedaj je že pozno, za drugič pa smo se vsi naučili, da je pri uvoženem avtu z jermenom najbolje takoj narediti veliki servis (temu se reče veliki servis in ne generalni servis, jao.).
Vse druge možnosti (slaba kakovost VW delov, slabo projektiranje dolžine servisnih intervalov, nepismenost enih, ki nepismenost pripisujejo drugim, vlečenje ven servisnih intervalov izpred 25ih let, pripisovanje nesreče OPju in kaj vem še kaj vse) so manj verjetne in precej nepomembne.
Orias ::
Pri teh zobatih jermenih je veliko odvisno od kvalitete materiala. Mi smo na cliotu l.02 prvič menjali jermen, ko je bil avto star 13 let, pa še to zaradi vodne pumpe. Avto je imel takrat mogoče 80.000km. Jermen pa po besedah menhanika ni bil poškodovan. 1 leto po menjavi pa mi je utrgalo novi jermen. Na srečo se je to zgodilo nekaj sekund po vžigu avta. Kriva naj bi bila klima. Kako je to možno ne vem.
d4vid ::
Pri teh zobatih jermenih je veliko odvisno od kvalitete materiala. Mi smo na cliotu l.02 prvič menjali jermen, ko je bil avto star 13 let, pa še to zaradi vodne pumpe. Avto je imel takrat mogoče 80.000km. Jermen pa po besedah menhanika ni bil poškodovan. 1 leto po menjavi pa mi je utrgalo novi jermen. Na srečo se je to zgodilo nekaj sekund po vžigu avta. Kriva naj bi bila klima. Kako je to možno ne vem.
To ti je utrgalo mikrojermen, ne pa zobatega, po vsej verjetnosti ti je zaribal kompresor klime. Da bi zobatega utrgalo zaradi klime še nisem slišal, mikrojermen sem pa ze menjal ravno zarado tega problema.
Drugač pa tud jaz mislim, da je 210k pri VW čist preveč, na mojmu 1.6 tdi mlinčku se je ravno obrnilo 100k in mam material za velik servis že doma. Cca 250€ materiala (continental) pa eno popoldne pa sem spet miren za nekaj časa.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
XIIT ::
SambaShare je izjavil:
Servisni plan je menjava pri 210.000 km ali po 6 letih!
Dobro, saj OP tule nisi nič kriv, ampak 210k interval je idiotizem. Pameten servis te bo tako opozoril da zamenjaj prej. Če ne boš, se bo pa pač odtrgal.
Seveda je kriv, ker je pri 4 leta starem rabljenem avtu (s 170k kilometri) škrtaril za tistih par jermenov ter lagrov.
Na naslednjem servisu sem itak imel namen narediti veliki servis. Prejšni servis je bil pa še znotraj jamstva. Dobra šola za drugič. Če ne bo naslednji avto kar električni. Za tak denar k ga tile majsti hočejo je skoraj že nova baterija :)
Ali pa namesto nakupa električarja narediš veliki servis takoj ob nakupu in potem vsakih 80-100k kilometrov in nimaš teh problemov.
Ali pa kupiš avto z verigo namesto jermenov.
"Only physical beauty is the foundation for a true higher culture of
the mind and spirit as well. Only sun and steel will show you the path."
Beauty is absolutely terrifying to people because it highlights what is ugly.
the mind and spirit as well. Only sun and steel will show you the path."
Beauty is absolutely terrifying to people because it highlights what is ugly.
bbbbbb2015 ::
A. Smith ::
Ali pa kupiš avto z verigo namesto jermenov.
Se pravi odpadejo vsi nemci.
VW bencinarji imajo verige, prav tako večina BMW motorjev in večina ali vsi MB motorji.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
wcpapir ::
Jst pa mislim da je pri vama(wcpapir in raceboy) prišlo do šuma v komunikaciji. Velik servis NI generalna. Upam da se tega oba zavedata. In ti wcpapir, ne vem kak avto voziš, ampak če do pol miljona km ne menjaš jermena, maš prekleto srečo, da ti ga še nikdar ni utrgalo. Pa sej ni sam jermen problem...so še razna tesnila, vodna pumpa, napenjalci...In da ti ena vodna pumpa zdrži pol miljona kilometrov ne verjamem. Pa ni pomembno od znamke vozila!
Vrjetno je šum ja. Generalne ne, seveda sem pa delal velik servis. Lani takle cas sem menjal verigo in ostale zadeve kar spadajo pod velik servis, nikakor pa generalne.
Utk ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Ali pa kupiš avto z verigo namesto jermenov.
Se pravi odpadejo vsi nemci.
Ostanejo najbolj žlahtni - BMW.
LOL, dobra...
Ali pa kupiš avto z verigo namesto jermenov.
Se pravi odpadejo vsi nemci.
VW bencinarji imajo verige, prav tako večina BMW motorjev in večina ali vsi MB motorji.
VW že ne, imajo kar jermene, bmwji imajo verižice ne pa verig, verjetno so kupili staro Rogovo zalogo, mercedes ima pa tudi brez tega dovolj problemov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
bbbbbb2015 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Ali pa kupiš avto z verigo namesto jermenov.
Se pravi odpadejo vsi nemci.
Ostanejo najbolj žlahtni - BMW.
LOL, dobra...
VW že ne, imajo kar jermene, bmwji imajo verižice ne pa verig, verjetno so kupili staro Rogovo zalogo, mercedes ima pa tudi brez tega dovolj problemov.
Vsi proizvajalci poskušajo karseda zmanjšati interno trenje v motorju, da iztisnejo tiste faking CO2 whatever.
Zobati jermeni so se stanjšali, BMW je prešel na verigo (ki pa je drobna, to je sigurno), Francozi (PSA) pa namakajo jermen v oljno kopel (kar je še bolj abotno).
Ni tu free luncha.
Vsaj kar se BMWja tiče, to dela v redu, B dieselski motorji (B47, B58). Je pa trajalo eno štiri revizije napenjalca in vodil, da so to naredili, kot je treba.
Je pa to maksimum maksimuma, novega razvoja več ne bo, kdor ima zobati jermen, ima zobat jermen, kdor pa verigo, pa pač verigo.
A. Smith ::
VW bencinarji imajo verige, prav tako večina BMW motorjev in večina ali vsi MB motorji.
VW že ne, imajo kar jermene, bmwji imajo verižice ne pa verig, verjetno so kupili staro Rogovo zalogo, mercedes ima pa tudi brez tega dovolj problemov.
A lahko ti blefer že nehaš nakladat? Mnogo VW bencinarjev ima verigo, med njimi vsi motorji iz družin TSI (EA113) in TFSI (EA888).
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
hojnikb ::
VW bencinarji imajo verige, prav tako večina BMW motorjev in večina ali vsi MB motorji.
VW že ne, imajo kar jermene, bmwji imajo verižice ne pa verig, verjetno so kupili staro Rogovo zalogo, mercedes ima pa tudi brez tega dovolj problemov.
A lahko ti blefer že nehaš nakladat? Mnogo VW bencinarjev ima verigo, med njimi vsi motorji iz družin TSI (EA113) in TFSI (EA888).
Ni res, tamali TSIji majo vsi jermene sedaj, ketno so mel včas...
#brezpodpisa
A. Smith ::
Ni res, tamali TSIji majo vsi jermene sedaj, ketno so mel včas...Ampak 1.8 in 2.0 bencinarji imajo pa verigo, ja? Je pa res, včasih so jo imeli vsi, zdaj so pa pri manjših motorjih šli na jermen.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
Utk ::
Tolk o tem kdo je blefer. Če grem zdaj na avto.net, vw od 2020 dalje, se grem stavit, da ni več kot 20% takih z verigo.
Najbolj žalostno pa je, da se teh treba še bolj izogibat.
1,8 tsi? Kater avto ima še to?
Najbolj žalostno pa je, da se teh treba še bolj izogibat.
1,8 tsi? Kater avto ima še to?
A. Smith ::
Tolk o tem kdo je blefer. Če grem zdaj na avto.net, vw od 2020 dalje, se grem stavit, da ni več kot 20% takih z verigo.
Najbolj žalostno pa je, da se teh treba še bolj izogibat.
1,8 tsi? Kater avto ima še to?
Obstajajo tudi 1.8 in 2.0 TFSI. To so motorji z več kW in so kar razširjeni. Tako da VW še vedno izdeluje motorje z verigami, nasprotne trditve so BLEF.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
Utk ::
VW prodaja avte po celem svetu s sigurno vsaj 100 različnimi motorji. Ampak ti si trdil, da "VW bencinarji imajo verige", kar generalno ni res. Bolj je res, da jih nimajo.
In še bolj je res, da se glede tega jih bolje izogibat.
In še bolj je res, da se glede tega jih bolje izogibat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
bbbbbb2015 ::
Tud veriga se menja na 200.000km.
Menda ne. Sem vprašal, za BMW B47 motor, z 240.000km, so rekli da ne. Se ne menja. Ne ropota ne nič. Še 60.000 km pa ga prodamo. Naj bi bil del, ki ni servisabilen. Kot bati in ojnice. Pač pri generalki se zamenja, sicer ne. Ne vem. Do 300k km če bo šel, bo zelo v redu. Potem pa ga prodamo v vsakem primeru.
Osebno sem malo skeptičen, vendar zdaj je avto imel menjavo olja+filtra v ZF8 menjalniku. Pri 200.000km. BMW pravi, da se olje ne menja, ZF pravi, da se menja na 60.000km.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
m0LN4r ::
1.6 TDI ima tut verigo, ampak tudi debelina verige je razlicna od moci, ki se prenasa.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Okvara - zobati jermen (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19423 (8565) | tony1 |
» | tdi ali tsi (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 48861 (14253) | hojnikb |
» | Koliko je realna življenska doba vozila? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 19761 (16551) | Klemzz |
» | Veriga ali zobati jermen. (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 32757 (22901) | hojnikb |
» | Je že komu odtrgal zobati jermen pri avtu? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 49037 (46370) | Pyr0Beast |