» »

Apple na WWDC 23 predstavil kopico novosti

1
2
»

Mr.B ::

France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

BigWhale ::

IMO so pokazali premal neki 'pro' aplikacij za VR. Kje je bil kak designer ali pa arhitekt? Za casual userja je tole obcutno predrago, sploh zato, ker ne dobis pri telefonskem operaterju na obroke. :) $3500 za virtualen facetime je kar precej morda tudi za prvo iteracijo produkta.

Gregor P ::

Po spletu je že polno štosov o možni uporabi, predvsem v sklopu virtualnih pogovorov, sestankov, intervjujev, izpitov ipd.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

OutOfTheBox ::

Za casual userja je tole obcutno predrago


Ker ni mišljeno za casual userja.

Senior Dev ::

Pri VR imaš polno alternativ. Da bi se tale VR za 4000€ dobro prodajal je praktično nemogoče.
ZenaDeva d.o.o. - Oddaja nepremičnin

Cr00k ::

Slabih alternativ... imel index in quest2, pa sem navdusen nad potencialom. True, trenutno se ni kaj veliko pokazat, ampak to je fora wwdc, da developerji zacnejo delat na tem...

btw. malo se govori, ampak gaming tudi pocasi prihaja nazaj na Mace.

no comment ::

Nazaj?

Cr00k ::

no comment je izjavil:

Nazaj?


No ja. Naprej :)

BigWhale ::

OutOfTheBox je izjavil:

Za casual userja je tole obcutno predrago


Ker ni mišljeno za casual userja.


Zakaj so pa potem prikazali samo neke casual aplikacije in casual uporabo? :)

Cr00k je izjavil:

Slabih alternativ... imel index in quest2, pa sem navdusen nad potencialom. True, trenutno se ni kaj veliko pokazat, ampak to je fora wwdc, da developerji zacnejo delat na tem...

btw. malo se govori, ampak gaming tudi pocasi prihaja nazaj na Mace.


Nic ne prihaja. Pokazali so nek D3D to Metal translation, ki pa ni namenjen end userjem ampak razvijalcem. Zakaj? Da bodo s tem sprobali igro in potem vseeno delali port na Metal? To stvar bi moral vrzt v Proton al pa se zmenit z Valve-om, da dobijo nek starter library.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

Invictus ::

Glede na tgo da Apple najde tržno nišo in jo ponavadi zoptimizira do konca, bo zanimivo gledati kake vsebine za ta očala bodo ponudili.

Ker če ni vsebin, ni kupcev hardvera...

Zato še nobena očala niso uspela...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

tomaz- ::

moja napoved: vse bo razprodano..

Svečka: bova videla, kdo ima prav :)

Pa ne rabiš v odgovoou blejati z "ovcami", ob začetku prodaje bova samo pogledala izid

Cr00k ::

BigWhale je izjavil:

OutOfTheBox je izjavil:

Za casual userja je tole obcutno predrago


Ker ni mišljeno za casual userja.


Zakaj so pa potem prikazali samo neke casual aplikacije in casual uporabo? :)

Cr00k je izjavil:

Slabih alternativ... imel index in quest2, pa sem navdusen nad potencialom. True, trenutno se ni kaj veliko pokazat, ampak to je fora wwdc, da developerji zacnejo delat na tem...

btw. malo se govori, ampak gaming tudi pocasi prihaja nazaj na Mace.


Nic ne prihaja. Pokazali so nek D3D to Metal translation, ki pa ni namenjen end userjem ampak razvijalcem. Zakaj? Da bodo s tem sprobali igro in potem vseeno delali port na Metal? To stvar bi moral vrzt v Proton al pa se zmenit z Valve-om, da dobijo nek starter library.


Deathstranding prihaja tudi 2. No Man's Sky, Residend Evil village že laufajo native... se premika. Tudi če ne drugega je DX12 emulacija prek rosette, ki bi znala omogočit močnejšim macom več kot super game-play. Glede na to, da hočejo uspeti z vision pro, bodo morali dati vsebino gor... in med drugim so to tudi igre.

Glede cene, pa se meni ne zdi drago... sploh, če primerjaš, po koliko se prodajajo 4-leta stari Valve indexi.

Moe_Lester ::

Resident Evil na Macbook Air M2 - 50fps na 1440p. Zelo spodobno za ultrabooka brez ventilatorja. Ampak Vision bo moral poganjati 2x4k.

OutOfTheBox ::

BigWhale je izjavil:

OutOfTheBox je izjavil:

Za casual userja je tole obcutno predrago


Ker ni mišljeno za casual userja.


Zakaj so pa potem prikazali samo neke casual aplikacije in casual uporabo? :)



Večina ljudi ne razume kaj VR/AR (katerikoli) lahko sploh dostavi. Če consumer nima ideje zakaj in kako bi produkt sploh uporabil, zakaj bi ga potem sploh kupil? In najboljši način za predstavitev produkta je skozi "casual" predstavitev (ker consumer o tem idejo ima). V njegovi glavi se hitro naredi slika o tem kaj vse bi potem lahko s tem delal.

Ne me razumet narobe - jaz sem prepričan da Apple dolgoročno cilja da bi se ta produkt masovno začel uporabljat, ampak pri novih tehnologijah se skoraj nikoli podjetja ne odločijo da gredo direktno v consumer market iz več razlogov:

1. Early adopterji (fani novih tehnolgij in tisti z denarjem), so veliko manj zahtevni kot splošen consumer market ampak še vedno dovolj kritični da dajo pomemben feedback o produktu. Če produkt ne gre skozi to fazo prvo, potem bo še manj šel skozi splošno populacijo

2. Testiranje price pointa. Da dosežeš early adopterje, postaviš visoko ceno. Na tej točki se pričakuje nek % prodaje in na podlagi tega (koliko bo Apple zadovoljen), bo ceno optimiziral oz. postavil druge podobne produkte na tržišče z drugimi cenami. V tem primeru se gre za PRO linijo, kar pomeni da če cena tega produkta ostane enaka, bo "SE" verzija nekje 3-4x cenejša (vzel sem razliko v ceni med iPhone PRO in SE), kar nas potem pripelje do cene 999$, kar je že veliko bližje (Applovemu) consumer marketu.

3. Mass adoption si Apple v tem trenutku zagotovo NE želi. Produkt skoraj zagotovo ima svoje slabosti, ki jih bo Apple v naslednjih iteracijah popravljal.

Potreba je vedeti, da tukaj ima Apple samo eno možnost, da si ljudje dobijo neko sliko o izdelku in njegovi kvaliteti. Zagotovo nočejo "bad press-a" iz strani consumer marketa, kar bi pomenilo, da lahko produkt pokopljejo še preden so ga dali na tržišče.

Na koncu cena nosi še en pomemben del strategije - ker je visoka je zadeva "kontroverzna", zato se o produktu še toliko bolj govori.

Skratka po mojem mnenju je njihova strategija genialna in verjamem da jim bo to dobro uspelo na dolgi rok.


Ta graf lepo prikazuje kako gre produkt skozi več faz:

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

Cr00k je izjavil:


Deathstranding prihaja tudi 2. No Man's Sky, Residend Evil village že laufajo native... se premika. Tudi če ne drugega je DX12 emulacija prek rosette, ki bi znala omogočit močnejšim macom več kot super game-play. Glede na to, da hočejo uspeti z vision pro, bodo morali dati vsebino gor... in med drugim so to tudi igre.


Pa saj to je glih. Ta njihov translation layer, ki sedaj sluzi samo razvijalcem, pa se to nihce ne ve tocno kak namen ima, bi moral premaknit v Protona. Proton ze zelo dobro dela translation za DX12 in z neko tako 'end user' resitvijo, bi takoj dobili kup stvari, ki dejansko delajo.

Bo pa zanimivo videti kako se bo trg odzval, ker Maci bodo bolj podobni konzolam kot PC gamingu.

ripmork ::

BigWhale je izjavil:

Zakaj so pa potem prikazali samo neke casual aplikacije in casual uporabo? :)

Prikazali so sicer tut showcase izobraževalnih aplikacij, ki študentom medicine pomagajo k boljšemu razumevanju delovanja srca, pa sodelovanje z Alfa Romeo f1 ekipo (prikaz aero fluid dynamicsov v VR-u). Ne dvomim, da se bo sčasoma našlo kup dobrih idej, kako AR/VR uporabit profesionalno. Dobro vrednost tegale Vision Pro vidim že v tem, da lahko ena ta očala nadomestijo n-število (odličnih) monitorjev na delovni mizi (kar pa tudi nekaj stane).

@OutOfTheBox je dobro zadel v bistvu. Applova strategija pri več uspešnih produktih je bila taka, da je bil prvi izdelek (npr. prvi macbook air, prvi watch) precej draga zadeva z omejeno uporabnostjo, early adopterji pa pretežno tech curious ljudje s kešom. Tudi glede na odzive early adopterjev je pa sčasoma izdelek v naslednjih generacijah postal splošno uporaben in precej bolj cenovno dostopen. No, tale zadeva zelo poceni sigurno nikoli ne bo, se bo pa pomoje prej ali slej tudi neka consumer varianta pojavila.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

svecka ::

Mi pri nas uporabljamo VR očala tako, da smo celotno fabriko dal v 3d okolje in sedaj premikamo v živo naprave in nove linije postavljamo. Pri tem pa v živo lahko stroje vidimo kako so postavljeni (celotno linijo, ki je planirana planiramo) in kjer se npr stroj narobe dan v višino (polica, miza) zaradi višine delavcev itd.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Apple na WWDC 23 predstavil kopico novosti (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
6613661 (10239) svecka
»

Apple predstavil naprave s čipi M2 Pro in M2 Max (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
10512658 (8397) Meizu
»

Apple predstavil čip M2 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Procesorji
15920061 (13706) Meizu
»

Apple predstavil čip M1 (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Novice / Procesorji
1130107948 (63584) Zimonem
»

Applove novosti, ki niso iPhone: Watch, iPad in storitve

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
185656 (3868) MrStein

Več podobnih tem