Forum » Na cesti » Hibrid z dosti prostora
Hibrid z dosti prostora
-Kai- ::
Pozdravljeni,
V kratkem me caka menjava avta pa razmisljam v smeri hibrida. Glede na potrebe(druzina+pes, vcasih se se natovori kolesa) sem nekako pri vw passat gte, skoda superb iv, audi a6, mercedes e razred, ker v teh bo dovolj prostora. SUV mi zaradi telesne visine ne pase, oziroma ni financ za res neko “kravo”.
Vem da je s temi modeli zozeno na majhen krog potencialnih lastnikov pa vendar me zanima, ce kdo na forumu vozi kaj od tega. Predvsem me zanima uporabnost in izkusnje.
Trenutno vozim passata, delam 45.000km na leto. Zaradi sluzbe vsak dan prevozim 130km in nic od teh km po AC zato bi po mojem nek hibrid prisel do izraza. Pot sem si ze v nulo nastudiral, ker ze sedaj vozim nekje s porabo 5,9-6,3l, odvisno koliko moram prehitevat. Po tovarniskih podatkih bi mesan cikel porabe moral bit 7.8l/100km (gre za 240KM dizla s stirikolesnim pogonom).
Alternativa mogoce kaksen 190-200KM diezel motor VAG koncerna, ampak me vseeno malo srbi ideja o teh hibridih.
Kako je s temi hibridi? Koliko pridobis energije s samo voznjo, ce ga ne priklaplas? Ker polnit 3h za doseg 50-60km ni ravno udobna uporaba. Prav tako je z motorji- VW in skoda imata za agregat nek kavni mlincek, medtem, ko audi in mercedes kombinirata z 2.0motorjem. Je sicer razlika v masi med tema dvema skupinama za 300kg, ampak vseeno se mi zdi 1.4 turbo bencinar podhranjen za avto taksne mase in dimenzij.
V kratkem me caka menjava avta pa razmisljam v smeri hibrida. Glede na potrebe(druzina+pes, vcasih se se natovori kolesa) sem nekako pri vw passat gte, skoda superb iv, audi a6, mercedes e razred, ker v teh bo dovolj prostora. SUV mi zaradi telesne visine ne pase, oziroma ni financ za res neko “kravo”.
Vem da je s temi modeli zozeno na majhen krog potencialnih lastnikov pa vendar me zanima, ce kdo na forumu vozi kaj od tega. Predvsem me zanima uporabnost in izkusnje.
Trenutno vozim passata, delam 45.000km na leto. Zaradi sluzbe vsak dan prevozim 130km in nic od teh km po AC zato bi po mojem nek hibrid prisel do izraza. Pot sem si ze v nulo nastudiral, ker ze sedaj vozim nekje s porabo 5,9-6,3l, odvisno koliko moram prehitevat. Po tovarniskih podatkih bi mesan cikel porabe moral bit 7.8l/100km (gre za 240KM dizla s stirikolesnim pogonom).
Alternativa mogoce kaksen 190-200KM diezel motor VAG koncerna, ampak me vseeno malo srbi ideja o teh hibridih.
Kako je s temi hibridi? Koliko pridobis energije s samo voznjo, ce ga ne priklaplas? Ker polnit 3h za doseg 50-60km ni ravno udobna uporaba. Prav tako je z motorji- VW in skoda imata za agregat nek kavni mlincek, medtem, ko audi in mercedes kombinirata z 2.0motorjem. Je sicer razlika v masi med tema dvema skupinama za 300kg, ampak vseeno se mi zdi 1.4 turbo bencinar podhranjen za avto taksne mase in dimenzij.
hojnikb ::
PHEV je največja neumnost 21. stoletja.
Imas 300 kilogramski pribitek (pa kaksnih 5-10 jurjov pri nabavni ceni) za nekaj, kar je v praksi totalno zgreseno. Če hočes to uporabljat, kot je zamisljeno, ie da se furas vecino časa na baterijo, bos to baterijo skuro v roku par let. Čisto simpl; za 50km kolk majo ti sistemi tipično doseg, bos pr daljsih poteh vsak dan filal. To je pa 250 delovnih dni, kar pomen 250 ciklov na bateriji. 2-3 lete in si na neuporabni kapaciteti. V tvojem konkretnem primeru to pomen filanje vsaj 2x na dan, kar je 500 ciklov.
Če ti odgovarja, vzami Model 3 Standard. Trenutno dobis za dobrih 38 jurjov po subvenciji. Precej bolsi nakup kot kakrns kol voz iz VAG koncerna. Pa baterija nebo za v smeti po 3 letih. In ker nimas avtocestnih kilometrov, bos ze iz osnovne tesle stisnu kamot za 3-4 dni vozenj.
Imas 300 kilogramski pribitek (pa kaksnih 5-10 jurjov pri nabavni ceni) za nekaj, kar je v praksi totalno zgreseno. Če hočes to uporabljat, kot je zamisljeno, ie da se furas vecino časa na baterijo, bos to baterijo skuro v roku par let. Čisto simpl; za 50km kolk majo ti sistemi tipično doseg, bos pr daljsih poteh vsak dan filal. To je pa 250 delovnih dni, kar pomen 250 ciklov na bateriji. 2-3 lete in si na neuporabni kapaciteti. V tvojem konkretnem primeru to pomen filanje vsaj 2x na dan, kar je 500 ciklov.
Če ti odgovarja, vzami Model 3 Standard. Trenutno dobis za dobrih 38 jurjov po subvenciji. Precej bolsi nakup kot kakrns kol voz iz VAG koncerna. Pa baterija nebo za v smeti po 3 letih. In ker nimas avtocestnih kilometrov, bos ze iz osnovne tesle stisnu kamot za 3-4 dni vozenj.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Curve Ball ::
Tesla loverji ste res posebni - druzina+pes+kolesa+išce karavana in uletiš s predlogom za T3. Priceless.
hojnikb ::
Se vedno obstaja model s, če je 3ka premajhna... Najbrz pa ne vozi s sabo cele familije+psa+kolesa hkrati. Ker to ne spila niti z passat karavanom...
#brezpodpisa
Curve Ball ::
Ja, ti že veš. Seveda špila. Sam delam točno to - 2 otroka, velik pes v prtljažniku, kolesa na kljuki + strehi in kovček na strehi. V t3 in tudi v s pa niti slučajno.
-Kai- ::
O tesli sem ze razmisljal...samo bom po pravici povedal, da sem (zaradi svoje prostorske razvajenosti) bil malo razocaran. Kolega ima P85 long range pa mi je avto glede uporabnosti premali. Je drugace super avto kar se tice uporabniske izkusnje in programske opreme, samo ko si jaz pozicioniram sedez za mojo visino (195cm) ni zadaj vec tiste prostornosti. Tudi zadaj mi ni vsec hiter padec karoserije zaradi aerodinamike. Vem, da ima vec kamer kot bigbrother, samo jaz se vedno v instiktnih situacijah zanasam na ogledala in gledanje mrtvega kota.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: -Kai- ()
hojnikb ::
Se vedno lahko razmislis o dveh avtih, glede na to da je family situacija. En karavan (magari obstoječi passat) ostane za heavy duty opravila in prevoz zene na siht, tesla (ali kaksna druga električna igrača v tvojem budgetu) pa za daily communtanje. Win-win.
Zakaj bi silil en avto, da počne vse in nič dobro...
Zakaj bi silil en avto, da počne vse in nič dobro...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Utk ::
Phev tega razreda, passat, e klasa. itd. imajo tak prtljažnik kot model 3, niti ne Y, tako da to gledat je brez veze.
Jaz si bi na tvojem mestu kupil nek poceni električni, ki se pokriva z gorivom, in obdržal staro kravo, passat, ali kar že imaš, pa naj stoji cel teden v garaži. Verjetno ne voziš teh 130 km vsak dan cele familije.
Jaz si bi na tvojem mestu kupil nek poceni električni, ki se pokriva z gorivom, in obdržal staro kravo, passat, ali kar že imaš, pa naj stoji cel teden v garaži. Verjetno ne voziš teh 130 km vsak dan cele familije.
Avenger ::
Curve Ball je izjavil:
Tesla loverji ste res posebni - druzina+pes+kolesa+išce karavana in uletiš s predlogom za T3. Priceless.
A ti sploh veš kakšen ogljični odtis pomeni lastništvo psa? Poleg tega, ali je pes sploh vegan?
PHEV so super za tiste, ki delajo 5-10k km na leto. 45k je dizel, v OPjevem primeru verjetno najboljša izbira superb.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Avenger ()
jan_g ::
Za družinski EV avto - karavan, enoprostorec, (mini)van - še ni čas, žal. Kar je večjega, je obupno drago. Morda res najboljša varianta, da pasata obdržiš, za commuting pa tisto Teslo za 40k. Kar je še vedno drago, če mene vprašaš, ampak take so cene.
MrStein ::
Za sam se voziti kaki majhen avto.
Lahko tudi Dacia.
Če so pomembni stroški.
Za družino pa obstoječi, kot že rečeno.
Lahko tudi Dacia.
Če so pomembni stroški.
Za družino pa obstoječi, kot že rečeno.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Izbira pogonsekga agretata v letu 2022 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 15385 (11358) | Ghost7 |
» | Nakup novega karavana (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Na cesti | 99697 (62463) | profii |
» | Nakup RABLJENEGA karavana (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 15571 (9762) | sm1x |
» | išče se nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 24117 (20652) | WizzardOfOZ |
» | Rabljen karavan do 18000 ojrov (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 6983 (4763) | Zvezdica27 |