Forum » Na cesti » Nakup rabljenega Mercedesa (brez da si n******n
Nakup rabljenega Mercedesa (brez da si n******n
River0123 ::
Enostavno vprašanje, predvsem za tiste z izkušnjami.
Se da kupit rabljen Mercedes, ki je dejansko tak, kot se v oglasu predstavlja. Torej da ni bivši taxi vozilo z prevertenimi kilometri ali avto, ki je bil že 2x razbit. Imam namreč dve opciji. Ali kupim novi razred A ali CLA Coupe z malo manj močnim motorjem za slabih 50.000 tisoč, ali pa za ta denar kupim par let star rabljen višji razred Mercedesa z močnejšim motorjem z malo kilometri. Ob tem pa tvegam, da je bil avto totalka in ima prevrtene kilometre? Prosim za mnenja.
PS: Dolgoročni lizingi in krediti odpadejo, tako da sta samo te 2 opciji na voljo.
Se da kupit rabljen Mercedes, ki je dejansko tak, kot se v oglasu predstavlja. Torej da ni bivši taxi vozilo z prevertenimi kilometri ali avto, ki je bil že 2x razbit. Imam namreč dve opciji. Ali kupim novi razred A ali CLA Coupe z malo manj močnim motorjem za slabih 50.000 tisoč, ali pa za ta denar kupim par let star rabljen višji razred Mercedesa z močnejšim motorjem z malo kilometri. Ob tem pa tvegam, da je bil avto totalka in ima prevrtene kilometre? Prosim za mnenja.
PS: Dolgoročni lizingi in krediti odpadejo, tako da sta samo te 2 opciji na voljo.
Blinder ::
Pa sej a ni simple preverit, če je bil karamboliran? Nekateri ali mogoče kar vsi mehaniki kar hitro vidijo
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
strawman ::
Če si v dobrem odnosu s svojim zavarovalniškim agentom ga lahko prosiš da preveri če je bil avto zavarovan pri njih, saj lahko vidi kilometre, karambole, itd..
2dark ::
Če nima vsaj 500.000 km potem ne kupuj. To je tudi dokaz, da je motor kvaliteten. Pri mercedezu je normalno, da motorji naredijo čez milijon kilometrov.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
River0123 ::
Pa sej a ni simple preverit, če je bil karamboliran? Nekateri ali mogoče kar vsi mehaniki kar hitro vidijo
Ja, po uradnih podatkih... lahko pa pač iz 2 karamboliranih avtoklepar porihta en avto ven, pa da vin tistega mlajšega, ki ni "uradno" bil v nesreči...
Če nima vsaj 500.000 km potem ne kupuj. To je tudi dokaz, da je motor kvaliteten. Pri mercedezu je normalno, da motorji naredijo čez milijon kilometrov.
Ja, v osnovi je res, pod pogojem, da je dobro vzdrževan. Moj 15 let stari C se približuje 700.000 kilometrom, pa zaenkrat zgleda še v dobrem stanju.... sem pa v zadnjih 2 letih vrgel ogromno denarja v ta avto. Pri avtu z pol miljona km je problem, ker bo v kratkem ogromno stroškov in stvari za zamenjat...
p0ki ::
Merilec debeline laka, po tem lahko hiter ugotoviš če je bilo kaj kleparije...
"As far back as I can remember, I always wanted to be a gangster"
feryz ::
Tisti z izkušnjami pravimo, da je avto kupiti najlažje. Imeti ga, je pa malo zelo težje.
Dejstvo je, da za 50, 60 jurjev dobiš super stroj iz luksuznega razreda, par let star in super ohranjen. Se pravi, za ceno enega novega polizdelka tipa teslo.
Ampak kdor misli, da ga bo lastništvo in uporaba le tega, stalo toliko, kot če bi kupil nov avta iz tega ranga, je navaden bedak. Stroški so ubitačni, na šraufanje po skednjih pa kar takoj pozabite.
Vse, ampak res vse, je občutno dražje in zelo hitro se tega zaveš. In ko se ga hočeš znebiti, ugotoviš da se tudi tega ne da, brez večje izgube.
Dejstvo je, da za 50, 60 jurjev dobiš super stroj iz luksuznega razreda, par let star in super ohranjen. Se pravi, za ceno enega novega polizdelka tipa teslo.
Ampak kdor misli, da ga bo lastništvo in uporaba le tega, stalo toliko, kot če bi kupil nov avta iz tega ranga, je navaden bedak. Stroški so ubitačni, na šraufanje po skednjih pa kar takoj pozabite.
Vse, ampak res vse, je občutno dražje in zelo hitro se tega zaveš. In ko se ga hočeš znebiti, ugotoviš da se tudi tega ne da, brez večje izgube.
dope1337 ::
@River0123
Najprej preveri, če tvoj dotični model sploh vsebuje Mercedesov motor, ali ima Renaultovega. Poišči še seznam za 2023, najbrž je nekje na spletišču. Potem se pa lahko pogovarjamo o "miljon prevoženih kilometrih".
Najprej preveri, če tvoj dotični model sploh vsebuje Mercedesov motor, ali ima Renaultovega. Poišči še seznam za 2023, najbrž je nekje na spletišču. Potem se pa lahko pogovarjamo o "miljon prevoženih kilometrih".
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
c3p0 ::
Mercedes se začne pri črki E, pravijo. Sicer pa preveri elektronsko servisno knjižico na uradnem servisu.
Alfa Dog ::
Mercedes ima tudi uradno prodajo rabljenih vozil, Junge Sterne:
https://jungesterne.mercedes-benz.de/
https://jungesterne.mercedes-benz.de/
sonar1 ::
kot so že napisali, je zelo enostavno pregledat če je bil kje barva oz. karamboliran... se pogleda barvo oz lak.
bbbbbb2015 ::
Enostavno vprašanje, predvsem za tiste z izkušnjami.
Se da kupit rabljen Mercedes, ki je dejansko tak, kot se v oglasu predstavlja. Torej da ni bivši taxi vozilo z prevertenimi kilometri ali avto, ki je bil že 2x razbit. Imam namreč dve opciji. Ali kupim novi razred A ali CLA Coupe z malo manj močnim motorjem za slabih 50.000 tisoč, ali pa za ta denar kupim par let star rabljen višji razred Mercedesa z močnejšim motorjem z malo kilometri. Ob tem pa tvegam, da je bil avto totalka in ima prevrtene kilometre? Prosim za mnenja.
PS: Dolgoročni lizingi in krediti odpadejo, tako da sta samo te 2 opciji na voljo.
Rabljene avte, bom rekel BMW, Mercedes, Audi se kupuje edino v Belgiji ali Nemčiji. Kupuje se idealno avto, ki je star 2,5 leti ali tu nekje. Imeti mora 60kkm max, večina jih ima manj.
Pogledaš Auto scout 24:
https://www.autoscout24.de/
Avta se ne kupuje v Sloveniji. Slovenski trgovci ponavadi kupujejo avte z nenormalnimi kilometri, kilometre zbijejo, elektronske servisne knjižice so čudne. Do 50kkm vse tip top - potem pa je knjižica odrezana.
Zdaj idealno se kupi avto, ki je bil prej v lizingu. Razlog je čisto ta, da lizing hiše zahtevajo redne servise pri pooblaščenih servisih. To je avto servisiran v nulo. Če je bil poškodovan, je to napisano v servisni zgodovini.
Pozanimaš se, kdo Mercedese uvaža (in se spozna nanje). Jaz ti to lahko povem za BMWje. Zahteva se elektronska servisna knjižica, za BMW v bistvu zadnjih 7 številk šasije, potem pa lokalci v Sloveniji lahko pogledajo celotno servisno zgodovino.
Dober uvoznik takoj ve, če je servisna knjižica normalna. Recimo, za moj avto so bile zabeležene tudi menjave gum, ter letna menjava brisalcev. Nenormalega je tu lahko ogromno, če te nekdo že hoče nategniti. Tu bi ti lahko povedal nekaj znakov nenormalnega, samo, ta del prepusti specialistu za Mercedese. Jaz sem par teh zgodovin pregledal, specialist mi je povedal, kaj mu je čudno in kaj se mu zdi normalno.
V Belgiji nekateri trgovci radi nategujejo tako, da snamejo original platišča, ter dajo cenejše kopije iz Alibabe gor (!). Original platišča malo popravijo eventuelne praske, jih kar prodajo za dober denar, potem pa še prodajo avto. Tako da jaz kupujem avto samo, če ima original platišča, kar čez čas spoznaš, katera so in katera niso. Vsaj BMWji bi nekje do 50-60 kkm morali imeti originalne gume gor - če imajo zimsko/letne. Zdaj to se zdi malo čudno, mene je specialist opozarjal, to so slike z OEM gumami. Eden pa je imel 40kkm in neoriginalne gume. Mimogrede, lizing hiše zahtevajo samo gume, ki jih priporoča proizvajalec.
Kupuješ SAMO pri pravnih osebah, idealno pri zastopniku za Mercedes. Pogledaš avte, ki jih trgovec sicer prodaja. Vidiš, eni imajo salon in avte pod streho. Od drugih avte pere dež na gramoznem parkirišču. Slednjih se ogneš.
To je to. Hoditi z merilci za lak okrog, nima smisla. Avto je lahko bil ličan zaradi minorne poškodbe na parkirišču.
Predlagam ti, da ne blodiš at random po spletnih straneh (v Nemčiji), ampak napišeš notri kriterije, kaj bi rad. Jaz to tipično spremljam vsaj 3-4 mesece. Potem razviješ občutek, kaj je drago, kaj poceni. Zelo poceni se ogneš, še posebej, če ima malo kilometrov, ker tu je sigurno nekaj narobe. Ko pregledaš desetine in desetine avtov, že veš,kaj ti je všeč, ter koliko bi morala znašati cena za to. Načeloma kupuješ avte z dosti dodatne opreme. Recimo oskuben BMW 520d (cena novega: 67.000) se prodaja recimo za 40-43 tisoč. Nabildan BMW 520xd, z vsem (cena novega: 98.000) se prodaja za 46 tisoč. Morda 47.
bbbbbb2015 ::
BMW 520xd 98.000? Kaj ti blodiš ?
Pa 520xd (ne 525, ne 530, ne 540, ne 550d) G61 (torej karavan). šibedah, pogon na vse štiri, športni paket, inovativni paket, Luxury edition (soft close, DAB, wifi), individualno usnje, hohglanc črna barva, adaptivni LED (LASER LED nimajo več), 4 conska klima, 19 colna platišča (245/275), digitalni dahsboard, HUD, profesional navigacija, vlečna kljuka, security dodatki (radarski tempomat, parkiranje, drive assist), luft federung, štand hajcung stane toliko, nov po ceniku, stane toliko. Seveda z ZF8 avtomatskim menjalnikom na 8 prestav in mild hibrid varianto (ima miceno baterijo in lahko štarta in se malo pelje na elektriko).
Probaj kupiti kakšnega in ga kasko zavarovati. Pa ti tam pojasnijo ceno.
Pa ne samo to. Ko skleneš polico naslednje leto - se cena novega - valorizira.
Ponavadi nemški trgovci prodajajo take, kot demonstracijske avte, preden pride nov model. In to je 520. 530 stane več. 530 je za Slovenijo premočan avto, razen če se voziš 200 po slovenski avtocesti in imaš death viš.
Potem pa je še 520e, ki je v Belgiji vsaj, zelo popularen.
BMWji so dragi avti, mojster. Vsaj novi ali skoraj novi. Folk v Sloveniji kupuje 520d, blago kot tapecirunga, bel, biznis navigacija za 35 tisoč, navadne luči. S 170 tisoč kilometri. Potem pa delajo servis za plotom.
So še bolj fini avti kot to.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
2dark ::
bbbbbb2015 je izjavil:
BMWji so dragi avti, mojster.
.
Pri BMW-ju te nategnejo. To je vse. BMW je bil nekaj več v prejšnjem stoletju.. DOns so precenjeni.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
bbbbbb2015 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
BMWji so dragi avti, mojster.
.
Pri BMW-ju te nategnejo. To je vse. BMW je bil nekaj več v prejšnjem stoletju.. DOns so precenjeni.
Razumem. Dobro, da si povedal, ker sem jaz prebutast, da bi to pokapiral. Saj ni problem. Ti kar šopaj svoj pecikl, zadržuj sapo, da boš ekshaliral manj CO2.
Mi se bomo pa še naprej vozili z avti. BMWji.
novak-t ::
bbbbbb2015 je izjavil:
BMWji so dragi avti, mojster.
.
Pri BMW-ju te nategnejo. To je vse. BMW je bil nekaj več v prejšnjem stoletju.. DOns so precenjeni.
Pri kateri znamki pa ne? tole velja za vse znamke.
c3p0 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Predlagam ti, da ne blodiš at random po spletnih straneh (v Nemčiji), ampak napišeš notri kriterije, kaj bi rad. Jaz to tipično spremljam vsaj 3-4 mesece. Potem razviješ občutek, kaj je drago, kaj poceni. Zelo poceni se ogneš, še posebej, če ima malo kilometrov, ker tu je sigurno nekaj narobe. Ko pregledaš desetine in desetine avtov, že veš,kaj ti je všeč, ter koliko bi morala znašati cena za to. Načeloma kupuješ avte z dosti dodatne opreme. Recimo oskuben BMW 520d (cena novega: 67.000) se prodaja recimo za 40-43 tisoč. Nabildan BMW 520xd, z vsem (cena novega: 98.000) se prodaja za 46 tisoč. Morda 47.
Jaz sem kar pri nas vzel "enoletnika" aka. Jahreswagen in ga dobiš direktno iz Mercedes sistema. Alles original.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c3p0 ()
dope1337 ::
.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: dope1337 ()
2dark ::
bbbbbb2015 je izjavil:
BMWji so dragi avti, mojster.
.
Pri BMW-ju te nategnejo. To je vse. BMW je bil nekaj več v prejšnjem stoletju.. DOns so precenjeni.
Pri kateri znamki pa ne? tole velja za vse znamke.
Dons maš avto za 50 jurjev s katerim se super pelješ in se s precenjeno petko ne bošnič bolje za 80 jurjev.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
LeQuack ::
Dragi avto zmer kupiš na firmo, ker je praktično zastonj, vse gre v stroške. Ubistvu dražji avto kot kupiš boljš je.
Quack !
Isotropic ::
c3p0 ::
leeon ::
Bellzmet ::
Ja če je avto karamboliran, ga ponavadi za majhne denarje odkupi nekdo, ki s s tem ukvarja (ne-uradno). Ga poštima in proda naprej. Takšen seveda ne bo v uradne sisteme šel beležit, kaj se je z avtom dogajalo. In potem ni slabe zgodovine.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Depreciacija vrednosti avta - razlog? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 5069 (3375) | Utk |
» | Avto za daily commute 140km (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 52832 (42631) | louser |
» | Iščem prvi avto. Budget od 5 do 8k. (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 33129 (29185) | tomhuggins |
» | BMW Serija 3 - Stroški,mnenjeOddelek: Na cesti | 9791 (8507) | OutL00ker |