Forum » Na cesti » Nasvet za novi avto?
Nasvet za novi avto?
FiReFTW ::
Malo sem gledal hatchback, mi je dokaj všeč nova astra, so še kakšni podobni ki bi prišli v poštev? Sem pogledal tudi golfa ampak je PRECEJ dražji, prav noro
mugen999 ::
Nova astra deluje v redu. Ampak ima samo 1.2t trivalnika v ponudbi. 1.5hdi bi bil imho veliko boljši.
FiReFTW ::
m0LN4r ::
Zelva ni, bo pa treba drzat obrate visoko.
Verjetno so tudi prestave krajse, da se stisne ven mal vec iz njega.
Verjetno so tudi prestave krajse, da se stisne ven mal vec iz njega.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
FiReFTW ::
Vizualno mi je res top notri pa veni pa oprema to kaj hočem vse.
Je še kakšna druga alternativa mogoče podobna ki pride v poštev za podobno ceno?
Je še kakšna druga alternativa mogoče podobna ki pride v poštev za podobno ceno?
Lonsarg ::
Evo na sveže kupil danes Toyota Yaris Cross. Se mi je zdel fajn kompromis med velikimi in malimi avti ker je nekje vmes po velikosti, v bistvu ima presenetljivo velik pritljažnik glede na overall velikost (otroški voziček gre recimo kar po višini notri, oziroma leže na boku če je skupaj zmontiran).
Sem gledal načeloma tudi večje, ampak razni Sportage, Tuscon, RAV4 so vsaj 10cm širši od Yaris Cross in je to definitivno prehuda za naše male mestne parkinge, kjer na vsake toliko ne morem drugače ven kot da se z vrati dotaknem sosednjega avta že pri Polotu :)
Itak so se avti tolk povečal da je Yaris Cross isto velik kot Toyota RAV4 letnik 2000-2005 :)
Sem gledal načeloma tudi večje, ampak razni Sportage, Tuscon, RAV4 so vsaj 10cm širši od Yaris Cross in je to definitivno prehuda za naše male mestne parkinge, kjer na vsake toliko ne morem drugače ven kot da se z vrati dotaknem sosednjega avta že pri Polotu :)
Itak so se avti tolk povečal da je Yaris Cross isto velik kot Toyota RAV4 letnik 2000-2005 :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Lonsarg ::
Ja notranjost mi je bila recimo pri Nissan Juke lepša na izgled in otip kot pri Toyoti ja (ampak ni bla to neka gromozanska razlika). Je pa imel hibridni Nissan Juke kar precej manjši pritlažnik kot hibridni Yaris Cross in je to prevladalo. Če bi kupoval bencinskega (bencinski Yaris Cross in Juke imata izenačen pritlažnik), bi najverjetneje izbral Juke.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Argonavt ::
tilen03 ::
Malo sem gledal hatchback, mi je dokaj všeč nova astra, so še kakšni podobni ki bi prišli v poštev? Sem pogledal tudi golfa ampak je PRECEJ dražji, prav noro
Ford Puma ima ceno Astre in voznjo ter udobje Golfa
Velika je že dovolj, ampak za tak denar bi lahko imela malo boljše materiale not.
Pa tisji motor. Se pa vsaj vozis tako rekoc zastonj, sploh s hibridom
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tilen03 ()
FiReFTW ::
Malo sem gledal hatchback, mi je dokaj všeč nova astra, so še kakšni podobni ki bi prišli v poštev? Sem pogledal tudi golfa ampak je PRECEJ dražji, prav noro
Ford Puma ima ceno Astre in voznjo ter udobje Golfa
Velika je že dovolj, ampak za tak denar bi lahko imela malo boljše materiale not.
Pa tisji motor. Se pa vsaj vozis tako rekoc zastonj, sploh s hibridom
Ford Puma je še slabše ko Astra, ima samo 1.0 motor
Lonsarg ::
Plačal, ker je iz zaloge vnaprej naročenih bo dobava "že" poleti. Če bi bil popolnoma custom naročilo bi bila dobava Q1 2024 :) Skratka očitno je avtomobilska industrija še vedno bolj boga.Evo na sveže kupil danes Toyota Yaris Cross.....Kupil kot plačal ali že dobavljen?
Moja ga vzela septembra, naj bi bil dobavljen ta mesec.
tilen03 ::
Malo sem gledal hatchback, mi je dokaj všeč nova astra, so še kakšni podobni ki bi prišli v poštev? Sem pogledal tudi golfa ampak je PRECEJ dražji, prav noro
Ford Puma ima ceno Astre in voznjo ter udobje Golfa
Velika je že dovolj, ampak za tak denar bi lahko imela malo boljše materiale not.
Pa tisji motor. Se pa vsaj vozis tako rekoc zastonj, sploh s hibridom
Ford Puma je še slabše ko Astra, ima samo 1.0 motor
Rabis vec?
FiReFTW ::
Malo sem gledal hatchback, mi je dokaj všeč nova astra, so še kakšni podobni ki bi prišli v poštev? Sem pogledal tudi golfa ampak je PRECEJ dražji, prav noro
Ford Puma ima ceno Astre in voznjo ter udobje Golfa
Velika je že dovolj, ampak za tak denar bi lahko imela malo boljše materiale not.
Pa tisji motor. Se pa vsaj vozis tako rekoc zastonj, sploh s hibridom
Ford Puma je še slabše ko Astra, ima samo 1.0 motor
Rabis vec?
Ne, gre se za to da sem rekel da mi je zelo všeč Astra nova in je en uporabnik komentiral sa ima samo 1.2 motor, pa da je to kao slabost, zato sem rekel kakšne so potem kaj alternative, ki imajo mogoče boljši motor.
Lonsarg ::
Prostornina ni za gledat, ti lepo glej kW pa bo. Moja osebna izkušnja je bila da je 66kW premalo, medtem ko je bilo 77kW dovolj za avtoceste (dovolj v smislu da se lahko normalno peleš 140 ali če je treba prehitet pospešiš za malo časa do 150 brez da delaš zastoj). Pri težjih seveda rabiš več, če hočeš športno vožnjo tudi rabiš več.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
m0LN4r ::
Avtocesta je se najmanjsi problem, vsi se peljejo v isto smer. Bolj zanimivo je prehitevat kamion na ragionalki malce v klanec.
To je ze malce bolj zabavno brez zaleta.
1.2
110KM je ca. 11s do 100
130KM pa 10s do 100
Pejt na testno voznjo, iz firbca, probaj kak 1.6 4c TDI ali 1.5 4c TSI, potem pa tole Astro z 1.2 3c.
Ce ne bos opazil razlike je to to.
To je ze malce bolj zabavno brez zaleta.
1.2
110KM je ca. 11s do 100
130KM pa 10s do 100
Pejt na testno voznjo, iz firbca, probaj kak 1.6 4c TDI ali 1.5 4c TSI, potem pa tole Astro z 1.2 3c.
Ce ne bos opazil razlike je to to.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
MaticSLO ::
AudioVideo je izjavil:
Cene avtov so sle v nebo.
Kot vidim podražitev še ni konec.
Sam gledam Renault Austral tehno esprit Alpine. Po moje ga bom vzel.
Testnega 1.3 116kw ne dobiš pod 36000 EUR, Nissan Qashqai pa se ze prebližuje 40000 EUR.
Pred Corono si Qashqai dobil za 30000.
Pri premiskih znamkah pa se zacne na 40000 EUR.
In kaj je vzrok da so cene šle tako v nebo?
Povprasevanje in ponudba. Ce je povprasevanje vecje od ponudbe, gredo cene navzgor.
Banke le spremenijo par stevilk in je denar natisnjen. Avtomobilov pa se ne da tiskati iz nicesar s pritiskom na gumb.
FiReFTW ::
Avtocesta je se najmanjsi problem, vsi se peljejo v isto smer. Bolj zanimivo je prehitevat kamion na ragionalki malce v klanec.
To je ze malce bolj zabavno brez zaleta.
1.2
110KM je ca. 11s do 100
130KM pa 10s do 100
Pejt na testno voznjo, iz firbca, probaj kak 1.6 4c TDI ali 1.5 4c TSI, potem pa tole Astro z 1.2 3c.
Ce ne bos opazil razlike je to to.
Mi lahko priporočaš par znamk Oz modelov z 1.4tsi ki ni jih lahko sprobal na testni vožnji?
m0LN4r ::
Magari pejt probat enga rabljenga Seata Golfa z 1.5 TSI, recimo 150KM, samo zato da bos imel neko referenco za primerjat pozneje z 1.2 3c
Jaz imam 1.6 TDI 4c pa sem bil na testni vmes z enim 3 cilinderskim i20 in enim starejsim stiri cilinderskim, pa se je starejsi po obcutku lepse vozil.
Hyundai i30 lahko tudi poskusis 1.5 hibrida al 1.6 majo tudi.
Jaz imam 1.6 TDI 4c pa sem bil na testni vmes z enim 3 cilinderskim i20 in enim starejsim stiri cilinderskim, pa se je starejsi po obcutku lepse vozil.
Hyundai i30 lahko tudi poskusis 1.5 hibrida al 1.6 majo tudi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Bolibri ::
1.2 ima še vedno 130 KM in 230 Nm navora, in v praksi prav lepo polje. Tako kot lepo pelje 1.5 TSI 150 KM - ko stisneš, pelje bp. V primerjavi s 2.0 TDI 110 KM 2009 letnik pelje lepše, predvsem ima pa še moči, ko je dizlu zmanjka.
Nimaš več kaj razmišljat, turbo mlinčki peljejo, niso to več 1.4 mašine brez turbota.
Glede na cene pa se tudi ne bi preserjaval pri motorju. Počasi tole sranje s cenami nima več smisla. Pred letom in pol sem za golfa karavana 1.5 TSI 150 DSG Style dal 25 jurjev, sedaj pravijo, da je KIA ceed karavan 30 jurjev?
So šli v maloro vsi po vrsti.
Nimaš več kaj razmišljat, turbo mlinčki peljejo, niso to več 1.4 mašine brez turbota.
Glede na cene pa se tudi ne bi preserjaval pri motorju. Počasi tole sranje s cenami nima več smisla. Pred letom in pol sem za golfa karavana 1.5 TSI 150 DSG Style dal 25 jurjev, sedaj pravijo, da je KIA ceed karavan 30 jurjev?
So šli v maloro vsi po vrsti.
m0LN4r ::
Niso brez turbota, ampak je se vedno razlika ali je to 4 cilinderski turbo z 1.6 ali pa tricilinderski turbo z 1.0 - ce se pogovarjamo znotraj 100-150KM
Ce ne opazis razlike v voznji, se ne pomeni, da je ni.
Vozijo se zelo razlicno, predvsem pri speljevanju, kjer ima en krivuljo linearno, drugi pa skoci 500 obratov, pol ga pa zmanjka.
Pa tudi na avtocesti se bo drlo.
Moja mati ma 1.2 z 3 cilindri, turbo ja. Saj se pelje, ampak zenin se pac pelje lepse, tu ni debate.
Ce ne opazis razlike v voznji, se ne pomeni, da je ni.
Vozijo se zelo razlicno, predvsem pri speljevanju, kjer ima en krivuljo linearno, drugi pa skoci 500 obratov, pol ga pa zmanjka.
Pa tudi na avtocesti se bo drlo.
Moja mati ma 1.2 z 3 cilindri, turbo ja. Saj se pelje, ampak zenin se pac pelje lepse, tu ni debate.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Matheus ::
Kaj pa mnenje glede nove Škode Octavie? Imam ogledan model 1.5 TSI Ambition (tu bi se verjetno potem stegnil za Style). MPC cena med 25-26k. Po moči bo to zame v vsakem primeru nadgradnja in mi je teh 150 KM več kot dovolj. Na leto naredim cca. 10.000 kilometrov, več ali manj brez kakšne vožnje v hrib (morda parkrat na leto). Sem bolj miren voznik - tempomat na 120-130 km/h.
Prebral sem že, da se lahko dobava teh vozil zavleče, vendar mi ni problem počakati, saj nisem v kakšni časovni stiski. Prebral sem tudi, da naj bi avto imel neke težave z elektroniko (kakšne izkušnje?). Imam namen v kratkem iti na testno vožnjo, pa me zanima na kaj moram biti pozoren.
Pa prosim brez ponudb za rabljena vozila ali uvoza iz Nemčije. Kakšno testno vozilo še sprejmem, drugega ne.
Prebral sem že, da se lahko dobava teh vozil zavleče, vendar mi ni problem počakati, saj nisem v kakšni časovni stiski. Prebral sem tudi, da naj bi avto imel neke težave z elektroniko (kakšne izkušnje?). Imam namen v kratkem iti na testno vožnjo, pa me zanima na kaj moram biti pozoren.
Pa prosim brez ponudb za rabljena vozila ali uvoza iz Nemčije. Kakšno testno vozilo še sprejmem, drugega ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Matheus ()
Bolibri ::
Ko sem kupoval mojega, sem kolebal med golfom 1.5 TSI in Octavio 1.5TSI in po vseh preračunih ugotovil, da VW cenovno preferia golfa pred octavio in style pred vsem drugim, če hočeš še kakšen bonbonček. Poskusi s testno vožnjo, če ti ustreza in to je to.
m0LN4r ::
Glede tezav na netu se ne sekiraj prevec. O vsakem avtu, ki se dovolj pogosto proda, bos nekaj nasel, ce bos iskal.
Lahk mas smolo pa si eden od 100.000 al pa ne.
Lahk mas smolo pa si eden od 100.000 al pa ne.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
sonar1 ::
najbolj smešen mi je folk ki ma predsodke do 3 cilindrov in 1.0 mašine. Moj ima 155 konjev mHEV in leti kot strela, spije pa zelo malo. Napolnim tank in se vozim neskončno. Zadnjič sem ga napolnil in mi je kazalo 730km dosega. Poraba od 5.5 do 6.9 , odvisno al voziš v eco, normal al sport mode. Vseeno me občasno prime ideja da bi ga prodal in vozil shitbox
sonar1 ::
Bolibri ::
Pelji se 150km/h od LJ do KP, pa bos povedal ali da kaj od sebe teh 155 konjicev?
sem že šel 200 po avtocesti s tem avtom in ja , leti dobesedno. Elektrika doda dodaten navor. mHEV = Blagi Hybrid.
Moj je tudi blagi hibrid, vendar ne doda nič občutnega. Sicer preko alternatorja in jermena tudi ne bi mogel - menda je to namenjeno samo temu,da bolj hitro zavrti motor in da napaja porabnike, ko avto jadra.
Lonsarg ::
Blagi hibridi (oznaka mHEV) so ponavadi bolj marketing, pač malenkost dodajo učinkovitost to je pa tudi to.
Taki bolj resni hibridi (oznaka HEV) imajo pa praviloma 30kW+ električne motorje in ti dejansko znajo precej pomagat ko rabiš pospešek na avtocesti, avtomatika skrbi da je baterija vedno vsaj na okoli 50%, zato da je vedno na voljo za dodatne pospeške.
Taki bolj resni hibridi (oznaka HEV) imajo pa praviloma 30kW+ električne motorje in ti dejansko znajo precej pomagat ko rabiš pospešek na avtocesti, avtomatika skrbi da je baterija vedno vsaj na okoli 50%, zato da je vedno na voljo za dodatne pospeške.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
hojnikb ::
Finta blagega hibrida je to, da alternator deluje tudi kot elektromotor in flika manjko navora/moči pri malih motorjih pr nizjih hitrostih in speljevanju. Je pa tle ene 10-15HP v nizjih obratih... Pa kakšna kWh baterije (48V sistem). Pa seveda pobira energijo ob zaviranju/jadranju.
Pozitivna stvar teh sistemov je tudi to, da lahko malemu mlinčku znizaš kompresijo in dvigneš moč. Zato pa ima 1.0ecoboost 155HP samo iz motorja. Pa seveda nekaj nizja poraba ni nizje NOx emisije (zaradi nizje kompresije).
Zakaj nebi mogu vozit tako? Pri konkretnem avtomobilu je vseh 155HP iz ICE motorja, tisti blagi hibridni sistem dodaja moč samo v nizjih obratih. Tko da lahko cruisas 200kmh dokler ti ne zmanjka kesla...
Pozitivna stvar teh sistemov je tudi to, da lahko malemu mlinčku znizaš kompresijo in dvigneš moč. Zato pa ima 1.0ecoboost 155HP samo iz motorja. Pa seveda nekaj nizja poraba ni nizje NOx emisije (zaradi nizje kompresije).
Sej ti pravim. Vozi tako 100km. Elektrike je za koliko casa?
Zakaj nebi mogu vozit tako? Pri konkretnem avtomobilu je vseh 155HP iz ICE motorja, tisti blagi hibridni sistem dodaja moč samo v nizjih obratih. Tko da lahko cruisas 200kmh dokler ti ne zmanjka kesla...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
m0LN4r ::
najbolj smešen mi je folk ki ma predsodke do 3 cilindrov in 1.0 mašine. Moj ima 155 konjev mHEV in leti kot strela, spije pa zelo malo. Napolnim tank in se vozim neskončno. Zadnjič sem ga napolnil in mi je kazalo 730km dosega. Poraba od 5.5 do 6.9 , odvisno al voziš v eco, normal al sport mode. Vseeno me občasno prime ideja da bi ga prodal in vozil shitbox
5L pa 900km je za TDIje standard ze desetletja.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
sonar1 ::
najbolj smešen mi je folk ki ma predsodke do 3 cilindrov in 1.0 mašine. Moj ima 155 konjev mHEV in leti kot strela, spije pa zelo malo. Napolnim tank in se vozim neskončno. Zadnjič sem ga napolnil in mi je kazalo 730km dosega. Poraba od 5.5 do 6.9 , odvisno al voziš v eco, normal al sport mode. Vseeno me občasno prime ideja da bi ga prodal in vozil shitbox
5L pa 900km je za TDIje standard ze desetletja.
dizel lol, da vozim dizel padem v depresijo. Samo tisti grozen zvok ti pride slabo , pomoje če ga preveč poslušaš umreš
Boobiz ::
5.5 - 6.9L je meni sramotna poraba danes. pa ne zaradi mašine, bolj zaradi nepotrebnega oversizinga avtomobilov, ki so na koncu manj postorni, težji in večja aero katastrofa kot starejše generacije (izpred 10 let - preden je svet znorel očitno).
I'm drunk, what's your excuse?
m0LN4r ::
Jp, 5,5 - 6,9 oz. 6,2 to ni bas pohvalno za hibrida, razen ce je hibrid samo napis
Nihce se ni umrl, pa jih je ogromno na cesti. Na dizlih je zgrajena Evropa... Vsak delavec ma dizla v bistvu. Pa tut kak business bi turbo dizel tudi ni redkost.
Ja grozen zvok je, zato pa ne kupujes modele brez zvocne izolacije.
najbolj smešen mi je folk ki ma predsodke do 3 cilindrov in 1.0 mašine. Moj ima 155 konjev mHEV in leti kot strela, spije pa zelo malo. Napolnim tank in se vozim neskončno. Zadnjič sem ga napolnil in mi je kazalo 730km dosega. Poraba od 5.5 do 6.9 , odvisno al voziš v eco, normal al sport mode. Vseeno me občasno prime ideja da bi ga prodal in vozil shitbox
5L pa 900km je za TDIje standard ze desetletja.
dizel lol, da vozim dizel padem v depresijo. Samo tisti grozen zvok ti pride slabo , pomoje če ga preveč poslušaš umreš
Nihce se ni umrl, pa jih je ogromno na cesti. Na dizlih je zgrajena Evropa... Vsak delavec ma dizla v bistvu. Pa tut kak business bi turbo dizel tudi ni redkost.
Ja grozen zvok je, zato pa ne kupujes modele brez zvocne izolacije.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
FiReFTW ::
Kak pa se vam kaj zdi Insignia 1.5 165km, mi je tudi precej všeč, seveda par let rabljen.
sonar1 ::
hojnikb ::
Nihce se ni umrl, pa jih je ogromno na cesti.
Precej ljudi umre letno zarad posrednih posledic izpusta dizla...
#brezpodpisa
sonar1 ::
vsakič ko gre mimo dizel, prav čutim smrad oz smog... Al pa primer, grem iz obale v ljubljano, v ljubljani šele odprem okno, takoj začutim smog.
d_DJ ::
m0LN4r ::
Nihce se ni umrl, pa jih je ogromno na cesti.
Precej ljudi umre letno zarad posrednih posledic izpusta dizla...
Euro6 al bagerja na baustelli?
vsakič ko gre mimo dizel, prav čutim smrad oz smog... Al pa primer, grem iz obale v ljubljano, v ljubljani šele odprem okno, takoj začutim smog.
Jaz sem sel iz Berlina v Ljubljano pa sem mislil, da sem na kmetih
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
D3m ::
Magari pejt probat enga rabljenga Seata Golfa z 1.5 TSI, recimo 150KM, samo zato da bos imel neko referenco za primerjat pozneje z 1.2 3c
Jaz imam 1.6 TDI 4c pa sem bil na testni vmes z enim 3 cilinderskim i20 in enim starejsim stiri cilinderskim, pa se je starejsi po obcutku lepse vozil.
Hyundai i30 lahko tudi poskusis 1.5 hibrida al 1.6 majo tudi.
Imam oba
Seat 1.0 TSI 3c 116km
Seat 1.5 TSI 4c 130km
oba navor 200nm
Keč je samo, da 3c dobro "potegne" v 1.prestavi.
To je pa tudi vse.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
FiReFTW ::
mikhaair ::
Kak pa se vam kaj zdi Insignia 1.5 165km, mi je tudi precej všeč, seveda par let rabljen.
taka ladja z samo 165 konjev, to ne gre nikamor. Če hočeš trpet v vožnji, ti kr
8.5s do 100 pa ni tako slabo mislim.
Fajn bi bilo vedeti obrate pri 130 km/je in porabo takrat.
IzRezije ::
1.0 TSI sem mel v Škodi in sicer bil zadovoljen. Avto je mel fajn zvok in relativno ok je potegnu. Mel sem ga sicer sam dobri dve leti ampak vseen. Je pa zanimiv, da je nov kuru 4L na 100,...s 50k km pa ze kr 6L na sto. Šel sem tut gledat rabljene in ni jih velik nad 150k km. Uglavnem nič narobe, sam res ne bi kupval tacga avta za kej vec kot 5let.
hojnikb ::
1.0 TSI sem mel v Škodi in sicer bil zadovoljen. Avto je mel fajn zvok in relativno ok je potegnu. Mel sem ga sicer sam dobri dve leti ampak vseen. Je pa zanimiv, da je nov kuru 4L na 100,...s 50k km pa ze kr 6L na sto. Šel sem tut gledat rabljene in ni jih velik nad 150k km. Uglavnem nič narobe, sam res ne bi kupval tacga avta za kej vec kot 5let.
depoziti na ventilih, ker je GDI....
#brezpodpisa
Trupl0 ::
Evo na sveže kupil danes Toyota Yaris Cross. Se mi je zdel fajn kompromis med velikimi in malimi avti ker je nekje vmes po velikosti, v bistvu ima presenetljivo velik pritljažnik glede na overall velikost (otroški voziček gre recimo kar po višini notri, oziroma leže na boku če je skupaj zmontiran).
Sem gledal načeloma tudi večje, ampak razni Sportage, Tuscon, RAV4 so vsaj 10cm širši od Yaris Cross in je to definitivno prehuda za naše male mestne parkinge, kjer na vsake toliko ne morem drugače ven kot da se z vrati dotaknem sosednjega avta že pri Polotu :)
Itak so se avti tolk povečal da je Yaris Cross isto velik kot Toyota RAV4 letnik 2000-2005 :)
sem šel testirat nove toyote in niti v eni se ne da normalno sedet ali pa položaj met. 193 cm
pa sem bil res navdušen nad corollo recimo
If you are going through Hell, keep going !
Lonsarg ::
Ja sirina samih sedezev je se vedno med manjsimi (tudi Corola Cross nima nic kaj sirskih sedezev od Yaris Cross recimo, sam dolzina za noge je vecja na zadnjih sedezih) in za tiste nad 180cm ne priporocam, meni ki sem 180 je se ravno dovolj, pa se jaz se ne bi branil kaj malega ekstra sirine.
Ampak to v bistvu velja za vse avte v tem velikostnem razredu.
Ampak to v bistvu velja za vse avte v tem velikostnem razredu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nasvet za star avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 6122 (2647) | a_borlak |
» | Nakup...bencinski karavan z dušo :) (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 8547 (5406) | mr_chai |
» | Kateri nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 50361 (33020) | GR2 |