Forum » Omrežja in internet » Odškodnina zaradi podražitev [VZMD]
Odškodnina zaradi podražitev [VZMD]
xseki ::
Kako se lahko pridružite kolektivni tožbi VZMD, če vam je operater povišal cene paketa?
https://www.slovenec.org/2022/11/18/kak...
https://www.slovenec.org/2022/11/18/kak...
strom_15 ::
ODZIV AGENCIJE NA OČITKE VZMD
V zvezi z odzivi dela javnosti na splošna pojasnila predstavnika Agencije za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije v oddaji Koda na Televiziji Slovenija, 22. novembra 2022, na temo predvidene kolektivne tožbe Vseslovenskega združenja malih deležnikov (VZMD) zoper operaterje, agencija pojasnjuje, da agencija presoja in ravna skladno z veljavno zakonodajo.
Agencija poudarja, da je njen predstavnik mag. Mark Pohar v oddaji Koda predstavil zgolj ureditev iz Zakona o elektronskih komunikacijah, ni pa se opredeljeval do določb drugih zakonov, še posebej ne tistih, ki niso v pristojnosti agencije. Zato agencija tudi zavrača očitke, da je šlo za "pavšalno izjavo" ali da bi njen predstavnik >>popolnoma zanemaril oz. bržčas zavestno obšel ključne pravne argumente", ki jih je na tiskovni konferenci predstavil VZMD. Predstavnik agencije se do teh namreč v oddaji sploh ni opredeljeval, niti o tem ni bil vprašan. Še zlasti agencija poudarja, da se predstavnik agencije ni opredeljeval do morebitne pravne (ne)utemeljenosti pobude, ki jo je zoper telekomunikacijske operaterje sprožil VZMD in v zvezi s tem tudi ni podajal stališč.
Kot nekorektna ocenjuje agencija tudi namigovanja VZMD, da agencija podpira operaterje pri njihovem enostranskem dvigovanju cen in da se je zaradi izraženega mnenja agencije "eden od operaterjev že odločil, za vnovičen dvig cen z naslednjim letom." Agencija izrecno poudarja, da po veljavni zakonodaji neposrednega vpliva na maloprodajne cene storitev operaterjev nima, zato politika določanja maloprodajnih cen ostaja izključno v domeni operaterjev. Agencija pa s svojimi ravnanji operaterjev nikoli ni podpirala ali jih spodbujala pri kakršnih koli enostranskih posegih v sklenjena naročniška razmerja, prav tako ne k enostranskemu dvigovanju cen.
Agencija zato zavrača neutemeljene trditve, da posamezni predstavniki agencije>>še zdaleč ne opravljajo ustrezno svojih - z zakonom določenih in javnimi sredstvi financiranih - nalog in odgovornosti" ter da so naročniki "očitno naleteli na popolno nerazumevanje oz. sprenevedanje organa, ki naj bi jih ščitil". Primarna vloga agencije je zaščita vseh končnih uporabnikov elektronskih komunikacij in kot izhaja iz letnih poročil agencije je bilo samo v letu 2021 rešenih 647 sporov končnih uporabnikov, pri čemer je agencija v več kot polovici primerov, v 55 %, dosegla sporazumno rešitev spora med končnim uporabnikom in operaterjem. Prav tako je agencija končnim uporabnikom v tem letu pomagala z več kot 270 pojasnili, organizirala več posvetov in delavnic na temo zaščite končnih uporabnikov in zagotavljala delovanje klicnega centra.
Navedeno kaže na učinkovito delo agencije in zavzeto opravljanje zakonskih nalog agencije na področju varovanja interesov končnih uporabnikov elektronskih komunikacijskih storitev.
vir: https://www.akos-rs.si/medijsko-sredisc...
V zvezi z odzivi dela javnosti na splošna pojasnila predstavnika Agencije za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije v oddaji Koda na Televiziji Slovenija, 22. novembra 2022, na temo predvidene kolektivne tožbe Vseslovenskega združenja malih deležnikov (VZMD) zoper operaterje, agencija pojasnjuje, da agencija presoja in ravna skladno z veljavno zakonodajo.
Agencija poudarja, da je njen predstavnik mag. Mark Pohar v oddaji Koda predstavil zgolj ureditev iz Zakona o elektronskih komunikacijah, ni pa se opredeljeval do določb drugih zakonov, še posebej ne tistih, ki niso v pristojnosti agencije. Zato agencija tudi zavrača očitke, da je šlo za "pavšalno izjavo" ali da bi njen predstavnik >>popolnoma zanemaril oz. bržčas zavestno obšel ključne pravne argumente", ki jih je na tiskovni konferenci predstavil VZMD. Predstavnik agencije se do teh namreč v oddaji sploh ni opredeljeval, niti o tem ni bil vprašan. Še zlasti agencija poudarja, da se predstavnik agencije ni opredeljeval do morebitne pravne (ne)utemeljenosti pobude, ki jo je zoper telekomunikacijske operaterje sprožil VZMD in v zvezi s tem tudi ni podajal stališč.
Kot nekorektna ocenjuje agencija tudi namigovanja VZMD, da agencija podpira operaterje pri njihovem enostranskem dvigovanju cen in da se je zaradi izraženega mnenja agencije "eden od operaterjev že odločil, za vnovičen dvig cen z naslednjim letom." Agencija izrecno poudarja, da po veljavni zakonodaji neposrednega vpliva na maloprodajne cene storitev operaterjev nima, zato politika določanja maloprodajnih cen ostaja izključno v domeni operaterjev. Agencija pa s svojimi ravnanji operaterjev nikoli ni podpirala ali jih spodbujala pri kakršnih koli enostranskih posegih v sklenjena naročniška razmerja, prav tako ne k enostranskemu dvigovanju cen.
Agencija zato zavrača neutemeljene trditve, da posamezni predstavniki agencije>>še zdaleč ne opravljajo ustrezno svojih - z zakonom določenih in javnimi sredstvi financiranih - nalog in odgovornosti" ter da so naročniki "očitno naleteli na popolno nerazumevanje oz. sprenevedanje organa, ki naj bi jih ščitil". Primarna vloga agencije je zaščita vseh končnih uporabnikov elektronskih komunikacij in kot izhaja iz letnih poročil agencije je bilo samo v letu 2021 rešenih 647 sporov končnih uporabnikov, pri čemer je agencija v več kot polovici primerov, v 55 %, dosegla sporazumno rešitev spora med končnim uporabnikom in operaterjem. Prav tako je agencija končnim uporabnikom v tem letu pomagala z več kot 270 pojasnili, organizirala več posvetov in delavnic na temo zaščite končnih uporabnikov in zagotavljala delovanje klicnega centra.
Navedeno kaže na učinkovito delo agencije in zavzeto opravljanje zakonskih nalog agencije na področju varovanja interesov končnih uporabnikov elektronskih komunikacijskih storitev.
vir: https://www.akos-rs.si/medijsko-sredisc...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: strom_15 ()
-Wall ::
Sem se pridruzil, ISPje je treba usekati po prstih, barabe ves cas izkoriscajo svoj polozaj, recimo tipicna zadeva je "zvisevanje hitrosti" t-2, kjer veselo visajo megabite/s, efektivna hitrost je pa enaka.
Invictus ::
Sem se pridruzil, ISPje je treba usekati po prstih, barabe ves cas izkoriscajo svoj polozaj, recimo tipicna zadeva je "zvisevanje hitrosti" t-2, kjer veselo visajo megabite/s, efektivna hitrost je pa enaka.
Vse pogodbve imajo za hitrost dolocilo DO...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Lonsarg ::
A pa je to specificna tozba glede podrazitve medtem ko imas dvoletno vezavo pri operaterju (to je res sporno in zelo verjetno ilegalno).
Al se proba kar na blef tozit da kao ne bi sploh smelo biti podrazitev (kar pa je absurdno)?
Al se proba kar na blef tozit da kao ne bi sploh smelo biti podrazitev (kar pa je absurdno)?
Utk ::
Tožba je zarad nepoštene pogodbe po kateri se ti nekaj obvezeš, oni pa lahko spremenijo kadarkoli karkoli, ceno in vsebino. Nepošteni členi so nični po njihovo, zato so tudi podražitve nične. Zato odškodnine. Ne ker bi bile podražitve same po sebi nelegalne.
Vezava nima veze, tudi če nisi vezan ti lahko pogodbo spremenijo še preden si prvo položnico dobil.
Vezava nima veze, tudi če nisi vezan ti lahko pogodbo spremenijo še preden si prvo položnico dobil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Lonsarg ::
Seveda ima vezava veze, brez vezave se kot stranka nič ne obvežeš.
Zakonsko določilo o poštenosti pogodb pa pride v upoštev zgolj če ena stran dobi nesorazmerno večje obveznosti kot druga. Kar je relavantno le v primeru 2 letne vezave brez da se podjetje zaveže da ne bo cene spreminjalo v tem obdobju. Na tej točki bi tožba morala uspeti (ampak pri našem sodstvu nikoli ne veš).
Zakonsko določilo o poštenosti pogodb pa pride v upoštev zgolj če ena stran dobi nesorazmerno večje obveznosti kot druga. Kar je relavantno le v primeru 2 letne vezave brez da se podjetje zaveže da ne bo cene spreminjalo v tem obdobju. Na tej točki bi tožba morala uspeti (ampak pri našem sodstvu nikoli ne veš).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Utk ::
Tudi brez vezave je to nepošteno, ker ne moreš pričakovat da bo človek vsaka 2 tedna menjal operaterja.
MrStein ::
Seveda ima vezava veze, brez vezave se kot stranka nič ne obvežeš.
Zakaj pa potem podpišeš pogodbo?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Lonsarg ::
V pogodbi se pokrije razne edge case v primeru sporov, ter da je jasno na papirju katere podatke hranijo o tebi itd. Ne moreš pa v primeru nevezave reči da si k čemurkoli obvezan ker lahko drugi dan vse vrneš (kar je mogoče ravno zaradi zakonov za zaščito potrošnikov), skratka VSI členi v pogodbi so opcijski, vse lahko ignoriraš kot stranka (in to enostransko) če se odločiš odstopiti. Opcijsko != obvezno.
Torej še enkrat, če se ne bodo fokusirali na vezave, bodo zgolj zgubljali čas na sodišču. Pri vezavah pa je itak sporno marsikaj, kot prvo to da med vezavo cene spreminjajo. Meni je tudi precej sporno ponujanje vezav zgolj novim naročnikom, s tem postavijo naročnike v dve slabi izbiri, ali menjaj vsake 2 leti operaterja ali pa polačuj več. Tak ultimat bi se moralo smatrati kot nepoštena praksa, sploh če se dela masovno in če so razlike tako konkretne.
Tudi brez vezave je to nepošteno, ker ne moreš pričakovat da bo človek vsaka 2 tedna menjal operaterja.Tak argument hitro pade na sodišču ker seveda podražitve niso vsake 2 tedna. Objave spremembe cenikov so pa po mojih izkušnjah 60 dni prej. Pa itak ponavadi kljub podražitvam en in isti operater ostane najcenejši, se redko karte premešajo, skratka situacije kjer bi se ti dejansko splačalo menjati operaterja brez da so v igri vezave, praktično ne obstajajo.
Torej še enkrat, če se ne bodo fokusirali na vezave, bodo zgolj zgubljali čas na sodišču. Pri vezavah pa je itak sporno marsikaj, kot prvo to da med vezavo cene spreminjajo. Meni je tudi precej sporno ponujanje vezav zgolj novim naročnikom, s tem postavijo naročnike v dve slabi izbiri, ali menjaj vsake 2 leti operaterja ali pa polačuj več. Tak ultimat bi se moralo smatrati kot nepoštena praksa, sploh če se dela masovno in če so razlike tako konkretne.
predi ::
Na, tule imaš dobesedni prepis iz spletnih strani na linkih iz prvega posta, da boš vedel za kaj gre. Namesto "ISP" vstavi poljubnega ponudnika storitev.
ISP s potrošniki v Republiki Slovenije sklepa naročniške pogodbe za mobilne in širokopasovne storitve, ki imajo vse naravo t. i. tipske pogodbe, pri katerih potrošniki v okviru vnaprej oblikovanih pogodbenih pogojev nimajo vpliva na vsebino.
Pri tem je ISP zlorabil svoj položaj s tem, da v naročniške pogodbe ni vključil ustreznih določb, ki urejajo pravice in obveznosti glede spreminjanja pogodbenih pogojev. ISP si je namreč pridržal pravico do enostranskega spreminjanja pogodbenih pogojev, vključno s ceno, brez jasno določenih razlogov in metodologije za spreminjanje cene.
Tovrstni pogodbeni pogoji, ki omogočajo enostransko spreminjanje vseh pogodbenih pogojev, vključno s ceno, brez jasnih vnaprej določenih razlogov in metodologije za spreminjanje cene ter so povrhu vsega še nejasno zapisani, se skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Direktivo Sveta 93/13/EGS1 in prakso Sodišča Evropske unije štejejo za nepoštene in so kot taki nični.
Sodišče Evropske unije se je v zadevi C-92/11 postavilo na jasno stališče, da morajo ponudniki na trgu enostransko spremembe cene po tipski pogodbi urediti tako, da je sprememba cene v skladu z zahtevami po dobri veri, uravnoteženosti in preglednosti. Slednje pomeni, da mora ponudnik: (1) v pogodbi pregledno navesti razlog in metodo spreminjanja cene storitve tako, da lahko potrošnik na podlagi jasnih in razumljivih meril predvidi morebitne spremembe cen in (2) potrošniki morajo imeti ob spremembi cen pravico, da pogodbo odpovejo. Pri tem pa je pomembno, da možnost odstopa ne nadomesti zahteve po predhodni pregledni navedbi razloga in metode spreminjanja cene iz prve točke.
ISP je v svojih naročniških pogodbah popolnoma zanemaril zahteve po dobri veri, uravnoteženosti in preglednosti, saj ni navedel nobenih razlogov o tem kdaj se lahko spremeni cena, niti ni predvidel metode za spreminjanje cen. Zaradi navedenega so pogoji naročniških pogodb v delu, ki omogočajo ISP-ju enostransko spreminjanje cen, nepošteni, in kot taki nični.
Kadar pa je potrošnik na podlagi ničnega določila že izpolnil določeno obveznost, je izpolnil nekaj, česar ni bil dolžan. Skladno z navedenim imajo po stališču VZMD vsi naročniki pravico zahtevati nazaj celotno razliko med prvotno dogovorjeno ceno in ceno, ki so jo plačali na podlagi naknadnih enostranskih podražitev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: predi ()
Lonsarg ::
Dejansko sem to kar si citiral v celoti prebral še predno sem karkoli komentiral in v tem zapisu se skličujejo primarno na ta člen o "uravnoteženosti, preglednosti in dobri veri". Ravno zaradi tega zapisa me je zaskrbelo da so bodo lotili zadeve popolnoma zgrešeno. To da niso nikjer kakih konkretnih kršitev tega člena omenili, torej 2 letne vezave, je zelo slaba popotnica za uspeh.
Če operater dvigne za približno toliko kot je inflacija +-5% je to povsem v skladu z "uravnoteženostjo". Sodišče bi kršitev uravnoteženost dosodilo če bi se pretiravalo, recimo z 50% dvigi in in podobnimi zadevami (pa še to zgolj v primeru da podjetje nima dobrega argumenta za 50% podražitev).
Kar se pa preglednosti tiče, pa bo tudi ponudnik zagovarjal da je 60 dnevno predhodno obvestilo o spremembi cene dovolj. V skrajnem primeru lahko glede preglednosti dosodijo da mora kake redne letne cenike uvesti ali kaka podobna fora.
Ampak recimo da le ne znajo komunicirat in se bodo v končni fazi se le omejili na vezane pogodbe. Ampak to je potem precej manj široka zadeva in bodo posledično morali precej scope zmanjšati.
Če operater dvigne za približno toliko kot je inflacija +-5% je to povsem v skladu z "uravnoteženostjo". Sodišče bi kršitev uravnoteženost dosodilo če bi se pretiravalo, recimo z 50% dvigi in in podobnimi zadevami (pa še to zgolj v primeru da podjetje nima dobrega argumenta za 50% podražitev).
Kar se pa preglednosti tiče, pa bo tudi ponudnik zagovarjal da je 60 dnevno predhodno obvestilo o spremembi cene dovolj. V skrajnem primeru lahko glede preglednosti dosodijo da mora kake redne letne cenike uvesti ali kaka podobna fora.
Ampak recimo da le ne znajo komunicirat in se bodo v končni fazi se le omejili na vezane pogodbe. Ampak to je potem precej manj široka zadeva in bodo posledično morali precej scope zmanjšati.
predi ::
Praviš "inflacija +-5%". Plus, minus. Kaj točno prisili operaterja k nižanju cen, ko inflacija enkrat popusti? Problem je točno v tem, da si kot podpisnik takšne tipske pogodbe že tako vedno postavljen v podrejen položaj, sploh pa, v kolikor druga stran ne potrebuje absolutno nobenega razloga za dvig cen, še manj pa za nižanje cen (ker se nikoli ne zgodi).
Če je razlog za spremembo spreminjanje cen življenjskih potrebščin, dobro - naj bo tako - ampak podaj formulo, na podlagi katere lahko to izračunam. Podaj pogoje za preračun formule - se to počne na mesečni osnovi, morda kako drugače? Je razlog sprememba števila programov v programski shemi? Dobro, povej na kak način. Je razlog pohitritev povezav? Dobro, povej na kak način. Predpiši metodologijo, ki bo razumljiva vsem, kadarkoli (ob podpisu pogodbe), namesto "to odločitev prepustimo samorogu, ki ga imamo zaprtega v pisarniškem sefu - če ima ob pregledu še vedno samo en rog, pomeni: ja, dvignimo".
Vezave nimajo absolutno nobene veze (pun not intended). Pogodba je pogodba - v obeh primerih podpišeš pogodbo za nedoločen čas. V času, ko imaš čas za odstop od vezave zaradi enostranske spremembe, si povsem enakovreden nekomu brez vezave, če plačaš kar si po pogodbi dolžan plačati (to storiš v obeh primerih). Še enkrat - srž problema je spreminjanje pogojev obstoječih pogodb na način, ki trenutno predstavlja sivo območje.
Da ne bo pomote. S to tožbo nimam nič, tudi nisem pravnik.
Za podajanje izjav tipa "sodišče bi kršitev uravnoteženost dosodilo, če bi se pretiravalo" moraš biti sodišče. Počakajmo torej na odločitev sodišča.
Morda v vmesnem času preberi sodbo, ki jo omenja besedilo, ki sem ga citiral zgoraj. Predvsem tisto, kar piše za Drugo vprašanje. Ni sicer nujno, da pri nas trenutno veljajo povsem enaki predpisi, kot takrat v tistem primeru (sodba je iz 2013), verjetno pa bistveno drugačni niso oz. obstajajo vsaj vzporednice med tožbama.
Če je razlog za spremembo spreminjanje cen življenjskih potrebščin, dobro - naj bo tako - ampak podaj formulo, na podlagi katere lahko to izračunam. Podaj pogoje za preračun formule - se to počne na mesečni osnovi, morda kako drugače? Je razlog sprememba števila programov v programski shemi? Dobro, povej na kak način. Je razlog pohitritev povezav? Dobro, povej na kak način. Predpiši metodologijo, ki bo razumljiva vsem, kadarkoli (ob podpisu pogodbe), namesto "to odločitev prepustimo samorogu, ki ga imamo zaprtega v pisarniškem sefu - če ima ob pregledu še vedno samo en rog, pomeni: ja, dvignimo".
Vezave nimajo absolutno nobene veze (pun not intended). Pogodba je pogodba - v obeh primerih podpišeš pogodbo za nedoločen čas. V času, ko imaš čas za odstop od vezave zaradi enostranske spremembe, si povsem enakovreden nekomu brez vezave, če plačaš kar si po pogodbi dolžan plačati (to storiš v obeh primerih). Še enkrat - srž problema je spreminjanje pogojev obstoječih pogodb na način, ki trenutno predstavlja sivo območje.
Da ne bo pomote. S to tožbo nimam nič, tudi nisem pravnik.
Za podajanje izjav tipa "sodišče bi kršitev uravnoteženost dosodilo, če bi se pretiravalo" moraš biti sodišče. Počakajmo torej na odločitev sodišča.
Morda v vmesnem času preberi sodbo, ki jo omenja besedilo, ki sem ga citiral zgoraj. Predvsem tisto, kar piše za Drugo vprašanje. Ni sicer nujno, da pri nas trenutno veljajo povsem enaki predpisi, kot takrat v tistem primeru (sodba je iz 2013), verjetno pa bistveno drugačni niso oz. obstajajo vsaj vzporednice med tožbama.
xseki ::
Vložena kolektivna tožba zoper TELEKOM SLOVENIJE
po konservativni oceni VZMD je s spornimi praksami v zadnjih 5-letih oškodovanih najmanj 450.000 naročnikov za skupno preko 122 mio €
Na Okrožnem sodišču v Ljubljani je VZMD konec minulega leta vložil kolektivno tožbo zoper operaterja TELEKOM SLOVENIJE, zaradi oškodovanja njihovih naročnikov v ocenjeni višini 122.689.762,25 €. Po konservativnih ocenah strokovnih sodelavcev VZMD je bilo v zadnjih petih letih - zaradi enostranskega dvigovanja cen naročniških paketov, brez vnaprej predvidenih razlogov in metode zvišanja cene - oškodovanih najmanj 450.000 Telekomovih naročnikov. Podobne tožbe bodo še v tem mesecu vložene tudi zoper operaterje A1 Slovenija, Telemach in T-2, kjer VZMD ocenjuje, da je bilo oškodovanih še približno 800.000 naročnikov.
Iz VZMD so sicer že v začetku oktobra na vse operaterje naslovili izvensodne pozive k prenehanju uporabe nepoštenih pogodbenih pogojev ter poizkušali situacijo rešiti po mirni poti
VIDEO:
, vendar so bili - ob sorazmerno mlačnih uradnih odzivih - primorani vložiti napovedane kolektivne tožbe. Se pa je v tem času na VZMD obrnilo izjemno veliko število naročnikov navedenih operaterjev. Zato iz Združenja ponovno sporočajo, da lahko zainteresirani na spletni strani www.kolektivno-varstvo.si pridobijo vse potrebne informacije, enostaven Obrazec za evidentiranje prikrajšanih naročnikov pa je dostopen na povezavi: www.kolektivno-varstvo.si/spor-telekomu... – VABLJENI k podpori prizadevanjem VZMD!
po konservativni oceni VZMD je s spornimi praksami v zadnjih 5-letih oškodovanih najmanj 450.000 naročnikov za skupno preko 122 mio €
Na Okrožnem sodišču v Ljubljani je VZMD konec minulega leta vložil kolektivno tožbo zoper operaterja TELEKOM SLOVENIJE, zaradi oškodovanja njihovih naročnikov v ocenjeni višini 122.689.762,25 €. Po konservativnih ocenah strokovnih sodelavcev VZMD je bilo v zadnjih petih letih - zaradi enostranskega dvigovanja cen naročniških paketov, brez vnaprej predvidenih razlogov in metode zvišanja cene - oškodovanih najmanj 450.000 Telekomovih naročnikov. Podobne tožbe bodo še v tem mesecu vložene tudi zoper operaterje A1 Slovenija, Telemach in T-2, kjer VZMD ocenjuje, da je bilo oškodovanih še približno 800.000 naročnikov.
Iz VZMD so sicer že v začetku oktobra na vse operaterje naslovili izvensodne pozive k prenehanju uporabe nepoštenih pogodbenih pogojev ter poizkušali situacijo rešiti po mirni poti
VIDEO:
, vendar so bili - ob sorazmerno mlačnih uradnih odzivih - primorani vložiti napovedane kolektivne tožbe. Se pa je v tem času na VZMD obrnilo izjemno veliko število naročnikov navedenih operaterjev. Zato iz Združenja ponovno sporočajo, da lahko zainteresirani na spletni strani www.kolektivno-varstvo.si pridobijo vse potrebne informacije, enostaven Obrazec za evidentiranje prikrajšanih naročnikov pa je dostopen na povezavi: www.kolektivno-varstvo.si/spor-telekomu... – VABLJENI k podpori prizadevanjem VZMD!
starfotr ::
Pa kdo so te modeli? S čim se financirajo? Kaj bodo imeli od tega? Gremo se follow the money.
Mato989 ::
Dejansko sem to kar si citiral v celoti prebral še predno sem karkoli komentiral in v tem zapisu se skličujejo primarno na ta člen o "uravnoteženosti, preglednosti in dobri veri". Ravno zaradi tega zapisa me je zaskrbelo da so bodo lotili zadeve popolnoma zgrešeno. To da niso nikjer kakih konkretnih kršitev tega člena omenili, torej 2 letne vezave, je zelo slaba popotnica za uspeh.
Če operater dvigne za približno toliko kot je inflacija +-5% je to povsem v skladu z "uravnoteženostjo". Sodišče bi kršitev uravnoteženost dosodilo če bi se pretiravalo, recimo z 50% dvigi in in podobnimi zadevami (pa še to zgolj v primeru da podjetje nima dobrega argumenta za 50% podražitev).
Kar se pa preglednosti tiče, pa bo tudi ponudnik zagovarjal da je 60 dnevno predhodno obvestilo o spremembi cene dovolj. V skrajnem primeru lahko glede preglednosti dosodijo da mora kake redne letne cenike uvesti ali kaka podobna fora.
Ampak recimo da le ne znajo komunicirat in se bodo v končni fazi se le omejili na vezane pogodbe. Ampak to je potem precej manj široka zadeva in bodo posledično morali precej scope zmanjšati.
V osnovi bi jaz take pogodbe ukinil
Ko lahko 1 stran pogodbo spreminja na podlagi nekih zadev
Kot bi jaz mojo pogodbo o zaposlitvi enostransko spremenil in dvignil sebi placo ker inflacija
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Lonsarg ::
Kaj bi ukinil, pogodbe ki se namesto hardkodirane cene pač sklicujejo na redno objavljeni cenik? To de-facto pomeni da bi ti zakonsko vezave naredil obvezne, noben ti namreč brez vezave ne bo vnaprej zaklenil cene.
Veš kaka birokracija bi to bila, da bi za vsako malenkost na dve leti moral pogodbo podpisovat (prec bi bilo 10-20 pogodb na osebo).
Veš kaka birokracija bi to bila, da bi za vsako malenkost na dve leti moral pogodbo podpisovat (prec bi bilo 10-20 pogodb na osebo).
Mato989 ::
Kaj bi ukinil, pogodbe ki se namesto hardkodirane cene pač sklicujejo na redno objavljeni cenik? To de-facto pomeni da bi ti zakonsko vezave naredil obvezne, noben ti namreč brez vezave ne bo vnaprej zaklenil cene.
Veš kaka birokracija bi to bila, da bi za vsako malenkost na dve leti moral pogodbo podpisovat (prec bi bilo 10-20 pogodb na osebo).
Ja in kaj zdaj... Zakaj pa na dve leti ce je za nedolocen cas je za nedolocen cas
Zakaj pol ne sklenemo pogodb za zaposlitev na isto logiko da delojemalec vsako leto samovoljno povisa placo si
Ker je to absurd kajne
Za casa vezave bi morala cena ostat kot je to bi moral bit zakon
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Lonsarg ::
To glede za casa vezave se strinjam. Tu upam da uspejo na sodišču, ker to da tekom vezave podražijo je noro grdo.
Za nedoločen čas oziroma po vezave pa ne moreš kar pričakovat isto ceno storitev za vedno. Ajde v svetu brez inflacije bi še recimo šlo za silo, ampak živimo v svetu inflacije, torej pač ne gre.
Za nedoločen čas oziroma po vezave pa ne moreš kar pričakovat isto ceno storitev za vedno. Ajde v svetu brez inflacije bi še recimo šlo za silo, ampak živimo v svetu inflacije, torej pač ne gre.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Mato989 ::
To glede za casa vezave se strinjam. Tu upam da uspejo na sodišču, ker to da tekom vezave podražijo je noro grdo.
Za nedoločen čas oziroma po vezave pa ne moreš kar pričakovat isto ceno storitev za vedno. Ajde v svetu brez inflacije bi še recimo šlo za silo, ampak živimo v svetu inflacije, torej pač ne gre.
Tudi po vezavi bi omejil visanje 1x na 5 let ali kaj podobnega... Pa vsi istocasno da vidimo kaj in koliko bo.... Ce dvignejo vsi enako ali manj kot 5 postov razlike dviga pa butnit orenk kazni sploh ce je pattern zaznan
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
srus ::
Če je pa Kristijan Verbič zraven, bo pa zanesljivo vse pošteno, zakonito, transparentno in v interesu malega potrošnika (oz. delničarja). / sarkazem off
Slovenija je deželica fevdov in cehov, kjer pri večini storitev (bančništvo, telekomunikacije, energetika, komunala) konkurence ni, ali je le navidezna, da se zadosti zakonu. Država se preko Javne agencije za varstvo konkurence bolj ali manj čoha po jajcih in "istražuje rude i gubi vreme". Če pa je kakšen njen direktor premalo kooperativen (Merkator - Agrokor), se mu pa takoj pokaže, kje mu je mesto.
Pri telekomunikacijah zaenkrat resnična konkurenca vlada samo pri mobilni telefoniji, vse ostalo je dogovorna ekonomija.
Slovenija je deželica fevdov in cehov, kjer pri večini storitev (bančništvo, telekomunikacije, energetika, komunala) konkurence ni, ali je le navidezna, da se zadosti zakonu. Država se preko Javne agencije za varstvo konkurence bolj ali manj čoha po jajcih in "istražuje rude i gubi vreme". Če pa je kakšen njen direktor premalo kooperativen (Merkator - Agrokor), se mu pa takoj pokaže, kje mu je mesto.
Pri telekomunikacijah zaenkrat resnična konkurenca vlada samo pri mobilni telefoniji, vse ostalo je dogovorna ekonomija.
MrStein ::
Za nedoločen čas oziroma po vezave pa ne moreš kar pričakovat isto ceno storitev za vedno. Ajde v svetu brez inflacije bi še recimo šlo za silo, ampak živimo v svetu inflacije, torej pač ne gre.
Rešitev se imenuje indeksacija in se uporablja v vsaki resni pogodbi.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Mato989 ::
Sicer pa če je lahko moja pogodba za nedoločen čas taka da ima fiksno plačo tudi če meni grejo stroški gor pol je lahko tudi taka za podjetja kajne
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
starfotr ::
Lahko je ista cena, vendar pogodbo podpišeta najmanj 2. In eden izmed podpisnikov (ISP) se odloči, da bo spremenil ceno.
Ti lahko to sprejmeš ali pa ne. Saj te nihče ne sili plačat višjo ceno.
Ti lahko to sprejmeš ali pa ne. Saj te nihče ne sili plačat višjo ceno.
Mato989 ::
Lahko je ista cena, vendar pogodbo podpišeta najmanj 2. In eden izmed podpisnikov (ISP) se odloči, da bo spremenil ceno.
Ti lahko to sprejmeš ali pa ne. Saj te nihče ne sili plačat višjo ceno.
Torej dajmo enako logiko še v pogodbe o zaposlitvi da lahko delavec enostransko si dvigne plačo pol pa še dajmo delodajalcu 2 letno vezavo da pridno delamo in mu dvigujmo plačo če predčasno prekine je dolžn razliko uggodnosti za 2 leti +500EUR na mesec
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
starfotr ::
Saj lahko predlagaš dvig plače.
In v pogodbi o zaposlitvi imaš lahko konkurenčno klavzulo.
Delodajalc te ne more prisilit, da delaš za nek denar, če tega nočeš.
Odrasti že.
In v pogodbi o zaposlitvi imaš lahko konkurenčno klavzulo.
Delodajalc te ne more prisilit, da delaš za nek denar, če tega nočeš.
Odrasti že.
Lonsarg ::
@Mato, pa saj delavec lahko kadarkoli zvisa placo, samo delodajalec ne rabi te ponudbe sprejet, delavec sicer mora tudi ce delodajalec ne sprejme vseeno se delat dva mesca po odpovedi.
To je cisto podobno temu da ponudnik storitve lahko kadarkoli dvigne cenik ampak stranka ne rabi sprejet, ergo se mesec ali dva po obvestilu o novi ceni lahko ostane potem pa gre.
Dejansko je dobra primerjava in dejansko ze je resena na podoben nacin po trenutni ureditvi.
(no z izjemo vezav ki so piz..)
To je cisto podobno temu da ponudnik storitve lahko kadarkoli dvigne cenik ampak stranka ne rabi sprejet, ergo se mesec ali dva po obvestilu o novi ceni lahko ostane potem pa gre.
Dejansko je dobra primerjava in dejansko ze je resena na podoben nacin po trenutni ureditvi.
(no z izjemo vezav ki so piz..)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Mato989 ::
@Mato, pa saj delavec lahko kadarkoli zvisa placo, samo delodajalec ne rabi te ponudbe sprejet, delavec sicer mora tudi ce delodajalec ne sprejme vseeno se delat dva mesca po odpovedi.
To je cisto podobno temu da ponudnik storitve lahko kadarkoli dvigne cenik ampak stranka ne rabi sprejet, ergo se mesec ali dva po obvestilu o novi ceni lahko ostane potem pa gre.
Dejansko je dobra primerjava in dejansko ze je resena na podoben nacin po trenutni ureditvi.
(no z izjemo vezav ki so piz..)
Ne pravilno bi bilo da JAZ dvignem ceno svoje plače (ISP ceno storitve) za recimo 5k in če se delodajalec ne strinja (uporabnik ISPja) me lahko sicer odpusti ampak mi mora za 2 meseca plačat MOJO plačo ki jo jaz naumim
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
starfotr ::
Nihče ti ne brani biti delodajalec ali pa ISP. In imaš lahko kakršnekole pogoje za svoje stranke ali zaposlene.
xseki ::
TELEMACH s spornimi praksami po oceni VZMD za dobrih 43 mio EUR oškodoval vsaj 300.000 naročnikov - tudi v tem primeru VLOŽENA KOLEKTIVNA TOŽBA
https://www.vzmd.si/novice/telemach-s-s...
Po konservativnih ocenah strokovnih sodelavcev VZMD je bilo v zadnjih petih letih:
Telemach: 43 mio EUR
Telekom: 122 mio EUR
A1: 52 mio EUR
T-2: ?
...v prihodnjih dneh pa bo vložena še tožba zoper T-2.
https://www.vzmd.si/novice/telemach-s-s...
Po konservativnih ocenah strokovnih sodelavcev VZMD je bilo v zadnjih petih letih:
Telemach: 43 mio EUR
Telekom: 122 mio EUR
A1: 52 mio EUR
T-2: ?
...v prihodnjih dneh pa bo vložena še tožba zoper T-2.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: xseki ()
Vanadium ::
Sam tako bom rekel, dol mi visi kaj je njihov globalni namen v ozadju, ampak kar naj jih ruknejo malo po prstih. Malo poglejmo druge države kakšne cene imajo za kaki denar...
Tilen ::
Malo poglejmo druge države kakšne cene imajo za kaki denar...
Ja, to pa res. :)
Kakšne?
https://www.telekom.de/magenta-eins
Za neomejen fiksni internet od 75 EUR na mesec in 5GB mobilnih od 20 EUR naprej s popustom.
https://www.telekom.de/mobilfunk/tarife...
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
xseki ::
KOLEKTIVNA TOŽBA VLOŽENA tudi zoper T-2 – v tem primeru oškodovanih vsaj 180.000 naročnikov za preko 39 mio EUR
VZMD vložil še 4. kolektivno tožbo, tokrat zoper operaterja T-2 d.o.o., zaradi oškodovanja naročnikov v ocenjeni višini 34,894.805,00 EUR, z zamudnimi obrestmi pa 39.058.418,83 EUR.
https://www.vzmd.si/novice/kolektivna-t...
Podobne tožbe je VZMD že vložil zoper TELEKOM SLOVENIJE, A1 Slovenija in TELEMACH; tako je skupno oškodovanih kar 1,4 mio naročnikov, za preko 257 mio EUR!
VZMD vložil še 4. kolektivno tožbo, tokrat zoper operaterja T-2 d.o.o., zaradi oškodovanja naročnikov v ocenjeni višini 34,894.805,00 EUR, z zamudnimi obrestmi pa 39.058.418,83 EUR.
https://www.vzmd.si/novice/kolektivna-t...
Podobne tožbe je VZMD že vložil zoper TELEKOM SLOVENIJE, A1 Slovenija in TELEMACH; tako je skupno oškodovanih kar 1,4 mio naročnikov, za preko 257 mio EUR!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: xseki ()
Steinkauz ::
Malo poglejmo druge države kakšne cene imajo za kaki denar...
Ja, to pa res. :)
Kakšne?
https://www.telekom.de/magenta-eins
Za neomejen fiksni internet od 75 EUR na mesec in 5GB mobilnih od 20 EUR naprej s popustom.
https://www.telekom.de/mobilfunk/tarife...
Dejmo še kakšno
https://fastspeed.dk/ 27eur/1gbit
https://www.a1.net/internet-pur 35eur/100mbit
https://www.vodafone.hu/shop/tarifak/in... 15eur/500mbit
https://www.t-mobile.cz/internet-na-doma 22eur/500mbit
https://www.tim.it/fisso-e-mobile/fibra... 25eur/1gbit
A_A ::
Hrana vam trenutno ni predraga? Tožite še trgovce z 200%+ maržami.. vse se draža in utopično je pričakovati, da se IT usluge ne bodo (samo moje mnenje, je pa res, da nisem bral cele teme)
starfotr ::
Kje so take marže?
Tam, kjer ti dajo 40, 50, 90 % popusta na razprodaji.
Ne pa v živilski trgovini.
Tam, kjer ti dajo 40, 50, 90 % popusta na razprodaji.
Ne pa v živilski trgovini.
connel ::
28,99 EUR / m
Line Rate - Upstream (Kbps): 1217
Line Rate - Downstream (Kbps): 7646
Če je tole poceni,... Da ne omenjam odzivov na kakršnekoli tehnične težave, vseeno če kar zaprejo trgovino. Ponudnik A1.
Line Rate - Upstream (Kbps): 1217
Line Rate - Downstream (Kbps): 7646
Če je tole poceni,... Da ne omenjam odzivov na kakršnekoli tehnične težave, vseeno če kar zaprejo trgovino. Ponudnik A1.
MrStein ::
Hrana vam trenutno ni predraga? Tožite še trgovce z 200%+ maržami.. vse se draža in utopično je pričakovati, da se IT usluge ne bodo (samo moje mnenje, je pa res, da nisem bral cele teme)
S trgovci nismo sklenili pogodbe za N let.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
xseki ::
T-2 SPET NEZAKONITO DVIGUJE CENE – VZMD ponovno sporoča, da nove cene lahko veljajo le za nove naročnike ter VABI VSE PRIZADETE k neposredni vključitvi v njihove postopke kolektivnega varstva potrošnikov
T-2 je 31. maja 2023 na svoji spletni strani objavil obvestilo Spremembe cenika T-2 storitev s 1.7. 2023, s čimer nadaljuje dosedanjo prakso nezakonitega zviševanja cen, zaradi česar je VZMD že konec februarja vložil kolektivno tožbo v imenu blizu 166.000 naročnikov, skupno oškodovanih v ocenjeni višini nad 39 mio EUR.
https://www.vzmd.si/novice/t-2-spet-nez...
T-2 je 31. maja 2023 na svoji spletni strani objavil obvestilo Spremembe cenika T-2 storitev s 1.7. 2023, s čimer nadaljuje dosedanjo prakso nezakonitega zviševanja cen, zaradi česar je VZMD že konec februarja vložil kolektivno tožbo v imenu blizu 166.000 naročnikov, skupno oškodovanih v ocenjeni višini nad 39 mio EUR.
https://www.vzmd.si/novice/t-2-spet-nez...
Mato989 ::
Sicer jaz se ne strinjam z logiko da operaterji ne bi smeli dvignit cen kot tole.
Jaz bi samo 1 dopolnilo dal v zakon.
1. Če ti podpišeš pogodob za paket A po ceni 38EUR/mesec
2. Če naknadno podpišeš 2 letno vezavo za pridobitev ugodnosti
3. Če operater po 2 mesecih dvigne ceno na 40EUR/mesec
4. Lahko podpisnik odpove in obdrži ugodnost oz odplača samo toliko kot bi odplačal če bi bil 24 mesecev(ali 12 naročnik)
Ne pa redno ceno.
To bi jih streznilo dovolj.
Jaz bi samo 1 dopolnilo dal v zakon.
1. Če ti podpišeš pogodob za paket A po ceni 38EUR/mesec
2. Če naknadno podpišeš 2 letno vezavo za pridobitev ugodnosti
3. Če operater po 2 mesecih dvigne ceno na 40EUR/mesec
4. Lahko podpisnik odpove in obdrži ugodnost oz odplača samo toliko kot bi odplačal če bi bil 24 mesecev(ali 12 naročnik)
Ne pa redno ceno.
To bi jih streznilo dovolj.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
brbr21 ::
Ko boste najmanj ti dve zadevi sanirali, se lahko pogovarjamo o sodelovanju pri skupinski tožbi
Na naši spletni strani uporabljamo različne storitve, ki jih nudi Google 1600 Amphitheater Parkway, Mountain View, CA 94043, ZDA (v nadaljnjem besedilu »Google«).
Za več informacij o Googlovih storitvah prosimo obiščitehttp://www.google.com/privacy/ads/.
V okviru obdelave podatkov, ki je opisana v tej politiki, je možno, da osebne podatke posredujemo naslednjim kategorijam prejemnikov (poleg prejemnikov, ki so izrecno omenjeni v tej politiki o varstvu osebnih podatkov in piškotkih):
pooblaščenim agentom in drugim svetovalcem (npr. pravnim, davčnim svetovalcem);
ponudnikom IT storitev;
državnim organom.
Nikonja ::
Samo za tiste ki zagovarjajo dvig cen v času vezave, zanimivo da na banki ko enkrat dobiš fiksno obrestno mero jo ne spreminjajo do konca odplačila kredita (kaj je lahko tudi 25 let) tudi če je inflacija, ISP pa ja.... hmm.... zanimive so te pogodbe ane.
Jaz se zalagam samo za to:
- da v času trajanja vezave cena ostane tko kot je definirana na začetku, ko enkrat vezava poteče lahko delajo kaj hočejo, sej je prost trg. To je isto kot da v času ko vzameš nekaj iz police v Hoferju in prideš na blagajno se cena zviša za 20%, in ti ne dovolijo vrnit izdelka več nazaj. Če ga hočeš vrnit nazaj ti računamo XY eurčkov!
- Ali če ostane tko da da oni lahko spremenijo cene, potem ko želim prekinit pogodbo zaradi zvišanja cene mi ni treba plačat/vrnit nič, razen seveda v slučaju nakupa kakšnega aparata, v tem primeru je logično da moraš odlpačat to kaj je ostalo obrokov.
Zelo enostavno!
Jaz se zalagam samo za to:
- da v času trajanja vezave cena ostane tko kot je definirana na začetku, ko enkrat vezava poteče lahko delajo kaj hočejo, sej je prost trg. To je isto kot da v času ko vzameš nekaj iz police v Hoferju in prideš na blagajno se cena zviša za 20%, in ti ne dovolijo vrnit izdelka več nazaj. Če ga hočeš vrnit nazaj ti računamo XY eurčkov!
- Ali če ostane tko da da oni lahko spremenijo cene, potem ko želim prekinit pogodbo zaradi zvišanja cene mi ni treba plačat/vrnit nič, razen seveda v slučaju nakupa kakšnega aparata, v tem primeru je logično da moraš odlpačat to kaj je ostalo obrokov.
Zelo enostavno!
Mato989 ::
Točno tak... najbolje bi blo da lahko zmeraj dvignejo ceno ampak ti lahko odstopiš in ne rabiš vračat nič ugodnosti kar si prejel zaradi kvazi vezave... tudi to bi jih prisililo da to ne bi počeli.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Invictus ::
Sicer jaz se ne strinjam z logiko da operaterji ne bi smeli dvignit cen kot tole.
Jaz bi samo 1 dopolnilo dal v zakon.
1. Če ti podpišeš pogodob za paket A po ceni 38EUR/mesec
2. Če naknadno podpišeš 2 letno vezavo za pridobitev ugodnosti
3. Če operater po 2 mesecih dvigne ceno na 40EUR/mesec
4. Lahko podpisnik odpove in obdrži ugodnost oz odplača samo toliko kot bi odplačal če bi bil 24 mesecev(ali 12 naročnik)
Ne pa redno ceno.
To bi jih streznilo dovolj.
Mato je spet odkril toplo vodo.
To že obstaja...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Mato989 ::
Sicer jaz se ne strinjam z logiko da operaterji ne bi smeli dvignit cen kot tole.
Jaz bi samo 1 dopolnilo dal v zakon.
1. Če ti podpišeš pogodob za paket A po ceni 38EUR/mesec
2. Če naknadno podpišeš 2 letno vezavo za pridobitev ugodnosti
3. Če operater po 2 mesecih dvigne ceno na 40EUR/mesec
4. Lahko podpisnik odpove in obdrži ugodnost oz odplača samo toliko kot bi odplačal če bi bil 24 mesecev(ali 12 naročnik)
Ne pa redno ceno.
To bi jih streznilo dovolj.
Mato je spet odkril toplo vodo.
To že obstaja...
ne ne obstaja, ker zdaj če skenslaš in si vezan moraš vrnit TUDI PREJET POPUST do polne cene... torej če ti zdaj dajo v zameno za vezavo telefon iz redne cene 900 za 550, in 2 tedna za tem nabijejo ceno naročnine za 2EUR ti sicer lahko skenslaš naročnino ampak morš plačat telefon po ceni 900EUR ne 550 ;) jaz bi dal da zakon predpisuje da vrneš ceno 550 ker si po taki vzel, ker skenslaš zaradi njihovega dviga
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
starfotr ::
Samo za tiste ki zagovarjajo dvig cen v času vezave, zanimivo da na banki ko enkrat dobiš fiksno obrestno mero jo ne spreminjajo do konca odplačila kredita (kaj je lahko tudi 25 let) tudi če je inflacija, ISP pa ja.... hmm.... zanimive so te pogodbe ane.
Jaz se zalagam samo za to:
- da v času trajanja vezave cena ostane tko kot je definirana na začetku, ko enkrat vezava poteče lahko delajo kaj hočejo, sej je prost trg. To je isto kot da v času ko vzameš nekaj iz police v Hoferju in prideš na blagajno se cena zviša za 20%, in ti ne dovolijo vrnit izdelka več nazaj. Če ga hočeš vrnit nazaj ti računamo XY eurčkov!
- Ali če ostane tko da da oni lahko spremenijo cene, potem ko želim prekinit pogodbo zaradi zvišanja cene mi ni treba plačat/vrnit nič, razen seveda v slučaju nakupa kakšnega aparata, v tem primeru je logično da moraš odlpačat to kaj je ostalo obrokov.
Zelo enostavno!
Ravno banke si našel kot primer dobre prakse? Ti si biser med biseri.
Ales ::
Ko boste najmanj ti dve zadevi sanirali, se lahko pogovarjamo o sodelovanju pri skupinski tožbi
Na naši spletni strani uporabljamo različne storitve, ki jih nudi Google 1600 Amphitheater Parkway, Mountain View, CA 94043, ZDA (v nadaljnjem besedilu »Google«).
Za več informacij o Googlovih storitvah prosimo obiščitehttp://www.google.com/privacy/ads/.
To absolutno. Je popolnoma nepotrebno.
V okviru obdelave podatkov, ki je opisana v tej politiki, je možno, da osebne podatke posredujemo naslednjim kategorijam prejemnikov (poleg prejemnikov, ki so izrecno omenjeni v tej politiki o varstvu osebnih podatkov in piškotkih):
pooblaščenim agentom in drugim svetovalcem (npr. pravnim, davčnim svetovalcem);
ponudnikom IT storitev;
državnim organom.
To je pa pri vsakodnevnem poslovanju popolnoma normalno. Vsakodnevno se dogaja na tak ali na drugačen način.
Brez prve alineje ne bi mogli najeti niti zunanjega odvetnika ali finančnega strokovnjaka za kake preračune odškodnin.
Brez druge alineje ne bi mogli najemati zunanjih IT storitev.
Brez tretje alineje ne bi mogli niti vložiti tožbe.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tudi Telemach in T-2 dražita pakete (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 15788 (7630) | _Denny_ |
» | Peticija Vezava za oba (strani: 1 2 )Oddelek: Omrežja in internet | 8619 (6908) | MrStein |
» | Telekom in A1 dražita pakete (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 73886 (61332) | Cruz |
» | T-2 z junijem draži storitve (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 22551 (15844) | Alexius Heristalski |
» | T-2 in odjava naročnine 20 eur - pravni nasvet (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Omrežja in internet | 52064 (47552) | Invictus |