» »

Polžja vožnja pri ustavljanju pred semaforjem

Polžja vožnja pri ustavljanju pred semaforjem

1 2
3
4

energetik ::

ginekk je izjavil:

Tudi jaz ne razumem dobro, kaj je narobe z normalnim zaviranjem. Kaj šele z malo močnejšim, da se očisti rja tudi zadaj na disku.

Razen če se ti ne ljubi pretikat prestav in ponovno speljevat. Samo potem ti je tud totalno vseeno za promet za sabo. Cijazenje je ergo upravičljivo edino, če nimaš nikogar za sabo. V prometu pa definitvno vpliva na pretočnost, ker se vse skupaj ne premakne tako hitro kot bi se lahko.
Hibridi in EV pri zmernem bremzanju vse rekuperirajo, pri močnem se dela škoda ker se energija kuri na diskih.
vires in numeris

IL_DIAVOLO ::

Utk je izjavil:

Se pravi, da če ni pasu za levo, če ni 50 metrov zadaj semaforja, če je za nekom samo en avto, ali pa 2, ni nič narobe s tem, da samo spustiš gas do rdeče luči?

No, če ta logika drži, potem ni NIČ NAROBE S TEM. To kar ste vi še okoli tega napletli, da se bojde zarad nečesa ne bi to smelo delat, ker gre vam to na kurac, bodite pošteni, nima nobene veze s pretočnostjo. Samo vam gre pač na kurac.


Je kurac ne, je mislil da bo se ujel rumeno luc in speljal skozi, da bo lahko potem celo pot lovil zeleno luč pri ostalih semaforjih, ki se navezujejo na ta semafor. Zdaj pa bo cakal kot prvi pri semaforju in se potem peljal skozi vse semaforje pri zeleni luci.

Zaletavanje v semafor se res izplača.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Raptor F16 ::

Pa sama hitrost razvrščanja mogoče niti ni tako problematična kot dejansko razvrščanje. Če vidiš da se pred križiščem cesta razcepi in boš stal na zožanem delu se vsaj toliko pomaknite ob rob, da vas lahko ostali ki se bodo razvrščali za vami obvozijo.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

lemur233 ::

jaz vedno vozim čez oranžno luč. Boste rekli, da naši semaforji pa ne poznajo oranžne luči, to je res, ampak jaz prevozim semafor med rumeno in rdečo. Če zmešamo ti dve barvi, dobimo oranžno. Ko že dolgo sveti rumena, zahodim gas in speljem čez semafor v trenutku, ko se prižge rdeča. Zadek mojega vozila je za kak meter že naprej od semaforja, ko se prižge rdeča luč.

IL_DIAVOLO ::

Pri naslednjem pa vseeno cakas. Bravo mojster.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

qwertyy ::

Jaz to delam kadar vem, da bo kmalu zelena, ker se mi ne da šaltat v 1., ustavit in nato spet speljevat. Semaforje do šihta znam že na pamet. Delam pa to 20 metrov pred križiščem in ne 500 metrov stran, enako ne delam tega če je za mano več avtomobilov ali mi je kdo za ritjo. Maš pa budale, ki polzijo 20 sekund do križišča ravno po tem, ko se pojavi rdeča in seveda morajo še vedno ustavit, nato spet speljat itd. Tega pa ne razumem.

Mi gre pa najbolj na živce mečkanje pri speljevanju. Jaz sem lahko 5. v koloni, ampak ko vidim da zasveti zelena že dam v 1. in speljem takoj ko se tisti pred mano premakne. Pri enih traja ta postopek trikrat več in na koncu gre čez zeleno pol manj avtomobilov. Posledično so tudi gužve v mestih večje.

IL_DIAVOLO ::

Koga s tem oviram po ravnini?
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

ripmork ::

Mercier je izjavil:

Zadnjič me je začelo črvičit, da je še kaj za tem, kar mi ni jasno. Parkiramo načeloma podobno, nihče ne glumi puža dvajset metrov pred boksom. Mogoče pa šparajo na gorivu, zavorah, al se sproži neka psiho finta evolucijsko iz ribjih časov, al kaj? Hočejo mene ob živce spravljat? Al so pač uizi?

Kaj boš pa pridobil, če stoje pred rdečim semaforjem čakaš?
Če se približujem rdeči na semaforju, se bom raje počasi približeval in (če rata) ob zeleni pospešil hitreje, kot, če bi se povsem ustavil in štartal iz stoječe pozicije. Pa da ne bo pomote; nisem noben polž od voznika, za mano nihče nikoli ne čaka pred zeleno, pa nasplošno vozim dinamično (čeprav sem previden voznik).

Meni grejo na živce polži ob zelenem semaforju, ki tam kjer je omejitev 50 vozijo 35, ko se jim prižge rumena pa urno pospešijo in te pustijo stat zadaj.
Ali pa folk, ki ne opazi, da je semafor postal zelen, ker so preveč zaposleni s telefonom (ponavadi so to eni in isti primerki).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

WizzardOfOZ ::

NiDobraCena je izjavil:

Utk je izjavil:

Fantomske zastoje povzročajo tisti, ki se nabijajo v kolono z bremzo, ne pa tisti, ki se prikotalijo do nje.


To je popolnoma zgrešeno razmišljanje, a kaj drugega od forumskega trola ni pričakovati. Za šalo bom ugriznil v vabo in te poskusil malce podučiti:



Tale še malo pove kaj je rešitev:


Samo v sloveniji so vozniki prebutasti, da bi jim to kdaj ratal.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

h0d0r ::

Pravilno je da se ustaviš počasi. Tukaj v Radovljici imaš za Petrolom znak 50 (klanec dol), in prav je tako. Še jaz grem večkrat malo prehitro vsaj čez znak (glavni razlog so bolj nestrpni vozniki za mano), 55-60, ampak potem pravočasno zmanjšam, da ne zaviram na silo pred ustavljenimi vozili. Redki se sicer še vedno ustavljajo na silo, ampak to je bedarija:
1. Brezveze kuriš svoje zavore.
2. Ob stres spravljaš voznika pred sabo, ker kaj pa on ve kako dobre imaš ti zavore, zavirati zadnji trenutek pred vozilom je namreč vse prej kot uvidevno. Enkrat je mene en tako zjezil da je malo manjkalo (sem imel že odprta vrata), da bi ga vrgel ven iz avta in ga prefukal kot si zasluži.

Takoj druga najbolj butasta stvar na naših cestah je pa vrivanje na prehitevalni pas za vsako ceno. Če je že tako majhna luknja med dvema vozila, pač ne moreš tega delat. Preprosto čakaš da se pokaže dovolj velika luknja ali da se te nekdo usmili (zelo redko). Meni ni noben problem voziti 15s 100 km/h. Pa večkrat ta premik naredijo celo brez smernika, moraš že kar iz prometa pred njimi oceniti kdaj bodo zavili levo.


Mi je spet težko se strinjat z utk-jem, ker se on nikoli ne strinja z mano, ampak moram priznati da je glede na njegove poste zelo dober voznik:

Utk je izjavil:

Horas je izjavil:

dinamična vožnja, le kaj je to za 99% voznikov?

Dinamična vožnja je, da potegneš ko je treba in se cijaziš ko je to bolj pametno. Dinamična vožnja ni gas-bremza, ampak gas ko je treba in zaviranje ko je treba.



No je pa tudi res kar je napisal/naslikal Malcolm_Y, pač po pameti in uvidevno do ostalih je treba voziti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: h0d0r ()

ales85 ::

energetik je izjavil:

ginekk je izjavil:

Tudi jaz ne razumem dobro, kaj je narobe z normalnim zaviranjem. Kaj šele z malo močnejšim, da se očisti rja tudi zadaj na disku.

Razen če se ti ne ljubi pretikat prestav in ponovno speljevat. Samo potem ti je tud totalno vseeno za promet za sabo. Cijazenje je ergo upravičljivo edino, če nimaš nikogar za sabo. V prometu pa definitvno vpliva na pretočnost, ker se vse skupaj ne premakne tako hitro kot bi se lahko.
Hibridi in EV pri zmernem bremzanju vse rekuperirajo, pri močnem se dela škoda ker se energija kuri na diskih.

Praviloma lahko nastaviš močnejšo regeneracijo. Zavore pa je vsake toliko itak dobro uporabljati, da niso preveč rjave, ko jih boš dejansko rabil in regenerativno zaviranje ne bo dovolj.

Utk ::

Ne, rekuperacija se nič ne nastavlja, na nobenem avtu. Prej ko skočite v luft: nastavlja se samo s koliko silo zavira, rekuperira, avto sam od sebe ko spustiš gas in bremzo. Če pa sam zaviraš, bo zmeraj do neke sile rekuperiral, nad njo pa zaviral z diski. Tu ni kaj nastavljat.
Tisti avtonovinarji, ki tu omenjajo neko nastavljanje kot pomembno za porabo, ali karkoli, malo zavajajo. Ali pa niti sami nimajo pojma kako stvar res dela. Najboljša stopnja rekuperacije, če se ne dotikaš nobenga pedala, je čim bližje ničli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

energetik ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Tale še malo pove kaj je rešitev:


Samo v sloveniji so vozniki prebutasti, da bi jim to kdaj ratal.
Saj je na koncu povedano kaj je rešitev - no more monkeys (to smo ljudje) driving cars.
vires in numeris

GupeM ::

Pa saj cruzanje do semaforja ni dobro samo za el. avte. Bencinarji in dizli med kruzanjem ne porabijo 0, medtem ko če tiščiš gas, kurijo gorivo. Če ga sicer cruzaš v leru, potem ti vseeno nekaj kuri, tako da cruza se zmeraj v primerni prestavi.

Glede tistega videa zgoraj pa: sem ga že videl, dalo bi se precej lepše speljevat, ampak z 0 zamika pa je nemogoče. Če bi vsi hkrati speljali in vsi enako hitro pospeševali, bi imeli prekratke varnostne razdalje.

kuall ::

h0d0r je izjavil:

1. Brezveze kuriš svoje zavore.

zavore se špara pri vožnji po ovinkih, ko večinoma bremzate namesto da bi samo odnehali gas malo prej, tako kot jaz. kolikokrat sem že kakšnemu loleku pred menoj zavpil: "pa kaj bremzaš", ko je bremzal za brezveze po ovinku. po mestu pa ni za pričakovat, da boš šparal, moraš vozit dinamično, da ne spravljaš ob živce ljudi. zdej ne pravim, da moraš po ovinkih drvet, sploh ne, treba je it počasi, po ovinkih vozite prehitro, po ravnini prepočasi. če voziš zelo hitro je treba uporabljat tudi zavore po ovinkih.

Utk ::

Če je omejitev 90, in cesta da se da vozit 90, dam jaz tempomat na 95 ali 100, pa mi prav dol visi ali je ravnina ali ovinek. Se pa dostikrat zgodi, da se mi po ravnem nekdo nabija, ko je ovinek, pa nekam izgine. Ponavadi kakšen suv. A so to res take drvarnice, da se prevrnejo v normalnem ovinku?

kuall ::

energetik je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Tale še malo pove kaj je rešitev:


Samo v sloveniji so vozniki prebutasti, da bi jim to kdaj ratal.
Saj je na koncu povedano kaj je rešitev - no more monkeys (to smo ljudje) driving cars.

problem je v resnici premajhna varnostna razdalja, tu so res vozniki butasti na kvadrat. tudi vrivanje pred menoj, ko držim varostno razdaljo spada pod to, da uničujete varnostno razdaljo. npr peljem po avtocesti in imam neko normalno varnostno razdaljo, še vedno premajhno ampak večjo kot povprečen lolek. pol pa moram stalno gledat na desno, kdaj mi bo en pacient vletel na moj pas iz desne in mi uničil varnostno razdaljo, namesto da bi počakal, dokler ni levi pas prazen. pa take fore.

Utk je izjavil:

dam jaz tempomat na 95 ali 100, pa mi prav dol visi ali je ravnina ali ovinek.

to drvenje po ovinkih je res čudaška navada. če boš kje zletel iz ceste bo to v ovinku. že milijone nesreč je bilo zaradi prevelikih hitrosti v ovinkih vi pa še kar ne dojamete. npr ovinek na avtocesti 80km na uro omejitev, dokaj nevarno, če greš 120, tam bodo šli včasih celo hitreje kot potem na ravnini. in se zgodi, da me v ovinku prehiti pol pa se mu v ravnini zabijem za rit, ker se na ravnini maje kot polž.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kuall ()

IL_DIAVOLO ::

Utk je izjavil:

Če je omejitev 90, in cesta da se da vozit 90, dam jaz tempomat na 95 ali 100, pa mi prav dol visi ali je ravnina ali ovinek. Se pa dostikrat zgodi, da se mi po ravnem nekdo nabija, ko je ovinek, pa nekam izgine. Ponavadi kakšen suv. A so to res take drvarnice, da se prevrnejo v normalnem ovinku?


Večkrat videno, verjetno ne znajo/upajo vozit v visoki prestavi pri nizki hitrosti. Saltanje je pa time consuming.

Nevešči in nevajeni vozniki prevelikih avtov, nic novega.

Ovinki so sicer močno precenjeni in popolnoma nenevarni. Je marsikaj drugega 100x bolj nevarno s posledicami, ki se jih vecina ne zaveda. Dokler se ne zgodi.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

mr_chai ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Pri naslednjem pa vseeno cakas. Bravo mojster.


Mogoče, če živiš v beznici.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mr_chai ()

Glugy ::

Do rdeče se gre počas ob zeleni se pa hitr štarta. Vedno je treba je imet dobro varnostno razdaljo. To so čist osnovne zadeve.
Za promet je bolj pomembno da je le ta tekoč kot pa hiter pa da se pol zabija pa pozroča fantomske zastoje vsakič ko ta hitrost mal zaniha navzdol. Mislim a je to res treba razlagat? Bog pomagi.

dexterboy ::

Ta svet gre itak počasi u kurac, ker je prepih med ušesi vsako sezono hujši;
- zastoji na avtocestah, pa nobene nesreče, Primorska avtocesta proti LJ je povprečje hitrosti 2-mestna cifra, če dosežem 130 km/h, lahko obkrožim na koledarju
- 20 metrov pred semaforjem zmanjša hitrost na 10 km/h in se vleče, da mnogi za njim padejo v rdečo na semaforju. Ja, dej model, kva se pizdiš, pejt 5 minut prej od doma, a ne? Nikjer pa predlogi, da bi takšni "pasivni" šoferji šli 50 let prej na Britof?
- vera v "zeleno ekologijo" med vožnjo in nakupi EV vozil samo kažejo na to, da ti verniki ne grejo ob nedeljah v cerkev, ampak s prstom po telefonu lajkajo vse objave Muska in ostala "green" božanstva. Istočasno kupujejo nepotrebne artikle s plastično embalažo, ki kasneje konča v smeteh kot balast celotnega planeta.
- egoizem današnjega folka (šoferjev) je pa itak postal takšen, da se jim jebe, kako parkirajo, ne pomislijo še na druge, ko naslonijo svojo 3 tonsko kanto na 20 cm od voznikovih vrat sosednjega avta, da mora lastnih izvajati akrobacije skozi sovoznikova vrata...
- levi (prehitevalni) pas ni vozni pas, sploh ne, če imaš tempomat nastavljena na 110 km/h. Ko takšnega kretena prehitiš po voznem (srednjem) pasu, ti hupa in žuga kaj se greš. Predlog vladi za 2 amandma USA ustave še v Ustavo Kokoške?
Če bi se poglobil, bi še naštel "vrline" današnjih šoferjev...
Itak je v Sloveniji 3/4 vodstvenega kadra dokazanih sociopatov in psihopatov. Zgleda, da se to refleksira tudi na ostale udeležence v prometu. Dobri izgledi vlečejo? NE, niti pod razno? Mad Max is here to come? :(
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

mirator ::

dexterboy je izjavil:

Zgleda, da se to refleksira tudi na ostale udeležence v prometu. Dobri izgledi vlečejo? NE, niti pod razno? Mad Max is here to come? :(

Saj veš, če daš gnilo jabolko med zdrava, bodo slej ko prej segnila vsa. Žal obratno ne gre. Če daš zdravo jabolko med gnila, bo segnilo tudi to.

Webmojster ::

Moraš tudi upoštevati, da sedaj nekateri vozijo električna vozila, ki bolj zavirajo ko spustiš "gas" zaradi rekuperacije.

Drugače pa, če vidim, da je pred mano rdeča luč spustim gas in lepo v leru pripeljem do semaforja. Če je še to prehitro, pa še za kako prestavo znižam, da mašina bolj zavira.

Utk ::

to drvenje po ovinkih je res čudaška navada. če boš kje zletel iz ceste bo to v ovinku.

Omejitev velja za ovinek in ravnino, in brez skrbi, da je prilagojena za ovinek. Če moraš pred vsakim ovinkom zavirat in na vsaki ravnici pospešuješ, potem voziš narobe. Tega niti nobena avtošola ne uči. Pustimo zdej Vršič in podobne, to je drugo.

- zastoji na avtocestah, pa nobene nesreče, Primorska avtocesta proti LJ je povprečje hitrosti 2-mestna cifra,

To je zarad tistih, ki se vozijo 2 metra nekomu za ritjo. Ne zarad tistih, ki se vozijo 110. Če bi se vsi vozili 110, se ne bi nihče manj. Pa se skoraj vsi, zarad divjakov, ne pa zarad počasnel.

- 20 metrov pred semaforjem zmanjša hitrost na 10 km/h in se vleče, da mnogi za njim padejo v rdečo na semaforju

To delajo tisti, ki ne poznajo tistega kraja, pa mislijo, da bi ga morali, če se hočejo normalno vozit. Ljubljančani bi rekli, da to delajo kmetavzarji v Ljubljani, kmetavzarji pa pravimo, da delajo to Ljubljančani v vukojebinah.

- vera v "zeleno ekologijo" med vožnjo in nakupi EV vozil samo kažejo na to, da ti verniki ne grejo ob nedeljah v cerkev, ampak s prstom po telefonu lajkajo vse objave Muska in ostala "green" božanstva. Istočasno kupujejo nepotrebne artikle s plastično embalažo, ki kasneje konča v smeteh kot balast celotnega planeta.

Ja, splošno znano je, da tisti, ki vozijo dizel, živijo eko in brez embalaže.

mirator ::

Utk je izjavil:

To je zarad tistih, ki se vozijo 2 metra nekomu za ritjo. Ne zarad tistih, ki se vozijo 110. Če bi se vsi vozili 110, se ne bi nihče manj. Pa se skoraj vsi, zarad divjakov, ne pa zarad počasnel.

Lej, za zastoje so krivi tako divjaki, kot počasnele. Razlika je le v tem, da ko te dohiti divjak in če ti ego dopusti, ga čimprej spuštiš naprej in ne bo nobenega zastoja. Ko pa dohitiš počasnelo pa nimaš drugega kot lepo v varnostni razdalji voziti za njim, dokler se gospa ali gospod ne spomni, umakniti se na vozni pas. Za tabo se bo naredila kolona, za kolono pa zastoj.

Utk ::

Za tabo se bo naredila kolona, za kolono pa zastoj.

Jaz ne vem, a nekateri ne poznate pomena nekaterih besed? Če se kolona vozi 110, to NI zastoj.
Zastoj je, ko se začne vozit mic po mic. To se pa zgodi, ko nek bedak nekomu prileti s 170 na rit, pribremza na 80 nazadnje, pa naslednji za njim, itd.

Razlika je le v tem, da ko te dohiti divjak in če ti ego dopusti, ga čimprej spuštiš naprej in ne bo nobenega zastoja.

Na avtocesti se nikogar ne spušča naprej. Če prehitevaš, prehitevaš, ga ne moreš kar spustit naprej. Če ne prehitevaš, greš pa na desni pas. Nima nobene veze koliko jih je zadaj. Ampak tega spet ne znajo predvsem tisti, ki mislijo, da znajo. Koliko je takih, ki se vozijo 150 stalno po levem pasu. To ni čisto popolnoma nič drugače od tistih, ki se vozijo 110 po levem pasu. Samo da pri tistem s 110 lažje švigneš mimo po desni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

energetik ::

Kot sem že rekel, rešitev bo le ko bodo na cestah v večini self-driving vozila. Opice za volani ne skapirajo koncepta tekoče in varne vožnje.

Aja, kaj je to dons na LJ obvoznici, sami Švicarji v hudih črnih zverinah, a to se fuzbalerji vračajo z morja? Ker vozijo pa katastrofalno.
vires in numeris

ales85 ::

Utk je izjavil:

Če ne prehitevaš, greš pa na desni pas. Nima nobene veze koliko jih je zadaj.

Ravno tukaj je mnogokrat težava. Tudi pri tistih, ki vozijo 110 km/h.

Utk je izjavil:

Koliko je takih, ki se vozijo 150 stalno po levem pasu. To ni čisto popolnoma nič drugače od tistih, ki se vozijo 110 po levem pasu. Samo da pri tistem s 110 lažje švigneš mimo po desni.

Takšni večinoma niso težava, vsaj jaz naletim na mnogo manj takšnih, kot tistih, ki vozijo ali dolgo prehitevajo s 110. Je pa tudi res, da me ne ovirajo, ker sam ne vozim 150 km/h.

Utk ::

Ravno tukaj je mnogokrat težava. Tudi pri tistih, ki vozijo 110 km/h.

No, ampak potem ni težava v tem, da vozijo 110, ampak v tem, da vozijo po levi. Hitrost nima nobene veze s tem.

Je pa tudi res, da me ne ovirajo, ker sam ne vozim 150 km/h.

Seveda te ovirajo, ker on je lahko 300 metrov zadaj in te že "prehiteva" in teoretično ti ne smeš začet prehitevat tovornjaka, čeprav bi bil levo in nazaj desno preden bi tist prišel do tebe.

mirator ::

Utk je izjavil:

Za tabo se bo naredila kolona, za kolono pa zastoj.

Jaz ne vem, a nekateri ne poznate pomena nekaterih besed? Če se kolona vozi 110, to NI zastoj.
Zastoj je, ko se začne vozit mic po mic. To se pa zgodi, ko nek bedak nekomu prileti s 170 na rit, pribremza na 80 nazadnje, pa naslednji za njim, itd.

Razlika je le v tem, da ko te dohiti divjak in če ti ego dopusti, ga čimprej spuštiš naprej in ne bo nobenega zastoja.

Na avtocesti se nikogar ne spušča naprej. Če prehitevaš, prehitevaš, ga ne moreš kar spustit naprej. Če ne prehitevaš, greš pa na desni pas. Nima nobene veze koliko jih je zadaj. Ampak tega spet ne znajo predvsem tisti, ki mislijo, da znajo. Koliko je takih, ki se vozijo 150 stalno po levem pasu. To ni čisto popolnoma nič drugače od tistih, ki se vozijo 110 po levem pasu. Samo da pri tistem s 110 lažje švigneš mimo po desni.

Seveda če se obešaš na posamezne besede izven konteksa, ki tvoji presoji pač ustrezajo, se tvoja replika lahko razume. V resnici pa jaz nisem trdil nič takega, kar mi repliciraš.
Je pa res, da vročina izgleda upočasnuje tudi IQ in je težko prebrati, kaj še le razumeti celoten konteks.

Utk ::

Kaj je to konteks?

GupeM ::

Utk je izjavil:

Kaj je to konteks?

Točno o tem je mirator pisal. IQ pada.

Utk ::

Seveda mi iq pada, ko pa moram brat vaše nebuloze.
In ziher mi bo kaj pametnega povedal nekdo, ki ne zna niti prave besede prav napisat (enkrat se zmotiš, dvakrat je namenoma).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

IL_DIAVOLO ::

energetik je izjavil:

Kot sem že rekel, rešitev bo le ko bodo na cestah v večini self-driving vozila. Opice za volani ne skapirajo koncepta tekoče in varne vožnje.

Aja, kaj je to dons na LJ obvoznici, sami Švicarji v hudih črnih zverinah, a to se fuzbalerji vračajo z morja? Ker vozijo pa katastrofalno.


Jaz pa bi rekel da s toliko vozili na cestah tudi to ni več resitev. Rabimo drugačno resitev.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Utk ::

Rešitev bo že tam do leta 2030, ko ti avto ne bo dovolil vozit prehitro niti preblizu.

WizzardOfOZ ::

dexterboy je izjavil:


- levi (prehitevalni) pas ni vozni pas, sploh ne, če imaš tempomat nastavljena na 110 km/h. Ko takšnega kretena prehitiš po voznem (srednjem) pasu, ti hupa in žuga kaj se greš.


To tudi jaz sovražim. Vozim 110km/h po GPS-u po desnem pasu in ko pridem do ovire, pohodim gas (na ene 150 do 160km/h), prehitim oviro, potem pa nazaj na svoj pas in po tempomatu naprej.
Ampak prevečkrat se najde kreten, ki se stalno vozi po prehitevalnem pasu s 100 do 110km/h in s to hitrostjo prehiteva kamione. Potem, ko mu ene 5 minut trobiš, se pa mogoče umakne na desni pas.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

kuall ::

WizzardOfOZ je izjavil:

dexterboy je izjavil:


- levi (prehitevalni) pas ni vozni pas, sploh ne, če imaš tempomat nastavljena na 110 km/h. Ko takšnega kretena prehitiš po voznem (srednjem) pasu, ti hupa in žuga kaj se greš.


To tudi jaz sovražim. Vozim 110km/h po GPS-u po desnem pasu in ko pridem do ovire, pohodim gas (na ene 150 do 160km/h), prehitim oviro, potem pa nazaj na svoj pas in po tempomatu naprej.
Ampak prevečkrat se najde kreten, ki se stalno vozi po prehitevalnem pasu s 100 do 110km/h in s to hitrostjo prehiteva kamione. Potem, ko mu ene 5 minut trobiš, se pa mogoče umakne na desni pas.


tu je treba paziti. če se nekdo pelje po prehitevalnem pasu in ima pred seboj daleč, kolikor je predpisano z varnostno razdaljo nekoga, mu je dovoljeno ostati na prehitevalnem pasu, ker pač še vedno prehiteva, le s pravilno varnostno razdaljo. marsikomu to ni jasno. zdej ne me narobe razumet, da jaz blokiram prehitevalni pas ker pač stalno gledam v špegu in če vidim, da se mi kdo bliža se mu umaknem. ko pa pridem na prehitevalni pas nabijem gas, da pridem bo prvega počasneta na njem dokaj hitro, skor nikoli pa nimam pred seboj vse prazno na prehitevalnem pasu, razen če je tudi za menoj vse prazno.

WizzardOfOZ ::

Ponavadi so taki počasneti prvi v koloni.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

kuall ::

tebi zgleda, da je prvi v koloni, ker ima varnostno razdaljo in nisi vajen, da ima kdo pravilno varnostno razdaljo, ker je 99% opic nima.

Invictus ::

Se kar lepo vidi, tudi včasih par km naprej, kdo je prvi drekač v koloni. Ki se ne umakne na voozni pas, ker je 500m naprej še en tovornjak za prehitet...

Nek eko-fašistek, ki misli, da z 100 km/h na prehitevalnem in z vklopljenim displejčkom porabe varuje okolje.

Če bi res varoval okolje, sploh ne bi imel avta.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Bolt ::

Jao jao. Tu so se spet zbrali vsi glavni pacient strokovnjaki tega foruma z utkjem na čelu. Eden bolj pameten za tipkovnico kot drugi. Dobro da se mi ne da vedno ukvarjat z vami, si lahko le mislim svoje.
TI utk si prvi, ki ne pozna pomena besed. Pameten pa, da mu kr škodje.
"Na avtocesti se nikogar ne spušča naprej" LOL
Povej kateri si ti? Ali tisti, ki vozi 110 ali tisti, ki vozi 150? Če nisi nobeden od teh, si samo še en bedak...preberi si kaj si sam napisal.
Res ti je ta vročina udarla v glavo ja. Upam samo, da si doma samo za tipkovnico in da ne hodiš na cesto tako ali drugače.
Ne misli, da si dober, če si najboljši med najslabšimi.

mertseger ::

mirator je izjavil:

Mene tudi to moti. Ne gre za to,da nekdo zmanjša hitrost in se s pojemkom bliža križišču (tako tudi jaz delam) ampak, da se že kakšnih 50 m prej, skoraj ustavi, potem pa po polžje do križišča. Pa ne gre za čas v katerem stojiš ali voziš po polžje ampak, da mora biti tisti zadaj ves čas napet in pozoren kaj bo oni pred njim nepričakovanega storil.


Jaz imam tako naštudiranih nekaj semaforjev, ne ciser da se cijaziš ampak pelješ 40 namesto 60 (govorim za Ljubljano). In potem imaš seveda take ki te prehiti bremza na črto ped semaforjem potem se pa ti ob prižigu zelene samo lepo mimo njega odpelješ ker on seveda stoji. Salna praksa v Ljubljani.

kuall ::

Invictus je izjavil:

Se kar lepo vidi, tudi včasih par km naprej, kdo je prvi drekač v koloni. Ki se ne umakne na voozni pas, ker je 500m naprej še en tovornjak za prehitet...

Nek eko-fašistek, ki misli, da z 100 km/h na prehitevalnem in z vklopljenim displejčkom porabe varuje okolje.

Če bi res varoval okolje, sploh ne bi imel avta.

to je vse enostavno in jasno, je pa malo bolj kompleksen pojav, ko nekdo pričakuje, da se mu boš umaknil samo zato, ker imaš pravilno varnostno razdaljo. a zdej bom pa kaznovan zato, ker držim varnostno razdaljo s tem, da se vam bom moral umikati? ne gre to tako. mariskomu to ni jasno, upam, da mu bo od danes naprej, ko sem mu razložil tukaj. :))

mertseger je izjavil:

Jaz imam tako naštudiranih nekaj semaforjev, ne ciser da se cijaziš ampak pelješ 40 namesto 60 (govorim za Ljubljano). In potem imaš seveda take ki te prehiti bremza na črto ped semaforjem potem se pa ti ob prižigu zelene samo lepo mimo njega odpelješ ker on seveda stoji. Salna praksa v Ljubljani.

svaka ti čast, da se ti da možganske celice kurit za take banalnosti. to mi zveni podobno kot uni, ki so reciklirali odpadno vodo iz pralnega stroja. cijazit se 40, kjer je omejitev 60 ni ravno lepo za videt.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kuall ()

energetik ::

kuall je izjavil:

Invictus je izjavil:

Se kar lepo vidi, tudi včasih par km naprej, kdo je prvi drekač v koloni. Ki se ne umakne na voozni pas, ker je 500m naprej še en tovornjak za prehitet...

Nek eko-fašistek, ki misli, da z 100 km/h na prehitevalnem in z vklopljenim displejčkom porabe varuje okolje.

Če bi res varoval okolje, sploh ne bi imel avta.

to je vse enostavno in jasno, je pa malo bolj kompleksen pojav, ko nekdo pričakuje, da se mu boš umaknil samo zato, ker imaš pravilno varnostno razdaljo. a zdej bom pa kaznovan zato, ker držim varnostno razdaljo s tem, da se vam bom moral umikati? ne gre to tako. mariskomu to ni jasno, upam, da mu bo od danes naprej, ko sem mu razložil tukaj. :))
Točno to, šele ko imaš radar vidiš, da velikokrat vozimo preblizu. Ker radar pač deluje vedno enako in vedno objektivno. Pacient za ritjo pa misli, da se bom umikal med tovornjake in bremzal, zato da bo on potem vozil naslednjemu za ritjo. Klinc, tudi jaz bi šel rad hitreje, pa je spredaj vedno nekdo, ki krši CPP in se ne umakne na vozni pas.
vires in numeris

Invictus ::

energetik je izjavil:

Klinc, tudi jaz bi šel rad hitreje, pa je spredaj vedno nekdo, ki krši CPP in se ne umakne na vozni pas.

Poblendaj mu, naj se umakne, mogoče celo se...

Opažam, da se umikajo praktično vsi, razen Nemcev in Avstrijcev.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

mertseger ::

kuall je izjavil:


mertseger je izjavil:

Jaz imam tako naštudiranih nekaj semaforjev, ne ciser da se cijaziš ampak pelješ 40 namesto 60 (govorim za Ljubljano). In potem imaš seveda take ki te prehiti bremza na črto ped semaforjem potem se pa ti ob prižigu zelene samo lepo mimo njega odpelješ ker on seveda stoji. Salna praksa v Ljubljani.

svaka ti čast, da se ti da možganske celice kurit za take banalnosti. to mi zveni podobno kot uni, ki so reciklirali odpadno vodo iz pralnega stroja. cijazit se 40, kjer je omejitev 60 ni ravno lepo za videt.


Pelješ 150 - 200m z zmanjšano hitrostjo do naslednjega semaforja na katerem itak rdeča gori. Lahko sicer tudi 60 samo boš pač tam ustavil in stal ca 5 sekund. Preden on spelje se po sosednjem pasu že 3 ali 4 mimo odpeljemo. Kaj je zate bolje?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mertseger ()

energetik ::

Invictus je izjavil:

energetik je izjavil:

Klinc, tudi jaz bi šel rad hitreje, pa je spredaj vedno nekdo, ki krši CPP in se ne umakne na vozni pas.

Poblendaj mu, naj se umakne, mogoče celo se...
Komu, če jhe spredaj ~10-20 vozil, desno pa kolona tovornjakov? Praktično celo pot, vsak dan. Ampak un ritopik zadaj, bi rad vse preskočil. In ogroža mene in vse ostale.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Bolt ::

Invictus je izjavil:

energetik je izjavil:

Klinc, tudi jaz bi šel rad hitreje, pa je spredaj vedno nekdo, ki krši CPP in se ne umakne na vozni pas.

Poblendaj mu, naj se umakne, mogoče celo se...

Opažam, da se umikajo praktično vsi, razen Nemcev in Avstrijcev.


Ravno takemu, ki blenda se ne umaknem. Zato so ogledala, kaj ne. Če sem na prehitevalnem pasu bi tudi jaz rad vozil hitreje kaj misliš.
Če opazim, da se mi nekdo od zadaj približuje z večjo hitrostjo se mu umaknem. Pa ne vozim na prehitevalnem(če je prost)110-130 ampak več. Če pa vozim na prehitevalnem v koloni kjer bi tudi jaz rad vozil hitreje zakaj hudiča bi se moral jaz umikat.
Ne misli, da si dober, če si najboljši med najslabšimi.

mirator ::

Utk je izjavil:

Seveda mi iq pada, ko pa moram brat vaše nebuloze.
In ziher mi bo kaj pametnega povedal nekdo, ki ne zna niti prave besede prav napisat (enkrat se zmotiš, dvakrat je namenoma).

Res sem napačno zapisal, se pač zgodi (lahko tudi večkrat). Če bi mi ti vsebinsko odgovarjal in me pri tem opozoril na napako, bi se ti za opozorilo zahvalil. Tako pa ti zmanjka vsebinskih argumentov, hočeš pa ostati najpametnejši, zato pozornost preusmerjaš na off-topic slovnično napako, kar potrjuje moj sklep, da se obešaš na posamezne besede. Kako pa kaj tebi gre raba namenilnikov in nedoločnikov? (pa ni treba odgovarjati, ker mene v bistvu to sploh ne zanima).

Invictus ::

energetik je izjavil:

Invictus je izjavil:

energetik je izjavil:

Klinc, tudi jaz bi šel rad hitreje, pa je spredaj vedno nekdo, ki krši CPP in se ne umakne na vozni pas.

Poblendaj mu, naj se umakne, mogoče celo se...
Komu, če jhe spredaj ~10-20 vozil, desno pa kolona tovornjakov? Praktično celo pot, vsak dan. Ampak un ritopik zadaj, bi rad vse preskočil. In ogroža mene in vse ostale.

Takrat pač nima smisla, ampak če bi vsi koloni blendali, sploh tisti za drekačem, bi se mogoče spucalo.

Sam folk je pozabil, kako se prehiteva in uporablja vzratno ogledalo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

"Intelligent speed assist" pri novih avtih od 7.2022 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15418546 (14960) feryz
»

Hypermiling oz. varčna vožnja (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13626429 (23049) Domobrancek

Več podobnih tem