» »

Polžja vožnja pri ustavljanju pred semaforjem

Polžja vožnja pri ustavljanju pred semaforjem

«
1
2 3 4

Mercier ::

Zadnjič me je začelo črvičit, da je še kaj za tem, kar mi ni jasno. Parkiramo načeloma podobno, nihče ne glumi puža dvajset metrov pred boksom. Mogoče pa šparajo na gorivu, zavorah, al se sproži neka psiho finta evolucijsko iz ribjih časov, al kaj? Hočejo mene ob živce spravljat? Al so pač uizi?

Utk ::

Kaj ti spet ni prav? Da se nekdo cijazi do rdeče luči na semaforju na katerem bo potem itak stal še pol minute? Jaz to delam, tu sem, če imaš kakšno vprašanje, kar vprašaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Horas ::

dinamična vožnja, le kaj je to za 99% voznikov?
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

starfotr ::

OP, vrni licenco za vožnjo, ker očitno nisi sposoben hendlat situacij v prometu.

https://www.avp-rs.si/wp-content/upload...

Če se ne moreš sam spravit k temu, prosi svoje bližnje ali prijatelje, da te spravijo na izredni pregled na medicini dela in prometa, kjer bodo strokovno ugotovili tvoje zmožnosti ali nezmožnosti za udeležbo v prometu.

Utk ::

Horas je izjavil:

dinamična vožnja, le kaj je to za 99% voznikov?

Dinamična vožnja je, da potegneš ko je treba in se cijaziš ko je to bolj pametno. Dinamična vožnja ni gas-bremza, ampak gas ko je treba in zaviranje ko je treba.

Mercier ::

Utk je izjavil:

Kaj ti spet ni prav? Da se nekdo cijazi do rdeče luči na semaforju na katerem bo potem itak stal še pol minute? Jaz to delam, tu sem, če imaš kakšno vprašanje, kar vprašaj.

Saj sem vprašal. Torej zgolj zato, ker ni treba hitreje in boš potem itak stal? Ni nobenega štosa v, recimo, brenzah? Ne čutiš kakšne posebne prisile, da bi to naredil? :)

OK, problem je kadar se zato ne sprazni križišče, če ni taka situacije nihče ne trpi.

Utk ::

Zakaj se zato ne bi spraznilo križišče? Če je več križišč zapored, potem potegnem, brez skrbi, tudi bolj od tebe ziher.

Torej zgolj zato, ker ni treba hitreje in boš potem itak stal?

Da.

Ni nobenega štosa v, recimo, brenzah?

Zakaj bi pritiskal gas in bremzal, če ni treba niti enega niti drugega?

Ne čutiš kakšne posebne prisile, da bi to naredil? :)

Ne, odkar nisem več mulc, in ne, če nisem na kakšnem gokartu ali kaj podobnega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mercier ::

starfotr je izjavil:

OP, vrni licenco za vožnjo, ker očitno nisi sposoben hendlat situacij v prometu.

https://www.avp-rs.si/wp-content/upload...

Če se ne moreš sam spravit k temu, prosi svoje bližnje ali prijatelje, da te spravijo na izredni pregled na medicini dela in prometa, kjer bodo strokovno ugotovili tvoje zmožnosti ali nezmožnosti za udeležbo v prometu.
Če to reče star fotr, je pa res čas.

mirator ::

Mene tudi to moti. Ne gre za to,da nekdo zmanjša hitrost in se s pojemkom bliža križišču (tako tudi jaz delam) ampak, da se že kakšnih 50 m prej, skoraj ustavi, potem pa po polžje do križišča. Pa ne gre za čas v katerem stojiš ali voziš po polžje ampak, da mora biti tisti zadaj ves čas napet in pozoren kaj bo oni pred njim nepričakovanega storil.

Mercier ::

Utk je izjavil:


Torej zgolj zato, ker ni treba hitreje in boš potem itak stal?

Da.

Ni nobenega štosa v, recimo, brenzah?

Zakaj bi pritiskal gas in bremzal, če ni treba niti enega niti drugega?

Now you keep me guessing.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mercier ()

Utk ::

mirator je izjavil:

Mene tudi to moti. Ne gre za to,da nekdo zmanjša hitrost in se s pojemkom bliža križišču (tako tudi jaz delam) ampak, da se že kakšnih 50 m prej, skoraj ustavi, potem pa po polžje do križišča. Pa ne gre za čas v katerem stojiš ali voziš po polžje ampak, da mora biti tisti zadaj ves čas napet in pozoren kaj bo oni pred njim nepričakovanega storil.

Dobro, to je spet pretiravanje. Jaz grem tako da se prikotalim do kolone, ne bom se pa prej "ustavil" in potem z gasom cijazil do kolone, to je spet nekaj drugega.

Horas ::

no jaz cruzam na križiščih ki imajo števce na semaforjih, če vidim, da je še par sekund ali 10sek, potem malo zabrmezam in lezem v 3. ali 2. da se mi ni treba čisto ustavljat.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

Utk ::

Meni je bolj smešno, ko se nekdo "zaleteva" v to kolono, kot da ne gleda niti 50 metrov naprej. Kar verjetno res ne.
Ali pa nekdo, ki se cijazi proti zeleni, kot da čaka rdečo, ki res pride, in gre potem vseeno čez. To so WTF momenti.

Miki N ::

OPi vseh tem - skulirajte se.

driver_x ::

Mercier je izjavil:

Zadnjič me je začelo črvičit, da je še kaj za tem, kar mi ni jasno. Parkiramo načeloma podobno, nihče ne glumi puža dvajset metrov pred boksom. Mogoče pa šparajo na gorivu, zavorah, al se sproži neka psiho finta evolucijsko iz ribjih časov, al kaj? Hočejo mene ob živce spravljat? Al so pač uizi?


Jaz to delam, da zmanjšam izpuste CO2.

starfotr ::

mirator je izjavil:

Mene tudi to moti. Ne gre za to,da nekdo zmanjša hitrost in se s pojemkom bliža križišču (tako tudi jaz delam) ampak, da se že kakšnih 50 m prej, skoraj ustavi, potem pa po polžje do križišča. Pa ne gre za čas v katerem stojiš ali voziš po polžje ampak, da mora biti tisti zadaj ves čas napet in pozoren kaj bo oni pred njim nepričakovanega storil.


Varnostna razdalja? Kaj je že to?

ginekk ::

Tudi to povzroča fantomske zastoje, pač večina 100m pred semaforjem ne pričakuje vozila, ki vozi 5-20km/h.

Jaz takega poskušam obvozit. Z avtom sicer ne gre vedno, z e-skirojem pa se da brez problema.

Utk ::

Fantomske zastoje povzročajo tisti, ki se nabijajo v kolono z bremzo, ne pa tisti, ki se prikotalijo do nje.

NiDobraCena ::

Utk je izjavil:

Fantomske zastoje povzročajo tisti, ki se nabijajo v kolono z bremzo, ne pa tisti, ki se prikotalijo do nje.


To je popolnoma zgrešeno razmišljanje, a kaj drugega od forumskega trola ni pričakovati. Za šalo bom ugriznil v vabo in te poskusil malce podučiti:

Invictus ::

Fantomske zastoje so raziskovali Nemci, sam mal težko je najti raziskvo.

V glavnem se spomnim tole:

Če eden zmanjša hitrost na avtocesti iz 120 na 110 km/h, čez 80 km vse stoji zaradi njega.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

Tidule ::

Invictus je izjavil:

FAntomske zastoje so raziskovali Nemci, sam mal težko je najti raziskvo.

V glavnem sespomnim tole:

Če eden zmanjšahitrsot iz 120 na 110 km/h, čez 80 km vse stoji zaradi njega.


ja, to je bilo objavljen v isti številki, kot članek Invictus ponovno govori neumnosti in se smeši. Fantomski zastoji nastajajo zaradi nesorazmernih sprememb hitrosti, ki so posledica prekratke varnostne razdalje. Ker prvi iz XY razloga zniža na iz 120 na 110 in drugi zaradi prekratke varnostne razdalje mora znižat na 95 in tretji na 80...

Če je varnostna razdalja ustrezna se takšne spremembe hitrosti lepo absorbirajo.

Predvsem pa to nima popolnoma ničesar s križiščem, kjer ni popolnoma nič fantomskega, ampak dejansko pride do ustavitve vozil.

Je pa treba vedet, da kot ponavadi v teh temah, spet sanjate o ekstremih (ustavitev 100m pred križiščem in potem vožnja 2km/h do križišča), namesto o dejanskih situacijah.

NiDobraCena je izjavil:

Utk je izjavil:

Fantomske zastoje povzročajo tisti, ki se nabijajo v kolono z bremzo, ne pa tisti, ki se prikotalijo do nje.


To je popolnoma zgrešeno razmišljanje, a kaj drugega od forumskega trola ni pričakovati. Za šalo bom ugriznil v vabo in te poskusil malce podučiti:


Zakaj misliš, da govorijo o razdalji med vozili?

https://www.scienceabc.com/eyeopeners/w...
What is a Phantom Traffic Jam?

Believe it or not, a phantom traffic jam that slows down multiple lanes of traffic might be caused by a single driver unnecessarily slamming on their brakes. Perhaps the individual was irresponsibly checking their phone and saw a flash of movement that caused them to instinctively brake. Or perhaps they saw an irregularity in the road and slowed down before realizing it was only a trick of the light on an oil slick. When highway driving is smooth, and the road is somewhat crowded, drivers tend to creep up on one another, sometimes leaving only a car length or two between themselves and the car they’re trailing.

Ripple effect
If the lead driver then brakes suddenly, the car behind will have to quickly depress their own brakes, as will the car behind them, causing a ripple effect that can slow down dozens of cars. Even if the lead car only tapped their brakes for a moment, and then resumed their movement forward, the rippling of braking cars may stretch for hundreds of meters. Each car behind will be required to slow a bit more dramatically, until the pace of all the cars can once more get up to speed.

The more severe the braking (i.e., slamming on the brakes and decreasing from 65mph to a nearly complete stop), will make the “jamiton” even more severe. This isn’t even restricted to individual lanes, since experienced and attentive drivers are trained to predict when traffic will slow by the appearance of lights ahead of them. Seeing the brake lights of cars in other lanes ripple to life may also lead to preemptive braking in drivers. This can spread the slowdown across the entire breadth of the highway, while also moving upstream along the highway, creating a phantom traffic jam!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tidule ()

eventyrer ::

Mercier je izjavil:

Zadnjič me je začelo črvičit, da je še kaj za tem, kar mi ni jasno. Parkiramo načeloma podobno, nihče ne glumi puža dvajset metrov pred boksom. Mogoče pa šparajo na gorivu, zavorah, al se sproži neka psiho finta evolucijsko iz ribjih časov, al kaj? Hočejo mene ob živce spravljat? Al so pač uizi?


nov dan, nekdo je našel nekaj novega kar ga moti.
21 stoletje je obdobje tisoč in ene reči ki ljudi moti.

Invictus je izjavil:

Fantomske zastoje so raziskovali Nemci, sam mal težko je najti raziskvo.

V glavnem se spomnim tole:

Če eden zmanjša hitrost na avtocesti iz 120 na 110 km/h, čez 80 km vse stoji zaradi njega.


Samo če je varnostna razdalja med vozili premajhna.

Zgodovina sprememb…

rejven ::

Utk je izjavil:

Zakaj se zato ne bi spraznilo križišče? Če je več križišč zapored, potem potegnem, brez skrbi, tudi bolj od tebe ziher.

Torej zgolj zato, ker ni treba hitreje in boš potem itak stal?

Da.

Ni nobenega štosa v, recimo, brenzah?

Zakaj bi pritiskal gas in bremzal, če ni treba niti enega niti drugega?

Ne čutiš kakšne posebne prisile, da bi to naredil? :)

Ne, odkar nisem več mulc, in ne, če nisem na kakšnem gokartu ali kaj podobnega.


Se podpišem pod vse.

eventyrer ::

Horas je izjavil:

dinamična vožnja, le kaj je to za 99% voznikov?


Dinamična vožnja je utvara slovenskih boyracerjev.

Mercier je izjavil:

Utk je izjavil:

Kaj ti spet ni prav? Da se nekdo cijazi do rdeče luči na semaforju na katerem bo potem itak stal še pol minute? Jaz to delam, tu sem, če imaš kakšno vprašanje, kar vprašaj.

Saj sem vprašal. Torej zgolj zato, ker ni treba hitreje in boš potem itak stal? Ni nobenega štosa v, recimo, brenzah? Ne čutiš kakšne posebne prisile, da bi to naredil? :)

OK, problem je kadar se zato ne sprazni križišče, če ni taka situacije nihče ne trpi.


aha torej zdaj se pretvarjaš da si crossroads justice warrior in te skrbi za praznost križišč.

Zgodovina sprememb…

NiDobraCena ::

Believe it or not, a phantom traffic jam that slows down multiple lanes of traffic might be caused by a single driver unnecessarily slamming on their brakes.


Ravno to se zgodi, ko nekdo pobremza 100m pred kolono, nato se pa počasi in s štandgasom pelje do nje. Če bi z normalno hitrostjo pripeljal do kolone, bi se ta le podaljšala, tako pa nastane zastoj še pred kolono.

matic492 ::

Eni so res ekstremi oziroma nekaj podobnega.. recimo prideš iz krožnega ven, čez 500m vidijo rdečo luč, omejitev 70 km/h on pa vozi do tja 40km/h, potem pa zadnjih 100 metrov 20km/h "ker je itak rdeča". Zadaj se pa potem zafila krožno, iz stranskih cest ne morejo speljat notri, pa še vsi ostali so živčni. Normalno dogajanje na Mariborskih vpadnicah.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

rejven ::

Fantomski so zarad premajhne varstnostne in prehitrih sprememb hitrosti, če je recimo varnostna na avtocesti v koloni z 80kmh 2-3x priporočene bo večji pretok kot z normalno varnostno ali krajšo, ob predpostavki, da vozniki hitrost uravnavajo z gasom in ne bremzo, kjer je mogoče.

Sem se letos enkrat peljal iz morja in na črnem kalu naletim na dve hiši, ki se vozita na tovornjakih (pozno zvečer), tako, da ni bilo prostora za prehitevanje. Hitrost hiš je bila cca 80kmh, in do vrhnike sem natanko dvakrat pritisnil na bremzo (pol so se nekak umaknile), za hišama pa je bilo na vsakem pasu cca 15-20 avtov, ki so ustvaril pravi "lightshow" v razdalji recmo 70km. Ni mi jasno morm rečt, kam rinejo? Nimaš kam, sprijazni se pa umirjeno vozi, pa je. Al pa parkiraj nekam za 1h :)

Tidule ::

NiDobraCena je izjavil:

Believe it or not, a phantom traffic jam that slows down multiple lanes of traffic might be caused by a single driver unnecessarily slamming on their brakes.


Ravno to se zgodi, ko nekdo pobremza 100m pred kolono, nato se pa počasi in s štandgasom pelje do nje. Če bi z normalno hitrostjo pripeljal do kolone, bi se ta le podaljšala, tako pa nastane zastoj še pred kolono.

Bluziš.

Prvo kot prvo fantomski zastoj nima veze s križišči v katerih bo vozilo v vsakem primeru ustavilo oziroma moralo bistveno znižat hitrost. Osnova fantomskega zastoja je, da nastane BREZ zunanjega razloga.

Drugič, bolj kot je sunkovita spremembe hitrosti večji vpliv ima to na prometni tok. Tako, da nekdo, ki z motorjem začne zavirat 100m pred križiščem, bo povzročil bistveno manjši vpliv na vozila za sabo, kot nekdo, ki bo tik pred križiščem sukovito zaviral.

Tretjič, to, da nekdo 100m pred križiščem sunkovito zavre in potem pelje naprej 2km/h je budalaština, ki nima nič z dejanskim prometom. Kar se v prometu dejansk dogaja in OP moti, je to, da nekdo x metrov pred križiščem spusti gas in zavira z motorjem pri čemer hitrost počasi pada, ker pač vidi da gori rdeča luč. Dejansko v številnih primerih (odvisno od gostote prometa) taka vožnja celo izboljša pretočnost prometa, saj voznik lažje pospeši, če se semafor spremeni in sploh ni bila potrebna popolna ustavitev.

Utk ::

Ravno to se zgodi, ko nekdo pobremza 100m pred kolono, nato se pa počasi in s štandgasom pelje do nje.

Čisto vseeno je ali 100m pred kolono ali takoj za kolono. Eno in drugo je kretensko. Če vidiš 100m naprej, da vse stoji, ne opizdiš po bremzi, ampak samo spustiš gas in enakomerno negativno pospešuješ do konca kolone. Ali je to samo z (oz. brez) gasa, ali z rahlim zaviranjem, je pa pač odvisno od hitrosti, razdalje in avta.

Tidule ::

matic492 je izjavil:

Eni so res ekstremi oziroma nekaj podobnega.. recimo prideš iz krožnega ven, čez 500m vidijo rdečo luč, omejitev 70 km/h on pa vozi do tja 40km/h, potem pa zadnjih 100 metrov 20km/h "ker je itak rdeča". Zadaj se pa potem zafila krožno, iz stranskih cest ne morejo speljat notri, pa še vsi ostali so živčni. Normalno dogajanje na Mariborskih vpadnicah.


Krožno se popolnoma nič bolj ne zafila zato, ker nekdo pelje 40 ali 70. Krožno se zafila zato, ker se vozniki rinejo v vozila pred sabo, posledično morajo bistveno bolj zavirat, kot če bi ohranjali varnostno razdaljo in promet se fizično ustavi. In to se zgodi če tisti spredaj pelje 40 ali 70. K temu dodaš še dejstvo, da ljudje rinejo v križišča, ki so evidentno preobremenjena in potem imaš kar imaš. Zato, ker nekdo vozi 70 ali 40 na tisto vmesno cesto ne pride nič več ali manj vozil.

Utk ::

NiDobraCena je izjavil:

Utk je izjavil:

Fantomske zastoje povzročajo tisti, ki se nabijajo v kolono z bremzo, ne pa tisti, ki se prikotalijo do nje.


To je popolnoma zgrešeno razmišljanje, a kaj drugega od forumskega trola ni pričakovati. Za šalo bom ugriznil v vabo in te poskusil malce podučiti:

Ne, če bi razumel filmček, bi to razumel. Tako pa pač ne. Moraš bit pa res inteligenzzza, če še forumskemu trolu nisi do kolen.

NiDobraCena ::

Drugič, bolj kot je sunkovita spremembe hitrosti večji vpliv ima to na prometni tok. Tako, da nekdo, ki z motorjem začne zavirat 100m pred križiščem, bo povzročil bistveno manjši vpliv na vozila za sabo, kot nekdo, ki bo tik pred križiščem sukovito zaviral.


Tega ti ne verjamem. Resda ne gre za "pravi" fantomski zastoj, saj gre za dohitevanje kolone, a razmišljamo lahko podobno. Tisti, ki se 100m po polžje pelje je nepričakovan oz. povzroči, da morajo z normalno hitrostjo vozeči za njim zavirati, da padejo na njegovo hitrost. Tisti, ki sunkovito zavira pred križiščem pa nikogar ne preseneti, saj se ustavlja pred rdečo lučjo in pa kolono, kar vozniki za njim menda vidijo.

Tretjič, to, da nekdo 100m pred križiščem sunkovito zavre in potem pelje naprej 2km/h je budalaština, ki nima nič z dejanskim prometom.


Ima pa veze s temo, ki jo je odprl OP. Taki ljudje obstajajo in jih srečujem na tedenski ravni v Ljubljani.

Dejansko v številnih primerih (odvisno od gostote prometa) taka vožnja celo izboljša pretočnost prometa, saj voznik lažje pospeši, če se semafor spremeni in sploh ni bila potrebna popolna ustavitev.


Situacija je takšna, da preden se tale "2km/h tip" privali do kolone, ta na koncu še ne spelje, vozniki za njim pa zaradi efekta fantomskega zastoja za njim še zavirajo/se plazijo z 2km/h.

ales85 ::

Hkrati pa zmanjšujejo pretočnost, ker bi lahko več vozil prišlo do semaforja in nato tudi čez križišče.

"Zaletavanje" je druge vrste problem.

NiDobraCena ::

ales85 je izjavil:

Hkrati pa zmanjšujejo pretočnost, ker bi lahko več vozil prišlo do semaforja in nato tudi čez križišče.

"Zaletavanje" je druge vrste problem.


@Tidule - tole sem mislil sporočiti. Zmanjšujejo pretočnost.

free_rider ::

Ja, občasno se počas pripeljem zadnjih 200m, še nobenenega zastoja nisem zaradi tega naredil. Oz. bolje rečeno je to z premosorazmernim zaviranjem.

Ko pa že govorimo o motnjah - mene pa moti, da ljudje na križišču stojijo na pedalu zavor in s tem jim zadaj gorijo štop lampe. Zjutraj v zimskih mesecih je to sploh moteče. In še sploh za ljudi, ki smo svetlobno bolj občutljivi. Pa ne mi govort, da mate vsi avtomatike, tudi tam lahko daš v P. Folku se enostavno ne da ročne potegnt, pa magar naj unmu za tabo oči ven padejo.

Utk ::

Hkrati pa zmanjšujejo pretočnost, ker bi lahko več vozil prišlo do semaforja in nato tudi čez križišče.

To je pač odvisno od količine prometa, ampak nima direktne veze s cijazenjem do semaforja. Če jaz hitro speljem, pospešim do neke hitrosti, da je drug za mano 20-30 metrov, potem se pa pricijazim do semaforja, nisem jaz ovira, ampak tist z mano. Pa naslednji za njim. Malo avtov gre čez križišče, ker ljudje ne predvidevajo, ne pa ker bi se cijazili. In tist, ki ne predvideva, da se bo moral ustavit čez 50 metrov, ker sveti rdeča, tudi ne predvideva, da bo moral speljat, ker sveti zelena, pred njim pa 5 avtov zaenkrat še stoji.

NiDobraCena ::

To je pač odvisno od količine prometa, ampak nima direktne veze s cijazenjem do semaforja. Če jaz hitro speljem, pospešim do neke hitrosti, da je drug za mano 20-30 metrov, potem se pa pricijazim do semaforja, nisem jaz ovira, ampak tist z mano


Saj ravno ta za tabo je poanta cele teme. Tak, ki ne spremlja prometa, se ne zna prilagoditi in ne pelje s prometnim tokom oz. hitrostjo tega pred seboj.

Utk ::

Pa ne mi govort, da mate vsi avtomatike, tudi tam lahko daš v P. Folku se enostavno ne da ročne potegnt, pa magar naj unmu za tabo oči ven padejo.

Meni sam drži bremzo, jaz imam noge na tleh, verjetno pa luči zadaj svetijo ja, kaj pa vem. Kaj naj naredim? Celo proceduro zarad enih luči? Nah...

NiDobraCena je izjavil:


Saj ravno ta za tabo je poanta cele teme. Tak, ki ne spremlja prometa, se ne zna prilagoditi in ne pelje s prometnim tokom oz. hitrostjo tega pred seboj.

Ja, ampak tist, ki se pricijazi do semaforja, spremlja promet. Tist zadaj ne vidi rdeče luči čez 50 metrov in se čudi kot kura dreku zakaj se ta spredaj ne vozi 180.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

kuall ::

mene to tudi kar moti, ker raje stojim, kot se premikam, da lahko medtem ko stojim kaj naredim: ali gledam okoli ali pa na telefon itd. eni pa ko začnejo vozit pridejo v mode, da se morajo stalno premikat in potem tudi ko stojijo pri semaforju radi speljejo za kak meter sem pa tja, ker so se prehitro ustavili. to me pa še bolj ujezi.
jaz ponavadi do semaforja kr priletim z veliko hitrostjo. ko pa speljem iz semaforja dam gasa v tretji in pol iz tretje dirket v peto do 60km/h, da se znebim zaseledovalcev in gužve.

NiDobraCena ::

Ja, ampak tist, ki se pricijazi do semaforja, spremlja promet

Ne spremlja prometa, ker drugače bi vedel, da za seboj dela zastoj, ker morajo normalno hitro vozeče vozniki za njim zavirati.

Tist zadaj ne vidi rdeče luči čez 50 metrov in se čudi kot kura dreku zakaj se ta spredaj ne vozi 180.

Tole pa nima smisla. Mogoče sredi najhujšega zimskega meteža in megle ter v zelo hudem ovinku, ki vodi do semaforja. Aja, Utk :))

matic492 ::

Točno to še najmanj razumem lol. Ko se ustavi 15m pred avtom spredaj, potem pa vsakih 10 sekund gre malo naprej, like what?
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

Utk ::

Ne spremlja prometa, ker drugače bi vedel, da za seboj dela zastoj, ker morajo normalno hitro vozeče vozniki za njim zavirati.

Od kod sklepanje, da je zmeraj povsod zastoj? Če gremo zdaj gledat semaforje po Sloveniji, na 95% njih ni nobenega "zastoja".

Tole pa nima smisla. Mogoče sredi najhujšega zimskega meteža in megle ter v zelo hudem ovinku, ki vodi do semaforja.

Ja, ker to, da je pred vsakim semaforjem zastoj, pa ima nek smisel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

GupeM ::

To jaz redno počnem. Če vidim, da je na semaforju rdeča luč, enostavno spustim gas in lepo cruzam do semaforja. Če imam srečo, se mi nekaj metrov pred semaforjem prižge zelena in mi ni treba niti ustavit, imam pa hitrost kakšnih 15 do 20 km/h. Tako sem jaz in dva druga avta za mano že na drugi strani križišča, ko tisti na sosednjem pasu ugotovi, da ima zeleno, išče prvo prestavo in ugotavlja kje točno se spusti ročna zavora. Pred tem me je seveda s 70 km/h prehitel, medtem ko sem jaz še s 30 ali 40 cruzal proti semaforju. To se na Ljubljanskih dvopasovnih vpadnicah dogaja vsak dan. Večkrat.

Da bi pa daleč pred semaforjem bremzal, pa nato s 5 km/h peljal proti njemu, no kaj takšnega pa še nisem videl in ne vem kje ste to našli.

S početjem, ki sem ga opisal zgoraj, pa nobene gužve ne delaš. Razen, če je promet tako gost, da zabijaš križišče za sabo. Ampak v takšnem primeru pa itak nimaš možnosti, da bi na tak način cruzal do semaforja.

Sicer pa ne vem, zakaj bi raje stal pred semaforjem, kot pa da se tekoče pelješ. Jaz grem včasih iz službe po malenkost daljši poti, ki mi vzame celo kakšno minuto dlje, ampak se vsaj lepo vozim. Bolje kot da grem na severno Lj obvoznico, kjer se premigaš po 10 metrov in spet stojiš. K sreči Google maps zna lepo pokazat zastoje, tako da se kar med potjo odločim kje bom šel.

NiDobraCena ::

Od kod sklepanje, da je zmeraj povsod zastoj?

Celotna tema se nanaša na to, kar je napisal OP. Se pravi rdeča luč na semaforju in voznik pred teboj, ki je zavrl in se nato brez plina pelje do črte/kolone.

Če gremo zdaj gledat semaforje po Sloveniji, na 95% njih ni nobenega "zastoja".

Če gremo zdaj gledat semaforje po Sloveniji, je na približno 50% njih rdeča luč.

Ja, ker to, da je pred vsakim semaforjem zastoj, pa ima nek smisel.

V OP-jevi situaciji ima smisel, da je pred semaforjem voznik, ki se počasi cjazi do črte/kolone.

matic492 ::

free_rider je izjavil:

Ko pa že govorimo o motnjah - mene pa moti, da ljudje na križišču stojijo na pedalu zavor in s tem jim zadaj gorijo štop lampe. Zjutraj v zimskih mesecih je to sploh moteče. In še sploh za ljudi, ki smo svetlobno bolj občutljivi. Pa ne mi govort, da mate vsi avtomatike, tudi tam lahko daš v P. Folku se enostavno ne da ročne potegnt, pa magar naj unmu za tabo oči ven padejo.



To pa prvič slišim, da nekoga zavorna luč spredaj moti :D

In absolutno ti ne verjamem, da ko se voziš po večjem mestu, zategneš ročno na čisto vsaki rdeči luči (razen če je klanc).
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000

dreknapalci ::

eni to izkoristijo, da bodo v miru še dalje buljili v telefon :)

Utk ::

Celotna tema se nanaša na to, kar je napisal OP. Se pravi rdeča luč na semaforju in voznik pred teboj, ki je zavrl in se nato brez plina pelje do črte/kolone.

To še ne pomeni, da je zastoj. Odebeljeno si si gladko izmislil.

Če gremo zdaj gledat semaforje po Sloveniji, je na približno 50% njih rdeča luč.

To še ne pomeni, da je zastoj.

V OP-jevi situaciji ima smisel, da je pred semaforjem voznik, ki se počasi cjazi do črte/kolone.

To še ne pomeni, da je zastoj.

Če imam srečo, se mi nekaj metrov pred semaforjem prižge zelena in mi ni treba niti ustavit, imam pa hitrost kakšnih 15 do 20 km/h. Tako sem jaz in dva druga avta za mano že na drugi strani križišča, ko tisti na sosednjem pasu ugotovi, da ima zeleno, išče prvo prestavo in ugotavlja kje točno se spusti ročna zavora. Pred tem me je seveda s 70 km/h prehitel, medtem ko sem jaz še s 30 ali 40 cruzal proti semaforju. To se na Ljubljanskih dvopasovnih vpadnicah dogaja vsak dan. Večkrat.

Ja, tako se poveča pretočnost, ne pa zmanjša. Seveda je nekatera inteligenzzza tu veliko prezabita, da bi to razumela.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

IL_DIAVOLO ::

Mercier je izjavil:

Zadnjič me je začelo črvičit, da je še kaj za tem, kar mi ni jasno. Parkiramo načeloma podobno, nihče ne glumi puža dvajset metrov pred boksom. Mogoče pa šparajo na gorivu, zavorah, al se sproži neka psiho finta evolucijsko iz ribjih časov, al kaj? Hočejo mene ob živce spravljat? Al so pač uizi?


Napredni vozniki smo ugotovili, da lahko v 3. brzini mimo pocasnel na prehitevalnim pasu kruznemu po voznem, ko le ti komaj pocasi pospesujejo v 1.

Tako da ja, obstajajo znanstveni dokazi za tem, da se 500m prej zacnes ustavljati.

GupeM je izjavil:

To jaz redno počnem. Če vidim, da je na semaforju rdeča luč, enostavno spustim gas in lepo cruzam do semaforja. Če imam srečo, se mi nekaj metrov pred semaforjem prižge zelena in mi ni treba niti ustavit, imam pa hitrost kakšnih 15 do 20 km/h. Tako sem jaz in dva druga avta za mano že na drugi strani križišča, ko tisti na sosednjem pasu ugotovi, da ima zeleno, išče prvo prestavo in ugotavlja kje točno se spusti ročna zavora. Pred tem me je seveda s 70 km/h prehitel, medtem ko sem jaz še s 30 ali 40 cruzal proti semaforju. To se na Ljubljanskih dvopasovnih vpadnicah dogaja vsak dan. Večkrat.

Da bi pa daleč pred semaforjem bremzal, pa nato s 5 km/h peljal proti njemu, no kaj takšnega pa še nisem videl in ne vem kje ste to našli.

S početjem, ki sem ga opisal zgoraj, pa nobene gužve ne delaš. Razen, če je promet tako gost, da zabijaš križišče za sabo. Ampak v takšnem primeru pa itak nimaš možnosti, da bi na tak način cruzal do semaforja.

Sicer pa ne vem, zakaj bi raje stal pred semaforjem, kot pa da se tekoče pelješ. Jaz grem včasih iz službe po malenkost daljši poti, ki mi vzame celo kakšno minuto dlje, ampak se vsaj lepo vozim. Bolje kot da grem na severno Lj obvoznico, kjer se premigaš po 10 metrov in spet stojiš. K sreči Google maps zna lepo pokazat zastoje, tako da se kar med potjo odločim kje bom šel.


Podpis.

Zgodovina sprememb…

Malcolm_Y ::

Osebno sem že večkrat znašel v situaciji, ko sem zaradi takega cijazenja idiotov zamudil zeleno. Konkretna situacija je zavijanje levo na temle križišču:

link

Vozilo B gre naravnost in cijazi, ker vidi rdečo in ve, da se bo tako ali tako moral ustaviti. Vozilo A pa zavija levo, in ima zeleno, a zaradi cijazenja B-ja lahko zamudi zeleno.



In tega in podobnega je ogromno, ker je na cestah cel kup B-jev, ki jim dol visi za druge voznike in razmer okoli sebe ne spremljajo. Ali pa niso sposobni upoštevati drugih udeležencev na cesti.

Zgodovina sprememb…

GupeM ::

matic492 je izjavil:

free_rider je izjavil:

Ko pa že govorimo o motnjah - mene pa moti, da ljudje na križišču stojijo na pedalu zavor in s tem jim zadaj gorijo štop lampe. Zjutraj v zimskih mesecih je to sploh moteče. In še sploh za ljudi, ki smo svetlobno bolj občutljivi. Pa ne mi govort, da mate vsi avtomatike, tudi tam lahko daš v P. Folku se enostavno ne da ročne potegnt, pa magar naj unmu za tabo oči ven padejo.



To pa prvič slišim, da nekoga zavorna luč spredaj moti :D

In absolutno ti ne verjamem, da ko se voziš po večjem mestu, zategneš ročno na čisto vsaki rdeči luči (razen če je klanc).

To v zimskem oz. deževnem času zvečer tudi meni gre rahlo na živce. Sploh nekateri avti imajo precej močne zavorne luči in znajo bit kar moteče. V suhem vremenu ni tako moteče, podnevi pa sploh ne.

Sicer pa v avtu, ki ima mehansko ročno zavoro, to vedno zategnem za zob ali dva, toliko da avto ne leze naprej ali nazaj. V avtu, ki ima pa ročno na gumb, se pa nikakor ne morem navaditi. Tam pa ponavadi bremzo držim, ja.
«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

"Intelligent speed assist" pri novih avtih od 7.2022 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15418087 (14501) feryz
»

Hypermiling oz. varčna vožnja (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13625846 (22466) Domobrancek

Več podobnih tem