» »

Reklamacija racuna

Reklamacija racuna

antonija ::

Na racuni mojega ISPja sem opazil, da mi postavke ne stimajo. Obracunavajo mi namrec eno postavko prevec (morala bi biti vkljucena v naroceni paket).

ISPu sem napisal prosnjo za obrazlozitev, v mojem imenu so oni odprli reklamacijo racuna, v kateri so potrdili napako in mi izdali dobropis za prejsni mesec. Dopisali so se, da bojo "...zgolj v duhu dobrih poslovnih odnosov ter z namenom razjasnitve predmetne zadeve..." v doboropis vkljucili se prejsnih nekaj mesecev.

Problem pa je da se je to dogajalo ze vsaj dve leti. Sicer me preplacan znesek ne boli kaj zelo, ampak obcutek pa ni OK. Ce imam pravne moznosti dobiti preplacan znesek vrnjen (oz. v obliki dobropisa) bom seveda vesel, ampak kolikor vidim, ko zamudis rok za reklamacijo, je zadeva koncana?

Razumem, da si je ISP postavil roke za reklamacijo racuna, ampak takole pocetje je zame big no-no, pa verjetno ni skladno z dobro prakso, zato me zanima, na koga se lahko obrnem da bo pri ISPju zadeve porihtal. A je to AKOS? TI? Kdo tretji?
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

DePalmo ::

Ponavadi je AKOS oz. je dovolj če jih omeniš ali celo CCjaš v emailu in se zresnijo. Lahko pa prvotno vztrajaš da glede na to da je to njihova napaka in ker sem jim gre za "dober poslovni odnos", naj vrnejo celotno preplačano podstavko.

modelno1 ::

Fotru so tudi zaračunaval naročnino za odjavljeno ševilko, kar smo pogruntal po pol leta, in so vrnili vse "...zgolj v duhu dobrih poslovnih odnosov ter z namenom razjasnitve predmetne zadeve...". Kekci.
Respect the bacteria! They are the only culture some people have.

antonija ::

modelno1 je izjavil:

Fotru so tudi zaračunaval naročnino za odjavljeno ševilko, kar smo pogruntal po pol leta, in so vrnili vse "...zgolj v duhu dobrih poslovnih odnosov ter z namenom razjasnitve predmetne zadeve...". Kekci.
Dobra ideja. Sem poslal prijazen email in se zahvalil za odgovor, kjer so priznali napako in jih prijazno povprasal, ce imajo namen narediti se kaj glede "duha dobrih odnosov" za preostanek racunov, na katerih so zaracunavali nenarocene storitve. AKOS in TI pa v CC. >:D
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

Utk ::

Rok za reklamacijo računa je eno, ampak goljufija pa nekaj drugega. Nima roka zastaranja 8 ali pa 14 dni, ampak malo več.

GupeM ::

Oni se v duhu dobrih odnosov hvalijo na način kot se Top Shop hvali, da je izdelek tako dober, da ti v 14 dneh vrnejo denar, če z njim nisi zadovoljen. V resnici so pa k temu zavezani.

Ampak dokler se ni bolj množično začelo naročati preko interneta, večina ljudi tega mi vedela in so res verjeli, da je Top Shop tako fer. Še danes nekateri ne vejo, da to lahko storiš.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

A1 šalabajzerji

Oddelek: Omrežja in internet
3813956 (1526) Motion
»

reklamacija računa za internet

Oddelek: Omrežja in internet
173697 (3013) DrG3
»

Poizkus zlorabe bančne kartice

Oddelek: Informacijska varnost
163835 (2961) K3kec
»

Simobil - reklamacija računa

Oddelek: Mobilne tehnologije
3512223 (9823) Ales
»

Link - Pohvale in pritozbe

Oddelek: Omrežja in internet
152284 (1885) calidus

Več podobnih tem