» »

"Delovni stroj" 4x4 za v gozd in na njivo

"Delovni stroj" 4x4 za v gozd in na njivo

«
1
2 3

barakus ::

Pozdravljeni,

Iščem priporočilo za manjšega 4x4 terenca do recimo 5000 EUR. Potrebujem ga za vleko prikolice v gozd, ko grem po drva, kosit travnik, škropit trte in podobno. Take poti imam 2x na teden, drugače bi se pa tudi dnevno zapeljal 10km po avtocesti do mesta po nakupih, opravkih.

Gledam Suzuki Vitaro iz pred 2000 3 vrata hardtop, so to ok avti za ta namen? Katere mašine so zanesljive? Obstaja še kaj drugega?

GupeM ::

Lada Niva :P

krucymucy ::

Suzuki Vitara je super za tak namen. Ima šasijo, zanesljiv motor in pogon.
Edina slabost po mojem mnenju je pa rjavenje.
Ce šasija in karoserija niso bili dobro zaščiteni, večkrat, je bolj ali manj za na odpad.

Tako da svetujem da pri nakupu dobro pogledaš šasijo, da niso luknje samo premazane s poliestrom in čez "skrito" z zaščitnim slojem.

eventyrer ::

Nissan Terrano

barakus je izjavil:


Gledam Suzuki Vitaro iz pred 2000 3 vrata hardtop, so to ok avti za ta namen? Katere mašine so zanesljive? Obstaja še kaj drugega?


Ja, čisto OK ti bo služila, če je le dobro ohranjena.

Zgodovina sprememb…

matobeli ::

Manjši:
Daihatsu Feroza
Suzuki Vitara
Suzuki Jimny/Samurai
Dacia Duster
Daihatsu Terios

Večji:
Subaru Forester
Nissan Terrano
Nissan Pathfinder
Mazda Tribute

Odvisno od velikosti prikolice.
Zgoraj omenjeni Terrano ima eno veliko pomankljivost, 2.7TD, za katerega plačaš 280€ samo cestnega prispevka.

Moj glas je Terios/Jimny-Samurai

WizzardOfOZ ::

mitsubishi pajero
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zimonem ::

Duster. Tudi vzdrževanje in delov po odpadih je več.

MTB4life ::

Za takšno uporabo jaz uporabljam Grand Vitaro 2.5 2000 letnik.
Kot je že nekdo zgoraj omenil edini problem Vitar je rja - načeloma imajo vsi terenci problem z rjo.
Če boš vzel Grand Vitaro preglej pragove, šasijo in nosilce, kamor je vpeta karoserija na šasijo. Če je to OK, potem jo vzemi.

barakus ::

Prikolica je manjša in tovor je tak, da ga lahko vleče vsak terenc. Večjih terencev se izogibam, ker so gozdne poti dokaj ozke.

Dacia Duster se mi zdi zanimiva iz vidika da je novejša za nižjo ceno in da je lažje najti kose / servis. Samo mislim, da je Dacia Duster že nekaj večja od kakšnega manjšega suzukija?

Zimonem ::

Malo večja je ja. Ampak tisti prtljažnik prav pride.

BRBR ::

Duster nima sploh opcije, nit nov, el. zložljivih ogledal. Zna biti faktor, će se boš peljal skozi kako grmovje.

stara mama ::

Dajte no, kater taprav trenc pa je imel in rabi električna ogledala?
Da bo potem ful dražje popravilo, ko ti ga veja odlomi??
To govorimo o delovnem stroju, ne pa mestnih "terencih" za čez robnike vozit.

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

Za take stvari (vleka prikolice v in iz hoste, vožnje po makadamih in kolovozih,...) sem jaz imel subaru foresterja. Dovolj močan, ima reduktor in brez problema greš potem tudi po avtocesti 150km/h (kar je nekaj, kar s terencem ne boš počel).
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

barakus ::

Mislim, da to kar jaz gledam in rabim, noben ne bo imel el. zložljivih ogledal, niti tega ne potrebujem. Edini dodatek, ki bi ga imel, je klima. Po avtoceti tistih 10 km mi je tudi ok, če grem 100 kph oz. 130, če se mi mudi.

Še eno vprašanje glede mašinc, ali kilometri pri teh mašinah igrajo vlogo? Ker marsikateri suzuki ima čez 200 tisoč km... ali je smiselno gledati tiste z manj km zaradi manjše obrabe motorja?

WizzardOfOZ ::

A 200 tisoč kilometrov je veliko?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

zimurg ::

barakus je izjavil:

Pozdravljeni,

Iščem priporočilo za manjšega 4x4 terenca do recimo 5000 EUR. Potrebujem ga za vleko prikolice v gozd, ko grem po drva, kosit travnik, škropit trte in podobno. Take poti imam 2x na teden, drugače bi se pa tudi dnevno zapeljal 10km po avtocesti do mesta po nakupih, opravkih.

Gledam Suzuki Vitaro iz pred 2000 3 vrata hardtop, so to ok avti za ta namen? Katere mašine so zanesljive? Obstaja še kaj drugega?



https://suchen.mobile.de/auto-inserat/s...

jihaaaa!
Sinclair ZX Spectrum, Zilog Z80A, 48kB, kasetofon, TV-OUT, Sinclair-Basic

WizzardOfOZ ::

Homologiraj to pri nas. :))
Sem imel tudi jaz take želje, pa se ne izzidejo s tehničnimi pregledi in homologacijo. 5% višjo gumo daj na avto, pa boš na tehničnih padel, če ni homologirana dimenzija.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Zimonem ::

Pa tudi za avtoceste je primeren kot robec za pokriti avto.

stara mama ::

https://www.gume-malatesta.si/terenske-...
Če najdeš pravo dimenzijo, je to to.

zimurg je izjavil:


https://suchen.mobile.de/auto-inserat/s...

Tole že men zgleda precej zarustano in mal prepacano čez, vprašanje kakšni so nosilni deli.

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

stara mama je izjavil:

https://www.gume-malatesta.si/terenske-...
Če najdeš pravo dimenzijo, je to to.

To so nalite gume.

Z malatesto kobra trac NT sem jaz prevozil kar nekaj tisoč kilometrov po terenu, makadamih, ..... Dokler si mlad, je zanimivo, samo pozimi ne ravno, ker nimajo nobene lamele. Danes je pa niti približno nebi več dal na avto. Trese, ropota, glasne so tok, da oglušiš, po mokrem drsijo, po celem snegu so še kolikor toliko, po zbitem se pa ne ustaviš. Po blatu pa greš kjerkoli hočeš.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

fikus_ ::

Ta guma je za makadam, brezpotje.
Tam je čisto vseeno, koliko trese, koliko hrupa povzročajo, . . .
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

matobeli ::

Če ne riješ ravno po blatu so dobre AT gume čisto ok, sploh na mlinčkih tipa Jimny ali Vitara. Pa k se vrneš iz trgovine ti ni treba pirčka najprej 3/4 ure pustit da se pena poleže.

WizzardOfOZ ::

fikus_ je izjavil:

Ta guma je za makadam, brezpotje.
Tam je čisto vseeno, koliko trese, koliko hrupa povzročajo, . . .

ja, res je, problem pa je da se moraš po cesti pripeljat do makadama in brezpotja.

sem mel ene 4 terence, pa sem na koncu pristal na subaruju. po terenu gre dobro za osebni avto, po cesti brez problema voziš. bil sem z njim v afriki in po celi evropi, tudi v ukrajino smo šli z njim.
gume pa AT z lamelami, da se tudi pozimi lahko voziš brez problemov.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

BRBR ::

stara mama je izjavil:

Dajte no, kater taprav trenc pa je imel in rabi električna ogledala?
Da bo potem ful dražje popravilo, ko ti ga veja odlomi??
To govorimo o delovnem stroju, ne pa mestnih "terencih" za čez robnike vozit.


A bejž ? Mam Zetorja za v gmajno, špegli so skoz zloženi, če slučajno niso, je življenska doba 5 minut.
Pol pa lomi take nezložljve,pa kumulativo računaj, al pa dirkaj okol avta.

matobeli ::

Na avtih so vsi zložljivi, razen redkih izjem ki imajo pa večje probleme če pridejo tako blizu drevesa da bi se špegu moral zložit.

Enim se zložijo celo v obe smeri.

IL_DIAVOLO ::

BRBR je izjavil:

stara mama je izjavil:

Dajte no, kater taprav trenc pa je imel in rabi električna ogledala?
Da bo potem ful dražje popravilo, ko ti ga veja odlomi??
To govorimo o delovnem stroju, ne pa mestnih "terencih" za čez robnike vozit.


A bejž ? Mam Zetorja za v gmajno, špegli so skoz zloženi, če slučajno niso, je življenska doba 5 minut.
Pol pa lomi take nezložljve,pa kumulativo računaj, al pa dirkaj okol avta.


Eni imamo cesto v gozdu.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

nejc_nejc ::

Jaz bi Nivo.
S kladvom direkt kleparijo zganjas, ko jo mal ob debla naslonis.
Za na AC, je pa bolj boga.

Zimonem ::

BRBR je izjavil:

stara mama je izjavil:

Dajte no, kater taprav trenc pa je imel in rabi električna ogledala?
Da bo potem ful dražje popravilo, ko ti ga veja odlomi??
To govorimo o delovnem stroju, ne pa mestnih "terencih" za čez robnike vozit.


A bejž ? Mam Zetorja za v gmajno, špegli so skoz zloženi, če slučajno niso, je življenska doba 5 minut.
Pol pa lomi take nezložljve,pa kumulativo računaj, al pa dirkaj okol avta.

Noben Zetor nima električno zložljivih ogledal. Pa po gmajni z traktorjem vlečemo hlodovino po bistveno bolj zaraščenem terenu koder namerava op z avtom in prikolico. Niti ni spraševal za montažo vitla. Ampak poceni zjeban terenec, ki ga mi škoda zapeljati tudi v gmajno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Zimonem ()

Valvoline ::

Touareg 2.5tdi r5 pod pogojem da nima zracnega vzmetenja, ML 270cdi.

nejc_nejc ::

Valvoline je izjavil:

Touareg 2.5tdi r5 pod pogojem da nima zracnega vzmetenja, ML 270cdi.

Ej clovek sprasuje o vsaj pol dzipu in ne o saloncih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nejc_nejc ()

Alfa Dog ::

Fiat Panda 4x4, 1.2 bencinar.
+Ne rjavi, nima večjih hib, izredno majhni stroški lastništva.
-Nima reduktorja niti blokade diffa, ima pa majhen prtljažnik in šibek motor.

WizzardOfOZ ::

Problem s pando je vlečt prikolco z drvmi.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

pandin99 ::

Alfa Dog je izjavil:

Fiat Panda 4x4, 1.2 bencinar.
+Ne rjavi, nima večjih hib, izredno majhni stroški lastništva.
-Nima reduktorja niti blokade diffa, ima pa majhen prtljažnik in šibek motor.

Panda 4x4 ima ful skrajšane prve prestave napram normalni, in blokado diff dodaš lahko (giunto Prometeo Meccanica), 500 kilske prikolce pa s švoh motorčkom vseen vleče BP v dokaj normalne klance

Resničen odg potrebam OPja pa je naj si nabavi en ape 703 ali kaj podobnega in ostane na normalnem avtomobilu za po cesti

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: pandin99 ()

WizzardOfOZ ::

polna prikolica drv je hitro ena tona ali več. tam pa panda že odpove. za drva vozit iz hoste, rabiš vsaj 2 litrskega bencinarja, če nima reduktorja, drgač je tudi vitara z 1.6 motorjem dost, če ima taprav reduktor, še boljš pa če kupi dizla.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

fikus_ ::

1 m3 sveže bukve tehta okrog 730 kg, na prikolico 1x2m in v višino 0,8m = 1,6 Nm3 oz. okrog 1,1 m3 lesa, kar je okrog 830 kg.
(Nm3=normni kubični meter zloženega lesa)

Osebni avto lahko vozi prikolico brez naletne zavore s skupno maso do 750 kg.
Z naletno pa (mislim da) 1300 kg (naj me kdo popravi, nisem prepričan, če je prav).
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

WizzardOfOZ ::

Ja, vse je res. Samo ljudje morajo/mo še upoštevat pravo nosilnost prikolice.

(Moja prikolica je recimo 260cm x 130cm v višino pa naložim 1m, za odpeljat imam pa približno pol kilometra od gozda do hiše in nikjer po asfaltni cesti, vse po kolovozih in makadamih. Koliko gre potem gor bukovne naenkrat?)

Koliko kak avto lahko vleče dobiš v homologaciji zapisano. Je pa 750 omejitev za brez naletne zavore, z naletno je pa vse ostalo kar je prikolic za osebna vozila, ne sme pa presegat NDM, ker potem rabiš že drugo vrsto izpita (EkB al nekaj takega). (jaz imam 680 in 1680 (z naletno zavoro) zapisano v homologaciji)
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Machete ::

krucymucy je izjavil:

Suzuki Vitara je super za tak namen. Ima šasijo, zanesljiv motor in pogon.
Edina slabost po mojem mnenju je pa rjavenje.
Ce šasija in karoserija niso bili dobro zaščiteni, večkrat, je bolj ali manj za na odpad.

Tako da svetujem da pri nakupu dobro pogledaš šasijo, da niso luknje samo premazane s poliestrom in čez "skrito" z zaščitnim slojem.


in poraba. Smo imeli enkrat tam okoli 2002 to doma. Kazalec goriva si lahko dobesedno videl, kako se premika, ko si se peljal..

V italiji je več te 'lovske robe'. Pri nas težko dobiš kaj pamtnega. Poglej za kak rav4, galloper, jimny mogoče.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

WizzardOfOZ ::

Glede na namen ima recimo vitara še nizko porabo. 60 litrov ima tanka, pa komot narediš po terenu 450 kilometrov. To je za po terenu majhna poraba. Sem imel nekoč ferozo s frgazerjem, pa sem s polnim tankom (60l) tudi samo 200km naredil po terenu.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

pandin99 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Moja prikolica je recimo 260cm x 130cm v višino pa naložim 1m, za odpeljat imam pa približno pol kilometra od gozda do hiše in nikjer po asfaltni cesti, vse po kolovozih in makadamih.

Kar pomeni da z manjšim avtom in manjšo prikolico (boga pandica je homologirana za borih 900 kg) bi naredil par poti extra letno za potrebe ogrevanja doma, torej kako urco ali max dve več v celem letu. Nimam pojma pa koliko poti ima OP do svoje parcele.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: pandin99 ()

Valvoline ::

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Evo, s tem lahko vleces 3500kg ce bo treba. Jbg k je 3.2, draga cestnina.
:D

WizzardOfOZ ::

S tem v hosti ne boš ravno veik naredu.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Valvoline ::

WizzardOfOZ je izjavil:

S tem v hosti ne boš ravno veik naredu.

Zakaj da ne? Pac avtomatik, pa to ne pomeni da ne bo slo. Ti imajo vsi elektronski sperovec, asr pa se marsikaj. Se jaz bi ga vzel, ampak takoj predelal v rocni m.

WizzardOfOZ ::

sej avtomatik ni problem. Širina in dolžina avta je.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

TheBlueOne ::

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Tole? Neunicljiva Honda, za popravila ostane ca. 3500EUR. :) Niti nima dosti km...

Zgodovina sprememb…

Mike_Rotch ::

nejc_nejc je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Touareg 2.5tdi r5 pod pogojem da nima zracnega vzmetenja, ML 270cdi.

Ej clovek sprasuje o vsaj pol dzipu in ne o saloncih.


Touarega lahko dobiš z reduktorjem, tapravo, mehansko zaporo zadnjega diferenciala, odličnim traction controlom in 240mm oddaljenosti od tal. Niti vsi "pravi" terenci nimajo zadnjega diff lockerja. Če daš gor spodobne AT gume si praktično neustavljiv.

TheBlueOne ::

5k€ pa je verjetno nekje za tri leta popravil, ce zadeva stane do 5k€. :)

barakus ::

Drva, ki jih jaz tovorim bodo definitivno do 750kg na furo, prej manj. Manjša poraba je prednost predvsem z vidika voženj v mesto, v gozdu nimam daleč, morda 1 km.

Valvoline ::

TheBlueOne je izjavil:

5kEUR pa je verjetno nekje za tri leta popravil, ce zadeva stane do 5kEUR. :)

Touareg mk1 2.5 tdi je dobesedno tenk, res neuniciv terenc. Plocevina ne rjavi, 5 valjni dokaj oldschool PD motor na ketno predelan legendarni 2.5tdi iz audija 100. Kot receno pazis zgolj na to da nima aktivno zracno vzmetenje. Kolega ga ima ze 10+ let, 400k na stevcu, vse original gor samo redni servisi, pa se vsaj 1x na mesec fura po gorskih vukojebinah ter brezpotij. Sure japanci mogoce majo najboljsi 4x4 pogon, ampak kaj ti pomaga ce je plocevina v kurcu, rjavijo se bolj k so vcasih jugeci. Touareg ziher pije precej manj kot vse japonske terence kar poganja bencin, pri offroad modu je to kr nekaj vec deset E na uro.

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

barakus je izjavil:

Drva, ki jih jaz tovorim bodo definitivno do 750kg na furo, prej manj. Manjša poraba je prednost predvsem z vidika voženj v mesto, v gozdu nimam daleč, morda 1 km.

Tuaregu podres zadnje zice al jih das vn pa mas kombi, kamot spravis 1T drv noter al pa se vec ni potrebe po prikolici, tu je velik +.
:D

pandin99 ::

TheBlueOne je izjavil:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Tole? Neunicljiva Honda, za popravila ostane ca. 3500EUR. :) Niti nima dosti km...

NE. To ima cvt s sklopko, zelo verjetno je homologiran za vleko 0 kg oz. fajn neumno bi bilo karkoli vleči z njim.

barakus je izjavil:

Drva, ki jih jaz tovorim bodo definitivno do 750kg na furo, prej manj. Manjša poraba je prednost predvsem z vidika voženj v mesto, v gozdu nimam daleč, morda 1 km.


Panda is calling you!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: pandin99 ()
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Dacia Duster 1.5 dCi AWD vs. VW T-Roc 2.0 TDI 4Motion (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11926674 (5260) BCSman
»

Kratki karavani ? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8811209 (8782) Cruz
»

Nakup SUV / Crossover (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7612513 (10312) TheBlueOne
»

Nakup avta 4x4 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6813717 (10630) krneki0001
»

nov avto - bencinar do 13.000 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7112564 (10083) Gr8t

Več podobnih tem