» »

Zagon el. generatorja - ročni vs. električni?

Zagon el. generatorja - ročni vs. električni?

route ::

Pozdrav,

pri nakupu el. generatorja se odločamo, ali kupiti generator na ročni vžig na potezno vrvico ali pa takega na električni vžig z akumulatorjem in tipko.

Tiste, ki imate lastne izkušnje z enim in/ali drugim prosim za mnenje ozroma kratek opis argumentov za ali proti.

kixs ::

Odvisno kolikokrat ga mislis uporabljat. Ce redkokdaj potem rocno, saj ne rabis se za akumulator skrbet.

fikus_ ::

Če nekajkrat na leto, potem ročni preko vrvice, če tedensko potem električen z aku.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

int47 ::

Precej je odvisno od uporabnika in včasih tudi mesta uporabe.
Nekateri uporabniki morda ne zmorejo ročno zagnati agregata.

Najprej moraš definirat, kaj rabiš:
* Z električnim zaganjačem.
* Z avtomatskim zagonom.

Prvi potrebuje uporabnika za zagon, drugi je primeren za avtomatski zagon v primeru izpada omrežne napetosti.
Preveri tudi kakšen je interval menjave olja. Pri malih hobi agregatih brez oljnega filtra je lahko le 30-50h.

Če agreat nima omrežnega polnilca akumulatorja, nabavi vzdrževalni polnilec za akumulator.

starfotr ::

Tak na vrvico je bolj zanesljiv. Takrat, ko ga rabiš, vžge.

Pri tistem z akujem pa bo ravno ob nepravem času odpovedal aku in potem lahko samo gledaš agregat in kantice goriva poleg.

Agregata ne moreš pognati tako, da ga porineš po hribu navzdol, kot avto.

MadMax ::

Vrvico imajo vsi (dokler govorimo o "hišnih" agregatih ranga par kW).
Zaganjač je zgolj opcija-nadgradnja.

Močnejših (par deset kW) pa na vrvico itak ne moreš vžgat. Še 18-konjski "Tomica" je marsikomu izpahnil kak sklep...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

starfotr ::

Veliki so lahko stacionarni ali pa prenosni.

Velike razlike so v agregagih. Predlagam nakup takega, ki zagotavlja kakovosten servis.

Žal naši slovenski sestavljalci velikih stacionarnih agregatov nimajo ravno slovesa po odzivnosti in zmožnosti reševanja težav.

MadMax ::

Ne vemo še niti ali se kupuje 1kW ali 10 ali 100... Gospodinjstvo/vikend ali podjetje.
Ampak to je kot ponavadi, čimmanj povedat in se nato pustit prosit za dodatne podatke po kapljicah...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

route ::

Hvala za dosedanja mnenja. Res je, da sem podal premalo informacij.

Torej, gre za manjši, prenosni agregat moči od 3 do 5 kW, bencinar, za vikend. Trenutno imam pol leta starega 3 kW, ki je samo na poteg.

Otrok 14 let in žena ga sama ne zmoreta zagnati na poteg, še sam sem imel pred par dnevi težave. Zato iščem varianto za električni zagon, a na prvo žogo z ene strani trdijo, da je električni vžig neuporaben, z druge ga pa priporočajo. Zato povprašujem po dejanskih izkušnjah tistih, ki imajo eno ali drugo oziroma verjetno oboje.

Število vžigov je odvisno od števila izpadov omrežja, zato težko kaj rečem. A recimo, da ni problem testno vžgati agregata vsake 3 mesece za kontrolo, če še dela.


Če strnem:

- prenosni agregat 3-5 kW,
- 1f ali 3f še ne vem,
- ročni zagon + el. vžig,
- bencinar,
- občasni zagon, nekajkrat letno,
- dodatni polnilec ne bo problem,
- naj bi omogočal, da ga zažene slabotnejša oseba,
- o tem, kateri imajo dober servis in kateri ne, nimam pojma (še),
- zaželjeno čim tišji,
- zaželjeno, da je delno na kolesih,
- inverterski, primeren za priklop računalnikov, TV, hladilnika, ..


Če je še kak detajl morebiti pomemben, vprašajte..

Lp route

MadMax ::

Glede vžiga, poleg samega agregata (Hondo bo lahko vžgal otrok, nekega čudnega kitajca pač ne, analogno vrtni kosilnici) ima ogromno veze tudi bencin: 2-3 leta star bo delal neprimerno več težav kot kak mesec-dva star. Spet analogno kosilnici, veliko pa pomaga "benzin-stabilizator".
Najcenejši imajo tudi težave v mrazu, tu ni pomoči, vikendi ponavadi nimajo "daljinskega vžiga kurjave", sploh če je za to predhodno treba zalaufat agregat... :)

Akumulator pač rabi vzdrževanje, škoda razpredat o tem.
Ena možnost je montirat konektor v stilu tistega na električnih viličarjih, pa imaš aku doma na vzdrževanju, vzameš s sabo ko greš na vikend.
V vsakem primeru neko dodatno delo in skrb.

1f/3f: 3f, obremenjen le 1f, na tej eni fazi zmore slabo tretjino nazivne moči. Za vikend (oz. če ne res rabiš 3f) torej nekako primernejša 1f izvedba, pač obremeniš kolikor rabiš, do nazivne.

Honda EU22i npr. izpolnjuje večino ostalih zadev: inverter, na kolesih ne rabi bit ker ga 14 letnik nosi b.p., servis je, najtišji, zagon ni problematičen (naša tamala ga je pri 11 letih vžgala) nima pa električnega vžiga, pa le dobra 2kW zmore (kar pa za vikend dejansko ne bi smel bit problem, jaz sem z njim poganjal fleksarco, po yt imaš tudi poganjanje klim in hladilnika hkrati). Morda premisliš o potrebi po 5kW... (ker omenjena pelje scat 5kW čungalungo obremenjeno na eno fazo)
Ne vem pa kako se obnesejo kitajski derivati, vizualno navzven enaki, cena 1/3...

Edino kar bi morda moral bit pozoren, čeprav 2T so praviloma le une igrače pod 1kW: 4T naj bo. Mešanica je še slabša za vzdrževanje kot čisti bencin. Pa čistega lahko po enem letu zliješ iz kanistra v avto, pa nabaviš svežega, brez izgub. S pripravljeno mešanico je to malo težje...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MadMax ()

starfotr ::

Honda je zakon.

Lahko gledaš tudi firmo Pramac ali pa kitajsko kopijo Honde (Kipor).

hojnikb ::

lahko si pa kupiš en solarni panel in primerne baterije (kakšne lifepo4). Začetna investicija bo večja, bo pa kasneje precej manj tezav in operativnih stroškov. Na konc dneva je elektrika iz generatorja precej draga, ko upoštevaš gorivo in vzdrzevanje.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Zimonem ::

starfotr je izjavil:

Honda je zakon.

Lahko gledaš tudi firmo Pramac ali pa kitajsko kopijo Honde (Kipor).

Kipor je blagovna znamka. Za Hondo dela agregate Loncin in idneticne prodaja naprej.

hojnikb je izjavil:

lahko si pa kupiš en solarni panel in primerne baterije (kakšne lifepo4). Začetna investicija bo večja, bo pa kasneje precej manj tezav in operativnih stroškov. Na konc dneva je elektrika iz generatorja precej draga, ko upoštevaš gorivo in vzdrzevanje.
Bejz , no bejž in potem predstavljaš foltovoltaiko tam kjer rabiš štrom ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Zimonem ()

MadMax ::

Najdražje je, ko ti vikend temeljito "pospravijo" brazilci ali podobna manjšina...
20-kilsko Hondico prineseš vsakokrat s sabo v roki, pa je... Karkoli pa puščaš tam (tudi TV) pa zna dobit noge.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

TheBlueOne ::

Vikend, ki potrebuje agregat je verjetno v planinah? Tam pa se nisem videl kaksnih ""brazilcev" ali podobne manjsine". Kaj jih nekateri vidite povsod?

Vikend ti prej oberejo lokalni froci.

MadMax ::

Ti si pač "sita vrana"...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Colt1911 ::

Vprašaj kakšnega kmeta ki ima BCS kosilnico, da te nauči kako zagnati motor. Ko znaš je enostavno in ga lahko zažene tudi malo večji otrok , kaj šele ženska.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

električni agregat za PC

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
485672 (3573) matobeli
»

POMOC: Električni Agregat (generator)

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
3824695 (4861) DeeCoy
»

Vse o agregatih (strani: 1 2 )

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
8235319 (26983) int47
»

vprašanje glede nule (N) (strani: 1 2 )

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
7920869 (19045) lovro535v2
»

Dizel agregat za centralno

Oddelek: Loža
3310064 (4714) energetik

Več podobnih tem