Forum » Loža » Katero spletno trgovino za nakup živil priporočate?
Katero spletno trgovino za nakup živil priporočate?
PINki ::
Razmišljam, da bi začel naročati dostavo živil, vendar ne vem za katerega trgovca se odločiti. Špar, Tuš, Mercator...? Je kdo že naročal in priporoča katerega trgovca bolj kot drugega? Kako je s karticami ugodnosti in ali so cene enake kot v fizičnih trgovinah ali so morda dražje ali celo ugodnejše? Če je kdo že raziskal trg glede tega.
Zasledil sem tudi trgovino Kvibo, ki prodaja tudi fizičnim osebam.
Delite kakšno izkušnjo.
Zasledil sem tudi trgovino Kvibo, ki prodaja tudi fizičnim osebam.
Delite kakšno izkušnjo.
Nikonja ::
Parkrat v Sparu in Leclercu (dokler so imeli spletno trgovino) ampak ker živim v Lj dostkrat mi je lažje kr vsest se v avto in se zapeljat do večje štacune, predvsem ker nimajo celega asortimana v spletnih trgovinah in si zmeraj prisiljen na kompromise. Občasno pa pride prav.
feryz ::
Odločiš se za vse štacune.
Saj te nič ne boli. Naklikaš, plačaš, izbereš dan in uro dostave in prevzameš.
Popusti in ostalo veljajo enako kot da bi kupil v trgovini.
Saj te nič ne boli. Naklikaš, plačaš, izbereš dan in uro dostave in prevzameš.
Popusti in ostalo veljajo enako kot da bi kupil v trgovini.
predi ::
Jaz uporabljam Tuš enkrat tedensko že več kot leto, ampak ga odsvetujem vsakemu, ki me povpraša po tem. Zaradi njihove spletne aplikacije za naročanje. Njihovo spletno trgovino je naredil nekdo, ki takšne trgovine več kot očitno še nikoli ni implementiral. Od začetka pandemije je zadeva v "beta", pestijo pa jo povsem enake težave. Takšne že javljene. Skozi čas pa zadeva postaja slabša, ne boljša.
Iskanje izdelkov je enostavno prenaporno. Imajo glavni in quick search (samo-dokončevanje vnosov), ki mečeta ven različne rezultate; glavni včasih ne najde nič, quick pa ti jih zlista (lahko tudi obratno). Če ne najde nič izdelkov, pa veš, da so, moraš poskusit s forami, ki jih zna vsak junior QA tester: brez šumnikov, z veliko začetnico, trailing space, ipd.
Ko greš po kategorijah izdelkov imajo drill-down filtre (gumb, kjer piše recimo "Piščančje meso" pod kategorijo "Meso"), ki včasih delujejo, včasih pa ti zagrenijo življenje. Mislim, da jih potem upošteva pri naslednjem iskanju in seveda dobiš 0 rezultatov. Ne vem.
Vsake toliko časa zadeva crashne na tak način, da ti je onemogočeno iskanje, hkrati pa ne moreš scrollat gor/dol. Celoten page je potrebno ponovno naložit. Enkrat se mi je to dogajalo ob poskusu spremembe naročila, tako da sem se lahko potem samo obrisal pod nosom.
Spreminjanje količin direktno na strani (side-menuju) s košarico, je dokaj rizično. Včasih se ti counter spremeni, včasih pa tudi ne, včasih naredi popoln rollback v ozadju.
Najhujše, kar se mi je zgodilo (enkrat), je bil izbris celotne košarice po tem, ko sem kakih 45 minut brskal za njihovimi izdelki. Šlo je vsaj ~25 izdelkov. Kaj takega se enostavno ne sme nikoli zgoditi, beta gor ali dol. Najbolj bizarna izkušnja je bil bug na Androidu, ko je, če si long tappal backspace za izbris teksta v iskalnem polju, podvajalo vneseni string... Aja, pa zelo dolgo je prikaz quick search rezultatov požiral vnesene znake pri hitrem tipkanju in jih metal v void. Sem že skoraj bil prepričan, da mi crkuje tipkovnica.
Ne moreš si narediti liste priljubljenih izdelkov - naredijo ti ga oni, zraven pa počijo stvari, ki jih še nikoli nisi kupil (in jih tudi nikoli ne boš kupil). Popolnoma random. Tudi če nekaj kupiš vsakič, lahko naslednjič izgine iz začetne strani. Lahko pa ponoviš celoten nakup iz zgodovine nakupov - to pa ja. Ker to rabim, isto košarico vsak eden. Karkoli.
Med mobile (Android) in to spletno aplikacijo ni nobene povezave - če hočeš akcijske cene moraš najprej čez letake na Androidu, si zabeležit kaj boš kupil, nato pa jovo na novo še v spletni trgovini.
Popusti, ki se upoštevajo so tisti, ki jih imajo na letakih, Tuš klub in Mojih 10 (oboji so vidni pri cenah v spletni trgovini). Kupone pozabi. Tuš drogerija letak pozabi. Gnar pozabi - to dajo samo za vračilo. Konec leta dajo kodo za do 3-8€ popusta. Nad 40€ ne zaračunajo dostave. Uro dostave lahko izbereš samo v dvo-urnih intervalih čez dan, recimo od 16:00 - 18:00. Dostavljavec pokliče, ko je pri tebi, prej pa dobiš SMS z okvirnim časom dostave znotraj izbranega intervala. Pri sebi ima POS terminal. Vnaprej še nikoli nisem plačal, je pa tudi to možno. Vsake toliko dodajo kak promocijski izdelek. Na zadnje je bil to en sladoledni kornet za katerega smo se potem stepli doma.
Pri praktično vsakem nakupu česa ni na zalogi, je čez ali blizu roka uporabnosti, ipd. za kar vedno pokličejo in dajo zraven oz. menjajo samo, če dovoliš. Zelo redko se zgodi, da kak hitro pokvarljiv izdelek (sadje, zelenjava) konča pri tebi gnil, ampak to se lahko kaj hitro zgodi tudi, ko nabiraš sam (ker v času nakupa ni vidno). Redko na blagajni naredijo kakšno napako, pozabijo kak popust, dobiš dva kruha namesto enega, ipd., kar se rešuje prek tehnične podpore.
Jaz vztrajam samo zato, ker se mi res ne da hodit po trgovini, v Mariboru pa je konkurenca samo Mercator, ki pa se mi je vedno zdel dražji. Definitivno se da čez priti ceneje in kvalitetnejše s fizičnimi nakupi v več različnih trgovinah. Ampak ne s kavča. Prej sem bil redna stranka v Sparu in Hoferju, v Tuš nisem šel praktično nikoli.
Če vseeno potrebuješ referral za prvi nakup, ti ga dam na ZS (prvi nakup 5€ popusta zate in zame pri naslednjem nakupu, se mi zdi).
Iskanje izdelkov je enostavno prenaporno. Imajo glavni in quick search (samo-dokončevanje vnosov), ki mečeta ven različne rezultate; glavni včasih ne najde nič, quick pa ti jih zlista (lahko tudi obratno). Če ne najde nič izdelkov, pa veš, da so, moraš poskusit s forami, ki jih zna vsak junior QA tester: brez šumnikov, z veliko začetnico, trailing space, ipd.
Ko greš po kategorijah izdelkov imajo drill-down filtre (gumb, kjer piše recimo "Piščančje meso" pod kategorijo "Meso"), ki včasih delujejo, včasih pa ti zagrenijo življenje. Mislim, da jih potem upošteva pri naslednjem iskanju in seveda dobiš 0 rezultatov. Ne vem.
Vsake toliko časa zadeva crashne na tak način, da ti je onemogočeno iskanje, hkrati pa ne moreš scrollat gor/dol. Celoten page je potrebno ponovno naložit. Enkrat se mi je to dogajalo ob poskusu spremembe naročila, tako da sem se lahko potem samo obrisal pod nosom.
Spreminjanje količin direktno na strani (side-menuju) s košarico, je dokaj rizično. Včasih se ti counter spremeni, včasih pa tudi ne, včasih naredi popoln rollback v ozadju.
Najhujše, kar se mi je zgodilo (enkrat), je bil izbris celotne košarice po tem, ko sem kakih 45 minut brskal za njihovimi izdelki. Šlo je vsaj ~25 izdelkov. Kaj takega se enostavno ne sme nikoli zgoditi, beta gor ali dol. Najbolj bizarna izkušnja je bil bug na Androidu, ko je, če si long tappal backspace za izbris teksta v iskalnem polju, podvajalo vneseni string... Aja, pa zelo dolgo je prikaz quick search rezultatov požiral vnesene znake pri hitrem tipkanju in jih metal v void. Sem že skoraj bil prepričan, da mi crkuje tipkovnica.
Ne moreš si narediti liste priljubljenih izdelkov - naredijo ti ga oni, zraven pa počijo stvari, ki jih še nikoli nisi kupil (in jih tudi nikoli ne boš kupil). Popolnoma random. Tudi če nekaj kupiš vsakič, lahko naslednjič izgine iz začetne strani. Lahko pa ponoviš celoten nakup iz zgodovine nakupov - to pa ja. Ker to rabim, isto košarico vsak eden. Karkoli.
Med mobile (Android) in to spletno aplikacijo ni nobene povezave - če hočeš akcijske cene moraš najprej čez letake na Androidu, si zabeležit kaj boš kupil, nato pa jovo na novo še v spletni trgovini.
Popusti, ki se upoštevajo so tisti, ki jih imajo na letakih, Tuš klub in Mojih 10 (oboji so vidni pri cenah v spletni trgovini). Kupone pozabi. Tuš drogerija letak pozabi. Gnar pozabi - to dajo samo za vračilo. Konec leta dajo kodo za do 3-8€ popusta. Nad 40€ ne zaračunajo dostave. Uro dostave lahko izbereš samo v dvo-urnih intervalih čez dan, recimo od 16:00 - 18:00. Dostavljavec pokliče, ko je pri tebi, prej pa dobiš SMS z okvirnim časom dostave znotraj izbranega intervala. Pri sebi ima POS terminal. Vnaprej še nikoli nisem plačal, je pa tudi to možno. Vsake toliko dodajo kak promocijski izdelek. Na zadnje je bil to en sladoledni kornet za katerega smo se potem stepli doma.
Pri praktično vsakem nakupu česa ni na zalogi, je čez ali blizu roka uporabnosti, ipd. za kar vedno pokličejo in dajo zraven oz. menjajo samo, če dovoliš. Zelo redko se zgodi, da kak hitro pokvarljiv izdelek (sadje, zelenjava) konča pri tebi gnil, ampak to se lahko kaj hitro zgodi tudi, ko nabiraš sam (ker v času nakupa ni vidno). Redko na blagajni naredijo kakšno napako, pozabijo kak popust, dobiš dva kruha namesto enega, ipd., kar se rešuje prek tehnične podpore.
Jaz vztrajam samo zato, ker se mi res ne da hodit po trgovini, v Mariboru pa je konkurenca samo Mercator, ki pa se mi je vedno zdel dražji. Definitivno se da čez priti ceneje in kvalitetnejše s fizičnimi nakupi v več različnih trgovinah. Ampak ne s kavča. Prej sem bil redna stranka v Sparu in Hoferju, v Tuš nisem šel praktično nikoli.
Če vseeno potrebuješ referral za prvi nakup, ti ga dam na ZS (prvi nakup 5€ popusta zate in zame pri naslednjem nakupu, se mi zdi).
jabe ::
ene dvakrat sem pri sparu vzela. med samoizolacijam ipd... ni vsega na voljo, na kar sem navajena v svoji lokalni štacuni, "enakovradnih" menjav ne maram (pač sem tako narejena, do kupim vedno točno to in to mleko in ta in ta sir ipd). mensezdi nekega kupona (joker ali kaj je takrat bil) nisem mogla uveljavljati. Za ostale ne vem.
Drugače pa super. Nabavila itak toliko, da je bila poštnina zastonj, pripeljali so v dogovorjenem časovnem intervalu.
Sicer mi ni nadomestek za štacuno, me pa mika da bi se navadila na to, kadar gre za težke zadeve. platoji mleka, cocakole, piva,...
Drugače pa super. Nabavila itak toliko, da je bila poštnina zastonj, pripeljali so v dogovorjenem časovnem intervalu.
Sicer mi ni nadomestek za štacuno, me pa mika da bi se navadila na to, kadar gre za težke zadeve. platoji mleka, cocakole, piva,...
Likalnik ::
tudi jaz sem sedaj med pandemijo začel bolj konzumirat ta spletna naročila tudi za hrano....meni je načeloma vseeno katera trgovino...imel sem edino manjšo težavo z Mercator-jem...glede zbiranja pik/nalepk...ob nakupu nisem dobil nalepk...ker se kao preko spleta te nalepke ne dajejo ampak se neki na kartico prenaša (moraš kartico prej vpisati)...uglavnem zbiral sem nalepke za tiste Smeg nože in naročil konkretno robe...in nisem dobil takrat nalepk....sem klical v Mercator pa niso nič kaj hoteli pomagati...
pač načeloma ne zbiram teh nalepk....ampak ravno sedaj sem jih in jih nisem dobil.:)
drugače pa zadeva kar se mene tiče špila...cene so iste kot v trgovini...še najbolj se splača preko spleta kupovati razne sokove, pire, radenske itd...te težje stvari...pač ti ni treba trogat vse te težke robe.
pač načeloma ne zbiram teh nalepk....ampak ravno sedaj sem jih in jih nisem dobil.:)
drugače pa zadeva kar se mene tiče špila...cene so iste kot v trgovini...še najbolj se splača preko spleta kupovati razne sokove, pire, radenske itd...te težje stvari...pač ti ni treba trogat vse te težke robe.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Likalnik ()
predi ::
V Mariboru je zdaj tudi Spar Online z dostavo na dom. Sem kakšna dva tedna nazaj poskusil s tem namesto s Tušem, pa nisem zdržal niti pol ure. Katastrofalna uporabniška izkušnja.
Že takoj prvi korak, torej registracija na spletno stran s Spar kartico (imam jo že od prej), čista polomija. Kot na vsaki novi spletni strani, sem izbral samo nujne piškotke, kar ti prepreči izvedbo registracije. Enostavno ne moreš potrditi obrazca, ki se pojavi po vnosu podatkov o kartici - ob kliku na ustrezen gumb se ni zgodilo popolnoma nič. Šele ko sem ponovno pregledal soglasja za piškotke, sem opazil, da niso izbrani "funkcionalni" piškotki. Ko sem to spremenil je šlo naprej. Izgubil sem vsaj petnajst minut s tem. Kako bi šlo kakšni babici ali dedku, ne vem. Kakšen cepec implementira kaj takega, mi ni jasno. Registracija menda ja spada pod nujno funkcionalnost takšne spletne strani. Sploh pa je treba tako situacijo predvideti in opozoriti uporabnika na neskladje, takrat ko se zadeva zgodi.
Začnem z nakupom (preko PC-ja). S Tuša sem navajen najprej pregledati izdelke v akciji (katalog). Vsi taki izdelki so tam v eni kategoriji in greš na enem mestu čez vse, z možnostjo dodatnih filtrov (sicer ne deluje vedno, ampak pustimo zdaj to). Vidim, da na Spar Online ne moreš brskati drugače kot po splošnih pred-izbranih kategorijah (sadje, meso, ipd.), kar velja tudi za akcije - lahko filtriraš, da pokaže samo tisto kar je v akciji, ampak moraš vseeno najprej izbrati tudi splošno kategorijo. Problem pa je, da en izdelek lahko pripada več kategorijam hkrati. To pomeni, da greš N-krat čez enak izdelek v akciji v različnih kategorijah in čisto brez potrebe s tem izgubljaš čas. To podvajanje se zgodi praktično v vseh kategorijah, ki jih je koliko, petnajst? Totalno zgrešen koncept. Poleg tega gledaš med akcijskimi tudi izdelke, ki so "trajno znižani", torej dejansko izdelke po običajni ceni, ki jih je ogromno.
Iskalnik deluje dobro. Ampak, če ne veš kaj iščeš, ti to prav nič ne pomaga. Kot recimo v primeru, ko dve leti nisi bil v Sparu in sploh ne veš kaj ponujajo.
Uporabniški vmesnik je na splošno pod standardom. V mojem primeru so bili prikazani po trije, štirje izdelki v vrstici. Največji del vsakega kvadratka z izdelkom zavzema slika, kar je načeloma ok. Ampak ne na način, da je zaradi tega besedilo čisto majhno. Na vrhu je ime izdelka, ki se nekako izgubi v poplavi drugega, spodaj pa je majhna cena - in to bela pisava na rdeči podlagi (najslabša možna kombinacija za slabovidne). Ko daš izdelek v košarico, ni v kvadratku nikjer indikatorja, da je zadeva v košarici in koliko kosov imaš - vidiš samo seštevek vseh izdelkov v košarici na vrhu strani, torej moraš pregled opraviti tam. Totalno neuporabno. Vsak klik na posamezen izdelek privede do male katastrofe. Informacije o izdelku so sicer super s podrobnimi opisi. Ampak nazaj pa več ne moreš - ko greš nazaj, izgubiš trenutno pozicijo v kategoriji (kot bi ravno kliknil na nanjo) in gremo jovo na novo scrollat to tja, kjer si bil prej. Pa kaj je narobe z vami? A uživate v trpinčenju uporabnikov?
V glavnem, nakupa nisem nikoli zaključil, ker mi je dvignilo pisker ob vseh teh zablodah. Mater, prej bi bil konec, če bi se zapeljal v fizično trgovino. Kje je tu logika?
Tuš je medtem postal kar uporaben, čeprav par zadev ostaja. Upam, da ga pri združitvi z Mercatorjem ne uničijo.
Še vedno mi ni jasno, zakaj rednih posebnih popustov (10% na cel nakup, -25% na posamezen izdelek) ne moreš koristiti prek spleta ne pri Tušu ne pri Sparu. Kaj za vraga je razlika med obiskom v fizični in spletni trgovini s tega vidika? Tuš sicer tu in tam ponudi kak bonbonček v obliki žetonov ali kod s popustom, ampak to ni isto.
Že takoj prvi korak, torej registracija na spletno stran s Spar kartico (imam jo že od prej), čista polomija. Kot na vsaki novi spletni strani, sem izbral samo nujne piškotke, kar ti prepreči izvedbo registracije. Enostavno ne moreš potrditi obrazca, ki se pojavi po vnosu podatkov o kartici - ob kliku na ustrezen gumb se ni zgodilo popolnoma nič. Šele ko sem ponovno pregledal soglasja za piškotke, sem opazil, da niso izbrani "funkcionalni" piškotki. Ko sem to spremenil je šlo naprej. Izgubil sem vsaj petnajst minut s tem. Kako bi šlo kakšni babici ali dedku, ne vem. Kakšen cepec implementira kaj takega, mi ni jasno. Registracija menda ja spada pod nujno funkcionalnost takšne spletne strani. Sploh pa je treba tako situacijo predvideti in opozoriti uporabnika na neskladje, takrat ko se zadeva zgodi.
Začnem z nakupom (preko PC-ja). S Tuša sem navajen najprej pregledati izdelke v akciji (katalog). Vsi taki izdelki so tam v eni kategoriji in greš na enem mestu čez vse, z možnostjo dodatnih filtrov (sicer ne deluje vedno, ampak pustimo zdaj to). Vidim, da na Spar Online ne moreš brskati drugače kot po splošnih pred-izbranih kategorijah (sadje, meso, ipd.), kar velja tudi za akcije - lahko filtriraš, da pokaže samo tisto kar je v akciji, ampak moraš vseeno najprej izbrati tudi splošno kategorijo. Problem pa je, da en izdelek lahko pripada več kategorijam hkrati. To pomeni, da greš N-krat čez enak izdelek v akciji v različnih kategorijah in čisto brez potrebe s tem izgubljaš čas. To podvajanje se zgodi praktično v vseh kategorijah, ki jih je koliko, petnajst? Totalno zgrešen koncept. Poleg tega gledaš med akcijskimi tudi izdelke, ki so "trajno znižani", torej dejansko izdelke po običajni ceni, ki jih je ogromno.
Iskalnik deluje dobro. Ampak, če ne veš kaj iščeš, ti to prav nič ne pomaga. Kot recimo v primeru, ko dve leti nisi bil v Sparu in sploh ne veš kaj ponujajo.
Uporabniški vmesnik je na splošno pod standardom. V mojem primeru so bili prikazani po trije, štirje izdelki v vrstici. Največji del vsakega kvadratka z izdelkom zavzema slika, kar je načeloma ok. Ampak ne na način, da je zaradi tega besedilo čisto majhno. Na vrhu je ime izdelka, ki se nekako izgubi v poplavi drugega, spodaj pa je majhna cena - in to bela pisava na rdeči podlagi (najslabša možna kombinacija za slabovidne). Ko daš izdelek v košarico, ni v kvadratku nikjer indikatorja, da je zadeva v košarici in koliko kosov imaš - vidiš samo seštevek vseh izdelkov v košarici na vrhu strani, torej moraš pregled opraviti tam. Totalno neuporabno. Vsak klik na posamezen izdelek privede do male katastrofe. Informacije o izdelku so sicer super s podrobnimi opisi. Ampak nazaj pa več ne moreš - ko greš nazaj, izgubiš trenutno pozicijo v kategoriji (kot bi ravno kliknil na nanjo) in gremo jovo na novo scrollat to tja, kjer si bil prej. Pa kaj je narobe z vami? A uživate v trpinčenju uporabnikov?
V glavnem, nakupa nisem nikoli zaključil, ker mi je dvignilo pisker ob vseh teh zablodah. Mater, prej bi bil konec, če bi se zapeljal v fizično trgovino. Kje je tu logika?
Tuš je medtem postal kar uporaben, čeprav par zadev ostaja. Upam, da ga pri združitvi z Mercatorjem ne uničijo.
Še vedno mi ni jasno, zakaj rednih posebnih popustov (10% na cel nakup, -25% na posamezen izdelek) ne moreš koristiti prek spleta ne pri Tušu ne pri Sparu. Kaj za vraga je razlika med obiskom v fizični in spletni trgovini s tega vidika? Tuš sicer tu in tam ponudi kak bonbonček v obliki žetonov ali kod s popustom, ampak to ni isto.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Katera spletna trgovina za zivilaOddelek: Loža | 4103 (1053) | noob96 |
» | Mercator online nakup (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 10848 (6468) | LeQuack |
» | Nakup preko Spar online (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 14169 (7448) | Mehmed |
» | Pametno nakupovanje (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 12820 (10519) | HappyPills |
» | Nakupovanje v Lidlu (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 44512 (30896) | Machete |