» »

Pošta Slovenija - Carina in nateg

Pošta Slovenija - Carina in nateg

1 2
3
4

Machete ::

Živjo, ne najdem bližje teme..

Imate kake zastoje s strani nemškega DHL zadnje dni, tedne?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Machete ::

Kaj se dogaja!!!???
Pošiljke se ne premikajo. Se vam dostave dogajajo normalno?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Mato989 ::

Meni je na carini šlo skozi sem plačal ampak od torka ni premika prikazanega.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Machete ::

Jaz imam težavo tudi v notranjem prometu. Samo ni pametne teme za rantat, edino ta je bila pri roki.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Mato989 ::

Jaz sem dobil v SLO pošiljko z USA se je 18.4 ustavila na carini smo rešili sem plačal 28.4. sem preusmeril takoj pošiljko direkt na pošto ker sem mislil da me ne bo doma in bo prehitro prišla, in še zdaj kaže zadnji vnos 18.4. zadržana na carini... pač fail od pošte.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

LeQuack ::

Machete je izjavil:

Kaj se dogaja!!!???
Pošiljke se ne premikajo. Se vam dostave dogajajo normalno?


Najbrž so na kolektivnem dopustu zaradi praznikov.
Quack !

Machete ::

Besedi Pošta pa kolektivni dopust ne gresta skupaj. Ni to 'Majlo keramičarstvo' S.P.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

LeQuack ::

Ni to Amerika kjer se pošta vsak dan dostavlja. Pri nas je lagano.
Quack !

Machete ::

Katastrofalen način obveščanja.
2x so me obvestili o prispeli pošiljki (iz USA) na fakin napačno številko, ki jo je pošiljatelj napisal na etiketo.
In sedaj vrnili nazaj v USA.
Nesprejemljivo. Tudi da nimajo baze strank, ki smo že (100x) uvažali karkoli in bi malo pregledali kontakte, če nimajo odziva.
To bi moralo biti stirktno in vedno pisno na dom (kar tudi delajo), ne pa malo na sms, malo na e-mail malo nikakor.
Torej, če pošiljatelj zafrkne eno cifro ali črko v emailu, pošiljke ne dobiš, čeprav je edini verodostojen napotek za pošto NASLOV DOSTAVE.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

Machete ::

Gledam še enkrat, možno je, da so celo oni (pošta, uvozna izpostava) zajebali telofnsko pri vpisovanju.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

fikus_ ::

Ko bi vedel, koliko se jih zaradi carinjenja ne oglasi carini ter pustijo, da se paket vrne, še tukaj na ST nekateri o tem pišejo. Če je pa na paketu napačna št. pa ni krivda carine.
2x se verjetno niso zmotili pri telefonski.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Machete ::

To je totalno sfaljen sistem. Da nimajo baze strank in pretekle uvoze / neodzive / zavrnitve / podatke notri, je za leto 2025 sramota.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Vanich ::

Machete je izjavil:

To je totalno sfaljen sistem. Da nimajo baze strank in pretekle uvoze / neodzive / zavrnitve / podatke notri, je za leto 2025 sramota.


Hahhaha! Če bi ti le vedel, koliko carino boli kurac zate in za tvoj paket...:))
Dol jim visi. Verjemi, delam z njimi vsak dan.

Samael ::

Shraniti prejemnika v bazo strank? A ne vidiš nič napačnega v tem?
Samael != Samuel

fikus_ ::

Zakaj bi imeli bazo strank?! Še eno dodatno delo, strošek, odgovornost,...
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Machete ::

Sori, ker razmišljam podjetno in v korist stranke.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Pithlit ::

Samael je izjavil:

Shraniti prejemnika v bazo strank? A ne vidiš nič napačnega v tem?

Če je stvar izvedena na opt-in... problema ni (z nekega etičnega vidika).

Če je opt-out (ali pa, boh ne daj, brez kakršnekoli vednosti) pa je.
Life is as complicated as we make it...

Machete ::

Samael je izjavil:

Shraniti prejemnika v bazo strank? A ne vidiš nič napačnega v tem?

NE? Komj pa čakam, da mi ti razložiš.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Pithlit ::

Machete je izjavil:

Sori, ker razmišljam podjetno in v korist stranke.

Hja če razmišljaš da bi te oni kr sami dodal v neko bazo (točno tako se bere tvoj zapis), pol ne razmišljaš v korist stranke.

Še Ryanair ne dela tega.
Life is as complicated as we make it...

Samael ::

Pithlit je izjavil:

Samael je izjavil:

Shraniti prejemnika v bazo strank? A ne vidiš nič napačnega v tem?

Če je stvar izvedena na opt-in... problema ni (z nekega etičnega vidika).

Če je opt-out (ali pa, boh ne daj, brez kakršnekoli vednosti) pa je.


Prejemnik?
Pošiljatelj je tisti, ki naroči in plača dostavno storitev, ki lahko v primeru izgube uveljavja zahtevke in podobno.

Prejemnik je po drugi strani kdorkoli, ki ga posiljatelj napiše na ovojnico. Ali kartico z morja. Ali reklami letak.
Zakaj bi kdorkoli vodil databazo o prejemnikih?
Samael != Samuel

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Samael ()

sealcradle ::

Ja, če naročiš paket in te ne najdejo iz prve, je bolje da ga pošljejo nazaj, da ne bi slučajno kakšnega GDPR kršili. Žal smo tu, ja.

Machete ::

Če je vse to taka težava, potem naj ne delajo bližnjic z emaili in smsi.
Na paketu je bil moj naslov, pravi naslov.
Paketa, katerega poštnino sem že plačal nisem dobil in se vrača na stroške države za pošiljanje.
Samo jaz tu vidim problem?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Samael ::

Machete je izjavil:

Samael je izjavil:

Shraniti prejemnika v bazo strank? A ne vidiš nič napačnega v tem?

NE? Komj pa čakam, da mi ti razložiš.

Zato ker kot prejemnik do prejema posiljke nisi v ne poslovnem, ne taksnem ne drugacnem razmerju z dostavno sluzbo.

To, da se jaz malo hecam in ti posljem kos opeke, tebe nima kaj shranjevati v databazo pošte.
Jaz sem tisti, ki sem naročnik te storitve pošti, sprejel pogoje storitve in zanjo plačal, ne ti.
Ce res ne vidis nic narobe v tem da te moje dejanje vrze in shrani proti tvojem izrecnem soglasju v neko databazo ti jaz ne morem pomagati.
Do prejema je lastnik posiljke posiljatelj ne prejemnik.
Samael != Samuel

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Samael ()

velikBrokoli ::

Kaj če človek nima emaila ali telefonske številke? Preprosto ne more naročiti paketa izven EU?

sealcradle ::

Država bi res morala biti samo regulator, _vsi_ izvajalci pa privat subjekti, ki jih država glede kakovosti drži za jajca. Tako pa je kot je in sebi veje ne žagaš.

Oni so nekam poslali SMS, več jih ne briga. Ni potrebe.

kixs ::

Vsem se jebe... meni je enkrat edina teta na manjsi posti, kjer sem bil verjetno skoraj vsak dan pri njej zaradi ali prejema ali oddaje posiljk v tujino, paket, ki je imel vse podatke, le hisne stevilke ne, zavrnila takoj ob prejemu. Ker sem imel stevilko za sledenje, sem sel na posto in odsel z dolgim nosom. Paket je se isti dan sel nazaj na avion...

Samael ::

velikBrokoli je izjavil:

Kaj če človek nima emaila ali telefonske številke? Preprosto ne more naročiti paketa izven EU?

Ja, zadnjih par let vse dostavne sluzbe zahtevajo telefonsko stevilko za mednarodne posiljke.
Mislim, da je bila PS celo ena zadnjih, ce ne zadnja, kjer so mi zaceli zapenjati s tem, z obrazložilom, da to ni na njih ampak drugi strani, ki ne bo dostavila posiljke brez navedene telefonske stevilke (mail je opcijsko).
Samael != Samuel

darkolord ::

Na moja.posta.si lahko dodaš svojo telefonsko notri in se ti potem na portalu + mailu pojavijo tvoje prihajajoče pošiljke. Če se je pošiljatelj zatipkal pri številki, pa to seveda ne pomaga ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Pithlit ::

Samael je izjavil:

Pithlit je izjavil:

Samael je izjavil:

Shraniti prejemnika v bazo strank? A ne vidiš nič napačnega v tem?

Če je stvar izvedena na opt-in... problema ni (z nekega etičnega vidika).

Če je opt-out (ali pa, boh ne daj, brez kakršnekoli vednosti) pa je.


Prejemnik?
Pošiljatelj je tisti, ki naroči in plača dostavno storitev, ki lahko v primeru izgube uveljavja zahtevke in podobno.

Prejemnik je po drugi strani kdorkoli, ki ga posiljatelj napiše na ovojnico. Ali kartico z morja. Ali reklami letak.
Zakaj bi kdorkoli vodil databazo o prejemnikih?

Again, z opt-in problema ni. Se naročiš na storitev in to je to. Tko kot se naročiš na Vroči Kaj, ali pa se registriraš na Slo-Tech.
Life is as complicated as we make it...

Machete ::

velikBrokoli je izjavil:

Kaj če človek nima emaila ali telefonske številke? Preprosto ne more naročiti paketa izven EU?


Ravno to je v bistvu nastavek za moj problem, če obojega nimaš ali ni napisano, ti obvestilo lepo pošljejo po pošti na naslov isti kot je na pošiljki.
Če je pa kjerkoli typo v mailu ali telfonski, pa paketa preprosto ne dobiš.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

Samael ::

sealcradle je izjavil:

Ja, če naročiš paket in te ne najdejo iz prve, je bolje da ga pošljejo nazaj, da ne bi slučajno kakšnega GDPR kršili. Žal smo tu, ja.


Ja, seveda. To je vsekakor boljše, kot da bi masovno shranjevali osebne podatke vsakega prejemnika v neko bazo.

Saj se zavedaš, da prejemnik ni naročnik dostavne storitve, ampak pošiljatelj? Kdorkoli te lahko navede kot prejemnika (pa naj gre za poštno razglednico, anonimno pismo, reklamni letak, karkoli..). A si res želiš, dobro premisli, da te Pošta vpiše v neko bazo in shranjuje tvoje podatke samo zato, ker ti je nekdo nekaj poslal? Ne glede na to, ali si si to pošiljko sploh želel ali prosil zanjo.

Lastnik pošiljke, dokler ni dostavljena, je vedno pošiljatelj. Če se pošiljka izgubi, če ne pride na cilj itd... je pošiljatelj tisti, ki je plačal storitev in on je tudi tisti, ki lahko sproži poizvedbo. Ne ti, kot prejemnik.
Tvoje edina opcija je, da na lokalni pošti povprašaš, če mogoče vedo kje je pošiljka, to je pa to. Vse ostalo lahko urejaš zgolj s pošiljateljem, prodajalcem, kjer si kupil izdelek. On ima obveznosti do tebe, ne dostavna služba.

Pithlit je izjavil:

Again, z opt-in problema ni. Se naročiš na storitev in to je to. Tko kot se naročiš na Vroči Kaj, ali pa se registriraš na Slo-Tech.


Kot je omenil @darkolord Pošta Slovenije, podobno kot DPD itd... sicer omogoča registracijo na portalu https://moja.posta.si/, kjer se ti prikazujejo registrirane pošiljke, naslovljene nate. Ampak če je kakšen podatek napačen, potem se, razumljivo, ne bo pojavil v tvojem uporabniškem računu.

Tisto, kar so pa tvoji predhodniki navajali in kar je zelo slaba ideja je pa databaza v katero naj bi dostavna služba shranjevala podatke prejemnikov per se oz., kakor je rekel Machete "bazo strank in pretekle uvoze / neodzive / zavrnitve / podatke". To pomeni samodejno, celo v primeru neodzivnosti, zavrnitvi (kaj pa če sploh nisi naročnik pošiljke?), kar se mi zdi zelo narobe in problematično.
Samael != Samuel

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Samael ()

Machete ::

Me veseli, da smo tako glupi, da smo veseli, da imamo luknjast sistem, ker nas tako brani pred samim sabo.
Če že, potem bi spodnji proces moral iti po točki 1,2. Če odgovora ni pa še pisno, npr. oddano 5 dni pred iztekom roka za vračanje.
Tako kot je sedaj, je defektno.

veseli nas, da razumete srž težave. Smo pa dolžni izvajati način obveščanja po vnaprej določenem in usklajenim načinom obveščanja s FURS.

1) Preko SMS obvestil na mobilni telefon, če ta ni razviden,
2) Preko e-naslova, če tudi e-naslov ni na razpolago pa skrajni način,
3) Klasično pisno obvestilo katero je iz časovnega in stroškovnega vidika najmanj učinkovito.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

fikus_ ::

Verjetno so poslali SMS (si pisal da na paketu ni prave št.) in nekdo (napačen) ga je prejel. Ker ni bilo odziva, so poslali paket nazaj.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Machete ::

Da einštein. To sem že 5x napisal.

Sem pa tudi sam že dobil sms za uvoz, ki ni bil zame. In believe or not, poklical sem jih in razložil, da imajo napačno številko ravno zato, da ne bo kak siromak ostal brez pošiljke.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Samael ::

In kaj ima to veze zdaj s tvojo neodzivnostjo? Ves čas navajaš neke čudaške argumente, kot da je pošta kriva, ker je imela napačne podatke, pa posledično niso prejeli tvojega odziva in zadevo poslali nazaj.
Urejaj s pošiljateljem, on ima odgovornost do tebe, ne pa pošta ali pa (glede na zadnji absurd, ki si ga zapisal) možakar, ki je namesto tebe prejel sms. Kaj pa če ni poklical? ...
Lajaš na napačno drevo.
Samael != Samuel

dripac ::

Machete je izjavil:

Da einštein. To sem že 5x napisal.

Sem pa tudi sam že dobil sms za uvoz, ki ni bil zame. In believe or not, poklical sem jih in razložil, da imajo napačno številko ravno zato, da ne bo kak siromak ostal brez pošiljke.


Osnovni in edini problem je ta da je pošiljatelj zajebal in nihče drug. Ne glede na to koliko gneva zliješ na Pošto ali kogarkoli drugega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dripac ()

fikus_ ::

Razkurjanje na forumu nič ne pomaga, razčisti s pošiljateljem.

Da ne boš na koncu ugotovil, da si sam pri naročilu vnesel napačno telefonsko.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

Klemen86 ::

Če bi taka baza, kot jo opisuješ, obstajala (in pravilno, da ne obstaja), pa bi se tu pojavil, ker bi te pošta obvestila na številko (iz baze), ki si jo v tem času spremenil.

Obstaja 1000 tracking storitev, po novem ti pošta tudi za navadna pisma iz tujine registrira, kdaj je pošiljka prišla v SLO. Tako da, lahko bi v tem času uporabil eno izmed teh storitev.

Napake pri vnosu na strani pošiljateljev se dogajajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Klemen86 ()

Machete ::

Očitno izjemno nepismeni soforumaši.

RAZUMEM PROBLEM. JAZ SEM KRIV. NE USAJAM SE. DA, MOGOČE SAM JO JAZ NAROBE NAPISAL, OČITNO NISEM BIL TAKO POZOREN, KOT SEM PRI NASLOVU in dokumentaciji, ki sledi uvoznemu postopku, kar trikratno preverim in preračunam valute.
OK RAZUMEM, baza = slaba, ker smo GDPR ipd. samopoškodovalni radi, čeprav bi lahko bila samo double ček, ko ni odziva, konec koncev je sprejem pošiljke in NEVRAČANJE v interesu države, sploh pa seveda naročnika.
Sedaj so plačali ne vem koliko eur, namesto 10 centov za kuverto in dostavo.

Polemiziram, da je tak sistem slab za naročnika. Naročil sem na svoj naslov. Plačal sem dostavo (no pošiljatelj) na moj naslov, ne na moj telefon. Super, če ni napak, slabo, če se pojavi.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Machete ::

dripac je izjavil:

Machete je izjavil:

Da einštein. To sem že 5x napisal.

Sem pa tudi sam že dobil sms za uvoz, ki ni bil zame. In believe or not, poklical sem jih in razložil, da imajo napačno številko ravno zato, da ne bo kak siromak ostal brez pošiljke.


Osnovni in edini problem je ta da je pošiljatelj zajebal in nihče drug. Ne glede na to koliko gneva zliješ na Pošto ali kogarkoli drugega.


Razumno, če bi se zajebal pri naslovu. Nerazumno, če se je (ali jaz) pri telefonski številki.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Legon ::

Machete je izjavil:

Očitno izjemno nepismeni soforumaši.

RAZUMEM PROBLEM. JAZ SEM KRIV. NE USAJAM SE. DA, MOGOČE SAM JO JAZ NAROBE NAPISAL, OČITNO NISEM BIL TAKO POZOREN, KOT SEM PRI NASLOVU in dokumentaciji, ki sledi uvoznemu postopku, kar trikratno preverim in preračunam valute.
OK RAZUMEM, baza = slaba, ker smo GDPR ipd. samopoškodovalni radi, čeprav bi lahko bila samo double ček, ko ni odziva, konec koncev je sprejem pošiljke in NEVRAČANJE v interesu države, sploh pa seveda naročnika.
Sedaj so plačali ne vem koliko eur, namesto 10 centov za kuverto in dostavo.

Polemiziram, da je tak sistem slab za naročnika. Naročil sem na svoj naslov. Plačal sem dostavo (no pošiljatelj) na moj naslov, ne na moj telefon. Super, če ni napak, slabo, če se pojavi.

Zdaj se pa vpradaj se i te v enaki situaciji Posta klicala 10x na dan zakaj se nisi dostavil podatkov in da ti bodo zaracunal 10 eur ker noces sprejet posiljke in dokler to ni poravnano ne bodo dostavili nicesar vec...

Placal si posiljatelju da ti nekaj poslje. Pravilna telefonska je sestavni del tega narocila in odgovornost posiljatelja da jo vkljuci. To je nekaj kar moras resit na nivoju narocnik - posiljatelj. Posta zgolj obdela podatke, ki jih ima.

Machete ::

Hvala za razalago očitnega. Amapk primer, ki si ga dal je dokaj neumen.
Čisto komot bi laufalo po trenutnem sistemu, ampak z obveznim pisnim pozivom pred vrnitvijo. Če se pač ne odzoveš niti na poštno obvetilo, potem good riddance pošiljka.
Če je ta kuverta tako draga, naj jo računajo pač zraven ob postopku. Vsak bo raje plačal eur več, kot da gre nazaj (razen tisti, ki noče paketa iz bilokaterega razloga).
Jaz še vedno mislim, da ni ok, da je telefonska na koncu edino merilo za uspešno dostavo.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

fikus_ ::

Sedaj že obvezno pisno... Kaj če bi te še poštar prišel vprašat, zakaj se na pisni poziv ne odzoveš?! :|
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Machete ::

Hvala za razalago očitnega. Amapk primer, ki si ga dal je dokaj neumen.
Čisto komot bi laufalo po trenutnem sistemu, ampak z obveznim pisnim pozivom pred vrnitvijo. Če se pač ne odzoveš niti na poštno obvetilo, potem good riddance pošiljka.
Če je ta kuverta tako draga, naj jo računajo pač zraven ob postopku. Vsak bo raje plačal eur več, kot da gre nazaj (razen tisti, ki noče paketa iz bilokaterega razloga).
Jaz še vedno mislim, da ni ok, da je telefonska na koncu edino merilo za uspešno dostavo.

Legon je izjavil:

Pravilna telefonska je sestavni del tega narocila in odgovornost posiljatelja da jo vkljuci.


Sestavni del naročila? O čem ti to? Telefonska je pomožni podatek. Glavni in edini relavanten podatek v mednarodnem poštnem prometu je naslov.
Telefonske so navedene zgolj za interne fore ala 'paketomat'.
Najdi mi spodaj, kje je omenjeno cpisovanje telefonskih, kot po tovje 'sestavni del' česarkoli.

https://www.posta.si/zasebno-site/Docum...
41. člen
(splošno o naslavljanju pošiljk)
(1) Na vsaki pošiljki mora biti čitljivo in jasno napisan naslovnikov naslov.
(2) Knjižena pošiljka mora biti naslovljena na samo enega naslovnika (izjeme so možne pri telegrafskem sporočilu). Ne šteje se, da je pošiljka naslovljena na več naslovov, če je poleg firme navedeno ime in priimek enega ali več družbenikov.
(3) Navadna pošiljka je lahko naslovljena na več naslovnikov, ki morajo biti na istem naslovu.
(4) Na pošiljki, ki se glasi na naslovnika, ki je najemnik, morata biti v naslovu poleg naslovnikovega imena in priimka navedena tudi ime in priimek najemodajalca.
(5) V notranjem in mednarodnem poštnem prometu se pošiljke naslavljajo v latinici. Pošiljka za tujino je lahko naslovljena tudi s pisavo naslovne države, vendar morata biti v latinici napisani naslovna pošta in naslovna država.
42. člen
(naslovnikov naslov)
(1) Naslovnikov naslov mora biti napisan v desnem delu naslovne strani pošiljke vzporedno z njeno daljšo stranico, znotraj pravokotnega prostora, ki mora biti oddaljen:
– najmanj 40 mm od zgornjega roba ovitka,
– najmanj 15 mm od desnega stranskega roba,
– najmanj 15 mm od spodnjega roba,
– največ 140 mm od desnega proti levemu robu.
(2) Znotraj naslovnega prostora ne sme biti nobenih grafičnih ali drugih podobnih oznak.
(3) Podatki v naslovu pošiljke morajo biti označeni drug pod drugim na naslednji način:
– naslovnikovo ime in priimek ali naziv podjetja, ustanove ipd.,
– ulica, hišna številka oziroma kraj (vas, naselje, zaselek) in hišna številka,
– pri imetnikih poštnih predalov kratica p.p. s številko, brez ulice, hišne številke oziroma kraja,
– pri poštno ležečih pošiljkah označba poštno ležeče,
– uradna kratica naslovne države (za pošiljke za tujino), poštna številka in pravilni naziv naslovne pošte,
– pri naslovnikih, ki jim je določena posebna poštna številka, posebna poštna številka in uradni naziv naslovne pošte,
– ime države (za pošiljke za tujino).
(4) Med podatki o ulici, hišni številki, kraju in hišni številki ter med naslovno pošto mora biti dvakratni (vsaj enovrstični) presledek. Med poštno številko in nazivom naslovne pošte pa mora biti vsaj 5 mm presledek.
(5) Na naslovno stran pošiljke je dovoljeno nalepiti naslovnikov naslov, razen na vrednostnem pismu z označeno vrednostjo nad zneskom, ki ga določi pošta.


https://www.uradni-list.si/glasilo-urad...
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

Machete ::

fikus_ je izjavil:

Sedaj že obvezno pisno... Kaj če bi te še poštar prišel vprašat, zakaj se na pisni poziv ne odzoveš?! :|


Vem, da nisi najostrejše orodje, ampak dajmo še enkrat: Emm.. ja obvezno pisno, kot je že sedaj, če nimajo telefonske ali emaila. Čemu se čudiš? Eskaliraš do otročjega zaključka s poštarjem, samo zato, da serješ nekaj, v realnem svetu pa, če se ne odzoveš na prejet pisni poziv, gre nazaj, normalno, kot sem že napisal. Nič spornega. TAKO KOT JE ŽE SEDAJ. Ne rabiš iz tega delati fore, ker je stvar zelo preprosta. Še 20ič pa: telefonska ne bi smela biti podatek od katere je odvisna dostava.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

fikus_ ::

Na koncu je cisto vseeno, kaj ti misliš, kaj je pomembno, realnost je taksna kot je.
Tukaj na forumu ne boš spremenil zadeve, posiljatelj in pošta je pravi naslov.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Machete ::

Forum je za reševanje sveta, zakaj pa je ta tema, če ne za rant?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Legon ::

Machete je izjavil:

Forum je za reševanje sveta, zakaj pa je ta tema, če ne za rant?


Predvsem zato, da se lahko nesmejemo neumnim idejam, ki sodijo zraven takih brezveznih rantov.

Legon ::

Namesto brezveznega leplenja členov začni uporabljat stvari med desnim in levim ušesom in si poglej malo carinske postopke. Recimo obrazce, ki so zahtevani. In začuda boš tam našel telefonsko. In seveda ni problem carine ali pošte če je telefonska pravilna. Carinska pošta vzajme podatke, ki jih je dal pošiljatelj, pošlje obvestilo in za njih je zadeva končana. Sem prepričan, da bi enako jokal, če bi poslali pisno obvestilo in ga ne bi dobil, zakaj niso poklicali na telefon/uporabili email...

Pri desttisočih paketov, se carinska pošta za 3 EUR na paket s tem pač ne bo ukvarjala. Uporabi drugo dostavno službo, ali še raje se kar vsedi na letalo in osebno prevzemi paket, pa se boš teh problemov znebil, če ti pravilen vnost 12 znakov dela take preglavice.

Machete ::

Daj linkaj te obrazce, pa bodi koristen, če znaš že vnemar dajati mojo težavo. Kaj si ti prepričan, kaj bi jaz jokal, pa je malo pod nivojem.
Mislim, da sem konkretno predstavil kaj me teži, če se strinjaš, da je vse super tako kot je, OK.
Ne mi pa razlagat kdo se bo s čim ukvarjal in koliko paketov imajo, ker nisem 3 leta star. Točno zato so tam, da se s tem paketom ukvarjajo. Zakaj pa so potem tam?
Pa naj dvignejo na 5 eur, če je 3 premalo, da se sprinta obvestilo in pošlje v kuverti.
Jaz vidim anomalijo v sistemu in o tem pišem. Oproščam se ti, da se mopisal problem in da na glas razmišljam kako bi izboljšal storitev državnega podjetja.
In sovražim gaslajtanje sotecha vsakega, ki ima kakršnokoli težavo zaradi bilokaterega razloga. Mislim, da nisem nerazumem niti idiot, ki pričakuje nemogoče, pa če ševas še 30 napiše, da je tak sistem super.

AJDE povej kaj je narobe s tole izboljšavo.


TRENUTNO:
1) Obvestilo na sms/email. Ni odgovora. - se vrne nazaj

MACHTE IZBOLJŠAVA in GLEDANJE V KORIST DRŽAVE in PREJEMNIKA:
1) Obvestilo na sms/email. Ni odgovora.

2) Pisno obvestilo par dni pred iztekom roka: je odgovor - uvozni postopek, penal nekaj eur, ker je bil napačen sms/email prvotno podan npr (torej ekstra plačana zlata kuverta in printan list)
3) Pisno obvestilo par dni pred iztekom roka ni odgovora - zadeva se vrne

? Res tako nerazumno ?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()
1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Aliexpress carina

Oddelek: Pomoč in nasveti
435146 (657) val46
»

Kaj se zadnje čase dogaja s carino? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15530203 (6034) fikus_
»

Carina pri paketu pod 10 € ?

Oddelek: Loža
445790 (4683) Tidule
»

DDV eBay 2x?

Oddelek: Loža
152192 (1870) darkolord

Več podobnih tem