Forum » Na cesti » Clio, hladilna tekočina je mrzla
Clio, hladilna tekočina je mrzla
alese ::
Danes sem nekaj ugotovil. Meni je začel avto nagjaat naslednji dan po tistem, ko sem hladilno tekočino antofriz dal ven iz kanistra, to sem naredil tako, da sem cev dal stran, ven iz kanistra kar je steklo, potem sem nalil nov antifriz konventriran cca 1 liter, saj več ni šlo not, do črtice.Pol sem dal cev nazaj in avto je začel kakat.Do danes še nismo ugotovili kaj je narobe, srednja dva cilindra delata na četrt bi rekel. Jaz sem šel takrat z roko malo okoli hladilnika, ker sem iskal pipšico za ven stankat pa jo nisem našel. Ali sem tam kaj staknil kake zadeve in zaprl dovod, namreč antifriz v kanistru je mrzel, cevi pa so vroče do hladilnika in hladilnik je vroč.Kako je to možno.tudi hladilnik se ni ne vrti ventilator, temperatuta v avtu na armaturi mi pa kaže na polovici normalno kot vedno, po 15 ih kilometrih vožnje.
d4vid ::
Predlagam, da pelješ na odpad in raje hodiš peš.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
Mike_Rotch ::
Verjetno imaš zrak v sistemu. Ko menjaš hladilno tekočino je treba sistem odzračiti, sicer v ceveh nastajajo zračni žepi in hladilna tekočina ne bo krožila, pumpa nima česa poganjati.
V Clia bi moralo iti kakšnih 4-5 litrov hladilne tekočine, 1 liter je bistveno premalo.
Poglej na youtube kako se odzrači sistem. Išči "cooling system bleeding".
V Clia bi moralo iti kakšnih 4-5 litrov hladilne tekočine, 1 liter je bistveno premalo.
Poglej na youtube kako se odzrači sistem. Išči "cooling system bleeding".
hojnikb ::
ta clio ni nic druga kot za v preso. Skoda izgubljat casa, ker ni to njegov edini problem.
#brezpodpisa
d4vid ::
ta clio ni nic druga kot za v preso. Skoda izgubljat casa, ker ni to njegov edini problem.
Meni se zdi, da je največji problem tega cliota lastnik in nič drugega.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
IL_DIAVOLO ::
Prodaj avto in si pamet kupi.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
hojnikb ::
ta clio ni nic druga kot za v preso. Skoda izgubljat casa, ker ni to njegov edini problem.
Meni se zdi, da je največji problem tega cliota lastnik in nič drugega.
Predvsem to. Če nisi vesc popravljanja in upostevanja nasvetov, potem je bols da se popravljanja ne lotevas. Potem pa nekaj prckas in nardis se vec skode, rezultat je pa avto k se vedno ne gre.
Vse tezave bi si lahko resu ze mesec nazaj, ce bi tega dal v kose/surovine pa kupo drugega izpravnega za 300€.
#brezpodpisa
Invictus ::
To je pa tako, ko se dela lastnoročno nekaj, kar ne znaš.
Pa kaj težite OPu, se bo vsaj kaj naučil.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Mike_Rotch ::
feryz ::
Pa saj je napisal, da zgolj cevko iz ekspanzijske posode odstranil in malo antifriza iztočil. Kakšno luftanje cevi neki?
Naredil je, seveda, točno nič. Sploh je vprašljivo, zakaj bi šel to delati. Najbrž zato, da se bo imel za mehanika.
Kot bi snel filter za olje, ga zamenjal, dotočil malo olja in smatral to za menjavo olja.
Naredil je, seveda, točno nič. Sploh je vprašljivo, zakaj bi šel to delati. Najbrž zato, da se bo imel za mehanika.
Kot bi snel filter za olje, ga zamenjal, dotočil malo olja in smatral to za menjavo olja.
fikus_ ::
OP, naredi to, oz. nekdo ki je uspodsobljen za to:
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
2dark ::
Mike_Rotch je izjavil:
Kako se pa kaj naučiš, če ne tako, da probaš (in verjetno prvič zajebeš).
Vse jasno, zakaj je tok otrok na svetu. Po nesreči.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
mancini ::
Haha
Ce necesa ne ves (in s tem ni nic narobe), vprasas koga za nasvet kako se naredi.
Se nikdar nisem slisal, da bi kdo tako salabajzersko zamenjal hladilno tekocino.
Da ne bi slucajno sel menjavat se zavorno tekocino, ker potem bodo posledice precej hujse
Ce necesa ne ves (in s tem ni nic narobe), vprasas koga za nasvet kako se naredi.
Se nikdar nisem slisal, da bi kdo tako salabajzersko zamenjal hladilno tekocino.
Da ne bi slucajno sel menjavat se zavorno tekocino, ker potem bodo posledice precej hujse
Aston_11 ::
Ne moreš od polpisnenega pričakovati, da se bo kaj naučil, dokler se ne nauči brati in/ali pisati.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
mr_chai ::
OP.
Če si imel namen menjat antifriz v sistemu, potem:
- Kupi kakih 6l destilirane vode
- najprej z pumpico daj ven ta antifriz, ki si ga natočil v ekspanzijsko posodico, in sicer samo do minimum črtice, ostalo pusti notri.
- pod radiatorjem imaš eno pipico, ki se lahko odpre, da steče ven antifriz, postavi vspodaj posodo in odpri pipico.
- ko steče vse ven, zapri pipico, prižgi avto, odpri zamašek na radiatorju in nalij notri približn toliko destilirane vode, kot ti je steklo ven antifriza, lahko še malo več, po občutku
- potem se pojdi peljat 10 min, tako da se mašina ogreje in da se vklopi tudi notranji tokokrog
- ko prideš nazaj, ugasni avto, in spet odpri pipico pod radiatorjem in spusti ven vso tekočino...
- ponovi postopek še enkrat, počakaj da se avto ohladi, odpri radiator , prižgi avto in dolij destilirano vodo...in spet se greš pelat
- ko prideš nazaj, pa spet sprazniš radiator, počakaš da se ohladi avto, prižgeš avto, in natankaš mešanico antifriz/destilirana voda vmes malo čakaš in gledaš ekspanzijsko posodo.
- avto laufaj z odprtim zamaškom radiatorja še nekaj časa, da burpne kakšen mehurček zraka ven
To je več al manj tko k sm jst naredu, lahko da sm kj pozabu. Imaš na youtubu bolje razloženo.
V tem postopku vedno tankaš antifriz direktno v radiator in ne v ekspanzijsko posodico. Upam, da sem bil dovolj jasen.
Če si imel namen menjat antifriz v sistemu, potem:
- Kupi kakih 6l destilirane vode
- najprej z pumpico daj ven ta antifriz, ki si ga natočil v ekspanzijsko posodico, in sicer samo do minimum črtice, ostalo pusti notri.
- pod radiatorjem imaš eno pipico, ki se lahko odpre, da steče ven antifriz, postavi vspodaj posodo in odpri pipico.
- ko steče vse ven, zapri pipico, prižgi avto, odpri zamašek na radiatorju in nalij notri približn toliko destilirane vode, kot ti je steklo ven antifriza, lahko še malo več, po občutku
- potem se pojdi peljat 10 min, tako da se mašina ogreje in da se vklopi tudi notranji tokokrog
- ko prideš nazaj, ugasni avto, in spet odpri pipico pod radiatorjem in spusti ven vso tekočino...
- ponovi postopek še enkrat, počakaj da se avto ohladi, odpri radiator , prižgi avto in dolij destilirano vodo...in spet se greš pelat
- ko prideš nazaj, pa spet sprazniš radiator, počakaš da se ohladi avto, prižgeš avto, in natankaš mešanico antifriz/destilirana voda vmes malo čakaš in gledaš ekspanzijsko posodo.
- avto laufaj z odprtim zamaškom radiatorja še nekaj časa, da burpne kakšen mehurček zraka ven
To je več al manj tko k sm jst naredu, lahko da sm kj pozabu. Imaš na youtubu bolje razloženo.
V tem postopku vedno tankaš antifriz direktno v radiator in ne v ekspanzijsko posodico. Upam, da sem bil dovolj jasen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mr_chai ()
blink ::
Danes sem nekaj ugotovil. Meni je začel avto nagjaat naslednji dan po tistem, ko sem hladilno tekočino antofriz dal ven iz kanistra, to sem naredil tako, da sem cev dal stran, ven iz kanistra kar je steklo, potem sem nalil nov antifriz konventriran cca 1 liter, saj več ni šlo not, do črtice.Pol sem dal cev nazaj in avto je začel kakat.Do danes še nismo ugotovili kaj je narobe, srednja dva cilindra delata na četrt bi rekel. Jaz sem šel takrat z roko malo okoli hladilnika, ker sem iskal pipšico za ven stankat pa jo nisem našel. Ali sem tam kaj staknil kake zadeve in zaprl dovod, namreč antifriz v kanistru je mrzel, cevi pa so vroče do hladilnika in hladilnik je vroč.Kako je to možno.tudi hladilnik se ni ne vrti ventilator, temperatuta v avtu na armaturi mi pa kaže na polovici normalno kot vedno, po 15 ih kilometrih vožnje.
K mehaniku ga pelji in naj ti ga popravi, sam bos naredil vec skode kot koristi.
matobeli ::
Dejte no, ni boljšega in cenejšiga načina za se naučit šraufat kot pa da prešraufaš starega cliota. Ga vsaj ne bo strah olja menjat ko bo mel nekaj kar ne bo koštalo par stotakov.
katantor ::
Avto moraš najprej segreti, da motor doseže delovno temperaturo. cca 90C. Najhitreje da daš gretje in ventilatorje na maximum.
Ko motor doseže delovno temperaturo, začneš preverjat hladilni sistem. Pri tem pazi če bi bilo kaj narobe da ti delovna temperatura motorja ne preseže 100C.
to je vse.
Ko motor doseže delovno temperaturo, začneš preverjat hladilni sistem. Pri tem pazi če bi bilo kaj narobe da ti delovna temperatura motorja ne preseže 100C.
to je vse.
d4vid ::
Dejte no, ni boljšega in cenejšiga načina za se naučit šraufat kot pa da prešraufaš starega cliota. Ga vsaj ne bo strah olja menjat ko bo mel nekaj kar ne bo koštalo par stotakov.
Saj podpiram učenje, ampak če ne veš točno, prej poglej vsaj kak tutorial na yt. Ne pa nekaj po svoje in potem jokat.
Kot je en zgoraj napisal, vsaj zavorne se še ni lotil manjavat na podoben način.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
blink ::
Dejte no, ni boljšega in cenejšiga načina za se naučit šraufat kot pa da prešraufaš starega cliota. Ga vsaj ne bo strah olja menjat ko bo mel nekaj kar ne bo koštalo par stotakov.
Sem precej popravljal svoj avto in prisel do zakljucka da nekatere stvari je ceneje, hitreje in bolj smiselno dati popraviti mehaniku. Ce ga zanima kariera mehanika pa najbolje, da gre nekam za vajenca kjer se bo ucil od strokovnjakov (preden spravi sebe in druge v smrtno nevarnost na cesti).
Utk ::
Mislim, da se tekočina izpušča ven v najnižji točki, ne pa nekje zgoraj v sredini, res ne rabiš več kot par razredov osnovne šole.
Najbrž je staknjen kak kabel, da ne vrti ventilator, niti pumpa najbrž ne dela. Pri renoju lahko samo grdo pogledaš kabel, pa se stakne. Razen če ga hočeš staknit, takrat rabiš malo več sile.
Najbrž je staknjen kak kabel, da ne vrti ventilator, niti pumpa najbrž ne dela. Pri renoju lahko samo grdo pogledaš kabel, pa se stakne. Razen če ga hočeš staknit, takrat rabiš malo več sile.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
hojnikb ::
DIY mehanika se lahko greš v primeru, da ti to ni edini avto ali takšen avto ne rabiš nujno vsak dan, da prideš nekam.
#brezpodpisa
Furbo ::
Pa antifriz si verjetno kupil v Lidlu in je v bistvu tekočina za čiščenje stekla?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Aston_11 ::
Pa termostat naj nazaj vklopi.
Precizno.
narobe da ti delovna temperatura motorja ne preseže 100C.
Precizno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
Aston_11 ::
zobnik ::
Vžgi ga in daj zamašek dol iz tiste posode, da se avto ogreje in odpre termostat, da sta pol obe cevi topli, vroči in bo tud voda v posodi topla, vroča. Eni clioti se ogrejejo tud na 110 in ko odpreš posodo skoraj izbruhne ven, pri drugih pa ne bo nič špricnl ven.
Ampak za trokiranje ni hladilna kriva.
Lahko je problem v samem motorju, tesnilo glave al kaj druzga.
Ampak za trokiranje ni hladilna kriva.
Lahko je problem v samem motorju, tesnilo glave al kaj druzga.
harvey ::
DIY mehanika se lahko greš v primeru, da ti to ni edini avto ali takšen avto ne rabiš nujno vsak dan, da prideš nekam.
Točno, enako kot recimo računalnik, ki ga ne uporabljaš za spletno banko s kakšnim ProKlikom.
Lahko je problem v samem motorju, tesnilo glave al kaj druzga.
Odšraufaj čep za olje in poglej, če je na njem kaj majoneze. Takole na hitro boš to diagnosticiral. Lahko pa imaš termostat zapečen, da ti hladilna ne kroži in je stalno zaprt.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------
------
Zgodovina sprememb…
- spremenil: harvey ()
fikus_ ::
Svetujete mu nevarno stvar, da mora pri ogretem avtu odpirat zamašek/kontrolirat nivo/dolivat!!!!! Marsikomu je vroča tekočina oparila roke/obraz!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
mn ::
Svetujete mu nevarno stvar, da mora pri ogretem avtu odpirat zamašek/kontrolirat nivo/dolivat!!!!! Marsikomu je vroča tekočina oparila roke/obraz!
Tole!
Če boš poslušal nasvete glede odpiranja pokrovčka bodi previden. Voda v sistemu ima lahko več kot 100 stopinj celzija in je lahko pod pritiskom. Ko odpreš pokrovček pri vročem motorju, pričakuj gejzir vroče vode in pare!
zobnik ::
pri cliotu 2 tega ne sme bit, če odpreš pri toplem zamašek bo skoraj nespremenjeno ostalo.
Naj raje proba zjutraj odpret, ko je mrzla mašian če pihne ven je tesnilo, če ne potem ni, voda mora bit čista.
Naj raje proba zjutraj odpret, ko je mrzla mašian če pihne ven je tesnilo, če ne potem ni, voda mora bit čista.
katantor ::
pri cliotu 2 tega ne sme bit, če odpreš pri toplem zamašek bo skoraj nespremenjeno ostalo.
Naj raje proba zjutraj odpret, ko je mrzla mašian če pihne ven je tesnilo, če ne potem ni, voda mora bit čista.
Sistem naj preverja pri odprti ekspanzijski posodi za mehurčke, vsekkakor naj ne odpira ekspanzijske posode ko je vozili segreto ne delovno temperaturo, tudi zaradi predznanja da je z vozilom nekaj narobe.
alese ::
OP.hvala za nasvet, tisto pipico iščem že prav en mesec
Če si imel namen menjat antifriz v sistemu, potem:
- Kupi kakih 6l destilirane vode
- najprej z pumpico daj ven ta antifriz, ki si ga natočil v ekspanzijsko posodico, in sicer samo do minimum črtice, ostalo pusti notri.
- pod radiatorjem imaš eno pipico, ki se lahko odpre, da steče ven antifriz, postavi vspodaj posodo in odpri pipico.
- ko steče vse ven, zapri pipico, prižgi avto, odpri zamašek na radiatorju in nalij notri približn toliko destilirane vode, kot ti je steklo ven antifriza, lahko še malo več, po občutku
- potem se pojdi peljat 10 min, tako da se mašina ogreje in da se vklopi tudi notranji tokokrog
- ko prideš nazaj, ugasni avto, in spet odpri pipico pod radiatorjem in spusti ven vso tekočino...
- ponovi postopek še enkrat, počakaj da se avto ohladi, odpri radiator , prižgi avto in dolij destilirano vodo...in spet se greš pelat
- ko prideš nazaj, pa spet sprazniš radiator, počakaš da se ohladi avto, prižgeš avto, in natankaš mešanico antifriz/destilirana voda vmes malo čakaš in gledaš ekspanzijsko posodo.
- avto laufaj z odprtim zamaškom radiatorja še nekaj časa, da burpne kakšen mehurček zraka ven
To je več al manj tko k sm jst naredu, lahko da sm kj pozabu. Imaš na youtubu bolje razloženo.
V tem postopku vedno tankaš antifriz direktno v radiator in ne v ekspanzijsko posodico. Upam, da sem bil dovolj jasen.
alese ::
kje se nahaja termostat in ka ga vklopiš izklopiš hote ali nehoteDIY mehanika se lahko greš v primeru, da ti to ni edini avto ali takšen avto ne rabiš nujno vsak dan, da prideš nekam.
Točno, enako kot recimo računalnik, ki ga ne uporabljaš za spletno banko s kakšnim ProKlikom.
Lahko je problem v samem motorju, tesnilo glave al kaj druzga.
Odšraufaj čep za olje in poglej, če je na njem kaj majoneze. Takole na hitro boš to diagnosticiral. Lahko pa imaš termostat zapečen, da ti hladilna ne kroži in je stalno zaprt.
zobnik ::
Pipce nima, stakneš dol spodnjo cev na hladilniku, ven hladilno, nazaj, termostat se nahaja na desni strani
alese ::
hvala vam za trud. kompresije še nisem izmeril, ker nisem dobil še zadeve, zgleda da se je pošiljka nekje zaustavila. upam, da to naredim v pon oz drugi teden. danes sem uredil na avtomobilu še par zadev, ki bi lahko teple zadeve, recimo hupa ni delala, pa zadnji levi žmigavec, me masa drma že par let oz, kontaktki, pa pozicijske luči niso delale. vse sem našprical s sprejem za elektroniko pa še pol z wd jem in vse dela kot mora, razen pozicije. žarnice so šle obe. eno sem zamenjal druge pa nimam. kar pa želim povedati in mi je sumljivo nenavadno je to, da ko dam kntakt, v avtomobilu se pravi pod havbo, ko iam seveda dvignjeno in poslušam, nekaj PISKA. visok ton, enakomerno piskanje, ves čas kontakta. tam nekje na levi strani gledano ko gledaš v havbo, tam nekje pri cin špuli kaj vem , zvok bne morem definirati od kje prihaja. ali ima to kaj veze z vsem skupaj. prav tako sem odšravfal dajalnik impulzov, po domače senzor za vžig na glavni gredi, vse našprical pa dal nazaj. napake nisem odpravil. zdej al je čist zanič al pa je ok, pa to ni napaka, ki bi bila za odpravit (avto vžiga s prvo brez vseh težav, takoj užge kljub dvem napol delujočim cilindrom, tako da sklepam, če bi bila vžigalna tuljava fuč, ne bi tak super vžigal)in bo zgleda dejansko zdej sam še injektorji za zamenjat. drugega več ne vem kaj nardit. drugi teden grem menjat in jektorje. če to ne bo, pol pa mašino odpret pa pogledat če je blok počen oz glava. še prej seveda bodo zmerli kompresijo. nimam več idej.pri vsej zadevi me moti, kot je hojnik na nekem drugem forumu lepo razložil, te povezave cin špule vžigalne tuljave, mehaničnega dela glavne gredi, ko tist nekaj na vztrajniku zobnike šteje da daje iskro na 2 in 3 cilinder pa 1 in 4, če sem prav razujmel. odtod moje mogoče mal neumno vprašanje, da ni men sličajno zobati jermen preskočil.zato sta 2 in 3 svečke črne.
TheBlueOne ::
To je tudi simptom, ce popusti tesnilo na glavi motorja. Drugace so praviloma skupaj tudi tuljave 1,4 in 2,3. Pomeni, da zna biti kaj z elektroniko.
Ni pa nujno tako kakor pisem, ker kot student nisem imel Cliota in zgolj predvidevam po svojih bivsih avtomobilskih zvezah.
Si pa nastel toliko zadev, da je avto morda res bolj za kaksno ucenje in skartiranje kot pa resno popravilo. Kar ti resijo resitve kakor WD je praviloma zelo zacasno.
Ni pa nujno tako kakor pisem, ker kot student nisem imel Cliota in zgolj predvidevam po svojih bivsih avtomobilskih zvezah.
Si pa nastel toliko zadev, da je avto morda res bolj za kaksno ucenje in skartiranje kot pa resno popravilo. Kar ti resijo resitve kakor WD je praviloma zelo zacasno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Skuter (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 8080 (3457) | markasaso12 |
» | dolivanje hladilne tekočine motorjaOddelek: Na cesti | 9487 (8837) | Daliborg |
» | Poraba antifrizaOddelek: Na cesti | 5957 (5250) | Bye |
» | Zmanjkuje antifriza.. (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18009 (16087) | krneki0001 |
» | Hladilna tekočina izginja a ne vemo kam... (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 46685 (42869) | Telbanc |