Forum » Strojna oprema » Za potrebe razvoja emulatorja se isce racunalnik Gorenje Dialog
Za potrebe razvoja emulatorja se isce racunalnik Gorenje Dialog
tomwischner ::
Zivjo,
za potrebe razvoja emulatorja se isce racunalnik Gorenje Dialog, za prodajo ali na reverz.
Tule zacenjamo z delom.
https://github.com/tstih/dlg-dev
Za zacetek smo pridobili nekaj dokumentacije.
p.s.
Ce bi koga zanimalo ljubiteljsko programiranje retro racunalnikov -precej smo napredovali na Iskra Delta Partnerju, kjer imamo standardno knjiznico, skoraj koncano graficno knjiznico, Tetris, Frogger v delu, PacMan v delu-, se lahko pridruzi. :)
Tule je nas Partner repozitorij.
https://github.com/tstih/idp-dev
Nedavno nam je dva racunalnika IDP model P omogocil MitjaMitja s foruma. Hvala. :)
Lep pozdrav,
Tom
za potrebe razvoja emulatorja se isce racunalnik Gorenje Dialog, za prodajo ali na reverz.
Tule zacenjamo z delom.
https://github.com/tstih/dlg-dev
Za zacetek smo pridobili nekaj dokumentacije.
p.s.
Ce bi koga zanimalo ljubiteljsko programiranje retro racunalnikov -precej smo napredovali na Iskra Delta Partnerju, kjer imamo standardno knjiznico, skoraj koncano graficno knjiznico, Tetris, Frogger v delu, PacMan v delu-, se lahko pridruzi. :)
Tule je nas Partner repozitorij.
https://github.com/tstih/idp-dev
Nedavno nam je dva racunalnika IDP model P omogocil MitjaMitja s foruma. Hvala. :)
Lep pozdrav,
Tom
tomwischner ::
Računalniški muzej jih ima kar nekaj (5+) in zelo pomaga, ampak to so muzejski eksponati in razumljivo je, da ni enostavno dobiti reverzev (še posebej, ker smo programerji raztreseni po EU). SloRaDe je bil uraden projekt z EU sredstvi, mi pa smo čisto druga zasebna skupina entuzijastov, ki zelo aktivno programira za te zadeve, vse le z lastnimi sredstvi. Tule je par projektkov (kar garamo!):
https://github.com/tstih/libsdcc-z80
https://github.com/tstih/libcpm3-z80
https://github.com/tstih/idp-dev
https://github.com/tstih/idp-udev
https://github.com/tstih/mavrica
https://github.com/tstih/libgpx
https://github.com/mgrcar/idp-games
https://github.com/tstih/idp-sw
https://github.com/tstih/pixie
https://github.com/tstih/idp-doc
Tezava emulatorjev je, da so skin deep. Npr. disk kontroler se emulira s prestrezanjem BIOS klicev, UART ni ustrezno emuliran. Kar onemogoca dolocene napredne programerske tehnike, npr. v primeru UART-a vzpostavitev remote debuggerja (pa je treba vse programirati miže oz. na papir), ni mogoče prevezati miške in spisati driverja, ni mogoče spisati komunikacije s PCjem, ni mogoče prenesti kakšnega Fuzixa... Skratka, potrebuje se pravo mašino, brez tega sicer gre nek preprost tekstovni software, ne grejo pa malo zahtevnejši projekti.
Ne Partner emulator ne Dialog emulator nista dovolj, da se počne takšne stvari. Oz. bom tako rekel. Spisal sem dve knjižnici za igre. Eno grafično (v kombinaciji s Standard C knjižnico) in eno mini grafično, optimirano za hitrost in velikost. Ko sta enkrat ti dve knjižnici stabilni in delujeta, lahko ljudje pišejo igrice tudi na emulatorju. Ampak, nekdo jih mora prej stabilizirati. Če jih ne, se (ker je npr. Partner pol konstrukcijskih napak) zgodi, da software dela na emulatorju, na pravi mašini pa zmrzne.
Skratka, ne gre. :)
https://github.com/tstih/libsdcc-z80
https://github.com/tstih/libcpm3-z80
https://github.com/tstih/idp-dev
https://github.com/tstih/idp-udev
https://github.com/tstih/mavrica
https://github.com/tstih/libgpx
https://github.com/mgrcar/idp-games
https://github.com/tstih/idp-sw
https://github.com/tstih/pixie
https://github.com/tstih/idp-doc
Tezava emulatorjev je, da so skin deep. Npr. disk kontroler se emulira s prestrezanjem BIOS klicev, UART ni ustrezno emuliran. Kar onemogoca dolocene napredne programerske tehnike, npr. v primeru UART-a vzpostavitev remote debuggerja (pa je treba vse programirati miže oz. na papir), ni mogoče prevezati miške in spisati driverja, ni mogoče spisati komunikacije s PCjem, ni mogoče prenesti kakšnega Fuzixa... Skratka, potrebuje se pravo mašino, brez tega sicer gre nek preprost tekstovni software, ne grejo pa malo zahtevnejši projekti.
Ne Partner emulator ne Dialog emulator nista dovolj, da se počne takšne stvari. Oz. bom tako rekel. Spisal sem dve knjižnici za igre. Eno grafično (v kombinaciji s Standard C knjižnico) in eno mini grafično, optimirano za hitrost in velikost. Ko sta enkrat ti dve knjižnici stabilni in delujeta, lahko ljudje pišejo igrice tudi na emulatorju. Ampak, nekdo jih mora prej stabilizirati. Če jih ne, se (ker je npr. Partner pol konstrukcijskih napak) zgodi, da software dela na emulatorju, na pravi mašini pa zmrzne.
Skratka, ne gre. :)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | QEMU 3dfx Glide Pass-ThroughOddelek: Programska oprema | 1764 (1455) | Rad21 |
» | skripta za pošiljanje brezplačnih sms sporočil (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Programiranje | 44561 (9801) | AštiriL |
» | GitHub PomočOddelek: Pomoč in nasveti | 5686 (3948) | BivšiUser2 |
» | Unit testing - se poslužujete?Oddelek: Programiranje | 5178 (3328) | krneki0001 |
» | Mono Develop .netOddelek: Programiranje | 2312 (1883) | Lonsarg |