Forum » Na cesti » Okvara visokotlačne črpalke-2.0 TDI
Okvara visokotlačne črpalke-2.0 TDI
APPluk ::
Pozdravljeni,
kakšen je strošek menjave zaribane visokotlačne črpalke za gorivo, vseh šob ter skupnega voda za gorivo, ter čiščenje celotnega sistema.
Ter če priporočate kakšnega dobrega serviserja za te stvari v okolici MB (tudi Slov. Bistrice)
Gre pa se za Audi A4 2.0 TDI letnik 2008.
kakšen je strošek menjave zaribane visokotlačne črpalke za gorivo, vseh šob ter skupnega voda za gorivo, ter čiščenje celotnega sistema.
Ter če priporočate kakšnega dobrega serviserja za te stvari v okolici MB (tudi Slov. Bistrice)
Gre pa se za Audi A4 2.0 TDI letnik 2008.
Valvoline ::
V polskavi pri sl. bistrici je dober serviser za dizelske sobe in podobno, Repnik se mi zdi. Tm je tudi servis za VW Golob pri gasilskem domu.
Aston_11 ::
Pozdravljeni,
kakšen je strošek menjave zaribane visokotlačne črpalke za gorivo, vseh šob ter skupnega voda za gorivo, ter čiščenje celotnega sistema.
Ter če priporočate kakšnega dobrega serviserja za te stvari v okolici MB (tudi Slov. Bistrice)
Gre pa se za Audi A4 2.0 TDI letnik 2008.
Pelji na odpad in nabavi drugega, če je res vse to.
IL_DIAVOLO ::
Pa ves da so sobe 250 evrov po komadu?
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
pi pawr ::
Če je res vse to za zamenjat je precej verjetno ekonomska totalka, žal.
injektorji.si - novi ali obnovljeni injektorji in črpalke in istala šara
Jaz bi pogledal na avto.net za cel motor, mogoče ima pa tvoj mehanik kake boljše ideje/veze.
Je bil natankan bencin ali je zmajnkalo dizla in je delalo na suho?
injektorji.si - novi ali obnovljeni injektorji in črpalke in istala šara
Jaz bi pogledal na avto.net za cel motor, mogoče ima pa tvoj mehanik kake boljše ideje/veze.
Je bil natankan bencin ali je zmajnkalo dizla in je delalo na suho?
APPluk ::
Torej lahko ciljam na tam 1500€ če uporabim obnovljene šobe in črpalko.
Gre se v bistvu za to, da bi lahko ta avto dobil relativno poceni za okrog 1500€, pokvarjeno pa naj bi bilo "samo" to, zakaj in kako pa še nisem spraševal.
Gre se v bistvu za to, da bi lahko ta avto dobil relativno poceni za okrog 1500€, pokvarjeno pa naj bi bilo "samo" to, zakaj in kako pa še nisem spraševal.
hojnikb ::
računaj na menjavo črpalke, vse 4 nove injektorje, novo črpalko v keslu, spucat ali zamenjat vse cevi in kesl. Tako da 1500-2000EUR minimum. Tko da za avto, k se prodaja tam za 4-5k jurjov nwm če je tole glih smiselno delat, razn če dobiš ves material za pod jurja in lahk nardis to sam.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Blinder ::
Jaz bi pogledal na avto.net za cel motor
A ni tako , da se rabljeni motorji prodajajo brez teh ta-vrednih stvari, tj crpalka in
injektorji?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
hojnikb ::
Pr kolk kilometrov se ti je to naredil
ni mu nardil, kupuje takšen avto. Lahk pa pričakuješ težave z cp4 pr tam 200-300kkm
#brezpodpisa
Likalnik ::
jaz imam identični avtomobil...trenutno 300kkm....kaj je cp4? oziroma ali se napisana težava lahko zgodi tudi pri meni? kaj je vzrok te okvare? višje gori sem prebral, če ti zmanjka goriva?
Mogoče bi bilo bolje tak avto prodat še sedaj dokler dela...kaj menite?
Mogoče bi bilo bolje tak avto prodat še sedaj dokler dela...kaj menite?
hojnikb ::
Ni to krivo, kriv je dizajnerski feler visokotlacne cp4 pumpe. Majo prakticno vse znamke tezave s tem.
#brezpodpisa
Fuks ::
V opisanem primeru visokotlačno ("bosch") pumpo dobesedno raznese. Glavna težava tega pa je, da pri tem nastane kuo opilkov, ki potem potujejo naprej po vodu za gorivo in zabašejo šobe na koncu.
Težavnost popravila pa je v tem, da je potrebno vse menjati (rezervoar se ponavadi le pere, včasih menja), saj se zelo pogosto zgodi da kakšen opilek ostane nekje v sistemu ter kasneje zopet zabaše šobe. Potem je treba zopet razdirat in menjat šobe itd...
Težavnost popravila pa je v tem, da je potrebno vse menjati (rezervoar se ponavadi le pere, včasih menja), saj se zelo pogosto zgodi da kakšen opilek ostane nekje v sistemu ter kasneje zopet zabaše šobe. Potem je treba zopet razdirat in menjat šobe itd...
IL_DIAVOLO ::
Brez skrbi, clio je safe, se nima kaj pokvarit
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
Ahim ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Brez skrbi, clio je safe, se nima kaj pokvarit
Pogooglaj "renault delphi pump failure".
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Fiat Bravo l.2007-2008 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 20658 (15435) | zobnik |
» | Gorivo porabit skoraj do konca (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15377 (13038) | hermes |
» | Problem z avtomOddelek: Na cesti | 15747 (14533) | Scylla |
» | Zvrnjen kopačOddelek: Loža | 2279 (1377) | SkIDiver |
» | Benz na rezervi zadni kilometri kako jih prevozit ? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 10905 (8387) | gokky |