Forum » Na cesti » Kako se kaj trenutno držijo znamke avtomobilov glede zanesljivosti?
Kako se kaj trenutno držijo znamke avtomobilov glede zanesljivosti?
TheBlueOne ::
Jaz sem imel dosti vec stroskov z navadnimi menjalniki kot avtomatskimi. Drugace so BMWji menda trenutno dobri avti. Ni sicer po mojem okusu in ga ne bi kupoval ampak menda je tako.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Likalnik ::
ni ena osebna izkušnja...pač je moja izkušnja iz katere sem se naučil, da ne vzamem avta pod 5leti garancije....ker, da se mi zgodi, da po dveh letih vržem še 8k€ v menjalnik...no go...ga raje v Savo zategnem....
Če to "malenkost" spregledamo je pa super avto...tako, da ga lahko samo priporočam....samo ko daste 50k€ za novega glejte, da imate še cca 10k€ na lagerju, če se slučajno kaj naredi.
Če to "malenkost" spregledamo je pa super avto...tako, da ga lahko samo priporočam....samo ko daste 50k€ za novega glejte, da imate še cca 10k€ na lagerju, če se slučajno kaj naredi.
TheBlueOne ::
Če to "malenkost" spregledamo je pa super avto...tako, da ga lahko samo priporočam....samo ko daste 50kEUR za novega glejte, da imate še cca 10kEUR na lagerju, če se slučajno kaj naredi.
Ja ca. 10kEUR za recimo prve pet let. To te ne sme presenetit in to menda ve vsak, ki da 50kEUR za avto? Pocakaj, da ga bo prodajala, tam se sele primi za denarnico, ko bo treba kupit novega enako dragega.
Je pa kjut, da je tvoja dala 50kEUR za avto, ti pa 10kEUR? :D Vsaj nekdo v familiji zna uzivat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
3p ::
en zanimiv zorni kot na zanesljivost avtomobilov (poleg klasične adac-ove "pannenstatistik"-e, ki se jo da kriviti z lastno brezplačno pomočjo na cesti): https://www.zurnal24.si/avto/iz-druge-r...
Ok, malo več podrobnosti tule: https://www.doavta.si/seznam-zanesljivo...
Ok, malo več podrobnosti tule: https://www.doavta.si/seznam-zanesljivo...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3p ()
KraitPay ::
TheBlueOne je izjavil:
Logistika je postala draga. Kupci pa zahtevajo, da se dobavitelji držimo in uporablja nove standarde. Dnevno kupec znižuje ceno izdelka; na koncu moramo dobavitelji ubirati alternativne poti. Torej uporabo alternativnih materialov, ki niso tako kvalitetni ampak so znotraj predpisane življenjske dobe in specifikacij. Kaj več nebi dodal...
Zanimivo, da lahko menjate materiale. Praviloma ko je linija potrjena iz njihove strani, tega ne dovolijo.
Vse je potrjeno z njihove strani. Načeloma ko začnejo z maili o zniževanju stroškov; naredimo študijo, kjer predlagamo nadomesten material ali korekcijo izdelka, posledično je izdelek cenejši s podobnimi specifikacijami. Oni privarčujejo, mi smo na boljšem, kratko pa potegne seveda kupec avtomobila.
Pa ne dela to samo Nemški koncern, ampak je edini ki zahteva visok kvaliteto izdelka ter kvaliteto, ampak v istem stavku piše o zniževanju stroškov.
LukiYo ::
Zame ima PSA skupina najboljše razmerje. Motorji zanesljivi, ne preplačaš premium znamke, oprema vsa možna na izbiro. Od večjih, močnih, tihih modelov do X malih jajčk. Izstopal ne boš z njimi, preplačal pa tudi ne v primerjavi z VAG skupino npr.
Netrunner ::
Heisenberg je izjavil:
Moji 5 centov.
Sam sem na veliko preračunaval kateri avto bo najbolj zanesljiv... Pa sem se držal Japoncev - Mazda, Honda...
In lahko rečem da NI vredno.
Jaz se še vedno najbolj nagibam k omenjenim znamkam. Sedaj si lastim japonca in nisem imel težav z iskanjem delov in menjave kar je bilo potrebno menajti.
Izbira bo težka :)
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
TheBlueOne ::
Vse je potrjeno z njihove strani. Načeloma ko začnejo z maili o zniževanju stroškov; naredimo študijo, kjer predlagamo nadomesten material ali korekcijo izdelka, posledično je izdelek cenejši s podobnimi specifikacijami.
Prej si govoril tudi o takih, ki to naredijo na lastno pest. Ves za dosti tega?
A110 ::
Zame ima PSA skupina najboljše razmerje. Motorji zanesljivi, ne preplačaš premium znamke, oprema vsa možna na izbiro. Od večjih, močnih, tihih modelov do X malih jajčk. Izstopal ne boš z njimi, preplačal pa tudi ne v primerjavi z VAG skupino npr.
.
Bi se kar strinjal. Imamo doma VAGovca in citroena, za nekje isto nabavno ceno in pri citroenu dobiš več za ta denar. Vsaj po mojih opažanjih je tako. Zaenkrat pa oba še delata kot za starost morata (3 oz 5 let). Edina stvar, ki me moti pri citroenu je preveč gumbov in stikal na armaturki. Bi se dalo narediti veliko enostavneje za uporabo. Tu je vag vmesnik (tisti prejsnji z touchom a še vedno fizičnimi gumbi na strani in 2 vrtljivima fizičnima za scollanje) res top. Se mi pa gabi nov vag vmesnik ki je izkljucno na touch. Totalno ne funkcionalno in obenem nevarno
KAVINSKY ::
Heisenberg je izjavil:
Za to imam točno določene razloge.
1. dobavljivost nadomestnih delov, tudi rabljenih
2. servis skoraj za vsakim vogalom
3. garažni serviser ga zna popraviti (za japnoca je 2 dni okoli klicaril kako pa kaj)
4. dodatne opreme je 100x več na razpolago
5. infotainment se mi dopada in (žal ne vsi novi) nekateri imajo še navadne gumbe za klimo in radio, kar postaja vedno bolj pomembno zame!
To zveni, kot da imaš nekega precej slabega mehanika, da je moral okoli cele 2 dni klicariti kako popraviti zadevo. Sploh ker veljajo za bolj enostavne avte za vijačiti - v primerjavi z dajmo komplicirati, zato da kompliciramo Njemci.
Kar sem kupoval nisem nikoli imel težav glede nadomestnih delov. Za specifike pa te že v lokalnem Eurotonu preumserijo na pooblaščenca, tudi pri Golfih. Dodatno opremo najdeš brez težav na internetu oz. naročiš pri pooblaščencu. Aftermarket delov je ogromno. Ni problema znižati Corolle in ji dodati Remus auspuh. Prej pa najdeš japonca in korejca z fizičnimi gumbi, kot pa švaba.
Tako, da ne vem. Mogoče si imel specifično slabo izkušnjo z specifičnim avtom.
Raptor F16 ::
TheBlueOne je izjavil:
Na lastno pest menda ja nihce ne pocne kaj? Ce bos bolj specificen, bos hitro dvignil dosti rdecih zastavic za Slo podjetja. Taki posti so lahko kar problem za ugled, ce trdis, da ne bluzis na pamet.
Ugled za koga ? Saj nisem nikogar izpostavljal niti ne pravim da se to kje dela. Samo povedal sem kakšne so možne posledice v kolikor bi si kdo to privoščil. No nekateri so si ampak že dolgo ne delajo več ravno zato ker so jih hitro identificirali in po hitrem postopku speljali reklamacijski postopek, zaračunali vse stroške vodenja reklamacije, mu pobrali orodja (orodje je običajno v lasti naročnika) in takoj zamenjali dobavitelja. Ampak v primeru ki ga poznam ni šlo za avtomobilsko industrijo.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
WizzardOfOZ ::
Aha, hočeš povedati, da je golf slaven in tako prodajan zaradi primerjave z yugom? Vsak dan nekaj novega.
V bivši jugoslaviji sigurno.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Kekokekič ::
No js sm govoru z enim mehanikom okrog tega in mi je povedu na čist preprost način: Crkujejo slabo vzdrževani avti. Pa ni važn od katere znamke so, kater motor, itd - Kar je verjetno vsakemu logično. Dejansko je še vedno ogromno ljudi, ki nikoli ne preverijo a ima avto vse tekočina, koliko olja je notr - osnova. Ne držijo se tudi servisnih intervalov, ker "sej to je mal na prbližn. Ole zdej dlje zdrži". Pol pa smo tam (sodelavec je recimo po tem, ko bi moral zamenjat olje prevozu še 20kkm predn ga je zamenju. To mora biti odlično za mašino ).
Kolega, ki dela na AMZS je drugač pohvalil VW (dizle) in nove Renaulte, malo manj pa BMW-je. Baje je pri BMW-ju zdaj vse plastično okrog mašine in se najde tud kakšnega ne preveč starega z okrog 150kkm, ki mu že pušča in je mašina cela mastna. Sorodnik dela v firmi kjer delajo neke stvari za BMW (Neke cevi, ki so v motorju. Nevem kaj točno) in je reku, da ga v življenju nebo kupu
Drugače sam imam zloglasnega 1.4TSI, ki baje slovi po svoji ne-zanesljivosti. Razen tega, da sem takoj ob nakupu menjal ketno in zobnike (bolj iz preventive) avto delal (Z njim naredil cca 50kkm - Ima jih 167kkm). Razen tega, da občasno ko se ga vžge ob toplem vremenu ne laufa ravno okj prvih 30s je drugo vse okj (trkam).
Od moje sorodniku pa je na 2.0TDI odletela šoba (pa naj bi ti motorji sloveli po zanesljivosti). Malo je odvisno od sreče in malo od tega kako je avto vzdrževan. Znamke imajo vedno manj opravit s tem kako dobro dela avto (razen Fiat ali Alfa )
Kolega, ki dela na AMZS je drugač pohvalil VW (dizle) in nove Renaulte, malo manj pa BMW-je. Baje je pri BMW-ju zdaj vse plastično okrog mašine in se najde tud kakšnega ne preveč starega z okrog 150kkm, ki mu že pušča in je mašina cela mastna. Sorodnik dela v firmi kjer delajo neke stvari za BMW (Neke cevi, ki so v motorju. Nevem kaj točno) in je reku, da ga v življenju nebo kupu
Drugače sam imam zloglasnega 1.4TSI, ki baje slovi po svoji ne-zanesljivosti. Razen tega, da sem takoj ob nakupu menjal ketno in zobnike (bolj iz preventive) avto delal (Z njim naredil cca 50kkm - Ima jih 167kkm). Razen tega, da občasno ko se ga vžge ob toplem vremenu ne laufa ravno okj prvih 30s je drugo vse okj (trkam).
Od moje sorodniku pa je na 2.0TDI odletela šoba (pa naj bi ti motorji sloveli po zanesljivosti). Malo je odvisno od sreče in malo od tega kako je avto vzdrževan. Znamke imajo vedno manj opravit s tem kako dobro dela avto (razen Fiat ali Alfa )
TheBlueOne ::
Raptor F16 je izjavil:
Ugled za koga ? Saj nisem nikogar izpostavljal niti ne pravim da se to kje dela. Samo povedal sem kakšne so možne posledice v kolikor bi si kdo to privoščil. No nekateri so si ampak že dolgo ne delajo več ravno zato ker so jih hitro identificirali in po hitrem postopku speljali reklamacijski postopek, zaračunali vse stroške vodenja reklamacije, mu pobrali orodja (orodje je običajno v lasti naročnika) in takoj zamenjali dobavitelja. Ampak v primeru ki ga poznam ni šlo za avtomobilsko industrijo.
Ampak se to dela? Mimogrede zna biti, da ne poznas celotnega spektra moznih posledic. Kar si nastel so ukrepi, ki so bolj zaradi malomarnosti in ne zaradi zavednih sprememb. Kul vedeti, kaj vse je lahko pri SLO plasticarjih..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Raptor F16 ::
TheBlueOne je izjavil:
Raptor F16 je izjavil:
Ugled za koga ? Saj nisem nikogar izpostavljal niti ne pravim da se to kje dela. Samo povedal sem kakšne so možne posledice v kolikor bi si kdo to privoščil. No nekateri so si ampak že dolgo ne delajo več ravno zato ker so jih hitro identificirali in po hitrem postopku speljali reklamacijski postopek, zaračunali vse stroške vodenja reklamacije, mu pobrali orodja (orodje je običajno v lasti naročnika) in takoj zamenjali dobavitelja. Ampak v primeru ki ga poznam ni šlo za avtomobilsko industrijo.
Ampak se to dela? Mimogrede zna biti, da ne poznas celotnega spektra moznih posledic. Kar si nastel so ukrepi, ki so bolj zaradi malomarnosti in ne zaradi zavednih sprememb.
Zelo redko in predvsem pri kakšnih slabo stoječih firmah kjer je direktor preškrt. Resnejše firme ne bodo šle v riziko svojega obstoja (tako veliki so lahko samo zaradi renomeja) za 500EUR prihranka. Konkreten primer ki ga poznam je sicer delal neko embalažo za šumečke. To so bile pač informacije iz 2. roke ko smo se z enim pogovarjal kak primer so imel. Dogovor je bil Natur material (brez vseh dodatkov) on pa je delal s polnili (CaCO3 kalcijev karbonat) zato ker je na volumen mnogo cenejše. Tukaj dvomim da je bil kdo zaradi tega v smrtni nevarnosti je pa šlo za goljufijo, ker je na ta račun dodatno služil. Pri pogajanjih se je izpogajal za dražji material dobavljal pa cenejšega.
Drugje je recimo hujša katastrofa ČE bi delali z materiali ki vsebujejo GF (glass fiber) steklena vlakna. Tisto so v praksi materiali neprimerni za reciklažo ker potem so tista zmleta vlakna samo še polnilo ki ne koristi strukturno. Takega reciklata ne smeš uporabit, ampak povsem možno je da se je komu to že zgodilo ampak to se zgodi zaradi popolne malomarnosti.
To je treba imet skos na očeh ker tud delavci kdaj kar nekaj po svoje delajo, če jih ne omejiš s pooblastili na nastavitvah ipd. Pri nas se temu izognemo tako da se vsak delavec štemplja (štampiljka je kot podpis) na vse papirje ki jih da skozi in navsezadnje tudi etiketo. Tudi za dostop do nastavitev stroja potrebuje kartico ki jo prisloni zraven potem pa glede na nivo uporabnika lahko omejeno spreminja parametre, računalnik seveda beleži čisto vse spremembe in ID uporabnika zraven.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
TheBlueOne ::
Raptor F16 je izjavil:
Tukaj dvomim da je bil kdo zaradi tega v smrtni nevarnosti je pa šlo za goljufijo, ker je na ta račun dodatno služil.
Ja sej mi je vse jasno, samo cisto iskreno nisem nikoli niti posumil, da bi kdo menjal materiale. Delam pa ravno pri podjetjih v tujini, ki dosti sodelujemo s Slovenijo, ker se drzim blizu meje. Sem dodal preverjanje materialov na checkup sezname.
Mi je pa tudi jasno, da ce si se "zagovoril", da bos dodal, da samo teoretiziras. :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
KAVINSKY ::
Znamke imajo vedno manj opravit s tem kako dobro dela avto (razen Fiat ali Alfa )
Sloves Fiata je meme. Njihove motorje vgrajuje v druge znamke, kjer so iznenada zanesljivi. Elektronika je Boscheva, katero se vgrajuje v veliko večino avtomobilov in je zanesljiva.
Ampak vse skupaj je za šankom pregovorno nezanesljivo.
Lastne izkušnje z obema. Na Tipotu je začela crkovati elektronika "Made in Germany" po točno 200.000km in 14 letih, Alfa je šla na odpad zaradi nevzdrževanja pri 17 letih in 127.000 km. Pri sosedih se Sang Young bolj kvari kot Panda 4x4, katera vidi dvigalo samo pri menjavi olja. So črički, kakšna plastika se maje, ampak vedno vžge v prvo.
jur3 ::
Priporočam ogled tega videa:
Izkušnje posameznih ljudi so različne, a če vzameš podatke gruče ljudi dobiš približno predstavo kako zanesljive so posamezne znamke. Zanimivo je, da po na prvih 13 mestih po kriterijih zanesljivosti tistega videa nemških avtov NI.
Izkušnje posameznih ljudi so različne, a če vzameš podatke gruče ljudi dobiš približno predstavo kako zanesljive so posamezne znamke. Zanimivo je, da po na prvih 13 mestih po kriterijih zanesljivosti tistega videa nemških avtov NI.
Dead enemy always smell good
Utk ::
Meni je bolj fascinantno, da imajo nekateri ljudje stalno probleme z avti, ne glede kaj kupijo, stare ali nove. Pa ne zarad (ne)vzdrževanja, ker problemi pridejo hitro.
TheBlueOne ::
Jaz sem imel zelo pogosto probleme, ko sem delal ogromno km. Drugace pa sam ne vidim nekih razlik od cloveka do cloveka. Statisticno si vedno tam tam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
feryz ::
Meni je bolj fascinantno, da imajo nekateri ljudje stalno probleme z avti, ne glede kaj kupijo, stare ali nove. Pa ne zarad (ne)vzdrževanja, ker problemi pridejo hitro.Če 100x, 200x, 500x dnevno vleče vseh 400 konj, ki jih je pod pokrovom, na polno, je verjetnost okvar mnogo večja, kot če vlečejo enkrat mesečno. Ali pa še to ne.
darkolord ::
Priporočam ogled tega videa: ...In potem pogledaš drugi seznam in je vrstni red povsem drugačen ...
Izkušnje posameznih ljudi so različne, a če vzameš podatke gruče ljudi dobiš približno predstavo kako zanesljive so posamezne znamke. Zanimivo je, da po na prvih 13 mestih po kriterijih zanesljivosti tistega videa nemških avtov NI.
A110 ::
Meni je bolj fascinantno, da imajo nekateri ljudje stalno probleme z avti, ne glede kaj kupijo, stare ali nove. Pa ne zarad (ne)vzdrževanja, ker problemi pridejo hitro.Če 100x, 200x, 500x dnevno vleče vseh 400 konj, ki jih je pod pokrovom, na polno, je verjetnost okvar mnogo večja, kot če vlečejo enkrat mesečno. Ali pa še to ne.
Vseh 400 konj je tudi pri tebi "vleklo" (če sploh lahko tako rečemo) morda parkrat v življenju, pa še to dvomim da sploh. Tudi dvomim da ves kaj sploh moč je, da pišeš take bedarije. Ps. Če stisneš gas do konca se ne pomeni, da motor dela z vsemi konji oz maximalno močjo.
feryz ::
Ok, potem je prikaz moči in navora na ekranu bulšit. Bom javil BMW-ju, naj mi zbrišejo. Ker je A110 rekel tako.
Miki N ::
Po mojem je naječji "stres" za večino mehanike (pogosto) pospeševanje - in vse kar spada zraven. Zato je "zjebanost" vozila tako zelo pogosto funkcija.. mestne vožnje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miki N ()
feryz ::
Mestna? Če grem iz Ljubljane v Maribor, po relativno normalno zasedeni AC, potem v vsako stran dohitim vsaj 100 avtov. To pomeni, da mora avto vsaj 200x splezati iz 105, 110, 130 km/h, nazaj na okrog 200 km/h.
Povedano drugače, vsako minuto ali manj, imaš 5 do 10 sekundno pospeševanje s polno močjo motorja. Ravno tako trpijo bremze.
Ko se pelje jurja in več km v enem dnevu, je pa tega nebroj.
Povedano drugače, vsako minuto ali manj, imaš 5 do 10 sekundno pospeševanje s polno močjo motorja. Ravno tako trpijo bremze.
Ko se pelje jurja in več km v enem dnevu, je pa tega nebroj.
WhiteAngel ::
Ne vem, zakaj toliko filozofiranja glede zanesljivosti. Metrika je čisto enostavna - več let garancije, ko ima avto, bolj bo zanesljiv. Kia (7 let / 150kkm) in Hyundai (5 let / neomejeno km) si pač ne moreta privoščit večjih napak, če dasta toliko garancije. In to dejanske garancije, ne tisto "ja veste, desne kljuke in luščenje volana vam pa garancija ne krije - to ste sigurno grdo odprli vrata in vam ful roke švicajo". Seveda pa to ne pove čisto nič o ostalih lastnostih avta (dizajn, vožnja).
Raptor F16 ::
TheBlueOne je izjavil:
Ja sej mi je vse jasno, samo cisto iskreno nisem nikoli niti posumil, da bi kdo menjal materiale. Delam pa ravno pri podjetjih v tujini, ki dosti sodelujemo s Slovenijo, ker se drzim blizu meje. Sem dodal preverjanje materialov na checkup sezname.
Vprašanje kako boste to preverjanje izvajali. Moj nasvet je da spremljate porabo zalog materiala in naročila oz. ste na vezi glede tega. Računica je zelo enostavna. Če dobite več izdelkov kolikor je bilo materiala na lagerju potem je možno da mate vmes recikalt (ponekod sprejemljivo ne pa povsod) ali kaj drugega. Spet vprašanje kakšne so zahteve.
TheBlueOne je izjavil:
Mi je pa tudi jasno, da ce si se "zagovoril", da bos dodal, da samo teoretiziras. :D
No vidiš zaradi takih stvari je pa običajno zelo neprijetno govort o tem. Hitro se lahko začne tudi sklepat, da si bil zraven ker veš. Sam te anekdote krožijo.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
feryz ::
WhiteAngel je izjavil:
ne tisto "ja veste, desne kljuke in luščenje volana vam pa garancija ne krije - to ste sigurno grdo odprli vrata in vam ful roke švicajo". Seveda pa to ne pove čisto nič o ostalih lastnostih avta (dizajn, vožnja).Luščenje volana krije garancija. Vsaj Ford. Sem zamenjal pri treh avtih.
Netrunner ::
Vzdrževanje avtomobila vsekakor doprinese k zanesljivosti vendar elektronike nimaš kaj dosti vzdrževati. Kolega je BMW pustil na hrvaški AC zaradi majhne napake na elektroniki. Žal ni vse v motorju in vzdrževanju. Ne bi rad dobil avtomobila kateri bi načeloma delal, vendar bi 3/4 ostalih ne toliko bistvenih elementov crkovalo.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
bbbbbb2015 ::
Največ ti pove garancija po moje. Ker če bi bil nek proizvajalec prepričan da se njegov avto ne kvari, bi pač dal 10let garancije, ali še več. Kar mu to ne bi prestavljal stroške, ker se logično avto ne bi kvaril. Tako da če pa dobiš samo 2 leti garancije, to pomeni da proizvajalec meni da po 2 letih se bo začel kvarit.
Garancija je danes še samo beseda, zapisana na papirju.
Garancija že, vendar ne na potrošni material, ne na dele, ki so podložni uporabi(končniki) in ne če je pretirano št. kilometrov (npr. 60.000km /leto). In če servisiraš vozilo pri njih in je uporabljen originalen material in predpisana maziva.
Po mojem je naječji "stres" za večino mehanike (pogosto) pospeševanje - in vse kar spada zraven. Zato je "zjebanost" vozila tako zelo pogosto funkcija.. mestne vožnje.
Za mehaniko so dokauzano največji stres tri stvari:
- slabe ceste
- slabo gorivo
- slabo vzdrževanje
Imel sem Renaulta, vozil ga v glavnem po tujini. Ko sem ga prodal pri 300.000km prevoženih, je imel še vedno originalen akumulator in končnike.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
A110 ::
Ok, potem je prikaz moči in navora na ekranu bulšit. Bom javil BMW-ju, naj mi zbrišejo. Ker je A110 rekel tako.
moč = delo (sprememba energije, torej če voziš po ravnem in pri nizkih hitrostih kjer zanemarimo upor kinetične)/čas + recimo še zračni upor + ... to je v grobem. to se že v osnovni šoli učijo. in torej če pospešiš 2 toni do 100km/h (37m/s) v 5s kar je nekje max tvojega avta, torej na polno, ni to niti blizu 300kw potrebne moči. Po drugi strani pa je tudi moč (kW) = navor (trenutni(rpm)) * RPM / 9.5488. Tvoj avto lahko maximalno proizvede 400hp. Pri nižjih obratih bo pač proizvedel toliko manj moči na ekranu pa ti po prikazalo da porabljaš 100% od proizvedene moči in ne 100% od maximalne moči. To dosežeš vrjetno samo pri max hitrosti ko se premaguje ogromen zračni upor. zdaj če ti 100-500x dnevno prideš do končne hitrosti pa sam pri sebi veš, če je res. Če meni ne vrjameš, poglej graf mape motorja tvojega avtomobila in poglej pri katerih obratih je max moč. Potem pa z malo računanja izračunaj kolikšno hitrost dobiš pri takih obratih v najvišji prestavi (torej tam kjer je moč dejansko 400hp) ali pa se enostavno zapelji do taki obratov v najvišji prestavi in se potem vprašaj kolikokrat se voziš tako hitro. Ti si pomoje najboljša stranka prodajalcev sesalcev na domu če tako slepo vrjameš vsemu
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: A110 ()
RedDrake ::
Samo par anekdot, ki so mi znane iz max druge roke (nekaj iz prve), kjer vzdrževanje nima nič z okvaro, ki pa je show-stopper.
1.) Defekt na grelno/hladilni enoti, ki je pihala max. vroč zrak ves čas, razen če si klimo dal na polno - potem je pihalo pa IZJEMNO hladno. V glavnem vožnja več kot par minut ni bila vzdržna. Napaka je bila elektromehanska, ker se je pri eni loputi odlomila ročica motorčka (plastična) in je potem nek senzor vse narobe zaznaval, ipd ... Aja podreti je bilo potrebno celotno armaturo, da so zamenjali (in s tem je nastal vsaj en čriček).
2.) Potenciometer za pedalo za plin je ohranjal max vrednost, tudi ko si plin spustil. Zabavna vožnja, ni kaj. Popravilo izjemno preprosto in poceni, ampak vseeno.
3.) Sovoznikova šipa se je avtomatsko odpirala sama od sebe. Hitro popravilo (nek mini modul so menjali).
4.) Luči se niso prižgale če so bile na Auto ali On položaju pri zagonu vozila. Morale so biti na Off in si jih prižgal po zagonu vozila. Krivec je bila ključavnica za vžig. Dodatno, ko si enkrat ponesreči prižgal avto z lučmi na Auto/On, jih je bilo nemogoče prižgati, dokler nisi avta ugasnil in zaklenil ter pustil 15min+. Toliko da se je centralni modul resetiral. Zabavno ponoči, ni kaj ...
5.) Števec/obratomer sta kazala "random" vrednosti. Menjava je pomagala.
Vse te napake so bile na vozilih z manj kot 8 let in 120kkm. Šipe in števec še celo pod garancijo na takorekoč novih vozilih (manj kot 2 leti starosti).
Znamke so pa Saab, Škoda, Hyundai, Mazda. Vrstni red ni enak kot zgoraj :)
1.) Defekt na grelno/hladilni enoti, ki je pihala max. vroč zrak ves čas, razen če si klimo dal na polno - potem je pihalo pa IZJEMNO hladno. V glavnem vožnja več kot par minut ni bila vzdržna. Napaka je bila elektromehanska, ker se je pri eni loputi odlomila ročica motorčka (plastična) in je potem nek senzor vse narobe zaznaval, ipd ... Aja podreti je bilo potrebno celotno armaturo, da so zamenjali (in s tem je nastal vsaj en čriček).
2.) Potenciometer za pedalo za plin je ohranjal max vrednost, tudi ko si plin spustil. Zabavna vožnja, ni kaj. Popravilo izjemno preprosto in poceni, ampak vseeno.
3.) Sovoznikova šipa se je avtomatsko odpirala sama od sebe. Hitro popravilo (nek mini modul so menjali).
4.) Luči se niso prižgale če so bile na Auto ali On položaju pri zagonu vozila. Morale so biti na Off in si jih prižgal po zagonu vozila. Krivec je bila ključavnica za vžig. Dodatno, ko si enkrat ponesreči prižgal avto z lučmi na Auto/On, jih je bilo nemogoče prižgati, dokler nisi avta ugasnil in zaklenil ter pustil 15min+. Toliko da se je centralni modul resetiral. Zabavno ponoči, ni kaj ...
5.) Števec/obratomer sta kazala "random" vrednosti. Menjava je pomagala.
Vse te napake so bile na vozilih z manj kot 8 let in 120kkm. Šipe in števec še celo pod garancijo na takorekoč novih vozilih (manj kot 2 leti starosti).
Znamke so pa Saab, Škoda, Hyundai, Mazda. Vrstni red ni enak kot zgoraj :)
misticnimrk ::
Kar nekaj cvetk tule na dveh straneh za prebrat. Se ste fantje dobro potrudli :D
#000, na tvojem mestu bi pogledal, kateri avti se najbolje prodajajo in imajo razvito dobro prodajno/servisno mrežo v SLO.
Kot drugo, bi ta isti seznam prečesal še z sitom kdaj je bil prodajni model prenovljen v celoti ali zgolj vizuelno. Druga varianta je "safe bet". Lepši izgled in odpravljene serijske napake. Ko si nekako prišel na to, katera znamka model ti ostane izbereš še najbolj preverjeno varianto pogona in ne preveč dodatne opreme in imaš nov avto. :)
Drugče pa je danes kvaliteta avtomobilov neprimerno napredovala napram 10, 20, 30 let nazaj..
Variante ala "kupu sem zeleno 101ko pripeljal sem ze domov z rumeno", danes niso več aktualne.. Kar naročiš to dobiš in kvaliteta nebi smela biti vprašljiva.
Glede na to, da je razvoj precej hiter in se stvari izdelujejo po celem svetu in potem na eni lokaciji to vse skupi sestavijo pa je jasno, da prihaja do vsaj pre-in-po-porodnih težav.
Te se načeloma v roku enega prodajnega leta odpravijo v celoti ali v zelo veliki večini, ostalo pa zelo hitro po tem - dokler je novi oblikovni model (facelift) zunaj so vse serijske težave odpravljene.
Bi se pa kar strinjal z napisanim, da je na internetu veliko napisanega v "negativnem tonu" oziroma so izpostavljene zgolj slabe stvari (beri napake). Ker tisti, ki z avtom nimajo težav ne vidijo smisla tega izpostavljat. In za bilo kateri model motornega vozila ali delovnega stroja boš pogledal, boš videl, da se vedno najdejo napake - pri vseh proizvajalcih.
Osebno mislim, da se je v zadnjem obdobju izkazal Hyundai. Veliko varnostnih asistenčnih sistemov že serijsko, lepi(to je sicer subjektivno), varni, zanesljivi.
Podobno velja za Mazdo s tem, da je za odtenek dražja a ima istočasno za odtenek bolj premium materiale v notranjosti.
Doma se vozimo z Kio. Sedi, tankaj, pelji. Ko je čas za menjavo gum ali olja pa po poti domov se ustaviš pri vulkanizerju/mehaniku in za max nekaj stotakov zrihtaš vse.
Za tabo se pa nebo nobena obrnila, prej obratno - mogoče se obrne proč ko vidi s čim se voziš. Ampak če pogledaš malo boljše, s tako babo nočeš met preveč opravka.
In najbolj pomembno za življenjsko dobo avtomobila je, da gre pravočasno k serviserju. In da slednji uporablja dobre materiale - tako rezervne dele kot potrošni material.
#000, na tvojem mestu bi pogledal, kateri avti se najbolje prodajajo in imajo razvito dobro prodajno/servisno mrežo v SLO.
Kot drugo, bi ta isti seznam prečesal še z sitom kdaj je bil prodajni model prenovljen v celoti ali zgolj vizuelno. Druga varianta je "safe bet". Lepši izgled in odpravljene serijske napake. Ko si nekako prišel na to, katera znamka model ti ostane izbereš še najbolj preverjeno varianto pogona in ne preveč dodatne opreme in imaš nov avto. :)
Drugče pa je danes kvaliteta avtomobilov neprimerno napredovala napram 10, 20, 30 let nazaj..
Variante ala "kupu sem zeleno 101ko pripeljal sem ze domov z rumeno", danes niso več aktualne.. Kar naročiš to dobiš in kvaliteta nebi smela biti vprašljiva.
Glede na to, da je razvoj precej hiter in se stvari izdelujejo po celem svetu in potem na eni lokaciji to vse skupi sestavijo pa je jasno, da prihaja do vsaj pre-in-po-porodnih težav.
Te se načeloma v roku enega prodajnega leta odpravijo v celoti ali v zelo veliki večini, ostalo pa zelo hitro po tem - dokler je novi oblikovni model (facelift) zunaj so vse serijske težave odpravljene.
Bi se pa kar strinjal z napisanim, da je na internetu veliko napisanega v "negativnem tonu" oziroma so izpostavljene zgolj slabe stvari (beri napake). Ker tisti, ki z avtom nimajo težav ne vidijo smisla tega izpostavljat. In za bilo kateri model motornega vozila ali delovnega stroja boš pogledal, boš videl, da se vedno najdejo napake - pri vseh proizvajalcih.
Osebno mislim, da se je v zadnjem obdobju izkazal Hyundai. Veliko varnostnih asistenčnih sistemov že serijsko, lepi(to je sicer subjektivno), varni, zanesljivi.
Podobno velja za Mazdo s tem, da je za odtenek dražja a ima istočasno za odtenek bolj premium materiale v notranjosti.
Doma se vozimo z Kio. Sedi, tankaj, pelji. Ko je čas za menjavo gum ali olja pa po poti domov se ustaviš pri vulkanizerju/mehaniku in za max nekaj stotakov zrihtaš vse.
Za tabo se pa nebo nobena obrnila, prej obratno - mogoče se obrne proč ko vidi s čim se voziš. Ampak če pogledaš malo boljše, s tako babo nočeš met preveč opravka.
In najbolj pomembno za življenjsko dobo avtomobila je, da gre pravočasno k serviserju. In da slednji uporablja dobre materiale - tako rezervne dele kot potrošni material.
m0LN4r ::
Ce si slep ja.Raptor F16 je izjavil:
Golf pri tolikih variacijah opreme kot jih zmore ponuditi in takih prodajnih številkah, da ni kvaliteten avto ?
Halo ?
Za ta denar, koliko stane (več od tekmecev) je po mojem mnenju "prepoceni" narejen. Isto kvaliteto boš našel v fabii pa čeprav bo cena različna
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
1. Tako kot so zgoraj povedali, je problem v elektroniki vecji, kot v mehanskem delu. Novejsi motor bo delal, ampak jebat bo zacelo vse drugo. Elektronika kontrolira vse in zaradi lovljenja emisijskega razreda, dela vse zivo.
Najbolj zanesljiv avto po domace je najbolj primitiven z cim manj elektronike, dodatkov, cim bolj enostavno vzmetenje, cim bolj simple menjalnik, jada jada. Takoj ko je zadeva bolj "udobna" je kompleksnejsa, vec sestavnih delov blablabla. Vec se lahko pokvari.
Ce nekdo pravi da je pri VW poceni plastika na vratih, pridi da ti pokazem plastiko v hyundaju. Ko ze mislis, da se ne da ceneje nardit. Haha.
Jaz bom definitivno sel nekega dne nazaj na nemski avto, sem se vozil v teh kadjarih, aurisih, novem kodiaku, kia/hyundai si trenutno lastim, saj ni slabo, ampak jesus kok stvari je pri enem "gnojfu" enostavno boljse narjenih, magari ti en kup papakov govori nekaj na pamet.
Nekaj za nekaj. Noben avto ni perfekten, ampak proizvajalci imajo zelo zelo dobre strokovnjake, ki tocno vejo zakaj stane en avto 1000eur vec, kot od konkurence. Pa naj si bo to samo zaradi tega, ker je pri konstrukciji 10kg vec zeleza in manj aluminija, manj denarja vlozenga v akustiko, aerodinamiko brisalca.
Bi pa rekel, nekako za vse proizvajalce, da se bo zdaj s korono, ker jim je tako mocno padla prodaja vsem po vrsti, zacelo tekmovanje z "neopaznim" cost reduction pri proizvodnji.
Najbolj zanesljiv avto po domace je najbolj primitiven z cim manj elektronike, dodatkov, cim bolj enostavno vzmetenje, cim bolj simple menjalnik, jada jada. Takoj ko je zadeva bolj "udobna" je kompleksnejsa, vec sestavnih delov blablabla. Vec se lahko pokvari.
Ce nekdo pravi da je pri VW poceni plastika na vratih, pridi da ti pokazem plastiko v hyundaju. Ko ze mislis, da se ne da ceneje nardit. Haha.
Jaz bom definitivno sel nekega dne nazaj na nemski avto, sem se vozil v teh kadjarih, aurisih, novem kodiaku, kia/hyundai si trenutno lastim, saj ni slabo, ampak jesus kok stvari je pri enem "gnojfu" enostavno boljse narjenih, magari ti en kup papakov govori nekaj na pamet.
Nekaj za nekaj. Noben avto ni perfekten, ampak proizvajalci imajo zelo zelo dobre strokovnjake, ki tocno vejo zakaj stane en avto 1000eur vec, kot od konkurence. Pa naj si bo to samo zaradi tega, ker je pri konstrukciji 10kg vec zeleza in manj aluminija, manj denarja vlozenga v akustiko, aerodinamiko brisalca.
Bi pa rekel, nekako za vse proizvajalce, da se bo zdaj s korono, ker jim je tako mocno padla prodaja vsem po vrsti, zacelo tekmovanje z "neopaznim" cost reduction pri proizvodnji.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
feryz ::
Ti bom posnel enkrat video.Ok, potem je prikaz moči in navora na ekranu bulšit. Bom javil BMW-ju, naj mi zbrišejo. Ker je A110 rekel tako.
moč = delo (sprememba energije, torej če voziš po ravnem in pri nizkih hitrostih kjer zanemarimo upor kinetične)/čas + recimo še zračni upor + ... to je v grobem. to se že v osnovni šoli učijo. in torej če pospešiš 2 toni do 100km/h (37m/s) v 5s kar je nekje max tvojega avta, torej na polno, ni to niti blizu 300kw potrebne moči. Po drugi strani pa je tudi moč (kW) = navor (trenutni(rpm)) * RPM / 9.5488. Tvoj avto lahko maximalno proizvede 400hp. Pri nižjih obratih bo pač proizvedel toliko manj moči na ekranu pa ti po prikazalo da porabljaš 100% od proizvedene moči in ne 100% od maximalne moči. To dosežeš vrjetno samo pri max hitrosti ko se premaguje ogromen zračni upor. zdaj če ti 100-500x dnevno prideš do končne hitrosti pa sam pri sebi veš, če je res. Če meni ne vrjameš, poglej graf mape motorja tvojega avtomobila in poglej pri katerih obratih je max moč. Potem pa z malo računanja izračunaj kolikšno hitrost dobiš pri takih obratih v najvišji prestavi (torej tam kjer je moč dejansko 400hp) ali pa se enostavno zapelji do taki obratov v najvišji prestavi in se potem vprašaj kolikokrat se voziš tako hitro. Ti si pomoje najboljša stranka prodajalcev sesalcev na domu če tako slepo vrjameš vsemu
Ali ti verjameš BMW-ju, da vsaj približno vedo, kaj avto dela, ali ne, je pa tvoja stvar.
Jaz osebno mislim, da ga vseeno bolje poznajo, kot en forumski nabijač. Lahko pa se seveda motim.
A110 ::
Ti bom posnel enkrat video.Ok, potem je prikaz moči in navora na ekranu bulšit. Bom javil BMW-ju, naj mi zbrišejo. Ker je A110 rekel tako.
moč = delo (sprememba energije, torej če voziš po ravnem in pri nizkih hitrostih kjer zanemarimo upor kinetične)/čas + recimo še zračni upor + ... to je v grobem. to se že v osnovni šoli učijo. in torej če pospešiš 2 toni do 100km/h (37m/s) v 5s kar je nekje max tvojega avta, torej na polno, ni to niti blizu 300kw potrebne moči. Po drugi strani pa je tudi moč (kW) = navor (trenutni(rpm)) * RPM / 9.5488. Tvoj avto lahko maximalno proizvede 400hp. Pri nižjih obratih bo pač proizvedel toliko manj moči na ekranu pa ti po prikazalo da porabljaš 100% od proizvedene moči in ne 100% od maximalne moči. To dosežeš vrjetno samo pri max hitrosti ko se premaguje ogromen zračni upor. zdaj če ti 100-500x dnevno prideš do končne hitrosti pa sam pri sebi veš, če je res. Če meni ne vrjameš, poglej graf mape motorja tvojega avtomobila in poglej pri katerih obratih je max moč. Potem pa z malo računanja izračunaj kolikšno hitrost dobiš pri takih obratih v najvišji prestavi (torej tam kjer je moč dejansko 400hp) ali pa se enostavno zapelji do taki obratov v najvišji prestavi in se potem vprašaj kolikokrat se voziš tako hitro. Ti si pomoje najboljša stranka prodajalcev sesalcev na domu če tako slepo vrjameš vsemu
Ali ti verjameš BMW-ju, da vsaj približno vedo, kaj avto dela, ali ne, je pa tvoja stvar.
Jaz osebno mislim, da ga vseeno bolje poznajo, kot en forumski nabijač. Lahko pa se seveda motim.
Saj jaz vrjamem, da pri bmwju vedo najbolje kaj njihov avto dela. Ampak vem pa tudi kako fizika deluje in ti pri recimo 50km/h ali pa 100km/h in 2T tezkem avtu nemores uporabljati vseh 400hp (vsaj z realnimi meritvami kjer avto potrebuje 0-100 5s ne). Kako pa oni, to informacijo podajo naprej uporabnikov je pa druga stvar. Tebi vrjamem, da se fino zdi ko ti napiše da pri pospeševanju iz križišča uporabljaš 400hp.
Netrunner ::
Meni se zdi golf sportsvan ugoden družinski avtomobil, kateri za svojo ceno nudi dosti opreme. Mi ne neluje gnojf
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
TheBlueOne ::
Pri nižjih obratih bo pač proizvedel toliko manj moči na ekranu pa ti po prikazalo da porabljaš 100% od proizvedene moči in ne 100% od maximalne moči. To dosežeš vrjetno samo pri max hitrosti ko se premaguje ogromen zračni upor. zdaj če ti 100-500x dnevno prideš do končne hitrosti pa sam pri sebi veš, če je res.
Kdo pa pravi, da max hitrosti potrebuje max moc? Ce ti zmanjka obratov ali pa dosezes limiter ti max moc koristi samo za vecji pospesek. Ko krivulja moci pada pac pospesujes pocasneje ampak praviloma se vedno pospesujes, ce res ne zmanjka. Ti lahko pokoristis max moc vedno, ko imajo gume se oprijem, kar pa je praviloma vecino casa.
Potem pa z malo računanja izračunaj kolikšno hitrost dobiš pri takih obratih v najvišji prestavi (torej tam kjer je moč dejansko 400hp) ali pa se enostavno zapelji do taki obratov v najvišji prestavi in se potem vprašaj kolikokrat se voziš tako hitro. Ti si pomoje najboljša stranka prodajalcev sesalcev na domu če tako slepo vrjameš vsemu
S tem izracunas samo pospesek v tistem trenutku. Do teoreticne maksimalne hitrosti pa pri novih avtih praviloma ne prides, ker je velika vecina omejena na 250km/h. Do nje bos pogosto, pri teh konjih, prisel s ca. polovico moci, samo dlje bo trajalo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Netrunner ::
Niste šli malo offtopic :)
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
Raptor F16 ::
Meni se zdi golf sportsvan ugoden družinski avtomobil, kateri za svojo ceno nudi dosti opreme. Mi ne neluje gnojf
Golf je kul ampak... Namesto sportsvana bi jaz raje vozil Mercedesa B
Se mi zdi, da je cenovno najbolj uravnotežen med temi malimi enoprostorci za to kar dobiš.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
bambam20 ::
Drugače sam imam zloglasnega 1.4TSI, ki baje slovi po svoji ne-zanesljivosti. Razen tega, da sem takoj ob nakupu menjal ketno in zobnike (bolj iz preventive) avto delal (Z njim naredil cca 50kkm - Ima jih 167kkm).
A, kar ketno si menjal. To je nekaj, kar se ni nikoli menjavalo preventivno. Očitno si premlad, da bi vedel, da je ketna veljala pri avtomobilih kot sinonim za kvaliteto in če se je raztegnila, se je nad 400.000 km.
Nisem poznal nobengea, ki si je lastil v 90-ih bmw-ja, da je ketno menjaval.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
m0LN4r ::
Slovenija je premala za kak pameten bmw vzorec.
https://www.tiktok.com/@jules_95_/video...
https://www.tiktok.com/@ibaadyou/video/...
https://www.tiktok.com/@elpatronos1/vid...
https://www.tiktok.com/@albanerinlinz/v...
https://www.tiktok.com/@okxn10/video/69...
https://www.tiktok.com/@jules_95_/video...
https://www.tiktok.com/@ibaadyou/video/...
https://www.tiktok.com/@elpatronos1/vid...
https://www.tiktok.com/@albanerinlinz/v...
https://www.tiktok.com/@okxn10/video/69...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
bambam20 ::
Slovenija je premala za kak pameten bmw vzorec.
https://www.tiktok.com/@jules_95_/video...
https://www.tiktok.com/@ibaadyou/video/...
https://www.tiktok.com/@elpatronos1/vid...
https://www.tiktok.com/@albanerinlinz/v...
https://www.tiktok.com/@okxn10/video/69...
O, seveda. Samo pogledaš bmwslo forum, ki je eden največjih forumov v Sloveniji in vse možne težave in okvare, ki so jih deležni lastniki teh vozil. BMW je verjetno edina znamka v SLoveniji, ki ima zelo veliko nepooblaščenih avtomehanikov, ki servisirajo samo BMW-je in so hudo zasedeni. BMW ima res odlično vozno dinamiko, vendar zanesljiv avto to ni.
korenje3 ::
Ok, potem je prikaz moči in navora na ekranu bulšit. Bom javil BMW-ju, naj mi zbrišejo. Ker je A110 rekel tako.
moč = delo (sprememba energije, torej če voziš po ravnem in pri nizkih hitrostih kjer zanemarimo upor kinetične)/čas + recimo še zračni upor + ... to je v grobem. to se že v osnovni šoli učijo. in torej če pospešiš 2 toni do 100km/h (37m/s) v 5s kar je nekje max tvojega avta, torej na polno, ni to niti blizu 300kw potrebne moči. Po drugi strani pa je tudi moč (kW) = navor (trenutni(rpm)) * RPM / 9.5488. Tvoj avto lahko maximalno proizvede 400hp. Pri nižjih obratih bo pač proizvedel toliko manj moči na ekranu pa ti po prikazalo da porabljaš 100% od proizvedene moči in ne 100% od maximalne moči. To dosežeš vrjetno samo pri max hitrosti ko se premaguje ogromen zračni upor. zdaj če ti 100-500x dnevno prideš do končne hitrosti pa sam pri sebi veš, če je res. Če meni ne vrjameš, poglej graf mape motorja tvojega avtomobila in poglej pri katerih obratih je max moč. Potem pa z malo računanja izračunaj kolikšno hitrost dobiš pri takih obratih v najvišji prestavi (torej tam kjer je moč dejansko 400hp) ali pa se enostavno zapelji do taki obratov v najvišji prestavi in se potem vprašaj kolikokrat se voziš tako hitro. Ti si pomoje najboljša stranka prodajalcev sesalcev na domu če tako slepo vrjameš vsemu
Pri pospeških ima vlogo samo navor.
Vsak avto ima lahko 6s do 100km/h. Samo pri tistih z manj moči bodo imeli nižje maksimalne hitrosti zaradi izgub, ki jih motorji ne bodo mogli premagat.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
onCloud9 ::
Pri pospeških ima vlogo samo navor.
No, no. Da ne bo kdo tega slučajno verjel. Za pospešek je pomembna moč in ne navor. Navor rabiš, če vlečeš prikolico.
Poglej vsaj zaključek pri 11:06.
On topic: v dizajnu mission-critical sistemov se držijo načela, ki je bilo omenjeno že zgoraj: naprave, ki jih ni v avtu, se ne morejo pokvariti. Električni in nekateri hibridni avtomobili v tem smislu obetajo. Recimo hibridna toyota yaris nima turbine, uporablja planetni prenos, nima sklopke, niti ločenega starterja in nekaterih jermenov. Kako pametno je, da se bencinski motor vsakih nekaj minut prižiga in ugaša, je pa drugo vprašanje. Čas bo pokazal, v kolikšni meri je ta tehnologija res zanesljivejša.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Stroški vzdrževanja (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12624 (10427) | hojnikb |
» | Nakup avtomobila! (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 21536 (15868) | Vazelin |
» | Audi vs Mercedez nakup (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34017 (26945) | Gambino |