Forum » Na cesti » Kako se kaj trenutno držijo znamke avtomobilov glede zanesljivosti?
Kako se kaj trenutno držijo znamke avtomobilov glede zanesljivosti?
Netrunner ::
Katere znamke oz. modeli so v tem času zanesljivi? Dobivam toliko mešanih informacij da težko oceniš. Npr. golf je bil svoje čase super, zdaj ga pogostoma imenujejo "gnojf". Škoda je bila svoje čase bolj ne kot ja, danes je baje kul. Kolega mi pravi naj se izogibam francozov, drugi pa hvali peugeo-je po dolgem in počez.
Konkretno sem iskal malega crossoverja in sem na avtonetu našel enega zanimivega renault capturja. Šel sem malo preveriti na gugla za "reliability" in sem dobil velik seznam kaj vse gre narobe in kako so uporabniki nezadovoljni. Enako se mi je zgodilo pri quasqhai-u in hyundai koni.
Kaj danes je res taka loterija zadeti soliden zanesljiv avtomobil ali vsa ta elektronika ki jo tlačijo noter povzroča prekomerne obiske servisov?
Jaz trenutno še najbolj zaupam japoncem saj ko pogledam kaj bolj lokalnega je vse samo eno s.... baje :)
Konkretno sem iskal malega crossoverja in sem na avtonetu našel enega zanimivega renault capturja. Šel sem malo preveriti na gugla za "reliability" in sem dobil velik seznam kaj vse gre narobe in kako so uporabniki nezadovoljni. Enako se mi je zgodilo pri quasqhai-u in hyundai koni.
Kaj danes je res taka loterija zadeti soliden zanesljiv avtomobil ali vsa ta elektronika ki jo tlačijo noter povzroča prekomerne obiske servisov?
Jaz trenutno še najbolj zaupam japoncem saj ko pogledam kaj bolj lokalnega je vse samo eno s.... baje :)
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
A110 ::
Danes so avtomobili v povprečju veliko zaneslivejši kot recimo 20 let nazaj (pa čeprav bo marsikdo trdil nasprotno). Pomoje so vse znamke v splošnem enako zanesljive. Če pa želiš biti malo bolj "varen" pa izberi odhajajočo generacijo vozila pri kateri so se glavne napake že pokazale.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: A110 ()
Netrunner ::
Zanimivo, da ti je to pomembno, pa gledaš rabljene renoje.
Kaj hočeš s tem povedati?
Gledam avtomobile in renault je prišel vmes.
Kar se zanesljivosti tiče pa je relativno. Marsikateri stari avto še danes vozi napram novim ki crkujejo zaradi preveč elektronike in sistemov ki jih imajo. Motorji so postali zanesljivi vendar kaj pa vse ostalo. Danes vrikajo povsod turbine in marsikakemu modelu pogostoma crkujejo.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
chort ::
Moja izkušnja s Škodo Kodiaq - elektronika ima en kup glitchev, takih ali drugačnih. Nekateri so samo sitni, drugi so potencialno nevarni. Sam bi lahko v 3 letih šel avto reklamirat vsaj nekajkrat, pa ga nisem, ker ga rabim in ker sem večino časa v tujini, stran od naše servisne mreže.
Nekaj naključnih cvetk:
- brez opozorila se ugašajo zadnji bočni radarji (do sedaj 3x),
- ura se prestavlja uro naprej, nazaj, ne da bi bil v bližini datumske meje
- sprednji radar se ugaša na makadamih, v dežju (rahlem)
- senzor za dež je... sporadičen
- knof za prižiganje včasih dela v prvo, včasih v drugo
- avto laufa regeneracijo DPFja skoraj vsakič, ko se vsedem vanj (čeprav je bila prejšnja dokončana)
Je nezanesljiv? Kakor za koga. Če ga primerjam z Range Roverjem letnik 1995, je cvet zanesljivosti. Če ga primerjam s Toyoto Yaris 1.4 D4D letnik 2007, je en navaden gnoj, ker z njo v 300kkm+ nismo imeli enega problema.
Po mojih izkušnjah se na internetu večinoma oglašajo tisti, ki imajo probleme z avtomobili, tisti zadovoljni so pa tiho in se vozijo - za vsak avto boš našel pizdenje, vprašanje je le, če je sistematično oz se ponavlja.
A110 ima dober nasvet glede odhajajočih modelov, facelift modeli imajo običajno vsaj tahujše napake popravljene, nikakor pa ne bi vzel avta izdelanega v prvem letu prodaje novega modela, ker si po mojih izkušnjah testni zajček.
Nekaj naključnih cvetk:
- brez opozorila se ugašajo zadnji bočni radarji (do sedaj 3x),
- ura se prestavlja uro naprej, nazaj, ne da bi bil v bližini datumske meje
- sprednji radar se ugaša na makadamih, v dežju (rahlem)
- senzor za dež je... sporadičen
- knof za prižiganje včasih dela v prvo, včasih v drugo
- avto laufa regeneracijo DPFja skoraj vsakič, ko se vsedem vanj (čeprav je bila prejšnja dokončana)
Je nezanesljiv? Kakor za koga. Če ga primerjam z Range Roverjem letnik 1995, je cvet zanesljivosti. Če ga primerjam s Toyoto Yaris 1.4 D4D letnik 2007, je en navaden gnoj, ker z njo v 300kkm+ nismo imeli enega problema.
Po mojih izkušnjah se na internetu večinoma oglašajo tisti, ki imajo probleme z avtomobili, tisti zadovoljni so pa tiho in se vozijo - za vsak avto boš našel pizdenje, vprašanje je le, če je sistematično oz se ponavlja.
A110 ima dober nasvet glede odhajajočih modelov, facelift modeli imajo običajno vsaj tahujše napake popravljene, nikakor pa ne bi vzel avta izdelanega v prvem letu prodaje novega modela, ker si po mojih izkušnjah testni zajček.
dice7 ::
Renault ima zanesljive motorje, slabe so ponavadi ostale stvari, od plastike, zvocne izolacije, crickov.
ripmork ::
Kolikor sem pred letom pa pol gledal Golfe le-ti niso ravno na vrhu seznama po zanesljivosti, slabi pa tudi niso - nekje v zgornjem povprečju. Rekel bi, da so še vedno na prvem mestu zanesljivosti japonci (Toyota, Mazda), potem pa postopoma vse ostalo. So pa ocene po znamkah tako-tako: ponavadi so vedno kaki specifični modeli, ki "kvarijo" ugled ene znamke, specifični motorji in izvedenke, ki delajo težave, itd... ni modela avtomobila, za katerega bi šel brskat in ne bi našel šibkih točk. Na koncu je vse skupaj statistika verjetnosti; lahko kupiš po vseh ocenah zanesljiv avto in imaš konstantne probleme, lahko pa si z uradno "nezanesljivim" dolgo zadovoljen, kakor imaš srečo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ripmork ()
KAVINSKY ::
Gnojf je meme iz kislega smradu dizlov, kateri silijo na kašelj naše soforumaše. Če hočeš kakor toliko zanesljivosti si kupiš japonca ali korejca. Po možnosti vsaj 2 leti starejši model od prve izdaje. Turbine se pa vgrajujejo v avte že več kot 30 let. Če crkne, crkne krepko čez 200.000km, če sploh crknejo, ker je polovica voznega parka že prisilno polnjena in vprašljivo vzdrževana. Strošek obnove je 300€.
Če iščeš malega crossoverja si poglej Vitaro z 1.6 atmosferskim motorjem. Duster 1.6 je tudi ok, malo večji, čeprav bolj špartanski in žejen.
Če iščeš malega crossoverja si poglej Vitaro z 1.6 atmosferskim motorjem. Duster 1.6 je tudi ok, malo večji, čeprav bolj špartanski in žejen.
Raptor F16 ::
Golf pri tolikih variacijah opreme kot jih zmore ponuditi in takih prodajnih številkah, da ni kvaliteten avto ?
Halo ?
Halo ?
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
A110 ::
Raptor F16 je izjavil:
Golf pri tolikih variacijah opreme kot jih zmore ponuditi in takih prodajnih številkah, da ni kvaliteten avto ?
Halo ?
Za ta denar, koliko stane (več od tekmecev) je po mojem mnenju "prepoceni" narejen. Isto kvaliteto boš našel v fabii pa čeprav bo cena različna
korenje3 ::
Ljudje že od nekdaj ne znajo ocenjevat zanesljivosti.
Recimo mercedesi, bmwji in audiji so že od nekdaj na slabem glasu. Pa ne zato ker bi folk ostajal na cesti. Ampak ker so imeli vedno več opreme kot ceneni avti. In potem en gump ni delal in se je to štelo kot nezanesljivost.
Dejstvo je recimo da lahko mercedes pelješ 15 let samo z dolivanjem olja.
Medtem ko recimo opel corsa lahko crkne že samo če pride vlaga v računalnik.
Pa recimo porsche je dober avto. Samo je tako kot iphone. Plačaš več za manj.
Recimo mercedesi, bmwji in audiji so že od nekdaj na slabem glasu. Pa ne zato ker bi folk ostajal na cesti. Ampak ker so imeli vedno več opreme kot ceneni avti. In potem en gump ni delal in se je to štelo kot nezanesljivost.
Dejstvo je recimo da lahko mercedes pelješ 15 let samo z dolivanjem olja.
Medtem ko recimo opel corsa lahko crkne že samo če pride vlaga v računalnik.
Pa recimo porsche je dober avto. Samo je tako kot iphone. Plačaš več za manj.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: korenje3 ()
Netrunner ::
Jaz napišem v google model za katerega se zanimam + problems ali reliability. Ponavadi dobim kak članek od UK strani hones John ali kakšne strani kjer vodi statistiko kaj je šlo vse narobe ipd. Vmes preberem še malo komentarje, nikoli pa ne iščem info na raznih avtomobilskih forumih.
Sam osebno imam z renojem same dobre izkušnje, vendar to je iz časov katrc. Quasqhai mi je zanimiv vendar govori se, da odkar se je združil z renojem je bolj ne kot ja. Ciljam na kakšne 2-3 leta star avto in se je težko odločit ko greš prebirat zadeve :)
Sam osebno imam z renojem same dobre izkušnje, vendar to je iz časov katrc. Quasqhai mi je zanimiv vendar govori se, da odkar se je združil z renojem je bolj ne kot ja. Ciljam na kakšne 2-3 leta star avto in se je težko odločit ko greš prebirat zadeve :)
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
korenje3 ::
Jaz predlagam mercedes E ali BMW 5.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Raptor F16 ::
Raptor F16 je izjavil:
Golf pri tolikih variacijah opreme kot jih zmore ponuditi in takih prodajnih številkah, da ni kvaliteten avto ?
Halo ?
Za ta denar, koliko stane (več od tekmecev) je po mojem mnenju "prepoceni" narejen. Isto kvaliteto boš našel v fabii pa čeprav bo cena različna
Kdo te je tako grdo nalagal da stane več ? Base model seveda. Nizkocenovne znamke te bodo tako nafukale z nefunkcionalno dodatno opremo zato da boš na koncu za ceno Golfa imel polizdelek, ki ti ga bo še muka vozit. Daj no, saj sem dal to šolo skozi pa sem šel probat te "konkurente" ki mu tudi do kolen niso.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
darkolord ::
Mislim, da je zelo težko oz. nemogoče dobiti kakšen uporaben podatek na to temo.
Ker:
- nekateri imajo srečo (jim dela avto 20 let brez ene težave), drugi imajo nesrečo (isti model skozi na servisu)
- obstaja na stotine ali na tisoče različnih konfiguracij istega modela
- med različnimi modeli iste znamke je lahko precej razlike
- nekateri modeli so bolj popularni in so določene težave bolj odmevne
- nekateri modeli so manj popularni in je zaradi tega določene težave težje odpraviti (ni delov ali servis ne zna/ne more popraviti)
- nekje so težave s komponentami, ki se uporabljajo v veliko znamkah (npr. Aisin-Warner menjalnik, ki ga uporablja BMW, PSA, Toyota, Lexus, Jaguar, Volvo, GM, Ford ...)
- uradni servisi ne dajejo podatkov o pokvarljivosti (obviously), neuradni pa nimajo reprezentativnih podatkov
- nekateri problemi se pojavijo pri novih avtomobilih, nekateri pa šele po 5, 10, 15 letih
- tisti, ki jim vse dela, jasno ne bodo nič o tem pisali po internetu
- nekatere napake so takšne, da avta ne voziš na servis (ker veš, kaj je, in da bo predrago)
- nekatere težave so takšne, da skoraj vsi lastniki sicer vedo zanje, na internetu ni pa o tem skoraj ničesar
- nekaterim ego ne pusti, da bi bili iskreni o svojem avtu (ali "če sm tok plaču, pol že more bit uredu")
- česar ni (opreme), ne more crkniti
- itd itd
Forumi sicer znajo vseeno biti uporabni, če obstaja kakšen specifičen za "tvoj" model avtomobila. Lahko malo pobrskaš pa vidiš bolj popularne teme (ne kar vse po vrsti) ...
Ker:
- nekateri imajo srečo (jim dela avto 20 let brez ene težave), drugi imajo nesrečo (isti model skozi na servisu)
- obstaja na stotine ali na tisoče različnih konfiguracij istega modela
- med različnimi modeli iste znamke je lahko precej razlike
- nekateri modeli so bolj popularni in so določene težave bolj odmevne
- nekateri modeli so manj popularni in je zaradi tega določene težave težje odpraviti (ni delov ali servis ne zna/ne more popraviti)
- nekje so težave s komponentami, ki se uporabljajo v veliko znamkah (npr. Aisin-Warner menjalnik, ki ga uporablja BMW, PSA, Toyota, Lexus, Jaguar, Volvo, GM, Ford ...)
- uradni servisi ne dajejo podatkov o pokvarljivosti (obviously), neuradni pa nimajo reprezentativnih podatkov
- nekateri problemi se pojavijo pri novih avtomobilih, nekateri pa šele po 5, 10, 15 letih
- tisti, ki jim vse dela, jasno ne bodo nič o tem pisali po internetu
- nekatere napake so takšne, da avta ne voziš na servis (ker veš, kaj je, in da bo predrago)
- nekatere težave so takšne, da skoraj vsi lastniki sicer vedo zanje, na internetu ni pa o tem skoraj ničesar
- nekaterim ego ne pusti, da bi bili iskreni o svojem avtu (ali "če sm tok plaču, pol že more bit uredu")
- česar ni (opreme), ne more crkniti
- itd itd
Forumi sicer znajo vseeno biti uporabni, če obstaja kakšen specifičen za "tvoj" model avtomobila. Lahko malo pobrskaš pa vidiš bolj popularne teme (ne kar vse po vrsti) ...
LeQuack ::
Največ ti pove garancija po moje. Ker če bi bil nek proizvajalec prepričan da se njegov avto ne kvari, bi pač dal 10let garancije, ali še več. Kar mu to ne bi prestavljal stroške, ker se logično avto ne bi kvaril. Tako da če pa dobiš samo 2 leti garancije, to pomeni da proizvajalec meni da po 2 letih se bo začel kvarit.
Quack !
feryz ::
Meni je še vsak crknil. Tako je, če dela kot mora. Gara.
Če ga pa komajda uporabljaš, potem pa jasno da mora zdržati.
Tako da je vse odvisno od vzdrževanja in načina vožnje.
Če ga pa komajda uporabljaš, potem pa jasno da mora zdržati.
Tako da je vse odvisno od vzdrževanja in načina vožnje.
DePalmo ::
Največ ti pove garancija po moje. Ker če bi bil nek proizvajalec prepričan da se njegov avto ne kvari, bi pač dal 10let garancije, ali še več. Kar mu to ne bi prestavljal stroške, ker se logično avto ne bi kvaril. Tako da če pa dobiš samo 2 leti garancije, to pomeni da proizvajalec meni da po 2 letih se bo začel kvarit.
Imam Kio s 7 letno garancijo. Trenutno je stara 3.5 let in sem že plačeval iz svojega žepa izredna popravila. Kaj ti bo garancija na papirju, če je pa nato ne upoštevajo?
Raptor F16 ::
Forumi sicer znajo vseeno biti uporabni, če obstaja kakšen specifičen za "tvoj" model avtomobila. Lahko malo pobrskaš pa vidiš bolj popularne teme (ne kar vse po vrsti) ...
Forumi so predvsem zabijanje cajta roko na srce. Ne glede na to kakšno vprašanje imaš boš mel 90% debate navadno prepucavanje kdo je bolj brihten, rešitev boš pa na koncu našel sam in je potem čisto vseeno če si vprašal online ker si na koncu itak šel do mehanika.
Največ ti pove garancija po moje. Ker če bi bil nek proizvajalec prepričan da se njegov avto ne kvari, bi pač dal 10let garancije, ali še več. Kar mu to ne bi prestavljal stroške, ker se logično avto ne bi kvaril. Tako da če pa dobiš samo 2 leti garancije, to pomeni da proizvajalec meni da po 2 letih se bo začel kvarit.
Imam Kio s 7 letno garancijo. Trenutno je stara 3.5 let in sem že plačeval iz svojega žepa izredna popravila. Kaj ti bo garancija na papirju, če je pa nato ne upoštevajo?
Teta imela podobne izkušnje z Riom. V bistvu zelo penis ta garancija ko na konc pogledaš. Saj drugje niso nič dost boljši, ampak pri švabih jo žal doplačuješ. Sicer je ap vsak avto mišljen da bo zdržal vsaj 8 let.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
darkolord ::
Raptor F16 je izjavil:
Forumi so predvsem zabijanje cajta roko na srce. Ne glede na to kakšno vprašanje imaš boš mel 90% debate navadno prepucavanje kdo je bolj brihten, rešitev boš pa na koncu našel sam in je potem čisto vseeno če si vprašal online ker si na koncu itak šel do mehanika.Mislim pred nakupom, ne za vprašanje; če vidiš na forumu temo, ki ima 20 strani, in se gre samo o eni napaki, potem je to nek dober indic, da je nekaj na tem. To seveda ni garancija za karkoli.
WizzardOfOZ ::
Mislim da ni problem v samih avtomobilih in znamkah, problem je bolj v lastnikih, ki ne vlagajo v avto nič. Servis ni samo olje, svečke in filtri. Servis je zato, da se cel avto pogleda, preveri ključne dele in da se iztrošene zamenja preden dokončno odpovedo. In ker vsi gledajo samo skozi ceno, gredo menjavat ob servisih samo najbolj ključne dele, ostale pa "bodo že enkrat". In ko se preveč takih "bodo že enkrat" nabere, avto prodajo, ker se ga po njihovo ne splača popravljat. In potem nek nevešč kupec dobi v roke skret od avta, pljuva pa seveda po znamki, kako crkuje vse po vrsti in kako znamka dela zanič avte.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Raptor F16 ::
Raptor F16 je izjavil:
Forumi so predvsem zabijanje cajta roko na srce. Ne glede na to kakšno vprašanje imaš boš mel 90% debate navadno prepucavanje kdo je bolj brihten, rešitev boš pa na koncu našel sam in je potem čisto vseeno če si vprašal online ker si na koncu itak šel do mehanika.Mislim pred nakupom, ne za vprašanje; če vidiš na forumu temo, ki ima 20 strani, in se gre samo o eni napaki, potem je to nek dober indic, da je nekaj na tem. To seveda ni garancija za karkoli.
Forumsko mnenje NE SME biti podlaga za nakup.
Avto kupiš zato ker TEBI odgovarja. Ne zato ker ti je en tonto ki ga ne poznaš rekel da je ne vem "Daewoo" top šit pa nič se ne kvari čeprav ti pri sebi sanjaš ne vem... recimo Audija. Avto moraš kot prvo itak it testirat in tvoj vtis mora biti potem podlaga za odločitev dalje.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
darkolord ::
Ne govorim o tem; govorim o tem, da si se odločil recimo za model Audi XY in greš na Audi forum pogledat v XY sekcijo in preletiš nekaj bolj popularnih tem. Lahko dobiš kakšen insight, kaj te lahko čaka.
Raptor F16 ::
Ne govorim o tem; govorim o tem, da si se odločil recimo za model Audi XY in greš na Audi forum pogledat v XY sekcijo in preletiš nekaj bolj popularnih tem. Lahko dobiš kakšen insight, kaj te lahko čaka.
V bistvu zelo popačen. Kar sem opazil je fakt da je večina teh "malo rabljenih" avtomobilov uvožanih s severa. Ljudje si uvozijo zjahane avtomobile potem se pa pizdijo čez celo znamko kok problemov majo. Jaz to kar ignoriram.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Mohimm ::
Gledati na znamko je (osebno mnenje) ratalo brezpredmetno. Dejansko loterija, saj vse firme uporabljajo iste dobavitelje ali pa celo dejansko isto celotno mehaniko (abs senzoriko, motorno elektroniko),..
Če kupuješ par let star avto, če nima res očitnega felerja v zasnovi mehanike, je vse bolj kot ne vseeno kar se tiče zanesljivosti. Razlika je pa seveda v kakovosti materialov, uporabnosti in stroškov vzdrževanja. Ko gledaš nadomestne kataloške številke isti del paše v kio za 9jurjev, cliota za 12, golfa za 18, audija za 40 in mercedeza za 70... Sploh iste grupe si delijo podvozja in mašine, in imajo iste felerje in kataloške številke, in pa morda kako generacijo tudi infotainmenta ipd: Audi-VW-Škoda-Seat, Peugeot-Opel(novejši)-Citroen, Renault-Nissan-Mitsubishi-Dacia(uporablja generacijo starejšo tehnologijo). Manjši MB dizli so Renaultovi, Smart in Twingo sta ista avta, Mini je spodaj BMW, v glavi imam da so manjši BMW dizli PSA-jevi, ampak me ne držat za besedo... Vse sparčkano...
Konkretno glede Captur-a:
Drugi pri hiši. Oba 0.9 turbo bencinar. Prvi dejansko BP, menjal se je z novejšim zaradi želje po vzvratni kameri, dodaten velik + so bile še LED luči. Poraba do štacune in nazaj v mestu: 7+L, poraba do slovenske obale ~4L (tempomat na 124), poraba do Bologne in nazaj pod 5.5L, isto tempomat.
Zadeva se pelje kot tipičen novodobni SUV: Nagiba se v ovinkih ker je visok in ruka čez luknje ker je vzmetenje nekoliko trše, da bi se manj nagibalo...
Novejši Captur (še vedno 2019 model) Mehanino BP iz glave 2 težavi:
- 1x v prvem mesecu lastništva se ni odprl pokrov rezervarja za gorivo. Na servisu je bilo urejeno v par minutah, od takrat BP...
- DAB radio po parih minutah ne menja več radijske postaje. menjan je bil radio, SW... Problem ostaja... Nič kritičnega, ampak nadležno, ker moraš prešaltati na FM ali pa poslušati eno postajo...
Zaradi tega ker se odprava te napake na radiu vleče, je Renault prodal minimalno 4 nove avte manj, ker se bližnjim zdi bedasto dat 20kEUR+, če ne uspejo zrihtat usranega radia. Nekako nimaš takega zaupanja v servisno mrežo... Sicer nikoli pustil na cesti imel kakšnih mehaničnih težav.
Po drugi strani ljudje na Fordih menjajo bloke motorjev, na VAG grupi tudi infotainment v novih verzijah niso biser (sploh ker imaš na istem zaslonu po novem še vso hlajenje/gretje ipd..), BMW/MB imajo morda statistično manj okvar na km, ampak imajo rabljeni več KM in večje stroške popravil, kolega je imel težave sploh dobit rezervni del za Yarisa....
Če kupuješ par let star avto, če nima res očitnega felerja v zasnovi mehanike, je vse bolj kot ne vseeno kar se tiče zanesljivosti. Razlika je pa seveda v kakovosti materialov, uporabnosti in stroškov vzdrževanja. Ko gledaš nadomestne kataloške številke isti del paše v kio za 9jurjev, cliota za 12, golfa za 18, audija za 40 in mercedeza za 70... Sploh iste grupe si delijo podvozja in mašine, in imajo iste felerje in kataloške številke, in pa morda kako generacijo tudi infotainmenta ipd: Audi-VW-Škoda-Seat, Peugeot-Opel(novejši)-Citroen, Renault-Nissan-Mitsubishi-Dacia(uporablja generacijo starejšo tehnologijo). Manjši MB dizli so Renaultovi, Smart in Twingo sta ista avta, Mini je spodaj BMW, v glavi imam da so manjši BMW dizli PSA-jevi, ampak me ne držat za besedo... Vse sparčkano...
Konkretno glede Captur-a:
Drugi pri hiši. Oba 0.9 turbo bencinar. Prvi dejansko BP, menjal se je z novejšim zaradi želje po vzvratni kameri, dodaten velik + so bile še LED luči. Poraba do štacune in nazaj v mestu: 7+L, poraba do slovenske obale ~4L (tempomat na 124), poraba do Bologne in nazaj pod 5.5L, isto tempomat.
Zadeva se pelje kot tipičen novodobni SUV: Nagiba se v ovinkih ker je visok in ruka čez luknje ker je vzmetenje nekoliko trše, da bi se manj nagibalo...
Novejši Captur (še vedno 2019 model) Mehanino BP iz glave 2 težavi:
- 1x v prvem mesecu lastništva se ni odprl pokrov rezervarja za gorivo. Na servisu je bilo urejeno v par minutah, od takrat BP...
- DAB radio po parih minutah ne menja več radijske postaje. menjan je bil radio, SW... Problem ostaja... Nič kritičnega, ampak nadležno, ker moraš prešaltati na FM ali pa poslušati eno postajo...
Zaradi tega ker se odprava te napake na radiu vleče, je Renault prodal minimalno 4 nove avte manj, ker se bližnjim zdi bedasto dat 20kEUR+, če ne uspejo zrihtat usranega radia. Nekako nimaš takega zaupanja v servisno mrežo... Sicer nikoli pustil na cesti imel kakšnih mehaničnih težav.
Po drugi strani ljudje na Fordih menjajo bloke motorjev, na VAG grupi tudi infotainment v novih verzijah niso biser (sploh ker imaš na istem zaslonu po novem še vso hlajenje/gretje ipd..), BMW/MB imajo morda statistično manj okvar na km, ampak imajo rabljeni več KM in večje stroške popravil, kolega je imel težave sploh dobit rezervni del za Yarisa....
krucymucy ::
Moja izkušnja s Škodo Kodiaq - elektronika ima en kup glitchev, takih ali drugačnih. Nekateri so samo sitni, drugi so potencialno nevarni. Sam bi lahko v 3 letih šel avto reklamirat vsaj nekajkrat, pa ga nisem, ker ga rabim in ker sem večino časa v tujini, stran od naše servisne mreže.
Nekaj naključnih cvetk:
- brez opozorila se ugašajo zadnji bočni radarji (do sedaj 3x),
- ura se prestavlja uro naprej, nazaj, ne da bi bil v bližini datumske meje
- sprednji radar se ugaša na makadamih, v dežju (rahlem)
- senzor za dež je... sporadičen
- knof za prižiganje včasih dela v prvo, včasih v drugo
- avto laufa regeneracijo DPFja skoraj vsakič, ko se vsedem vanj (čeprav je bila prejšnja dokončana)
Isto kar si zgoraj napisal za Passat B8 2016, kar niti ni presenetljivo glede na to da je vse enako, od motorja do elektronike.
Dodal bi se da na 16.000km prvic ni vzgal, na 22.000 pa drugic. Do 160.000 se ni vec ponovilo, pa ni nihce nic delal na tem.
Pri 140.000km je razpadel homokineticni zglob.
gruntfürmich ::
Jaz napišem v google model za katerega se zanimam + problems ali reliability. Ponavadi dobim kak članek od UK strani hones John ali kakšne strani kjer vodi statistiko kaj je šlo vse narobe ipd. Vmes preberem še malo komentarje, nikoli pa ne iščem info na raznih avtomobilskih forumih.
no vidiš, fant je vprašal na forumu in dobil kvaliteten odgovor, da naj gre na honest johna, ker tega ni poznal. zato pa je forum da mu pomagajo takšni, ki zadeve poznajo.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
TheBlueOne ::
Meni se zdi, da vse kar je poceni drzi in vse kar je drago se kvari. Je pa do neke mere logicno, da je tako, ker dragi imajo nove tehnologije in vec komponent.
Lahko pa iz izkusenj recem, da so vse koponente za EU delano po enakih kriterijih, dosti bolj pa se stisne, ko je govora o japonskih podjetjih.
Lahko pa iz izkusenj recem, da so vse koponente za EU delano po enakih kriterijih, dosti bolj pa se stisne, ko je govora o japonskih podjetjih.
WizzardOfOZ ::
mazda, subaru, nekatere toyote, honda
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
TheBlueOne ::
Japonskih? Kateri avto pa je "japonski", "korejski", ... v Evropi?
Pac japonci imajo bolj brutalne specifikacije. Ko pridejo na kaksen audit je klima cisto kaj drugega kot, ce pride kaksno evropsko podjetje. Od EU podjetij se mi zdi, da je se najbolj pikolovski Mercedez, zadnje case menda vedno bolj tudi Renault.
Za dolocene zadeve imajo Japonci zahtevan skoraj neverjeten 0ppm delov z ovaro.
sandmat ::
fama o kvaliteti golfa izvira iz časov golf vs yugo. Definitivno obstaja kup bolj kvalitetnih znamk, če ti ni prioriteta vaški "statusni" simbol, za katerim se bodo obračali vsi stari ati z jugoslovanskimi sanjami.
Po drugi strani je treba pazljivo gledat na staro vs. novo. Ja, _nekateri_ stari avti so bili 20 let nazaj slabše kvalitete kot sedaj. Ne pa vsi. 20 let stara toyota ali volvo te ne pustita na cedilu, slednji pa ima več opreme kot povprečen audi letnik 2015.
tretja stvar je udobje. V francozu s črički se boš lepše peljal kot v VAGu. Morda bo kakšna armaturka vmes zaškripala, ampak udobje pri vožnji je presenetljivo boljše.
Po drugi strani je treba pazljivo gledat na staro vs. novo. Ja, _nekateri_ stari avti so bili 20 let nazaj slabše kvalitete kot sedaj. Ne pa vsi. 20 let stara toyota ali volvo te ne pustita na cedilu, slednji pa ima več opreme kot povprečen audi letnik 2015.
tretja stvar je udobje. V francozu s črički se boš lepše peljal kot v VAGu. Morda bo kakšna armaturka vmes zaškripala, ampak udobje pri vožnji je presenetljivo boljše.
feryz ::
Aha, hočeš povedati, da je golf slaven in tako prodajan zaradi primerjave z yugom? Vsak dan nekaj novega.
TheBlueOne ::
Vsi avti so bolj kvalitetni. Bolj crkujejo predvsem zaradi kompleksnosti ali pa ker je kaksna tehnologija nova. Seveda je kdaj tudi kaksna napaka v proizvodnji, praviloma je vir cloveski faktor.
In jaz res ne vem kje zivite, da se se kdo obrne za Golfom. Je pa ja tako povprecen avto, da je skoraj neviden.
In jaz res ne vem kje zivite, da se se kdo obrne za Golfom. Je pa ja tako povprecen avto, da je skoraj neviden.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
KraitPay ::
Za vse ki smo vključeni tako ali drugače v avtomobilsko industrijo, vemo, kakšne standarde se uporablja.
Standardi za kvaliteto so se počasi povečevali, ampak še vedno se najdejo kakšne luknje ali pa napačno tolmačenje standarda. Kupci izbirajo svoje dobavitelje z 1 napako na 10000 kosov ali podobno.
Zgoraj napisano velja za mehanske dele; kako je s programsko opremo v avtih ne vem. Delam v podjetju, kjer gre 80% vseh izdelkov v avte, DE porekla (preko 600 različnih polizdelkov). Zanimivo mi je to, da delamo polizdelke z "Made in China" štemplom in jih pošiljamo v DE.
Logistika je postala draga. Kupci pa zahtevajo, da se dobavitelji držimo in uporablja nove standarde. Dnevno kupec znižuje ceno izdelka; na koncu moramo dobavitelji ubirati alternativne poti. Torej uporabo alternativnih materialov, ki niso tako kvalitetni ampak so znotraj predpisane življenjske dobe in specifikacij. Kaj več nebi dodal...
Za dober avto boš moral pač seči v žep, ker so že materiali zelo dragi. Da o strošku razvoja ne govorim.
Standardi za kvaliteto so se počasi povečevali, ampak še vedno se najdejo kakšne luknje ali pa napačno tolmačenje standarda. Kupci izbirajo svoje dobavitelje z 1 napako na 10000 kosov ali podobno.
Zgoraj napisano velja za mehanske dele; kako je s programsko opremo v avtih ne vem. Delam v podjetju, kjer gre 80% vseh izdelkov v avte, DE porekla (preko 600 različnih polizdelkov). Zanimivo mi je to, da delamo polizdelke z "Made in China" štemplom in jih pošiljamo v DE.
Logistika je postala draga. Kupci pa zahtevajo, da se dobavitelji držimo in uporablja nove standarde. Dnevno kupec znižuje ceno izdelka; na koncu moramo dobavitelji ubirati alternativne poti. Torej uporabo alternativnih materialov, ki niso tako kvalitetni ampak so znotraj predpisane življenjske dobe in specifikacij. Kaj več nebi dodal...
Za dober avto boš moral pač seči v žep, ker so že materiali zelo dragi. Da o strošku razvoja ne govorim.
feryz ::
Itak, da so bolj kvalitetni. Sile, ki jih morajo prenašati novi avti, so nekajkrat večje, kot so bile v preteklosti.
Tudi kilometrov delajo več.
Tudi kilometrov delajo več.
KAVINSKY ::
Aha, hočeš povedati, da je golf slaven in tako prodajan zaradi primerjave z yugom? Vsak dan nekaj novega.
Seveda, zakaj misliš, da vsi proizvajalci delajo nekega tekmeca v razredu Golfa. Da so boljši od yugota.
Udobje v francozih. Verjetno v raznih C5 in podobnih višjega ranga z hidravličnim vzmetenjem. Ostalo ni pretirano različno od Dacie.
driver_x ::
Največ ti pove garancija po moje. Ker če bi bil nek proizvajalec prepričan da se njegov avto ne kvari, bi pač dal 10let garancije, ali še več. Kar mu to ne bi prestavljal stroške, ker se logično avto ne bi kvaril. Tako da če pa dobiš samo 2 leti garancije, to pomeni da proizvajalec meni da po 2 letih se bo začel kvarit.
Tudi pri garanciji je potrebno ptreveriti, kaj vse pokriva. Sodelavec se je tako zafrknil s Kia-o pred leti. En kup večjih in manjših okvar, ki so bile vse ravno na "obrabnih delih" in podobnem, česar garancija ni pokrivala.
Raptor F16 ::
fama o kvaliteti golfa izvira iz časov golf vs yugo. Definitivno obstaja kup bolj kvalitetnih znamk, če ti ni prioriteta vaški "statusni" simbol, za katerim se bodo obračali vsi stari ati z jugoslovanskimi sanjami.
Še vedno je standard svojega razreda ki ga drugi poskušajo doseči.
Po drugi strani je treba pazljivo gledat na staro vs. novo. Ja, _nekateri_ stari avti so bili 20 let nazaj slabše kvalitete kot sedaj. Ne pa vsi. 20 let stara toyota ali volvo te ne pustita na cedilu, slednji pa ima več opreme kot povprečen audi letnik 2015.
Več opreme kot povprečen audi ? Ti si ostal nekje daleč v preteklosti. Catch up.
tretja stvar je udobje. V francozu s črički se boš lepše peljal kot v VAGu. Morda bo kakšna armaturka vmes zaškripala, ampak udobje pri vožnji je presenetljivo boljše.
Neumnost. Megane in Golf sta nekje tam tam kar se podvozja tiče. Ko govorimo o zvočni izolaciji je žal Golf v prednosti (ni zastonj razlika v ceni). PSA (Peugeot, Citroen in vse kar zraven spada) pa so sekret od avtov, kjer ti kot dodatno opremo prodajajo neumnosti/smeti kot na primer navigacijo oz. Car connect kar v osnovi ni dosti bolje kot da kupiš nosilec za telefon in gor gledaš navigacijo ker je njihov RNS vmesnik neuporaben. Vzvratne kamere so smeti, cel avto je škripajoč sekret to ti pa dam prav. Potem pa pogledaš še Peugeota kjer niti volana ne moreš normalno držat in te zapestje začne bolet zaradi čudne ergonomije zakaj kurca niso ostal na korgu al ga je blo treba 6x sekat da od volana nič ni ostalo.
Muka za vozit ne pa sinonim za udobje. To so ti francozi z izjemo Renaulta. Od konkurentov golfa (če izvzamemo VAG) mi je edino Megan bil še kolikor toliko všeč glede na ceno pa servis imaš povsod tako kot za VAG.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
TheBlueOne ::
Največ ti pove garancija po moje. Ker če bi bil nek proizvajalec prepričan da se njegov avto ne kvari, bi pač dal 10let garancije, ali še več. Kar mu to ne bi prestavljal stroške, ker se logično avto ne bi kvaril. Tako da če pa dobiš samo 2 leti garancije, to pomeni da proizvajalec meni da po 2 letih se bo začel kvarit.
Tudi pri garanciji je potrebno ptreveriti, kaj vse pokriva. Sodelavec se je tako zafrknil s Kia-o pred leti. En kup večjih in manjših okvar, ki so bile vse ravno na "obrabnih delih" in podobnem, česar garancija ni pokrivala.
Dolga garancija je praviloma kompenzacija za pomanjkanje zaupanja s strani potrosnikov.
Invictus ::
TheBlueOne je izjavil:
Dolga garancija je praviloma kompenzacija za pomanjkanje zaupanja s strani potrosnikov.
Plus konkurenčna prednost z dolgo listo drobnega tiska...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
TheBlueOne ::
Logistika je postala draga. Kupci pa zahtevajo, da se dobavitelji držimo in uporablja nove standarde. Dnevno kupec znižuje ceno izdelka; na koncu moramo dobavitelji ubirati alternativne poti. Torej uporabo alternativnih materialov, ki niso tako kvalitetni ampak so znotraj predpisane življenjske dobe in specifikacij. Kaj več nebi dodal...
Zanimivo, da lahko menjate materiale. Praviloma ko je linija potrjena iz njihove strani, tega ne dovolijo.
Raptor F16 ::
TheBlueOne je izjavil:
Logistika je postala draga. Kupci pa zahtevajo, da se dobavitelji držimo in uporablja nove standarde. Dnevno kupec znižuje ceno izdelka; na koncu moramo dobavitelji ubirati alternativne poti. Torej uporabo alternativnih materialov, ki niso tako kvalitetni ampak so znotraj predpisane življenjske dobe in specifikacij. Kaj več nebi dodal...
Zanimivo, da lahko menjate materiale. Praviloma ko je linija potrjena iz njihove strani, tega ne dovolijo.
Praviloma se vse da, če se oni s tem strinjajo. Ampak ne sme biti nekih drastičnih razlik v materialih. Mi smo že imeli primer da so nas poklicali na sestanek da bi brizgali z materialom od drugega proizvajalca ker je bil za 10 centov na kilogram cenejši.
Kdor pa dela na lastno pest si je na vrat obesil štrik in čaka da se mu tla spodnesejo. V najboljšem primeru nihče ne bo opazil, v slabšem bodo fasali veliko reklamacijo, v najslabšem pa poleg reklamacije tudi delali ne bodo več.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Heisenberg ::
Moji 5 centov.
Sam sem na veliko preračunaval kateri avto bo najbolj zanesljiv... Pa sem se držal Japoncev - Mazda, Honda...
In lahko rečem da NI vredno.
Moj naslednji avto bo ali Volkswagen ali Audi.
Treba je odstraniti čustva in nehati kupovati s srcem!
Za to imam točno določene razloge.
1. dobavljivost nadomestnih delov, tudi rabljenih
2. servis skoraj za vsakim vogalom
3. garažni serviser ga zna popraviti (za japnoca je 2 dni okoli klicaril kako pa kaj)
4. dodatne opreme je 100x več na razpolago
5. infotainment se mi dopada in (žal ne vsi novi) nekateri imajo še navadne gumbe za klimo in radio, kar postaja vedno bolj pomembno zame!
Kvarijo se pa itak VSI novi avti.
Sam sem na veliko preračunaval kateri avto bo najbolj zanesljiv... Pa sem se držal Japoncev - Mazda, Honda...
In lahko rečem da NI vredno.
Moj naslednji avto bo ali Volkswagen ali Audi.
Treba je odstraniti čustva in nehati kupovati s srcem!
Za to imam točno določene razloge.
1. dobavljivost nadomestnih delov, tudi rabljenih
2. servis skoraj za vsakim vogalom
3. garažni serviser ga zna popraviti (za japnoca je 2 dni okoli klicaril kako pa kaj)
4. dodatne opreme je 100x več na razpolago
5. infotainment se mi dopada in (žal ne vsi novi) nekateri imajo še navadne gumbe za klimo in radio, kar postaja vedno bolj pomembno zame!
Kvarijo se pa itak VSI novi avti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Heisenberg ()
strawman ::
Presenetljivo dobri podatki o serijskih napakah avtov / vpoklicih / itd.. se najdejo na tej strani.
Vsaj veš, na kaj moraš ob nakupu biti pozoren.
Vsaj veš, na kaj moraš ob nakupu biti pozoren.
TheBlueOne ::
Raptor F16 je izjavil:
TheBlueOne je izjavil:
Logistika je postala draga. Kupci pa zahtevajo, da se dobavitelji držimo in uporablja nove standarde. Dnevno kupec znižuje ceno izdelka; na koncu moramo dobavitelji ubirati alternativne poti. Torej uporabo alternativnih materialov, ki niso tako kvalitetni ampak so znotraj predpisane življenjske dobe in specifikacij. Kaj več nebi dodal...
Zanimivo, da lahko menjate materiale. Praviloma ko je linija potrjena iz njihove strani, tega ne dovolijo.
Praviloma se vse da, če se oni s tem strinjajo. Ampak ne sme biti nekih drastičnih razlik v materialih. Mi smo že imeli primer da so nas poklicali na sestanek da bi brizgali z materialom od drugega proizvajalca ker je bil za 10 centov na kilogram cenejši.
Kdor pa dela na lastno pest si je na vrat obesil štrik in čaka da se mu tla spodnesejo. V najboljšem primeru nihče ne bo opazil, v slabšem bodo fasali veliko reklamacijo, v najslabšem pa poleg reklamacije tudi delali ne bodo več.
Seveda se da, ce dovolijo, ampak kar je pisal se bere v smislu, da so pogledali samo, ce je v specifikacijah. Ampak praviloma se ne strinjajo. Tega, da bi predlagali liferanta za material pa se nisem dozivel. Kaj to delate za avtomobilsko?
Na lastno pest menda ja nihce ne pocne kaj? Ce bos bolj specificen, bos hitro dvignil dosti rdecih zastavic za Slo podjetja. Taki posti so lahko kar problem za ugled, ce trdis, da ne bluzis na pamet.
Likalnik ::
Največ ti pove garancija po moje. Ker če bi bil nek proizvajalec prepričan da se njegov avto ne kvari, bi pač dal 10let garancije, ali še več. Kar mu to ne bi prestavljal stroške, ker se logično avto ne bi kvaril. Tako da če pa dobiš samo 2 leti garancije, to pomeni da proizvajalec meni da po 2 letih se bo začel kvarit.
Kia 7 let garancije, BMW 2 leti garancije….
P.S. Vozim KIO…trenutno se brez stroskov…po sedmih letih sledi menjava.
Punca kupila novega BMWja…tovarniska garancija 2leti….po enem letu in desetih mesecih sel avtomatski menjalnik…strosek 8.000€….hvala bogu, da je bil se v garanciji….ce ne bi bil ne vem kaj bi naredila….
Pri KII imam sedem let mir kar se tega tice…res pa je, da nisem tak frajer v KII kot ona v BMWju
feryz ::
A imaš tudi pri kii avtomatski menjalnik?
Pri kii se bo težko pokvaril avtomatski menjalnik, ker je redkejši kot voda v Sahari. Medtem, ko je BMW brez njega treba z lučjo iskati.
Pri kii se bo težko pokvaril avtomatski menjalnik, ker je redkejši kot voda v Sahari. Medtem, ko je BMW brez njega treba z lučjo iskati.
Likalnik ::
Nimam avtomatskega menjalnika...ker sem izrecno hotel ročnega...ravno zaradi možnosti, da se manj stvari pokvari oziroma mi predstavlja manjši strošek....res pa je, da lažje dobiš Kio z avtomatskim menjalnikom kot pa BMW z ročnim....res je pa tudi, glede na to, da je BMW tak maher v avtomatskih menjalnikih bi od njih pričakoval, da bo zadeva delala vsaj nekaj let....drugače bi bilo, če se to KII naredi...bi mi bilo še logično....
feryz ::
Ahhh, dajte nehat. Ena osebna izkušnja pomeni manj kot nič v statistiki zanesljivosti avtov.
Če bi mene vprašali, lahko BMW danes zakurijo, kompleten. Ampak ni čisto tako.
Če bi mene vprašali, lahko BMW danes zakurijo, kompleten. Ampak ni čisto tako.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Stroški vzdrževanja (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12460 (10263) | hojnikb |
» | Nakup avtomobila! (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 21387 (15719) | Vazelin |
» | Audi vs Mercedez nakup (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 33802 (26730) | Gambino |