Forum » Na cesti » Dirkališče v Sloveniji?
Dirkališče v Sloveniji?
Raptor F16 ::
Opazam precejsen overlap med neizobrazenimi kmetavzi, ki ne verjamejo v znanost in koronavirus in ljudmi, ki zahtevajo dirkalisce za svoje golfe. Zanimivo.
Na uro ziher stoštrdeset!
Man of culture
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
HappyPills ::
Jst bi dirkališče sam ne tam kjer živim. Recimo pr molnarju na vasi, da se še kaj dobrega poje in to.
Konlov ::
Ma jest take stvari sploh neb jurefluxe pa take poslušal. Pač državnega pomena, pika...
https://www.google.si/maps/@44.3436461,...!3m1!1e3
https://www.google.si/maps/@44.3436461,...!3m1!1e3
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Konlov ()
m0LN4r ::
Mamo mi v prekmurju dovolj ravnic in prostora, samo ce bi v prekmurju nekdo na tak nacin delal velik promet, bi se na zahodu organizirali in zadevo zatrli, se preden bi zaceli asfaltirati. Prekmurci niti niso tako trdi za kaj takega. Mamo pa revne zupane v primerjavi z nevem recimo ljubljanskim.
Offroad Dobrovnik, Speedway, Motocross Mackovci zelo priljubljeno. Zdaj pa imamo avtocesto, da se do nas se lazje pride, kot prej.
Zdaj pa boljkone, ce smo iskreni vse umira. Z evropskim denarjem so obnovili nekaj his, notr naredili razstavo, ampak obiskovalcev == 0, tisti ki so hotrl videt so ze vidli.
Tudi iz jezer in gramozov bi se lahko naredilo nekaj, ampak jih imamo rajsi zapuscene in zarascene, medtem ko pa drugje iz male gramoznice naredijo tole:
Offroad Dobrovnik, Speedway, Motocross Mackovci zelo priljubljeno. Zdaj pa imamo avtocesto, da se do nas se lazje pride, kot prej.
HappyPills je izjavil:
Jst bi dirkališče sam ne tam kjer živim. Recimo pr molnarju na vasi, da se še kaj dobrega poje in to.Tako. Bograc ob dirkaliscu recimo, Dödöli in druge razne kulinaricne dobrote, lonceni izdelki ipd.
Zdaj pa boljkone, ce smo iskreni vse umira. Z evropskim denarjem so obnovili nekaj his, notr naredili razstavo, ampak obiskovalcev == 0, tisti ki so hotrl videt so ze vidli.
Tudi iz jezer in gramozov bi se lahko naredilo nekaj, ampak jih imamo rajsi zapuscene in zarascene, medtem ko pa drugje iz male gramoznice naredijo tole:
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
WizzardOfOZ ::
greš na regionalno cest in gas po ovinkih, omjitev je 90
To je čisto napačno razmišljanje. Ravno zato je dirkališče, da se na cestah tega ne počne.
Mamo mi v prekmurju dovolj ravnic in prostora, samo ce bi v prekmurju nekdo na tak nacin delal velik promet, bi se na zahodu organizirali in zadevo zatrli, se preden bi zaceli asfaltirati. Prekmurci niti niso tako trdi za kaj takega. Mamo pa revne zupane v primerjavi z nevem recimo ljubljanskim.
Offroad Dobrovnik, Speedway, Motocross Mackovci zelo priljubljeno. Zdaj pa imamo avtocesto, da se do nas se lazje pride, kot prej.
HappyPills je izjavil:
Jst bi dirkališče sam ne tam kjer živim. Recimo pr molnarju na vasi, da se še kaj dobrega poje in to.Tako. Bograc ob dirkaliscu recimo, Dödöli in druge razne kulinaricne dobrote, lonceni izdelki ipd.
Zdaj pa boljkone, ce smo iskreni vse umira. Z evropskim denarjem so obnovili nekaj his, notr naredili razstavo, ampak obiskovalcev == 0, tisti ki so hotrl videt so ze vidli.
Tudi iz jezer in gramozov bi se lahko naredilo nekaj, ampak jih imamo rajsi zapuscene in zarascene, medtem ko pa drugje iz male gramoznice naredijo tole:
Če bi vsaka deseta vas svojo gramoznico tkole obdelala, pa 2 al pa 3 dobre gostilne zraven, bi bilo turistov veliko več. Tko se pa ti turisti drenjajo na desetih poteh, kjer se vsakih 30 sekund moraš umaknit nekomu, ki nasproti pride.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
m0LN4r ::
Sicer je to ena 4,2km dolga progra in bi se jo lahko zmanjsalo na 3,5km je kr nekaj zanimiv, kot recimo Dijon, Jarama, Bachrain, ki so manjse.
Zvocnega zida s strani avtoceste se ni, ampak se ga komot postavi.
Neposredna povezava z izvozom AC, dve bencinski, soboska plaza oz. morje,
Terme 3000, Vivat, Ocean Orchids, veliko picerij in gostiln v okolici, prekmurska vas, itn.
Racing in prekmurje = sluzbe, profit, regionalni turizem++
Zvocnih zidov pa je se pa jos:
No sicer pa bi bili prekmurci ponosni na to, da bi gostili prvo dirkalisce, ki bi nas naredilo malo bolj prepoznavne v motosportu v Evropi.
Tistih nekaj zmrd pa je pac treba ignorirat, ker so zaviralci razvoja lokalne ekonomije in kot od svojega dvorisca ne vidijo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
Če bi vsaka deseta vas svojo gramoznico tkole obdelala, pa 2 al pa 3 dobre gostilne zraven, bi bilo turistov veliko več. Tko se pa ti turisti drenjajo na desetih poteh, kjer se vsakih 30 sekund moraš umaknit nekomu, ki nasproti pride.Ves kaj je najbolj hecno? Da je tisto uredil lastnik soderice sam. Brez fehtanja obcine. Na zacetku je bilo zastonj, pa je bilo prevec obiskovalcev, potem je uvedel vstopnino 3,5eur + 1eur za parking in je se vedno prevec obiskovalcev. Zdaj se siri plaza in parking letos. Urejeno in ocisceno vsak dan. Zvecer po sesti uri je zastonj do osmih zjutaj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
GR2 ::
greš na regionalno cest in gas po ovinkih, omjitev je 90
Greš pa lahko mirne vesti 120, tudi če imaš že 15KT ali pogojno. Sploh pa izven naselij noben ne meri, edino temno sive/srebrne/bele Passate novejšega letnika moraš čekirat za sabo. Itak je bolj problem promet kot pa kazni, v neprometnih urah pa nič ne vidiš.
Sicer pa nimaš neki od vožnje ne po regionalki ne po dirkališču, vsaj s temi motorji do 200KM. Magari če bi si šel sposodit enega Ferrarija na dirkališče, ampak to tud ni nič. Kakorkoli obrneš še največ narediš zase, če na svoji poti do šihta potegneš kjer se da, ampak kaj ko 200KM da ravno tolk da skoraj vseeno če bi potegnil nekaj srednjega. Edino v prvi iz semaforja mogoče da te malo pritisne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
m0LN4r ::
Nimas pojmagreš na regionalno cest in gas po ovinkih, omjitev je 90
Greš pa lahko mirne vesti 120, tudi če imaš že 15KT ali pogojno. Sploh pa izven naselij noben ne meri, edino temno sive/srebrne/bele Passate novejšega letnika moraš čekirat za sabo. Itak je bolj problem promet kot pa kazni, v neprometnih urah pa nič ne vidiš.
Sicer pa nimaš neki od vožnje ne po regionalki ne po dirkališču, vsaj s temi motorji do 200KM. Magari če bi si šel sposodit enega Ferrarija na dirkališče, ampak to tud ni nič. Kakorkoli obrneš še največ narediš zase, če na svoji poti do šihta potegneš kjer se da, ampak kaj ko 200KM da ravno tolk da skoraj vseeno če bi potegnil nekaj srednjega. Edino v prvi iz semaforja mogoče da te malo pritisne.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
GR2 ::
Tako vožnjo sem imel v mislih, pri taki je pa že preč od užitka in je zame že matranje, švicanje. Podobno kot ko sem šel enkrat in edinkrat v bike park Kranjska Gora.
Dokaj ravna regionalka z blagimi ovinki, da voziš 120, to sem prej pozabil, to je pomoje še najbolje na naših cestah. Ampak meni ni da bi se šel za vikend na tako vozit, ker bi se vedno našel nekdo, ki bi me nerviral. Mene so na varni vožnji vprašali če uživam v vožnji, sem preprosto rekel da ne, čeprav je težje odgovoriti, v hitrosti načeloma uživam, čeprav če gre zelo na limitu pa tudi ne, tudi ne trpim prometa, tako da sem še na najboljšem če sem kar doma. Sem bil edini s 6k km na leto, ostali vsi neki 30-100k km.
Dokaj ravna regionalka z blagimi ovinki, da voziš 120, to sem prej pozabil, to je pomoje še najbolje na naših cestah. Ampak meni ni da bi se šel za vikend na tako vozit, ker bi se vedno našel nekdo, ki bi me nerviral. Mene so na varni vožnji vprašali če uživam v vožnji, sem preprosto rekel da ne, čeprav je težje odgovoriti, v hitrosti načeloma uživam, čeprav če gre zelo na limitu pa tudi ne, tudi ne trpim prometa, tako da sem še na najboljšem če sem kar doma. Sem bil edini s 6k km na leto, ostali vsi neki 30-100k km.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
Silici ::
Trije Janezki nabavjo nekaj v rangu 2JZ, kar je vrh glave če se to pripelje parkrat na leto na primerno dirkališče. Je varno ker enostavno povprečnež ni vajen takega oprijema.. skratka ni "jajc" za to tiščat do max. To se pogovarjamo o novem hobiju, ki niti ni toliko drag.
WizzardOfOZ ::
Sicer pa nimaš neki od vožnje ne po regionalki ne po dirkališču, vsaj s temi motorji do 200KM. Magari če bi si šel sposodit enega Ferrarija na dirkališče, ampak to tud ni nič. Kakorkoli obrneš še največ narediš zase, če na svoji poti do šihta potegneš kjer se da, ampak kaj ko 200KM da ravno tolk da skoraj vseeno če bi potegnil nekaj srednjega. Edino v prvi iz semaforja mogoče da te malo pritisne.
Garantirano je obilo veselja že, če se vsedeš v seičentota z 70 konji in rolbarom, pa imajo okoli tebe vsi enake seičentote. Tam se pokaže, kdo obvlada vožnjo na dirkališču. Ampak to ni za tiste s premajhnimi oneti. Ker tam nimajo kaj za pokazat. Ker nimajo več kot 200 konjev. Ampak tut z 200 konji nimajo nič za pokazat, ker nimajo jajc, da bi lahko kaj pokazali.
Tako vožnjo sem imel v mislih, pri taki je pa že preč od užitka in je zame že matranje, švicanje. Podobno kot ko sem šel enkrat in edinkrat v bike park Kranjska Gora.
Raje priznaj, da nimaš pojma o vožnji.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
m0LN4r ::
Trije Janezki nabavjo nekaj v rangu 2JZ, kar je vrh glave če se to pripelje parkrat na leto na primerno dirkališče. Je varno ker enostavno povprečnež ni vajen takega oprijema.. skratka ni "jajc" za to tiščat do max. To se pogovarjamo o novem hobiju, ki niti ni toliko drag.Hobby je samo en del celotnega poslovnega modela in vse zivo kaj za sabo potegne. Sem zgoraj ze omenil, da SB ring niti ne gosti posebnih dirk in delajo 3mio letno prometa turizem okoli proge pa se enkrat toliko.
Jaz se naceloma niti nebi osredotocil na dirkanje, ampak bi ponudil kulinariko zraven proge, uvozil vsaj 10 rabljenih "gti"jev - mehanika mam na drugi strani meje in oddajal zadevo poceni v najem. Seveda se bo kdo nasel, ki bi oddajal v najem 10x drazje, hitrejse voze, ampak pocasi se dalec pride.
Trenutno tak poslovni model prinas ne mores niti zacet, ker ni proge, prakticno nicesar.
Tudi historicne dirke s staromodniki so zelo zelo obiskana atrakcija. Ne samo s strani udelezbe, ampak tudi gledalcev.
Pac ja, zalostno, da se ne vidi neskoncno moznosti, ki jih drugi prakticirajo ze desetletja in vedno bolj, zdaj v korona casih pa obiskanost NBringa podira rekorde za turiste, najem proge ostaja nespremenjen.
Ampak tudi kot organizator trackdayev se moras ze eno leto prej organizirat za najem proge, ker so termini prakticno takoj razprodani.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Uizi ::
250 kubični gokart je dovolj, če ne voziš kot pička in ne rabiš niti ogromne proge.
The funniest thing about this particular signature is
that by the time you realise it doesn't say anything
it's too late to stop reading it.
that by the time you realise it doesn't say anything
it's too late to stop reading it.
otago ::
V občini kjer prebivam, je bila ideja apostaviti dirkališče. Idejni vodja sin župana. Zadeve so že stekle, ko je prišlo do preobrata. Sin je postal naravovarstvenik na enem od zavodov, projekt je zamrl.
Znan je center vožnje AMZS v Slovenji vasi, kjer so gokart stezo prestavili za 150m. Lokalci niso hoteli imeti steze. So poklicali ptičarje. No, kmalu so ptičarji dobili sponzorja AMZS, steza ni bila več sporna. Lokalci se še vedno pritožijo tu pa tam. Male gokarte so sprejeli, motijo jih glasnejši motorji/gokarti (ki naj ne bi dirkali tam).
Tretjič, proga bi naj bila v bližini 1. avtoceste 2. relativne bližine infrastrukture (hoteli, gostilne) 3. zemljišča brez presenečenj (npr. gozd okrog Taluma Kidričevo-predlog za Magno Steyr, bo odkril grehe rdečkarjev).
Znan je center vožnje AMZS v Slovenji vasi, kjer so gokart stezo prestavili za 150m. Lokalci niso hoteli imeti steze. So poklicali ptičarje. No, kmalu so ptičarji dobili sponzorja AMZS, steza ni bila več sporna. Lokalci se še vedno pritožijo tu pa tam. Male gokarte so sprejeli, motijo jih glasnejši motorji/gokarti (ki naj ne bi dirkali tam).
Tretjič, proga bi naj bila v bližini 1. avtoceste 2. relativne bližine infrastrukture (hoteli, gostilne) 3. zemljišča brez presenečenj (npr. gozd okrog Taluma Kidričevo-predlog za Magno Steyr, bo odkril grehe rdečkarjev).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: otago ()
WizzardOfOZ ::
250 kubični gokart je dovolj, če ne voziš kot pička in ne rabiš niti ogromne proge.
Samo to moraš imeti že dodatno opremo. Poanta je, da se vas dobi par z približno enako zmogljivimi daily avtomobili in se potem malo znorite in pokažete znanje. In to znanje lahko potem tudi v prometu uporabiš (vidiš, koliko je tvoj avto sposoben, kako se odziva v ovnkih, losov test,..., pa recimo kako hitro se ustavi, ali pa zakaj se po drugem krogu na dirkališču ustavi 15m kasneje kot v prvem krogu - hint: pregrete bremze, pa potem predvidevanje kam bo kdo zapeljal, hitri umik idiotu, ki vate rine,....)
Dobra alternativa je Time Attack, kjer voziš samo zase in na čas.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Uizi ::
Avto ni dirkalnik ampak prevozno sredstvo.
The funniest thing about this particular signature is
that by the time you realise it doesn't say anything
it's too late to stop reading it.
that by the time you realise it doesn't say anything
it's too late to stop reading it.
m0LN4r ::
Se par primerov:
- Vstopnina je bila 100eur za experience, brez dirkanja, avto si dobil na razpolago. Track je pa bil 300eur. Je pa range glede na trackdaye lahko od 150 do 1000eur odvisno od tega, kaj zeli organizator privabiti.
Potem obstaja tole, tej stari prdci majo dnarja kot dreka:
Potem oddajanje proge v najem raznim klubom
Oddajanje v najem organizatorjem trackdayev, proste voznje.
Twingo Cup:
Opcij je neskoncno, proge so naceloma zasedene vsak dan in generirajo denar od jutra do sutra, najvec pa ima od tega lokalni turizem.
- Vstopnina je bila 100eur za experience, brez dirkanja, avto si dobil na razpolago. Track je pa bil 300eur. Je pa range glede na trackdaye lahko od 150 do 1000eur odvisno od tega, kaj zeli organizator privabiti.
Potem obstaja tole, tej stari prdci majo dnarja kot dreka:
Potem oddajanje proge v najem raznim klubom
Oddajanje v najem organizatorjem trackdayev, proste voznje.
Twingo Cup:
Opcij je neskoncno, proge so naceloma zasedene vsak dan in generirajo denar od jutra do sutra, najvec pa ima od tega lokalni turizem.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
WizzardOfOZ ::
Avto ni dirkalnik ampak prevozno sredstvo.
A res? Za po ovinkih noret je dost dober, na dirkališču med enakimi pa ne?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
WizzardOfOZ ::
V nemčiji recimo noro služijo na G-class experience centru.
Prideš tja, prvo poslušaš osnove, potem te posadijo v avto, se nekaj časa voziš, potem je čas za obilno kosilo v domači gostilni, kjer ti postrežejo od sosednjih kmetov pridelano hrano, potem se spet malo v avto usedeš in se spet voziš, zvečer pa še ena pogostitev. Sicer za to plačaš bajno vsoto, ampak se vidi, da se znajo obrnit.
Smo tudi pri nas hoteli postaviti kak poligon na degradirani zemlji, kjer bi lahko delal kaj podobnega, pa so vsi od zelenih do kodrlajsastih v zrak skočil, da to pa ne, četudi na uničeni zemlji, kjer nikoli ne bo nič več rastlo.
Prideš tja, prvo poslušaš osnove, potem te posadijo v avto, se nekaj časa voziš, potem je čas za obilno kosilo v domači gostilni, kjer ti postrežejo od sosednjih kmetov pridelano hrano, potem se spet malo v avto usedeš in se spet voziš, zvečer pa še ena pogostitev. Sicer za to plačaš bajno vsoto, ampak se vidi, da se znajo obrnit.
Smo tudi pri nas hoteli postaviti kak poligon na degradirani zemlji, kjer bi lahko delal kaj podobnega, pa so vsi od zelenih do kodrlajsastih v zrak skočil, da to pa ne, četudi na uničeni zemlji, kjer nikoli ne bo nič več rastlo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
bbbbbb2015 ::
Kdo je največji zaviralec? Ludje. Saj dirkališče se sliši imeti fino ampak ob njem pa nihče nebi živel.
Največji zaviralec so butli, ki bi radi kaj zaslužili, pa ne vedo kakšna so napisana in nenapisana pravila igre.
Bil sem na letališču Zaventem (Belgija) v pre-koronskih časih, kjer je letalo vzletelo in pristalo na vsakih nekaj minut. Živeti tam okrog je hud stres.
Vendar se ljudje ne pritožujejo, ker se 98% ukvarjajo s špedicijo, kateringom, popravili letal, dobavo delov. Ni da ni.
Malokdo prav *živi* ob stezi v Zaventemu, večina je spremenila hiše v poslovni namen, ter prihjajo tja na delo.
Če torej nekdo ponudi, da bo imel stezo, okoliški folk pa dobi delo, na kakšen koli način, ni nič problem.
Če pa se en kekec spravi hrumet v bližino naselja, folk od tega nima nič, še najmanj pa da živi od tega, pa je to recept za spor.
mirator ::
Saj smo vsi za dirkališče, samo ne v moji soseščini. Sedaj se postavi vprašanje, zakaj ne v moji soseščini? Odgovor, ker ne verjamem, da bo investitor zagotovil ustezno zvočno izolacijo in preprečil onesnaževanje ozračja z izpušnimi plini. Pa vendar je vse to možno, vendar je strošek tako velik, da ga investitor ne zmore in gre s figo v žepu z obljubami, da bo vse uredil. In zato ljudje ne verjamejo (ali ne verjamemo) več takšnim obljubam. Kar poglejte si primer Pečečnika in njegove borbe za ureditev ljubljanske sramote - Plečnikovega stadiona.
Pa podobno je tudi z deponijami za odpadke. Vsi vemo, da morajo biti, samo ne pri meni.
Predlagam, da se tisti, ki si močno želite dirkališča v Sloveniji, združite, poiščete primerne lokacije in zberete sredstva. Če vam uspe, boste zmagali dvakrat: 1. ker boste imeli kje dirkati in drugič, ker boste z dirkališčem obogateli.
Pa podobno je tudi z deponijami za odpadke. Vsi vemo, da morajo biti, samo ne pri meni.
Predlagam, da se tisti, ki si močno želite dirkališča v Sloveniji, združite, poiščete primerne lokacije in zberete sredstva. Če vam uspe, boste zmagali dvakrat: 1. ker boste imeli kje dirkati in drugič, ker boste z dirkališčem obogateli.
m0LN4r ::
Se Srbi nas prehitevajo, sploh nisem vedel:
Prvaki v jokcanju, Slovenija!
Kot da vseh teh izgovorov na ostalih 50 program v Evropi nimajo, kot da so tam neslisna vozila na luft.
Prvaki v jokcanju, Slovenija!
Kot da vseh teh izgovorov na ostalih 50 program v Evropi nimajo, kot da so tam neslisna vozila na luft.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
PS: Pac ja tipicno slovensko, ovire, ovire, ovire, moje, moje, ne gleda se pa celotne slike, ampak samo minuse.
Te minuse imajo vsi okoli nas in kljub temu sibajo proti nam. Zanimivo.
Ok razumem izgovore, da Nemci pa Avstrijci pa blabla, ampak polek poznanih F1 prog je se ogromno drugih.
Zdaj pa, kao se imamo vec kot Hrvati pa Srbi pa Madzari, pa nas se oni prehitevajo, lol
*Samo zato, ker so malo manj trdi in bolj fleksibilni.
Te minuse imajo vsi okoli nas in kljub temu sibajo proti nam. Zanimivo.
Ok razumem izgovore, da Nemci pa Avstrijci pa blabla, ampak polek poznanih F1 prog je se ogromno drugih.
Zdaj pa, kao se imamo vec kot Hrvati pa Srbi pa Madzari, pa nas se oni prehitevajo, lol
*Samo zato, ker so malo manj trdi in bolj fleksibilni.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
WizzardOfOZ ::
Saj smo vsi za dirkališče, samo ne v moji soseščini. Sedaj se postavi vprašanje, zakaj ne v moji soseščini? Odgovor, ker ne verjamem, da bo investitor zagotovil ustezno zvočno izolacijo in preprečil onesnaževanje ozračja z izpušnimi plini. Pa vendar je vse to možno, vendar je strošek tako velik, da ga investitor ne zmore in gre s figo v žepu z obljubami, da bo vse uredil. In zato ljudje ne verjamejo (ali ne verjamemo) več takšnim obljubam. Kar poglejte si primer Pečečnika in njegove borbe za ureditev ljubljanske sramote - Plečnikovega stadiona.
Pa podobno je tudi z deponijami za odpadke. Vsi vemo, da morajo biti, samo ne pri meni.
Predlagam, da se tisti, ki si močno želite dirkališča v Sloveniji, združite, poiščete primerne lokacije in zberete sredstva. Če vam uspe, boste zmagali dvakrat: 1. ker boste imeli kje dirkati in drugič, ker boste z dirkališčem obogateli.
so probal taki z denarjem pa so obupal. zato pa mi hodimo v tujino.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
m0LN4r ::
Pa se to, trening za komercialna vozila:
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
m0LN4r ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Tako je. Namesto, da bi tujce privabili knam, se gremo totalno 180 stopinj v kontra smer.Saj smo vsi za dirkališče, samo ne v moji soseščini. Sedaj se postavi vprašanje, zakaj ne v moji soseščini? Odgovor, ker ne verjamem, da bo investitor zagotovil ustezno zvočno izolacijo in preprečil onesnaževanje ozračja z izpušnimi plini. Pa vendar je vse to možno, vendar je strošek tako velik, da ga investitor ne zmore in gre s figo v žepu z obljubami, da bo vse uredil. In zato ljudje ne verjamejo (ali ne verjamemo) več takšnim obljubam. Kar poglejte si primer Pečečnika in njegove borbe za ureditev ljubljanske sramote - Plečnikovega stadiona.
Pa podobno je tudi z deponijami za odpadke. Vsi vemo, da morajo biti, samo ne pri meni.
Predlagam, da se tisti, ki si močno želite dirkališča v Sloveniji, združite, poiščete primerne lokacije in zberete sredstva. Če vam uspe, boste zmagali dvakrat: 1. ker boste imeli kje dirkati in drugič, ker boste z dirkališčem obogateli.
so probal taki z denarjem pa so obupal. zato pa mi hodimo v tujino.
Lep pozdrav!
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Uizi ::
Smanji doživljaj bre.
The funniest thing about this particular signature is
that by the time you realise it doesn't say anything
it's too late to stop reading it.
that by the time you realise it doesn't say anything
it's too late to stop reading it.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: dreta ()
r3dkv1c4 ::
Lokacija: Poček
Okoličani so navajeni na hrup in še vojska bo morala it, ker s tanki in pilatusi nimajo kaj delat na dirkališču.
Lepo bi se vključil v postojnski turizem, poletni festival, jama, skratka top lokacija.
Okoličani so navajeni na hrup in še vojska bo morala it, ker s tanki in pilatusi nimajo kaj delat na dirkališču.
Lepo bi se vključil v postojnski turizem, poletni festival, jama, skratka top lokacija.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
PrimozR ::
greš na regionalno cest in gas po ovinkih, omjitev je 90
Greš pa lahko mirne vesti 120, tudi če imaš že 15KT ali pogojno. Sploh pa izven naselij noben ne meri, edino temno sive/srebrne/bele Passate novejšega letnika moraš čekirat za sabo. Itak je bolj problem promet kot pa kazni, v neprometnih urah pa nič ne vidiš.
Sicer pa nimaš neki od vožnje ne po regionalki ne po dirkališču, vsaj s temi motorji do 200KM. Magari če bi si šel sposodit enega Ferrarija na dirkališče, ampak to tud ni nič. Kakorkoli obrneš še največ narediš zase, če na svoji poti do šihta potegneš kjer se da, ampak kaj ko 200KM da ravno tolk da skoraj vseeno če bi potegnil nekaj srednjega. Edino v prvi iz semaforja mogoče da te malo pritisne.
Iz Initial D-ja:
Beginners can go fast on the straightways, amateurs master the corners but the truly fast drivers make their own course.
Sicer pa kot je rekel m0LN4r, na Nordschleife se boj Porschejev in podobnih zadev, ker se lahko zgodi nesreča, boj se pa tudi Golfov dvojk in podobnih starih piksen, ki so trackday specjalke samo za Ring, v lasti lokalcev. Tisti te bodo pa prehiteli tako, da ti ne bo nič jasno.
Tako vožnjo sem imel v mislih, pri taki je pa že preč od užitka in je zame že matranje, švicanje. Podobno kot ko sem šel enkrat in edinkrat v bike park Kranjska Gora.
Dokaj ravna regionalka z blagimi ovinki, da voziš 120, to sem prej pozabil, to je pomoje še najbolje na naših cestah. Ampak meni ni da bi se šel za vikend na tako vozit, ker bi se vedno našel nekdo, ki bi me nerviral. Mene so na varni vožnji vprašali če uživam v vožnji, sem preprosto rekel da ne, čeprav je težje odgovoriti, v hitrosti načeloma uživam, čeprav če gre zelo na limitu pa tudi ne, tudi ne trpim prometa, tako da sem še na najboljšem če sem kar doma. Sem bil edini s 6k km na leto, ostali vsi neki 30-100k km.
To kar govoriš ti pač ni za dirkališče oz. ni dirkališče. Pika konec. Pa BikePark Kranjska Gora tudi ni ravno nek presežek oz. to, da si bil en dan tam, pove bolj malo. Nekako tako, kot da nekje med prvič do petič vozil avto in šel na trackday. Razen če se bolj resno ukvarjaš z gorskim kolesarjenjem, ampak potem bi že itak vedel, da BPKG ni ravno nek presežek od parka.
WizzardOfOZ je izjavil:
Sicer pa nimaš neki od vožnje ne po regionalki ne po dirkališču, vsaj s temi motorji do 200KM. Magari če bi si šel sposodit enega Ferrarija na dirkališče, ampak to tud ni nič. Kakorkoli obrneš še največ narediš zase, če na svoji poti do šihta potegneš kjer se da, ampak kaj ko 200KM da ravno tolk da skoraj vseeno če bi potegnil nekaj srednjega. Edino v prvi iz semaforja mogoče da te malo pritisne.
Garantirano je obilo veselja že, če se vsedeš v seičentota z 70 konji in rolbarom, pa imajo okoli tebe vsi enake seičentote. Tam se pokaže, kdo obvlada vožnjo na dirkališču. Ampak to ni za tiste s premajhnimi oneti. Ker tam nimajo kaj za pokazat. Ker nimajo več kot 200 konjev. Ampak tut z 200 konji nimajo nič za pokazat, ker nimajo jajc, da bi lahko kaj pokazali.
Tako vožnjo sem imel v mislih, pri taki je pa že preč od užitka in je zame že matranje, švicanje. Podobno kot ko sem šel enkrat in edinkrat v bike park Kranjska Gora.
Raje priznaj, da nimaš pojma o vožnji.
V bistvu samo sodeluje v temi o dirkališču, čeprav noče dirkati, nekaj pa omenja 'hitro' vožnjo.
Jaz se naceloma niti nebi osredotocil na dirkanje, ampak bi ponudil kulinariko zraven proge, uvozil vsaj 10 rabljenih "gti"jev - mehanika mam na drugi strani meje in oddajal zadevo poceni v najem. Seveda se bo kdo nasel, ki bi oddajal v najem 10x drazje, hitrejse voze, ampak pocasi se dalec pride.
Trenutno tak poslovni model prinas ne mores niti zacet, ker ni proge, prakticno nicesar.
Jebeš Ferrarije, tole se sliši precej boljše in predvsem cenejše :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
GR2 ::
V bistvu samo sodeluje v temi o dirkališču, čeprav noče dirkati, nekaj pa omenja 'hitro' vožnjo.
Jah, saj to je jasno da hitra vožnja po regionalkah ni enako vožnji po dirkališču, čeprav sem v 13 letih lahko preštel na prste ene roke tiste, ki so vozili tako hitro kot jaz. Amapk ko prideš na Vransko, pa saj sem že prej vedel da mi ne bo šlo, pa nikakor nisem naredil zadnje vaje kjer moraš uloviti zadek katerega ti zanese hidravlična plošča, na srečo narediš v vsakem primeru. V slabih razmerah kot so bile danes sem itak najbolj zgleden voznik (samo po desnem pasu AC, brez prehitevanj, vedno držal varnostno razdaljo, čeprav je hitrost padla na 80-90, itak da so se mi limali na rit že Clioti dvojke) in mi to v praksi ne bo prišlo v poštev.
WizzardOfOZ ::
V bistvu samo sodeluje v temi o dirkališču, čeprav noče dirkati, nekaj pa omenja 'hitro' vožnjo.
Jah, saj to je jasno da hitra vožnja po regionalkah ni enako vožnji po dirkališču, čeprav sem v 13 letih lahko preštel na prste ene roke tiste, ki so vozili tako hitro kot jaz.
sej to je problem. ceste niso namenjene za dirkat.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Uizi ::
Taki "dirkači" doživijo reality check po 2 krogih z gokartom. drug dan pa komaj vstanejo iz postelje
The funniest thing about this particular signature is
that by the time you realise it doesn't say anything
it's too late to stop reading it.
that by the time you realise it doesn't say anything
it's too late to stop reading it.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Uizi ()
PrimozR ::
MA po eni seansi gokarta je v svojem avtu že s parkirišča težko priti. Volan pade lock to lock sam od sebe, šalthebl zabiješ v prestavo, na bremzi se pa nalimaš na šipo zarad boosterja :)
Drug svet.
Bo treba en Slo-Tech Hitri Dirkač session organizirat :P
Drug svet.
Bo treba en Slo-Tech Hitri Dirkač session organizirat :P
m0LN4r ::
LEMA Racing ist hier: Hungaroring
Mogyoród, Komitat Pest, Ungarn
!!!!!!LAST MINUTE OFFER
Still some seats available for the Twingo Eurocup powered by Glaso race at the Hungaroring from 15.-17.4.?
Še nekaj prostih mest za Twingo Eurocup powered by Glaso dirko na Hungaroringu od 15.-17.4.?
Info: jaka.lemaracing@outlook.com +386 31 364 613
Mogyoród, Komitat Pest, Ungarn
!!!!!!LAST MINUTE OFFER
Still some seats available for the Twingo Eurocup powered by Glaso race at the Hungaroring from 15.-17.4.?
Še nekaj prostih mest za Twingo Eurocup powered by Glaso dirko na Hungaroringu od 15.-17.4.?
Info: jaka.lemaracing@outlook.com +386 31 364 613
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
Odvisno, lahko je 300eur pa vse do jurja. Odvisno kaj vse je zajeto.
Tak za primerjavo, track day v tujini je lahko tudi 600-900eur pa unicujes svoj avto. Je pa organizacija na nivoju, hrana, mehaniki, support, varnost, skratka vse.
Tak za primerjavo, track day v tujini je lahko tudi 600-900eur pa unicujes svoj avto. Je pa organizacija na nivoju, hrana, mehaniki, support, varnost, skratka vse.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
A110 ::
Dirkanje z avtom je za povprečnega slovenca predrag šport. Še najceneje se pride skozi z gokarti ker so nizko in je občutek hitrosti čisto drug. Druga možnost je en SS motor od 600ccm dalje. Strošek dosti manjši kot pri avtu, hitrosti in pospeški pa ranga 300hp+ avtov
m0LN4r ::
To niti ni res, si videl kolk je blo ljudi v Gaju? Pa je bla zaprta skupina. Ce bi bile kje odprte prijave bi jih bilo se enkrat toliko, ce ne trikrat toliko prijavljenih.
Ni to tako drago, ampak za nek Gaj v Sloveniji seveda ne mores niti priblizno kasirati isto vstopnino, kot za kak Hockenheim ali NB GP Open Pit.
Sploh se ne gre o tem, ce se organiziras se najdejo poceni ponudbe. 300 eur za 180 minut SB Ringa se meni ne zdi veliko. Dam rajsi, kot pa za vikend na hrvaskem morju, ajd pa 100eur za benz, ce se gre po pameti.
Gokart je res ceneje, ampak marsikomu, tudi meni pac ne potegne. Gokart je gokart, motor je motor, avto pa avto. Ne mores vse dat v isti kos.
Ampak obstajajo tudi poceni opcije, ampak fora ni v ceni ampak v razdalji.
Nürbürgring je ena runda, lahko recemo 10 minut oz. 20km 25 eurov med tednom. Dve rundi, pa si, ce si prvic tam itak fertik. To je 50eur za nepozabno izkusnjo, ampak od Slovenije oddaljeno 1000km, kar tudi ni spet tak problem, ampak potujes 2 dni do tja in nazaj.
Na GP progi pa za 60eur dobis pol ure. 60 eur zapravi marsikater "povprecen" slovenec v gostilni, pa dirka na cesti in placuje poloznice radarjev.
- Da nebo pomote, to so cene za prepoznavno historicno progo. Slovenska cena seveda ne more biti tako visoko, ker tudi Ekipa, ki bi skrbela za tako progo, vzemimo cistilko za banalnost, bi imela 3x nizjo placo, kot cistilka na nordschleifi.
Ampak itak, da poanta take proge ni samo lokalnih gostov, ampak iz cele evrope. Verjem, da ce bi se po trackday organizatorjih zvedlo, da v EU obstaja ena nova neznana proga, z zanimivim layoutom, bi bil naval iz vseh koncev.
PS: Glede na startne stevilke je bilo nazadnje v Gaju ca. 200 udelezencev, to ni malo za tako "budget" progo in lokacijo.
Ni to tako drago, ampak za nek Gaj v Sloveniji seveda ne mores niti priblizno kasirati isto vstopnino, kot za kak Hockenheim ali NB GP Open Pit.
Sploh se ne gre o tem, ce se organiziras se najdejo poceni ponudbe. 300 eur za 180 minut SB Ringa se meni ne zdi veliko. Dam rajsi, kot pa za vikend na hrvaskem morju, ajd pa 100eur za benz, ce se gre po pameti.
Gokart je res ceneje, ampak marsikomu, tudi meni pac ne potegne. Gokart je gokart, motor je motor, avto pa avto. Ne mores vse dat v isti kos.
Ampak obstajajo tudi poceni opcije, ampak fora ni v ceni ampak v razdalji.
Nürbürgring je ena runda, lahko recemo 10 minut oz. 20km 25 eurov med tednom. Dve rundi, pa si, ce si prvic tam itak fertik. To je 50eur za nepozabno izkusnjo, ampak od Slovenije oddaljeno 1000km, kar tudi ni spet tak problem, ampak potujes 2 dni do tja in nazaj.
Na GP progi pa za 60eur dobis pol ure. 60 eur zapravi marsikater "povprecen" slovenec v gostilni, pa dirka na cesti in placuje poloznice radarjev.
- Da nebo pomote, to so cene za prepoznavno historicno progo. Slovenska cena seveda ne more biti tako visoko, ker tudi Ekipa, ki bi skrbela za tako progo, vzemimo cistilko za banalnost, bi imela 3x nizjo placo, kot cistilka na nordschleifi.
Ampak itak, da poanta take proge ni samo lokalnih gostov, ampak iz cele evrope. Verjem, da ce bi se po trackday organizatorjih zvedlo, da v EU obstaja ena nova neznana proga, z zanimivim layoutom, bi bil naval iz vseh koncev.
PS: Glede na startne stevilke je bilo nazadnje v Gaju ca. 200 udelezencev, to ni malo za tako "budget" progo in lokacijo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
mailer ::
Če se že gre za izgradnjo pravega dirkališča naj bo krog dolg cca 5km. Gaj, Raceland in podobne zadeve so samo za gokarte, skuterje, supermoto motorje in drifterje. Sem bil že večkrat tam pa tisti z motorji pravijo, da uporabljajo 2 prestavi. Pa še proga se je na Racelandu konkretno posedla na startno ciljni ravnini tako, da ti zabija sedež v rit.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
b3D_950 ::
Nekaj v stilu Imole, Spaja, Brands hatcha, Redbull ringa.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
PrimozR ::
LOL, Brands Hatch niti približno ne paše v to družbo, družbo Tier 1 dirkališč, kjer se odvijajo F1 dirke (dirkališča najvišjega ranga z najboljšo varnostno opremo in podobno). Brands Hatch je precej bolj na lokalnem nivoju, kar se tiče infrastrukture, proge same in vzdušja.
Kar se pa tiče stroškov, vsakršno dirkanje za Slovence _JE_ drago. Tudi če je bilo v Gaju 200 ljudi, koliko od njih bi jih bilo tam vsak teden, če bi imeli redne trackdaye? Koliko od njih je imelo namensko trackday specjalko? Itd.
60 € v gostilni je vseeno malo drugače, kot 300 € za trackday. 300 € veliki večini ljudi v državi predstavlja krepko več kot 10 % plače, tako da je težko govoriti o hobijo, to je potem bolj one time experience, nekako na ravni dopusta. 3 ure drpajsanja po progi, ki je ne poznaš, v avtu, ki ga nisi vajen, pa ni ravno nek dopust... Pa če se greš hobi, potrebuješ še tono več denarja za pripravo avtomobila (pri nekem mehaniku) oz. čas, znanje in prostor, da to rihtaš doma. Kar pa vseeno stane precej.
Žal, naše plače, v povprečju, takšne stvari enostavno ne prenesejo.
Kar se pa tiče stroškov, vsakršno dirkanje za Slovence _JE_ drago. Tudi če je bilo v Gaju 200 ljudi, koliko od njih bi jih bilo tam vsak teden, če bi imeli redne trackdaye? Koliko od njih je imelo namensko trackday specjalko? Itd.
60 € v gostilni je vseeno malo drugače, kot 300 € za trackday. 300 € veliki večini ljudi v državi predstavlja krepko več kot 10 % plače, tako da je težko govoriti o hobijo, to je potem bolj one time experience, nekako na ravni dopusta. 3 ure drpajsanja po progi, ki je ne poznaš, v avtu, ki ga nisi vajen, pa ni ravno nek dopust... Pa če se greš hobi, potrebuješ še tono več denarja za pripravo avtomobila (pri nekem mehaniku) oz. čas, znanje in prostor, da to rihtaš doma. Kar pa vseeno stane precej.
Žal, naše plače, v povprečju, takšne stvari enostavno ne prenesejo.
b3D_950 ::
Sm imel bolj v mislih hribe in doline, da je razgibana proga in da ni vse na eni ravnini.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
m0LN4r ::
Ja pa ti mislis, da so neslovenci vsak dan na trackdayih ? Ne niso vsi youtuberji.
Meni se pa zdi 20eur za 20 minut gokarta isto drago.
Spanci, srbi, madzari, cehi majo tudi svoje proge. Mislis da so place tam luksus? Vecinoma slabse kot v slo.
Pac dirkajo z predelanimi jugeci.
Meni se pa zdi 20eur za 20 minut gokarta isto drago.
Spanci, srbi, madzari, cehi majo tudi svoje proge. Mislis da so place tam luksus? Vecinoma slabse kot v slo.
Pac dirkajo z predelanimi jugeci.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
PrimozR ::
Itak da je drago, ampak imaš 20 minut za en dan dovolj, predvsem je pa 20 € popolnoma drugačna skala, kot 300 €.
WizzardOfOZ ::
en dan na grobniku je 15000€
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Gokart dirkališča po sloveniji? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 51852 (15009) | Siddh |
» | Za kaj se pri nas razvoj načrtno zatira (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9476 (7080) | Glugy |
» | Manjši poskočen avto za na stezo. (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 27892 (11204) | krneki0001 |
» | Izgradnja dirkališča v Sloveniji (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11256 (8535) | m0LN4r |