Forum » Loža » Je mozno restoriranje racuna?
Je mozno restoriranje racuna?
dattgirl ::
V privat zdravstvu smo placali komplet 5 terapij, namesto 10. V 1-2 urah po placilu sem zahtevala ce bi se lahko racun stornira, in da bi raje vzeli 10 terapij z doplacilom razlike. Zaposlena se je strinjala, vendar od tega ni bilo nic. Vsak teden se je zgovarjala na drugo zaposleno in da mora vprasat v racunovodstvu ter s tem podaljsevala cas. Zdaj je ze 1 mesec od tega, na kar pa pravi, da je sedaj ze prepozno.
Se da kaj storiti v tem primeru? Krivi smo da nismo vzeli 10 ze v startu, je pa res da sem takoj sporocila in kakor vem se povsod da stornirat racun ce sporocis pravocasno.. Ni pa moj problem, da so se le zgovarjali in naredili nicesar v enem mesecu, kljub temu da smo jih opominjali vsaj enkrat tedensko, ce ne vec.
Ps: imam tudi dokaz o poslanem mailu (brez odgovora), prav tako tudi klicih itd.
Se da kaj storiti v tem primeru? Krivi smo da nismo vzeli 10 ze v startu, je pa res da sem takoj sporocila in kakor vem se povsod da stornirat racun ce sporocis pravocasno.. Ni pa moj problem, da so se le zgovarjali in naredili nicesar v enem mesecu, kljub temu da smo jih opominjali vsaj enkrat tedensko, ce ne vec.
Ps: imam tudi dokaz o poslanem mailu (brez odgovora), prav tako tudi klicih itd.
- spremenila: dattgirl ()
dattgirl ::
pirat ::
Nič konkretnega v bistvu.
Moje izkušnje so takšne, da če stranka vnaprej plača komplet storitev (npr. 5, tako kot si ti), potem pa se še pred začetkom premisli ter prodajalcu predlaga doplačilo za večji paket (kjer se ob izdaji novega, višjega računa predhodni stornira ali pa se zaračuna samo razlika), potem prodajalci običajno ne komplicirajo ter takšnim željam pravzaprav radi ugodijo (saj konec koncev zaslužijo več).
Je pa verjetno vse stvar komunikacije - lepa besedo lepo mesto najde, upam da nisi tudi dejansko "zahtevala naj se račun restorira".
Moje izkušnje so takšne, da če stranka vnaprej plača komplet storitev (npr. 5, tako kot si ti), potem pa se še pred začetkom premisli ter prodajalcu predlaga doplačilo za večji paket (kjer se ob izdaji novega, višjega računa predhodni stornira ali pa se zaračuna samo razlika), potem prodajalci običajno ne komplicirajo ter takšnim željam pravzaprav radi ugodijo (saj konec koncev zaslužijo več).
Je pa verjetno vse stvar komunikacije - lepa besedo lepo mesto najde, upam da nisi tudi dejansko "zahtevala naj se račun restorira".
dattgirl ::
Nič konkretnega v bistvu.
Moje izkušnje so takšne, da če stranka vnaprej plača komplet storitev (npr. 5, tako kot si ti), potem pa se še pred začetkom premisli ter prodajalcu predlaga doplačilo za večji paket (kjer se ob izdaji novega, višjega računa predhodni stornira ali pa se zaračuna samo razlika), potem prodajalci običajno ne komplicirajo ter takšnim željam pravzaprav radi ugodijo (saj konec koncev zaslužijo več).
Je pa verjetno vse stvar komunikacije - lepa besedo lepo mesto najde, upam da nisi tudi dejansko "zahtevala naj se račun restorira".
Nene, sem lepo povedala da bi radi stornirali racun in doplacali razliko. Gospa je dejala da se bo posvetovala, vendar o tem ni bilo ne duha ne sluha. Kljub opominjanju se je le zgovarjala in obljubljala, zdaj pa je minilo en mesec. Se da kaj pritozit oz kaj drugega storiti glede na to, da je to tezava z njihove strani da so zavlacevali in se niso posvetovali med seboj?
Nič konkretnega v bistvu.
Moje izkušnje so takšne, da če stranka vnaprej plača komplet storitev (npr. 5, tako kot si ti), potem pa se še pred začetkom premisli ter prodajalcu predlaga doplačilo za večji paket (kjer se ob izdaji novega, višjega računa predhodni stornira ali pa se zaračuna samo razlika), potem prodajalci običajno ne komplicirajo ter takšnim željam pravzaprav radi ugodijo (saj konec koncev zaslužijo več).
Je pa verjetno vse stvar komunikacije - lepa besedo lepo mesto najde, upam da nisi tudi dejansko "zahtevala naj se račun restorira".
Naj omenim se, da se je zgovarjala na drugo zaposleno, da jo bo kontaktirala, ko pa smo njo kontaktirali o tem sploh nic ni vedela in se je zgovarjala nazaj na to prvo zaposleno. Potem pa se je zgovarjala vec tednov da bo vprasala v financah, a se nikoli ni..
Zgodovina sprememb…
- spremenila: dattgirl ()
Kumbaja ::
in kakor vem se povsod da restorirat racun ce sporocis pravocasno.
Odvisno on načina nakupa in produkta. Storno (oziroma bolje rečeno odstop od nakupa) ni kar avtomatično možen.
Se da kaj pritozit oz kaj drugega storiti glede na to, da je to tezava z njihove strani da so zavlacevali in se niso posvetovali med seboj?
Bore malo. Če je šlo za nakup na daljavo ste imeli možnost od nakupa odstopit. Po enem mesecu to ni več možno. Je pa dvisno tudi koliko je od vse te komunikacije na papirju. Če imate pisno, da ste pravočasno zahtevali odstop od pogodbe (in so zato izpolnjeni pogoji) potem se bo mogoče dalo še kaj naredit. Drugače pa pač teženje po telefonu ali pa ločen nakup dodatnih terapij.
Ne razumem pa zakaj bi storno sploh bil potrebren. Če ste želeli več terapij bi vam mirno lahko izdali samo dodaten račun. Tako, da kot že rečeno drugače kot z dogovorm z izvajalcem bo težko kaj naredit.
Verjamem, da pa je hitro lahko prišlo do šuma v komunikaciji, ker tudi meni ko sem bral prvi sestavek ni bilo najbolj jasno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kumbaja ()
perci ::
Sej ni treba stornirat računa, preprosto naj ti dajo ustrezen popust (ekvivalenten, kot če bi v štartu kupila 10 terapij) pri nakupu novih storitev (torej dodatnih 5 terapij).
dattgirl ::
in kakor vem se povsod da restorirat racun ce sporocis pravocasno.
Odvisno on načina nakupa in produkta. Storno (oziroma bolje rečeno odstop od nakupa) ni kar avtomatično možen.
Se da kaj pritozit oz kaj drugega storiti glede na to, da je to tezava z njihove strani da so zavlacevali in se niso posvetovali med seboj?
Bore malo. Če je šlo za nakup na daljavo ste imeli možnost od nakupa odstopit. Po enem mesecu to ni več možno. Je pa dvisno tudi koliko je od vse te komunikacije na papirju. Če imate pisno, da ste pravočasno zahtevali odstop od pogodbe (in so zato izpolnjeni pogoji) potem se bo mogoče dalo še kaj naredit. Drugače pa pač teženje po telefonu ali pa ločen nakup dodatnih terapij.
Imam pisni dokaz na e-mailu da sem zahtevo poslala se isti dan... kaj predlagate?
Ps: ni bil nakup preko spleta, ampak v zivo.
Kumbaja ::
Če je bil nakup v živo, potem praviloma odstop nakupa ni možen in je vse samo stvar dogovora.
dattgirl ::
Sej ni treba stornirat računa, preprosto naj ti dajo ustrezen popust (ekvivalenten, kot če bi v štartu kupila 10 terapij) pri nakupu novih storitev (torej dodatnih 5 terapij).
To sem zahtevala, in je zaposlena rekla da se bo posvetovala pa da ce se zmeni da bomo potem le doplacali razliko. Na zalost se ni cisto nic posvetovala v enem mesecu. Vsak teden smo jo opomnili in vedno je dejala da bo povprasala, in ni bilo nic od tega. Na emailu imam dokaz da sem sporocila pravocasno, a nisem dobila nobenega odgovora. Se da kaj zahtevati tu?
Če je bil nakup v živo, potem praviloma odstop nakupa ni možen in je vse samo stvar dogovora.
Kako pa to? Hm kjerkoli sem karkoli placala (trgovina npr), se je vedno dalo dobiti nazaj... ali v darilnem bonu ali pa denarno... 🤔
Zgodovina sprememb…
- spremenila: dattgirl ()
Kumbaja ::
Sej ni treba stornirat računa, preprosto naj ti dajo ustrezen popust (ekvivalenten, kot če bi v štartu kupila 10 terapij) pri nakupu novih storitev (torej dodatnih 5 terapij).
To sem zahtevala, in je zaposlena rekla da se bo posvetovala pa da ce se zmeni da bomo potem le doplacali razliko. Na zalost se ni cisto nic posvetovala v enem mesecu. Vsak teden smo jo opomnili in vedno je dejala da bo povprasala, in ni bilo nic od tega. Na emailu imam dokaz da sem sporocila pravocasno, a nisem dobila nobenega odgovora. Se da kaj zahtevati tu?
Ne, stvar njihove dobre volje (poslovne praske) je ali vam želijo omogočiti nakup dodatnih terapij pod ugodnejšmini pogoji (kot da ste jih kupili 10 hkrati).
perci ::
Zahtevaš lahko kar hočeš, njim pa ni treba ugoditi.
Osebno bi naslednjič šel drugam. To je ta lepota prostega trga in izbire. Lahko jim rečeš fakof in nasvidenje.
Osebno bi naslednjič šel drugam. To je ta lepota prostega trga in izbire. Lahko jim rečeš fakof in nasvidenje.
Kumbaja ::
Kako pa to? Hm kjerkoli sem karkoli placala (trgovina npr), se je vedno dalo dobiti nazaj... ali v darilnem bonu ali pa denarno... ?
Vse to je stvar dobre volje (poslovne prakse) prodajalca. Če to želi lahko, če noče pa ne obstaja prisila. Edino kar kot kupec lahko nardiš je da glasuješ s svojo denarnico, kot predlaga perci. Pač pokoristiš teh 5 plačanih ur in greš drugam.
Na emailu imam dokaz da sem sporocila pravocasno
Pravočasno v kakšnem smislu? Rokov za to da lahko odstopiš od nakupa v osnovi ne obstaja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kumbaja ()
dattgirl ::
Sej ni treba stornirat računa, preprosto naj ti dajo ustrezen popust (ekvivalenten, kot če bi v štartu kupila 10 terapij) pri nakupu novih storitev (torej dodatnih 5 terapij).
To sem zahtevala, in je zaposlena rekla da se bo posvetovala pa da ce se zmeni da bomo potem le doplacali razliko. Na zalost se ni cisto nic posvetovala v enem mesecu. Vsak teden smo jo opomnili in vedno je dejala da bo povprasala, in ni bilo nic od tega. Na emailu imam dokaz da sem sporocila pravocasno, a nisem dobila nobenega odgovora. Se da kaj zahtevati tu?
Ne, stvar njihove dobre volje (poslovne praske) je ali vam želijo omogočiti nakup dodatnih terapij pod ugodnejšmini pogoji (kot da ste jih kupili 10 hkrati).
Torej nemorem nic uspeti ceprav sva se dogovorili in ona ni izpolnila dogovora. Ali kupci res nismo nic zasciteni? To pa je res porazno.. Ps cenik nemore biti ugodnejsi saj je ze to ponudba:
1 terapija=80€
5 terapij = 370 €
10 terapij = 590 €
Zahtevaš lahko kar hočeš, njim pa ni treba ugoditi.
Osebno bi naslednjič šel drugam. To je ta lepota prostega trga in izbire. Lahko jim rečeš fakof in nasvidenje.
Iskreno vec kot to si ne zasluzijo. Zalostno pa sem mislila da se privat bolj podvizajo saj zivijo od nas, in da se bodo vsaj malo potrudili. Ocitno tudi denar nic ne pomaga...
Kako pa to? Hm kjerkoli sem karkoli placala (trgovina npr), se je vedno dalo dobiti nazaj... ali v darilnem bonu ali pa denarno... ?
Vse to je stvar dobre volje (poslovne prakse) prodajalca. Če to želi lahko, če noče pa ne obstaja prisila. Edino kar kot kupec lahko nardiš je da glasuješ s svojo denarnico, kot predlaga perci. Pač pokoristiš teh 5 plačanih ur in greš drugam.
Na emailu imam dokaz da sem sporocila pravocasno
Pravočasno v kakšnem smislu? Rokov za to da lahko odstopiš od nakupa v osnovi ne obstaja.
Sporocila sem jim se isti dan, cca 1-2 ure od nakupa... tako mi je tudi svetovala ko sem jo poklicala... potem pa ni bilo nobenega odgovora... samo prelaganje
Zgodovina sprememb…
- spremenila: dattgirl ()
perci ::
Dejmo mal jamrat čez državo.
Prosi jih, če ti lahko dajo naslednjih 5 terapij za 230, glede na to, da si jih 5 že plačala. Saj nimajo nič za izgubiti. Pa mogoče bi bilo fajn, da prosiš za šefa, včasih je gospa na šalterju smotana. Ali pa jim piši na mejl, morda bo pomagalo.
Prosi jih, če ti lahko dajo naslednjih 5 terapij za 230, glede na to, da si jih 5 že plačala. Saj nimajo nič za izgubiti. Pa mogoče bi bilo fajn, da prosiš za šefa, včasih je gospa na šalterju smotana. Ali pa jim piši na mejl, morda bo pomagalo.
dattgirl ::
Dejmo mal jamrat čez državo.
Prosi jih, če ti lahko dajo naslednjih 5 terapij za 230, glede na to, da si jih 5 že plačala. Saj nimajo nič za izgubiti. Pa mogoče bi bilo fajn, da prosiš za šefa, včasih je gospa na šalterju smotana. Ali pa jim piši na mejl, morda bo pomagalo.
Sem poskusila dobiti kontakt sefa, pa mi ga sploh nocejo dati... pravi samo da se poslje na ta njihov navadni mejl (kamor pa sem tudi takrat poslala tisto zahtevo, katera ni dobila odgovora niti danes...)
Kontaktirala sem in to zensko kateri smo placali preko telefona, in v zivo prav tako pa poslala na mejl... hm kaj pravis?
c3p0 ::
Glede na to, da bi ugoditev morala njim ustrezat, ker bi zaslužili več, ravnajo nerazumno. Sumim nesposobnost.
Probaj nekako priti do direktorja direktno, če ne drugače preko emaila. Dvomim, da je tako visoka oseba, da nekje ne bi mogla dobit kontakta. Če se pa še njemu/njej fučka, objavi podatke podjetja, da se jim še ostali lahko izognemo.
Probaj nekako priti do direktorja direktno, če ne drugače preko emaila. Dvomim, da je tako visoka oseba, da nekje ne bi mogla dobit kontakta. Če se pa še njemu/njej fučka, objavi podatke podjetja, da se jim še ostali lahko izognemo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: c3p0 ()
dattgirl ::
Dejmo mal jamrat čez državo.
Prosi jih, če ti lahko dajo naslednjih 5 terapij za 230, glede na to, da si jih 5 že plačala. Saj nimajo nič za izgubiti. Pa mogoče bi bilo fajn, da prosiš za šefa, včasih je gospa na šalterju smotana. Ali pa jim piši na mejl, morda bo pomagalo.
Sem poskusila dobiti kontakt sefa, pa mi ga sploh nocejo dati... pravi samo da se poslje na ta njihov navadni mejl (kamor pa sem tudi takrat poslala tisto zahtevo, katera ni dobila odgovora niti danes...)
Kontaktirala sem in to zensko kateri smo placali preko telefona, in v zivo prav tako pa poslala na mejl... hm kaj pravis?
Ps: Na recepciji sta dve zaposleni, ena je navadno ena pa je studentka. Placilo je izvedla ta navadno zaposlena, klicala sem takoj po eni uri da bi radi storniral, in oglasila se je studentka in rekla da je tista druga sodelavka zasedena trenutno in da naj posljem na mejl pa da bo kontaktirala njo in sla tudi v finance vprasat in da nam bo javila naslednjic ko imamo terapije in naj bi takrat doplacali. Potem pa je bila tista spet ki je redno zaposlena in je rekla da o tem sploh nic ne ve in da jo bo vprasala. Potem naslednji teden je bila studentka zopet, ki spet ni se nic vprasala in je rekla da bo, pa potem se naslednji teden je bilo isto. Nakar sem jo poklicala in se vedno samo omenja da bo vprasala, nic pa ne naredi. Zdaj pa nekaj jamra da je ze en mesec od tega. Hm ja to je res, ampak ni pa moj problem za to, da ona ni nic naredila. Sporoceno je bilo se isti dan, pa zgleda da se vsem bolj ko ne jebe.
Glede na to, da bi ugoditev morala njim ustrezat, ker bi zaslužili več, ravnajo nerazumno. Sumim nesposobnost.
Probaj nekako priti do direktorja direktno, če ne drugače preko emaila. Dvomim, da je tako visoka oseba, da nekje ne bi mogla dobit kontakta. Če se pa še njemu/njej fučka, objavi podatke podjetja, da se jim še ostali lahko izognemo.
Hm problem je da ne izdajajo podatkov, hm kaj pa ce grem osebno tja in zahtevam? Menis da bom imela vec srece?
Na spletu pa tudi nic ni. Imajo le splosni mejl (info@) in pa stevilka recepcije...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: dattgirl ()
c3p0 ::
Osebno je opcija, če si karakter in se ne pustiš zlahka odslovit. Sicer pa imaš ime podjetja in poslovne imenike, kjer so objavljena imena so-lastnikov, uporabiš še Google.
dattgirl ::
klemenSLO ::
Če greš še malce v skrajnost - Tisti vic o gorencih:
Kolk stane 1 kapljica bencina.... ja nič.
NO pol mi pa nakapajte cel rezervuar :)
Lahko bi ti šli na roko, če ne drugače vsaj delno .
Dolžni pa seveda niso.
Kolk stane 1 kapljica bencina.... ja nič.
NO pol mi pa nakapajte cel rezervuar :)
Lahko bi ti šli na roko, če ne drugače vsaj delno .
Dolžni pa seveda niso.
Life is not measured in minutes, but in MOMENTS...
c3p0 ::
dattgirl ::
Osebno je opcija, če si karakter in se ne pustiš zlahka odslovit. Sicer pa imaš ime podjetja in poslovne imenike, kjer so objavljena imena so-lastnikov, uporabiš še Google.
Hm kje pa se to pogleda
primer bizi.si
Hvala, imena sem sicer nasla... telefonov pa ni
Pomoje je OP ekstra komplikator. Samo sumim.
??
Če greš še malce v skrajnost - Tisti vic o gorencih:
Kolk stane 1 kapljica bencina.... ja nič.
NO pol mi pa nakapajte cel rezervuar :)
Lahko bi ti šli na roko, če ne drugače vsaj delno .
Dolžni pa seveda niso.
Mislim samo nategovanje. Lahko bi zenska rekla, da ne gre ali pa dala kontakt pristojne osebe, ne pa da obljublja v prazno in se dela norce.
Zgodovina sprememb…
- spremenila: dattgirl ()
m0LN4r ::
Ko jaz zavoham, da so taksni jebivetri z sefom vred, je se najboljse napisati resnicno negativno izkusnjo oz. oceno na google maps. Slovenija se sele prebuja, ampak v Nemciji jim je to kr trn v peti in se sef takoj oglasi, da ga kontakriras. Ponavadi te celo "podkupijo" da popravis oceno.
Ni ga boljsga, ko preden kam gres preveris slabe ocene na Google Maps, Trustpilot, Geizhals, Idealo itn.
Naceloma imam samo se dobre izkusnje, najbolj prirocno je tudi pri izbiri hostelov, zobarja, mehanika, frizerja itn.
Ce vidim en dokaj ponavljajoc se vzorec negativnih izkusenj se ognem. Ce je samo sumljivih 5 ocen istega casa, se ognem itn.
Ni ga boljsga, ko preden kam gres preveris slabe ocene na Google Maps, Trustpilot, Geizhals, Idealo itn.
Naceloma imam samo se dobre izkusnje, najbolj prirocno je tudi pri izbiri hostelov, zobarja, mehanika, frizerja itn.
Ce vidim en dokaj ponavljajoc se vzorec negativnih izkusenj se ognem. Ce je samo sumljivih 5 ocen istega casa, se ognem itn.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
MIHAc27 ::
Če so tako neodzivni.... porabit teh 5 ur, potem pa iti drugam. To bi bil moj nasvet.
Razen, če se vseeno izkažejo kot dobre in najugodnejše. Se pa za naprej vzame 10 terapij. Oz. mogoče bo 5 dovolj?
Sem se spomnil na ženo. Je tudi enkrat zakupila paket 10 ur vožnje v avtošoli pri daleč najugodnejšimi na trgu. Izkoristila le kakih 5 ur. Razlage bolj tko, tko, odnos tudi slab. Zaradi zdravstvenih težav potem nehala.
Pa enkrat v telovadnici. 4 ure vodene vadbe, šla samo na 1 pa nikoli več.
Razen, če se vseeno izkažejo kot dobre in najugodnejše. Se pa za naprej vzame 10 terapij. Oz. mogoče bo 5 dovolj?
Sem se spomnil na ženo. Je tudi enkrat zakupila paket 10 ur vožnje v avtošoli pri daleč najugodnejšimi na trgu. Izkoristila le kakih 5 ur. Razlage bolj tko, tko, odnos tudi slab. Zaradi zdravstvenih težav potem nehala.
Pa enkrat v telovadnici. 4 ure vodene vadbe, šla samo na 1 pa nikoli več.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MIHAc27 ()
donvito ::
Placilo je izvedla ta navadno zaposlena, klicala sem takoj po eni uri da bi radi storniral, in oglasila se je studentka in rekla da je tista druga sodelavka zasedena trenutno in da naj posljem na mejl pa da bo kontaktirala njo in sla tudi v finance vprasat in da nam bo javila naslednjic ko imamo terapije in naj bi takrat doplacali. Potem pa je bila tista spet ki je redno zaposlena in je rekla da o tem sploh nic ne ve in da jo bo vprasala.
Če je plačilo izvedla redna, kot praviš, ne vem zakaj bi sploh študentko spraševala, če jo ta res ni obvestila.
Ona bi pač stornirala in ti doplačala za željenih 10 terapij . Že tukaj se vidi, da so mutili.
dattgirl ::
Če so tako neodzivni.... porabit teh 5 ur, potem pa iti drugam. To bi bil moj nasvet.
Razen, če se vseeno izkažejo kot dobre in najugodnejše. Se pa za naprej vzame 10 terapij. Oz. mogoče bo 5 dovolj?
Sem se spomnil na ženo. Je tudi enkrat zakupila paket 10 ur vožnje v avtošoli pri daleč najugodnejšimi na trgu. Izkoristila le kakih 5 ur. Razlage bolj tko, tko, odnos tudi slab. Zaradi zdravstvenih težav potem nehala.
Pa enkrat v telovadnici. 4 ure vodene vadbe, šla samo na 1 pa nikoli več.
Ma to je res, ampak se tudi zgodi da so npr nekomu slabi, do tebe pa so npr super. Ce pogledamo dpd in ostale dostavne sluzbe imajo zelo slabe ocene, jaz imam za enkrat vedno dobre izkusnje.. glede te organizacije pa moram reci da imajo zelo malo ocen, promovirajo pa se v casopisih... imajo sicer tudi poslovalnice na hrvaskem, vendar tudi tam je bolj malo ocen. Mislim da terapije so dobre, me pa je to zelo razocaralo da nemorejo dati 10 terapij namesto 5. Kot da je to kaksna znanost, saj mi nebodo nic senkali... res ne razumem... res je to samo mutenje. Glede na to da so novi na trgu bi se morali malce bolje potruditi za stranke!
Če so tako neodzivni.... porabit teh 5 ur, potem pa iti drugam. To bi bil moj nasvet.
Razen, če se vseeno izkažejo kot dobre in najugodnejše. Se pa za naprej vzame 10 terapij. Oz. mogoče bo 5 dovolj?
Sem se spomnil na ženo. Je tudi enkrat zakupila paket 10 ur vožnje v avtošoli pri daleč najugodnejšimi na trgu. Izkoristila le kakih 5 ur. Razlage bolj tko, tko, odnos tudi slab. Zaradi zdravstvenih težav potem nehala.
Pa enkrat v telovadnici. 4 ure vodene vadbe, šla samo na 1 pa nikoli več.
Je problem da so oni edini z taksno terapijo.... prav tako pa so novi na trgu in bi se lahko vsaj minimalno potrudili, saj preko zadovolnjih strank se najbolj siri oglas.
Zgodovina sprememb…
- spremenila: dattgirl ()
dattgirl ::
Placilo je izvedla ta navadno zaposlena, klicala sem takoj po eni uri da bi radi storniral, in oglasila se je studentka in rekla da je tista druga sodelavka zasedena trenutno in da naj posljem na mejl pa da bo kontaktirala njo in sla tudi v finance vprasat in da nam bo javila naslednjic ko imamo terapije in naj bi takrat doplacali. Potem pa je bila tista spet ki je redno zaposlena in je rekla da o tem sploh nic ne ve in da jo bo vprasala.
Če je plačilo izvedla redna, kot praviš, ne vem zakaj bi sploh študentko spraševala, če jo ta res ni obvestila.
Ona bi pač stornirala in ti doplačala za željenih 10 terapij . Že tukaj se vidi, da so mutili.
Ja to je res vendar je bila takrat tista glavna odsotna, prav tako pa tudi vedela nisem da je studentka takrat saj po glasu zveni odrasla oseba. Ja res nevem kaj mislijo s tem doseci.. ce bodo tako ravnali se bo mnogo strank obrnilo. 😒
Ni pa moj problem,Čigav pa kot tvoj?
Problem je res z nase strani da nismo vzeli 10 terapij, vendar storniranje racuna res ni nekaj bujnega. To storijo vsi na trgu. Se nikoli se mi ni to zgodilo. Ne recem da bi se spomnila po 1 tednu ampak zensko sem obvestila se isti dan v roku 1 ure...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: dattgirl ()
m0LN4r ::
edini z taksno terapijo.... prav tako pa so novi na trguNo saj si si odgovorila. In k takim salabajzerem bos hodla na nove terapije?
Jaz niti na teh 5 nebi sel in bi jim zagrozil s slabo reklamo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
mancini ::
Po moje so te oni narobe razumeli, ker so mislili da želiš stornirati oz preklicati naročilo.
Imaš pač nejasen način pisanja in izražanja.
Že v naslovu pišeš o restoriranju računa, potem storniranju.
Ti bi jim že v osnovi napisala razširitev nakupa ali kaj da bi jih pritegnila, ne pa stornirala. Po storniranju pride do vračila denarja in tega se vsak izogiba.
In tudi drugače si napisala kar nekaj trditev ki ne držijo (da se da vsak račun stornirati, da lahko vračaš izdelke v trgovino po mili volji, ...)
Tako da mislim da so ponudniki storitve šalabajzerji ali pa si morda le to ti. Pa brez zamere
Imaš pač nejasen način pisanja in izražanja.
Že v naslovu pišeš o restoriranju računa, potem storniranju.
Ti bi jim že v osnovi napisala razširitev nakupa ali kaj da bi jih pritegnila, ne pa stornirala. Po storniranju pride do vračila denarja in tega se vsak izogiba.
In tudi drugače si napisala kar nekaj trditev ki ne držijo (da se da vsak račun stornirati, da lahko vračaš izdelke v trgovino po mili volji, ...)
Tako da mislim da so ponudniki storitve šalabajzerji ali pa si morda le to ti. Pa brez zamere
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Dodatna poskodba na fizioterapiji (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 8579 (3481) | RenatoBr |
» | Nategovanje upokojencev (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 8205 (4500) | mtosev |
» | Biomagnetna terapija - vaše mnenje (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 41593 (11789) | K0l1br1 |
» | Kazen za prometno nesrečo (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13269 (11193) | Domobrancek |
» | Skrbno skrivanje seznama zdravil (terapij) v domu upokojencev (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 18639 (15858) | NonPlusUltra |