Forum » Pomoč in nasveti » Mimovrste-kaj naredit (garancija)
Mimovrste-kaj naredit (garancija)
smuthie ::
Pozdravljeni.
Problem imam na mimovrste in sicer glede servisa tiskalnika.
Tiskalnik je šel na popravilo v začetku novembra, nazaj sem ga dobil v začetku decembra in ni delal zato je šel takoj nazaj na mimovrste kjer so mi naredili nov zapisnik (sklepam da že to ne bi smeli saj tiskalnik ni delal in bi se moralo šteti pod prvi rok). Naj bi ga takoj poslali na servis in danes teče že okoli 74. dan popravila. Pred 14 dnevi sem jih kontaktiral (večkrat) in potem končno dobil odgovor da ne vedo kaj je s tiskalnikom saj ga je serviser sprejel šele 6.1....jaz sem ga pa oddal 10.12. In sedaj karkoli jih kontaktiram odgovora ni več.
Kaj lahko storim? Je kdo že imel podoben primer? Lahko zahtevam vračilo ali se bodo sklicevali na drugi zapisnik?
Hvala za pomoč.
Problem imam na mimovrste in sicer glede servisa tiskalnika.
Tiskalnik je šel na popravilo v začetku novembra, nazaj sem ga dobil v začetku decembra in ni delal zato je šel takoj nazaj na mimovrste kjer so mi naredili nov zapisnik (sklepam da že to ne bi smeli saj tiskalnik ni delal in bi se moralo šteti pod prvi rok). Naj bi ga takoj poslali na servis in danes teče že okoli 74. dan popravila. Pred 14 dnevi sem jih kontaktiral (večkrat) in potem končno dobil odgovor da ne vedo kaj je s tiskalnikom saj ga je serviser sprejel šele 6.1....jaz sem ga pa oddal 10.12. In sedaj karkoli jih kontaktiram odgovora ni več.
Kaj lahko storim? Je kdo že imel podoben primer? Lahko zahtevam vračilo ali se bodo sklicevali na drugi zapisnik?
Hvala za pomoč.
janezvalva ::
ja koliko stane tak tiskalnik nov? 5000€?
vprašaj, če ti dajo drugega, dokler ne dobiš tega nazaj.
vprašaj, če ti dajo drugega, dokler ne dobiš tega nazaj.
IQ test: v enem vedru imaš 2l vode, v drugem 1l vode. koliko veder imaš?
Du5aN ::
Ne razumem tistih, ki uveljavljajo garancijo pri prodajalcu. Za to imaš pooblaščeni servis (poglej na garancijski list), obrni se direktno nanj in bo zadeva hitreje rešena...
matobeli ::
Sej je vseen kje oddajaš, rok začne teči z naslednjim dnem ko si oddal, mimovrste ti tudi pošlje mail kjer imajo to napisan.
Napiši na mimovrste da se je 45dnevni rok iztekel in da lahko menjajo za enak vsaj enakovreden ali pa naj vrnejo kupnino.
Servisni zapisnik bi moral dobit ko si ga dobil iz servisa. Če tam piše da je tiskalnik brez napake, pol boš moral spet čakat da mine 45dni od takrat ko si ga dal drugič na servis.
Moraš jim pa pisat, sami ti ne bodo nič uštimal.
P.S: jaz jim vedno nesem na MV, oni lepo poslikajo in potem skrbijo da pride zastonj nazaj do mene. Traja sicer nekaj dlje, ampak vsaj ne dobim podrsane elektronike nazaj, oziroma lahko za to okrivim MV ;)
Napiši na mimovrste da se je 45dnevni rok iztekel in da lahko menjajo za enak vsaj enakovreden ali pa naj vrnejo kupnino.
Servisni zapisnik bi moral dobit ko si ga dobil iz servisa. Če tam piše da je tiskalnik brez napake, pol boš moral spet čakat da mine 45dni od takrat ko si ga dal drugič na servis.
Moraš jim pa pisat, sami ti ne bodo nič uštimal.
P.S: jaz jim vedno nesem na MV, oni lepo poslikajo in potem skrbijo da pride zastonj nazaj do mene. Traja sicer nekaj dlje, ampak vsaj ne dobim podrsane elektronike nazaj, oziroma lahko za to okrivim MV ;)
tomaz- ::
ne, ni treba "spet" čakat na 45 dnevni rok. V zakonu lepo piše, da gre za SKUPNI rok 45 dni .. Torej se servisni dnevi seštevajo - drugače bi te lahko v nedogled nategovali s ponovitvami po 45 dni :)
Ne bom vam pa limal linkov, ker mora po zakonu to pisat v vsakem garancijskem listu - seveda je jasno tudi v ZVPot
Ne bom vam pa limal linkov, ker mora po zakonu to pisat v vsakem garancijskem listu - seveda je jasno tudi v ZVPot
Mato989 ::
ne, ni treba "spet" čakat na 45 dnevni rok. V zakonu lepo piše, da gre za SKUPNI rok 45 dni .. Torej se servisni dnevi seštevajo - drugače bi te lahko v nedogled nategovali s ponovitvami po 45 dni :)
Ne bom vam pa limal linkov, ker mora po zakonu to pisat v vsakem garancijskem listu - seveda je jasno tudi v ZVPot
Neumnost... Skupni rok se steje ce gre za enako napako ampak napak
Ne dela
Ni steta pod to. Ko sem svojcas delal na servisu smo imeli take primere in to ne steje, ce bi pa bila specificna opisljiva napaka potem pa imas prav.
Primer: na lcdju so barvne crte posljes na servis ti servis vrne da ni pa jih mas ti takoj ob vklopu in mas dokumentirano pol pa bos kaj dosegel
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Groot ()
MIHAc27 ::
Jaz sem tudi nesel sredi novembra tablico na servis, dobil nazaj pa šele letos, po skoraj 2 mesecih. Popravljeno je bilo, kje je toliko časa obtičalo pa teško rečem.
scipascapa ::
Tole sploh ne bi smela biti debata. Karkoli oddaš, dobiš neki papir, na katerega se opreš.
Če se gre za HP, je to Birotehna in imaš online vpogled. itd itd.....
Če se gre za HP, je to Birotehna in imaš online vpogled. itd itd.....
tomaz- ::
Mato, kje ti to piše? Tega ni nikjer navedenega - povsod piše samo: če napaka ni odpravljena v skupnem roku 45 dni.. Kje ti piše, da mora biti napaka ISTA ??
St235 ::
ne, ni treba "spet" čakat na 45 dnevni rok. V zakonu lepo piše, da gre za SKUPNI rok 45 dni .. Torej se servisni dnevi seštevajo - drugače bi te lahko v nedogled nategovali s ponovitvami po 45 dni :)
Ne bom vam pa limal linkov, ker mora po zakonu to pisat v vsakem garancijskem listu - seveda je jasno tudi v ZVPot
Neumnost... Skupni rok se steje ce gre za enako napako ampak napak
Ne dela
Ni steta pod to. Ko sem svojcas delal na servisu smo imeli take primere in to ne steje, ce bi pa bila specificna opisljiva napaka potem pa imas prav.
Primer: na lcdju so barvne crte posljes na servis ti servis vrne da ni pa jih mas ti takoj ob vklopu in mas dokumentirano pol pa bos kaj dosegel
neumnost je rpedvsem to, da pojma nimaš o čem govoriš in delaš beka iz sebe. 45 dnevni rok teče tudi ob večkratnih pošiljanjih na servis zaradi ISTE napake. Kako je napaka opisana je povsem irelavantno. Kupec ni in tudi ne rabi bit ekspert in za sevis v naprej identificirat napake. Kupec odda izdelek v popravilo z opisom kaj je narobe in to je to. Če se nekaj ne prižge pač ne dela in če po se po vrniti s servisa še vedno ne prižge je napaka ostala in teče skupni rok.
Verjamem pa da si kot serviser podobno kot redno počneš tukaj na forumu zavajal potrošnike in jih nategoval kolikor se je pač dalo.
tomaz- ::
točno tako.. Sam delam podobne zadeve že 30 let in sem imel že precej tudi obiskov inšpektorjev. Pa je bilo vedno: če artikel ne dela, ima napako, kakšna je ta, inšpektorja ne zanima - zanima ga samo, ali je nedelovanje artikal posledica nepravilne rabe potrošnika ali napaka proizvajalca. V kolikor je priznana napaka proizvajalca, inšpektorja prav boli, če ni "enaka" kot prvič - dejstvo je, da artikel NE DELA ...
Pa trenutno "pljuvam v svojo skledo", ampak ne zavajat - verjamem, da ste tako delali, ker je bilo tako za vas ugodneje
Pa trenutno "pljuvam v svojo skledo", ampak ne zavajat - verjamem, da ste tako delali, ker je bilo tako za vas ugodneje
matobeli ::
Naprava lahko deluje samo delno, npr telefonu ne dela mikrofon.
Po 44dneh dobiš nazaj z popravljenim mikrofonom in jim rečeš da tud zvočnik ne dela.
Potrošnik mora opredeliti "kaj ne dela".
Po 44dneh dobiš nazaj z popravljenim mikrofonom in jim rečeš da tud zvočnik ne dela.
Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.
Potrošnik mora opredeliti "kaj ne dela".
UganiKdo ::
V bistvu niti ne rabi. Ključno je ali gre za enako okvaro ali ne. Opis potrošnika je sekundarnega pomena. Če nesem telefon ker se nič ne sliši in je pokvarjen mikrofon, čez 14 dni pa nesem telefon in rečem, da se nič ne sliši pa se izkaže, da je matična hin. To ni ista napaka in se dnevi ne seštevajo, čeprav je opis enak.
Če pa prvič nesem telefom in rečem, da se ne prižge, drugič ko ga nesem pa rečem da enkran ne dela, za oboje pa je kriva pokvarjena matična, ki je prvič niso zamenjali pa gre neodvisno od opisa za enako napako in posledično se dnevi v porapvilu seštevajo.
Seveda pa sklicevanje servisa, da je opis napake presplošen nima nikakšne teže, če napake niso pravočasno odpravili.
Če pa prvič nesem telefom in rečem, da se ne prižge, drugič ko ga nesem pa rečem da enkran ne dela, za oboje pa je kriva pokvarjena matična, ki je prvič niso zamenjali pa gre neodvisno od opisa za enako napako in posledično se dnevi v porapvilu seštevajo.
Seveda pa sklicevanje servisa, da je opis napake presplošen nima nikakšne teže, če napake niso pravočasno odpravili.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: UganiKdo ()
Mato989 ::
ne, ni treba "spet" čakat na 45 dnevni rok. V zakonu lepo piše, da gre za SKUPNI rok 45 dni .. Torej se servisni dnevi seštevajo - drugače bi te lahko v nedogled nategovali s ponovitvami po 45 dni :)
Ne bom vam pa limal linkov, ker mora po zakonu to pisat v vsakem garancijskem listu - seveda je jasno tudi v ZVPot
Neumnost... Skupni rok se steje ce gre za enako napako ampak napak
Ne dela
Ni steta pod to. Ko sem svojcas delal na servisu smo imeli take primere in to ne steje, ce bi pa bila specificna opisljiva napaka potem pa imas prav.
Primer: na lcdju so barvne crte posljes na servis ti servis vrne da ni pa jih mas ti takoj ob vklopu in mas dokumentirano pol pa bos kaj dosegel
neumnost je rpedvsem to, da pojma nimaš o čem govoriš in delaš beka iz sebe. 45 dnevni rok teče tudi ob večkratnih pošiljanjih na servis zaradi ISTE napake. Kako je napaka opisana je povsem irelavantno. Kupec ni in tudi ne rabi bit ekspert in za sevis v naprej identificirat napake. Kupec odda izdelek v popravilo z opisom kaj je narobe in to je to. Če se nekaj ne prižge pač ne dela in če po se po vrniti s servisa še vedno ne prižge je napaka ostala in teče skupni rok.
Verjamem pa da si kot serviser podobno kot redno počneš tukaj na forumu zavajal potrošnike in jih nategoval kolikor se je pač dalo.
Ti moras dokazat to isto napako... Komu mislis da inspektor verjame tebi ali serviserjem na servisu
Smo imeli take probleme, kupec trdil da ne dela mi smo rekli enkrat baterija drugic pcb inspektor zavrnil zahteve in adios
No tretjic pa je bila voda
Zdaj pa se pridi tozarit dokazat pa ne mors... Ne se hecat z zivci slabo placanih serviserjev
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
dc10 ::
@Mato989 povej še, na katerem servisu delaš, da ne bomo tja več naprav pošiljali... mislim zaradi tvoje navedbe
"No tretjic pa je bila voda
Zdaj pa se pridi tozarit dokazat pa ne mors... Ne se hecat z zivci slabo placanih serviserjev"
Zato pa je toliko problemov z reševanjem garancij, če se tak serviser najde na kakšnem servisu in se znese nad kupci, ki so pošteno plačali za kupljen izdelek in zahtevajo, da tudi pravilno deluje... Glede slabe plače se bo potrebno pogovorit z delodajalcem, niso krivi kupci oz. potrošniki, zaradi njih imaš službo na servisu, da popraviš napravo tako, da bo delala kot mora ali pa ugotoviš, da se ne da popraviti in kupec dobi drugo napravo oz. povrnjeno kupnino....
lp
"No tretjic pa je bila voda
Zdaj pa se pridi tozarit dokazat pa ne mors... Ne se hecat z zivci slabo placanih serviserjev"
Zato pa je toliko problemov z reševanjem garancij, če se tak serviser najde na kakšnem servisu in se znese nad kupci, ki so pošteno plačali za kupljen izdelek in zahtevajo, da tudi pravilno deluje... Glede slabe plače se bo potrebno pogovorit z delodajalcem, niso krivi kupci oz. potrošniki, zaradi njih imaš službo na servisu, da popraviš napravo tako, da bo delala kot mora ali pa ugotoviš, da se ne da popraviti in kupec dobi drugo napravo oz. povrnjeno kupnino....
lp
St235 ::
to je pač ko določeno delo kot je serviser lahko dela vsaka opica. Posledično je temu primerno plačilo, kakor tudi kvaliteta dela. Na srečo je to problem predvsem raznih bolj kot ne garažnih servisev, ki zapuslujejo nesposobneže kot je Mato. Na srečo imaš pri večjih znamkah možnost uveljavljat odgovonost proizvajalca, ki pobere bistveno manj živcev in na koncu časa.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
St235 ::
Ampak tej garažni servisi so pooblaščeni servisi za večje znamke ...
Niso zato nič manj gražni, tako po mentaliteti kot sposobnosti. In potem je že v osnovi praviloma boljše reševat zadeve s proizvajalcem in si prihranit čas in živce. Pri mobilnih telefonih pa sploh nima smisla se ukvarjat s slovenskimi serivi. Da mi mato dobi telefon v roke, še za v kanto ne bo več dovolj dober.
Mato989 ::
@Mato989 povej še, na katerem servisu delaš, da ne bomo tja več naprav pošiljali... mislim zaradi tvoje navedbe
"No tretjic pa je bila voda
Zdaj pa se pridi tozarit dokazat pa ne mors... Ne se hecat z zivci slabo placanih serviserjev"
Zato pa je toliko problemov z reševanjem garancij, če se tak serviser najde na kakšnem servisu in se znese nad kupci, ki so pošteno plačali za kupljen izdelek in zahtevajo, da tudi pravilno deluje... Glede slabe plače se bo potrebno pogovorit z delodajalcem, niso krivi kupci oz. potrošniki, zaradi njih imaš službo na servisu, da popraviš napravo tako, da bo delala kot mora ali pa ugotoviš, da se ne da popraviti in kupec dobi drugo napravo oz. povrnjeno kupnino....
lp
Jaz ne govorim da sem jaz to kdajkoli naredil ker pač nisem, ampak povem ti da tole opletanje z nekimi pravicami je bv... ko sem delal pooblaščen servis za priznano znamko telefonov in smo imeli praktično redna poznanstva na vseh pooblaščenih servisih v SLovenije in inšpektorje tam vsake tolko je bilo jasno...
Tale komulativni rok je nonsense ki ne zdrži nobene tožbe in presoje inšpektorja, to je iz besed večih inšpektorjev.
Zakaj? zato ker kumulativni rok 45 dni teče samo če je NEDVOUMNO da je do okvare prišlo zaradi IDENTIČNE napake zaradi katere je naprava že bila na servisu, hkrati pa tudi če ti PREVZAMEŠ pokvarjeno napravo si jo že prevzel in torej ni non stop pokvarjena, če je ne prevzameš pa roki ne tečejo če si bil obveščen s strani prodajalca.
To vam ne govorim ker bi vam želel slabo samo povem vam da neko upanje na tole kumulacijo rokov gladko pozabite... je pa svinjarija če vam kdo reče da čeprav ste vi oddali na servis neko napravo 1.8. in da je pri serviserju komaj od 15.8. da to ni vaša težava in da rok teče od 2.8. ne od 15.8. Kdorkoli vam bluzi takšne zadeve mu samo povejte da to vas ne zanima rok teče drugi dan od oddaje naprave.
niso krivi kupci oz. potrošniki, zaradi njih imaš službo na servisu, da popraviš napravo tako, da bo delala kot mora ali pa ugotoviš, da se ne da popraviti in kupec dobi drugo napravo oz. povrnjeno kupnino....
Narobe, na servisu smo imeli plačo od IZVENGARANCIJSKI POPRAVIL... pooblaščeni servis je bil običajno "izguba" oziroma je delal malo profita... največ profita servisu prinese dejstvo da ima pooblaščeni servis, ker dobi cenejše dele in potem če kupec izvengarancijsko popravi pri njih za visoke denarce...
Verjetno bi se delodajalcem najbolj splačalo če bi hudoben serviser namakal telefone v vodo in če bi potem "vsi" popravili izvengarancijsko kar pri njemu bi bil 100x višji RVC kot jebanje z težaki ki pošiljajo na servis pooblaščeno ker ne slišijo čeprav so potem spravili ušesno maslo v slušalko ker so nemarne svinje... Ali pa ukvarjanje in dopovedovanje majmunom ki ne razumejo da so telefoni različni ker jim je prejšnji bolje lovil signal tale pa ne, čeprav na testu je vse ok in tudi vse SIM kartice porineš not imaš ok signal, oni pa ne, ker so prej na nikia 3310 imeli ok, ampak razloži to dedeku in zgubljaj čas... To je kruta resnica.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mato989 ()
matobeli ::
Sej je vzajemno, men pa servis ni želel popravit težave na 3.5mm jacku, ker z edino zares požegnano opremo (priložene slušalke in nobene druge) do napake ni prihajalo. Karkoli drugega z stereo jackom pa je pobezljalo telefon.
Ko je čez par tednov odpovedal še USB pa sploh niso več popravljali...
Ko je čez par tednov odpovedal še USB pa sploh niso več popravljali...
Riff ::
zgleda da so mel gužvo konc leta , tud čakamo na elktričn skiro prevzet 2.12.20 pa še niso nč javl, pa bratu so zajebal 2 nas diska WD red 4T so slabo zaščitl je prec bil en hin sploh ni doeoval ob priklopu, en pa po parih dneh odpovedal, tako da tud mimovrste včasih ne dohaja bi reku
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Garancijsko popravilo - 45dni (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 12887 (9964) | smacker |
» | Vprašanje o reklamacijiOddelek: Loža | 4939 (3814) | St235 |
» | 45 dnevni garancijski rok, ista napakaOddelek: Pomoč in nasveti | 6969 (5512) | Seljak |
» | potrdila o vgradnji komponentOddelek: Pomoč in nasveti | 4340 (3724) | bluefish |
» | ZVPot, pravice potrošnika, garancija, vračilo kupnine, itd...Oddelek: Pomoč in nasveti | 2935 (2580) | b |