Novice » Rezultati » Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil
kow ::
Popquiz. Koliko tronov bo Audi prodal na Norveskem, ko Tesla zacne prodajati Y? Koliko bo Audi znizal cene?
Jazon ::
Popquiz. Koliko tronov bo Audi prodal na Norveskem, ko Tesla zacne prodajati Y? Koliko bo Audi znizal cene?
No, to je dobro vprašanje. Prodaja modela Y verjetno ne slaba, cenovno bo nekje na ravni ID.4.
Mislim pa, da bo največ kupcev modela Y prehajalo iz starejših Tesel. Staro za novo metoda.
Mike_Rotch ::
Torej, Tesla v zadnjih dveh letih ni povozila e-trona.
e-tron = 14604 vozil
tesla S in X = 4150 vozil
Kaj pa Model 3?
Jazon ::
Mike_Rotch je izjavil:
Torej, Tesla v zadnjih dveh letih ni povozila e-trona.
e-tron = 14604 vozil
tesla S in X = 4150 vozil
Kaj pa Model 3?
Kaj je z modelom 3?
Cifre so navedene par postov nazaj....
m0LN4r ::
@Jazon cuj norveska ima "samo" 5mio prebivalcev, tako da ni nek pomemben igralec.
Kako pa izgledajo prodajne stevilke registriranih vozil v nevem npr. eni drzavi malo nizje, kjer je 80mio prebivalcev oz. teoreticno 15x tolko potencialnih kupcev? To bi bilo bolj interesantno videti.
Lp
Kako pa izgledajo prodajne stevilke registriranih vozil v nevem npr. eni drzavi malo nizje, kjer je 80mio prebivalcev oz. teoreticno 15x tolko potencialnih kupcev? To bi bilo bolj interesantno videti.
Lp
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
DamijanD ::
Norveška je bogata zaradi nafte. Ampak EVji so pa pri njih toliko OK tudi zaradi tega, ker imajo ogromno vodnih virov za elektrarne in davčna politika EV vs ICE naredi ogromno razliko.
Jazon ::
Ne za december.
Seveda sem dopolnil podatke, ki vključujejo tudi komplet december.
Spodaj imaš povzetek primerjave prodajnih podatkov med 2019 in 2020 za znamke Tesla, Audi in VW po njihovih modelih, ki sem ga objavil nekaj postov nazaj.
Dopolnitev podatkov za Norveško po modelih:
1. Audi je na Norveškem prodal skupaj 9227 e-tron vozil v 2020
2. tesla je na Norveškem dobavila skupaj 7770 model 3 vozil v 2020.
3. VW je na Norveškem prodal skupaj 7755 id.3 v 2020
TESLA:
Tesla je v letu 2019 prodala 15685 modelov 3, skupaj pa 18854 vozil (S, X, 3)
Tesla je v letu 2020 prodala 7770 modelov 3, skupaj pa 8751 vozil (S, X, 3)
Padec prodaje (dobave) na Norveškem za več kot polovico.
AUDI:
Audi je v letu 2019 prodal 5377 e-tronov.
Audi je v letu 2020 prodal 9227 e-tronov.
Izrazita rast prodaje (dobave) na Norveškem. V 2021 je bilo od 1.1. do 6.1 prodanih 91 e-tronov.
VW:
VW je v letu 2019 prodal 9195 e-Golfov, skupaj pa 9964 EV vozil (e-Golf, e-Up!)
VW je v letu 2020 prodal 7755 ID.3, skupaj pa več kot 12507 ID.3 in e-Golf. Za e-UP! nimam celoletnega podatka (dec2020 = 201)
Delež EV na Norveškem v 2020 je 52%.
....
Jazon ::
@Jazon cuj norveska ima "samo" 5mio prebivalcev, tako da ni nek pomemben igralec.
Kako pa izgledajo prodajne stevilke registriranih vozil v nevem npr. eni drzavi malo nizje, kjer je 80mio prebivalcev oz. teoreticno 15x tolko potencialnih kupcev? To bi bilo bolj interesantno videti.
Lp
Misliš v Avtonomni Turški Republiki Nemčiji?
Ni še skupnih podatkov za celo leto, manjkajo za december.
V 2020 je bilo v Nemčiji registriranih 194163 EV vozil, v 2019 pa 63281. torej 307% rast trga.
Tesla je v Nemčiji od januarja do julija 2019 prodala 6816 vozil. Skupaj v 2019 10711 vozil. V 2019 so imeli 16,9% delež.
Tesla je v Nemčiji od januarja do julija 2020 prodala 5306 vozil.
Tesla je v Nemčiji od januarja do novembra 2020 prodala skupaj 13149 vozil. Do takrat so beležili 37,2% rast v primerjavi z obdobjem jan-nov 2019.
Torej v drugi polovici leta so povečali prodajo v Nemčiji, končne cifre pa nimam. Delež na nemškem trgu jim je padel.
Model 3 od januarja do novembra 2020 11909 vozil
Model S od januarja do novembra 2020 655 vozil
Model X od januarja do novembra 2020 584 vozil
VW je od julija do novembra 2020 v Nemčiji prodal 7349 vozil ID.3 (104+388+1771+2647+2439).
Po deležih od januarja 2020 do novembra 2020 vodi VW z 32855 EV vozil (21,8%), drugi je Renault z 25211 EV vozil (16,8%), tretja je Tesla s 13149 (8,7%)
Po deležih v letu 2019 je vodila Tesla z 10711 vozil (16,9%), drugi Renault z 9431 EV vozil (14,9%), tretji BMW z 9127 EV vozil (14,4%), četrti VW z 8201 vozilom (13%)
Delež EV vozil v Nemčiji je 3,7%, PH-EV pa 3,9% (november 2020).
Skratka, osmoljenca glede na listo sta v 2020 očitno BMW in Tesla.
Aja, Audi je v 2019 prodal 3579 EV-jev (3578 e-trovnov), v 2020 pa do novembra 7742 EV-jev (7525 e-tronov)
glavni vir: eu-evs
Jazon ::
In ja, tudi na Nizozemskem so spušili 1.mesto v 2020 proti ID.3
Delež Tesle na Nizozemskem je padel iz 50,1% v 2019 na 12,2% v 2020.
Delež Tesle na Nizozemskem je padel iz 50,1% v 2019 na 12,2% v 2020.
Mike_Rotch ::
Ne razumem zakaj cherry pickaš številke in razčlenjuješ prodajo po trgih pri "startupu", ki nima ustaljenih prodajnih kanalov, salonov, zastopstev in proizvodnje.
Ne razumem kaj sploh želiš povedati. Da tesla ni prodala cca. 500.000 avtomobilov? Ker to, da na nekaterih trgih prodaja konkretno niha v tej fazi ni ravno relevantno.
Ne razumem kaj sploh želiš povedati. Da tesla ni prodala cca. 500.000 avtomobilov? Ker to, da na nekaterih trgih prodaja konkretno niha v tej fazi ni ravno relevantno.
m0LN4r ::
Torej prakticno zdaj, ko bo VAG grupa zacela ofenzivo, Tesla takorekoc nima vec za burek.
Slaba mnenja gor al dol. Manjka jim prepoznavnost, kljub temu, da imajo vrhunske produkte in so prvi na veliko zaceli s tem hypati narod kako so oh in sploh.
Slaba mnenja gor al dol. Manjka jim prepoznavnost, kljub temu, da imajo vrhunske produkte in so prvi na veliko zaceli s tem hypati narod kako so oh in sploh.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Mike_Rotch ::
Torej prakticno zdaj, ko bo VAG grupa zacela ofenzivo, Tesla takorekoc nima vec za burek.
Tesla je do nedavnega orala ledino in ustvarjala trg. Če bodo ostali resno vstopili na trg bo to za Teslo samo pozitivno, saj bo se bo v ta segment stekalo ogromno oglaševalskega denarja, trg se bo razvijal.
Tržni delež jim bo relativno gledano padal, prodaja pa bo večja.
Podobno, kot se je zgodilo pri telefonih. Najprej je Apple predstavil "disruptive" izdelek, kasneje uleti android in kup konkurence, po 10 letih ima Apple veliko manjši tržni delež, ampak je daleč največji zaslužkar.
korenje3 ::
Tesla skoraj 1 milijarda dolarjev izgube, 34 milijarde dolarjev sredstev...
Volkswagen 13,5 milijarde dolarjev dobička, 488 milijard dolarjev sredstev...
Torej kako je lahko Tesla vredna več kot vsa nemška avtomobilska industrija, vključno z audi, mercedes...?
V bistvu je vredna več kot vsa evropska avtomobilska industrija, ki proizvede 30 milijard dolarjev dobička, toliko kot ima tesla vseh sredstev skupaj.
Ameriška kapitalska piramida v stilu kriptovalut?
Volkswagen 13,5 milijarde dolarjev dobička, 488 milijard dolarjev sredstev...
Torej kako je lahko Tesla vredna več kot vsa nemška avtomobilska industrija, vključno z audi, mercedes...?
V bistvu je vredna več kot vsa evropska avtomobilska industrija, ki proizvede 30 milijard dolarjev dobička, toliko kot ima tesla vseh sredstev skupaj.
Ameriška kapitalska piramida v stilu kriptovalut?
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
darkolord ::
Nima veze SPLOH, koliko in kaj proizvede firma ali kako dobro firma posluje.
Važno je, koliko proizvedejo njihove delnice, to je pa tukaj odvisno izključno od hype-a. Dokler je hype, ni nobene omejitve, do kje lahko raste vrednost.
Važno je, koliko proizvedejo njihove delnice, to je pa tukaj odvisno izključno od hype-a. Dokler je hype, ni nobene omejitve, do kje lahko raste vrednost.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
Jazon ::
Mike_Rotch je izjavil:
Ne razumem zakaj cherry pickaš številke in razčlenjuješ prodajo po trgih pri "startupu", ki nima ustaljenih prodajnih kanalov, salonov, zastopstev in proizvodnje.
Ne razumem kaj sploh želiš povedati. Da tesla ni prodala cca. 500.000 avtomobilov? Ker to, da na nekaterih trgih prodaja konkretno niha v tej fazi ni ravno relevantno.
Daj si Tesla plašnice dol, nehaj mižati, zadihaj in poglej naokrog. O kakem cherry pickingu trobezljaš? Tesla je startup, ko to pride prav vernikom ali pa Elonu. Ti dnevi so zdavnaj mimo in če ti kaj ni jasno poglej na borzo.
Odgovor na vprašanje "Kaj sploh hočeš povedat":
Poglej, vprašal si "kaj pa model 3"?
V to temo posredujem prodajne številke in zaključke take kot so. Če ti kaj ni všeč "možeš da se žališ upravi vodovoda"
Odgovor na trditev "da na nekaterih trgih prodaja konkretno niha v tej fazi ni ravno relevantno":
O kakšni fazi ti to?
Prve številke sem podal za Norveško. Gor je preboj EV vozil v 2020 presegel polovico vseh prodanih novih vozil. Glede na pretekle prodajne številke Tesle, ko so praktično prodajali brez konkurence in izrecnega fokusa Tesle na Norveško je primerjava v letih, ko so na Norveško vstopile tudi druge znamke pomojem zelo zanimivo. Se ti ne zdi?
Ali je po tvojem boljše da držimo glavo v pesek in se držimo hype metode?
Odgovor na trditev "Tesla nima ustaljenih kanalov, salonov, zastopstev":
Tesla je v Nemčiji s svojimi 22 saloni prisoten v 13-ih mestih. V upravnem območju teh mest se nahaja 59,15 mio prebivalcev. Najmanjše je Kiel, največje pa Dusseldorf.
Tega sicer nisi omenjal, ampak Tesla ima v Nemčiji 10 servisov.
Glede na to, da je delež novih EV vozil v Nemčiji lani znašal 3,7% in da ima od tega Tesla 7,8% delež se mi zdi OK zastopanost.
Tesla ima trgovino v 35-ih državah sveta, prisotna je v SA in Mehiki, Evropi (22 držav), Bližnjem vzhodu, Avstraliji, Novi Zelandiji in Aziji (Kitajska, Japonska, Koreja, Tajvan, Macau, Hongkong)
Tovarne ima v ZDA in na Kitajskem in gradi tovarno v Nemčiji. Predstavljene kapacitete teh tovarn so strašanske.
Torej ni nek underdog ali obrobni igralec. Tesla je ustvarila ta trg in zanimivo je spremljati kako se trg obnaša, ko je enkrat na voljo več izbire v vseh segmentih.
Ne znam odgovoriti zakaj so na Norveškem prodali toliko Audi e-tronov ampak očitno je, da na Tesla hype in "doseg" ne tripajo več vsi, ko je enkrat na voljo več izbire.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jazon ()
kow ::
Nisi pa odgovoril zakaj so decembra norvezani kupili vec trojk kot ID3? Tukaj pa ne bos cherry pickal...
Napacne podatke imas.
Tesla skoraj 1 milijarda dolarjev izgube, 34 milijarde dolarjev sredstev...
Volkswagen 13,5 milijarde dolarjev dobička, 488 milijard dolarjev sredstev...
Napacne podatke imas.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
krucymucy ::
Tesla skoraj 1 milijarda dolarjev izgube, 34 milijarde dolarjev sredstev...
Volkswagen 13,5 milijarde dolarjev dobička, 488 milijard dolarjev sredstev...
Torej kako je lahko Tesla vredna več kot vsa nemška avtomobilska industrija, vključno z audi, mercedes...?
V bistvu je vredna več kot vsa evropska avtomobilska industrija, ki proizvede 30 milijard dolarjev dobička, toliko kot ima tesla vseh sredstev skupaj.
Ameriška kapitalska piramida v stilu kriptovalut?
investitorji se naceloma ozirajo v prihodnost. Tesla bo v 2021 izdelala vsaj 400.000 vozil samo na kitajskem.
V Fremontu proizvodnja ne bo padla, obenem pa se cez nekaj mesecev zacne proizvodnja v Nemciji. Tukaj bo slo sicer pocasneje od zacetka, proizvodnja se bo proti koncu leta zacela tudi v Teksasu.
Ce pogledam v kristalno kroglo, bo v 2021 izdelanih in prodanih prek 800.000 vozil. Naslednje leto pa zna biti 1.200.000.
Obenem ponujajo ostale izdelke, solar roof, powerwall ... To se bo v prihodnosti lepo prodajalo.
Jazon ::
kow ::
Torej so trojk prodali 2x toliko kot ID3. VW bo jutri propadel, izgubljajo market share!!! /s
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Mike_Rotch ::
O kakem cherry pickingu trobezljaš? Tesla je startup, ko to pride prav vernikom ali pa Elonu. Ti dnevi so zdavnaj mimo in če ti kaj ni jasno poglej na borzo.
Pogledam borzo in vidim, da je Tesla dejansko startup.
V avto industriji tekmujejo večinoma podjetja, ki obstajajo že stoletje. Tesla kolikor toliko resno prodaja avte zadnjih 10 let.
O kakšni fazi ti to?
O fazi v kateri povpraševanje bistveno presega tvojo sposobnost proizvodnje. V tej fazi težko gledaš prodajne številke po posameznih trgih. Tesla zalogo usmeri tja, kjer se jim zdi najbolj potrebna oz. naredi največji vpliv na zunanjo podobo podjetja.
Za brand je veliko bolj privlačno, če lahko rečejo "letos smo prodali 300% več na Kitajskem", kot "Letos smo prodali 4% več v eni random skandinavski državi s 5m prebivalcev".
Tesla je v Nemčiji s svojimi 22 saloni prisoten v 13-ih mestih. V upravnem območju teh mest se nahaja 59,15 mio prebivalcev. Najmanjše je Kiel, največje pa Dusseldorf.
O tem govorim. Drobiž v primerjavi z VW, Renault in podobnimi.
kow ::
Ker avto salon je tezko zgraditi, ko imas 20 milijard na racunu. Jazon, ti res nisi premislil.
Jazon ::
Mike_Rotch je izjavil:
O kakem cherry pickingu trobezljaš? Tesla je startup, ko to pride prav vernikom ali pa Elonu. Ti dnevi so zdavnaj mimo in če ti kaj ni jasno poglej na borzo.
Pogledam borzo in vidim, da je Tesla dejansko startup.
V avto industriji tekmujejo večinoma podjetja, ki obstajajo že stoletje. Tesla kolikor toliko resno prodaja avte zadnjih 10 let.
O kakšni fazi ti to?
O fazi v kateri povpraševanje bistveno presega tvojo sposobnost proizvodnje. V tej fazi težko gledaš prodajne številke po posameznih trgih. Tesla zalogo usmeri tja, kjer se jim zdi najbolj potrebna oz. naredi največji vpliv na zunanjo podobo podjetja.
Za brand je veliko bolj privlačno, če lahko rečejo "letos smo prodali 300% več na Kitajskem", kot "Letos smo prodali 4% več v eni random skandinavski državi s 5m prebivalcev".
Tesla je v Nemčiji s svojimi 22 saloni prisoten v 13-ih mestih. V upravnem območju teh mest se nahaja 59,15 mio prebivalcev. Najmanjše je Kiel, največje pa Dusseldorf.
O tem govorim. Drobiž v primerjavi z VW, Renault in podobnimi.
Da nisi ti Getting Started na spletni strani, ki jo obiskuješ pobrkal s Tesla is Startup. To je znan bug :D
Firma obstaja od 2003 in v segmentu osebnih vozil ni več startup. Na podoben način bi lahko kdo trdil, da je startup VW, ker njihov e-golf štartal (startup) leta 2011. In potem si na istem.
Tesla je ustvarila trg EV vozil. Iz tega gledišča so ostala podjetja, kljub stoletni zgodovini, ki capljajo za njimi, v bistvu startupi.
Ja, gotovo Tesla usmeri dobavo kjer se ji zdi to najbolj pomembno. Če si boš ogledal moje poste v tej temi, boš videl da pri Tesli omenjam dobavo in da je prodajna številka verjetno višja.
To da je Tesla "veliko" prodala na kitajskem trgu v tej fazi meni ne pove veliko, ker (stoletna) konkurenca z EV-ji tam ni prisotna. Prav možno je, da Tesla izkorišča še zadnje prosto leto preden pride tja tudi konkurenca.
Norveška je postala obrobna država ko niso več prvi. Bral sem članek, kjer se namiguje kako je več kot polovica od prodanih EV vozil v 2020 njihovih, v resnici je bil Teslin delež v 2020 11%, v 2019 pa 30,1%.(eu-evs stats) Malo so pobrkali datume.
kow ::
Jazon misli, da je kaksna razlika, ce mas 70 tovarn ali 2 tovarne. Ne, kaj velik. Vazno je, da mas tovarne za 500k, ne za 50 ali 100k.
Misli tudi, da ti "stoletno" znanje kaj koristi. Ti ne, samo skodi ti. Tesla ve o modernih avtomobilih vec kot VW, vsaj tam kjer je pomembno.
VW verjetno ve vec o tem koliko jih postrihati na modro, koliko na rdece. Pa kako narediti vrata, ki dajajo perfektn zvok pri zapiranju ipd.
Kar v tej fazi, v resnici, ni pomembno. Pa tudi enostavno se je nauciti, ko bo cas.
Misli tudi, da ti "stoletno" znanje kaj koristi. Ti ne, samo skodi ti. Tesla ve o modernih avtomobilih vec kot VW, vsaj tam kjer je pomembno.
VW verjetno ve vec o tem koliko jih postrihati na modro, koliko na rdece. Pa kako narediti vrata, ki dajajo perfektn zvok pri zapiranju ipd.
Kar v tej fazi, v resnici, ni pomembno. Pa tudi enostavno se je nauciti, ko bo cas.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Jazon ::
Torej so trojk prodali 2x toliko kot ID3. VW bo jutri propadel, izgubljajo market share!!! /s
Kow, tvoje enovrstičnice povejo da si bedak.
mesec/znamka + model | TESLA model 3 | VW ID.3... | AUDI e-tron |
Oktober 2020................| ..74 vozil... | 2475 vozil | .513 vozil. |
November 2020............| .267 vozil... | .986 vozil | .569 vozil. |
December 2020............| 4233 vozil... | 2303 vozil | .454 vozil. |
Skupaj Q4 2020..........| 4575 vozil... | 5764 vozil | 1109 vozil. |
Skupaj leto 2020.........| 7771 vozil... | 7754 vozil | 7887 vozil. |
Tesla ima prodajni model kjer je avto naročen v letu 2019, dobiš pa ga konec 2020.
Jazon misli, da je kaksna razlika, ce mas 70 tovarn ali 2 tovarne. Ne, kaj velik. Vazno je, da mas tovarne za 500k, ne za 50 ali 100k.
Misli tudi, da ti "stoletno" znanje kaj koristi. Ti ne, samo skodi ti. Tesla ve o modernih avtomobilih vec kot VW, vsaj tam kjer je pomembno.
VW verjetno ve vec o tem koliko jih postrihati na modro, koliko na rdece. Pa kako narediti vrata, ki dajajo perfektn zvok pri zapiranju ipd.
Kar v tej fazi, v resnici, ni pomembno. Pa tudi enostavno se je nauciti, ko bo cas.
kow, bolje bi bilo, da poveš kaj TI misliš, kot da ostalim narobe pojasnjuješ kaj jaz mislim.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jazon ()
m0LN4r ::
Saj Tesla definitvno ne bo propadla, tudi nihce drug ne bo, ker je avto dandanes vec kot le prevozno sredstvo, ampak ker je ogromna vsota denarja je tudi modni dodatek in folku pac mogoce za doseg plusminus mogoce bolj dol visi, kot za znamko in da si samo lahko mogoce par stvar prilagodijo okoli opreme, ter barve in seveda, ce nekomu oblika tesle in znamka sama posebi ni vsec, ga niti 2 sekundi do 100 ne bo prepricalo.
Kjerkoli, ampak kjerkoli od pohitva do gradnja hise, je tudi izgled in individualnost velik igralec, kaksna barve bo fasada, rolete...
Zato pa obstajajo konfiguratorji, kjer si avto lahko sestavi vsak sam po zelji, mili volji gres s stevilko konfiguracije v avtohiso, se spogajas za ceno in narocis. Saj tak je to, jaz tudi nisem hotel genericne konfiguracije, pa me je prodajalec samo gledal kaj je to pa mi se hotel podturiti stvari, ki jih res ne rabim. Sem vzel npr. brez navigacije in digitalnih stevcev, ampak za to sportno podvozje in app connect, ter lepso notranjost namesto tiste genericne in boljse zvocnike.
Pac in ker to pri tem cenovnem redu pri nobenem drugem proizvajalcu ni bilo mozno je zmagal pac Polo z dizlom.
To so osebne preference in kateri proizvajalec bo ponujal najboljso moznost, konfiguriranja, polek oblike, bo malenkost v prednosti.
Folk se ne obremenjuje tolko z stevilkami vec, kot vi to mislite, ker gledate eno in iste videoje na katerih se onanira na stevilke.
Ce se s tem ne strinjas tudi ok, saj ne prepricujem nikokar. Enako grozno je, ko sem kot lastnik hyundaja pac s prtom pokazal, kaj je enostavno za drek in za casom, ter da parktivcno nic ne mores spreminjati na konfiguraciji, ampak samo ali bi imel all the package ali brez, so zavihali z nosom in se kregajo v whatsapp drugi in napadajo pa nevem kaj. A je tako tezko sprejeti kritiko? ajoj.
Kjerkoli, ampak kjerkoli od pohitva do gradnja hise, je tudi izgled in individualnost velik igralec, kaksna barve bo fasada, rolete...
Zato pa obstajajo konfiguratorji, kjer si avto lahko sestavi vsak sam po zelji, mili volji gres s stevilko konfiguracije v avtohiso, se spogajas za ceno in narocis. Saj tak je to, jaz tudi nisem hotel genericne konfiguracije, pa me je prodajalec samo gledal kaj je to pa mi se hotel podturiti stvari, ki jih res ne rabim. Sem vzel npr. brez navigacije in digitalnih stevcev, ampak za to sportno podvozje in app connect, ter lepso notranjost namesto tiste genericne in boljse zvocnike.
Pac in ker to pri tem cenovnem redu pri nobenem drugem proizvajalcu ni bilo mozno je zmagal pac Polo z dizlom.
To so osebne preference in kateri proizvajalec bo ponujal najboljso moznost, konfiguriranja, polek oblike, bo malenkost v prednosti.
Folk se ne obremenjuje tolko z stevilkami vec, kot vi to mislite, ker gledate eno in iste videoje na katerih se onanira na stevilke.
Ce se s tem ne strinjas tudi ok, saj ne prepricujem nikokar. Enako grozno je, ko sem kot lastnik hyundaja pac s prtom pokazal, kaj je enostavno za drek in za casom, ter da parktivcno nic ne mores spreminjati na konfiguraciji, ampak samo ali bi imel all the package ali brez, so zavihali z nosom in se kregajo v whatsapp drugi in napadajo pa nevem kaj. A je tako tezko sprejeti kritiko? ajoj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
kow ::
Da mislim, da cherrypickas:
- trge
- obdobja, ki so relevantna
- ignoriras ogromno podatkov: kdaj je model prvic prisel na trg, kdaj so refreshi ipd.
Ko bo tesla na norveskem zacela prodajati model Y, ji bo pac prodaja spricnila gor...
- trge
- obdobja, ki so relevantna
- ignoriras ogromno podatkov: kdaj je model prvic prisel na trg, kdaj so refreshi ipd.
Ko bo tesla na norveskem zacela prodajati model Y, ji bo pac prodaja spricnila gor...
Jazon ::
Da mislim, da cherrypickas:
- trge
- obdobja, ki so relevantna
- ignoriras ogromno podatkov: kdaj je model prvic prisel na trg, kdaj so refreshi ipd.
Ko bo tesla na norveskem zacela prodajati model Y, ji bo pac prodaja spricnila gor...
No povej kateri trg naj ti obdelam?
No povej katero obdobje naj ti obdelam?
Če ti je to važno, lahko te stvari predstaviš tudi sam. Jaz vem kdaj je nek model prišel ven in verjetno tudi večina ostalih, ki spremlja to temo.
Razloži kakšna metodologija bi bila po tvojem smiselna za Norveško?
Če pogledaš preteklost je pravilnejša navedba: Ko bo Tesla na Norveškem začela prodajati model Y, ji zna prodaja ostalih modelov pasti na račun modela Y.
kow ::
No povej kateri trg naj ti obdelam?
No povej katero obdobje naj ti obdelam?
Če ti je to važno, lahko te stvari predstaviš tudi sam. Jaz vem kdaj je nek model prišel ven in verjetno tudi večina ostalih, ki spremlja to temo.
Razloži kakšna metodologija bi bila po tvojem smiselna za Norveško?
Če pogledaš preteklost je pravilnejša navedba: Ko bo Tesla na Norveškem začela prodajati model Y, ji zna prodaja ostalih modelov pasti na račun modela Y.
- vse pomembne trge
- vec let (koreliraj z rastjo trga EV)
- metodologija? Poglej ICE trg (koliko je hatchbackov, SUV, CUV, karavanov ipd..). Primerjaj s trenutnim EV trgom (EV karavani recimo ne obstajajo).
- ce zaradi modela Y, pade prodaja vseh ostalih modelov na 0, bo prodaja kolicinsko narasla (in to 2x ali 3x)
Ogromno dela, jaz ga ne mislim opraviti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Jazon ::
Mike_Rotch ::
No povej kateri trg naj ti obdelam?
No povej katero obdobje naj ti obdelam?
Če ti je to važno, lahko te stvari predstaviš tudi sam. Jaz vem kdaj je nek model prišel ven in verjetno tudi večina ostalih, ki spremlja to temo.
Glej skupno YoY prodaje Tesle.
kow ::
Naredi isto tabelo se za ZDA, VB, Kitajska, Nemcija, Francija ipd. Za VSE ev proizvajalce. Pa poskusaj napovedati kaj se bo zgodilo za te iste modele v letu 2021. Pa nove modele.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
m0LN4r ::
V bistvu naj tak dolgo obraca stevilke, ne se popravljam, pogoje primerjave, dokler bo vam kul, a je tko?
Meni so pa bolj vsec grafi, kjer imas dve osi in linijo ali crte od do.
Meni so pa bolj vsec grafi, kjer imas dve osi in linijo ali crte od do.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Jazon ::
Kitajsko sem obdelal, pa vam ni všeč.
Norveško sem obdelal, pa vam ni všeč.
Nemčijo sem obdelal, pa vam ni všeč.
Napoved EV analize čez vsa leta:
- Evropi zmaga Nissan & Renault, nato VW in nato Tesla
- Na Kitajskem kakšna lokalna firma, SAIC ali podobna.
- V S. Ameriki verjetno Tesla ampak tistega trga nisem nikoli gledal.
Norveško sem obdelal, pa vam ni všeč.
Nemčijo sem obdelal, pa vam ni všeč.
Napoved EV analize čez vsa leta:
- Evropi zmaga Nissan & Renault, nato VW in nato Tesla
- Na Kitajskem kakšna lokalna firma, SAIC ali podobna.
- V S. Ameriki verjetno Tesla ampak tistega trga nisem nikoli gledal.
Utk ::
Kitajsko sem obdelal, pa vam ni všeč.
Norveško sem obdelal, pa vam ni všeč.
Nemčijo sem obdelal, pa vam ni všeč.
Napoved EV analize čez vsa leta:
- Evropi zmaga Nissan & Renault, nato VW in nato Tesla
- Na Kitajskem kakšna lokalna firma, SAIC ali podobna.
- V S. Ameriki verjetno Tesla ampak tistega trga nisem nikoli gledal.
Bedasta logika. Kot da bi rekel, da renault zmaga proti mercedesu, ker proda par avtov več. So what? Vsak bi vseeno raje imel mercedesa, njihov avto, službo in delnice.
Jazon ::
Kitajsko sem obdelal, pa vam ni všeč.
Norveško sem obdelal, pa vam ni všeč.
Nemčijo sem obdelal, pa vam ni všeč.
Napoved EV analize čez vsa leta:
- Evropi zmaga Nissan & Renault, nato VW in nato Tesla
- Na Kitajskem kakšna lokalna firma, SAIC ali podobna.
- V S. Ameriki verjetno Tesla ampak tistega trga nisem nikoli gledal.
Bedasta logika. Kot da bi rekel, da renault zmaga proti mercedesu, ker proda par avtov več. So what? Vsak bi vseeno raje imel mercedesa, njihov avto, službo in delnice.
Se strinjam, da je bedasta logika, ampak to so izgleda želje v tej temi.
Btw, Mercedes vgrajuje Renault motorje v serije A, B in C. Smart delajo v Renault fabriki.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jazon ()
m0LN4r ::
Vi se pogovarjate iz vidika kupca avtomobila, kupca delnic ali kaj tocno?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Valvoline ::
Ves ta lopovski EV pump je baziran na dodatnem molzenju revscine, da se lahko subvencionira in casti bogatijo. Najbogatejsi zemljan je ekspert za cuzanje drzavnega denarja. Noro. Ce so ovce tiho in dovolijo multiple bukakke, same so krive. Ovca je ovca.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Mike_Rotch ::
V bistvu naj tak dolgo obraca stevilke, ne se popravljam, pogoje primerjave, dokler bo vam kul, a je tko?
Meni so pa bolj vsec grafi, kjer imas dve osi in linijo ali crte od do.
No saj to pravim. Skupno prodajo YoY pogledaš, pa ti je vse jasno.
Ves ta lopovski EV pump je baziran na dodatnem molzenju revscine, da se lahko subvencionira in casti bogatijo. Noro. Ce so ovce tiho in dovolijo multiple bukakke, same so krive.
Ne bluzi spet s temi subvencijami. Proizvajalci (pretežno) ICE avtomobilov so prejeli neprimerljivo več državnih pomoči od Tesle.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mike_Rotch ()
kow ::
Mike_Rotch je izjavil:
No saj to pravim. Skupno prodajo YoY pogledaš, pa ti je vse jasno.
To je hevristika, ki deluje - dokler deluje. Mislim, da je sicer trenutno primerna.
Utk ::
Vi se pogovarjate iz vidika kupca avtomobila, kupca delnic ali kaj tocno?
To tudi mene zanima. Tesla danes prodaja podobne avte za podoben denar kot mercedes, audi, itd. Si predstavljate, da renault naredi električnega suva in postavi ceno 90 jurjev? Smejali se mu bi. Zakaj se tesli ne (več) smejijo? Sej je še slabša od renaulta po kvaliteti. Baje. Če bo tesla dolgoročno prodajale avte za isto ceno kot stari premium švabi, to pomeni, da je zmagala. Tudi če nek nissan proda več.
Valvoline ::
Mike_Rotch je izjavil:
V bistvu naj tak dolgo obraca stevilke, ne se popravljam, pogoje primerjave, dokler bo vam kul, a je tko?
Meni so pa bolj vsec grafi, kjer imas dve osi in linijo ali crte od do.
No saj to pravim. Skupno prodajo YoY pogledaš, pa ti je vse jasno.
Ves ta lopovski EV pump je baziran na dodatnem molzenju revscine, da se lahko subvencionira in casti bogatijo. Noro. Ce so ovce tiho in dovolijo multiple bukakke, same so krive.
Ne bluzi spet s temi subvencijami. Proizvajalci (pretežno) ICE avtomobilov so prejeli neprimerljivo več državnih pomoči od Tesle.
Jaz nobenega ne poznam da je kadarkol prejel kasno subvencijo za nakup avta, sploh pa 7+k. Se v komunizmu take lopovcine niso poznali.
Wrop ::
Vgrajevali so renojeve 1.5 dci motorje, uporabljali tudi 1.6 dci, 0.9 in celo 1.0 ter skupaj z renault-nissan so razvili 1.3 turbobencinarja.
Invictus ::
Ves ta lopovski EV pump je baziran na dodatnem molzenju revscine, da se lahko subvencionira in casti bogatijo. Najbogatejsi zemljan je ekspert za cuzanje drzavnega denarja. Noro. Ce so ovce tiho in dovolijo multiple bukakke, same so krive. Ovca je ovca.
Sam res...
Kapitalist, ki ljubi subvencije...
Bizarno...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Mike_Rotch ::
Jaz nobenega ne poznam da je kadarkol prejel kasno subvencijo za nakup avta, sploh pa 7+k. Se v komunizmu take lopovcine niso poznali.
Seveda ne poznaš, ker ne znaš pogledati dlje od svojega nosa.
Že v naši prelepi kokoški imamo kar nekaj močno subvencioniranih delovnih mest v avto industriji. Nemška trojica redno prejema milijone in milijarde različnih pomoči, da o bailoutih avto industrije sploh ne govorimo.
Valvoline ::
Mike_Rotch je izjavil:
Jaz nobenega ne poznam da je kadarkol prejel kasno subvencijo za nakup avta, sploh pa 7+k. Se v komunizmu take lopovcine niso poznali.
Seveda ne poznaš, ker ne znaš pogledati dlje od svojega nosa.
Že v naši prelepi kokoški imamo kar nekaj močno subvencioniranih delovnih mest v avto industriji. Nemška trojica redno prejema milijone in milijarde različnih pomoči, da o bailoutih avto industrije sploh ne govorimo.
Si res tolk faking neumen da ne locis delovno mesto vs subvencioniran nakup plocevine?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
Mike_Rotch ::
Si res tolk faking neumen da ne locis delovno mesto vs subvencioniran nakup plocevine?
Sem.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Rezultati | 35848 (31070) | kow |
» | Tesla s četrtim pozitivnim četrtletjem zapovrstjoOddelek: Novice / Rezultati | 6659 (4943) | klinker |
» | Tesla pozitivno presenetila analitike (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Rezultati | 23415 (19205) | bobby |
» | Tesla lani z dvema milijardama minusa (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 36759 (31469) | nevone |
» | Kako začeti z investiranjem? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 22622 (20181) | avani |