Novice » Rezultati » Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil
m0LN4r ::
Razlika je kako subvencija posredno vpliva na potrosnikovo denarnico, ko kupuje. Res debatirate en preko drugega.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Invictus ::
V čem je problem, če ljubi subvencije. Mogoče je bolj problem v tistih, ki mu jih dajo.
No, vsaj komu potegne
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Jazon ::
No ko smo ravno pri Nissanu.
Njihovi cilji za EV so bili sledeči:
Kot kaže pa so v 2020 presegli skupaj 500k vozil, saj so samo Leafa prodali več kot 470k.
Njihov kombi e-NV200 pa je maja lani presegel cifro 42k izdelanih vozil.
Najcenejši leaf je za 32k€ in najdražji za 50k€ v US
Torej malenkost cenejša kot model 3
Njihovi cilji za EV so bili sledeči:
100,000 in 2014
200,000 in 2015
300,000 in 2018
400,000 in 2019
450,000 in 2020
Kot kaže pa so v 2020 presegli skupaj 500k vozil, saj so samo Leafa prodali več kot 470k.
Njihov kombi e-NV200 pa je maja lani presegel cifro 42k izdelanih vozil.
Najcenejši leaf je za 32k€ in najdražji za 50k€ v US
Torej malenkost cenejša kot model 3
kow ::
Bos moral dobiti ASP za Leaf, pa za Teslo 3. Ce bi ugibal razlika ni malenkostna, ampak velika.
Jazon ::
No pa smo končno prišli do vprašanja, kam spada model 3.
Toyota Corolla / Mazda 3 / VW Golf / Škoda Octavia / Audi A3 ali višje?
Toyota Corolla / Mazda 3 / VW Golf / Škoda Octavia / Audi A3 ali višje?
Invictus ::
Model 3 je teslin gnojf...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Mike_Rotch ::
Po ceni, veliko višje, po kvaliteti, veliko nižje. Popolnoma preprosto.
Ne se hecat.
Po dimenzijah je Model 3 v razredu A4, BMW3, Mercedes C itd. Model 3 meri v dolžino 4,7 metra, kar je nekoliko več kot BMW 3 naprimer. Zgodba je podobna v notranjosti.
Po zmogljivostih se Model 3 primerja s športnimi izvedbami zgoraj omenjenih limuzin (M3, RS4...).
Po tehnologiji je vsaj razred višje. Razporeditev navora na posamezna kolesa oz. pogon ima zelo napreden, infotainment sistem je odličen, autopilot, udobje itd. je daleč od nivoja golfov.
Aja, po ceni je nekje na ravni nemške trojice, mogoče malo cenejša.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mike_Rotch ()
m0LN4r ::
Najcenejsa NOVA Tesla Model 3 na mobile.de, ki jo najdem je 45k, ce pa preskocim oglase pa se cene zacnejo pri 50K in hitro poskocijo proti 60k in tudi 70k, kaj so razlike me niti ne zanima, ker dobim A3 Sportback za manj kot 20k ce hocem.
Link: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
Zanimivost: Garantie 4 Jahr(e), 80.000 km begrenzte Garantie in 8 Jahr(e), 160.000 km Garantie auf Batterie und Antriebsstrang.
Za enako vsoto kupim DVA KOMADA tega druzinskega lepotca, enga za mene in enga za zeno: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta... in mi ostane se en kup denarja za vsaj 3-5 let goriva.
Dva komada!!
Dvomim, da bo zena razocarana, ce dobi enga Audi A3 Sportback 2021 za vozit naokoli deco, vozicek in vso ostalo druzinsko kramo, ki jo bos v Teslin prtljaznik nemogoce spravil, razen ce razstavis na dele vozicek ipd.
Namesto tega, da si jaz kupim eno Testlo za 50K in ona ostane brez tega Audija.
Da je pa Model 3 vecji od A3 2021 Sportback, pravi nekdo, ki je videl avta samo na papirju in gleda mere na slikah od odbijaca do odbijaca.
Ta elektrika tega nekako ne pretehta.
Link: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...
Zanimivost: Garantie 4 Jahr(e), 80.000 km begrenzte Garantie in 8 Jahr(e), 160.000 km Garantie auf Batterie und Antriebsstrang.
Za enako vsoto kupim DVA KOMADA tega druzinskega lepotca, enga za mene in enga za zeno: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta... in mi ostane se en kup denarja za vsaj 3-5 let goriva.
Dva komada!!
Dvomim, da bo zena razocarana, ce dobi enga Audi A3 Sportback 2021 za vozit naokoli deco, vozicek in vso ostalo druzinsko kramo, ki jo bos v Teslin prtljaznik nemogoce spravil, razen ce razstavis na dele vozicek ipd.
Namesto tega, da si jaz kupim eno Testlo za 50K in ona ostane brez tega Audija.
Da je pa Model 3 vecji od A3 2021 Sportback, pravi nekdo, ki je videl avta samo na papirju in gleda mere na slikah od odbijaca do odbijaca.
Ta elektrika tega nekako ne pretehta.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Mike_Rotch ::
Za enako vsoto kupim DVA KOMADA tega druzinskega lepotca, enga za mene in enga za zeno: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta... in mi ostane se en kup denarja za vsaj 3-5 let goriva.
Ali pa 19 rabljenih twingotov. Your point?
Da je pa Model 3 vecji od A3 2021 Sportback, pravi nekdo, ki je videl avta samo na papirju in gleda mere na slikah od odbijaca do odbijaca.
Smo spet tam, ko je molnar edini, ki je v živo videl kakšen avto?
Lej, Model 3 je 40 cm daljši od A3 in cca. 23cm daljšo medosno razdaljo. Če ne gre ravno za kak harry potter trik, ki naredi avto znotraj večji kot zunaj, potem je tvoja trditev napačna.
m0LN4r ::
Ali pa 19 rabljenih twingotov. Your point?Moj point je napisan glede na
Po dimenzijah je Model 3 v razredu A4,
HArry potter trik ze od prve minut:
V dolzini ni vse, vprasaj zeno. Lej, Model 3 je 40 cm daljši od A3 in cca. 23cm daljšo medosno razdaljo. Meni je to jasno, lahko bi bila tudi se daljsa, pa to vcasih nic ne pomeni.
To je samo za primer, enako bi lahko dal komot kako octavio combi, golf variant, seat leon st, ki so se cenejsi. Mogoce nimajo tako dolgega, kot lastniki tesle, majo pa bolj prakticnega.tega druzinskega lepotca
Ti pa imaš okus...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
krucymucy ::
Najcenejsa NOVA Tesla Model 3 na mobile.de, ki jo najdem je 45k, ce pa preskocim oglase pa se cene zacnejo pri 50K in hitro poskocijo proti 60k in tudi 70k, kaj so razlike me niti ne zanima, ker dobim A3 Sportback za manj kot 20k ce hocem.
Ne glej mobile.de, glej direktno na strani Tesle.
Model 3 perfomance pa primerjaj z BMW M3, Audi RS4 in MB C63.
No Tesla ima malo boljse zmogljivosti, ampak vseeno primerjaj ceno.
kow ::
Jazon, cist mimogrede, ker si Leafa omenil.. v ameriki jih razprodajajo - bojda si lahk kupil najslabse variante za 20k dolarjev: prava drzava in z vsemi subvencijami. Da se znebijo vseh zalog. Ker je avto danes ze popolnoma nekonkurencen.
m0LN4r ::
Ne glej mobile.de, glej direktno na strani Tesle.In ce me performance ne zanima? Zakaj ne smem primerjati z prakticnim prtljaznikom A3 Sportback? In zakaj ne smem gledati mobile.de ce so to dejanske cene avtohis za katere avto dobim?
Model 3 perfomance pa primerjaj z BMW M3, Audi RS4 in MB C63.
Zakaj naj placam 2x za 40cm daljsi avto v katerega ne dobim notr niti en stol, ki ga mam v kuhni? V A3 Sportback preverjeno odpeljem pralni stroj ali susilc na servis. Daj mi pokazi kak to gre v 2x drazjem Model 3.
Pa mislim, nisem jaz privlekel v debato velikost khm. dolzino.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Mike_Rotch ::
V dolzini ni vse, vprasaj zeno. Lej, Model 3 je 40 cm daljši od A3 in cca. 23cm daljšo medosno razdaljo. Meni je to jasno, lahko bi bila tudi se daljsa, pa to vcasih nic ne pomeni.
Seveda pomeni. Pomeni, da je po velikosti v razredu BMW 3, Audi A4.
Ne vem kaj si želel povedati s tem ikea testom. Da limuzine niso primerne za tovorjenje velikih količin robe? To vemo, ampak to je skupno vsem limuzinam v tem razredu.
In ce me performance ne zanima?
Potem Tesla 3 (oz. katerakoli športna limuzina) verjetno ni prava izbira zate.
Zakaj naj placam 2x za 40cm daljsi avto v katerega ne dobim notr niti en stol, ki ga mam v kuhni? V A3 Sportback preverjeno odpeljem pralni stroj ali susilc na servis. Daj mi pokazi kak to gre v 2x drazjem Model 3.
Za manj kot 20 jurjev dobiš Renault Traffic, v katerega spraviš 2 euro paleti od delač. Tvoj A3 je beden.
Pa mislim, nisem jaz privlekel v debato velikost khm. dolzino.
Ne, Jazon je spraševal v kateri razred paše Model 3.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mike_Rotch ()
m0LN4r ::
Ne vem kaj si želel povedati s tem ikea testom.Potem ti ne morem pomagat.
Zdaj pa se vozne lastnosti obdelam z samo enim videojem:
10:45 gre mimo pol cenejsi avto, tolko o teslinem superiornem podvozju, teorija vs. praksa.
Razporeditev navora na posamezna kolesa oz. pogon ima zelo napreden,wow tist, k pa tam mimo leti ima samo sprednji pogon, hehe, tesla sploh ne dohaja niti priblizno.
Ne, Jazon je spraševal v kateri razred paše Model 3.Ja no se enkrat, zakaj je prepovedana primerjava z A3 Sportback in se uzaljeno napada nazaj z transporterji? A se pogovarjamo o transporterjih? Vedno te eno in isti vasi ekstremizmi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Mike_Rotch ::
wow tist, k pa tam mimo leti ima samo sprednji pogon, hehe, tesla sploh ne dohaja niti priblizno.
Mimo leti voznik, ne avto. Tukaj imaš čase na dirkališčih.
https://fastestlaps.com/models/tesla-mo...
Ja no se enkrat, zakaj je prepovedana primerjava z A3 Sportback in se uzaljeno napada nazaj z transporterji? A se pogovarjamo o transporterjih? Vedno te eno in isti vasi ekstremizmi.
Ni prepovedana, samo brezveze je primerjat hatchbacka z limuzino. Enak IKEA test lahko narediš z BMW3 ali celo BMW7, rezultat bo podoben. Pa verjetno ne boš trdil, da je A3 sportback boljši od sedmice za 100 jurjev, ker vanj ne spraviš pralnega stroja?
kow ::
10:45 gre mimo pol cenejsi avto, tolko o teslinem superiornem podvozju, teorija vs. praksa..
A ti v zivljenju tako nagle zakljucke delas? Nic ne ves o tistem avtu, o vozniku ipd. Malo sem gledal posnetek in je bil tisti voznik dalec najagresivnejsi na progi.
Poglej si kaj je naredil Loeb na Pikes Peaku. Pa kateri avto je imel.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
Machete ::
Tale driver je čisti amater, kako je to lahko video za karkoli dokazat.
Naj gre Kubica peljat isto teslo.
Naj gre Kubica peljat isto teslo.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
m0LN4r ::
Dvomim, da sedi kubica v i30n ali? Spet internet strokovnjaki na delu, da ima Model 3 boljse podvozje za dirkat, kot en i30n. Hjao....
Vi ste pa res hitro uzaljeni.
Gledam tisti link, pa ne najdem casa za Nürbürgring in 45-50k Teslo, mas kak video? Ne da se mi iskat, jaz za sebe svoje case vem.
Vi ste pa res hitro uzaljeni.
Mike_Rotch je izjavil:
Aha, torej ali primerjamo tocno to kaj ti hoces ali pa nic.wow tist, k pa tam mimo leti ima samo sprednji pogon, hehe, tesla sploh ne dohaja niti priblizno.
Mimo leti voznik, ne avto. Tukaj imaš čase na dirkališčih.
https://fastestlaps.com/models/tesla-mo...
Ja no se enkrat, zakaj je prepovedana primerjava z A3 Sportback in se uzaljeno napada nazaj z transporterji? A se pogovarjamo o transporterjih? Vedno te eno in isti vasi ekstremizmi.
Ni prepovedana, samo brezveze je primerjat hatchbacka z limuzino. Enak IKEA test lahko narediš z BMW3 ali celo BMW7, rezultat bo podoben. Pa verjetno ne boš trdil, da je A3 sportback boljši od sedmice za 100 jurjev, ker vanj ne spraviš pralnega stroja?
Gledam tisti link, pa ne najdem casa za Nürbürgring in 45-50k Teslo, mas kak video? Ne da se mi iskat, jaz za sebe svoje case vem.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
krucymucy ::
Ne glej mobile.de, glej direktno na strani Tesle.In ce me performance ne zanima? Zakaj ne smem primerjati z prakticnim prtljaznikom A3 Sportback? In zakaj ne smem gledati mobile.de ce so to dejanske cene avtohis za katere avto dobim?
Model 3 perfomance pa primerjaj z BMW M3, Audi RS4 in MB C63.
Zakaj naj placam 2x za 40cm daljsi avto v katerega ne dobim notr niti en stol, ki ga mam v kuhni? V A3 Sportback preverjeno odpeljem pralni stroj ali susilc na servis. Daj mi pokazi kak to gre v 2x drazjem Model 3.
Pa mislim, nisem jaz privlekel v debato velikost khm. dolzino.
Ce te performance ne zanima glej long range, ali pa standard range plus.
Cene v DE so SR+ 44k, LR53.5k, Perf59.5k.
ce rabis prtljaznik pa pocakaj nekaj mesecev na izboljsan Model Y, made in Germany za 59k za LR AWD razlicico. Lahko peljes dva pralna stroja v 5s 0-100.
m0LN4r ::
For new entries, this list requires an official manufacturer's press release for manufacturer-conducted tests. If the test has been conducted by an independent publication, an article in that publication is required. New entries require an original, uncut on-board video, showing the lap and the timing from start to finish. A statement that road legal OEM tyres have been used is required.
Edino kaj najdem: 8:50 Tesla Model S P85D in recimo 8:47.99 Opel Corsa OPC ali recimo 7:45.39 Renault Mégane R.S.
Trophy 05.04.2019
Mi bos pomagal ali ne preveriti po "internetu" kako sportna je ta 45k tesla? Ce vsaj prtljaznika nima koristnega.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Mike_Rotch ::
Dvomim, da sedi kubica v i30n ali? Spet internet strokovnjaki na delu, da ima Model 3 boljse podvozje za dirkat, kot en i30n. Hjao....
Ne vem, če je podvozje boljše. Objektivno preverljivo dejstvo je, da je na dirkališču Model 3 izjemno hiter avto.
Aha, torej ali primerjamo tocno to kaj ti hoces ali pa nic.
Gledam tisti link, pa ne najdem casa za Nürbürgring in 45-50k Teslo, mas kak video? Ne da se mi iskat, jaz za sebe svoje case vem.
Ne, primerjamo različna dirkališča. Na mojem linku jih imaš kar nekaj. Za Nur pa najdem tale post: https://www.teslarati.com/tesla-model-3...
7:44. Če pelješ tvojega i30 pod 9 minut ti čestitam.
Pa še enkrat, Model 3 ni dirkalnik, je udobna športna limuzina narejena za ceste.
Ce vsaj prtljaznika nima koristnega.
Še vedno pišeš bedarije. Prtljažnik je bolj koristen kot tisti v BMW 3. Primerjaj primerljivo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mike_Rotch ()
m0LN4r ::
Prtljažnik je bolj koristen kot tisti v BMW 3.Zakaj naj primerjam z manj prakticnim druzinskim avtomobilom? Se vedno s tem ne spremenis objektivna dejstva, da linkan A3 Sportback stane pol manj in ima bolj prakticno prostornino za druzinsko rabo.
https://www.teslarati.com/tesla-model-3...Tocno to sem cakal xD
Objektivno preverljivo dejstvo je, da je na dirkališču Model 3 izjemno hiter avto.Tudi 2015 Clio RS.
To je 8:10 ce zaokrozim v prid predelane tesle in ne 7:44 - (Hint: Modified Tesla Model 3 Sets Nürburgring Lap Record! OR HAVE WE BEEN FOOLED AGAIN?!)
Torej vsaj 3x drazja "modified" Tesla je 4,5% hitrejsa kot tala dva kekca v Poloju. Pa se uslugo ti delam, da ne iscem najhitrejsi krog Polota ali Cliota.
PS: Nürbürgring je najboljse merilo za sportne vozne lastnosti vozila, saj je bolj podobno regionalki, kot dirkaliscu. "The Nürbürgring is a race track but also at the same time it is a public road."
Skratka se vedno nimas dovolj dobre argumente, da bi zapravil 50-60k za teslo, ce za to dobim enga GTIja in ena Sporbacka, kjer ima vsaka glava druzine svoj avto za isti denar.
Ze spet smo pri vzvisenosti in uzaljenosti Tesla fanboyev.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Mike_Rotch ::
Zakaj naj primerjam z manj prakticnim druzinskim avtomobilom? Se vedno s tem ne spremenis objektivna dejstva, da linkan A3 Sportback stane pol manj in ima bolj prakticno prostornino za druzinsko rabo.
Sem ti že razložil zakaj je tole fail. Renault Traffic je še cenejši od A3 in ponuja še več prostora za družinsko rabo. Po tvoje: Zakaj bi kdo kupil precenjenega audija s 5 sedeži, če za manj denarja dobiš kombi z 9 sedeži.
Ze spet smo pri vzvisenosti in uzaljenosti Tesla fanboyev.
Ne, smo pri nezmožnosti dojemanja realnosti in primerjanja primerljivega.
Že v temi o prenosnikih si vsiljeval svoje mnenje vsem, ki ne razmišljajo enako kot ti. Vidim, da si očitno pri vseh stvareh enako zagoveden.
m0LN4r ::
Jaz ti nic ne vsiljujem, jaz sem te samo nekaj vprasal in se izogibas odgovoru z robnimi primerjavami.
Kje je p/p enega vozila v 50k Tesli Model 3, ce za to dobim dva razlicna avta, ki posisata Model 3 vsak na svojem podrocju in sta s tem mobilni dve osebi za enak oz. manjsi denar?
Daj zaupaj nam kdaj so te podkupli? Oz. kolko dobis provizije?
Renault Traffic je še cenejši od A3Pa bi bil bolj vesel predloga, ce ti kako drugo cenejso znamko omenim, namesto transporterja? Med teslo in karavanom je opticno razlike skoraj nula.
Kje je p/p enega vozila v 50k Tesli Model 3, ce za to dobim dva razlicna avta, ki posisata Model 3 vsak na svojem podrocju in sta s tem mobilni dve osebi za enak oz. manjsi denar?
Daj zaupaj nam kdaj so te podkupli? Oz. kolko dobis provizije?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
krucymucy ::
Skratka se vedno nimas dovolj dobre argumente, da bi zapravil 50-60k za teslo, ce za to dobim enga GTIja in ena Sporbacka, kjer ima vsaka glava druzine svoj avto za isti denar.
Ze spet smo pri vzvisenosti in uzaljenosti Tesla fanboyev.
"en GTI" predvidevam da Golf, je 38k brez kaksne posebne dodatne opreme.
Koncna cena tesle 3 long range je cirka 45k (nisem iskal koliko so subvencije v DE)
m0LN4r ::
V obeh vrsticah se motis, malo visje so povezave, mobile.de, yotube... o cem tocno je tekla debata.
Saj v temi o prenosnikih je tudi teral podobno mantro, da ce si ne kupis appla za vsaj jurja sto/dvesto, potem si kupi raspberry pi. Vse ostalo vmes je brezveze oz. za drek, tega noben ne potrebuje.
Saj v temi o prenosnikih je tudi teral podobno mantro, da ce si ne kupis appla za vsaj jurja sto/dvesto, potem si kupi raspberry pi. Vse ostalo vmes je brezveze oz. za drek, tega noben ne potrebuje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Utk ::
To je samo za primer, enako bi lahko dal komot kako octavio combi, golf variant, seat leon st, ki so se cenejsi.
Sami lepotci.
m0LN4r ::
Sportback je po volumenski obliki prakticno enak modelu 3, kar za transporterja ne mores rect, ampak ja dajmo se it na tak nacin. Ce ni drug odtenek sive naj bo crno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Jazon ::
Jazon, cist mimogrede, ker si Leafa omenil.. v ameriki jih razprodajajo - bojda si lahk kupil najslabse variante za 20k dolarjev: prava drzava in z vsemi subvencijami. Da se znebijo vseh zalog. Ker je avto danes ze popolnoma nekonkurencen.
Kot gledam podatke za ZDA je imel Leaf v 2020 najboljši Q4 in sicer 4641 vozil (3254 v Q4-2019). Prej je bila prodaja očitno slabša saj so skupaj v 2020 prodali 9564 vozil Leaf, kar je 22,7% slabše kot leto prej, ko so prodali 12365 Leafov.
V Nemčiji so v 2019 prodali 2620 Leafov in 617 E-NV200. V 2020 (brez decembra) pa so v Nemčiji prodali 3597 Leafov in 453 E-NV200.
Na Norveškem so v 2019 prodali 6141 Leafov in 1711 E-NV200. V 2020 pa so na Norveškem prodali 5221 Leafov in 1267 E-NV200.
Valvoline ::
Skode gtec na metan so dalec najboljsi P/P trenutno na trgu. Metan je prakticno zastojn na borzah (kar se na crpalkah tudi nic ne pozna) .Zal je slovenija tolk nazadnjaska da polnilnic prakticno ni zato se cng ne more uveljavit. Ampak ja, bomo castil 4-5k (7 prej) za vsak ev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
krucymucy ::
To je samo za primer, enako bi lahko dal komot kako octavio combi, golf variant, seat leon st, ki so se cenejsi.
Sami lepotci.
Roko na srce, ce bi se tesle prodajale zaradi izgleda, bi jih bore malo prodali.
Tesle se v glavnem prodajajo tech freakom, ki si jih lahko privoscijo. Se posebno to velja za S in X.
Meni je trojka recimo da vsec, najbrz sem se je navadil, Y pa nikakor ne.
Zame osebno pride edino trojka v postev, najbrz bi si jo narocil ce bi potreboval avto za krajse dnevne razdalje.
Ne zaradi izgleda ali kakovosti, pac pa zaradi zmogljivosti in tehnoloske prevlade.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krucymucy ()
Mike_Rotch ::
Kje je p/p enega vozila v 50k Tesli Model 3, ce za to dobim dva razlicna avta, ki posisata Model 3 vsak na svojem podrocju in sta s tem mobilni dve osebi za enak oz. manjsi denar?
Enako se lahko vprašaš za katero koli drugo limuzino v "premium" razredu (Audi A4, BMW 3, Mercedes C...)
kow ::
Valvoline ::
Kot gledam podatke za ZDA je imel Leaf v 2020 najboljši Q4 in sicer 4641 vozil
Seveda, ko jih z izgubo prodajajo.
Tesla tega pocne ze skoz iz samega zacetka. Pac co2 kuponcki is the name of the game.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
krucymucy ::
Malo prej objavljena prodaja EV v Nemciji za celo leto 2020.
Vecina VW vozil v grafu spodaj so VW e-Up in e-golf. Torej 2-3x cenejsi avtomobili od Tesle.
Jaz tukaj vidim samo se eno zmago tesle.
vir: https://cleantechnica.com/2021/01/08/ge...
Vecina VW vozil v grafu spodaj so VW e-Up in e-golf. Torej 2-3x cenejsi avtomobili od Tesle.
Jaz tukaj vidim samo se eno zmago tesle.
vir: https://cleantechnica.com/2021/01/08/ge...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krucymucy ()
kow ::
DamijanD ::
Jao (kot) otroc...
Še sam Elon je priznal, da bo za Evropo treba kakšen drug avto, da so pač trenutni modeli narejeni za ameriški trg. Če sem prav razumel, naj bi ravno iz berlinske tovarne nekoč nekaj bolj evropskega (upam, da se to bere bolj uporabnega) prišlo.
Še sam Elon je priznal, da bo za Evropo treba kakšen drug avto, da so pač trenutni modeli narejeni za ameriški trg. Če sem prav razumel, naj bi ravno iz berlinske tovarne nekoč nekaj bolj evropskega (upam, da se to bere bolj uporabnega) prišlo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: DamijanD ()
krucymucy ::
@DamijanD
Ja, model Y. Vse znano. Nobene pametne informacije nisi podal.
Kakor za koga.
Y je primeren za povprecne druzine, kjer oceta malo kriz matra, mama ima pa malo prevec kilogramov da bi na nek normalen nacin zlezla iz normalnega avtomobila.
Za evropo vsekakor manjka nek manjsi model, hatchback, kar je tudi najbolj prodajano v EU.
Je pa tudi to napovedano.
kow ::
Ce bos naredil EV golfa, bom moral met proizvodnjo 10m na leto.. nismo se tam. Ni realno. Par let, vsaj.
m0LN4r ::
Pa nekaj ranga Dacia Lodgy, Megane Grandtour, scenic. Velek avta za mal denarja.
Tesle so po 3x drazje od teh in dalec neinteresantne za druzine. Predvsem cenovno.
Druga pa so hatchbacki in hothatchi za 20-25k.
Pa nekaj v smislu cupra ateca. Vizualno za deda, ostalo pa za babo in bebo, ter psa in kramo.
Limuzine v tej bazi kupcev odpadejo.
Pa octavia rs combi, teh je ogromno za videt.
Tesle so po 3x drazje od teh in dalec neinteresantne za druzine. Predvsem cenovno.
Druga pa so hatchbacki in hothatchi za 20-25k.
Pa nekaj v smislu cupra ateca. Vizualno za deda, ostalo pa za babo in bebo, ter psa in kramo.
Limuzine v tej bazi kupcev odpadejo.
Pa octavia rs combi, teh je ogromno za videt.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Spock83 ::
DamijanD ::
kow ::
Za nov model, tudi ce ga najavijo, naredijo itd.. ni dovolj baterij (ce govoris o cenejsem avtomobilu). Bo trajalo se par let da se tovarne zgradijo. Dober elektricni "golf" za 25k evrov trenutno enostavno ni mogoc. Tezko je v resnici dojeti kaksne marketing masine so avtomobilski proizvajalci.. ID3 se sploh se ne proizvaja v vecjih kolicinah, VW ze dela marketing za avtomobile, ki jih ne bomo videli se 2 leti.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Rezultati | 35812 (31034) | kow |
» | Tesla s četrtim pozitivnim četrtletjem zapovrstjoOddelek: Novice / Rezultati | 6654 (4938) | klinker |
» | Tesla pozitivno presenetila analitike (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Rezultati | 23395 (19185) | bobby |
» | Tesla lani z dvema milijardama minusa (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 36747 (31457) | nevone |
» | Kako začeti z investiranjem? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 22620 (20179) | avani |