» »

Celoletne gume

Celoletne gume

««
5 / 10
»»

darck ::

tole je pa celoletna guma in je kar malo drugače za videti

 celoletna guma

celoletna guma




evo tole tudi celoletna guma NOKIAN SEASONPROOF

 celoletna Nokian

celoletna Nokian



 Nokian celoletna guma

Nokian celoletna guma



 Nokian celoletna guma

Nokian celoletna guma



 Nokian Seasonproof

Nokian Seasonproof

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darck ()

WizzardOfOZ ::

Jaz ima to celoletno gumo. Je dobra tako na terenu, kot na asfaltu, bočnega oprijema ima dovolj, če je premalo, se pa še gumo malo spusti (na 1.2 bara), da na terenu dobi boljši oprijem.
 Yokohama AT G015

Yokohama AT G015

Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

darck ::

Ja samo to ni za kombi to je bolj za 4x4 avtomobile.

WizzardOfOZ ::

Preveri dimenzije in hitrostni razred ter nosilnost. Če ustreza dimenzija in nosilnost tvojemu kombiju, potem jih daš gor. Guma je namreč za vse, tako terence, kot za osebne avtomobile z in brez 4x4 in kombije. Se pa šteje med celoletne gume, ker ima poleg grobega profila tudi lamele za vožnjo po snegu.
Pa opozorilo; to ni zimska guma, je guma za vse pogoje, ampak ima manj lamel, kot namenska zimska guma, zato ni z njo za pretiravanje v vožnji po snegu. Je pa zato odlična za po asfaltu in v mokrem, zaradi grobega profila pa tudi na makadamih.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

darck ::

 .

.



Sedaj imam dimenzijo 195/65R16C 104T

darck ::

Od Yokohama sem našel ta model YOKOHAMA BLUEARTH-VAN ALL SEASON RY61 in v Angliji je ocenjena kar super https://www.national.co.uk/tyres/brand/...

Sam vem,da na kombiju ne mislim imeti več letnih gum bi imel raje že zimske samo snega sploh nimamo več že par let zato sem tri leta imel skoz na kombiju letne gume . Tudi na osebni avto bom montiral celoletne gume sedaj vozim zimske celo leto pa nimam nobenih problemov res,da v mokrem na zavojih če hočem lahko driftam tudi sedaj po suhem v krožnem križišču ko pritisnem na plin gume začnejo kar cviliti ampak držijo pa še vedno ne drsijo kot bi si mislil. Za normalno vožnjo po predpisih pa se čisto normalno vozi z zimskimi gumami celo leto edino nenadno hitro zaviranje na mokrem tukaj pa bi verjetno bila razlika.

LeQuack ::

Še en recent video:

Quack !

gruntfürmich ::

LeQuack je izjavil:

Še en recent video:


sem letos kupil na obeh avtih celoletne michelin crossclimate 2 (na enem potem ko ga je moja malo razbila zaradi slabih gum :)))

ampak ti testi so mi vedno zelo zanimivi s temi barvami in zvezdicami... pa je recimo nek parameter pri 70 kmh različen, in ena guma splavi pri 68 kmh in druga pri 72 kmh, ampak to bodo predstavili tako, kot da je razlika 2× večja, ne pa da je relativna razlika samo 6%...
skratka radi zavajajo in pumpajo na polno!
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Badwolff ::

Imam jih tudi sam.
Lani na Jahorina sem se mal lovil - zanič cesta, nespluzeno, oz vsaj pol metra malo zvozenega snega in ledu ( zadnji klanec do hiške, ne morš verjet, kaka stalš je v tem turističnem središču, kar se tiče cest), pa se strmina. Razen tega nisem imel težav.

D3m ::

CC2 dobra na snegu.

Slabša pa od Vector gen3 na mokrem
|HP EliteBook|R5 6650U|

msjr ::

Michelin CrossClimate 2 (10k/km ~1 leto stare) so me letos na začetku decembra zelo neprijetno presenetile. Probal na svežem snegu na parkingu pri Mali Kapeli pa sem se pri minimalni hitrosti komaj ustavil. Na žlobudri ki se je naredila pri Ivančni pa se je V60 veselo plaval, sem vozil za Italijanom, ki je imel verjetno letne gume. Preden sem "optimiziral" nakup s celoletnimi gumami, sem isto relacijo v podobnih razmerah večkrat prepeljal z istimi ali podobnimi Švedi (V60, V90, Saab 9-3), a z zimskimi gumami (Michelin, Bridgestone) pa nisem bil nikoli tako presran kot zdaj.

Vsem tistim, ki so mi odsvetovali celoletne gume se opravičujem zaradi svojega pametovanja in obljubim da bom poslušal pametnejše (e.g. ljudi z več izkušnjami) od sebe.

 t.j. pics or it didn't happen

t.j. pics or it didn't happen

Comandante ::

Kako pa so na poledeneli cesti, brez snega, v primerjavi z zimskimi gumami? Je bistveno slabse?

Badwolff ::

Mam jih tud sam, pa nisem opazil kakih težav. Se pa res po snegu in ledu vozim bolj redko.

Najbolj na preizkušnji so ble lani na Jahorina, strma nespluzena cesta, pa smo nekako zdrli, sem se pa lovil.

darck ::

Sodelvec je z Renault Kadjarom in celoletnimi gumami Goodyear VECTOR 4SEASONS GEN-3 šel nalašč probati po zasneženi cesti proti smučišču in do smučišča prišel brez kakih težav,ni bilo nobenega problema

D3m ::

darck je izjavil:

Sodelvec je z Renault Kadjarom in celoletnimi gumami Goodyear VECTOR 4SEASONS GEN-3 šel nalašč probati po zasneženi cesti proti smučišču in do smučišča prišel brez kakih težav,ni bilo nobenega problema


Niso vsi vešči vozniki.
|HP EliteBook|R5 6650U|

WizzardOfOZ ::

msjr je izjavil:

Michelin CrossClimate 2 (10k/km ~1 leto stare) so me letos na začetku decembra zelo neprijetno presenetile. Probal na svežem snegu na parkingu pri Mali Kapeli pa sem se pri minimalni hitrosti komaj ustavil. Na žlobudri ki se je naredila pri Ivančni pa se je V60 veselo plaval, sem vozil za Italijanom, ki je imel verjetno letne gume. Preden sem "optimiziral" nakup s celoletnimi gumami, sem isto relacijo v podobnih razmerah večkrat prepeljal z istimi ali podobnimi Švedi (V60, V90, Saab 9-3), a z zimskimi gumami (Michelin, Bridgestone) pa nisem bil nikoli tako presran kot zdaj.

Vsem tistim, ki so mi odsvetovali celoletne gume se opravičujem zaradi svojega pametovanja in obljubim da bom poslušal pametnejše (e.g. ljudi z več izkušnjami) od sebe.

 t.j. pics or it didn't happen

t.j. pics or it didn't happen


celoletne gume so vedno kompromis.
tistih par dni na leto, ko je sneg, moraš bit malo bolj previden.
ni pa to zimska guma, tako da ni čudežev za pričakovat, da se boš vozil povsod kot z zimsko gumo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

gruntfürmich ::

po testih se celoletne gume zelo dobro odrežejo pozimi. tako da trditve da so celoletne slabe za na sneg so lahko zelo subjektivne.

in tudi proizvajalci se lahko odločijo, ali celoletno gumo približajo letni ali zimski. in po testih sodeč jih po mojem bolj približajo zimskim.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

WizzardOfOZ ::

testi so prvih 300km z novo gumo. naj dajo na test eno leto stare s 15k kilometrov, pa bo to pravi test. tam se bo pa pokazalo kako dobre so na snegu po enem letu.

sam vozim at gume (all terrain), podobne kot celoletne, samo da so bolj ojačane za po vsakem terenu.
prvo zimo dobre, drugo tudi še, tretjo zimo zanič za po snegu. zato jih menjam na 2 leti.
zelo podobne so celoletne za navadne avtomobile. tudi te boš moral menjat na 2 leti, če se boš hotel tudi po snegu voziti.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Horas ::

jaz sem se vedno do zudaj brez problema z zimskimi, ki jih vozim celo leto po 4-5sezon, brez problema vozil po snegu tudi po kak hujši klanc. spet odkrivate toplo vodo in se kurčite kot pri grafičnih in telefonih kir ma najnovejši snapdragon cpu.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: Dimnik ()

darck ::

Jaz s Kleber Krisalp HP3 letnik 2019 lahko v mokrem kar driftam tako so dobro zanič ali imam premočan avto :) verjetno ,da ne saj 136 konjev ni veliko manj kot kolega na Renaultu z 1.3 motorjem :). Moram sedaj ko sem na dopustu primerjati te gume z NEXEN WINGUARD SNOW G3 WH21 letnik 2020 katere imam na zadnjih kolesah in siguren sem,da bodo v mokrem boljše. Isti dan skoraj isti čas na istem mestu bom sprobal to primerjavo pa da vidimo. Te Kleber zimske gume ko jih imaš dve leti ves čas na avtu sigurno postanejo slabe bom kmalu videl kako so se po dveh letih poslabšale Nexen gume. Moram pa reči,da na kombiju pa so zakon te celoletne Goodyear gume bomo videli koliko časa bodo tako dobre tam.

Fritz ::

darck je izjavil:

Moram pa reči,da na kombiju pa so zakon te celoletne Goodyear gume bomo videli koliko časa bodo tako dobre tam.

Sam jih imam na osebnem avtomobilu 3 zime (cca. 40-50 kkm) in potem menjam, ker se že čuti slabši oprijem na mokrem. Glede na to, da imam 3 leta mir z njimi, sem zelo zadovoljen.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

darck ::

Fritz je izjavil:

darck je izjavil:

Moram pa reči,da na kombiju pa so zakon te celoletne Goodyear gume bomo videli koliko časa bodo tako dobre tam.

Sam jih imam na osebnem avtomobilu 3 zime (cca. 40-50 kkm) in potem menjam, ker se že čuti slabši oprijem na mokrem. Glede na to, da imam 3 leta mir z njimi, sem zelo zadovoljen.


Jaz delam letno 5-6 tisoč kilometrov in bom videl kako se bodo pri meni obnesle po 3-letih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darck ()

msjr ::

WizzardOfOZ je izjavil:

testi so prvih 300km z novo gumo. naj dajo na test eno leto stare s 15k kilometrov, pa bo to pravi test. tam se bo pa pokazalo kako dobre so na snegu po enem letu

E, to bo to. Zna bit, da se poleti preveč zrabijo pa je potem pozimi veselica, čeprav profil na prvi pogled zgleda ok.

Pa še to - par odgovorov je bilo v smislu kako gredo njihove gume lepo navzgor po klancu. Če nisi glih največji seronja (oz. če se glih ne ustaviš na sredi korenskega sedla) gre po klancu navzgor brez problemov tudi v snežnem metežu. Problem je potem dol prit :D

In naj še dodam, @Comandante je spraševal kako je na poledeneli cesti brez snega - vse okej - ampak naj dodam, gume so bile skorajda nove.

 Pics or it didn't happen: temni pasovi so bili zelo poledeneli, ni zaman da rečejo amerikanci 'black ice'

Pics or it didn't happen: temni pasovi so bili zelo poledeneli, ni zaman da rečejo amerikanci 'black ice'

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: msjr ()

ZveeZ ::

Jaz sem se lani, po prebranih reviewih odlocil za Vredestein Quatrac.
Moje mnenje?
Najslabse gume, ki sem jih kdaj imel na avtu. Slabse od vseh zimskih in tudi letnih.
Po cca 7kkm so se zaceli prvi znaki podkrmarjenja na mokrem. Pri nekje 15kkm sem ze bil navajen, da drsijo. Sedaj pri 35kkm pa se smejim, ko gre avto ravno pri cca 30km/h v kroziscu (po mokrem).
Poleg neobstojecega oprijema na mokrem pa so tudi precej glasne, sploh v ovinkih.
Zaradi teh gum razmisljam o nakupu letnih za celo leto in pozimi se verige v prtljaznik.

twom ::

gruntfürmich je izjavil:

(na enem potem ko ga je moja malo razbila zaradi slabih gum)
Ljudje zelo pogosto zamenjujejo prekratko varnostno razdraljo s slabimim gumami ali slabimi zavorami...

p.s. če dva peljeta 100, in tisti spredaj začne na polno bremzat, potem tisti tadrugi 1 sekundo še vedno vozi s 100, ko ima prvi že 80, in ta razlika je ves čas podobna, tako da slej ko prej, ob prekratki varnostni razdalji, zmanjka prostora, če nekdo vozi 20 kmh hitreje od tistega pred seboj

darck ::

twom je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:

(na enem potem ko ga je moja malo razbila zaradi slabih gum)
Ljudje zelo pogosto zamenjujejo prekratko varnostno razdraljo s slabimim gumami ali slabimi zavorami...

p.s. če dva peljeta 100, in tisti spredaj začne na polno bremzat, potem tisti tadrugi 1 sekundo še vedno vozi s 100, ko ima prvi že 80, in ta razlika je ves čas podobna, tako da slej ko prej, ob prekratki varnostni razdalji, zmanjka prostora, če nekdo vozi 20 kmh hitreje od tistega pred seboj


Ja saj menda pa ja vidiš,ko ti spredaj začne zmanjševati hitrost in ma kakšna sekunda tukaj so stotinke,ko tisti zadaj reagira in začne zmanjševati hitrost ali zavirati, če pa to ne vidiš potem pa človek ne sme biti za volanom saj je slep:)

WizzardOfOZ ::

darck je izjavil:

twom je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:

(na enem potem ko ga je moja malo razbila zaradi slabih gum)
Ljudje zelo pogosto zamenjujejo prekratko varnostno razdraljo s slabimim gumami ali slabimi zavorami...

p.s. če dva peljeta 100, in tisti spredaj začne na polno bremzat, potem tisti tadrugi 1 sekundo še vedno vozi s 100, ko ima prvi že 80, in ta razlika je ves čas podobna, tako da slej ko prej, ob prekratki varnostni razdalji, zmanjka prostora, če nekdo vozi 20 kmh hitreje od tistega pred seboj


Ja saj menda pa ja vidiš,ko ti spredaj začne zmanjševati hitrost in ma kakšna sekunda tukaj so stotinke,ko tisti zadaj reagira in začne zmanjševati hitrost ali zavirati, če pa to ne vidiš potem pa človek ne sme biti za volanom saj je slep:)


Še en superman v avtu.

Niso stotinke, ampak sekunda in več, preden reagiraš, ko prednji že bremza. Zato je varnostna razdalja tako pomemben faktor in jo na žalost premalo ljudi upošteva na naših cestah.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

darck ::

Vi vsi ste premalo zbrani ko vozite to je prvi problem saj človek,ko vozi mora biti ves čas pripravljen reagirati ne pa,da je na neki luksuzni vožnji in vmes še gleda na okrog in bog si ga vedi še kaj. Ko voziš moraš ves čas vedeti in videti kaj se dogaja pred tabo in tudi ne dobro,da veš ampak mraš tudi vedeti kaj se za tabo dogaja in nisi za volanom samo zato,da se nekam pripelješ treba je spremljati kaj se okrog tebe dogaja

asdf_jklc ::

Jaz imam na obeh vozilih celoletne pnevmatike (lani kupil novi vozili, letne prodal, dal gor nove celoletne), ker je to nenehno montiranje gum gor in dol nevzdržno. Poleg tega na vseh prejšnjih avtomobilih nism zvozil zimskih gum nikoli "do konca" - recimo vsaj blizu minimuma za zimske gume, ampak so vedno prej postale trde. Tako bom na enem od vozil gume menjal na max 3 leta, na drugem pa verjetno na 4 leta, saj bo dosti manj vožen. Če dežuje so celoletne gume OK, če je suho tak vsaka "guma prime" po snegu pa se tako vožnje izogibam - javim v službo da delam remote in to je to. Zakaj bi ril kamorkoli po snegu, če so tako nonstop zastoji - ne hvala.

Je pa zanimiva ena stvar: lani sem imel na smučanju enako znamko vozila in gume (tudi dimenzija) in nas je dobil sneg na smučanju. Gume so imele ene 15.000 km za sabo (celoletne jasno, beri znamko spodaj). Začuda smo brez težav najprej prišli brez težav s parkirišča do vrha da smo naložili vse smuči (nekaj SUVjev s zimskimi gumami je obstalo) in tudi potem v dolino smo prišli brez težav; res sicer sem peljal bol previdno, ampak vseeno ne kot želva. Smo pa ob spustu srečali dva avtomobila, ki sta z zimskimi letela s ceste. Je pa dejstvo nekaj: letne gume so poleti boljše in pozimi so zimske boljše, vendar če se voziš samo ob dežju in suhem vremenu ob sneženju pa je avto doma se ni česa za bati (pa tudi sicer je razlika če se voziš večinoma po Ljubljani npr, ali pa po Gorenjski). Seveda pa včasih centimetri odločajo... ampak te lahko ob takih dnevih kot je recimo današnja, reši letna guma :)... Tako, da vsakemu svoje.

Kupil sem obakrat Continental AllSeasonContact.

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Če bi vsako zimo imel nove zimske, bi bile zimske boljše, jasno. V praksi z nekimi normalnimi letnimi km imaš pa po treh zimah še vsaj 5 mm profila, v resnici pa četrto zimo z njimi ne boš več nikamor prišel. Že tretja je tako tako. Sploh če kakšno zimo ni snega in niti ne opaziš, da imaš v resnici zanič zimske. Celoletne boš pa zamenjal po dveh zimah pri istih km.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

darck ::

Utk je izjavil:

Če bi vsako zimo imel nove zimske, bi bile zimske boljše, jasno. V praksi z nekimi normalnimi letnimi km imaš pa po treh zimah še vsaj 5 mm profila, v resnici pa četrto zimo z njimi ne boš več nikamor prišel. Že tretja je tako tako. Sploh če kakšno zimo ni snega in niti ne opaziš, da imaš v resnici zanič zimske. Celoletne boš pa zamenjal po dveh zimah pri istih km.


Pa kaj 5mm profila jaz na avtu lahko vozim več kot 5-let pa bom imel še vedno toliko profila a guma bo pa že v pizdi in a ne bi raje delali bolj mehke gume katere se bi bolje držale in poprej uničile in seveda cenovno še bolj ugodne kakor sedanje. Bolje bi bilo,da bi naredili take gume,da so v dveh letih fuč in da so za manj denarja kakor sedaj

WizzardOfOZ ::

darck je izjavil:

Vi vsi ste premalo zbrani ko vozite to je prvi problem saj človek,ko vozi mora biti ves čas pripravljen reagirati ne pa,da je na neki luksuzni vožnji in vmes še gleda na okrog in bog si ga vedi še kaj. Ko voziš moraš ves čas vedeti in videti kaj se dogaja pred tabo in tudi ne dobro,da veš ampak mraš tudi vedeti kaj se za tabo dogaja in nisi za volanom samo zato,da se nekam pripelješ treba je spremljati kaj se okrog tebe dogaja

Smo zbrani in spremljamo promet pred in za sabo, ampak nismo pa supermeni. In mi rabimo sekundo, da dojamemo, da se vozilo pred nami ustavlja in da pritisnemo zavoro, supermeni pa rabite stotinko sekunde.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

starfotr ::

ZveeZ je izjavil:

Jaz sem se lani, po prebranih reviewih odlocil za Vredestein Quatrac.
Moje mnenje?
Najslabse gume, ki sem jih kdaj imel na avtu. Slabse od vseh zimskih in tudi letnih.
Po cca 7kkm so se zaceli prvi znaki podkrmarjenja na mokrem. Pri nekje 15kkm sem ze bil navajen, da drsijo. Sedaj pri 35kkm pa se smejim, ko gre avto ravno pri cca 30km/h v kroziscu (po mokrem).
Poleg neobstojecega oprijema na mokrem pa so tudi precej glasne, sploh v ovinkih.
Zaradi teh gum razmisljam o nakupu letnih za celo leto in pozimi se verige v prtljaznik.


Kupi že nove gume!!!!

Vsi tisti, ki vozite s prekratko minimalno varnostno razdaljo, pa sporočam da je minimalna varnostna razdalja MINIMALNA in da lahko vozite tudi z VEČJO razdaljo od MINIMALNE.

In če ne veste, koliko je ta razdalja, si lahko izračunate.

Nekaj orientacijskih številk MINIMALNE varnostne razdalje:

50 km/h - 28 m
90 km/h - 50 m
130 km/h - 72 m

Upam samo, da znate ocenit, koliko je to prostora. Ker zdi se mi, da večina ne zna. In bi bili random brake testi dobrodošli.

darck ::

Ma ja za 50 Km/h jaz ne mislim voziti na taki razdalji vsaj v normalnih pogojih na cesti.
A ne bi prilimal raje sliko te minimalne razdalje saj zgleda veliko lepše :D

 .

.



Dokler jaz vem kako se hitro lahko ustavim ni panike sploh pri teh nizkih hitrostih na avtocesti je drugače.

Imaš pa budale katere ti skočijo na avtocesti pred tabo in to brez smernikov in takrat ti ni nobena varnostna razdalja na razpolago ampak samo bedak ki ti skoči na prehitovalni pas

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darck ()

WizzardOfOZ ::

darck je izjavil:

Ma ja za 50 Km/h jaz ne mislim voziti na taki razdalji vsaj v normalnih pogojih na cesti.


28m pri 50km/h je v normalnih pogojih na cesti. Pri slabših pogojih je bolje razdaljo povečat.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

bbbbbb2015 ::

darck je izjavil:

Utk je izjavil:

Če bi vsako zimo imel nove zimske, bi bile zimske boljše, jasno. V praksi z nekimi normalnimi letnimi km imaš pa po treh zimah še vsaj 5 mm profila, v resnici pa četrto zimo z njimi ne boš več nikamor prišel. Že tretja je tako tako. Sploh če kakšno zimo ni snega in niti ne opaziš, da imaš v resnici zanič zimske. Celoletne boš pa zamenjal po dveh zimah pri istih km.


Pa kaj 5mm profila jaz na avtu lahko vozim več kot 5-let pa bom imel še vedno toliko profila a guma bo pa že v pizdi in a ne bi raje delali bolj mehke gume katere se bi bolje držale in poprej uničile in seveda cenovno še bolj ugodne kakor sedanje. Bolje bi bilo,da bi naredili take gume,da so v dveh letih fuč in da so za manj denarja kakor sedaj


Da dodam še svoje mnenje:

Na (boljših) službenih avtih smo imeli problem, ker smo dali na spomlad letne, v jesen pa zimske. Avto je tipično naredil letno 50-60kkm. V veliki večini oziroma sploh praktično vse - na avtocesti.
Avti se vozijo po prepisih, razen v Nemčiji smo iz 'unlimited' zmanjšali na najprej 160km/h, zdaj pa na 140km/h. Čisto zaradi porabe goriva, ki je bila prej ranga 6,5L/100km, zdaj 4,1L/100km (BMW z B47TU2 motorjem).

Problem pa je bil, da je zimsko gumo pojedlo v eni sezoni, eventuelno je zdržala še polovico druge sezone. Problem pa je bil, da je avto šel iz kopne Slovenije, čez *zasnežene* berge Avstrije (sneg ubitačen), nato južna Nemčija (dež), nato jug Nizozemske (suho), nato centralna Belgija (dež).

Nikoli nismo gum spravili skup, da bi lahko rekli, da je pa zdaj v redu.

Zdaj smo dali na avte Michelin Crossclimate 2 z BMW zvezdico ali Pirelli Cinturato all season sf2 z BMW zvezico. Na ne-BMW avtih pa Good Year 4Seasons Vector (mislim, da so gen-3).

To laufa zelo odlično. Vsi avti imajo še vedno celoletne gume že drugo sezono, pa imajo še profila. Je pa sicer res, da je najbolj obremenjen avto naredil 40kkm in ne običajnih 60kkm letno.

OPOMBA: SPOMLADI DAMO GOR LETNE GUME!

Sem sodelavcu rekel, da ni namen celoletnih, da so "kot zimske" - ker niso. Namen je, da če slučajno gre čez avstrijske berge ali pač tam ko imajo snega, pa slučajno zaide v metež, da ne ostane na avtocesti z drsajočimi gumami. Pač je treba biti previden in gre.

Da se ne boste usajali nad BMWji - mi kupujemo rabljene nemške, tam nekje 2 leti stare, ter jih zvozimo do 300kkm. Potem jih odprodamo, da se ne zajebavamo z nekimi iber prenovami avtov. Za BMWje kupujemo samo gume, ki so na seznamu original testiranih.

Mimogrede: original celoletne gume z BMW zvezdico imajo za 1mm ZMANJŠANI profil od takih istih, ki nimajo zvezdice. To je taka vizuelna razlika, če obstaja še kakšna kemična, ali konstrukcijska - ne vem.Sem mislil, da so me ogoljufali, pa so mi razložili, da BMW hoče imeti nižji profil. 1mm je pač 1mm. Zakaj, težko povem.

Zgodovina sprememb…

Mato989 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

testi so prvih 300km z novo gumo. naj dajo na test eno leto stare s 15k kilometrov, pa bo to pravi test. tam se bo pa pokazalo kako dobre so na snegu po enem letu.

sam vozim at gume (all terrain), podobne kot celoletne, samo da so bolj ojačane za po vsakem terenu.
prvo zimo dobre, drugo tudi še, tretjo zimo zanič za po snegu. zato jih menjam na 2 leti.
zelo podobne so celoletne za navadne avtomobile. tudi te boš moral menjat na 2 leti, če se boš hotel tudi po snegu voziti.


Koliko dni v letu pa je za povprečneža ki ne hodi smučat takih zasneženih dni ko s celoletnimi ne bi zmogel z varno vožnjo do šihta... sploh če živiš nekje na ptujsko dravskem polju ali kaj podobnega je bv...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

bintih ::

Kekokekič je izjavil:

A ni potem bolje vzet zimsko gimo, ki ima dobre lastnosti na suhem (pač pogledaš po testih) in tisto voziš tiste 3 sezone pa potem menjaš. To je najbrž boljša opcija od celoletnih gum, ker imaš potem dejansko legit gumo za vožnjo po snegu (če že pride do tega).

Celoletne gume so pač (včasih zelo velik) kompromis. Lahko dobiš gumo, ki bo zelo dobra po suhem in precej meh po snegu ali pa ravno obratno (dobra za sneg, meh za suho cesto). Nekatere so pa tud meh v obeh področjih. Sicer nikjer slabe ampak nikjer pretirano dobre.

Lani mislim, da sem nekje pri enem izmed testov celoletnih gum prebral, da je bolje vzeti continental ts860 in jo vozit celo leto kot pa imeti celoletno gumo.


COVID situacija me je "prisilila", da zimskih nisem menjal. Ko bodo te za zamenjat najbrž nabavim res kr celoletne.

starfotr ::

darck je izjavil:

Ma ja za 50 Km/h jaz ne mislim voziti na taki razdalji vsaj v normalnih pogojih na cesti.
A ne bi prilimal raje sliko te minimalne razdalje saj zgleda veliko lepše :D

 .

.



Dokler jaz vem kako se hitro lahko ustavim ni panike sploh pri teh nizkih hitrostih na avtocesti je drugače.

Imaš pa budale katere ti skočijo na avtocesti pred tabo in to brez smernikov in takrat ti ni nobena varnostna razdalja na razpolago ampak samo bedak ki ti skoči na prehitovalni pas


Eden izmed tistih, ki mislijo, da so bolj sposobni od ostalih. V resnici so pa problem cele družbe, ker mislijo, da fizika za njih ne velja.

darck ::

starfotr je izjavil:

darck je izjavil:

Ma ja za 50 Km/h jaz ne mislim voziti na taki razdalji vsaj v normalnih pogojih na cesti.
A ne bi prilimal raje sliko te minimalne razdalje saj zgleda veliko lepše :D

 .

.



Dokler jaz vem kako se hitro lahko ustavim ni panike sploh pri teh nizkih hitrostih na avtocesti je drugače.

Imaš pa budale katere ti skočijo na avtocesti pred tabo in to brez smernikov in takrat ti ni nobena varnostna razdalja na razpolago ampak samo bedak ki ti skoči na prehitovalni pas


Eden izmed tistih, ki mislijo, da so bolj sposobni od ostalih. V resnici so pa problem cele družbe, ker mislijo, da fizika za njih ne velja.


28 metrov je več kakor običajni dve hiši skupaj in s hitrostjo 50 Km/h z zaviranjem se ustaviš par metrov pa jaz nisem še nikoli imel nekega resnega problema okrog varnostne razdalje,da sem koga na guzio. Koliko je tukaj še ogromnega odstopanja glede fizike in samega človeškega reagiranja na zaviranje je pa ????

 ..

..



Ko vozim avto sem prisoten z glavo 100% zato ne vem kje je sekunda potrebna za reagiranje saj takoj vidiš in reagiraš seveda nekateri se morda morajo prvo spomniti kaj narediti ali gledajo kam drugam in potem reagirajo dejstvo pa je da tudi pol sekunde je vsaj zame že prevelik reakcijski čas

Kot sem rekel tukaj so stotinke v igro 20 do 30 stotink je okamot čas ko že reagiraš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darck ()

starfotr ::

Saj pravim. Nadčlovek. Bog. Klanjamo se.

WizzardOfOZ ::

darck je izjavil:

Ko vozim avto sem prisoten z glavo 100% zato ne vem kje je sekunda potrebna za reagiranje saj takoj vidiš in reagiraš seveda nekateri se morda morajo prvo spomniti kaj narediti ali gledajo kam drugam in potem reagirajo dejstvo pa je da tudi pol sekunde je vsaj zame že prevelik reakcijski čas

Kot sem rekel tukaj so stotinke v igro 20 do 30 stotink je okamot čas ko že reagiraš.


Tudi ostali smo zbrani 100%, ampak od časa, ko zaznaš rdeče zavorne luči pri avtu pred sabo, pa da pritisneš na pedal za zavoro, mine vsaj ena sekunda. Pri večini voznikov.

Ti si pač superjunak in zate fizika pač ne velja.

Ti pa predlagam da vzameš papir in si skiciraš pa malo preračunaš, da boš videl, zakaj imamo v sloveniji kar nekaj trkov v rit zaradi premajhnih varnostnih razdalij, ko ljudje razmišljajo napačno, kot recimo ti sedaj.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Horas ::

darck nikol nisi 100% z glavo pr vožnji, muzika zraven poješ migaš malo, pogleduješ sem tja, al pa si zamišljen, tvoja sekunda kot praviš, pogledaš na radio-ekran ali vzadaj otrok-e, pa je lahk bum.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

bintih ::

Horas je izjavil:

darck nikol nisi 100% z glavo pr vožnji, muzika zraven poješ migaš malo, pogleduješ sem tja, al pa si zamišljen, tvoja sekunda kot praviš, pogledaš na radio-ekran ali vzadaj otrok-e, pa je lahk bum.


Povprečen reakcijski čas za moške je 0,50 za ženske 0,53 verjetno merjeno brez motečih elementov ala muska ipd....

starfotr ::

Zakaj odkrivate toplo vodo?

Varnostna razdalja je določena. Najbrž so v preteklih letih že izmerili in ustrezno določili zadeve in ni potrebe po nekih revizijah, ker se človeku reakcijski čas ne spreminja kaj dosti. Evolucija je prepočasna za omembe vrednege spremembe.

In če je ne spoštuješ, to pomeni da kršiš zakonodajo za kar so predpisane tudi kazni.

Z dobrimi avti, gumami, zavorami ne boste nič kaj dosti prispevali, če vozite stalno nekomu 3 cm za ritjo.

Je pa bistvena sprememba, če upoštevamo varnostno razdaljo in imamo še dober avto z dobro opremo.

WizzardOfOZ ::

bintih je izjavil:

Horas je izjavil:

darck nikol nisi 100% z glavo pr vožnji, muzika zraven poješ migaš malo, pogleduješ sem tja, al pa si zamišljen, tvoja sekunda kot praviš, pogledaš na radio-ekran ali vzadaj otrok-e, pa je lahk bum.


Povprečen reakcijski čas za moške je 0,50 za ženske 0,53 verjetno merjeno brez motečih elementov ala muska ipd....


Merjeno pa zelo verjento na kaki pisti ali poligonu in ne v realnem prometu.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Horas ::

tqko, v relnem svetu je veliko motečih dejavnikov, radio, telefon, otroci in ostali sopotniki, okolica...
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

starfotr ::

bbbbbb2015 je izjavil:

darck je izjavil:

Utk je izjavil:

Če bi vsako zimo imel nove zimske, bi bile zimske boljše, jasno. V praksi z nekimi normalnimi letnimi km imaš pa po treh zimah še vsaj 5 mm profila, v resnici pa četrto zimo z njimi ne boš več nikamor prišel. Že tretja je tako tako. Sploh če kakšno zimo ni snega in niti ne opaziš, da imaš v resnici zanič zimske. Celoletne boš pa zamenjal po dveh zimah pri istih km.


Pa kaj 5mm profila jaz na avtu lahko vozim več kot 5-let pa bom imel še vedno toliko profila a guma bo pa že v pizdi in a ne bi raje delali bolj mehke gume katere se bi bolje držale in poprej uničile in seveda cenovno še bolj ugodne kakor sedanje. Bolje bi bilo,da bi naredili take gume,da so v dveh letih fuč in da so za manj denarja kakor sedaj


Da dodam še svoje mnenje:

Na (boljših) službenih avtih smo imeli problem, ker smo dali na spomlad letne, v jesen pa zimske. Avto je tipično naredil letno 50-60kkm. V veliki večini oziroma sploh praktično vse - na avtocesti.
Avti se vozijo po prepisih, razen v Nemčiji smo iz 'unlimited' zmanjšali na najprej 160km/h, zdaj pa na 140km/h. Čisto zaradi porabe goriva, ki je bila prej ranga 6,5L/100km, zdaj 4,1L/100km (BMW z B47TU2 motorjem).

Problem pa je bil, da je zimsko gumo pojedlo v eni sezoni, eventuelno je zdržala še polovico druge sezone. Problem pa je bil, da je avto šel iz kopne Slovenije, čez *zasnežene* berge Avstrije (sneg ubitačen), nato južna Nemčija (dež), nato jug Nizozemske (suho), nato centralna Belgija (dež).

Nikoli nismo gum spravili skup, da bi lahko rekli, da je pa zdaj v redu.

Zdaj smo dali na avte Michelin Crossclimate 2 z BMW zvezdico ali Pirelli Cinturato all season sf2 z BMW zvezico. Na ne-BMW avtih pa Good Year 4Seasons Vector (mislim, da so gen-3).

To laufa zelo odlično. Vsi avti imajo še vedno celoletne gume že drugo sezono, pa imajo še profila. Je pa sicer res, da je najbolj obremenjen avto naredil 40kkm in ne običajnih 60kkm letno.

OPOMBA: SPOMLADI DAMO GOR LETNE GUME!

Sem sodelavcu rekel, da ni namen celoletnih, da so "kot zimske" - ker niso. Namen je, da če slučajno gre čez avstrijske berge ali pač tam ko imajo snega, pa slučajno zaide v metež, da ne ostane na avtocesti z drsajočimi gumami. Pač je treba biti previden in gre.

Da se ne boste usajali nad BMWji - mi kupujemo rabljene nemške, tam nekje 2 leti stare, ter jih zvozimo do 300kkm. Potem jih odprodamo, da se ne zajebavamo z nekimi iber prenovami avtov. Za BMWje kupujemo samo gume, ki so na seznamu original testiranih.

Mimogrede: original celoletne gume z BMW zvezdico imajo za 1mm ZMANJŠANI profil od takih istih, ki nimajo zvezdice. To je taka vizuelna razlika, če obstaja še kakšna kemična, ali konstrukcijska - ne vem.Sem mislil, da so me ogoljufali, pa so mi razložili, da BMW hoče imeti nižji profil. 1mm je pač 1mm. Zakaj, težko povem.


A ti res verjameš, da je guma z BMW žegnom res bolj primerna, kot identična XY guma brez žegna? In da je 1 mm manj res nekaj boljšega?

Kaj pa če se ti guma obrabi za 1 ali 2 mm? Potem je vse skupaj že za stran vreči?

Mislim, da je to pač isto kot 90 g čokolada, namesto 100 g. Če se bolje počutiš ob 90 g in je najbrž še dražje kot 100 g, potem izvoli in kupuj ter podpiraj ta način. In mimogrede, na BMW treningu voznikov nam niso nič omenjali tega natega z nekimi požegnanimi gumami.

darck ::

Horas je izjavil:

darck nikol nisi 100% z glavo pr vožnji, muzika zraven poješ migaš malo, pogleduješ sem tja, al pa si zamišljen, tvoja sekunda kot praviš, pogledaš na radio-ekran ali vzadaj otrok-e, pa je lahk bum.


Tako kot praviš samo to je za večino ampak jaz ko vozim sem pa ajde 99% usmerjen na vožnjo in na predvidevanja kaj se lahko pripeti pred mano ali za mano zato pa ne maram se voziti več tako kot včasih. Sem v življenju že imel kar nekaj predvidevanj katera so se točno tako končala pa ne mislim biti zato pameten.Lahko pa res pride do kake nezbranosti,če so pa otroci v avtu vendar se pa zato gleda,da do tega ne pride. Velikokrat so me prijatelji spraševali kako to,da nimam motorja,če sem pa dirkal ja zato,ker vem kaj se vse lahko pripeti na cesti z motorjem pa se lahko voziš pod prepisi in na dirkališču pa je vse drugače tam nimaš nobenih pizdarij kot jih lahko imaš na cesti. Bolj sem star čedalje bolj sem v tem,da imam že vse predvideno kaj se lahko pripeti in nikakor nisem za volanom zato,da se brez skrbi peljem in uživam. Tako,da lahko rečem,da imam večinoma vse bolj kakor ne pod kontrolo in zato tudi sitnarim nad gumami,če zdrsujejo po mokrem itd.... sem imel pred 20-leti edini primer v življenju,ko mi je na zavoju zadnji del avtomobila obrnilo in sem bočno zdrsel v breg in od takrat se po mokri cesti vozim bolj kakor ne čisto pod pripisi.

starfotr ::

Čakaj, kak sedaj? 100 % ali samo še 99 %?

Kot bog bi lahko imel manjšo negotovost.
««
5 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zimske gume fuc po manj kot 30k (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
1676733 (2524) stara mama
»

S katerimi gumami se vozite z avtom pozimi (zimske, celoletne, letne)? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
644823 (3071) Zimonem
»

Katere gume priporočate celoletne ali zimske in letne posebej? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
536867 (5053) ZveeZ
»

Zimske vs. poletne gume (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16835498 (30395) m0LN4r
»

Celoletne gume

Oddelek: Na cesti
298681 (7889) IL_DIAVOLO

Več podobnih tem