» »

Kdo ima prednost

Kdo ima prednost

«
1
2

GR2 ::



Tako vodoravna kot navpična cesta sta enakovredni, znaka obrnjen trikotnik sta samo tik pred glavno cesto, ki je tukaj na sliki vodoravno, na Y krakih do ceste, ki je na sliki navpično pa ni nobenega znaka. Jaz kot številka 1 grem vedno prvi, ker številka 2 "itak" čaka in bi delal samo zmedo če bi se ustavil.
Ampak po pravilih ima desni prednost ali to ne pride v poštev na Y krakih? Je mogoče Y krak smatran kot neprednostna cesta in imam avtomatsko jaz kot št. 1 prednost?

Kaj pa če grem jaz kot št. 1 v obratni smeri, št. 2 pa iz enake smeri kot na sliki, to tudi od nekdaj smatram da imam jaz prednost, ampak grem vseeno previdno in počasi kot je to pač treba na takih križiščih. Recimo da ene 3x v 10 letih da se je zgodilo da je šel eden pred mano, čeprav sem bil jaz že preblizu.
V bistvu če odmislimo Y krake, jaz zavijam desno, on pa levo, tako da ne bi smelo biti dvomov. Edina razlika napram navadnemu T križišču brez tega otoka je pozicija kjer čaka št. 2, ker drugače bi čakal na glavni cesti.

Problem v prvem primeru je pa da oba zavijava levo. čeprav če dobro pogledam je primer podoben kot pravilo srečanja, št. 2 gre kao naravnost, jaz pa mu sekam pot.
Pa tudi če še v tem primeru odmislim ta otok in Y kraka, bi v takem primeru imel prednost št. 2, tako da ima po vsej logiki tudi v mojem primeru.
Ampak vprašanje je kako to dopovedati št. 2 v praksi? Jaz se pač peljem počasi naprej levo in se ne obremenjujem preveč s tem.

Saj bi vzel CPP knjigo, ampak tam so v glavnem križišča s pravokotnima cestama, ne vem če je sploh kak Y-krak primer.
Načeloma so take zagonetke itak tam kjer so hitrosti 20-30 km/h in ni neke bojazni za nesreče.
  • spremenilo: GR2 ()

Utk ::

Če res ni nobenega drugega znaka, ima 2 prednost pred 1. Oz. niti ne "prednost", ker 1 mu seka pot in nobenega razloga ni, da bi to smel. Če res ni nobenega znaka.

GR2 ::

Saj tako si jaz razlagam. Ampak tukaj kjer bi jaz čakal je preozko da bi šel 2 sploh lahko mimo, to potem malo spremeni stvari? Verjetno se ne pričakuje da bom šel jaz kot 1 vzvratno, da gre lahko on mimo?
Pač najlažje je da on čaka, kot je že zadnjih 10 let, pravila gor ali dol.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

jest10 ::

Ti boš prav lepo ustavil tako, da bo 2 lahko šel mimo in šele nato rinil dalje

sandmat ::

nekaj se mi ne zdi prav na tej sliki. So vsi trije kraki obojesmerni? tudi povezave med njimi? Levo spodaj je navadno enosmerna (v smer navzdol). Vsaj jaz v praksi poznam le takšna križišča.

Gejspodar ::

S sto procentno prepričanostjo trdim, da tako križišče ne obstaja.

Raptor F16 ::

Gejspodar je izjavil:

S sto procentno prepričanostjo trdim, da tako križišče ne obstaja.


:))

Izvoz Dobruška vas, pot nadaljuješ proti Stranjam pri Škocjanu. Praktično prvo križišče.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

IL_DIAVOLO ::

Pravilo desnega. In ja tako krizisce obstaja.

Zgodovina sprememb…

Gejspodar ::

Jesus fuck, kdo se je spomnil take bolečine...

Aston_11 ::

Primer:

shorturl.at/ipOV7

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

pegasus ::

Tu pri nas je praktično celo naselje polno natančno takih križišč. Naštukaj jih še nekaj enega na drugega za dodatni nivo zabave, potem pa vseskupaj postavi še v strm klanec. Ful kul.
In ja, desno pravilo. Ali pa zvit pleh in bolečine, kar vam pač bolj ustreza.

cerial ::

Situacija tu se ne nanaša na desno pravilo (tudi nima veze, ali je katera cesta prednostna). Gre se, kot že omenjeno, za pravilo za zavijanje levo in sekanje poti, saj je 2 na isti cesti kot 1. Tudi če prečne ceste ne bi bilo narisane, bi bila ista situacija. Tisti levi krakek od Y je kot neka stranska pot, na katero 1 zavija levo.

mertseger ::

Raptor F16 je izjavil:

Gejspodar je izjavil:

S sto procentno prepričanostjo trdim, da tako križišče ne obstaja.


:))

Izvoz Dobruška vas, pot nadaljuješ proti Stranjam pri Škocjanu. Praktično prvo križišče.


Ne ni res, tisti ki tako zapelje kot na sliki pelje v napačno smer

https://www.google.com/maps/@45.8817248...!3m6!1e1!3m4!1sOqGAYEWKIPtA-QtxmT_TUQ!2e0!7i13312!8i6656

https://www.google.com/maps/@45.8817404...!3m6!1e1!3m4!1sIdEgQgmOsJ_q4tlTvkidvQ!2e0!7i13312!8i6656

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mertseger ()

showsover ::

Načeloma 2 pred 1, če si dovolj defenziven, pa absolutno 2 pred 1

kunigunda ::

Ker sta obe cesti iste kategorije je tako navadno enakovredno krizisce, se pravi pravilo desnega. Znaki bi morali biti kle za potek prednostne ceste (ta ki vodi proti glavni cesti), en primer je tm pri turski restavraciji na rudniku, ze zato da ni dvoumnosti.

https://www.google.com/maps/@46.042567,...!3m6!1e1!3m4!1sW6mUgEEbDc4MtQAcDVkC9A!2e0!7i13312!8i6656

Raptor F16 ::

mertseger je izjavil:

Raptor F16 je izjavil:

Gejspodar je izjavil:

S sto procentno prepričanostjo trdim, da tako križišče ne obstaja.


:))

Izvoz Dobruška vas, pot nadaljuješ proti Stranjam pri Škocjanu. Praktično prvo križišče.


Ne ni res, tisti ki tako zapelje kot na sliki pelje v napačno smer

https://www.google.com/maps/@45.8817248...!3m6!1e1!3m4!1sOqGAYEWKIPtA-QtxmT_TUQ!2e0!7i13312!8i6656

https://www.google.com/maps/@45.8817404...!3m6!1e1!3m4!1sIdEgQgmOsJ_q4tlTvkidvQ!2e0!7i13312!8i6656


Ok... ok... ne uvoz, izvoz na avtocesto. Ampak potem če greš prot Stranjam. Kako bi reku. Prvo križišče od rondoja ki ga zdaj tam gradijo, če greš v smeri Škocjan-Dobrava

Križišče, kjer zaviješ za Stranje
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

Malcolm_Y ::

Eno še hujše, iz Celja: bit.ly/33N4wsP

GR2 ::

cerial je izjavil:

Situacija tu se ne nanaša na desno pravilo (tudi nima veze, ali je katera cesta prednostna). Gre se, kot že omenjeno, za pravilo za zavijanje levo in sekanje poti, saj je 2 na isti cesti kot 1. Tudi če prečne ceste ne bi bilo narisane, bi bila ista situacija. Tisti levi krakek od Y je kot neka stranska pot, na katero 1 zavija levo.

Ampak jaz si lahko razlagam tudi tako, da je 2 na kraku, ki je stranska pot, ker kot si rekel, če je levi krak stranska pot, je potem tudi desni.
Res da v mojem primeru ni nobenih znakov za prednostno cesto, ampak je drugače kot v Aston 11 primeru. Cesta ki prihaja na T križišče ne vodi iz nekih ovinkov iz enega hriba, ampak je glavna cesta. Res pa da je pred Y krakoma enako ozka kot v njegovem primeru, s tem da ima pri strani še robnike in ne travo kamor se lahko umakneš. Dva avta se srečata če gresta počasi, tovornjak/avtobus/širši traktor in avto pa ne, v takem primeru vedno eden čaka drugega. Res pa da se lahko srečata na Y kraku, tako sem se ravno včeraj z enim velikim traktorjem. Drugače bi bilo smotano vozit vzvratno.

Se pravi se vsi 100% strinjate da ima 2 prednost pred 1? Če gre 1 v obratni smeri in zavija desno ima pa on prednost pred 2?

Ne vem sicer kaj točno bi bilo tukaj slabše če Y krakov ne bi bilo, ta cesta ni tako prometna da sem pa tja ne bi mogel kdo počakat na glavni cesti za zavijanje levo, desna cesta pelje do manjšega naselja. Pa če bi dal še pravočasno smernik kar noben ne da, za sabo tudi ne bi naredil stoječe kolone.

Ta na zadnji sliki iz Celja mi izgleda ok, povsod so trikotniki, tako da ne bi smelo biti dvomov in ne vidim da bi si kdo tukaj sekal pot brez da bi imel pred sabo kakšen znak.
Problem v mojem in Aston primeru je da tisti na desnem Y kraku, če gre v smeri proti spodnjemu delu ekrana, nima trikotnika, čeprav bi ga po mojem mnenju moral imeti. Pač oba kraka ne moreta biti enakovredna, vse bi se rešilo če bi bil en prednostni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

borisk ::

Malcolm_Y je izjavil:

Eno še hujše, iz Celja: bit.ly/33N4wsP


kaj ti tukaj jasno, teharska je prednostna, normalno T križišče z zavijalnimi pasi. Včasih je tukaj bila prednostna iz centra proti Štoram, to pa je včasih kdo iz skalne kleti spregledal :)

UganiKdo ::

Ampak jaz si lahko razlagam tudi tako, da je 2 na kraku, ki je stranska pot, ker kot si rekel, če je levi krak stranska pot, je potem tudi desni.

Tukaj ni nobenih straskih poti, ker so vse tri enakovredne. Spremeni križišče v prave kote in ne bo nobene dileme. Lahko si predstalvjaš, da gre 1 naravnost in 2 zavija levo - ima prednost 2 zaradi pravila desnega. Ali si predstavljaš da 1 zavija levo in gre 2 naravnost, pa ima spet dva prednost - pravilo srečanja. Tako da skladno s prometnimi predpisi ima prednost 2. Glavna cesta čez 50m nima nikakršnega pomena za to konkretno križišče.

Če gre 1 v obratni smeri in zavija desno ima pa on prednost pred 2?

ja, ker je v tem primeru desni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

shmandi ::

Takšnih križišč je več.
A je res tako težko razumeti desno pravilo???

GR2 ::

Ok, smo pri desnem pravilu, kar sem tudi sam mislil da mora biti. Se pravi jaz čakam, verjetno poblendam dvojki, ki bo v večini primerov čakala in speljem za njim.
Ampak tukaj čakat je tudi smotano, lahko samo upaš da med tem časom iz leve ne pride tovornjak, ki so tukaj kar pogosti. Recimo če sem jaz že na tej točki in pride istočasno avto iz desne in tovornjak iz leve, ki ima prednost pred 2, bi moral iti najprej tovornjak, potem 2, potem jaz kot 1. Ampak kot rečeno se na točki kjer je 1, tovornjak in avto ne moreta srečat. Mogoče če bi šel povsem naprej do dvojke in potem odmotal v levo ko sta oba mimo. V glavnem, s tem da kot 1 nimaš prednosti pred 2 se stvari precej zakomplicirajo, kar je drugače enostaven zavoj v levo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

donvito ::

GR2 je izjavil:

Ok, smo pri desnem pravilu, kar sem tudi sam mislil da mora biti. Se pravi jaz čakam, verjetno poblendam dvojki, ki bo v večini primerov čakala in speljem za njim.
Ampak tukaj čakat je tudi smotano, lahko samo upaš da med tem časom iz leve ne pride tovornjak, ki so tukaj kar pogosti. Recimo če sem jaz že na tej točki in pride istočasno avto iz desne in tovornjak iz leve, ki ima prednost pred 2, bi moral iti najprej tovornjak, potem 2, potem jaz kot 1. Ampak kot rečeno se na točki kjer je 1, tovornjak in avto ne moreta srečat. Mogoče če bi šel povsem naprej do dvojke in potem odmotal v levo ko sta oba mimo. V glavnem, s tem da kot 1 nimaš prednosti pred 2 se stvari precej zakomplicirajo, kar je drugače enostaven zavoj v levo.

A ne moreš podati linka kot Aston, da vidimo to ozko grlo.

link_up ::

GR2 je izjavil:

Ok, smo pri desnem pravilu, kar sem tudi sam mislil da mora biti. Se pravi jaz čakam, verjetno poblendam dvojki, ki bo v večini primerov čakala in speljem za njim.
Ampak tukaj čakat je tudi smotano, lahko samo upaš da med tem časom iz leve ne pride tovornjak, ki so tukaj kar pogosti. Recimo če sem jaz že na tej točki in pride istočasno avto iz desne in tovornjak iz leve, ki ima prednost pred 2, bi moral iti najprej tovornjak, potem 2, potem jaz kot 1. Ampak kot rečeno se na točki kjer je 1, tovornjak in avto ne moreta srečat. Mogoče če bi šel povsem naprej do dvojke in potem odmotal v levo ko sta oba mimo. V glavnem, s tem da kot 1 nimaš prednosti pred 2 se stvari precej zakomplicirajo, kar je drugače enostaven zavoj v levo.


seveda pocakas, da se krizisce izprazni zate ... itak pa bi morala dvojka zavit pri naslednjem kriziscu, ker ni tako oster zavoj.
In and Out

GR2 ::

link_up je izjavil:

seveda pocakas, da se krizisce izprazni zate ... itak pa bi morala dvojka zavit pri naslednjem kriziscu, ker ni tako oster zavoj.

Kaj? Naslednjem križišču kot po levem kraku? Verjetno bi šlo, ampak če ne drugega čeprav ni prepovedano z znaki, bi te ustavil vsak policaj, ki bi stal na tem križišču in te povprašal po zdravju.
Sploh bi pa pri tem nevarno sekal pot enki. Tukaj kjer stoji dvojka na moji sliki je mogoče celo na najbolj varnem mestu na tem planetu, ne vem kje je problem da dvojka čaka, pravila gor ali dol, včasih je bolj pomembna zdrava pamet. Desnega pravila pa itak 99% voznikov ne pozna ali ne upošteva, tako da vseeno če ne bi obstajalo.

Danes sicer ni bilo nobenega, ampak sem videl da mi tukaj ne bi bilo lagodno čakat, ker je preozko za srečat. Ravno včeraj je priletel čez en Golf GTI in sem moral pri desnem zavijanju hitro poravnat proti robniku in mal zamižat da se je izšlo. Tudi zaradi tega še nobena dvojka v 12 letih ni šla naprej, čeprav ima po teoriji prednost. In vsaka enka bo šla raje naprej da stoji na kraku pred glavno cesto kot pa da stoji na tem ozkem delu. Še vsak je tako šel, ki je vozil pred mano.
Ko se ceste zožajo in imaš okoli nevarnosti robnikov, se pravila spremenijo, razen za Lakotnika seveda.
Recimo grem mimo blokov. Hočem zaviti desno kjer je še en avto ki zavija levo. Po teoriji greva lahko oba istočasno. Ampak ker je skoraj nemogoče zaviti povsem perfektno mimo avta in robnika, če nisi visoko zmogljiv računalnik, ki ima ptičji pogled, boš seveda dal desni smernik, se pomaknil proti desnemu robniku in počakal da drugi zavije levo, šele potem pa zavil noter tako da greš malo bolj naprej šele potem pa zamotaš v desno, drugače bye bye feltne. Tako kot to delajo ostali, da zamotaš v levo in potem desno pa seveda ni sprejemljivo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

GR2 ::

Sicer glede desnega pravila je pomoje tudi tako, vsaj če sklepam po sebi in mojih bolj zgodnjih letih ali pa mogoče celo sedaj, ko med vožnjo pride do take situacije preprosto niso sposobni tako hitro vklopit možgane, pobrskat po spominu in sprocesirati kdo ima prednost, v tem času bo itak eden že počasi speljal in tisti, ki prvi to naredi, ima prednost.
Ali pa že pri približevanju se eden sploh ne ustavi, ampak gre počasi naprej, drugi pa je bolj defenziven in se ustavi. Pač pravilo bolj pogumnega.
Tako da to pravilo vseeno če ne bi obstajalo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

joze67 ::

Dokler se ne zaletiš. Potem postane močno relevantno.

GR2 ::

WTF, pri desnem pravilu so hitrosti 5-20 km/h, moraš biti res talent da se zaletiš.
Če se res 100% ne bi hotel zaletet, bi se pač v vsakem primeru, ne glede na to ali imaš prednost, ustavil, ne pa upošteval desno pravilo. Če dvojka tukaj upošteva desno pravilo, pa res reskira da naleti enko.
Najbrž da bo on vozil, videl da ima avto (komajda) na svoji levi, pomislil, hej, jaz pa poznam desno pravilo, zdaj imam prednost, sem prepričan da ga enka tudi pozna, bom kar lepo peljal mimo njega.
Če gledamo da gre v tem primeru za pravilo srečanja, je že malo bolje, ampak ne spremeni nobenega dejstva, da moraš zelo pazit kaj bo storila enka, to pa vseeno če se že takoj, ko ga vidiš, ustaviš na kraku in ga pustiš mimo.

Mar ne vidite da je on na mestu kjer mu noben ne more nič, enka je pa na glavni cesti (čeprav smo ugotovili da je tudi dvojka na glavni cesti, ampak se vidi iz slike da krak vseeno ni enako glavnima cestama, ker se na kraku komot ustaviš)?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

GR2 ::

Drugače je tole zadnji problem kjer bi počilo.
Recimo včeraj, da sem kam prišel v doglednem času, sem moral najprej iz naselja kolono tovornjaka, eno malo bolj športno limuzino, recimo da Mercedes in še enega pre-2000 A4. Najprej sem gledal čez desno stran tovornjaka, kolikor se je pač dalo videt, ker je šla cesta samo blago v desno, vsaj 5s videl da se noben ne približuje, ampak vseeno pričakoval da se je lahko kdo vmes skril za tovornjak, se pomaknem na levi pas, dam kar takoj ful gas, ker če bi čakal, bi bil že blizu malo ožjega dela kjer so robniki ker gre cesta čez en potok, zatem je pa tudi desni ovinek, tam se pa s tovornjakom ni za igrat.
Mercedes je že v naselju pred tem vozil takoj za tovornjakom, pa tudi glede na avto z mojo oceno okoli 200KM sem pričakoval da ga bo hotel prehitet. In res ko sem pospeševal mimo, je zavil kakih 10cm čez črto, sem mu potrobil (druga opcija je da že takoj obema parkrat potrobiš, ampak to po mojih izkušnjah znaš koga ujeziti), on se je pomaknil nazaj in se upravičil z roko. Za Audija se nisem bal da bo karkoli hotel, ocenjevanje voznikov glede na avto in kako sposobni so sami avti prehitevanja, se mi zdi ključno med prehitevanjem. No potem je šlo brez problema naprej, ker sem dobil že lep pregled ko sem bil za in ob tovornjaku.
Potem sem še enega traktorja pred ovinki, kar se je izšlo ravno še pravi čas, da nisem bil že nevarno blizu ovinka. Vem da je mal riziko, ampak profit je bil pa zelo velik, zato sem tudi kupil ta avto, v kolonah se lahko voziš z vsakim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GR2 ()

klemenSLO ::

Ne vem kaj tu ni jasnega. enka zavija levo.... in mora počakt dvojko da odpelje mimo.
Kar je tu moteči faktor je le to da je v nekaj metrih še eno križišče

Drugače pa krožnega tam postavit in je to to
Life is not measured in minutes, but in MOMENTS...

Zgodovina sprememb…

GupeM ::

GR2 je izjavil:

WTF, pri desnem pravilu so hitrosti 5-20 km/h, moraš biti res talent da se zaletiš.

Če si ti enka in dvojka nekdo ki pričakuje, da se enka drži prometnih predpisov, lahko pride do trka tudi pri 20 km/h. In če bi se jaz v tem primeru zaletel vate, bi zagotovo klical policijo, pa če bi ti še tako hotel priznati, da si kriv.

GR2 je izjavil:

Če se res 100% ne bi hotel zaletet, bi se pač v vsakem primeru, ne glede na to ali imaš prednost, ustavil, ne pa upošteval desno pravilo. Če dvojka tukaj upošteva desno pravilo, pa res reskira da naleti enko.

Ne. Če ustaviš tam, kjer to ni potrebno, reskiraš da dobiš nekoga v rit.

GR2 je izjavil:

Najbrž da bo on vozil, videl da ima avto (komajda) na svoji levi, pomislil, hej, jaz pa poznam desno pravilo, zdaj imam prednost, sem prepričan da ga enka tudi pozna, bom kar lepo peljal mimo njega.
Če gledamo da gre v tem primeru za pravilo srečanja, je že malo bolje, ampak ne spremeni nobenega dejstva, da moraš zelo pazit kaj bo storila enka, to pa vseeno če se že takoj, ko ga vidiš, ustaviš na kraku in ga pustiš mimo.

Spet neumnosti. Kdor ima izpit, mora poznati tako pravilo srečanja, kot desno pravilo. Zato kot dvojka previdno pelješ naprej in ustaviš šele takrat, ko vidiš da enka ne bo. Lahko pa reskiraš nesrečo in kličeš policaje, pa mu bodo oni obrazložili pravila.

GR2 je izjavil:

Mar ne vidite da je on na mestu kjer mu noben ne more nič, enka je pa na glavni cesti (čeprav smo ugotovili da je tudi dvojka na glavni cesti, ampak se vidi iz slike da krak vseeno ni enako glavnima cestama, ker se na kraku komot ustaviš)?

Še več neumnosti. Nihče od njiju ni na glavni cesti, saj sta cesti enakovredni. Kot sem že zgoraj napisal, dvojki lahko nekdo prileti v rit, tako da tudi to ne drži, da mu nihče nič ne more.

Podoben primer z naletom v rit sem videl kakšen mesec nazaj v Ljubljani. Ženska je cincala in se ni upala vključiti, tip za njo je videl že na daleč, da je cesta prazna. Ker je ženska ustavila, da bi se zagotovo prepričala če je prazno, jo je tip za njo butnil.

UganiKdo ::

GR2 je izjavil:

Sicer glede desnega pravila je pomoje tudi tako, vsaj če sklepam po sebi in mojih bolj zgodnjih letih ali pa mogoče celo sedaj, ko med vožnjo pride do take situacije preprosto niso sposobni tako hitro vklopit možgane, pobrskat po spominu in sprocesirati kdo ima prednost, v tem času bo itak eden že počasi speljal in tisti, ki prvi to naredi, ima prednost.
Ali pa že pri približevanju se eden sploh ne ustavi, ampak gre počasi naprej, drugi pa je bolj defenziven in se ustavi. Pač pravilo bolj pogumnega.
Tako da to pravilo vseeno če ne bi obstajalo.


Če sklepamo po tebi bi ti morali tako ali tako trajno prepovedat udeležbo v prometu, ker pač nisi spsoben tako kompleksnega opravila kot je upralvjanje osebnega avtomobila. Da pa nisi sposoben vklopit možganov, pa dokazuješ v praktično vsakem postu.

IL_DIAVOLO ::

To križišče se lahko enostavno resi.

Cesta, ki vodi od vozila "2", naj bo prednostna, tako da se ne dela gužva na tem res zelo kratkem pasu oz. cakanje na glavni cesti, cesta ki vodi od "1", pa naj bo obvezna smer v desno. Potem bi sicer se rabili neki rondo v bližini, da lahko gre to vozilo "1" v "levo" smer.

darkolord ::

Aston_11 je izjavil:

Primer:

shorturl.at/ipOV7
Tole je res čudno križišče. Pravila so sicer jasna, ampak so označbe zelo pomanjkljive. Izgleda je v drugo smer zelo malo prometa, sicer bi lahko bilo precej nesreč.

IL_DIAVOLO ::

Zaradi enega kriza se mora delati 10m siroka cesta in nevarno krizisce.

GupeM ::

darkolord je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

Primer:

shorturl.at/ipOV7
Tole je res čudno križišče. Pravila so sicer jasna, ampak so označbe zelo pomanjkljive. Izgleda je v drugo smer zelo malo prometa, sicer bi lahko bilo precej nesreč.

Ne razumem kaj je tu čudnega in katere označbe so pomanjkljive.

IL_DIAVOLO ::

Vse v redu, ce gledas iz tega zornega kota. Zdaj si pa predstavljaj, da zelis priti iz glavne ceste in zavijas levo. Najprej moras imeti fraj glavno cesto, fraj pas, kjer moras gledati, da ne bos odvzel prednosti levemu in/ali desnemu.

Ja, je treba gledati in biti pozoren, ampak marsikdo ni in zato je nevarno.

darkolord ::

Tole izgleda kot tipična prednostna cesta - ki so v 99%+ tudi označene kot takšne - pa se tako zagotovo tudi uporablja, a v resnici to ni. Krak desno lahko izgleda kot stranska cesta, sploh ker ni nobenih črt.

Če se želi ohraniti trenutni režim, bi npr. takole bilo precej bolj jasno:



Bolje bi bilo pa seveda takole:



(če so že znaki predragi)

UganiKdo ::

Ravno te črte bi IMO naredile zmedo, ker potem bi se impliciralo, da je ena cesta prednostna in druga ne, kar pa ni res.

darkolord ::

Ja, saj pravim, da bi bilo bolje, če bi bila prednostna.

UganiKdo ::

darkolord je izjavil:

Ja, saj pravim, da bi bilo bolje, če bi bila prednostna.


Potem so znaki nujni, samo črte bo samo še večji kažin. Katera pa naj bi bila dejansko predstna pa je treba presodit na podalgi dejanske obremenitve križišča, samo vizuelno ni dovolj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

GupeM ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Vse v redu, ce gledas iz tega zornega kota. Zdaj si pa predstavljaj, da zelis priti iz glavne ceste in zavijas levo. Najprej moras imeti fraj glavno cesto, fraj pas, kjer moras gledati, da ne bos odvzel prednosti levemu in/ali desnemu.

Ja, je treba gledati in biti pozoren, ampak marsikdo ni in zato je nevarno.

Še vedno ne razumem.

Sklepam, da si mislil tako:


Tukaj moraš čakati le nasproti vozeče. Ko enkrat zaviješ levo na krak, pa čakaš samo še tiste, ki se vključujejo z drugega kraka in grejo v isto smer kot ti (desno pravilo).

donvito ::

GupeM je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Vse v redu, ce gledas iz tega zornega kota. Zdaj si pa predstavljaj, da zelis priti iz glavne ceste in zavijas levo. Najprej moras imeti fraj glavno cesto, fraj pas, kjer moras gledati, da ne bos odvzel prednosti levemu in/ali desnemu.

Ja, je treba gledati in biti pozoren, ampak marsikdo ni in zato je nevarno.

Še vedno ne razumem.

Sklepam, da si mislil tako:


Tukaj moraš čakati le nasproti vozeče. Ko enkrat zaviješ levo na krak, pa čakaš samo še tiste, ki se vključujejo z drugega kraka in grejo v isto smer kot ti (desno pravilo).

Tako je, levega nimaš kaj čakati, ker velja desno pravilo in imaš prednost.

IL_DIAVOLO ::

Ja, imata prav :)

Orientacija me je zjebala, kot že večkrat :))

Raptor F16 ::

Res je, da levega nimaš kaj čakat ampak !

Ljudje vozijo na pamet, zato je bolje preventivno rahlo odnehat in pogledat če razumejo zadevo, kot pa da te en tak v bok nabije. S trmo po reglcih njemu dokazal ne boš čisto nič, samo en kup slabe volje bo. No, saj te bo njegova zavarovalnica pokrila, pa zapisnik boš dobil, pa doktorju boš hodil na preglede... Tudi če nisi kriv po prednostnih pravilih čisto nič kriv, boš za unega še vedno "tist norc", ki ga je "presenetil" in ni hotel odnehat. Tu pa je nekaj malega resnice ker za pizdarijo potrebuješ dva, ki ne znata odnehat.

Pa še to... za tistega ki je rekel da taka krožišča ne obstajajo. Dokaj dosti jih je. Še en primer Podvoz nasproti gradu otočec... oz. izvoz na staro cesto.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

donvito ::

Raptor F16, tako je, vedno, tudi, če imam/š prednost moraš predvidevat, predno greš, noga z gasa, da vidiš kako on reagira.
Sploh na takih "dvoumnih" križiščih je potrebna posebna previdnost.

Malcolm_Y ::

donvito je izjavil:

Raptor F16, tako je, vedno, tudi, če imam/š prednost moraš predvidevat, predno greš, noga z gasa, da vidiš kako on reagira.
Sploh na takih "dvoumnih" križiščih je potrebna posebna previdnost.
Ja, to sodi v rang zdrave pameti voznikov. Mene dostikrat kak izsili, pa namenoma nočem počakati do zadnjega centimetra, pa me moja miri "Ja, kriv je on, ampak razbit avto bomo imeli pa tudi mi". Tako da je fajn upoštevati tudi to, prednost gor ali dol

Raptor F16 ::

Malcolm_Y je izjavil:

donvito je izjavil:

Raptor F16, tako je, vedno, tudi, če imam/š prednost moraš predvidevat, predno greš, noga z gasa, da vidiš kako on reagira.
Sploh na takih "dvoumnih" križiščih je potrebna posebna previdnost.
Ja, to sodi v rang zdrave pameti voznikov. Mene dostikrat kak izsili, pa namenoma nočem počakati do zadnjega centimetra, pa me moja miri "Ja, kriv je on, ampak razbit avto bomo imeli pa tudi mi". Tako da je fajn upoštevati tudi to, prednost gor ali dol


Tako bom rekel, kot je dejal kolega s kilometrino, ko sva peljala prikolico v Hannover.

Bolje se je slabo peljat kot pa stat. :)

Ko enkrat poči je konec vožnje.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Greg91 ::

Bolje se slabo peljati kot pa dobro pešačiti, če že ;)

GupeM ::

Original je "bolje slabo sedeti, kot dobro stati."
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kdo ima prednost v takem križišču (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19428959 (14817) FrRoSt
»

Prehod za pešce / kolesarje

Oddelek: Na cesti
2211899 (9709) predi
»

Komu se pritožiti? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19642660 (37067) St235
»

Dve negotovi situaciji

Oddelek: Na cesti
4710216 (9748) St235
»

Avtošola CPP test (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8518253 (15322) terezijslo

Več podobnih tem