Forum » Na cesti » Kdo ima prednost
Kdo ima prednost
GR2 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
To križišče se lahko enostavno resi.
Cesta, ki vodi od vozila "2", naj bo prednostna, tako da se ne dela gužva na tem res zelo kratkem pasu oz. cakanje na glavni cesti, cesta ki vodi od "1", pa naj bo obvezna smer v desno. Potem bi sicer se rabili neki rondo v bližini, da lahko gre to vozilo "1" v "levo" smer.
Ja, saj pravim, da bi bilo bolje, če bi bila prednostna.
Potem so znaki nujni, samo črte bo samo še večji kažin. Katera pa naj bi bila dejansko predstna pa je treba presodit na podalgi dejanske obremenitve križišča, samo vizuelno ni dovolj.
Dvojka ne more imeti prednostne ceste. Kot je rekel UganiKdo, in tukaj je obremenitev okoli 4x večja v smeri levo. Desno gre samo do manjše vasi z 800 prebivalci in potem čez hrib še v druge vasi nekje bogu za hrbtom. Res da se potem pride tudi do mesta s 3000 prebivalci, ampak v levo lahko prideš tudi do mesta s 40.000 prebivalci. Tudi če gledaš tovorna vozila, ki najbolj obremenjujejo to cesto, jih 100% vozi samo v levo.
Jaz bi rad vozil pravilno, ampak tukaj res ne vem kje bi se lahko ustavil. OK, če ga vidim preden zapeljem na to cesto, bom seveda počakal, če sem že na njej pa pač vsi na tej cesti že 12 let smatrajo da gre prednostna v levo, še noben 2 ni smatral da ima on prednost. Saj ne rečem da grem jaz kot 1 kar z gasom mimo, lepo max 20 km/h in sproti opazuješ hitrost 2, ponavadi se že daleč prej vidi ali bo stal ali bo šel naprej, ampak kot rečeno do sedaj ni šel še noben naprej. Sicer pa pride do srečanja nekje v 1 od 20 primerov, se pravi 1x na mesec.
Drugače vem da ravno pri teh manjših hitrostih najprej pride do bližnjih srečanj, pri višjih hitrostih če ustrezno zmanjšuješ mimo priključkov ni takih problemov. Tako da pri manjših hitrostih vozim zelo defenzivno.
To v RL je še ok, zdaj igram prvo Mafio in moraš res paziti na vsakem križišču. To vsak kar naenkrat zavije in ti preseka pot, smerniki sicer so, ampak kar kot utripanje ene zavorne luči. Pravila srečanja pa sploh noben ne pozna. Tako da moraš biti čim dlje od ostalih in vedno predvidevati kje lahko zavijejo levo ali desno, kar je sicer res tudi v RL. Tako da če znaš tukaj voziti brez da bi se zaletel, si v RL safe.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
GR2 ::
Drugače lahko rečem še, če imaš na cesti slabe navade, te lahko hitro pripeljejo blizu nesreče.
Recimo prejšnji teden sem se pripravljal na zeleno, da bi speljal levo pred kolono nasproti. Speljal sem že dobro, hitreje se skoraj ne da kot speljem jaz, in z ročnim menjalnikom in zadost navora že težko zajebeš štart, tudi če ne dodaš mal obratov spelješ precej hitreje kot nasprotni. Ampak to očitno ne spada v promet, ker sem popolnoma spregledal staro mamo, ki je stala tik pod semaforjem, ki sem ga gledal. In potem gledam samo naravnost, da bom prehitel nasproti vozeče, začnem zavijat v levo, se pa ustavim pred staro mamo.
Tako da hiter avto in hitro speljevanje vsekakor ne spada na križišča v naseljih in speljevanja v krožno na centimetre med dvema avtoma kar sem tudi dolgo prakticiral. Če spelješ v krožno normalno hitro, boš imel tudi pravo razdaljo do vseh avtov. Nikakor v teh primerih ne rabiš 7s do 100, je 12s vrh glave. Kak avtomatik s turbo motorjem nizke prostornine 1.2-1.4l pa vseeno ni ok za speljevanja.
Kjer pride prav hiter avto je edino izven naselij, tam v kakšne klance ni nikol dovolj moči. Ali pa iz semaforja, ki je na cesti z omejitvijo 90, ampak v takih primerih itak hitro prideš do ostalih, ki pospešujejo počasi do tistih 70. Pa na AC je tudi fajn imet mal več navora in moči.
200KM imam, eto, da ne bo spet kdo rekel da nisem omenil. Itak sem kupil samo zato, da se lahko hvalim po Slo-Techu.
Fak, kdo je dal meni izpit še meni točno ni jasno. Res pa da sem takrat 2005 vozil povsem drugače kot potem 2008 samo par dni potem ko sem dejansko začel voziti s svojim avtom, precej zadržano in plašno, potem 3 leta kasneje pa vedno ful gas in brez bojazni, do današnjega dne.
Recimo prejšnji teden sem se pripravljal na zeleno, da bi speljal levo pred kolono nasproti. Speljal sem že dobro, hitreje se skoraj ne da kot speljem jaz, in z ročnim menjalnikom in zadost navora že težko zajebeš štart, tudi če ne dodaš mal obratov spelješ precej hitreje kot nasprotni. Ampak to očitno ne spada v promet, ker sem popolnoma spregledal staro mamo, ki je stala tik pod semaforjem, ki sem ga gledal. In potem gledam samo naravnost, da bom prehitel nasproti vozeče, začnem zavijat v levo, se pa ustavim pred staro mamo.
Tako da hiter avto in hitro speljevanje vsekakor ne spada na križišča v naseljih in speljevanja v krožno na centimetre med dvema avtoma kar sem tudi dolgo prakticiral. Če spelješ v krožno normalno hitro, boš imel tudi pravo razdaljo do vseh avtov. Nikakor v teh primerih ne rabiš 7s do 100, je 12s vrh glave. Kak avtomatik s turbo motorjem nizke prostornine 1.2-1.4l pa vseeno ni ok za speljevanja.
Kjer pride prav hiter avto je edino izven naselij, tam v kakšne klance ni nikol dovolj moči. Ali pa iz semaforja, ki je na cesti z omejitvijo 90, ampak v takih primerih itak hitro prideš do ostalih, ki pospešujejo počasi do tistih 70. Pa na AC je tudi fajn imet mal več navora in moči.
200KM imam, eto, da ne bo spet kdo rekel da nisem omenil. Itak sem kupil samo zato, da se lahko hvalim po Slo-Techu.
Fak, kdo je dal meni izpit še meni točno ni jasno. Res pa da sem takrat 2005 vozil povsem drugače kot potem 2008 samo par dni potem ko sem dejansko začel voziti s svojim avtom, precej zadržano in plašno, potem 3 leta kasneje pa vedno ful gas in brez bojazni, do današnjega dne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
Raptor F16 ::
Kaj maš ti neke probleme ?
Zakaj ne moreš bit normalen ?
Zakaj ne moreš bit normalen ?
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
GR2 ::
Drugače se tudi jaz mentalno razvijam, recimo zadnje čase so mi tako presekovali pot iz stranskih cest, sploh ene konkretne, da dam tam sedaj vedno v tretjo prestavo, zmanjšam na 70, gledam če bom imel na levi prostor za umaknit, če ga ni, še bolj zmanjšam. 90, kaj šele 100, ne upam več letet mimo stranskih cest odkar sem videl da se najde kdo, ki niti ne pogleda v levo.
Jaz bi pa lahko postavil vprašanje kako je možno da se tako velik procent populacije drži normale? Vsaj po Radovljici se vozijo tako normalno da se bolj normalno ne da, čez mesto 40, glavna cesta Radovljica-Lesce 70, noben ne vozi čez rdečo (jaz sem imel samo danes primer da je bila ravno oranžna in potem seveda rdeča, kaj naj drugega, čakam 2min kot butelj).
Čez vasi že vozijo 60, pa izven ene vasi večina divja pri 100-110, ampak drugače je pa velika normala.
Jaz bi pa lahko postavil vprašanje kako je možno da se tako velik procent populacije drži normale? Vsaj po Radovljici se vozijo tako normalno da se bolj normalno ne da, čez mesto 40, glavna cesta Radovljica-Lesce 70, noben ne vozi čez rdečo (jaz sem imel samo danes primer da je bila ravno oranžna in potem seveda rdeča, kaj naj drugega, čakam 2min kot butelj).
Čez vasi že vozijo 60, pa izven ene vasi večina divja pri 100-110, ampak drugače je pa velika normala.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kdo ima prednost v takem križišču (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 28959 (14817) | FrRoSt |
» | Prehod za pešce / kolesarjeOddelek: Na cesti | 11899 (9709) | predi |
» | Komu se pritožiti? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 42660 (37067) | St235 |
» | Dve negotovi situacijiOddelek: Na cesti | 10216 (9748) | St235 |
» | Avtošola CPP test (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18253 (15322) | terezijslo |