Forum » Loža » Mini električni avto, prihodnost mestne mobilnesti tudi v Sloveniji?
Mini električni avto, prihodnost mestne mobilnesti tudi v Sloveniji?
Temo vidijo: vsi
IL_DIAVOLO ::
To si potemtakem 12 ur od doma samo zaradi službe, 8 ur spanja, 4 ure pa imas casa za sebe ali pa se to ne.
To je brezveze.
To je brezveze.
vostok_1 ::
Vozil se boš vsak dan 200km?
2 uri življenja vsak dan boš presedel v jebeni konzervi?
V enem letu boš skoraj 1 mesec presedel v avtomobilu.
Tako je oz tako bo za naslednjih cca 5 let. Pac se mi izplaca. Nimam pa nobenega odpora do voznje. Se do lanskega leta sem presedel 8 do 10h na dan v "jebeni konzervi" king size. 2h ne bom niti opazil.
Sicer avto ze imam, sem samo preracunaval, ce se mi splaca menjati za EV, glede na to, da bom pokuril cca 400€/m goriva. Za tako kratko obdobje in take km, se mi ne. Oz bi bil strosek okoli 50€/m manjsi kakor sedaj vendar bi za ta denar imel manjse, manj prakticno vozilo, + logistika s polnjenjem v mestu.. Premalo "profita" za prevec kompromisov.
Saj vem, da je to realnost. Nisi edini.
Je pa grozno in bog me obvaruj pred tem. Tiste 2 uri sredi delovnika sta zlata vredni, če mene vprašaš. Še posebej če je tvoja služba redno 9+ ur in ne socialističnih 8.
Plača bi res morala biti konkretna.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Erik39 ::
Kolk zabit moraš bit da primerjaš nekaj kar je potencialno rakotvorno, z nečim kar je direkten in neposreden stup? Vprašaj kakega gasilca kaj bo naredil ko te bo v tem kitajskem sranju videl ob cesti goret? Šel bo na pivo, ker noben pri zdravi pameti ne gre niti blizu gorečem EV, še posebej ceneni kitajski robi
Neboluze prodajaš in lažeš tukaj samo ti, jaz sem napisal znanstveno preverljiva dejstva. Zabit si tukaj edinole ti, nasedel si nebulozam in lažem souporabnika foruma ne da bi se prepričal o resnici. Sicer pa the dose makes the poison. Raje pojem 0,01 miligram cianida, kot pa eno kilo navadne kuhinjske soli. Pa je prvo dejanski strup, drugo pa nekaj kar vsakodnevno daješ v hrano kot začimbo. S tem na 0,01 mg cianida ne boš niti občutil in boš preživel brez kakršnikoli posledic, pri eni kili soli pa boš umrl. Tvoja logika je sfaljena.
LE zakaj? a mogoče zato, ker je že cel svet ugotovil, da samo lažeš in prodajaš nebuloze?Nobena plastika ne more proizvest toliko strupa kot tvoje precenjene baterije v kitajskih jajcih.
To preprosto ni res, že za navadne li-ion baterije ni res, za solid state baterije je pa še manj res.
prašaj kakega gasilca kaj bo naredil ko te bo v tem kitajskem sranju videl ob cesti goret? Šel bo na pivo, ker noben pri zdravi pameti ne gre niti blizu gorečem EV, še posebej ceneni kitajski robi.
Ne drži, gasi se z peno, tudi z CO2-jem, lahko tudi z navadno vodo v sili z večje razdalje, vprašaj gasilce, so imeli izobraževanje ravno na to temo. Morda pa sem tudi jaz gasilec, ali pa tudi ne ;)
Drugače pa vname se veliko več bencinarjev in dizlov, kot pa električnih.
Samo v ameriki se na leto vžge 190 tisoč bencinarjev in dizlov (podatek za 2019), poflej statistike. In pod 10 električnih. Vžge se veliko več bencinarjev in dizlov, da se pol kuri vsa tista plastika, kar sprosti večje količine škodljivih snovi.
About 174,000 vehicle fires were reported in the United States in 2015, the most recent year for which statistics are available from the National Fire Protection Association. Virtually all of those fires involved fuel-powered cars. That works out to about one every three minutes.
Tesla claims that fuel-powered cars are about 11 times more likely to catch fire than a Tesla. It says the best comparison is fires per 1 billion miles driven. It says the 300,000 Teslas on the road have been driven a total of 7.5 billion miles, and about 40 fires have been reported. That works out to five fires for every billion miles traveled, compared to a rate of 55 fires per billion miles traveled in gasoline cars.
Source: https://crsautomotive.com/how-prone-are...
Električni avti pa so prihodnost, pa če je to tebi prav ali pa ne, ti si nič in nemoreš tega odločati ker si neznaten.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
WizzardOfOZ ::
Oprana glava. Električni avti nikoli niso in ne bodo prihodnost. Nimamo dovolj elektrike. Slovenija že sedaj več kot 30% elektrike uvozi.
Imaš pa gor link, kjer je vse razloženo, kaj vse se sprošča pri gorenju litijeve baterije. Podkrepljeno z dokazi. In to sta HF ter POV3, prvi z 200mg na WH baterije in drugi z 22mg na Wh baterije. Oboje je nevarno za ljudi.
Imaš pa gor link, kjer je vse razloženo, kaj vse se sprošča pri gorenju litijeve baterije. Podkrepljeno z dokazi. In to sta HF ter POV3, prvi z 200mg na WH baterije in drugi z 22mg na Wh baterije. Oboje je nevarno za ljudi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
fikus_ ::
Wizzard, ti ne razumeš!
"Banananjam je pravzaprav Erik, ki živi dvojno življenje. Če poje banano se spremeni in postane Banananjam, ki rešuje svet in pomaga ljudem, ki potrebujejo pomoč. "
Še povezava:
https://www.slocartoon.net/?main=cartoo...
"Banananjam je pravzaprav Erik, ki živi dvojno življenje. Če poje banano se spremeni in postane Banananjam, ki rešuje svet in pomaga ljudem, ki potrebujejo pomoč. "
Še povezava:
https://www.slocartoon.net/?main=cartoo...
HulkHogan ::
Še to se manjka da bo vsako leto 100.000 baterij za zmetat v smeti.
EKO fašisti mislite na vse, razen na ekologijo.
EKO fašisti mislite na vse, razen na ekologijo.
WizzardOfOZ ::
Razumem, razumem. Tip ignorira vsa dejstva proti in sprejema samo tisto, kar je zanj uporabno.
Dejstva pa ostajajo:
- če tak avto zagori, ga lokalni gasilci večinoma lahko samo gledajo, dokler ne pridejo profiji s pravo opremo (ki je tudi draga)
- ob gorenju se sproščajo zelo strupeni plini, nevarni za človeka
- elektro avtomobilov lahko samo določeno število polnimo s slovenskim omrežjem, za večje število rabimo še dodatno omrežje, ker je sedanje prešvoh
- večina ljudi drugega avtomobila ne rabi, ker se za denar, ki bi ga porabili za nakup drugega avta, vozijo z že obstoječim par let.
- nihče razen par ekstremistov ne rabi električne rikše za po mestu, ker lahko tisto kar spraviš v rikšo, spraviš tudi na kolo, vsekakor pa najhitreje prideš z enega konca na drugega v mestu prav s kolesom, ker elektro rikša mora še vedno vozit v prometu, ki pa ga je po mestih preveč.
Edina prednost rikše je, da lahko z njo za prvi maj zakuriš kres, ker baterija zagori z zelo visoko temperaturo.
Dejstva pa ostajajo:
- če tak avto zagori, ga lokalni gasilci večinoma lahko samo gledajo, dokler ne pridejo profiji s pravo opremo (ki je tudi draga)
- ob gorenju se sproščajo zelo strupeni plini, nevarni za človeka
- elektro avtomobilov lahko samo določeno število polnimo s slovenskim omrežjem, za večje število rabimo še dodatno omrežje, ker je sedanje prešvoh
- večina ljudi drugega avtomobila ne rabi, ker se za denar, ki bi ga porabili za nakup drugega avta, vozijo z že obstoječim par let.
- nihče razen par ekstremistov ne rabi električne rikše za po mestu, ker lahko tisto kar spraviš v rikšo, spraviš tudi na kolo, vsekakor pa najhitreje prideš z enega konca na drugega v mestu prav s kolesom, ker elektro rikša mora še vedno vozit v prometu, ki pa ga je po mestih preveč.
Edina prednost rikše je, da lahko z njo za prvi maj zakuriš kres, ker baterija zagori z zelo visoko temperaturo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Erik39 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Oprana glava. Električni avti nikoli niso in ne bodo prihodnost. Nimamo dovolj elektrike. Slovenija že sedaj več kot 30% elektrike uvozi.
Imaš pa gor link, kjer je vse razloženo, kaj vse se sprošča pri gorenju litijeve baterije. Podkrepljeno z dokazi. In to sta HF ter POV3, prvi z 200mg na WH baterije in drugi z 22mg na Wh baterije. Oboje je nevarno za ljudi.
Oprana glava si tukaj samo ti, jaz ne, ker si nasedel ko mrož lažnivi antipropagandi naftne industrije (ali pa mitom in svoji lastni neumnosti). Linka nisi dostavil nobenega, še najmanj karšenkoli dokaz. Tudi če bi to hipotetično bilo res kar praviš (spoiler alert: NI RES), to še vedno ne bi bil problem tehnologije pogona z električnim motorjem kot take, ker obstajajo tudi elektroliti v baterijah ki so popolnoma neškodljivi. Glede na je verjetnost da ti bo električni avto zagorel neznatna to ne predstavlja problema.
Erik39 ::
Nimamo dovolj elektrike. Slovenija že sedaj več kot 30% elektrike uvozi.
Neumnež. Resno ti pravim. To kar si rekel je navadna svinjska laž. Ne govori budalizmov. Slovenija ima zadosti proizvodnih kapacitet za 100 % samooskrbo, brez da zgradi eno samo novo elektrarno, seveda pa del elektrike uvaža v času ko je elektrike v sosednjih državah preveč in jo prodajajo po izredno nizki ceni. Bi bili neumni če bi takrat proizvajali svojo lastno elektriko za dvakratno ali 5 kratno ceno.
V Krškem imamo eno samo jedrsko elektrarno moči 700 MW gre Hrvaški, 350 MW gre nam. In samo polovica že tako mahne jedrske elektarne zagotovi več kot tretjino Slovenske elektrike, think about that! Ena 1000 MW jedrska elektrarna (z franconskim principom možnosti prilagajanja moči) bila lahko teoretično zadostila potrebam po vsej Slovenski elektriki. Ena samcata jedrska elektrarna. In še to 1000 MW jedrska elektrarna je neki srednega po velikosti, obstajajo tudi 1500 MW in celo večje..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
fikus_ ::
"V Krškem imamo eno samo jedrsko elektrarno moči 700 MW gre Hrvaški, 350 MW gre nam."
Piši bolj jasno, vejice pa to.
In še to, pozabljaš, da čez približno 20 let bomo za samooskrbo tudi brez EV rabili en nov lasten vir elektrike nekje v velikosti 1000MW.
Piši bolj jasno, vejice pa to.
In še to, pozabljaš, da čez približno 20 let bomo za samooskrbo tudi brez EV rabili en nov lasten vir elektrike nekje v velikosti 1000MW.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
Erik39 ::
Po drugi strani pa EV-ji porabijo neznatno malo elektrike, tudi če bi vsi osebni avtomobili v Sloveniji vozili na elektriko, ker če gre pol Slovenije na EV-je, kar se ne bo zgodilo še ene 20 let ne, se bo poraba elektrike povečala samo za 8 %.
Povprečna kilometrina: 15.000 km/leto.
Povprečna poraba(skupaj mestna/izven mestna)= 17 kWh/100 km
Število avtomobilov: 500.000 (miljon je osebnih vozil v Sloveniji, polovica od miljon je 500 tisoč)
Poraba na povprečen EV na leto: (15.000/100) x 17 kWh = 2550 kWh
Poraba za 500.000 EV-jev: 500.000 x 2550 = 1275000000 kWh = 1275 GWh
POraba vse elektrike danes(leta 2018, vsa leta se giblje okoli te cifre): 15.453 GWh
Vir: https://pxweb.stat.si/SiStatDb/pxweb/sl...
Delež porabe EV-jev v porabi elektrike:
(1275+15453)/15453 = 16.728 GWh /15.453 GWh = 1,082
Poraba se poveča samo za cca 8 %.
8 % če se pol slovenije vozi na štrom! 16 % če se cela Slovenija vozi na štrom, to je ena osmina moderne jedrske elektrarne komaj. Nekaj lagati da je količina elektrike za EV-je problem, ker ni. Ne tehničen, ne kakršenkoli drug problem.
Povprečna kilometrina: 15.000 km/leto.
Povprečna poraba(skupaj mestna/izven mestna)= 17 kWh/100 km
Število avtomobilov: 500.000 (miljon je osebnih vozil v Sloveniji, polovica od miljon je 500 tisoč)
Poraba na povprečen EV na leto: (15.000/100) x 17 kWh = 2550 kWh
Poraba za 500.000 EV-jev: 500.000 x 2550 = 1275000000 kWh = 1275 GWh
POraba vse elektrike danes(leta 2018, vsa leta se giblje okoli te cifre): 15.453 GWh
Vir: https://pxweb.stat.si/SiStatDb/pxweb/sl...
Delež porabe EV-jev v porabi elektrike:
(1275+15453)/15453 = 16.728 GWh /15.453 GWh = 1,082
Poraba se poveča samo za cca 8 %.
8 % če se pol slovenije vozi na štrom! 16 % če se cela Slovenija vozi na štrom, to je ena osmina moderne jedrske elektrarne komaj. Nekaj lagati da je količina elektrike za EV-je problem, ker ni. Ne tehničen, ne kakršenkoli drug problem.
Erik39 ::
"V Krškem imamo eno samo jedrsko elektrarno moči 700 MW gre Hrvaški, 350 MW gre nam."
Piši bolj jasno, vejice pa to.
In še to, pozabljaš, da čez približno 20 let bomo za samooskrbo tudi brez EV rabili en nov lasten vir elektrike nekje v velikosti 1000MW.
Se je pobrisal del teksta ponesreči, takole je pisalo: V Krškem imamo eno samo jedrsko elektrarno moči 700 MW, 350 MW gre Hrvaški, 350 MW gre nam.
In še to, pozabljaš, da čez približno 20 let bomo za samooskrbo tudi brez EV rabili en nov lasten vir elektrike nekje v velikosti 1000MW.
Kar si hotel povedati je da poraba elektrike narašča, ampak ne zaradi EV-jev (ti predstavljajo zanemarljiv delež), ampak zaradi vedno bolj razsipnega življenskega sloga, naraščajočih potreb industrije, klimatskih naprav in toplotnih črpalk. Drži da poraba elektrike narašča. Vendar pri moči elektrarne si pa falil. 1000 MW elektrarna proizvede toliko štroma kot ga sedaj porabi cela Slovenija. Čez 20 let se poraba definitivno ne bo podvojila, verjetno se bo povečala za kakšno četrtino ali tretjino. To bi predstavljalo 250 - 330 MW jedrsko elektrarno. Ker pa se tako majhne ne splača delati, ker ne bi stala kaj dosti manj kot pa večja, je bolje da zgradimo večjo in presežek štroma prodajamo sosednjim državam in profitiramo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Oprana glava. Električni avti nikoli niso in ne bodo prihodnost. Nimamo dovolj elektrike. Slovenija že sedaj več kot 30% elektrike uvozi.
Imaš pa gor link, kjer je vse razloženo, kaj vse se sprošča pri gorenju litijeve baterije. Podkrepljeno z dokazi. In to sta HF ter POV3, prvi z 200mg na WH baterije in drugi z 22mg na Wh baterije. Oboje je nevarno za ljudi.
Oprana glava si tukaj samo ti, jaz ne, ker si nasedel ko mrož lažnivi antipropagandi naftne industrije (ali pa mitom in svoji lastni neumnosti). Linka nisi dostavil nobenega, še najmanj karšenkoli dokaz. Tudi če bi to hipotetično bilo res kar praviš (spoiler alert: NI RES), to še vedno ne bi bil problem tehnologije pogona z električnim motorjem kot take, ker obstajajo tudi elektroliti v baterijah ki so popolnoma neškodljivi. Glede na je verjetnost da ti bo električni avto zagorel neznatna to ne predstavlja problema.
Neodvisna raziskava, kjer so raziskovali kaj se sprošča ob gorenju litijonskih baterij je zate antipropaganda naftne industrije.
Res je, nisi opran, samo navaden idiot si.
Ogromno tesel je ob nesrečah zgorelo. Pa jih je samo par na cestah. Počakaj, da jih bo več in bo tudi več konkretnih nesreč.
WizzardOfOZ ::
Nimamo dovolj elektrike. Slovenija že sedaj več kot 30% elektrike uvozi.
Neumnež. Resno ti pravim. To kar si rekel je navadna svinjska laž. Ne govori budalizmov. Slovenija ima zadosti proizvodnih kapacitet za 100 % samooskrbo, brez da zgradi eno samo novo elektrarno, seveda pa del elektrike uvaža v času ko je elektrike v sosednjih državah preveč in jo prodajajo po izredno nizki ceni. Bi bili neumni če bi takrat proizvajali svojo lastno elektriko za dvakratno ali 5 kratno ceno.
V Krškem imamo eno samo jedrsko elektrarno moči 700 MW gre Hrvaški, 350 MW gre nam. In samo polovica že tako mahne jedrske elektarne zagotovi več kot tretjino Slovenske elektrike, think about that! Ena 1000 MW jedrska elektrarna (z franconskim principom možnosti prilagajanja moči) bila lahko teoretično zadostila potrebam po vsej Slovenski elektriki. Ena samcata jedrska elektrarna. In še to 1000 MW jedrska elektrarna je neki srednega po velikosti, obstajajo tudi 1500 MW in celo večje..
Ne nakladaj, če nimaš pojma. Se vidi, da si diplomo kupil. NEK daje ven 695MW in polovica gre na hrvaško, ker so lastniki polovice. Malo preveri še tole stran preden opletaš s pojmi, da smo 100% samozadostni z elektriko:
https://www.stat.si/StatWeb/Field/Index...
kje bomo vzpostavili cca 20 000 elektro polnilnic za prihajujoča ele vozila: Glede na to, da je v Sloveniji okoli 5200 točilnih mest na okoli 650 bencinskih črpalkah, bi potrebovali okoli 64.000 polnilnic - polnjenje akumulatorja traja precej dlje kot polnjenje rezervoarja s fosilnim gorivom. Je pa res, da jih bo ogromno po garažah, kjer bo vsak polnil svoj električni avto. Torej jih na javnih krajih potrebujemo le toliko, da si akumulatorje dopolnijo tisti, ki so na dolgih poteh, da podaljšajo domet vozila do doma. In pa tranzit, npr.: iz Nemčije na Jadran in nazaj...
....kaj to pomeni za elektro omrežje: to pomeni, da bomo potrebovali za najbolj optimalne pogoje še en tak blok, kot sta močnejša dva v termoelektrarni Brestanica. Če pa bodo "špice", ko bodo "vsi" priklopili avtomobile na polnilce zvečer, ko bodo prišli iz službe in po vseh opravkih, kamor vozijo otroke in po vseh nakupih in podobno, bo pa potrebno kar podvojiti termoelektrarno Brestanica... Ali pa postaviti še TEŠ7. Pri tem se je za vprašat, koliko je potem to ekološko. Namesto milijona izpušnih cevi po celi državi imaš eno gigantsko izpušno cev v termoelektrarni... Zakaj vedno omenjam termo elektrarno? Ker v Sloveniji spodobne hidroelektrarne nimamo več kam postaviti. Nekaj rezerve je še za mini in mikro hidroelektrarne, kaj več pa ne. In ker so naši ptiči precej bolj tumpasti od tistih v Španiji, Nemčiji, Avstriji, Nizozemski,... tudi vetrnih elektrarn ne moremo postavljati. Za tako moč nimamo prostora za dovolj veliko sončno elektrarno. Lahko pa naredimo še en blok v Krškem. Ki je pa pravzaprav tudi termo elektrarna, samo ne na premog...Toliko o proizvodnji elektrike. Samo elektro omrežje pa bo potrebno podvojiti. Večina 110kV daljnovodov zmore le 400A, kar pomeni le 44MW moči. S tem polniš okoli 4500 avtov naenkrat. Torej bo potrebno vse linije podvojiti in bo ena linija napajala hiše, druga pa polnilnice... Po nekaterih podatkih naj bi investicija v elektro infrastrukturo v Sloveniji stala več kot 20 milijard €, da bi omogočila elektro polnilnice za večino naših avtomobilov. To je več kot 2x proračun države...
???po moje bo cena elektrike šla gor za par TISOČ procentov: ne, ne bo. Je že... Sicer ne za 1000%, je pa industrijska elektrika "šla gor" za 20%. Gospodinjska ji ponavadi sledi s tromesečnim zamikom, razen pri tistih, ki so na "vezavi" in imajo zagarantirano ceno do konca vezave. Potem bodo pa toliko bolj presenečeni... Pa za spodobno polnjenje bo potrebno močnejšo priključno moč, po možnosti tudi trifazna elektrika, kar pa poveča strošek priključnine in omrežnine...
Boš klical v službo in rekel da imaš prazno baterijo v avtu: to se ti lahko zgodi brez naravne katastrofe... Predvideva se, da bi za normalen rang dometa avta moral biti notri vsaj 60kWh akumulator oziroma raje 100 kWh (Tesla model S ima že danes 85kWh akumulator), da bomo lahko pričakovali domet 500km. Se pravi, če boš hotel polniti prazen akumulator na navadni 16A varovalki bi za 100kWh rabil cca 30 ur polnjenja. Torej s hitro polnilnico 10kW cca 10 ur ali z 20kW 5 ur. Hitre polnilnice na bencinski servisih imajo cca 50kW za polnjenje z enosmernim tokom. Se pravi samo za 100kWh akumulator bi rabili 2 uri. Če ni povsem prazna baterija, Renault trdi, da "napolni" 260 km v dveh urah na 43kW polnilnici. Pazi, to so kW samo za polnilec, zraven je potrebno prišteti še kW, ki jih porabiš v hiši. Omejitev elektro omrežja sem že prej opisal. Če ti torej elektro podjetje ne dodeli močnejše varovalke, ker so že tvoji sosedje do konca obremenili daljnovod, se boš v službo vozil samo vsak drugi dan...
Ni onesnaževanje samo nafta. Tu je še plastika, poraba vode, reciklaža in tako naprej. Ampak človek dobi občutek, da bomo rešili svet, če bomo vozili na elektriko. Mislim, da je precej drugih stvari, ki bi se jih dalo hitreje in ceneje rešiti, pa bi bilo precej bolj učinkovito.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
fikus_ ::
"Kar si hotel povedati je da poraba elektrike narašča,. . . "
Nisem hotel povadati, da poraba narašča, ampak da se NEK stara in TEŠ6 je/bo okoljsko sporna+stara, tako za bomo rabili zamenjavo.
Nisem hotel povadati, da poraba narašča, ampak da se NEK stara in TEŠ6 je/bo okoljsko sporna+stara, tako za bomo rabili zamenjavo.
WizzardOfOZ ::
Poleg izpuhov iz avtomobilov je precej drugega onesnaževanja, ki bi ga bilo nujno prej rešiti. Za ladje nihče ne omenja, kakšni onesnaževalci so. Pa zadeva teče na mazut, ki ima precej več žvepla in ostalih "primesi". Pa ne le tovorne ladje, še hujši onesnaževalci so turistične križarke s po 1000 potniki. Tisoč potnikov bi rado trikrat na dan jedlo. In vsakič ostanejo umazani krožniki in pribori. Koliko detergenta se porabi za vse to oprat? Kam, misliš, to spustijo?
Nehajte že srat z "zeleno" električno vožnjo. Nič kaj ni zelena, ker imamo namesto milijon majhnih izpuhov, enega velikega - termoelektrarno.
Uradni podatki pravijo drugače:
https://www.stat.si/StatWeb/Field/Index...
Nehajte že srat z "zeleno" električno vožnjo. Nič kaj ni zelena, ker imamo namesto milijon majhnih izpuhov, enega velikega - termoelektrarno.
Po drugi strani pa EV-ji porabijo neznatno malo elektrike, tudi če bi vsi osebni avtomobili v Sloveniji vozili na elektriko, ker če gre pol Slovenije na EV-je, kar se ne bo zgodilo še ene 20 let ne, se bo poraba elektrike povečala samo za 8 %.
POraba vse elektrike danes(leta 2018, vsa leta se giblje okoli te cifre): 15.453 GWh
Uradni podatki pravijo drugače:
https://www.stat.si/StatWeb/Field/Index...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
SeMiNeSanja ::
Ali se samo meni zdi, da ste malo zgrešili temo?
Za kreganje o elektro-avtomobilih ste imeli neko drugo temo, se mi zdi?
Jaz resno dvomim, da prav veliko ljudi kupuje elektična vozila zaradi 'ekološkega aspekta'. Po moje jih predvsem premami obljuba o praktično 'brezplačnem gorivu'.
Sicer pa se mi zdijo električna mini vozila cool alternativa za moped, zlasti ker nudijo zaščito pred dežjem. Če bi bil mulc, pa bi potreboval prevoz na fakulteto iz kakšne primestne občine, bi se resno spogledoval s kakšno tako opcijo.
Ne vem pa, koliko so takšna vozila potem uporabna v zimskem času. V mrazu baterija deluje z znižano kapaciteto. Potem pa še stabilnost na cesti, ko enkrat zapade prvi sneg....?
Za kreganje o elektro-avtomobilih ste imeli neko drugo temo, se mi zdi?
Jaz resno dvomim, da prav veliko ljudi kupuje elektična vozila zaradi 'ekološkega aspekta'. Po moje jih predvsem premami obljuba o praktično 'brezplačnem gorivu'.
Sicer pa se mi zdijo električna mini vozila cool alternativa za moped, zlasti ker nudijo zaščito pred dežjem. Če bi bil mulc, pa bi potreboval prevoz na fakulteto iz kakšne primestne občine, bi se resno spogledoval s kakšno tako opcijo.
Ne vem pa, koliko so takšna vozila potem uporabna v zimskem času. V mrazu baterija deluje z znižano kapaciteto. Potem pa še stabilnost na cesti, ko enkrat zapade prvi sneg....?
Pričujoče sporočilo je (lahko) oglasno sporočilo
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
- četudi na prvi pogled ni prepoznavno kot tako.
(Zdaj me pa obtožite prikritega oglaševanja, če morete!)
WizzardOfOZ ::
Bolje je denar vložit v mestni in primestni potniški promet. Pa naj ga uredijo, pa vse preusmerijo nanj. Pa vsa tista vozila za potniški promet naj predelajo na plin, bo veliko bolje kot ta mala jetra na elektriko, ki so dobesedno stran metanje resorsov, ki bi jih lahko uporabili za kaj boljšega. Pa kolesarske poti naj zrihtajo, da se bo dalo z biciklom po celem mestu vozit kolesarskih poteh.
Je potem že bolj smotrno nek srednje velik avto na elektriko kupit, pa imaš samo en avto, namesto da imaš enega velikega ICE in nekaj majhnega na elektriko.
Pa filtre naj poštimajo za vozila z notranjim izgorevanjem, da bo izpuh manj svinjski.
Je potem že bolj smotrno nek srednje velik avto na elektriko kupit, pa imaš samo en avto, namesto da imaš enega velikega ICE in nekaj majhnega na elektriko.
Pa filtre naj poštimajo za vozila z notranjim izgorevanjem, da bo izpuh manj svinjski.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Letalec ::
SeMiNeSanja je izjavil:
Jaz resno dvomim, da prav veliko ljudi kupuje elektična vozila zaradi 'ekološkega aspekta'. Po moje jih predvsem premami obljuba o praktično 'brezplačnem gorivu'.
V začetku mogoče. Večina pa po enem mesecu uporabe pravi, da je vožnja z ICE kot vožnja s kočijo. Električni avtomobili speljujejo in povspešujejo linearno, kar ne doseže niti najboljši ICE avtomatik, CVT ipd ne glede na razred avtomobila. Pripomore tudi lega na cesti zaradi baterije v dnu, zaradi česar se avto pelje kot po tirih.
WizzardOfOZ ::
Ti veš, kako deluje CVT? Si že vozil avto z dobrim japonskim CVT menjalnikom?
CVT je nabližji približek eletro pogonu. In pospešuje linerano, dokler ima motor dovolj moči.
CVT je nabližji približek eletro pogonu. In pospešuje linerano, dokler ima motor dovolj moči.
stara mama ::
Vem, kako deluje CVT in kako se je vozit na elektriko.
Precej dolgočasno. Odvisno, kaj in kako hočeš, da vožnja zgleda. Tazadnji soy-infused generaciji je to najboljša stvar takoj po avokado-toastu.
Precej dolgočasno. Odvisno, kaj in kako hočeš, da vožnja zgleda. Tazadnji soy-infused generaciji je to najboljša stvar takoj po avokado-toastu.
Ekologija™ in Trajnost™
Erik39 ::
kaj to pomeni za elektro omrežje: to pomeni, da bomo potrebovali za najbolj optimalne pogoje še en tak blok, kot sta močnejša dva v termoelektrarni Brestanica. Če pa bodo "špice", ko bodo "vsi" priklopili avtomobile na polnilce zvečer, ko bodo prišli iz službe in po vseh opravkih, kamor vozijo otroke in po vseh nakupih in podobno, bo pa potrebno kar podvojiti termoelektrarno Brestanica
Ni res, to je čista in nemarna laž. Plus zakaj bi gradil plinsko elektrarno, ki ima ogromne obratovalne stroške? Nismo mi Rusija, ki ima plin skoraj zastonj, mi ga nemarno drago plačujemo. Brestanica se uporablja z vršno energijo in kot rezervno napajanje za jedrsko elektrarno Krško, da boš na Brestanici masovno proizvajal štrom pa bi bila neumost brez primere (in tega tudi ne delajo). Če gre polovica osebnih avtomobilov na štrom, se poraba poveča samo za 8 % sedanje porabe, oziroma potrebujemo 1275 GWh. Večina polnjenja je ponoči, ko industrija ne obratuje, zato je trenutno potreba po elektriki ponoči manjša kot podnevi. EV-ji pa bi ravno izenačili nočno in dnevno porabo, kar bi bilo idealno, ker ne bi rabil zmanjševati moči elektrarn, predvsem TEŠ6, ki ima pri manjši obtatovalni moči precej slabši izkoristek, kot pa na polni obratovalni moči.
1275 GWh, kolikor potrebujemo če gre polovica vseh osebnih avtomobilov na štrom, lahko proizvedemo, pri upoštevanju faktorja za špice z 300 MW elektrarno, kar še pol moči elektrarne Krško ni! To ni noben problem, ne tehničen, ne kakršenkoli drug. Spoh pa preden bo 50 % vozil v Sloveniji električnih, bo minilo še ene 20 let. Poraba elektrike pa narašča in bomo tako ali tako rabili novo elektrarno, ne zaradi EV-jev, ampak zaradi naraščujoče porabe zaradi drugih stvari.
Ali pa postaviti še TEŠ7. Pri tem se je za vprašat, koliko je potem to ekološko. Namesto milijona izpušnih cevi po celi državi imaš eno gigantsko izpušno cev v termoelektrarni
Prvič kot prvič, dajmo najprej direkt povedati: tudi če štrom proizvajaš z najbolj svinjskim virom, to je termoelektrarno, in potem ta štrom uporabljaš za polnjenje električnega avtomobila, to okolje še vedno onesnažuje manj in je celoten izkoristek večji, kot pa da bi vozil dizla ali bencinarja. Povprečni izkoristek električenega avtomobila je 80 %, dizla 20 %, in cca 16 % za bencinarja. Poleg tega je zelo očitno dejstvo da imajo elektrarne mnogo boljše filtre, kot pa dizli in benciarji in izpustijo manj onesnaževal na enoto proizvedene energije.
Zdej pa zakaj bi postavil termoeletrarno? Proizvodno ceno ima drago: 65 EUR na MWh je podatek za TEŠ6, ki dela izgubo, ker je proizvodna cena večja kot pa je cena elektrike na trgu. NOBENEGA smisla ni da bi postavili termoelekrarno! Postavili bomo lepo jedrsko elektrano 2 in to je to. Jedrska energija je najbolj čista, zanesljiva, ena najcenejših (samo 28 EUR na MWh za krško je proizvodna cena) in najvarnejša oblika energije (google it).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
Erik39 ::
Zakaj vedno omenjam termo elektrarno? Ker v Sloveniji spodobne hidroelektrarne nimamo več kam postaviti. Nekaj rezerve je še za mini in mikro hidroelektrarne, kaj več pa ne.
To ne drži, to je čista laž. Neizkoriščen potencial imamo še na Muri in na spodnji Savi. Mini in mikro pa tudi, vendar država že od leta 2007 ni izdala nobenega dovoljenja za gradnjo in to zanalašč da blokira te projekte, investitorjev v male in mikrohidroelektrarne je mnogo.
In ker so naši ptiči precej bolj tumpasti od tistih v Španiji, Nemčiji, Avstriji, Nizozemski,... tudi vetrnih elektrarn ne moremo postavljati.
Glavni problem pri vetrnih elektrarnah je to, da v Sloveniji nimamo skoraj nobenega območja z konstantno močnim vetrom
primernim za postavitev. To je glavni razlog, poleg okoljevarstvenikov seveda.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
WizzardOfOZ ::
Zakaj vedno omenjam termo elektrarno? Ker v Sloveniji spodobne hidroelektrarne nimamo več kam postaviti. Nekaj rezerve je še za mini in mikro hidroelektrarne, kaj več pa ne.
To ne drži, to je čista laž. Neizkoriščen potencial imamo še na Muri in na spodnji Savi. Mini in mikro pa tudi, vendar država že od leta 2007 ni izdala nobenega dovoljenja za gradnjo in to zanalašč da blokira te projekte, investitorjev v male in mikrohidroelektrarne je mnogo.
In ker so naši ptiči precej bolj tumpasti od tistih v Španiji, Nemčiji, Avstriji, Nizozemski,... tudi vetrnih elektrarn ne moremo postavljati.
Glavni problem pri vetrnih elektrarnah je to, da v Sloveniji nimamo skoraj nobenega območja z konstantno močnim vetrom
primernim za postavitev. To je glavni razlog, poleg okoljevarstvenikov seveda.
Debil, boš kar potopil vasi ob muri?
Erik39 ::
Lahko pa naredimo še en blok v Krškem. Ki je pa pravzaprav tudi termo elektrarna, samo ne na premog
Res je, lahko naredimo še en blok v Krškem. Vendar jedrska elektrarna ni termoelektrarna, princip je sicer enak, vendar termoelektrarna ima specifičen pomen, tako da imenovati jedrsko elektrarno Krško termoelektrarna je nekorektno.
WizzardOfOZ je izjavil:
Zakaj vedno omenjam termo elektrarno? Ker v Sloveniji spodobne hidroelektrarne nimamo več kam postaviti. Nekaj rezerve je še za mini in mikro hidroelektrarne, kaj več pa ne.
To ne drži, to je čista laž. Neizkoriščen potencial imamo še na Muri in na spodnji Savi. Mini in mikro pa tudi, vendar država že od leta 2007 ni izdala nobenega dovoljenja za gradnjo in to zanalašč da blokira te projekte, investitorjev v male in mikrohidroelektrarne je mnogo.
In ker so naši ptiči precej bolj tumpasti od tistih v Španiji, Nemčiji, Avstriji, Nizozemski,... tudi vetrnih elektrarn ne moremo postavljati.
Glavni problem pri vetrnih elektrarnah je to, da v Sloveniji nimamo skoraj nobenega območja z konstantno močnim vetrom
primernim za postavitev. To je glavni razlog, poleg okoljevarstvenikov seveda.
Debil, boš kar potopil vasi ob muri?
Debil si ti, jaz ne. Ne, nič ne boš potošil, obstajajo tehnološke rešitve da ne potopiš nobene zadeve, recimo pretočne hidroelektrarne ali pa umetna poglobitev struge. To da imamo potencial za hidroelektrarne na Muri pravijo tudi drugi strokovnjaki.
"Izkoriščamo le polovico energije slovenskih rek"
https://www.ekodezela.si/eko-energetika...
Ti si trdil da nimamo več potenciala za hidroelektrarne. To je laž. Imamo ga na spodnji Savi in na Muri (s tem da pri Muri so problem okoljevarstveniki, vendar to ni nerešljiv problem).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
pegasus ::
Tudi na srednji Savi, npr. Ljubljana bi lahko v Zalogu dobila eno čudovito jezero, kar bi lepo zaokrožilo turistično ponudbo. Pa še kar nič ...
Erik39 ::
Delež izkoriščenosti je po glavnih vodotokih naslednji:
-Drava 98%,
-Soča 34%
-Sava 18% (prevladujejo pretežno velike HE),
pri manjših
vodotokih pa je izrabljenega 25% potenciala, pretežno z malimi HE. Energetski bruto potencial
slovenskih vodotokov je ocenjen na 19.440 GWh/leto. Od tega je tehnično izkoristljivega potenciala
9.145 GWh/leto, ekonomsko pa je možno izkoristiti med 7.000 in 8.500 GWh/leto. Trenutno je
izkoriščenih 4.115 GWh/leto, kar predstavlja 45% celotnega tehničnega razpoložljivega potenciala. V
elektroenergetski bilanci Slovenije predstavljajo hidroelektrarne dobro tretjino vse energetske
proizvodnje. Signifikantna pa je vloga hidroelektrarn pri prevzemu sistemskih storitev.
Vir: mag. Andrej KRYŽANOWSKI*, asist. Anja HORVAT*, prof. dr. Mitja BRILLY*:
MOŽNOSTI IZKORIŠČANJA ENERGETSKEGAPOTENCIALA V SLOVENIJI
http://mvd20.com/LETO2008/R32.pdf
-Drava 98%,
-Soča 34%
-Sava 18% (prevladujejo pretežno velike HE),
pri manjših
vodotokih pa je izrabljenega 25% potenciala, pretežno z malimi HE. Energetski bruto potencial
slovenskih vodotokov je ocenjen na 19.440 GWh/leto. Od tega je tehnično izkoristljivega potenciala
9.145 GWh/leto, ekonomsko pa je možno izkoristiti med 7.000 in 8.500 GWh/leto. Trenutno je
izkoriščenih 4.115 GWh/leto, kar predstavlja 45% celotnega tehničnega razpoložljivega potenciala. V
elektroenergetski bilanci Slovenije predstavljajo hidroelektrarne dobro tretjino vse energetske
proizvodnje. Signifikantna pa je vloga hidroelektrarn pri prevzemu sistemskih storitev.
Vir: mag. Andrej KRYŽANOWSKI*, asist. Anja HORVAT*, prof. dr. Mitja BRILLY*:
MOŽNOSTI IZKORIŠČANJA ENERGETSKEGAPOTENCIALA V SLOVENIJI
http://mvd20.com/LETO2008/R32.pdf
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
WizzardOfOZ ::
Ne, nič ne boš potošil, obstajajo tehnološke rešitve da ne potopiš nobene zadeve, recimo pretočne hidroelektrarne ali pa umetna poglobitev struge. To da imamo potencial za hidroelektrarne na Muri pravijo tudi drugi strokovnjaki.
Živiš ob muri, al samo pametuješ, kako bi moralo biti? Ker po videnem si daleš stran, da ti je vseeno če ljudem njihovo življenjsko okolje uničiš, samo da se boš ti s svojo rikšo naokoli vozil.
"Izkoriščamo le polovico energije slovenskih rek"
https://www.ekodezela.si/eko-energetika...
Ti si trdil da nimamo več potenciala za hidroelektrarne. To je laž. Imamo ga na spodnji Savi in na Muri (s tem da pri Muri so problem okoljevarstveniki, vendar to ni nerešljiv problem).
Zato da se boste opice vozile z elektroavtomobili po mestih, namesto s kolesom, ne bomo gradili hidroelektrarn.
Zakaj raje slapa na izviru soče ne zajezimo in spljemo vse v cevi, pa par kilometrov nižje eno elektrarno.
Erik39 ::
Ti si trdil da potenciala za hidroelektrarne nimamo (prepisal si z nekega obskurnega foruma). To je čista laž. Imamo ga na spodnji Savi in na Muri, ter seveda še v ostalih manjših pritokih.
To da si lagal jasno pove naslednje strokovno delo:
Vir: mag. Andrej KRYŽANOWSKI*, asist. Anja HORVAT*, prof. dr. Mitja BRILLY*:
MOŽNOSTI IZKORIŠČANJA ENERGETSKEGAPOTENCIALA V SLOVENIJI
http://mvd20.com/LETO2008/R32.pdf
Delež izkoriščenosti je po glavnih vodotokih naslednji:
-Drava 98%,
-Soča 34%
-Sava 18% (prevladujejo pretežno velike HE),
pri manjših vodotokih pa je izrabljenega 25% potenciala, pretežno z malimi HE. Energetski bruto potencial
slovenskih vodotokov je ocenjen na 19.440 GWh/leto. Od tega je tehnično izkoristljivega potenciala
9.145 GWh/leto, ekonomsko pa je možno izkoristiti med 7.000 in 8.500 GWh/leto. Trenutno je
izkoriščenih 4.115 GWh/leto, kar predstavlja 45% celotnega tehničnega razpoložljivega potenciala. V
elektroenergetski bilanci Slovenije predstavljajo hidroelektrarne dobro tretjino vse energetske
proizvodnje. Signifikantna pa je vloga hidroelektrarn pri prevzemu sistemskih storitev.
Kje jaz živim je nepomemno za debato. Strokovnjaki smo povedali svoje, na Muri je še veliko neizkoriščenega potenciala.
"Na gornjem toku reke Mure je načrtovanih
šest HE z načrtovanim potencialom 600 GWh/leto, ki bodo predvidoma zgrajene v roku 20 let. "
Vir: mag. Andrej KRYŽANOWSKI*, asist. Anja HORVAT*, prof. dr. Mitja BRILLY*:
MOŽNOSTI IZKORIŠČANJA ENERGETSKEGAPOTENCIALA V SLOVENIJI
http://mvd20.com/LETO2008/R32.pdf
To da si lagal jasno pove naslednje strokovno delo:
Vir: mag. Andrej KRYŽANOWSKI*, asist. Anja HORVAT*, prof. dr. Mitja BRILLY*:
MOŽNOSTI IZKORIŠČANJA ENERGETSKEGAPOTENCIALA V SLOVENIJI
http://mvd20.com/LETO2008/R32.pdf
Delež izkoriščenosti je po glavnih vodotokih naslednji:
-Drava 98%,
-Soča 34%
-Sava 18% (prevladujejo pretežno velike HE),
pri manjših vodotokih pa je izrabljenega 25% potenciala, pretežno z malimi HE. Energetski bruto potencial
slovenskih vodotokov je ocenjen na 19.440 GWh/leto. Od tega je tehnično izkoristljivega potenciala
9.145 GWh/leto, ekonomsko pa je možno izkoristiti med 7.000 in 8.500 GWh/leto. Trenutno je
izkoriščenih 4.115 GWh/leto, kar predstavlja 45% celotnega tehničnega razpoložljivega potenciala. V
elektroenergetski bilanci Slovenije predstavljajo hidroelektrarne dobro tretjino vse energetske
proizvodnje. Signifikantna pa je vloga hidroelektrarn pri prevzemu sistemskih storitev.
Živiš ob muri, al samo pametuješ, kako bi moralo biti? Ker po videnem si daleš stran, da ti je vseeno če ljudem njihovo življenjsko okolje uničiš, samo da se boš ti s svojo rikšo naokoli vozil.
Kje jaz živim je nepomemno za debato. Strokovnjaki smo povedali svoje, na Muri je še veliko neizkoriščenega potenciala.
"Na gornjem toku reke Mure je načrtovanih
šest HE z načrtovanim potencialom 600 GWh/leto, ki bodo predvidoma zgrajene v roku 20 let. "
Vir: mag. Andrej KRYŽANOWSKI*, asist. Anja HORVAT*, prof. dr. Mitja BRILLY*:
MOŽNOSTI IZKORIŠČANJA ENERGETSKEGAPOTENCIALA V SLOVENIJI
http://mvd20.com/LETO2008/R32.pdf
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
St235 ::
Na stotine kvadratnih kilometrov prostora.
a ti kekec sploh veš koliko je to?
Seveda polnilnice niso zastonj, kot tudi bencinske pumpe niso bile zastonj. Nič ni zastonj. Je pa cena električnih polnilnic precej manjša od bencinskih črpalk.
Kako polnilnice niso zastonj? A si pozabil, da si pod svojim prejšnjim nickom arzlgal, da je to v bistvu šuko vtičnica, ki jo postaviš kamor ti paše?
Verjamem, da bi na podoben način rad gradil jedrske elektrne. Tako malo čez palec, na 15 let pride 1000 MW manj kot 1€ stroška. A ne?
. Diplomiral sem na fakulteti za strojništvo Univerze v Ljubljani.
daj prosim nehaj že z to lažjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Erik39 ::
Samo elektro omrežje pa bo potrebno podvojiti. Večina 110kV daljnovodov zmore le 400A, kar pomeni le 44MW moči. S tem polniš okoli 4500 avtov naenkrat. Torej bo potrebno vse linije podvojiti in bo ena linija napajala hiše, druga pa polnilnice... Po nekaterih podatkih naj bi investicija v elektro infrastrukturo v Sloveniji stala več kot 20 milijard €, da bi omogočila elektro polnilnice za večino naših avtomobilov. To je več kot 2x proračun države
Spet same laži:
1. Laž je da bomo morali omrežje podvojiti. Če gre polovica vseh osebnih vozil na elektriko se poraba Slovenije poveča komaj za 8 %. Glej izračun zgoraj. Velika večina kilolometrov narejenih z EV-ji je napolnjenih doma na počasnem polnjenju, ki ima moč komaj enega sušilnika za lase.
2. Laž da bo investicija stala 20 miljard evrov. Kdor je iz tehnične stroke to ve, kdor ne, se lahko pozanima. Kdor se ne bo pozanimal, pač ne bo vedel in bo verjel laži (upajmo da ne). Samo iz naslova omrežnin se na leto nabere 200 miljonov evrov. Samo z 1-2 letno omrežnino, se lahko omrežje nadgradi.
Na stotine kvadratnih kilometrov prostora.
a ti kekec sploh veš koliko je to?
Seveda polnilnice niso zastonj, kot tudi bencinske pumpe niso bile zastonj. Nič ni zastonj. Je pa cena električnih polnilnic precej manjša od bencinskih črpalk.
Kako polnilnice niso zastonj? A si pozabil, da si pod svojim prejšnjim nickom arzlgal, da je to v bistvu šuko vtičnica, ki jo postaviš kamor ti paše?
Verjamem, da bi na podoben način rad gradil jedrske elektrne. Tako malo čez palec, na 15 let pride 1000 MW manj kot 1€ stroška. A ne?
. Diplomiral sem na fakulteti za strojništvo Univerze v Ljubljani.
daj prosim nehaj že z to lažjo.
Kekec si ti, jaz ne. A ti veš da ima slovenija 20675 kvadratnih kilometrov vse skupaj?! In ti trdiš da se nikjer ne najde 10 kvadratnih kilometrov al kaj? A si počen al kaj? Pa tudi če tp hipotetično ne bi bilo res, še vedno bi lahko naredil elektrarno na večih lokacijah, namesto vse skupaj na eni lokaciji (razdrobil bi na več lokacij). Amapak to hipotetično, v praksi se 10 kvadratnih kilometrov najde lih kjer češ v Sloveniji.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
Erik39 ::
Kako polnilnice niso zastonj? A si pozabil, da si pod svojim prejšnjim nickom arzlgal, da je to v bistvu šuko vtičnica, ki jo postaviš kamor ti paše?
Hitre polnilnice nekaj stanejo, pa vendar veliko manj kot bencinske pumpe. Preko šuko 16A navadne gospodinjske vtičnece pa ti dobiš 3,84 kW moči, kar je zadosti da v destih urah električni avto napolniš za 200 km. In to je na navadni gospodinjski vtičnici. Za 500 EUR (toliko je cena iz prve roke) pa se lahko inštalira 11 kW ali 17 kW AC polnilni priključek doma. In ne bodi shizofen.
Izračuni:
16A x 240 V = 3,84 kW
10h x 3,84 kW x izkoristek 0,93 = 35,7 kWh, kar je za 200 km vožnje.
Verjamem, da bi na podoben način rad gradil jedrske elektrne. Tako malo čez palec, na 15 let pride 1000 MW manj kot 1€ stroška. A ne?
Ne bodi neumen, to je obviusly trol post. Jedrske elektrarne imajo seveda svojo ceno, še vedno pa so eden najcenejših virov energije, eden najčistejših in najbolj varen vir energije.
https://ourworldindata.org/safest-sourc...
daj prosim nehaj že z to lažjo.
Ni laž in to lahko tudi dokažem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
Erik39 ::
???po moje bo cena elektrike šla gor za par TISOČ procentov: ne, ne bo. Je že... Sicer ne za 1000%, je pa industrijska elektrika "šla gor" za 20%. Gospodinjska ji ponavadi sledi s tromesečnim zamikom, razen pri tistih, ki so na "vezavi" in imajo zagarantirano ceno do konca vezave. Potem bodo pa toliko bolj presenečeni... Pa za spodobno polnjenje bo potrebno močnejšo priključno moč, po možnosti tudi trifazna elektrika, kar pa poveča strošek priključnine in omrežnine.
Ta tvoj vir kar nekaj nabija in še sam neve kako bi se še bolj nemarno zlagal. Najprej 1000 %, pol ne, ubistvu ne 1000 %, ubistvu sam 20 %. Ja pa koji kurac je to en drek?! Ja elektrika se je podražila za 20 %, ampak to je malo če gledaš da so se bencin in dizel podražili za 3x v manj kot 30 letih (od leta 1991 do danes).
Erik39 ::
Boš klical v službo in rekel da imaš prazno baterijo v avtu: to se ti lahko zgodi brez naravne katastrofe... Predvideva se, da bi za normalen rang dometa avta moral biti notri vsaj 60kWh akumulator oziroma raje 100 kWh (Tesla model S ima že danes 85kWh akumulator), da bomo lahko pričakovali domet 500km. Se pravi, če boš hotel polniti prazen akumulator na navadni 16A varovalki bi za 100kWh rabil cca 30 ur polnjenja. Torej s hitro polnilnico 10kW cca 10 ur ali z 20kW 5 ur. Hitre polnilnice na bencinski servisih imajo cca 50kW za polnjenje z enosmernim tokom. Se pravi samo za 100kWh akumulator bi rabili 2 uri. Če ni povsem prazna baterija, Renault trdi, da "napolni" 260 km v dveh urah na 43kW polnilnici. Pazi, to so kW samo za polnilec, zraven je potrebno prišteti še kW, ki jih porabiš v hiši. Omejitev elektro omrežja sem že prej opisal. Če ti torej elektro podjetje ne dodeli močnejše varovalke, ker so že tvoji sosedje do konca obremenili daljnovod, se boš v službo vozil samo vsak drugi dan...
Kup laži in zavajanja. Dajmo secirati in ovreči vse lepo po vrsti. Povprečna letna kilometrina v Sloveniji je 15.000 km, kar znese 41 km na dan. Za teh 41 povprečnih kilometrov potrebujemo okoli 7 kWh. Na navadni 16 A gospodinjski vtičnici to lahko napolniš v manj kot 2 urah (16A x 240 = 3,84 kWh ..3,84 kWh x 2h = 7,68 kWh. Ker pa od takrat ko prideš domov, do takrat ko zjuraj greš mine vsaj 8 ur, po vsej verjetnosti pa 12 ur, je to za 410 km dosega. In to je z navadno gospodinjsko vtičnico, ki ima moč 3,8 kW. Za 500 EUR lahko inštaliraš 11 kWh ali 17 kWh polnilni priključek. To ti nafila za 100 km v samo eni uri. Za 400 km v 4 urah.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
St235 ::
Ne bodi neumen, to je obviusly trol post. Jedrske elektrarne imajo seveda svojo ceno, še vedno pa so eden najcenejših virov energije, eden najčistejših in najbolj varen vir energije.
A zato traja izgradnja JE ca 20 let? ker je vse tako enostavno... jao pravljice.
Ni laž in to lahko tudi dokažem.
do sedaj še nisi, tako da ja, je laž.
K0l1br1 ::
Povprečna letna kilometrina v Sloveniji je 15.000 km,
Pajade.
kar znese 41 km na dan.V poprečju. Kaj lažeš kar naprej.
Za teh 41 povprečnih kilometrov potrebujemo okoli 7 kWh.V poprečju. Spet lažeš. Za kakšno vozilo? Tvojo 500 kg rikšo ali tono osemsto terenca. Vi roza faksa niste videli, da pišete take bedarije počez.
Na navadni 16 A gospodinjski vtičnici to lahko napolniš v manj kot 2 urah.Dizla ne morem, niti mi ga ni treba.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: K0l1br1 ()
Erik39 ::
Ne bodi neumen, to je obviusly trol post. Jedrske elektrarne imajo seveda svojo ceno, še vedno pa so eden najcenejših virov energije, eden najčistejših in najbolj varen vir energije.
A zato traja izgradnja JE ca 20 let? ker je vse tako enostavno... jao pravljice.
Ni laž in to lahko tudi dokažem.
do sedaj še nisi, tako da ja, je laž.
Druge države so zmožne zgraditi jedrsko elektrarno v nekaj letih, torej tehničnih ovir pri tem ni. Kaj pa politika mučka, pa vprašaj politiko. Prilepil sem scan potrdila da spadam med 5 % najboljših študentov. Ker sem hkrati upozoril in sumil da boš diskeretiral posredovan dokaz, sem te javno pozval da greva staviti za 100 € in boš lahko zadevo osebno preveril, lahko tudi na referatu na fakulteti. Druge možnosti kako lahko še to dokažem pa ni. In pripravljen sem zadevo osebno pokazati, na kar sem te javno pozval, ti pa si se usral v hlače.
K0l1br1 ::
torej tehničnih ovir pri tem ni.Tehničnih ovir ni niti za zgraditi avtocesto na Triglav. Z gradbenega faksa to znajo. Vendar so ravnotako ozkogledi kot ti, ki se pretvarjaš, da imaš končan faks, dejansko pa z vsakim stavkom negiraš, da bi faks obiskoval vsaj kot vzdrževalna služba. Potem pa shizofreno roza menjavanje nicko vsak dan. Vsak dan ene te iste blodnje. Zunaj je zrak. Koristilo ti bi.
Prilepil sem scan potrdila da spadam med 5 % najboljših študentov.Dokaz, da potrdilo ne pomeni nič, je je človek bimbo.
In pripravljen sem zadevo osebno pokazati, na kar sem te javno pozval, ti pa si se usral v hlače.Zakaj bi to naredil, če se obnašaš kot bimbo. Ga ni potrdila, ki bi rešilo to težavo. No ja, imamo institucijo, ki bi ti dalo podobno potrdilo, samo resnično bi bilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: K0l1br1 ()
Erik39 ::
Povprečna letna kilometrina v Sloveniji je 15.000 km,
Pajade.
kar znese 41 km na dan.V poprečju. Kaj lažeš kar naprej.
Za teh 41 povprečnih kilometrov potrebujemo okoli 7 kWh.V poprečju. Spet lažeš. Za kakšno vozilo? Tvojo 500 kg rikšo ali tono osemsto terenca. Vi roza faksa niste videli, da pišete take bedarije počez.
Na navadni 16 A gospodinjski vtičnici to lahko napolniš v manj kot 2 urah.Dizla ne morem, niti mi ga ni treba.
Povprečna kilometrina v Sloveniji je cca 15.000 km na leto. Google it. Statistični urad pa to ;)
41 km na dan povprečno ja, saj se razume iz konteksta. Ni nobene laži.
V poprečju. Spet lažeš. Za kakšno vozilo? Tvojo 500 kg rikšo ali tono osemsto terenca. Vi roza faksa niste videli, da pišete take bedarije počez.
Ne lažem, podatek je za veliko večino električnih avtomobilov. Celo električni terenci ima porabo cca 17 kWh na 100 km, kar je 7 kWh na 41 km. Če hočeš lahko pa rečeva da rabiš 7,8 kWh za 41 km za enega orenk velikega električnega terenca, če te ta podatek bolj pomirja. Vendar to pointa ne spremeni.
K0l1br1 ::
Ne lažem, podatek je za veliko večino električnih avtomobilov. Celo električni terenci ima porabo cca 17 kWh na 100 km, kar je 7 kWh na 41 km. Če hočeš lahko pa rečeva da rabiš 7,8 kWh za 41 km za enega orenk velikega električnega terenca, če te ta podatek bolj pomirja. Vendar to pointa ne spremeni.
Ko se človek zlaže in se ne more izviti iz laži, natrosi še dodaten kup bedarij. Napisal bi lahko, da to velja za tako in tako vozilo. Namesto tega nove blodnje, spet nekaj filofaks natančna varianta. 5% my ass.
Erik39 ::
torej tehničnih ovir pri tem ni.Tehničnih ovir ni niti za zgraditi avtocesto na Triglav. Z gradbenega faksa to znajo. Vendar so ravnotako ozkogledi kot ti, ki se pretvarjaš, da imaš končan faks, dejansko pa z vsakim stavkom negiraš, da bi faks obiskoval vsaj kot vzdrževalna služba. Potem pa shizofreno roza menjavanje nicko vsak dan. Vsak dan ene te iste blodnje. Zunaj je zrak. Koristilo ti bi.
Prilepil sem scan potrdila da spadam med 5 % najboljših študentov.Dokaz, da potrdilo ne pomeni nič, je je človek bimbo.
In pripravljen sem zadevo osebno pokazati, na kar sem te javno pozval, ti pa si se usral v hlače.Zakaj bi to naredil, če se obnašaš kot bimbo. Ga ni potrdila, ki bi rešilo to težavo. No ja, imamo institucijo, ki bi ti dalo podobno potrdilo, samo resnično bi bilo.
Trolaš u pizdu mater :D Ni res nič kar si povedal in nič kar si me obtožil. Da primerjaš gradnjo jedrske elektrarne z gradnjo ceste na Triglav moraš biti najmanj omejen, če ne že kar prizadet. Končan imam fakulteto za strojništvo in spadam med 5 % najboljših študentov, priznanje za to sem pripraljen tudi osebno pokazati, da dokažem da govorim resnico (scan dokumenta pa sem že objavil na forum).
Ne lažem, podatek je za veliko večino električnih avtomobilov. Celo električni terenci ima porabo cca 17 kWh na 100 km, kar je 7 kWh na 41 km. Če hočeš lahko pa rečeva da rabiš 7,8 kWh za 41 km za enega orenk velikega električnega terenca, če te ta podatek bolj pomirja. Vendar to pointa ne spremeni.
Ko se človek zlaže in se ne more izviti iz laži, natrosi še dodaten kup bedarij. Napisal bi lahko, da to velja za tako in tako vozilo. Namesto tega nove blodnje, spet nekaj filofaks natančna varianta. 5% my ass.
Motiš se, nimaš prav. Porabe električnih avtomobilov so znane in znašajo cca 10-20 kWh na 100 km v povprečju, odvisno od vozila, kar znese 4,1 kWh - 8,2 kWh za 41 km. To da imaš samo 5 % riti pa vemo (si mutant). :P
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
K0l1br1 ::
Trolaš u pizdu materNisem jaz začel.
Tmerjaš gradnjo jedrske elektrarne z gradnjo ceste na Triglav moraš biti najmanj omejen, če ne že kar prizadet.Če ne razumeš primerjave, moraš biti omejen kreten.
Ni Končan imam fakulteto za strojništvoČe bi ga imel, bi razumel, kaj pišem.
in spadam med 5 % najboljših študentov,Bogi revček, namesto z znanjem, ki ga nimaš, se hvališ s papirjem, ki ga naredi s fotošopom vsak, ki ima par minut časa.
priznanje za to sem pripraljen tudi osebno pokazati, da dokažem da govorim resnico (scan dokumenta pa sem že objavil na forum).Ne rabimo videti priznanja, dovolj je brati tvogje blodnje.
Erik39 ::
Ni onesnaževanje samo nafta. Tu je še plastika, poraba vode, reciklaža in tako naprej. Ampak človek dobi občutek, da bomo rešili svet, če bomo vozili na elektriko. Mislim, da je precej drugih stvari, ki bi se jih dalo hitreje in ceneje rešiti, pa bi bilo precej bolj učinkovito.
Marsikaj bomo rešili z prehodom na elektriko (vsega pa sigurno ne), predvsem do onemoglosti oneznažen zrak v mestih zaradi dizlov in bencinarjev. Električni zraka v mestih ne onesnažujejo, pa tudi overall onesnažujejo mnogo manj.
Nisem jaz začel.
Si. Začel si ti in St235, ki sta edina ki tukaj trolata.
Če ne razumeš primerjave, moraš biti omejen kreten.
Primerjavo razumem, vendar je tvoja primerjava nekorektna in podobnosti med primerjavo in tem kar bi rad dokazal ni. Nisem kreten, zna pa biti da si ti..
Če bi ga imel, bi razumel, kaj pišem.
Bogi revček, namesto z znanjem, ki ga nimaš, se hvališ s papirjem, ki ga naredi s fotošopom vsak, ki ima par minut časa.
Revček si ti, jaz ne. Napisal si logični nesmisel. Sicer pa sem že povedal da: Prilepil sem scan potrdila da spadam med 5 % najboljših študentov. Ker sem hkrati upozoril in sumil da boš diskeretiral posredovan dokaz, sem te javno pozval da greva staviti za 100 € in boš lahko zadevo osebno preveril, lahko tudi na referatu na fakulteti. Druge možnosti kako lahko še to dokažem pa ni. In pripravljen sem zadevo osebno pokazati, na kar sem te javno pozval, ti pa si se usral v hlače.
Ne rabimo videti priznanja, dovolj je brati tvogje blodnje.
Bol debilnega izgovora pa še nisem videl. Najprej mi očitaš da lažem, nato ko ti hočem posredovati dokaze, se dokazov braniš. Debilno in podlo do konca. Blodje imaš ti, jaz ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
K0l1br1 ::
Erik39 ::
v mestih ne onesnažujejo,Roza hipokrit. Torej nekje onesnažujejo. Daj študijo, kje je študija? A da je drugje vse osvinjano zaradi tega, je pa OK. Banda hipokritska.
Narobe si razumel kaj je bilo povedano. Vsaka oblika premikanje onesnažuje, gre se samo za to da električni avto onesnažuje veliko manj od bencinarja ali dizla. In kar je glavno: električni avto ne onesnažuje že tako preveč onesnaženih središč mest, kjer je največ ljudi na kupu, ki so prisiljeni vdihavati rakotvorne izpuste.
In ne pozabi: elektrarne imajo boljše filtre od ICE avtov in ni vseeno ali ti pljuneš ti nekomu v kozarec ali pa pljuneš v morje. A si razumel primerjavo, ali moram razlagati kaj to pomeni? (svinarija se razredči)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
K0l1br1 ::
Dokaz so tvoji zapisi na forumu. Ga ni papirja, ki bi tole rešil. Dokaz, da izobrazba ni vse. Zapisi od vseh tvojih namišljenih roza prijateljev. Od snežnika in makite dalje.Ne rabimo videti priznanja, dovolj je brati tvogje blodnje.
Bol debilnega izgovora pa še nisem videl. Najprej mi očitaš da lažem, nato ko ti hočem posredovati dokaze, se dokazov braniš. Debilno in podlo do konca. Blodje imaš ti, jaz ne.
Tako si napisal. Aja, spet lažete.v mestih ne onesnažujejo,Roza hipokrit. Torej nekje onesnažujejo. Daj študijo, kje je študija? A da je drugje vse osvinjano zaradi tega, je pa OK. Banda hipokritska.
narobe si razumel kaj je bilo povedano.
Primerjavo razumem, vendar je tvoja primerjava nekorektna in podobnosti med primerjavo in tem kar bi rad dokazal ni. Nisem kreten, zna pa biti da si ti..Seveda je podobnost. Vendar jo očitno samo s papirjem iz strojnega faksa nisi sposoben razumeti. Konji imajo plašnice (primerjava).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: K0l1br1 ()
Erik39 ::
Dokaz so tvoji zapisi na forumu. Ga ni papirja, ki bi tole rešil. Dokaz, da izobrazba ni vse. Zapisi od vseh tvojih namišljenih roza prijateljev. Od snežnika in makite dalje.Ne rabimo videti priznanja, dovolj je brati tvogje blodnje.
Bol debilnega izgovora pa še nisem videl. Najprej mi očitaš da lažem, nato ko ti hočem posredovati dokaze, se dokazov braniš. Debilno in podlo do konca. Blodje imaš ti, jaz ne.
Tako si napisal. Aja, spet lažete.v mestih ne onesnažujejo,Roza hipokrit. Torej nekje onesnažujejo. Daj študijo, kje je študija? A da je drugje vse osvinjano zaradi tega, je pa OK. Banda hipokritska.
narobe si razumel kaj je bilo povedano.
Na forum sem napisal dejstva, ki jih lahko vsakdo preveri v strokovni literaturi, če le ni toliko ignorantski in toliko len kot ti. Narobe si razumel glede onesnaževanja električni avtomobilov in mest/nemest. Preberi še enkrat, vse jasno piše.
Seveda je podobnost. Vendar jo očitno samo s papirjem iz strojnega faksa nisi sposoben razumeti. Konji imajo plašnice (primerjava).
Podobnost je v tem da je oboje tehnično možno. Tukaj pa se podobnosti končajo. Cost/benefit razmerje pri cesti na triglav pa je neprimerljivo manjše, kot pri jedrski elektrarni, ki jih po svetu gradijo na veliko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
Lonsarg ::
Jao clovek ujet na tem da je vsaka njegova tretja beseda laz in kar se nima niti toliko samospostovanja da bi se umaknil iz debate. Govorim seveda o Wizzard. Da te ni sram.
Kolibr pa trol ki kontrira izjave brez da poda sploh konkretno proti izjavo. Jao folk.
Kolibr pa trol ki kontrira izjave brez da poda sploh konkretno proti izjavo. Jao folk.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nemčija povečuje subvencije za električna vozila (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 17826 (13570) | tikitoki |
» | Inštitut Ifo: električni avtomobili za okolje slabši od konvencionalnih (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 47986 (40838) | J.McLane |
» | Tudi Volvo pripravlja električne tovornjake (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 60669 (54995) | Jackass |