Forum » Loža » Mini električni avto, prihodnost mestne mobilnesti tudi v Sloveniji?
Mini električni avto, prihodnost mestne mobilnesti tudi v Sloveniji?
Temo vidijo: vsi
St235 ::
A misliš, da bomo pozabili na tvoje laži, če boš limal slikice jajčkov, ki jih v EU niti registrirat ne moreš?
Erik39 ::
Cante je invalide, pove pa da je Biro avto, ki ga uporablja normaln folk. Nisem lažnivec, to si ti.
Al pa tale v drugi barvi:
Al pa tale v drugi barvi:
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
St235 ::
Še enkrat kje v videu pove, da so mikro vozila popularna?
To si ti trdil in je več kot očitno da si lagal in tega 1000 slik ne bo rešilo.
To si ti trdil in je več kot očitno da si lagal in tega 1000 slik ne bo rešilo.
Erik39 ::
Še enkrat kje v videu pove, da so mikro vozila popularna?
To si ti trdil in je več kot očitno da si lagal in tega 1000 slik ne bo rešilo.
Pove da so precej pogosta, lahko bi rekli da so popularna, sploh ker se v njih furajo slavni ljudje in se z njimi slikajo na instagramu. Ni nobenih laži, samo ti zadevo narobe vidiš (pravzaprav jo v bistvu ne, samo hočeš trolati in za brezveze kontrirati, verjetno ti manjka na samopodobi).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
fikus_ ::
Erik, kar ti ne razumeš, da takšen kitajski avto/moped/tricikel ne moreš v EU kar postaviti na cesto in se peljati. Najmanj kar moraš storiti je homologacija.
In v osnovi imaš homologacijo v eni državi EU ali za celo EU, potem imaš tri tipe: homologacija prototipa, za male serije (10 do nekaj 10 kosov) in za serijo.
Pri kitajskih zadevah je problem, da ne narediš homologacije, ker zakonsko ne gre skoz!
Lahko začneš brati tukaj
https://www.uradni-list.si/files/RS_-20...
potem tukaj
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...
Še nekaj
http://pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa...
Tukaj ti naredijo to za denar
https://www.rti.si/index.php?option=com...
In v osnovi imaš homologacijo v eni državi EU ali za celo EU, potem imaš tri tipe: homologacija prototipa, za male serije (10 do nekaj 10 kosov) in za serijo.
Pri kitajskih zadevah je problem, da ne narediš homologacije, ker zakonsko ne gre skoz!
Lahko začneš brati tukaj
https://www.uradni-list.si/files/RS_-20...
potem tukaj
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...
Še nekaj
http://pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa...
Tukaj ti naredijo to za denar
https://www.rti.si/index.php?option=com...
Erik39 ::
Erik, kar ti ne razumeš, da takšen kitajski avto/moped/tricikel ne moreš v EU kar postaviti na cesto in se peljati. Najmanj kar moraš storiti je homologacija.
In v osnovi imaš homologacijo v eni državi EU ali za celo EU, potem imaš tri tipe: homologacija prototipa, za male serije (10 do nekaj 10 kosov) in za serijo.
Pri kitajskih zadevah je problem, da ne narediš homologacije, ker zakonsko ne gre skoz!
Lahko začneš brati tukaj
https://www.uradni-list.si/files/RS_-20...
potem tukaj
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...
Še nekaj
http://pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa...
Tukaj ti naredijo to za denar
https://www.rti.si/index.php?option=com...
Fikus jaz to razumem da bodo birokratske ovire in homologacija in ta jajca, jaz to popolnoma razumem in mi je to bilo jasno že ko sem to temo začel. Kaj veš koliko stane taka homologacija?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
St235 ::
Še enkrat kje v videu pove, da so mikro vozila popularna?
To si ti trdil in je več kot očitno da si lagal in tega 1000 slik ne bo rešilo.
Pove da so precej pogosta, lahko bi rekli da so popularna, sploh ker se v njih furajo slavni ljudje in se z njimi slikajo na instagramu. Ni nobenih laži, samo ti zadevo narobe vidiš (pravzaprav jo v bistvu ne, samo hočeš trolati in za brezveze kontrirati, verjetno ti manjka na samopodobi).
Torej si le priznal, da si lagal? lepo, mogoče bo še kaj iz tebe.
Erik39 ::
Še enkrat kje v videu pove, da so mikro vozila popularna?
To si ti trdil in je več kot očitno da si lagal in tega 1000 slik ne bo rešilo.
Pove da so precej pogosta, lahko bi rekli da so popularna, sploh ker se v njih furajo slavni ljudje in se z njimi slikajo na instagramu. Ni nobenih laži, samo ti zadevo narobe vidiš (pravzaprav jo v bistvu ne, samo hočeš trolati in za brezveze kontrirati, verjetno ti manjka na samopodobi).
Torej si le priznal, da si lagal? lepo, mogoče bo še kaj iz tebe.
Nisem, kot sem povedal (copy paste):
Pove da so precej pogosta, lahko bi rekli da so popularna, sploh ker se v njih furajo slavni ljudje in se z njimi slikajo na instagramu. Ni nobenih laži, samo ti zadevo narobe vidiš (pravzaprav jo v bistvu ne, samo hočeš trolati in za brezveze kontrirati, verjetno ti manjka na samopodobi).
St235 ::
Erik, kar ti ne razumeš, da takšen kitajski avto/moped/tricikel ne moreš v EU kar postaviti na cesto in se peljati. Najmanj kar moraš storiti je homologacija.
In v osnovi imaš homologacijo v eni državi EU ali za celo EU, potem imaš tri tipe: homologacija prototipa, za male serije (10 do nekaj 10 kosov) in za serijo.
Pri kitajskih zadevah je problem, da ne narediš homologacije, ker zakonsko ne gre skoz!
Lahko začneš brati tukaj
https://www.uradni-list.si/files/RS_-20...
potem tukaj
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...
Še nekaj
http://pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa...
Tukaj ti naredijo to za denar
https://www.rti.si/index.php?option=com...
Fikus jaz to razumem da bodo birokratske ovire in homologacija in ta jajca, jaz to popolnoma razumem in mi je to bilo jasno že ko sem to temo začel.
To niso nikakršne birokratske ovire, to je dragi moj lažnjivec, doseganje minimalnih standardov, je nekaj v EU lahk ona cesti. In jajčka za 1 eur to niso.
Utk ::
Pove da so mini avtomobili precej pogosti na Nizozemskem. Cante je invalide, pove pa da je Biro avto, ki ga uporablja normaln folk. Nisem lažnivec, to si ti.
Evo ti avti :)
https://www.alibaba.com/product-detail/...
https://www.alibaba.com/product-detail/...
https://www.alibaba.com/product-detail/...
https://www.alibaba.com/product-detail/...
https://www.alibaba.com/product-detail/...
https://www.alibaba.com/product-detail/...
Zame je stvar ki gleda kot avto, se pelje kot avto in deluje kot avto, avto. Lahko pa da je klasificirana kot moped, but i don't care. Saj twizzy je tudi kao štirikolesnik, čeprav je v resnici avto. Moped do 50 na uro je več kot zadost za po mestu in okolici. Cena takega je 2 jurja dolarjev, v evrih še malo manj. Seveda toliko je na kitajskem, potem pa prišej še transport in take vse podobne fore.
To ne zgleda kot avto, max speed tistega z linka je 45, s tremi osebami najbrž 35. Po moje ima svinčene akumulatorje. Specsov pa itak ni nikjer. Daj specifikacije, ne pa slikice pa videe, a smo v vrtcu?
Max speed ki ga je dosegel v videu je bil 55 km/h in to z tremi ljudmi notri! Zadosti za ta use case za po mestu in okolici. Look!:) Specifikacije: google it, sem na telefonu trenutno in se mi ne da iskat na tem majhnem zaslonu.
Ja, po klancu navzdol z lažnjim števecem. Filmčkov ne bom gledal, ker je to neučinkovito, daj mi specifikacije. Jaz lahko guglam, ampak še nisem našel reči, ki se mu bi lahko reklo avto za ta denar.
Erik39 ::
Pove da so mini avtomobili precej pogosti na Nizozemskem. Cante je invalide, pove pa da je Biro avto, ki ga uporablja normaln folk. Nisem lažnivec, to si ti.
Evo ti avti :)
https://www.alibaba.com/product-detail/...
https://www.alibaba.com/product-detail/...
https://www.alibaba.com/product-detail/...
https://www.alibaba.com/product-detail/...
https://www.alibaba.com/product-detail/...
https://www.alibaba.com/product-detail/...
Zame je stvar ki gleda kot avto, se pelje kot avto in deluje kot avto, avto. Lahko pa da je klasificirana kot moped, but i don't care. Saj twizzy je tudi kao štirikolesnik, čeprav je v resnici avto. Moped do 50 na uro je več kot zadost za po mestu in okolici. Cena takega je 2 jurja dolarjev, v evrih še malo manj. Seveda toliko je na kitajskem, potem pa prišej še transport in take vse podobne fore.
To ne zgleda kot avto, max speed tistega z linka je 45, s tremi osebami najbrž 35. Po moje ima svinčene akumulatorje. Specsov pa itak ni nikjer. Daj specifikacije, ne pa slikice pa videe, a smo v vrtcu?
Max speed ki ga je dosegel v videu je bil 55 km/h in to z tremi ljudmi notri! Zadosti za ta use case za po mestu in okolici. Look!:) Specifikacije: google it, sem na telefonu trenutno in se mi ne da iskat na tem majhnem zaslonu.
Ja, po klancu navzdol z lažnjim števecem. Filmčkov ne bom gledal, ker je to neučinkovito, daj mi specifikacije. Jaz lahko guglam, ampak še nisem našel reči, ki se mu bi lahko reklo avto za ta denar.
Tukaj imaš linke (zakaj moram vse po dvakrat kopirat?!, ne znate najdt par postov nazaj, sploh gledate par postov nazaj preden komentirate?!)
https://www.alibaba.com/product-detail/...
https://www.alibaba.com/product-detail/...
https://www.alibaba.com/product-detail/...
https://www.alibaba.com/product-detail/...
https://www.alibaba.com/product-detail/...
St235 ::
Še enkrat kje v videu pove, da so mikro vozila popularna?
To si ti trdil in je več kot očitno da si lagal in tega 1000 slik ne bo rešilo.
Pove da so precej pogosta, lahko bi rekli da so popularna, sploh ker se v njih furajo slavni ljudje in se z njimi slikajo na instagramu. Ni nobenih laži, samo ti zadevo narobe vidiš (pravzaprav jo v bistvu ne, samo hočeš trolati in za brezveze kontrirati, verjetno ti manjka na samopodobi).
Torej si le priznal, da si lagal? lepo, mogoče bo še kaj iz tebe.
Nisem, kot sem povedal (copy paste):
Pove da so precej pogosta, lahko bi rekli da so popularna, sploh ker se v njih furajo slavni ljudje in se z njimi slikajo na instagramu. Ni nobenih laži, samo ti zadevo narobe vidiš (pravzaprav jo v bistvu ne, samo hočeš trolati in za brezveze kontrirati, verjetno ti manjka na samopodobi).
Trdil, si da je v video rečeno, da so ta vozila popularna in to je laž. Dodatno lažeš o slikanju na instagramu, ker tudi o tem v video ni govora. Vidim,da imaš revež velike težave z razumevanje in povzemanjem videnega. Verjetno zato, ker še osnovne šole nimaš.
Na podoben način pač lažeš v vse postih in si na podlagi virov izmišljaš neke zaključke. Ampak to niso dejstva, to so laži.
Ja, lahko bi rekli da so popularna, lahko bi rekli, da so brezzvezna, lahko bi rekli da so nišna, lahko bi rekli da so hipsterska. Ampak ker niso nič od tega rekli, je vsak ki trdi da je to rečeno v video lažnjivec. Tako kot si to ti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Utk ::
Tukaj imaš linke (zakaj moram vse po dvakrat kopirat?!, ne znate najdt par postov nazaj, sploh gledate par postov nazaj preden komentirate?!)
https://www.alibaba.com/product-detail/...
https://www.alibaba.com/product-detail/...
https://www.alibaba.com/product-detail/...
https://www.alibaba.com/product-detail/...
https://www.alibaba.com/product-detail/...
Ti linki so samo sranje. 72V45A...če si res nek inženir, dobro veš kaj to pomeni. 6 svinčenih akumulatorjev. Za to naj bi dal 3 jurje, plus 3 jurje, da to spraviš na cesto? A ti zgledam fuknen?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
fikus_ ::
"Kaj veš koliko stane taka homologacija?"
Pišem po spominu, cifre približne.
Posamezen prototip (za testiranje, osebno rabo, velja v SLO) in dobra dokumentacija nekaj k€, male serije (za testiranje lastnosti vozila, velja v SLO) nekaj 10 k€. Če želiš zadeve prodajat in postavit na cesto, rabiš homologacijo za serijska vozila. To si pa že v rangu nekaj 100+k€ za EU.
Z dobro dokumentacijo dokazuješ (meritve, testi, . . .), da vozilo ustreza EU predpisom (emisije, hrup, varnost, elektromegnetna združljivost, . . . )
Pišem po spominu, cifre približne.
Posamezen prototip (za testiranje, osebno rabo, velja v SLO) in dobra dokumentacija nekaj k€, male serije (za testiranje lastnosti vozila, velja v SLO) nekaj 10 k€. Če želiš zadeve prodajat in postavit na cesto, rabiš homologacijo za serijska vozila. To si pa že v rangu nekaj 100+k€ za EU.
Z dobro dokumentacijo dokazuješ (meritve, testi, . . .), da vozilo ustreza EU predpisom (emisije, hrup, varnost, elektromegnetna združljivost, . . . )
Erik39 ::
Erik, kar ti ne razumeš, da takšen kitajski avto/moped/tricikel ne moreš v EU kar postaviti na cesto in se peljati. Najmanj kar moraš storiti je homologacija.
In v osnovi imaš homologacijo v eni državi EU ali za celo EU, potem imaš tri tipe: homologacija prototipa, za male serije (10 do nekaj 10 kosov) in za serijo.
Pri kitajskih zadevah je problem, da ne narediš homologacije, ker zakonsko ne gre skoz!
Lahko začneš brati tukaj
https://www.uradni-list.si/files/RS_-20...
potem tukaj
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...
Še nekaj
http://pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa...
Tukaj ti naredijo to za denar
https://www.rti.si/index.php?option=com...
Fikus jaz to razumem da bodo birokratske ovire in homologacija in ta jajca, jaz to popolnoma razumem in mi je to bilo jasno že ko sem to temo začel.
To niso nikakršne birokratske ovire, to je dragi moj lažnjivec, doseganje minimalnih standardov, je nekaj v EU lahk ona cesti. In jajčka za 1 eur to niso.
Seveda so birokratske ovire, lažnicec si ti, jaz ne. Z kolesom dosegaš večje hitrosti po klancu navzdol (70 km/h in več).
Kot je povedal uporabnik stara mama:
"EU ni interes uvažanja poceni kitajskih avtov, ker bi to bil udarec za domačo avto industrijo. (eden izmed razlogov za vse možne predpise, TUV certifikate, homologacije proizvodenj (kar je zelo drag hec in si ga ne more privoščit vsaka firma), itd, itd...), poleg tega pa so avtomobili v določenem procentu iz recikliranih materialov. Skratka, vse je pod nadzorom, iz kitajske pa ne more bit.
Če kdo umre v prometni nesreči zaradi mehanske odpovedi, lahko gre preiskava vse do začetka proizvodnje, da se najde krivca. Sploh, ko se to zgodi v ameriki."
Erik39 ::
Tukaj imaš linke (zakaj moram vse po dvakrat kopirat?!, ne znate najdt par postov nazaj, sploh gledate par postov nazaj preden komentirate?!)
https://www.alibaba.com/product-detail/...
https://www.alibaba.com/product-detail/...
https://www.alibaba.com/product-detail/...
https://www.alibaba.com/product-detail/...
https://www.alibaba.com/product-detail/...
Ti linki so samo sranje. 72V45A...če si res nek inženir, dobro veš kaj to pomeni. 6 svinčenih akumulatorjev. Za to naj bi dal 3 jurje? A ti zgledam fuknen?
72 V je lahko li-ion 20 S konfiguracija. Saj nekateri so pod 2 jurja, lahko jih predelaš na lion za jurja z že sestavljenim battery packom, če je res svinec. Pa je 45 Ah, ne 45 A. Razlikujte če to dvoje no. To je osnova.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
fikus_ ::
En primer, Clio Storia, so ga v EU prenehali izdelovat (res da je bil že star model, ampak se je dobro prodajal), ker bi na novo morali delati homologacijo in ni več zadoščal takrat veljavnim predpisom. Predraga zadeva da bi ga priredili, da bi ustrezal predpisom in homologirali.
V Revozu so proizvodnjo odmontirali in mislim da postavili v Tuniziji.
V Revozu so proizvodnjo odmontirali in mislim da postavili v Tuniziji.
Erik39 ::
"Kaj veš koliko stane taka homologacija?"
Pišem po spominu, cifre približne.
Posamezen prototip (za testiranje, osebno rabo, velja v SLO) in dobra dokumentacija nekaj k€, male serije (za testiranje lastnosti vozila, velja v SLO) nekaj 10 k€. Če želiš zadeve prodajat in postavit na cesto, rabiš homologacijo za serijska vozila. To si pa že v rangu nekaj 100+k€ za EU.
Z dobro dokumentacijo dokazuješ (meritve, testi, . . .), da vozilo ustreza EU predpisom (emisije, hrup, varnost, elektromegnetna združljivost, . . . )
Dokumentacijo bi vse kar mi je dovoljeno kot diplomiranemu inženirju strojništva delal sam, koliko je pol cena "samo za štempl of approval"? Sigurno mora biti pol ceneje, če sam narediš dokumentacijo. Pri do it yourself predelavah električnih avtomobilov vem da je folk sam delal dokumentacijo (spisal eno tako fanj poročilo in ga oddal v prfju).
En primer, Clio Storia, so ga v EU prenehali izdelovat (res da je bil že star model, ampak se je dobro prodajal), ker bi na novo morali delati homologacijo in ni več zadoščal takrat veljavnim predpisom. Predraga zadeva da bi ga priredili, da bi ustrezal predpisom in homologirali.
V Revozu so proizvodnjo odmontirali in mislim da postavili v Tuniziji.
Ja država marsikdaj meče polena pod noge, nič novega. Clio Storia je čist fanj avto, sem se že peljal v njem..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
WizzardOfOZ ::
Napisal si kup sranja. Preberi kaki so pogoji za mopede do 25 ali 50 na uro, in kakšni za avte, potem pa daj linke na kitajska jajca, ki temu ustrezajo, da vidimo what is what. Ker zdaj samo nabijaš kako oni naredijo avto za jurja. Kar NI res. Tisto ni avto, ampak moped, v večini primerov do 25 na uro. Pa ne zdaj rečt, ja, imaš pa pravi avto za 3 jurjev. Imaš kurac. Pokaži linke. Vsaj na alibabo, če že ne nekje v Evropi.
Zame je stvar ki gleda kot avto, se pelje kot avto in deluje kot avto, avto. Lahko pa da je klasificirana kot moped, but i don't care. Saj twizzy je tudi kao štirikolesnik, čeprav je v resnici avto. Moped do 50 na uro je več kot zadost za po mestu in okolici. Cena takega je 2 jurja dolarjev, v evrih še malo manj. Seveda toliko je na kitajskem, potem pa prišej še transport in take vse podobne fore.
Ko kupujem avto gledam vsaj malo na varnosts, ki je tu prakticno ni, potem uporabnost, ki je tukaj prakticno ni ker vecino casa kaj vozim v gepeku, na zadnjem mestu je poraba.
Torej ce zakljucim, ker nocem v tem sekretu umret ker bom prepocasi speljal s krizisca, zato ker me bo povozil tovornjak sredi maribora ker bom pocasen, ker nocem glave razpacane po prvem kandelabru ce zletim s ceste, zato da bom prihranil 200EUR na mesec. Hvala lepa.
Kar si napisal so izgovori in tvoja racionalizacija, ker napačno misliš da zadeva ne bo udobna. Tvoji možgani bodo naredili vse, navedli najbolj bullshit pomisleke, samo da ti ne bi bilo treba voziti z tem. Guess what: noben te ne sili. Čeprav bi ti pa 200 EUR na mesec sigurno prišlo zelo prav. 200 EUR na mesec je 50.000 EUR v 20 letih. 50 jurjev! Vendar kakor hočeš:
Tle se dobro vidi da gre zadeva zadost hitr in čist fanj šiba, pa za 3 folka ima placa, posnetek ima 15 miljonov ogledov in se ga splača pogledat:
Cena v tujini je 2000 dolarjev. Pri nas pa računaj ceno (((vozila + prevoz) + carina) + dmv) + ddv.
V oklepajih zato, da se vidi na kaj se veže dmv in na kaj ddv.
Torej:
avto (2000 dolarjev) + prevoz (1000 dolarjev) + 10% carina (300 dolarjev) + 0,5% dmv (150 dolarjev) + 22% DDV (759 dolarjev) = 4209 dolarjev.
Manjka pa še homologacija. Verjetno pa tudi brez atesta ne bo šlo, če pride to iz kitajske.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
St235 ::
Dokumentacijo bi vse kar mi je dovoljeno kot diplomiranemu inženirju strojništva delal sam, koliko je pol cena "samo za štempl of approval"? Sigurno mora biti pol ceneje, če sam narediš dokumentacijo. Pri do it yourself predelavah električnih avtomobilov vem da je folk sam delal dokumentacijo (spisal eno tako fanj poročilo in ga oddal v prfju).
Še ena stvar o kateri pojma nimaš. Predelava in homologaicja enga vozila nima nič homologacijo povsem nove serije vozil. Predvse pa ni poceni. In pote spet pridemo do tvoje laži kako poceni so ti jajčki. Pa na koncu ugotovimo, da niti pod razno niso poceni ampak, da tako kot pri strošku car sharinga pač pojma nimaš kaj vse je treba upoštevat.
In potem raje lažeš, tako kot si v citiranju vsebine videa.
Erik39 ::
Prevoz bi lahko dobil za 500 €, prostora ne zasede ravno veliko v standardnem kontejnarju in se lahko kakšnemu ki kaj uvaža "uštuliš", preko plačila seveda. Tako da bi pol bilo:
(2000+500)x1,1x1,005x1,22 = 3371 €. Ja država si vzemo še pa još. Vemo, nič novega..
(2000+500)x1,1x1,005x1,22 = 3371 €. Ja država si vzemo še pa još. Vemo, nič novega..
fikus_ ::
"Dokumentacijo bi vse kar mi je dovoljeno kot diplomiranemu inženirju strojništva delal sam, . . . "
Načeloma jo lahko naredi tudi čistilka, seveda če zna. S to dokumentacijo dokazuješ, da vozilo/stvar ustreza zahtevam/predpisom. In ni samo, da to napišeš na papir, za določene stvari so potrebni testi (npr. "crash test" za M kategorijo - osebni avtomobili). Ta tvoja vozila do 45 km/h bi verjetno šla v eno od L kategorij (mogoče L7e)
Načeloma jo lahko naredi tudi čistilka, seveda če zna. S to dokumentacijo dokazuješ, da vozilo/stvar ustreza zahtevam/predpisom. In ni samo, da to napišeš na papir, za določene stvari so potrebni testi (npr. "crash test" za M kategorijo - osebni avtomobili). Ta tvoja vozila do 45 km/h bi verjetno šla v eno od L kategorij (mogoče L7e)
St235 ::
Prevoz bi lahko dobil za 500 EUR, prostora ne zasede ravno veliko v standardnem kontejnarju in se lahko kakšnemu ki kaj uvaža "uštuliš", preko plačila seveda. Tako da bi pol bilo:
(2000+500)x1,1x1,005x1,22 = 3371 EUR. Ja država si vzemo še pa još. Vemo, nič novega..
Prevoz lahko dobiš samo tudi za 1EUR, če zanemariš 99% dejanskih stroškov. Sam oto ne spremeni dejatva da boš dal 4k eur samo da boš to čudo privlekel v EU, potem ga boš lahko imel v dnevni namesto kauča, ker na cesto ne boš smel. In smo spet pri tem, da je cena preden to lahko zapelješ (če sploh izpolni minimalne standarde) 10k EUR in je konec tvojih sanj e električnih rikšah za 1000EUR.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Erik39 ::
Še ena stvar o kateri pojma nimaš. Predelava in homologaicja enga vozila nima nič homologacijo povsem nove serije vozil. Predvse pa ni poceni. In pote spet pridemo do tvoje laži kako poceni so ti jajčki. Pa na koncu ugotovimo, da niti pod razno niso poceni ampak, da tako kot pri strošku car sharinga pač pojma nimaš kaj vse je treba upoštevat.
In potem raje lažeš, tako kot si v citiranju vsebine videa.
Ni res, to da je homolagacija za prototip in homologacija za mass market avtomobil popolnoma druga zadeva vem že več kot 10 let. Homologacija za "prototip" je relativno poceni, glede na drugo homologacijo za serijske avtomobile. Ni laž kot sem že podal linke znašajo cene cca od 2-3 jurje na kitajskem. Seveda imam pojma pri strošku za car sharing, pojma pa nimaš ti, ali pa zaradi nezadostne lastne samopodobe samo za brezveze trolaš in kontriraš za brezveze.
"Dokumentacijo bi vse kar mi je dovoljeno kot diplomiranemu inženirju strojništva delal sam, . . . "
Načeloma jo lahko naredi tudi čistilka, seveda če zna. S to dokumentacijo dokazuješ, da vozilo/stvar ustreza zahtevam/predpisom. In ni samo, da to napišeš na papir, za določene stvari so potrebni testi (npr. "crash test" za M kategorijo - osebni avtomobili). Ta tvoja vozila do 45 km/h bi verjetno šla v eno od L kategorij (mogoče L7e)
Ja da bi bila registrirana kot štirikolesnik, tako kot je Twizzy, ne kot avto, tako sem mislil. Kot vem za to ni potrebnih crash testov, test glasnosti in podobnega pa tudi dvomim da je, ker je električni, pa tudi če je, bomo pa pomerili ane, saj to gre kumot :) Za avto vem da je veliko sranja in stroškov pri homologaciji, tudi pri prototipni verziji (ne mass market).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
Erik39 ::
In kljub temu lažeš, da tole stane 3k eur? ccccc....
Ne lažem, imaš zgoraj linke z ceno črno na belem. Da, na Kitajskem stane od 2-3 jurje. Toliko je tam. Nisem pa rekel da bo suma sumarum tudi toliko tukaj. Tega nisem rekel in se razume že iz konteksta da bodo zraven še uvozni stroški, carina in davek.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
St235 ::
Da, na Kitajskem stane od 2-3 jurje.
kar je popolnoma neuporaben podatek, če potem na podlagi tega računaš stroške in vlečeš zgrešene zaključke, kot je 1EUR na uro stroška za carharing.
In spet si spustil bistven podatek, da je treba potem zadevo še homologirat in spravit v promet. Pač ne znaš drugega kot lagat in zavajat, kar smo črno belo ugotovili pri posnetku, ki si ga linkal.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
fikus_ ::
Če se hočeš resno lotit posla, stopi v kontak s kitajcem, se dogovorita za št. vozil na leto in kako morajo biti opremljena, on ti da ceno, prišteješ stroške prevoza in dajatev, homologacije (deliš na št. vozil), nekaj moraš kalkulirat za garancijo (naročiš več vozil in jih kanibaliziraš, ali nabavljaš rez. dele pri kitajcu), stroški oglaševanja, prodajnega salona, plače, . . . .
Erik39 ::
Amazing Vehicles | Micro Cars | That Will Take You To Another Level ?12
Za car sharing sem upošteval ceno 5 jurjev. Za manj kot toliko ga dobiš uvoženega z Kitajske, kar smo tudi tukaj poračunali na forumu in kot si sam rekel 4 jurje za vse skup. Nič ne zavajam in ne lažem in nič nisem spustil. Napisal si:
Jaz bi to najprej imel zase, trenutno nimam časa ker sem na večih projetih. Morda v prihodnosti.
,
Da, na Kitajskem stane od 2-3 jurje.
kar je popolnoma neuporaben podatek, če potem na podlagi tega računaš stroške in vlečeš zgrešene zaključke, kot je 1EUR na uro stroška za carharing.
In spet si spustil bistven podatek, da je treba potem zadevo še homologirat in spravit v promet. Pač ne znaš drugega kot lagat in zavajat, kar smo črno belo ugotovili pri posnetku, ki si ga linkal.
Za car sharing sem upošteval ceno 5 jurjev. Za manj kot toliko ga dobiš uvoženega z Kitajske, kar smo tudi tukaj poračunali na forumu in kot si sam rekel 4 jurje za vse skup. Nič ne zavajam in ne lažem in nič nisem spustil. Napisal si:
Sam oto ne spremeni dejatva da boš dal 4k eur samo da boš to čudo privlekel v EU
Če se hočeš resno lotit posla, stopi v kontak s kitajcem, se dogovorita za št. vozil na leto in kako morajo biti opremljena, on ti da ceno, prišteješ stroške prevoza in dajatev, homologacije (deliš na št. vozil), nekaj moraš kalkulirat za garancijo (naročiš več vozil in jih kanibaliziraš, ali nabavljaš rez. dele pri kitajcu), stroški oglaševanja, prodajnega salona, plače, . . . .
Jaz bi to najprej imel zase, trenutno nimam časa ker sem na večih projetih. Morda v prihodnosti.
,
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
Erik39 ::
Baje da homologacija za štirikolesnik ali prototip, če sam spišeš tehnično poročilo pride poceni, nekaj 100 EUR.
Takole to izgleda:
http://eavto.si/homologacija-elektricne...
https://evsvet.eu/viewforum.php?f=20
http://eavto.si/
https://mazdamx3ev.wordpress.com/
Takole to izgleda:
http://eavto.si/homologacija-elektricne...
https://evsvet.eu/viewforum.php?f=20
http://eavto.si/
https://mazdamx3ev.wordpress.com/
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
Utk ::
Tukaj imaš linke (zakaj moram vse po dvakrat kopirat?!, ne znate najdt par postov nazaj, sploh gledate par postov nazaj preden komentirate?!)
https://www.alibaba.com/product-detail/...
https://www.alibaba.com/product-detail/...
https://www.alibaba.com/product-detail/...
https://www.alibaba.com/product-detail/...
https://www.alibaba.com/product-detail/...
Ti linki so samo sranje. 72V45A...če si res nek inženir, dobro veš kaj to pomeni. 6 svinčenih akumulatorjev. Za to naj bi dal 3 jurje? A ti zgledam fuknen?
72 V je lahko li-ion 20 S konfiguracija. Saj nekateri so pod 2 jurja, lahko jih predelaš na lion za jurja z že sestavljenim battery packom, če je res svinec. Pa je 45 Ah, ne 45 A. Razlikujte če to dvoje no. To je osnova.
Slabo bereš svoje linke, ker 72V45A sem kopiral iz tam. Bi kupil ev od ljudi, ki ne ločijo A od Ah?
Na enem od linkov pa piše lead-acid. Brez skrbi, da se bi pohvalili z lion, če bi ga imeli. Zgleda da gledaš samo slikice, kot otrok v vrtcu, ne pa inženir.
fikus_ ::
"Baje da homologacija za štirikolesnik ali prototip, če sam spišeš tehnično poročilo pride poceni, nekaj 100 EUR."
To je v primeru, ko vzameš vozilo, ki je že homologirano za EU, vržeš ven ICE, daš noter EM+baterije+BMS+varovalke+glavno stikalo+ . . . in sam napišeš papirologijo, ki prepričajo človeka da ti poštemplja homologacijo.
To je v primeru, ko vzameš vozilo, ki je že homologirano za EU, vržeš ven ICE, daš noter EM+baterije+BMS+varovalke+glavno stikalo+ . . . in sam napišeš papirologijo, ki prepričajo človeka da ti poštemplja homologacijo.
Erik39 ::
Tukaj imaš linke (zakaj moram vse po dvakrat kopirat?!, ne znate najdt par postov nazaj, sploh gledate par postov nazaj preden komentirate?!)
https://www.alibaba.com/product-detail/...
https://www.alibaba.com/product-detail/...
https://www.alibaba.com/product-detail/...
https://www.alibaba.com/product-detail/...
https://www.alibaba.com/product-detail/...
Ti linki so samo sranje. 72V45A...če si res nek inženir, dobro veš kaj to pomeni. 6 svinčenih akumulatorjev. Za to naj bi dal 3 jurje? A ti zgledam fuknen?
72 V je lahko li-ion 20 S konfiguracija. Saj nekateri so pod 2 jurja, lahko jih predelaš na lion za jurja z že sestavljenim battery packom, če je res svinec. Pa je 45 Ah, ne 45 A. Razlikujte če to dvoje no. To je osnova.
Slabo bereš svoje linke, ker 72V45A sem kopiral iz tam. Bi kupil ev od ljudi, ki ne ločijo A od Ah?
Na enem od linkov pa piše lead-acid. Brez skrbi, da se bi pohvalili z lion, če bi ga imeli. Zgleda da gledaš samo slikice, kot otrok v vrtcu, ne pa inženir.
Ne gledam samo slikc in dobro berem svoje linke. Opazil sem da si kopiral, vendar bi lahko sam vedel da mora bit Ah, ne pa A, tako da je tvoja krivda. Da, bi kupil, ker na sam avto to nič ne vpliva, ker niso isti ljudje napisali oglas na Alibabi in konstruirali avto. Eno so inženirji, eno so marketingaši. Ni nujno da bi se pohvalili z li-ion glede na to da je to danes mainstream in stane manj na kilovatno uro baterij kot pa svinčene baterije. Pa kot pravim: tudi če slučajno so svinčene, za jurja zamenjaš battery pack z li-ion (že narejen battery pack se kupi).
"Baje da homologacija za štirikolesnik ali prototip, če sam spišeš tehnično poročilo pride poceni, nekaj 100 EUR."
To je v primeru, ko vzameš vozilo, ki je že homologirano za EU, vržeš ven ICE, daš noter EM+baterije+BMS+varovalke+glavno stikalo+ . . . in sam napišeš papirologijo, ki prepričajo človeka da ti poštemplja homologacijo.
Kaj pa da preračunaš nosilno konstrukcijo kitajskega avtomobila, morda celo posimuliraš z Ansysom in preračune in simulacije, skupaj z vsemi ostalimi potrebnimi stvarmi daš v tehnično poročilo, bi to šlo skozi?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
WizzardOfOZ ::
Amazing Vehicles | Micro Cars | That Will Take You To Another Level ?12
A ta jajca so tudi z daljincem? Jaz bi ga kupil za triletnega otroka, da se bo okoli vozil, pa če se predaleč odpelje, ga z daljincem sam nazaj pripelje. Sej je cena nekak enaka kot za peg perego otroške električne avtomobilčke. Kvaliteta je pa najbrž slabša, ker je to le kitajska roba.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
fikus_ ::
"Kaj pa da preračunaš nosilno konstrukcijo kitajskega avtomobila, morda celo posimuliraš z Ansysom in preračune in simulacije, skupaj z vsemi ostalimi potrebnimi stvarmi daš v tehnično poročilo, bi to šlo skozi?"
Za to rabiš 3D, če ti ga da Kitajc, ok. Za L kategorijo mislim, da ni potreben "crash test". Bolj bistveno je, da vozilo izpolnjuje zahteve in predpise v EU. Npr. točno je doloceno, katere luči, koliko jih mora imeti vozilo, območje, kje se morajo nahajati, svetilnost, . . . Za npr. svetilnost in področje vidnosti ni dovolj papir o vgrajenih lučeh, ampak dokazovanje z meritvijo.
Za to rabiš 3D, če ti ga da Kitajc, ok. Za L kategorijo mislim, da ni potreben "crash test". Bolj bistveno je, da vozilo izpolnjuje zahteve in predpise v EU. Npr. točno je doloceno, katere luči, koliko jih mora imeti vozilo, območje, kje se morajo nahajati, svetilnost, . . . Za npr. svetilnost in področje vidnosti ni dovolj papir o vgrajenih lučeh, ampak dokazovanje z meritvijo.
Utk ::
Ne gledam samo slikc in dobro berem svoje linke. Opazil sem da si kopiral, vendar bi lahko sam vedel da mora bit Ah, ne pa A, tako da je tvoja krivda. Da, bi kupil, ker na sam avto to nič ne vpliva, ker niso isti ljudje napisali oglas na Alibabi in konstruirali avto. Eno so inženirji, eno so marketingaši. Ni nujno da bi se pohvalili z li-ion glede na to da je to danes mainstream in stane manj na kilovatno uro baterij kot pa svinčene baterije. Pa kot pravim: tudi če slučajno so svinčene, za jurja zamenjaš battery pack z li-ion (že narejen battery pack se kupi).
Kako to misliš ČE so svinčene? Daješ linke na avte o katerih ne veš NIČ, razen slikice in cene brez vseh davkov. Ja, pa kupiš baterry pack...veš kaj, potem lahko kupim 20 baterijskih vrtalnikov v hoferju, zvežem skupaj dva bicikla, in ne rabim kitajcev sploh. Strošek in verjetnost homologacije bosta čisto enaka.
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ ::
Po moje bi bil že 18V 100Nm motor iz navadnega baterijskega vrtalnika dovolj za kaj takega, pa en 100Ah akumulator, pa eno vezje za regulacijo, da bi zadeva že normalno okol šibala. Pa ne vem, če rabiš homologirat, ker je to potem samo elektro bicikl.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nemčija povečuje subvencije za električna vozila (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 17824 (13568) | tikitoki |
» | Inštitut Ifo: električni avtomobili za okolje slabši od konvencionalnih (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 47972 (40824) | J.McLane |
» | Tudi Volvo pripravlja električne tovornjake (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 60649 (54975) | Jackass |