Forum » Loža » Mini električni avto, prihodnost mestne mobilnesti tudi v Sloveniji?
Mini električni avto, prihodnost mestne mobilnesti tudi v Sloveniji?
Temo vidijo: vsi
WizzardOfOZ ::
Celo električni terenci ima porabo cca 17 kWh na 100 km, kar je 7 kWh na 41 km. Če hočeš lahko pa rečeva da rabiš 7,8 kWh za 41 km za enega orenk velikega električnega terenca, če te ta podatek bolj pomirja. Vendar to pointa ne spremeni.
Teslin cybertruck porabi med 50 in 60kw na 100km (400km z 200kw baterijo, ki ni 200 ampak 240kw, ker je nekje 20% večja kot piše na papirju (enako imata tesla S in 3)). Pa naj bi imel najboljši izkoristek od vseh pickupov z elektropogonom.
Erik39 ::
Na forum sem napisal dejstva,
Blodnje niso dejstva, pa če se še tolikokrat zlažeš.
Ni blodenj,razen v tvoji glavi. Zapisal sem dejstva, ki jih lahko vsakdo preveri v strokovni literaturi. Ti si zapisal laži kot so (omenil bom samo ontopic laži, lagal si se tudi o moji izobrazbi, kar ti rekel brez kakršnikoli dokazov, jaz dokaze o moji izobrazbi imam):
LAŽ 1: Nimamo več hidroenergetskega potenciala v Sloveniji
LAŽ 2: Nimamo prostora za sončne elektrarne.
LAŽ 3: Električni avtomobili so večkrat zagorijo od bencinskih.
LAŽ 4: Nimamo možnosti za 100 % samooskrbo z elektriko
ipd. še ogromno laži, pa se mi ne da več pisat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
WizzardOfOZ ::
Ni onesnaževanje samo nafta. Tu je še plastika, poraba vode, reciklaža in tako naprej. Ampak človek dobi občutek, da bomo rešili svet, če bomo vozili na elektriko. Mislim, da je precej drugih stvari, ki bi se jih dalo hitreje in ceneje rešiti, pa bi bilo precej bolj učinkovito.
Marsikaj bomo rešili z prehodom na elektriko (vsega pa sigurno ne), predvsem do onemoglosti oneznažen zrak v mestih zaradi dizlov in bencinarjev. Električni zraka v mestih ne onesnažujejo, pa tudi overall onesnažujejo mnogo manj.
Nisi dojel in nikoli ne boš. V mestu ne rabiš ne bencinarjev in ne dizlov in ne električnih. Poanta je da potrebuješ odličen javni prevoz, vse ostalo pa lahko opraviš z biciklom.
Erik39 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Celo električni terenci ima porabo cca 17 kWh na 100 km, kar je 7 kWh na 41 km. Če hočeš lahko pa rečeva da rabiš 7,8 kWh za 41 km za enega orenk velikega električnega terenca, če te ta podatek bolj pomirja. Vendar to pointa ne spremeni.
Teslin cybertruck porabi med 50 in 60kw na 100km (400km z 200kw baterijo, ki ni 200 ampak 240kw, ker je nekje 20% večja kot piše na papirju (enako imata tesla S in 3)). Pa naj bi imel najboljši izkoristek od vseh pickupov z elektropogonom.
Govora je bilo o avtih, ki so že na trgu, kar Cybertruck ni. Tesla Cybertruck ima tudi sicer precej manjšo porabo kot jo navajaš, najmoglivejša različica z tremi motorji ima porabo 26,7 kWh na 100 km.
Vir:
https://ev-database.org/car/1250/Tesla-...
WizzardOfOZ je izjavil:
Ni onesnaževanje samo nafta. Tu je še plastika, poraba vode, reciklaža in tako naprej. Ampak človek dobi občutek, da bomo rešili svet, če bomo vozili na elektriko. Mislim, da je precej drugih stvari, ki bi se jih dalo hitreje in ceneje rešiti, pa bi bilo precej bolj učinkovito.
Marsikaj bomo rešili z prehodom na elektriko (vsega pa sigurno ne), predvsem do onemoglosti oneznažen zrak v mestih zaradi dizlov in bencinarjev. Električni zraka v mestih ne onesnažujejo, pa tudi overall onesnažujejo mnogo manj.
Nisi dojel in nikoli ne boš. V mestu ne rabiš ne bencinarjev in ne dizlov in ne električnih. Poanta je da potrebuješ odličen javni prevoz, vse ostalo pa lahko opraviš z biciklom.
Sem dojel že na začetku, vendar je to res samo teoretično. V praksi boš večino ljudi težko prepričal da bo uporabljalo javni prevoz, četudi dober. Ljudje so preleni da bi si vzeli 10 sekund da bi priklopili kabel v električega 2x na teden ko pridejo domov. Se raje vozijo z 7x dražjim gorivom. (1,2 EUR na 100 km (0,08 EUR/kWh nočna tarifa skupaj z vsemi stroški), vs 10 EUR na 100 km, upoštevana povprečna cena za zadnje 10 let , cca 1,3 EUR/liter, trenutna cena ima na povprečje neznaten vpliv). Ne govorim za vse, govorim za večino.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Celo električni terenci ima porabo cca 17 kWh na 100 km, kar je 7 kWh na 41 km. Če hočeš lahko pa rečeva da rabiš 7,8 kWh za 41 km za enega orenk velikega električnega terenca, če te ta podatek bolj pomirja. Vendar to pointa ne spremeni.
Teslin cybertruck porabi med 50 in 60kw na 100km (400km z 200kw baterijo, ki ni 200 ampak 240kw, ker je nekje 20% večja kot piše na papirju (enako imata tesla S in 3)). Pa naj bi imel najboljši izkoristek od vseh pickupov z elektropogonom.
Govora je bilo o avtih, ki so že na trgu, kar Cybertruck ni. Tesla Cybertruck ima tudi sicer precej manjšo porabo kot jo navajaš, najmoglivejša različica z tremi motorji ima porabo 26,7 kWh na 100 km.
Vir:
https://ev-database.org/car/1250/Tesla-...
Govora je o:
lahko pa rečeva da rabiš 7,8 kWh za 41 km za enega orenk velikega električnega terenca,
Torej o orenk velikem terencu. Ker ostalih tako velikih še ni, lahko rečemo, da je tesla največji trenutno.
3 modeli tesle cybertrucka obstajajo. Tisti z 200kW baterijo ima samo 400km dosega, za ostala dva pa je samo prepisano od tega, ker sta še na papirju.
Erik39 ::
Trdiš, da si delal s fotovoltaiko. Odlično! 1 kvadratni meter da ven koliko? 200W? Konstantno al samo ob peaku? Koliko da v povprečju čez dan tak meter elekrarne? Koliko kadar je oblačno? Dobiš 600W na dan od enega metra?
1 kvadratni meter običajnih komercialnih sončnih celic da ven 200 W ob
polni osvetljenosti. V praksi pa je povprečna moč nižja in sicer znaša 200 kWh na leto na kvadratni meter sončnih celic ( cca 0,55 kWh na dan). Oziroma sončne celice dajo ven 1000 kWh na leto na inštaliran kilovat moči.
Dobiš 600W na dan od enega metra?
Energija se ne meri v W (vatih), ampak v Wh (vatnih urah). Se ti vidi da nisi iz tehnične stroke. V vatih se meri moč, proizvodnja je v Wh ali kWh (kilovatnih urah).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
Erik39 ::
Tisti z 200kW baterijo ima samo 400km dosega, za ostala dva pa je samo prepisano od tega, ker sta še na papirju.
To ne drži in je čista laž. Najzmogljiveši Tesla Cybertruck (ostala dva bosta lažja in bosta imela še valda manjšo porabo od najzmogljivejšega z največjo baterijo) naredi z 200 kWh baterijo:
Real range between 540 - 1080 km:
City - Cold Weather * 780 km
Highway - Cold Weather * 540 km
Combined - Cold Weather * 650 km
City - Mild Weather * 1080 km
Highway - Mild Weather * 670 km
Combined - Mild Weather * 840 km
Vir: https://ev-database.org/car/1250/Tesla-...
Erik39 ::
MG ZS EV, ki je terenec ima pa naslednje porabe, povprčna poraba za vse skupaj je 19,2 kWh na 100 km:
12,7 kWh na 100 km: mestna vožnja (v nezimskih mesecih)
21,8 kWh na 100 km: avtocestna vožnja (v nezimskih mesecih)
18,5 kWh na 100 km: mestna vožnja (pozimi)
27,4 kWh na 100 km: avtocesta (pozimi)
Vir: https://ev-database.org/car/1201/MG-ZS-...
Opomba: Podatki o porabi se izračunajo tako da se kapaciteto baterije deli z dosegom in pomnoži z 100 (ker nas zanima na 100 km poraba, ne na kilometer). Sem raje dopisal opombo, preden se javi nekdo od kje sem te številke dobil, čeprav je to obvious.
12,7 kWh na 100 km: mestna vožnja (v nezimskih mesecih)
21,8 kWh na 100 km: avtocestna vožnja (v nezimskih mesecih)
18,5 kWh na 100 km: mestna vožnja (pozimi)
27,4 kWh na 100 km: avtocesta (pozimi)
Vir: https://ev-database.org/car/1201/MG-ZS-...
Opomba: Podatki o porabi se izračunajo tako da se kapaciteto baterije deli z dosegom in pomnoži z 100 (ker nas zanima na 100 km poraba, ne na kilometer). Sem raje dopisal opombo, preden se javi nekdo od kje sem te številke dobil, čeprav je to obvious.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
Erik39 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Poleg izpuhov iz avtomobilov je precej drugega onesnaževanja, ki bi ga bilo nujno prej rešiti. Za ladje nihče ne omenja, kakšni onesnaževalci so. Pa zadeva teče na mazut, ki ima precej več žvepla in ostalih "primesi". Pa ne le tovorne ladje, še hujši onesnaževalci so turistične križarke s po 1000 potniki. Tisoč potnikov bi rado trikrat na dan jedlo. In vsakič ostanejo umazani krožniki in pribori. Koliko detergenta se porabi za vse to oprat? Kam, misliš, to spustijo?
Nehajte že srat z "zeleno" električno vožnjo. Nič kaj ni zelena, ker imamo namesto milijon majhnih izpuhov, enega velikega - termoelektrarno.
Po drugi strani pa EV-ji porabijo neznatno malo elektrike, tudi če bi vsi osebni avtomobili v Sloveniji vozili na elektriko, ker če gre pol Slovenije na EV-je, kar se ne bo zgodilo še ene 20 let ne, se bo poraba elektrike povečala samo za 8 %.
POraba vse elektrike danes(leta 2018, vsa leta se giblje okoli te cifre): 15.453 GWh
Uradni podatki pravijo drugače:
https://www.stat.si/StatWeb/Field/Index...
Zaključki ki si jih naredil in večina imformacij ki si jih posredoval ni resničnih, pojdimo secirati lepo po vrsti. Seveda da avtomobili niso edini vir onasnaževanja, vendar so pa eden izmed velikih virov onesnaževanja. Standardi za izpuste se zaostrujejo tudi za ladje. Vendarle pa ne smemo pozabiti dejstva, da ladje onasnažujo zrak predvsem na območjih kjer ni žive duše ( na sredi ocenana), kjer se onasnaževanje prvič kot prvič razredči na praktično zanemarljive vrednosti (po 10.000 tisočkrat manjše kot so v mestnih središčih), kot drugo pa je tam malo ali nič ljudi ki bi to bili prisiljeni vdihavati.
Tisoč potnikov bi rado trikrat na dan jedlo. In vsakič ostanejo umazani krožniki in pribori. Koliko detergenta se porabi za vse to oprat? Kam, misliš, to spustijo?
Ne vem kakšni standardi so v veljavi in kakšna je praksa, vendar po logiki verjetno uporabljajo biorazgradljiv detergent, ki ni cenovno nič dražji od navadnega. Če pa ga slučajno ne, pa ni lahko, v primeru da se izkaže da bi bil to problem, brez problema uvedemo uporabo biorazgradljivih detergentov. Sicer pa v vsej količini vode ki jo oceani vsebujejo tukaj realno tisti liter ali dva detergenta z posodo na ladjo ne predstavlja problema (oziroma je problem zanemarljiv v primerjavi z onesnaževanjem dizlov in bencinarjev v mestih, kjer so pa dejansko zaradi tega nevarne koncentracije škodljivih snovi v zraku.
Nehajte že srat z "zeleno" električno vožnjo. Nič kaj ni zelena, ker imamo namesto milijon majhnih izpuhov, enega velikega - termoelektrarno.
Je zelena. Vožnja z električnim onasnežuje vsaj 10x manj v življenski dobi kot pa vožnja z dizlom/bencinarjem.
Glavno in ključno dejstvo, ki si se ga odločil ignorirati (dati glavo v pesek) je naslednje: električni avtomobili ne onasnžujejo mest, kjer so koncentracije škodljivih snovi v zraku visoke in redno presegajo največje dovoljene vrednosti. Tudi sicer, vključujoč izpuste elektrarne onasnežujejo manj kot pa dizli/bencinarji. Pozna se pač dejstvo da imajo elektrarne mnogo boljše filtre in da električni avtomobili porabijo 4x manj energije za premagati isto razdaljo v primerjavi z dizli in bencinarji. Bencinar recimo porabi 7 litrov, kar je 70 kWh, električni pa porabi 16 kWh (recimo Tesla model 3 ima povprečno porabo samo 15,3 kWh na 100 km, samo za občutek kolikše so razlike).
Uradni podatki pravijo drugače:
https://www.stat.si/StatWeb/Field/Index...
Ni res kar praviš, uradni podatki ne pravijo drugače, kar lahko tudi vsakdo preveri.
Moja trditev je bila da je 15453 GWh poraba elektrike letno (podatek je za leto 2018). Ti si to negiral. Pa poglejmo statistični urad in razkrinkajmo tvojo očitno laž:
2004 14.308 GWh
2005 14.149 GWh
2006 14.117 GWh
2007 14.044 GWh
2008 15.357 GWh
2009 15.375 GWh
2010 15.410 GWh
2011 15.001 GWh
2012 14.705 GWh
2013 15.117 GWh
2014 16.486 GWh
2015 14.187 GWh
2016 15.546 GWh
2017 15.396 GWh
2018 15.453 GWh
https://pxweb.stat.si/SiStatDb/pxweb/sl...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
Erik39 ::
EV-ji porabijo neznatno malo elektrike na ravni države, tudi če bi vsi osebni avtomobili v Sloveniji vozili na elektriko, ker če gre pol Slovenije na EV-je, kar se ne bo zgodilo še ene 20 let ne, se bo poraba elektrike povečala samo za 8 %.
Povprečna kilometrina: 15.000 km/leto.
Povprečna poraba(skupaj mestna/izven mestna)= 17 kWh/100 km
Število avtomobilov: 500.000 (miljon je osebnih vozil v Sloveniji, polovica od miljon je 500 tisoč)
Poraba na povprečen EV na leto: (15.000/100) x 17 kWh = 2550 kWh
Poraba za 500.000 EV-jev: 500.000 x 2550 = 1275000000 kWh = 1275 GWh
POraba vse elektrike danes(leta 2018, vsa leta se giblje okoli te cifre): 15.453 GWh
Vir: https://pxweb.stat.si/SiStatDb/pxweb/sl...
Delež porabe EV-jev v porabi elektrike:
(1275+15453)/15453 = 16.728 GWh /15.453 GWh = 1,082
Poraba se poveča samo za cca 8 %.
8 % če se pol slovenije vozi na štrom! 16 % če se cela Slovenija vozi na štrom, to je ena osmina moderne jedrske elektrarne komaj. Nekaj lagati da je količina elektrike za EV-je problem, ker ni. Ne tehničen, ne kakršenkoli drug problem.
Povprečna kilometrina: 15.000 km/leto.
Povprečna poraba(skupaj mestna/izven mestna)= 17 kWh/100 km
Število avtomobilov: 500.000 (miljon je osebnih vozil v Sloveniji, polovica od miljon je 500 tisoč)
Poraba na povprečen EV na leto: (15.000/100) x 17 kWh = 2550 kWh
Poraba za 500.000 EV-jev: 500.000 x 2550 = 1275000000 kWh = 1275 GWh
POraba vse elektrike danes(leta 2018, vsa leta se giblje okoli te cifre): 15.453 GWh
Vir: https://pxweb.stat.si/SiStatDb/pxweb/sl...
Delež porabe EV-jev v porabi elektrike:
(1275+15453)/15453 = 16.728 GWh /15.453 GWh = 1,082
Poraba se poveča samo za cca 8 %.
8 % če se pol slovenije vozi na štrom! 16 % če se cela Slovenija vozi na štrom, to je ena osmina moderne jedrske elektrarne komaj. Nekaj lagati da je količina elektrike za EV-je problem, ker ni. Ne tehničen, ne kakršenkoli drug problem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
mr_chai ::
Jaz lahko potrdim, da je bil Erik med top 5% najboljšimi študenti. Do fakultete na poljanski cesti 4, pa se je vozil z biciklom.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mr_chai ()
K0l1br1 ::
Erik39 ::
Rofl, ne samo neumen, se nepismen laznjivec si. Popolnoma nic od napisanega nisem izjavil. Ampak ja, ce lazes okrog izobrazbe, ni nic presenetljivega ce drugega kot lagat me znas.
Neumen in nepismen si ti ne jaz. Seveda si izjavil. Samo nekaj izmed tvojih laži:
Zakaj vedno omenjam termo elektrarno? Ker v Sloveniji spodobne hidroelektrarne nimamo več kam postaviti.
To ni res, kar sem negiral z strokovno izvedeno študijo:
Vir: mag. Andrej KRYŽANOWSKI*, asist. Anja HORVAT*, prof. dr. Mitja BRILLY*:
MOŽNOSTI IZKORIŠČANJA ENERGETSKEGAPOTENCIALA V SLOVENIJI
http://mvd20.com/LETO2008/R32.pdf
Delež izkoriščenosti je po glavnih vodotokih naslednji:
-Drava 98%,
-Soča 34%
-Sava 18% (prevladujejo pretežno velike HE),
pri manjših vodotokih pa je izrabljenega 25% potenciala, pretežno z malimi HE. Energetski bruto potencial slovenskih vodotokov je ocenjen na 19.440 GWh/leto. Od tega je tehnično izkoristljivega potenciala 9.145 GWh/leto, ekonomsko pa je možno izkoristiti med 7.000 in 8.500 GWh/leto. Trenutno je izkoriščenih 4.115 GWh/leto, kar predstavlja 45% celotnega tehničnega razpoložljivega potenciala. V elektroenergetski bilanci Slovenije predstavljajo hidroelektrarne dobro tretjino vse energetske proizvodnje.
Napisal si tudi (danes ob 13:06):
Za tako moč nimamo prostora za dovolj veliko sončno elektrarno. Lahko pa naredimo še en blok v Krškem.
Kar je spet čista laž.
Napisal si tudi:
Ogromno tesel je ob nesrečah zgorelo. Pa jih je samo par na cestah. Počakaj, da jih bo več in bo tudi več konkretnih nesreč.
Kar je spet čista laž, ni zgorelo ogromno Tesel, ampak samo enih par. Tudi če upoštevaš da je električnih avtomobilov mnogo manj, ŠE VEDNO je 11x večja verjetost da zagori bencinski avtomobil, kot pa električni.
Vir: https://crsautomotive.com/how-prone-are...
Napisal si tudi:
Oprana glava. Električni avti nikoli niso in ne bodo prihodnost. Nimamo dovolj elektrike. Slovenija že sedaj več kot 30% elektrike uvozi.
Kar so spet čiste laži in zavajanja. Slovenija je lahko iz danes na jutri energetsko 100 % samooskrbna če se tako odloči in to brez da zgradi eno samo novo elektrarno. Ali z drugimi besedami kot sem pojasnil že v prejšnjih komentarjih:
"Razlog da porabimo tretjino več kot proizvedemo ne tiči v nezmožnosti da bi proizvedli več (lahko bi), amapk so za to zaslužni ekonomski razlogi. Ker ne vem če veš kaj to pomeni, bom v nadaljevanju razložil. Prodajna cena okoliščih držav je dostikrat nižja od naše proizvodne cene elektrarn. Takrat mi del proizvodnje elektrarn ustavimo (zmanjšamo moč, delovanje na tehnološkem mimimumu), ter preostalo elektriko uvažamo. Zato ker se to splača, ne zato ker ne bi mogli proizvesti več." .
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
K0l1br1 ::
To ni res, kar sem negiral z strokovno izvedeno študijo:Negirati je treba znati. Ti ne znaš. Niti računati ne znaš, ne da bi se zlagal zraven. Lažnivi roza kljukec.
ampak samo enih parTole je podobno, kot če bi rekli, da nisi einstain temveč samo teslo. Ti si dejansko pobebljen, da ti je to _samo_, ko se govori o gorečih avtomobilih?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: K0l1br1 ()
Erik39 ::
To ni res, kar sem negiral z strokovno izvedeno študijo:Negirat je treba znati. Ti ne znaš. Niti računati ne znaš, ne da bi se zlagal zraven. Lažnivi roza kljukec.
Ni res kar si povedal in ni res nič kar si me obtožil. Računati znam, nič se nisem zlagal, napisal sem znanstveno preverljiva dejstva, ki jih lahko vsakdo preveri v strokovni literaturi.
Tole je podobno, kot če bi rekli, da nisi einstain temveč samo teslo. Ti si dejansko pobebljen, da ti je to _samo_, ko se govori o gorečih avtomobilih?
Nisem teslo, ti si glede na tvojo nezmožnost razumevanja.. ja JE SAMO, GLEDE NA to da zagori po 170 tisoč bencinarjev in dizlov samo v Ameriki, na svetu pa še veliko več, ter samo nekaj električnih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
Erik39 ::
Preveri statistike preden govoriš nekaj na pamet in po občutku, ker ti občutek zaradi potrebe po senzacionalnosti medijev gorori napačno. Mediji ne poročajo skoraj nikoli o vžigih bencinarjev/dizlov, ker je to nekaj običajnega postalo. Pri električnih pa to postane selzacija če se kakšen vžge. Zagori več kot 500 bencinarjev samo v Ameriki vsak dan. Vsake 3 minute zagori eden v povprečju. Ne boš verjel bencin je izredno vnetljiva zadeva, veliko bolj kot baterije.
"About 174,000 vehicle fires were reported in the United States in 2015, the most recent year for which statistics are available from the National Fire Protection Association. Virtually all of those fires involved fuel-powered cars. That works out to about one every three minutes.
Tesla claims that fuel-powered cars are about 11 times more likely to catch fire than a Tesla. It says the best comparison is fires per 1 billion miles driven. It says the 300,000 Teslas on the road have been driven a total of 7.5 billion miles, and about 40 fires have been reported. That works out to five fires for every billion miles traveled, compared to a rate of 55 fires per billion miles traveled in gasoline cars.
https://crsautomotive.com/how-prone-are...
"About 174,000 vehicle fires were reported in the United States in 2015, the most recent year for which statistics are available from the National Fire Protection Association. Virtually all of those fires involved fuel-powered cars. That works out to about one every three minutes.
Tesla claims that fuel-powered cars are about 11 times more likely to catch fire than a Tesla. It says the best comparison is fires per 1 billion miles driven. It says the 300,000 Teslas on the road have been driven a total of 7.5 billion miles, and about 40 fires have been reported. That works out to five fires for every billion miles traveled, compared to a rate of 55 fires per billion miles traveled in gasoline cars.
https://crsautomotive.com/how-prone-are...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
WizzardOfOZ ::
Trdiš, da si delal s fotovoltaiko. Odlično! 1 kvadratni meter da ven koliko? 200W? Konstantno al samo ob peaku? Koliko da v povprečju čez dan tak meter elekrarne? Koliko kadar je oblačno? Dobiš 600W na dan od enega metra?
1 kvadratni meter običajnih komercialnih sončnih celic da ven 200 W ob
polni osvetljenosti. V praksi pa je povprečna moč nižja in sicer znaša 200 kWh na leto na kvadratni meter sončnih celic ( cca 0,55 kWh na dan). Oziroma sončne celice dajo ven 1000 kWh na leto na inštaliran kilovat moči.
Dobiš 600W na dan od enega metra?
Energija se ne meri v W (vatih), ampak v Wh (vatnih urah). Se ti vidi da nisi iz tehnične stroke. V vatih se meri moč, proizvodnja je v Wh ali kWh (kilovatnih urah).
Wh je moč v določenem obdobju (v tem primeru 60 minut).
Pa da ne boš skakal preveč. Imam sončno elektrarno na nadstrešku (12x5m), cel dan osvetljeno in postavljeno februarja letos. Nekje 160W (12V * 13,7A) daje 1.24 kvadratnega metra med 12 in 15 uro, v ostalih urah pa še manj.
K0l1br1 ::
Erik39 ::
Andrej Pecjak destroying a lithium cell
Ful nevarno ja..bencin pa nardi bum in bore malo ostane.
Ni res, enako sem zračunal in napisal. Ne lažem, nisem glup, sem inteligenten za razliko od tebe, glede na nezmožnost razumevanja prebranega pa si glup edinole ti.
Ful nevarno ja..bencin pa nardi bum in bore malo ostane.
Računati znam, nič se nisem zlagal, napisal sem znanstveno preverljiva dejstva, ki jih lahko vsakdo preveri v strokovni literaturi.Napisal si eno, zračunal si drugo, torej spet lažeš. Ali sli glup ali pa si glup, ni druge.
Ni res, enako sem zračunal in napisal. Ne lažem, nisem glup, sem inteligenten za razliko od tebe, glede na nezmožnost razumevanja prebranega pa si glup edinole ti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
K0l1br1 ::
ter samo nekaj električnih.Če ti je to samo, si idiot. Sedaj čakam, da boš napisal, da je umrlo samo nekaj ljudi. Potem si itak zaslužil nekaj.
Ni res, enako sem zračunal in napisal. Ne lažem, nisem glup, glede na nezmožnost razumevanja prebranega pa si glup edinole ti.Lažeš, ker si glup. Preberi si svoj račun. Če ga znaš. Saj je iz 2. razreda OŠ.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: K0l1br1 ()
Erik39 ::
ter samo nekaj električnih.Če ti je to samo, si idiot. Sedaj čakam, da boš napisal, da je umrlo samo nekaj ljudi. Potem si itak zaslužil nekaj.
Nisem idiot, si pa ti glede na to da preproste primerjave ne razumeš. GLEDANO RELATIVNO, kar sem tudi posebej poudaril. Zagorelo je več kot 170.000 bencinarjev in dizlov in relativno na tako veliko številko je zagorelo samo nekaj elektičnih.
Lažeš, ker si glup. Preberi si svoj račun. Če ga znaš. Saj je iz 2. razreda OŠ.
Ni res, motiš se. Ne lažem-
Andrej Pecjak destroying a lithium cell
WizzardOfOZ je izjavil:
Trdiš, da si delal s fotovoltaiko. Odlično! 1 kvadratni meter da ven koliko? 200W? Konstantno al samo ob peaku? Koliko da v povprečju čez dan tak meter elekrarne? Koliko kadar je oblačno? Dobiš 600W na dan od enega metra?
1 kvadratni meter običajnih komercialnih sončnih celic da ven 200 W ob
polni osvetljenosti. V praksi pa je povprečna moč nižja in sicer znaša 200 kWh na leto na kvadratni meter sončnih celic ( cca 0,55 kWh na dan). Oziroma sončne celice dajo ven 1000 kWh na leto na inštaliran kilovat moči.
Dobiš 600W na dan od enega metra?
Energija se ne meri v W (vatih), ampak v Wh (vatnih urah). Se ti vidi da nisi iz tehnične stroke. V vatih se meri moč, proizvodnja je v Wh ali kWh (kilovatnih urah).
Wh je moč v določenem obdobju (v tem primeru 60 minut).
Pa da ne boš skakal preveč. Imam sončno elektrarno na nadstrešku (12x5m), cel dan osvetljeno in postavljeno februarja letos. Nekje 160W (12V * 13,7A) daje 1.24 kvadratnega metra med 12 in 15 uro, v ostalih urah pa še manj.
Wh je enota za energijo (proizvodnjo sončnih celic). Napisal si da "dobiš 600 W na dan od enega metra." To je napačna poved in napačno uporabljena enota. Pravilno bi bilo: "Dobiš 600 Wh od enega kvadratnega metra." Glede na tako očitno napako in napačno uporabljeno enoto, sem prepričan da se na tehnično stroko ne spoznaš.
Nisi povedal nič novega, že daleč pred tabo sem poudaril da je problem sončnih celic nekonstantnost proizvodnje. V povprečju pa dobiš cca 1000-1100 KWh na 1 kW inštalirane moči sončnih celic.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
Erik39 ::
Dobiš 1000-1100 kWh na leto na 1 kW inštalirane moči sončnih celic (saj je jasno iz konteksta though).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
Mehmed ::
Erik39 ::
O a res? Ful dobr, se bom pozanimal če je treba kkšne homologacije delat, in če ja, kolk to stane. Ker drugač je ta tole čista zmaga, 0,3 € za 100 km, to je več kot 30x ceneje od bencinarjev. Če pride zadeva par jurjev se splača. Nobenega pa ne silim v uporabo, da se ne bo kdo počutil ogroženega.
Drugače pa teli mini avtomobili so popularni na Nizozemskem (sicer tam kupujejo od evropskih proizvajalcev in je takšen mini avtomobil smatran kot drugi avto za bogataše). Tako da videti je da je napačna trditev ljudi, ki trdijo da se take zadeve ne bodo nikoli uveljavile v Evropi.
Drugače pa teli mini avtomobili so popularni na Nizozemskem (sicer tam kupujejo od evropskih proizvajalcev in je takšen mini avtomobil smatran kot drugi avto za bogataše). Tako da videti je da je napačna trditev ljudi, ki trdijo da se take zadeve ne bodo nikoli uveljavile v Evropi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
Mehmed ::
Aja for the record, tole je na tehnicnih slikano. Ne morem dati roke v ogenj, da so koncali na cesti brez tezav.
fikus_ ::
"Delež izkoriščenosti je po glavnih vodotokih naslednji:
-Drava 98%,
-Soča 34%
-Sava 18% (prevladujejo pretežno velike HE),"
V teoriji to verjetno drži, nisem preverjal virov, v praksi moraš pa prepričat zelene. Npr. Sava HE Mokrice, lahko začneš prepričevati eko ribiče, da ne bo škode. Za Sočo pa kar pozabi, bo prevelik revolt.
Pa da komentiram se posnetek s Pečjakom. Baterija je pokvarjena in prazna (polna baterija je predraga za takšne reči) in se ne vžge kar tako, rabi zrak, ki ga pa z luknjanjem ne dobi.
-Drava 98%,
-Soča 34%
-Sava 18% (prevladujejo pretežno velike HE),"
V teoriji to verjetno drži, nisem preverjal virov, v praksi moraš pa prepričat zelene. Npr. Sava HE Mokrice, lahko začneš prepričevati eko ribiče, da ne bo škode. Za Sočo pa kar pozabi, bo prevelik revolt.
Pa da komentiram se posnetek s Pečjakom. Baterija je pokvarjena in prazna (polna baterija je predraga za takšne reči) in se ne vžge kar tako, rabi zrak, ki ga pa z luknjanjem ne dobi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
IL_DIAVOLO ::
Utk ::
Če je registrirano kot moped do 25 km/h ali morda 50, še gre marsikaj čez, kot avto pa no fucking way.
Erik39 ::
WizzardOfOZ ::
Wh je enota za energijo (proizvodnjo sončnih celic). Napisal si da "dobiš 600 W na dan od enega metra." To je napačna poved in napačno uporabljena enota. Pravilno bi bilo: "Dobiš 600 Wh od enega kvadratnega metra." Glede na tako očitno napako in napačno uporabljeno enoto, sem prepričan da se na tehnično stroko ne spoznaš.
Nobene napake ni.
1.24 kvadratnega metra sončnih panelov daje maksimalno od sebe napetost 12V in tok 13.7A. Moč je napetost krat tok (P=U*I), kar je malo več kot 160W (natančno 164,4W). Torej da ta panel od sebe v času ene ure 0,1644 kilowatne ure (kWh).
Erik39 ::
"Delež izkoriščenosti je po glavnih vodotokih naslednji:
-Drava 98%,
-Soča 34%
-Sava 18% (prevladujejo pretežno velike HE),"
V teoriji to verjetno drži, nisem preverjal virov, v praksi moraš pa prepričat zelene. Npr. Sava HE Mokrice, lahko začneš prepričevati eko ribiče, da ne bo škode. Za Sočo pa kar pozabi, bo prevelik revolt.
Pa da komentiram se posnetek s Pečjakom. Baterija je pokvarjena in prazna (polna baterija je predraga za takšne reči) in se ne vžge kar tako, rabi zrak, ki ga pa z luknjanjem ne dobi.
Zeleni niso nepremostljiva ovira. Sploh pa tisti zeleni, ki se borijo proti hidroelektrarnam, ki so elektrarne, ki imajo najmanjši vpliv na okolje glede na proizvedeno energijo, so na napačni strani in pljuvajo v lastno skledo.
Npr. Sava HE Mokrice, lahko začneš prepričevati eko ribiče, da ne bo škode.
Glede rib se da zadevo tehnično rešiti z drčo za ribe (to je znana zadeva pri načrtovanju hidroelekrarn. Država preprosto sprejme zakon, ki omogoača postavitev, po tem ko se naredi oceno škode za ribe.
Baterija ni prazna, ampak je polna, je prej pomeril z voltmetrov, imformacija iz prve roke. Pri baterijah je odvisno od elektrolita in tehnologije koliko reaktivne so. Lifepo4 so skoraj popolnoma nereaktivne, sodid state li-ion pa so popolnoma nereaktivne. Tudi nekatere vrste li-ion baterij so skoraj nereaktivne, kar je primer te baterije na posnetku. Te baterije na posnetku se dejansko uporabljajo v električnih avtomobilih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
fikus_ ::
Erik, sem videl kako lifepo gori! Ko dobi zrak, traja manj kot minuto, da ~0,5 kg baterija zgodi, je ne pogasiš. Z luknjanjem baterija ne dobi dovolj zraka, da bi takoj zagorela.
Erik39 ::
Kar si ti videl je predpotopna tehnologija. Sicer pa dvomim da je bila lifepo4, verjetno je bila lipo (ali morda li-ion).
Lifepo4 zdrži abuse brez nevarnosti:
Lifepo4 zdrži abuse brez nevarnosti:
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
WizzardOfOZ ::
Baterija ni prazna, ampak je polna, je prej pomeril z voltmetrov, imformacija iz prve roke. Pri baterijah je odvisno od elektrolita in tehnologije koliko reaktivne so. Lifepo4 so skoraj popolnoma nereaktivne, sodid state li-ion pa so popolnoma nereaktivne. Tudi nekatere vrste li-ion baterij so skoraj nereaktivne, kar je primer te baterije na posnetku. Te baterije na posnetku se dejansko uporabljajo v električnih avtomobilih.
Ja, v prenosniku pa res nikoli ne zagorijo:
Pa v telefonu tudi ne:
Erik39 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Wh je enota za energijo (proizvodnjo sončnih celic). Napisal si da "dobiš 600 W na dan od enega metra." To je napačna poved in napačno uporabljena enota. Pravilno bi bilo: "Dobiš 600 Wh od enega kvadratnega metra." Glede na tako očitno napako in napačno uporabljeno enoto, sem prepričan da se na tehnično stroko ne spoznaš.
Nobene napake ni.
1.24 kvadratnega metra sončnih panelov daje maksimalno od sebe napetost 12V in tok 13.7A. Moč je napetost krat tok (P=U*I), kar je malo več kot 160W (natančno 164,4W). Torej da ta panel od sebe v času ene ure 0,1644 kilowatne ure (kWh).
Nisem uporekal tvojemu izračunu. Dejstvo je da: JE NAPAKA. Napaka je napačno uporabljena enota. Ti namesto da bi uporabil enoto za energijo (Wh), si uporabil enoto za moč (W). Da ne ločiš med vati in vatnimi urami je sramotno..
Wh je enota za energijo (proizvodnjo sončnih celic). Napisal si da "dobiš 600 W na dan od enega metra." To je napačna poved in napačno uporabljena enota. Pravilno bi bilo: "Dobiš 600 Wh od enega kvadratnega metra." Glede na tako očitno napako in napačno uporabljeno enoto, sem prepričan da se na tehnično stroko ne spoznaš.
Sicer pa, da ti solarni paneli dajejo od sebe samo 130 W na m2 (160 W na 1,24 m2) je krivo to da si izbral solarne panele izredno slabe kakovosti z samo 13 % izkoristkom. Večina današnjih komercialnih monokristalnih solarnih panelov ima izkoristek 20 % ali malo čez, kar znese 200 W na kvadratni meter. Če dobiš 130 W, si izbral slabe nizkokakovostne panele.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
St235 ::
Rofl, ne samo neumen, se nepismen laznjivec si. Popolnoma nic od napisanega nisem izjavil. Ampak ja, ce lazes okrog izobrazbe, ni nic presenetljivega ce drugega kot lagat me znas.
Neumen in nepismen si ti ne jaz. Seveda si izjavil. Samo nekaj izmed tvojih laži:
Zakaj vedno omenjam termo elektrarno? Ker v Sloveniji spodobne hidroelektrarne nimamo več kam postaviti.
To ni res, kar sem negiral z strokovno izvedeno študijo:
Kje sem to izjavil? zakaj spet lažeš, a drugega revež ne znaš? Samo laži in laži?
WizzardOfOZ ::
Kar si ti videl je predpotopna tehnologija. Sicer pa dvomim da je bila lifepo4, verjetno je bila lipo (ali morda li-ion).
Lifepo4 zdrži abuse brez nevarnosti:
lifepo4 - zakaj jih japonci nočejo uporabljat v svojih "lithium-ion" baterijah:
Although the LiFePO4 material is thermodynamical, its thermal stability and structural stability are among the highest of all current cathode materials and have been verified in actual safety performance tests, but the possibility of short-circuiting from materials and batteries is inherent. And by chance, it may be the least safe
First, from the preparation of the material, the solid phase sintering reaction of LiFePO4 is a complex heterogeneous reaction with solid-phase phosphate, iron oxide and lithium salt, a carbon precursor and a reducing gas phase. In order to ensure that the iron element in the LiFePO4 is positive divalent, the sintering reaction must be carried out in a reducing atmosphere, and the strong reducing atmosphere in the process of reducing the ferric ion to the positive divalent iron ion, there will be a positive divalent The possibility of further reduction of iron ions into trace elemental iron.
Elemental iron can cause the micro-short circuit of the battery, which is the most taboo substance in the battery. This is one of the main reasons why Japan does not apply LiFePO4e to the powerful lithium-ion battery. In addition, a significant feature of the solid phase reaction is the slowness and incompleteness of the reaction, which makes the possibility of trace Fe2O3 in LiFePO4. The Argonne laboratory in the United States attributed the defect of poor high-temperature cycle of LiFePO4 to Fe2O3. Dissolution during charge and discharge cycles and precipitation of elemental iron on the negative electrode. In addition, in order to improve the performance of LiFePO4, it is necessary to nanoparticle its particles. A significant feature of nanomaterials is their low structural and thermal stability and high chemical activity, which also increases the probability of iron dissolution in LFP to some extent, especially under high-temperature cycling and storage conditions. The experimental results also show that the presence of iron is tested by chemical analysis or energy spectrum analysis on the negative electrode
Vir: https://medium.com/@mikelam9676/causes-...
Erik39 ::
Rofl, ne samo neumen, se nepismen laznjivec si. Popolnoma nic od napisanega nisem izjavil. Ampak ja, ce lazes okrog izobrazbe, ni nic presenetljivega ce drugega kot lagat me znas.
Neumen in nepismen si ti ne jaz. Seveda si izjavil. Samo nekaj izmed tvojih laži:
Zakaj vedno omenjam termo elektrarno? Ker v Sloveniji spodobne hidroelektrarne nimamo več kam postaviti.
To ni res, kar sem negiral z strokovno izvedeno študijo:
Kje sem to izjavil? zakaj spet lažeš, a drugega revež ne znaš? Samo laži in laži?
To si izjavil danes ob 13:06 (glej šesto stran foruma). Ne lažem, res si to izjavil kar se lahko vsakdo prepriča. Ni nobenih laži z moji strani, je pa obilo nemarnih laži s tvoje strani. Reveš si ti, ne jaz.
Napisal si (glej to kar je z krepko označeno):
....kaj to pomeni za elektro omrežje: to pomeni, da bomo potrebovali za najbolj optimalne pogoje še en tak blok, kot sta močnejša dva v termoelektrarni Brestanica. Če pa bodo "špice", ko bodo "vsi" priklopili avtomobile na polnilce zvečer, ko bodo prišli iz službe in po vseh opravkih, kamor vozijo otroke in po vseh nakupih in podobno, bo pa potrebno kar podvojiti termoelektrarno Brestanica... Ali pa postaviti še TEŠ7. Pri tem se je za vprašat, koliko je potem to ekološko. Namesto milijona izpušnih cevi po celi državi imaš eno gigantsko izpušno cev v termoelektrarni... Zakaj vedno omenjam termo elektrarno? Ker v Sloveniji spodobne hidroelektrarne nimamo več kam postaviti. Nekaj rezerve je še za mini in mikro hidroelektrarne, kaj več pa ne. In ker so naši ptiči precej bolj tumpasti od tistih v Španiji, Nemčiji, Avstriji, Nizozemski,... tudi vetrnih elektrarn ne moremo postavljati. Za tako moč nimamo prostora za dovolj veliko sončno elektrarno. Lahko pa naredimo še en blok v Krškem. Ki je pa pravzaprav tudi termo elektrarna, samo ne na premog...Toliko o proizvodnji elektrike. Samo elektro omrežje pa bo potrebno podvojiti. Večina 110kV daljnovodov zmore le 400A, kar pomeni le 44MW moči. S tem polniš okoli 4500 avtov naenkrat. Torej bo potrebno vse linije podvojiti in bo ena linija napajala hiše, druga pa polnilnice... Po nekaterih podatkih naj bi investicija v elektro infrastrukturo v Sloveniji stala več kot 20 milijard €, da bi omogočila elektro polnilnice za večino naših avtomobilov. To je več kot 2x proračun države...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
Erik39 ::
Še slikovni dokaz da si to res rekel: Rekel same nemarne laži. Ki sem jih v prejšnjih postih z dokazi in študijami ovrgel. Samo nekaj ontopic laži, ker v offtopic tvoje budalaštine se ne bom spuščal.
LAŽ 1: Nimamo več hidroenergetskega potenciala v Sloveniji.
LAŽ 2: Nimamo prostora za sončne elektrarne.
LAŽ 3: Električni avtomobili večkrat zagorijo od bencinskih.
LAŽ 4: Nimamo možnosti za 100 % samooskrbo z elektriko.
LAŽ 5: Lagal si da bi investicija za elektro infrastrukturo za električne avtomobile stala 20 miljard evrov, s tem si investicijo za cca 100x precenil. LAŽ 1: Nimamo več hidroenergetskega potenciala v Sloveniji.
in še mnogo podobnega..
LAŽ 1: Nimamo več hidroenergetskega potenciala v Sloveniji.
LAŽ 2: Nimamo prostora za sončne elektrarne.
LAŽ 3: Električni avtomobili večkrat zagorijo od bencinskih.
LAŽ 4: Nimamo možnosti za 100 % samooskrbo z elektriko.
LAŽ 5: Lagal si da bi investicija za elektro infrastrukturo za električne avtomobile stala 20 miljard evrov, s tem si investicijo za cca 100x precenil. LAŽ 1: Nimamo več hidroenergetskega potenciala v Sloveniji.
in še mnogo podobnega..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
WizzardOfOZ ::
Sicer pa, da ti solarni paneli dajejo od sebe samo 130 W na m2 (160 W na 1,24 m2) je krivo to da si izbral solarne panele izredno slabe kakovosti z samo 13 % izkoristkom. Večina današnjih komercialnih monokristalnih solarnih panelov ima izkoristek 20 % ali malo čez, kar znese 200 W na kvadratni meter. Če dobiš 130 W, si izbral slabe nizkokakovostne panele.
Solarni paneli so že v redu, v ljubljani nobeni ne dajejo prav dost več, samo na gobcu vas je pa velik, ki veste in ste si nekje prebrali, kako bi moralo to vse delovat. Ko boš svoje postavil, pa pokaži, kako v ljubljani več dajejo od sebe.
Na ostalo obešanje na besede pa ne mislim več odgovarjat. Si že pokazal, da si izključno google teoretik, naredil pa nisi še nič.
mr_chai ::
Nakup EV vozila je res marginalna stvar za boljše okolje. Ogromno več bi naredili za okolje, če bi si delili avtomobile, ne pa da se v 2.5 tonski gajbi pelje samo en človek, pa da bi imeli boljše želežniške povezave. Sedaj vidmi, da bo do Kočevja peljal vlak. To se mi zdi korak v pravo smer.
WizzardOfOZ ::
LAŽ 1: Nimamo več hidroenergetskega potenciala v Sloveniji.
LAŽ 2: Nimamo prostora za sončne elektrarne.
LAŽ 3: Električni avtomobili večkrat zagorijo od bencinskih.
LAŽ 4: Nimamo možnosti za 100 % samooskrbo z elektriko.
1.) nimamo hidroenergetskega potenciala, ker zeleni ne pustijo.
2.) nimamo prostora za sončne elektrarne drugje kot na strehah hiš (tisti, ki bi dovolili), za to, da boš na obdelovalno zemljo postavljal sončno elektrarno te še jaz tožim za vse kar imaš (tudi usrane gate)
3.) ko bo EV toliko kot ICE, bodo požari EV večkratnik požarov ICE
4.) nimamo možnosti 100% oskrbe, zaradi prvih dveh točk.
Pa da ti dam še peto: še enega NEK ne boš mogel postaviti, ker ljudje ne bodo za to. Glede na krajo pri TEŠ6, pa dvomim, da bodo dovolili tudi novo termo elektrarno. Boš moral kar gonit z biciklom, namesto da bi se v svoji rokši peljal.
Erik39 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Sicer pa, da ti solarni paneli dajejo od sebe samo 130 W na m2 (160 W na 1,24 m2) je krivo to da si izbral solarne panele izredno slabe kakovosti z samo 13 % izkoristkom. Večina današnjih komercialnih monokristalnih solarnih panelov ima izkoristek 20 % ali malo čez, kar znese 200 W na kvadratni meter. Če dobiš 130 W, si izbral slabe nizkokakovostne panele.
Solarni paneli so že v redu, v ljubljani nobeni ne dajejo prav dost več, samo na gobcu vas je pa velik, ki veste in ste si nekje prebrali, kako bi moralo to vse delovat. Ko boš svoje postavil, pa pokaži, kako v ljubljani več dajejo od sebe.
Na ostalo obešanje na besede pa ne mislim več odgovarjat.Si že pokazal, da si izključno google teoretik, naredil pa nisi še nič.
Solarni paneli so v redu za oddaljene lokacije in off grid aplikacije, v omrežju pa so v redu samo do določenega procenta proizvodnje, ker če ne je zelo težko korigirati zmedo, ki jo delajo v omrežju. V omrežju je treba vedno izenačiti trenutno proizvodnjo z trenutno porabo, drugače v primeru malce večjih odstopanj pride do izpada omrežja. Problem je ker imajo sončne elektrarne recimo v enem trenutku 100 % proizvodnjo, nato pa pride oblak in jim proizvodnja v nekaj sekundah pade na vsega 10 %. To kompenzirati je izredno težko in drago. Do neke mere, recimo da imaš sončnih elektrarn za 10 % proizvodnje še gre, kar je več pa postane zadeva brez virov shranjevanja problematična.
samo na gobcu vas je pa velik, ki veste in ste si nekje prebrali, kako bi moralo to vse delovat. Ko boš svoje postavil, pa pokaži, kako v ljubljani več dajejo od sebe.
Jaz in ostali strokovnjaki točno vemo koliko dajo od sebe sončne elektrarne in kje na kateri lokaciji (mikro in makro lokaciji). POdatki so jasni, ni treba odkrivati tople vode.
Na ostalo obešanje na besede pa ne mislim več odgovarjat.
To je zato ker sem ti jasno pokazal da se motiš in si govoril laži. Seveda ko nimaš argumentov je tipična reakcija seveda ignoriranje in umik.
Si že pokazal, da si izključno google teoretik, naredil pa nisi še nič.
Motiš se, nisem google teoretik, naredil pa sem že veliko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Erik39 ()
WizzardOfOZ ::
Nakup EV vozila je res marginalna stvar za boljše okolje. Ogromno več bi naredili za okolje, če bi si delili avtomobile, ne pa da se v 2.5 tonski gajbi pelje samo en človek, pa da bi imeli boljše želežniške povezave. Sedaj vidmi, da bo do Kočevja peljal vlak. To se mi zdi korak v pravo smer.
Še več bi naredili za okolje, če bi ljudje "pridelovali" manj smeti. (mogoče kondomov ostane isto ali še malo več, da ne bo preveč nešolanih mladih debilnih Erikov39)
Erik39 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
LAŽ 1: Nimamo več hidroenergetskega potenciala v Sloveniji.
LAŽ 2: Nimamo prostora za sončne elektrarne.
LAŽ 3: Električni avtomobili večkrat zagorijo od bencinskih.
LAŽ 4: Nimamo možnosti za 100 % samooskrbo z elektriko.
1.) nimamo hidroenergetskega potenciala, ker zeleni ne pustijo.
2.) nimamo prostora za sončne elektrarne drugje kot na strehah hiš (tisti, ki bi dovolili), za to, da boš na obdelovalno zemljo postavljal sončno elektrarno te še jaz tožim za vse kar imaš (tudi usrane gate)
3.) ko bo EV toliko kot ICE, bodo požari EV večkratnik požarov ICE
4.) nimamo možnosti 100% oskrbe, zaradi prvih dveh točk.
Pa da ti dam še peto: še enega NEK ne boš mogel postaviti, ker ljudje ne bodo za to. Glede na krajo pri TEŠ6, pa dvomim, da bodo dovolili tudi novo termo elektrarno. Boš moral kar gonit z biciklom, namesto da bi se v svoji rokši peljal.
1.) nimamo hidroenergetskega potenciala, ker zeleni ne pustijo.
Ta izjava spet ni resnična. Tudi če bi bilo res da nam zeleni ne pustijo, hidroenergetski potencial še vedno imamo. Obstaja. Je. Pika.
WizzardOfOZ ::
Solarni paneli so v redu za oddaljene lokacije in off grid aplikacije, v omrežju pa so v redu samo do določenega procenta proizvodnje, ker če ne je zelo težko korigirati zmedo, ki jo delajo v omrežju. V omrežju je treba vedno izenačiti trenutno proizvodnjo z trenutno porabo, drugače v primeru malce večjih odstopanj pride do izpada omrežja. Problem je ker imajo sončne elektrarne recimo v enem trenutku 100 % proizvodnjo, nato pa pride oblak in jim proizvodnja v nekaj sekundah pade na vsega 10 %. To kompenzirati je izredno težko in drago. Do neke mere, recimo da imaš sončnih elektrarn za 10 % proizvodnje še gre, kar je več pa postane zadeva brez virov shranjevanja problematična.
Spet nebuloze in zanikanje samega sebe? Prej si trdil, da bi rabili 200MW sončno elektrarno in da jo brez problema postavimo na 1 kvadratni kilometer, sedaj pa trdiš, da je to slabo, ker dela zmedo v omrežju.
Sproti bereš na googlu in prilagajaš svoje znanje temu kar prebereš?
WizzardOfOZ je izjavil:
LAŽ 1: Nimamo več hidroenergetskega potenciala v Sloveniji.
LAŽ 2: Nimamo prostora za sončne elektrarne.
LAŽ 3: Električni avtomobili večkrat zagorijo od bencinskih.
LAŽ 4: Nimamo možnosti za 100 % samooskrbo z elektriko.
1.) nimamo hidroenergetskega potenciala, ker zeleni ne pustijo.
2.) nimamo prostora za sončne elektrarne drugje kot na strehah hiš (tisti, ki bi dovolili), za to, da boš na obdelovalno zemljo postavljal sončno elektrarno te še jaz tožim za vse kar imaš (tudi usrane gate)
3.) ko bo EV toliko kot ICE, bodo požari EV večkratnik požarov ICE
4.) nimamo možnosti 100% oskrbe, zaradi prvih dveh točk.
Pa da ti dam še peto: še enega NEK ne boš mogel postaviti, ker ljudje ne bodo za to. Glede na krajo pri TEŠ6, pa dvomim, da bodo dovolili tudi novo termo elektrarno. Boš moral kar gonit z biciklom, namesto da bi se v svoji rokši peljal.
1.) nimamo hidroenergetskega potenciala, ker zeleni ne pustijo.
Ta izjava spet ni resnična. Tudi če bi bilo res da nam zeleni ne pustijo, hidroenergetski potencial še vedno imamo. Obstaja. Je. Pika.
Nimamo. Ker tam nikoli ne bo stala HE. Ljudje ne bodo pustili, zato jo daj iz enačbe ven.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Erik39 ::
2.) nimamo prostora za sončne elektrarne drugje kot na strehah hiš (tisti, ki bi dovolili), za to, da boš na obdelovalno zemljo postavljal sončno elektrarno te še jaz tožim za vse kar imaš (tudi usrane gate)
To ne drži, lahko greš vprašat tudi univerzitnega profesorja Andreja Senegačnika, če meni kot strokovjaku ne verjameš. 10 kvadratnih kilometrov za sončno elektrarno bi se že našel tudi na nekemtijskih površinah, glede na to da je slovenija velika preko 20.000 kvadratnih kilometrov.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nemčija povečuje subvencije za električna vozila (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 17210 (12954) | tikitoki |
» | Inštitut Ifo: električni avtomobili za okolje slabši od konvencionalnih (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 46987 (39839) | J.McLane |
» | Tudi Volvo pripravlja električne tovornjake (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 59366 (53692) | Jackass |