Forum » Na cesti » Kateri novi avti s financiranjem z 0% obresti?
Kateri novi avti s financiranjem z 0% obresti?
jypeepyj ::
Za drugi avto sem gledal nekaj znamk. Škoda je sicer ok, ampak ni najbolj ugodno financiranje.
Japonci tudi nimajo 0%.
Hynduai ima, a če je možno bi neko evro ali vsaj japonsko znamko.
Spoznal sem, da je najbolj neumno odkartat denar za avto v enem kosu, malo manj glupo je vzet financiranje (sicer močno preplačaš - oz. odvisno od ponudbe/pogojev pač) in tele 0% akcije.
Znesek nekje od 13 do 22k, procent pologa do 50%, red avta pa škoda scala ali višje, tudi kakšen majši suv (sicer rajši ne, ker bo 99% časa cesta/avtocesta in res ne bi imel slabo aerodinamiko pa predimenzionirane gume).
Japonci tudi nimajo 0%.
Hynduai ima, a če je možno bi neko evro ali vsaj japonsko znamko.
Spoznal sem, da je najbolj neumno odkartat denar za avto v enem kosu, malo manj glupo je vzet financiranje (sicer močno preplačaš - oz. odvisno od ponudbe/pogojev pač) in tele 0% akcije.
Znesek nekje od 13 do 22k, procent pologa do 50%, red avta pa škoda scala ali višje, tudi kakšen majši suv (sicer rajši ne, ker bo 99% časa cesta/avtocesta in res ne bi imel slabo aerodinamiko pa predimenzionirane gume).
- predlagal izbris: acookook ()
Vazelin ::
ja ja. imaš 0% obresti. in ceno verjetno po ceniku
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
puginho ::
Znesek obresti je popolnoma nerelevanten. Delaj primerjave koliko boš na koncu v celoti plačal za avto. Kaj ti pomaga 0% obresti če je cena po ceniku.
jypeepyj ::
Jaz sem razmišljal takole; denarju vrednost pada, avtu pa tudi.
Torej škoda (na financiranje) bo v šestem, sedmem letu "še dražja", ker bo šel moj obrok gor z inflacijo.
Če dam za mazdo (btw mazda 3 je visokih 21k - kako je to možno ne vem, nov passat tdi dsg 150km karavan je "samo" 4k dražji in med njima ni primerjave) 9k pologa in 9k na 72/84 mesecev - bom pa v šestem in sedmem letu nominalno isto plačeval, dejansko pa manj, cena avta pa pada kot pada. Načeloma me ne skrbi, ker bom avto imel, zelo verjetno, 7-10 let.
Razen če mazda ne daje tako dolge ročnosti.
Najbrž da so res drugje stroški, škoda ti da en bon za 1000 eur, ki dejansko ni "popust" ampak ti pač malo zbije strošek financiranja. Sigurno so nekje finte, konec koncev imajo avto koncerni že svoje banke (bmw bank, merdeces bank), ki dan in noč računajo, na kakšen način ti prodati avto, pa da še oni kakšen zaslužijo, namesto da bi šel po klasično posojilo.
Torej škoda (na financiranje) bo v šestem, sedmem letu "še dražja", ker bo šel moj obrok gor z inflacijo.
Če dam za mazdo (btw mazda 3 je visokih 21k - kako je to možno ne vem, nov passat tdi dsg 150km karavan je "samo" 4k dražji in med njima ni primerjave) 9k pologa in 9k na 72/84 mesecev - bom pa v šestem in sedmem letu nominalno isto plačeval, dejansko pa manj, cena avta pa pada kot pada. Načeloma me ne skrbi, ker bom avto imel, zelo verjetno, 7-10 let.
Razen če mazda ne daje tako dolge ročnosti.
Najbrž da so res drugje stroški, škoda ti da en bon za 1000 eur, ki dejansko ni "popust" ampak ti pač malo zbije strošek financiranja. Sigurno so nekje finte, konec koncev imajo avto koncerni že svoje banke (bmw bank, merdeces bank), ki dan in noč računajo, na kakšen način ti prodati avto, pa da še oni kakšen zaslužijo, namesto da bi šel po klasično posojilo.
jypeepyj ::
Znesek obresti je popolnoma nerelevanten. Delaj primerjave koliko boš na koncu v celoti plačal za avto. Kaj ti pomaga 0% obresti če je cena po ceniku.
Zakaj bi dal trgovcu 18k danes, če mu lahko dam 9, ostalo pa po obrokih? Za koliko mi mora spustit ceno, da se meni splača dat denar v kosu kdaj pa po obrokih?
18 - 0 popusta
16,2 - 10% popusta
15k - 20% popusta
13,8 - 30% popusta
------
Normalno, da če mi NOV avto zniža za 30% ne bom niti pomišljal ampak mu odkartam in imam avto. 10% mi je premalo.
------
9k - 107 eur/mesec (84 mesecev finaciranje)
Morda bo leta 2025 toliko helikopter denarja da bo teh 107 eur isto kot 50eur danes.
puginho ::
Ne gre za primerjavo keš vs obroki. Gre za primerjavo obroki vs obroki z 0% obresti. Pri obrokih z 0% imaš ponavadi ceno iz cenika brez popustov, pri ostalih pa dobiš ceno s popustom in obroki z obrestmi tako da na koncu lahko da boš plačal več za avto pri obrokih z 0% obrestno mero kot pri obrokih z obrestmi. Kapiš?
Pa če že zdaj študiraš koliko boš izgubil z avtom predlagam da greš rajši po pecikl. :)
Pa če že zdaj študiraš koliko boš izgubil z avtom predlagam da greš rajši po pecikl. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: puginho ()
feryz ::
Torej se je treba v službi zmeniti, da te dajo na zavod za mesec, dva, tri. Odvisno koliko delovne dobe imaš.
springfield ::
Jaz sem razmišljal takole; denarju vrednost pada, avtu pa tudi.
Torej škoda (na financiranje) bo v šestem, sedmem letu "še dražja", ker bo šel moj obrok gor z inflacijo.
Če dam za mazdo (btw mazda 3 je visokih 21k - kako je to možno ne vem, nov passat tdi dsg 150km karavan je "samo" 4k dražji in med njima ni primerjave) 9k pologa in 9k na 72/84 mesecev - bom pa v šestem in sedmem letu nominalno isto plačeval, dejansko pa manj, cena avta pa pada kot pada. Načeloma me ne skrbi, ker bom avto imel, zelo verjetno, 7-10 let.
Razen če mazda ne daje tako dolge ročnosti.
Najbrž da so res drugje stroški, škoda ti da en bon za 1000 eur, ki dejansko ni "popust" ampak ti pač malo zbije strošek financiranja. Sigurno so nekje finte, konec koncev imajo avto koncerni že svoje banke (bmw bank, merdeces bank), ki dan in noč računajo, na kakšen način ti prodati avto, pa da še oni kakšen zaslužijo, namesto da bi šel po klasično posojilo.
Pa saj Skoda ima tudi brezobrestno financiranje? Kolikor sem gledal so isti pogoji kot pri Mazdi. Edina razlika je, da ima Skoda fiksno 1% maloprodajne cene obrok, pri Mazdi je pa prilagodljivo, ampak na koncu isto skupaj placas maloprodajno ceno vozila.
jypeepyj ::
Ja, se mi kar zdelo.
Mazda ima 60 mesecev ročnost, tj. zadnji obrok te košta razliko še do polne cene. Če bi dali na 84 mesecev se jim že ne bi izplačalo (ravno o tem šestem in sedmem letu financiranja sem pisal). Tole od mazde mi je bilo všeč ampak zdaj vidim da, najbrž z razlogom, ne dajejo 72 in 84 mesecv odplačevanja (škoda ima, ampak je financiranje tam dražje, kljub vsem akcijam).
Sem malo primerjal tudi obročno vs. obročno z akcijami - neke male razlikice so, ampak na koncu avto, v obeh primerih, kar konkretno (pre)plačaš.
Mazda ima 60 mesecev ročnost, tj. zadnji obrok te košta razliko še do polne cene. Če bi dali na 84 mesecev se jim že ne bi izplačalo (ravno o tem šestem in sedmem letu financiranja sem pisal). Tole od mazde mi je bilo všeč ampak zdaj vidim da, najbrž z razlogom, ne dajejo 72 in 84 mesecv odplačevanja (škoda ima, ampak je financiranje tam dražje, kljub vsem akcijam).
Sem malo primerjal tudi obročno vs. obročno z akcijami - neke male razlikice so, ampak na koncu avto, v obeh primerih, kar konkretno (pre)plačaš.
springfield ::
Kako preplacilo? Placas tocno tolko kot je maloprodajna cena vozila. Preplacas samo potencialni popust (pri Mazdi kaj vec kot jurja tezko dobis), ce bi placal z gotovino.
Vazelin ::
springfield je izjavil:
Kako preplacilo? Placas tocno tolko kot je maloprodajna cena vozila. Preplacas samo potencialni popust (pri Mazdi kaj vec kot jurja tezko dobis), ce bi placal z gotovino.
Potencialni popusti so lahko precej divji Vsaj za višino obresti :D
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Horas ::
hyundai je isto ko japonc. isti šmorn. če ne že bolši zdaj, pa kia isto!
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
springfield ::
springfield je izjavil:
Kako preplacilo? Placas tocno tolko kot je maloprodajna cena vozila. Preplacas samo potencialni popust (pri Mazdi kaj vec kot jurja tezko dobis), ce bi placal z gotovino.
Potencialni popusti so lahko precej divji Vsaj za višino obresti :D
Ce je za visino obresti, si na istem in nisi nic prisparal
TOP ::
esel ::
hyundai je isto ko japonc. isti šmorn. če ne že bolši zdaj, pa kia isto!
Ja isto je kot Japonc sam ni,to občutiš kar prodajaš rabljenega Korejca,ki ni vreden več nič.
To pa ne drži. Zadnje raziskave kažejo, da med rabljenemi avtomobili, Kia Ceed bolje drži ceno od rabljenega Golfa.
gregc1 ::
mam 3leta starga tourana 2.0d 150 konjov. pije približno 1 litr olja na 30k kilometrov. na servisu pravijo, če spije do 2litra na 30k kilometrov, je to normalno. podobno je z škodo. mam dva servisa obvezna na let. en servis dolijejo olje pa računajo ful dnara. drug servis pa zamenjajo olje. delam približno 30k na leto. mene to zelo moti. še enkrat premisli če boš kupil nemca :) tast ma toyoto pa nima teh problemov.
tony1 ::
Pejt v štacuno, kupi olje in ga sam dolij. 2 minuti dela in pol cenejše olje.
In še: liter olja na 30k km ni posebna katastrofa (za drugič boš vedel, da bi moral kupit japonca - ampak tam boš pa preklinjal kaj drugega ). Katastrofa je liter olja na 300 km na 20 let starem avtu...
In še: liter olja na 30k km ni posebna katastrofa (za drugič boš vedel, da bi moral kupit japonca - ampak tam boš pa preklinjal kaj drugega ). Katastrofa je liter olja na 300 km na 20 let starem avtu...
gregc1 ::
Pejt v štacuno, kupi olje in ga sam dolij. 2 minuti dela in pol cenejše olje.
In še: liter olja na 30k km ni posebna katastrofa (za drugič boš vedel, da bi moral kupit japonca - ampak tam boš pa preklinjal kaj drugega ). Katastrofa je liter olja na 300 km na 20 let starem avtu...
sm šu u štacuno, kupil olje, dolil. potem pa na servisu reče da je napačen olje.... pffff. od kdaj pa avti pijejo olje? do 2l na 30k?
K0l1br1 ::
nov passat tdi dsg 150km karavan je "samo" 4k dražji in med njima ni primerjave)What? Kje dobiš passata dsg 150 km za 25 jurjev?!
do 2l na 30k?To ni nič. Ko bo liter na 1000 km in boš dobil odgovor "stand des tehnik" bo jok.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: K0l1br1 ()
WhiteAngel ::
Za drugi avto sem gledal nekaj znamk. Škoda je sicer ok, ampak ni najbolj ugodno financiranje.
Japonci tudi nimajo 0%.
Hynduai ima, a če je možno bi neko evro ali vsaj japonsko znamko.
Spoznal sem, da je najbolj neumno odkartat denar za avto v enem kosu, malo manj glupo je vzet financiranje (sicer močno preplačaš - oz. odvisno od ponudbe/pogojev pač) in tele 0% akcije.
Znesek nekje od 13 do 22k, procent pologa do 50%, red avta pa škoda scala ali višje, tudi kakšen majši suv (sicer rajši ne, ker bo 99% časa cesta/avtocesta in res ne bi imel slabo aerodinamiko pa predimenzionirane gume).
Um.. a si ziher, da je 0% res 0%? Da ni pribitek 0%, temeljna obrestna mera je pa še vedno nekaj procentov. Potem dodaj še stroške odobritve in nujen kasko do konca odplačila. So pa banke in zavarovalnice take k*rbe zdaj, da šenkajo avtohiši nekaj jurjev, če vzameš lizing, ker one s tem izboljšajo svoj denarni tok in za vsakega jurja, ki ti ga posodijo, dobijo 10 po neg. obrestni meri. Če so pa zlizane še z zavarovalnico, ki ti da "zelo ugoden" kasko, pa sploh.
springfield ::
Je pa ni 0%. Ceno samega vozila znizajo in potem pribijejo obresti in vse stroske, da na koncu prides na maloprodajno ceno. Brez obresti in stroskov odobritve ti nic ne morejo dat. Ce zelis izplacat avto cez nekaj mescev, bos bistveno manj placal. Tak da teh 0% je samo zapakiran popust + klasicni lizing.
jypeepyj ::
nov passat tdi dsg 150km karavan je "samo" 4k dražji in med njima ni primerjave)What? Kje dobiš passata dsg 150 km za 25 jurjev?!
do 2l na 30k?To ni nič. Ko bo liter na 1000 km in boš dobil odgovor "stand des tehnik" bo jok.
dsg, 26880eur
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
ročni menjalnik, 25690 (mazda 3, nova 122km je točno 21690)
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Ja, neka finta mora bit. Kot rečeno sem iskal brezobrestno finanrainje. Na mazdi je informatini izračun za 3, cx30 in cx5 za 50% pologa (in ko primerjaš cifre dejansko ni razlike in natečenih obresti). Financiranje traja "samo" 60 mesecev, in potem zadnji obrok razlika do mpc. Nobenih stroškov odobritve, nobenih procentov, nobenih stroškov odobritve. Vem, da banke in ta vw leasing to dela, kao poceni ponudbo ti zelo mastno proda.
https://www.mazda.si/ponudbe/aktualne-p...
Tole bi mi bilo zanimivo, če bi dejansko trajalo 84 mesecev, ker bi potem brezobrestno se ti dejansko obrnilo in izplačalo kot potrošniku ker bi celo inflacijo prenesel na trgovca.
KAVINSKY ::
sm šu u štacuno, kupil olje, dolil. potem pa na servisu reče da je napačen olje.... pffff. od kdaj pa avti pijejo olje? do 2l na 30k?
Pa povprašaj katero olje svetujejo. Drugič greš v trgovino, kupiš 5l kantico in jim neseš na servis naj tisto uporabijo. Če ustreza specifikacijam (v avtotrgovinah pogledajo po številki šasije) nimajo kaj svirati okoli tega da je napačno olje.
PS: če hočeš imeti avto na daljše obdobje si znižaj servisni interval na 20k km. Sklepam da bolj kot se bližaš 30k km, ti več olja spije?
gregc1 ::
sm šu u štacuno, kupil olje, dolil. potem pa na servisu reče da je napačen olje.... pffff. od kdaj pa avti pijejo olje? do 2l na 30k?
Pa povprašaj katero olje svetujejo. Drugič greš v trgovino, kupiš 5l kantico in jim neseš na servis naj tisto uporabijo. Če ustreza specifikacijam (v avtotrgovinah pogledajo po številki šasije) nimajo kaj svirati okoli tega da je napačno olje.
PS: če hočeš imeti avto na daljše obdobje si znižaj servisni interval na 20k km. Sklepam da bolj kot se bližaš 30k km, ti več olja spije?
dada auto več olja spije, ko se bliža intervalu. nočjo zamenat. pravijo da je olje za 30k in fertik. uglavnem krneki. bo treba na fuš nardit en interval na 15k :) dobr bobr nočem zdej tle smetit teme. sam povem da je nemc zejn.
m0LN4r ::
0% obresti ne obstajajo. Samo drugje so skriti ostali stroški.Obstaja, najprej se zmenis za ceno in prides naslednji dan pa reces, da bi 0% jaz sem dobil 5000evrov VW premije za okolje, pa se 3000 popusta od prodajalca.
Financiral sem pa zato, ker enostavno nisem imel takrat toliko denarja na kupu. Rabil sem ga nujno, pa sluzba mi ni dopuscala, da bi ga sral naokoli z kaksnim rabljenim, pa hoditi na popravila in servise.
Zdaj pa imam prakticno odplacan nov avto v dveh letih, pa se ostalo mi je dovolj za naslednjega po istem postopku.
Ta mesec bom verjetno ze drugega z 0% financiral. Meni je prednost v tem, da ne odplacam za avto vse takoj, ker lahko se izkaze npr. po garanciji, da je problematicen, ce se to zgodi recimo cez 3 leta, da zacne neki zajebavat, jim ga pac vrnem pa naj ga majo.
V nemciji dobis financiranja z 0% ze od 99eur na mesec ali manj za manje avte.
Evo prakticno lahko izberes 0%: https://www.autosuche.de/suche/?t_manuf...
Cene so iste, ce kupis al odplacas. Oz. ce bi odplacal mi je rekel, da bi mi dal 500eur popusta pa sm reku fuck it.
sm šu u štacuno, kupil olje, dolil. potem pa na servisu reče da je napačen olje.... pffff. od kdaj pa avti pijejo olje? do 2l na 30k?
Pa povprašaj katero olje svetujejo. Drugič greš v trgovino, kupiš 5l kantico in jim neseš na servis naj tisto uporabijo. Če ustreza specifikacijam (v avtotrgovinah pogledajo po številki šasije) nimajo kaj svirati okoli tega da je napačno olje.
PS: če hočeš imeti avto na daljše obdobje si znižaj servisni interval na 20k km. Sklepam da bolj kot se bližaš 30k km, ti več olja spije?
dada auto več olja spije, ko se bliža intervalu. nočjo zamenat. pravijo da je olje za 30k in fertik. uglavnem krneki. bo treba na fuš nardit en interval na 15k :) dobr bobr nočem zdej tle smetit teme. sam povem da je nemc zejn.
To se na zahtevo lahko uredi, zmenis se za flexibilni interval servisiranja. Mam naprimer.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
klasicni lizing.lizing je nekaj povsem drugega. Tam placujes polek cene avta tudi uporabo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
springfield ::
Ti mislis operativni lizing. Pri navadnem lizingu ne placujes uporabnine.
0% obresti uradno ne obstajajo, ker ne smejo dat. Nic ne smes dobit zastojn. Zato zapakirajo vseskup kot celoto, da zgleda kupcu kot 0%. Na pogodbi pa imas vse lepo razclenjeno.
0% obresti uradno ne obstajajo, ker ne smejo dat. Nic ne smes dobit zastojn. Zato zapakirajo vseskup kot celoto, da zgleda kupcu kot 0%. Na pogodbi pa imas vse lepo razclenjeno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: springfield ()
m0LN4r ::
Pri navadnem lizingu ne placujes uporabnine.Uporabnina je vkalkulirana glede na casovno obdobje in izgubo vrednosti vozila. Pri lizingu, ce hoces na koncu odkupiti avto, bos placal na koncu brutto veliko vec, kot pri financiranju.
Pa ce ti recem, da sem jaz kupoval avto in sem na koncu rekel, da bom financiral, se cena za mene ni spremenila cisto nic. Tudi ce bi vse placaj takoj, bi placal isto. Sem vzel financiranje, brez tretjega obroka. Nekateri bi rekli, klasicni kredit, ampak pri klasicnem kreditu bi imel 1,99% pa se da sistem malo pretentati, samo odvisno je od prvega obroka kako je velik.
Enako ponujamo mi nasim strankam v trgovini 0% do 20 mesecev. Stranka placa tocno tolko, kolko stane zadeva v trgovini in niti centa vec. Mi pa dobimo provizijo od partnerske banke, banka pa dobi "stranko" pol pa se davcno je malo drugace, ce je vec kot eno leto.
Lej tukaj VW ponuja eno leto stare avte z 0%, torej izberem avto, naredim si ponudbo, pol pa se lahko odlovim al bom teh 20k dal takoj ali pa po obrokih, ampak na koncu bo se vedno 20k, njim je na koncu vazno samo to, da avto prodajo. Kako ga prodajo ne igra vloge.
Pri Porsche slovenija je to drugace, jaz govorim za Volkswagen Bank naprimer.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
jypeepyj ::
Kje si našel 0% zinsen? V nemčjiji momogče, tam imaš vw bank (pa mercedes pa se mnoge druge), pri nas ga ni.
Kdo pa ima rabljene vw po 0% obresti na koliko ročnosti? Vmes sem se osebno, v salonu, pogovarjal s škoda panjan in pravi da nimajo brezobrestnega, je pa škoda bon. Račune mi je točno iste cifre govoril kot jih dobiš na škoda strani če sam premikaš paramtre.
škoda plusi
.dolga ročnost
.veliko spremenjlivih pogojev
.nekaj začetnega popusta
škoda minusi
.drage obreti (7% in več na leto)
.od opreme pri najcenejših modelih dobesedno samo volan (npr škoda scala za 13k je ok, ampak res nima nič opreme, ko malo dodajaš je pa že kar 16-17k, kar je že cena rabljenega pasata 2018 letnik).
plusi mazde
.ponudba točno taka kot piše, nič skritih fint
.2.0 motorji, pomoje rock solid, tako mestno kot avtocesta, najbrž zanesljivo 100%
minusi mazde
.malo modelov (mazda2 je žepna velikost, mazda3, cx30, cx-3 je že na izhodu)
.brez popustov
.najdaljša ročnost samo 5 let (61ti obrok je razlika do mpc - torej od cca 3.5k pri mazdi3 pa 5k pri cx30), ravno v 6em in 7em bi pasalo še vedno plačevati "drobiž"
Aja, sem tudi probal mazda3 in golf8. Sem fan vwja ampak zelo zelo razočaran nad novim golfom.
Kdo pa ima rabljene vw po 0% obresti na koliko ročnosti? Vmes sem se osebno, v salonu, pogovarjal s škoda panjan in pravi da nimajo brezobrestnega, je pa škoda bon. Račune mi je točno iste cifre govoril kot jih dobiš na škoda strani če sam premikaš paramtre.
škoda plusi
.dolga ročnost
.veliko spremenjlivih pogojev
.nekaj začetnega popusta
škoda minusi
.drage obreti (7% in več na leto)
.od opreme pri najcenejših modelih dobesedno samo volan (npr škoda scala za 13k je ok, ampak res nima nič opreme, ko malo dodajaš je pa že kar 16-17k, kar je že cena rabljenega pasata 2018 letnik).
plusi mazde
.ponudba točno taka kot piše, nič skritih fint
.2.0 motorji, pomoje rock solid, tako mestno kot avtocesta, najbrž zanesljivo 100%
minusi mazde
.malo modelov (mazda2 je žepna velikost, mazda3, cx30, cx-3 je že na izhodu)
.brez popustov
.najdaljša ročnost samo 5 let (61ti obrok je razlika do mpc - torej od cca 3.5k pri mazdi3 pa 5k pri cx30), ravno v 6em in 7em bi pasalo še vedno plačevati "drobiž"
Aja, sem tudi probal mazda3 in golf8. Sem fan vwja ampak zelo zelo razočaran nad novim golfom.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jypeepyj ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Škoda Octavia Combi (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 62647 (35212) | urkoman |
» | Nakup novega avtomobila do 18.000€ (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 22641 (17587) | Netrunner |
» | Zakaj se prodajajo malo rabljeni avtomobili ? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 19391 (16408) | rejven |
» | Ali se lahko v avtohišah "handla"? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 26976 (22226) | St235 |
» | Rabljen karavan (2013+) do 22k€ (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 38251 (31317) | Superboyy |