» »

Električni skiro je bolj eko način premikanja kot hoja in vožnja z kolesom: IZRAČUN

Električni skiro je bolj eko način premikanja kot hoja in vožnja z kolesom: IZRAČUN

Temo vidijo: vsi
««
2 / 11
»»

Vesolje ::

Pač dejstvo je da skiro porabi nekaj malega energije in materialov da se ga proizvede. VENDAR: to onasnaževanje da se ga proizvede hitro prinese notri, ker na prevožen kilometer porabi MNOGOKRATNIK manj energije kot pa neučinkovita hoja ali kolo. V življenski dobi če upoštevaš vse skupaj je skiro veliko bolj eko kot pa neučinkovita hoja, ali navadno kolo gnano na energijsko potratno hrano. Kmetijstvo je izredno kmetijsko potratna dejavnost.

Menjas jih vsaj vsake par let, tako da pomnozi vse zgoraj s stevilom menjav.


Baterije zdržijo pri polnjenju do 4,1 V (kar pri skiroju je, poglej aplikacijo) 1000 ciklov. Z eno baterijo prevoziš 29 km (jaz imam tako porabo zmerjeno), kar ti da 29.000 km dobe baterije. Če prevoziš 2000 km na leto, ti baterija zdrži cca 15 let. Po tem jo lahko enostavno menjaš. Da se proizvede tako majhno baterijo ki je v skiroju pa ne gre dosti energije, so gre v 15 letih hoje veliko veliko več. (ali celo avta, ker ljudje ponavadi pol za v tregovino uporabljajo avto namesto hoje)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vesolje ()

OrkAA ::

Stopi korak nazaj in malo premisli zadeve, ker se vrtis v krogih.

Skiro se vecinoma uporablja za prevoze po mestu, ki bi jih drugace lahko opravil pes, s kolesom ali javnim prevozom. Glede na to, da nas vecina zivi v kaloricnem presezku (pomisli zakaj so ljudje z leti vedno bolj okrogli), potem lahko predvidimo, da za prevoz po mestu ne potrebujemo dodatne energije.

Pac, naredil si nek izracun, ki ne pove nic novega. Vsem je jasno, da je voznja z elektromotorjem zelo ucinkovita. Vprasanje je, ce neskoncna industrija "consumer goods", ki imajo kratko zivljenjsko dobo dolgorocno vzdrzna.

Tisto, da ti bo litijeva baterija na skiroju zdrzala 15 let pa glaaaaadko pozabi :)

blay44 ::

:D:D
5kWh za kolo? A big faaaail.

Vesolje ::

Peš način je mnogo bolj potraten in manj eko kot električni skiro. Navadno kolo na noge je isto bolj potratno kot električni skiro. Javni prevoz je pa najbolj potraten od teh naštetih, je prevoz s skirojem svetlobna leta bolj ekološki in energetsko učinkovit. Da si se ti zadebelil je energija spet prišla iz hrane. Iz hrane kjer si moral vložit gromozanske količine energije da si jo proizvedel. Moral si v povprečju vložit 10 enot energije, da si proizvedel eno enoto hrane.

Zakaj bi pozabil da bo baterija zdžala 15 let? V avtih električnih avtih zdržijo še veliko več kot toliko, Toyota daje 15 let samo garancije in 1 miljon kilometrov garancije na svoj električni avto, baterija seveda zdrži še veliko več kot je garancija. Baterije ki so v električnih vozilih zdržijo, to niso ista kemija baterije kot v laptopih ali telefonih (oboje je li-ion ampak je uporabljena čisto drugačna kemija, razlika je kot noč in dan v življenski dobi).



https://insideevs.com/news/425503/toyot...



blay44 je izjavil:

:D:D
5kWh za kolo? A big faaaail.


Ni fail, fail je tvoje razumevanje napisanega. Za poganjat kolo 20 km rabiš X količino hrane. Za proizvest X količino hrane potrebuješ 5 kWh. BASTA IN PIKA. Za teh istih 20 km pri skiroju potrebuješ 0,2 kWh, kar je 25 x manj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vesolje ()

Vesolje ::

Vsem je jasno, da je voznja z elektromotorjem zelo ucinkovita.


Gospod OrkAA motite se :)) VEČINI ljudi to ni jasno da je vožnja z elektromotorjem zelo učinkovita. THAT'S A FACT. Dokazov miljon na facebooku in forumih in povsod. :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vesolje ()

Cange ::

Bereš študije in ne zanš zarčunat porabe ki je predpisana: 250W 25kmh.

OrkAA ::

Vesolje vesolje, ena problematicna stvar, ki tebi ni jasna je, da moras brat prispevke drugih ljudi, ne samo pisat svojih.

Loti se svojih raziskovanj s predpostavko, da nimas pojma in si poskusaj dokazat nasprotno.

Ti se pa na trhlih temeljih odlocis za neko predpostavko in potem z logicno gimnastiko ignoriras vse trditve, ki niso v skladu s tvojimi idejami.

Tole ni znanstvena metoda, tole je eno dolgocasno pregovarjanje z zidom. :)

Vesolje ::

Cange je izjavil:

Bereš študije in ne zanš zarčunat porabe ki je predpisana: 250W 25kmh.


250 W je moč, poraba se ne meri v W, ampak v Wh (ali kWh). Pojdi nazaj v šolo ker nisi odnesel nič. Sploh pa ta MOČ (ne poraba!) je predpisana za električna kolesa, ne za navadna kolesa. Torej bolj v zmoti kot si, ne bi mogel biti.

Porabo seveda znam zračunat, in sem jo tudi črno na belem zračunal. Nato pojdi še korak naprej in upoštevaj da si za kmerijstvo in predelavo hrane dal 10 enot energije da si dobil 1 enoto energije v obliki hrane.

Najbolj eko je električni skiro, takoj za tem je električno kolo, daleč za tema dvema je potratno navadno kolo, za navadnim kolesom je hoja. Nato je električni avto. Nato je vlak, še bolj daleč je dieselski avtobus, še bol daleč je navaden avto. Nato je na koncu letalo kot najbolj potraten način prevoza.

Najbolj eko sta električni skiro in električno kolo (skiro še malo bolj od električnega koleda zaradi malo manjše teže in nižje povprečni hitrosti v praksi). Dejstvo je da je električni skiro v življenski dobi ko upoštevaš vse tudi proizvodnjo skiroja in vse ŠE VEDNO veliko bolj ekološki način prevoza kot hoja ali navadno kolo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vesolje ()

Vesolje ::

OrkAA je izjavil:

Vesolje vesolje, ena problematicna stvar, ki tebi ni jasna je, da moras brat prispevke drugih ljudi, ne samo pisat svojih.

Loti se svojih raziskovanj s predpostavko, da nimas pojma in si poskusaj dokazat nasprotno.

Ti se pa na trhlih temeljih odlocis za neko predpostavko in potem z logicno gimnastiko ignoriras vse trditve, ki niso v skladu s tvojimi idejami.

Tole ni znanstvena metoda, tole je eno dolgocasno pregovarjanje z zidom. :)


Berem prispevke drugih ljudi. Lotil sem se svojih lastnih raziskovanj in za njih porabil dneve za branje raziskav in črno na belem dokazal da je električni skiro najbolj učinkovit način prevoza. Ni pogovarjanje z zidom, kar si ti povedal je to da rabiš skiro proizvest in to sem v izračunu (ki ni ves tukaj napisan) tudi upošteval in je skiro ŠE VEDNO v življenski dobi bolj eko način prevoza TUDI ko upoštevaš njegovo proizvodnjo.

Point vsega tega je: OVRGLI SMO MIT nasprotnikov, da so električni skiroji neučinkovit vir prevoza. NISO. SO celo NAJBOLJ učinkovit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vesolje ()

Cange ::

Ti lenoba ti.

Vesolje ::

Cange je izjavil:

Ti lenoba ti.


Haha lol, nisem lenoba, v zadevo sem se poglobil in naredil ravno obratno od lenobe :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vesolje ()

Cange ::

Ti bom pustil veselje.

blay44 ::

Ok, ok.

Ps; Ugodno prodam 1.7kg govedine. Posebno primerna za kolesarje.

GupeM ::

Prepričanega ne bo nihče prepričal drugače. Onesnaževanje pri proizvodnji in transportu eSkirojev je zanj zanemarljivo, a pri predelavi hrane pa je to največje zlo.

Če si v gozdu naberem gobe, jagode, kostanj, kakšno srno, zajca itd, nisem za vzrejo in transport porabil praktično nič. Lahko imam celo doma eko vrt za familijo, tako da onesnažujem še manj.

Da mi pa s Kitajske dostavijo eSkiro, pa raje ne pomislim, kaj vse je šlo v zrak.

OrkAA ::

Problem tvojih izracunov je, da so "laboratorijski".

1) Predvidevas, da se vsak skuter polno izkoristi. Polna kilometrina in vsi iztisnjeni cikli iz baterije.
2) Predvidevas, da je clovekova prehrana zero-sum game. Da pojemo tocno toliko kalorij kot jih telo potrebuje za vzdrzevanje zivljenjskih procesov. Vsakic, ko se zelimo premaknit pa pojemo vec.
3) Osredotocas se na energijsko ucinkovitost pri voznji, vse ostale pa skrbijo toplogredni plini in nereciklirani odpadki.
4) Zelo pavsalno zanemarjas dejstva, da so vsi skuterji proizvedeni na kitajskem, hrana pa nastaja tudi lokalno in je razlicnih vrst (ni vse le potratna govedina).

Resnica je pa nekje tam, da povprecen Slovenec poje toliko hrane, da bi sel vsak dan lahko pes na Triglav pa ga ne bi pobralo od deficita. In pa da bom skiro po dveh letih zavrgel, ker bo na trgu boljsi model. Malo pretiravam, ampak ni dalec od resnice. :)

Ena zanimiva studija na to temo https://iopscience.iop.org/article/10.1...

Pove, da so skiroji bolj ucinkoviti od avtomobilov a vseeno predstavljajo doloceno breme za okolje.

Vesolje ::

GupeM je izjavil:

Prepričanega ne bo nihče prepričal drugače. Onesnaževanje pri proizvodnji in transportu eSkirojev je zanj zanemarljivo, a pri predelavi hrane pa je to največje zlo.

Če si v gozdu naberem gobe, jagode, kostanj, kakšno srno, zajca itd, nisem za vzrejo in transport porabil praktično nič. Lahko imam celo doma eko vrt za familijo, tako da onesnažujem še manj.

Da mi pa s Kitajske dostavijo eSkiro, pa raje ne pomislim, kaj vse je šlo v zrak.


Moje mnenje temelji na dejstvih, študijah in izračunih. Odnasnaževanje pri proizvodnji in transportu ni zanemarljivo in nikoli nisem rekel da je. Rekel sem da skiroji porabijo na cca 70 več energije kot hoja in če boš poračunal boš videl da 20.000 km hoje (ali tudi samo 10.000, ali celo samo 5000 ), porabiš mnogo več energije in onesnažiš mnogo manj, kot če za narediti te iste kilometre uporabiš električni skiro.

Če si v gozdu naberem gobe, jagode, kostanj, kakšno srno, zajca itd, nisem za vzrejo in transport porabil praktično nič. Lahko imam celo doma eko vrt za familijo, tako da onesnažujem še manj.


Če to res narediš (PA NE) potem je onasnaževanje manjše kot ga ima s hrano povprečen človek. Ampak tudi če to narediš si s skirojem vsaj izenačen po porabi energije in onasnaževanju (ker še vedno rabiš nekaj za transport motike, semen whatever).

Treba je upoštevati POVPREČNO porabo energije za hrano, samo to je realno in reprezentativno.
Toliko energije kot se je porabilo za dostaviti skiro s kitajske porabiš v 11,5 kilometra hoje. (upoštevana razlika koliko več energije porabiš za hojo v primerjav z skirojem). Torej po narejenih slabih 12 km namesto peš s električnim skirojem onesnažiš manj kot si porabil energije da si skiro dostavil s kitajske (sem šel računat glih zdele).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vesolje ()

m0LN4r ::

Vesolje je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Postavljanje elektrarn, ki spreminjajo okolje in svet okoli njih, tudi ni moralno.


Postavljanje elektrarn fist of all je moralno, ker tako izboljšajo kvaliteto življenja, da so pozitivni učinki mnogo večji kot negativni. Okej to sva. Elektrarne so postavljene če se skiroje upoablja ali pa ne in imajo zanemarljiv vpliv na porabo Slovenske elektrike, zaradi njih ne rabimo nobene nove elektrarne.

Če imamo dva miljona skirojev recimo. Vsak recimo da naredi 4000 km na leto. Poraba je 9,5 Wh/km (podatek za mojo povprečno porabo direktno iz aplikacije za skiro).

N= 2.000.000
s= 4000 km
W= 9,5 Wh/km

Poraba vseh dva miljona skirojev v celem letu: 2.000.000 x 4000 x 9,5 =76 Gwh (76 gigavatnih ur).

Splovenija porabi okoli 15000 GWh na leto. Vseh 2 miljona skirojev porabi samo 76 Gwh od tega.

Torej: 76 /15.000 = 0,005 = 0,5 % vse proizvodnje, skratka zanemarljivo.

Vseh 2 miljona skirojev ki naredijo 4000 km na leto VSAK, porabi samo 0,5 % proizvodnje slovenske elektrike, skratka ZANEMARLJIVO.

Vir:
https://pxweb.stat.si/SiStatDb/pxweb/sl...

Preden
se kdo oglasi da česa nisem upošteval in "zaradi dreves ne vidi gozda, aka ne vidi celotne slike in zgreši point:

Izkoristek omrežja je 0,96 %.
Izkoristek polnjenja je 0,85 %.

Torej 0,5 % slovenske proizvodnje delimo z skupnim izkoristkom:

0,5 / (0,96 x 0,85 ) = 0,6 %

Torej končna poraba vseh 2.000.000 (dva milijona skirojev), ki naredijo 4000 km na leto VSAK, je samo 0,6 % celotne proizvodnje elektrike. Skratka zanemarljivo.
Razlozi ti to ljudem, ki so ziveli za "The Three Gorges Dam" in zivalim in naravi in in in. Ce je to zate moralno, okej.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

Vesolje je izjavil:

LeQuack je izjavil:

Ampak ti predvidevaš, da ljudje ne bi pojedli rogljička če ne bi kolesarili/hodili. Ampak bi ga ravno tako.


Energija ne pride iz nič. Če hočeš poganjat kolo 20 km, boš moral pojest kakšen rogljiček več.

Rogljiček je sam primer, preden se kdo na to obesi, velja za vso hrano.

Če ne rabiš kolesarit boš moral pojest 7 rogljičkov na dan, če boš pa hotel naredit 20 km s kolesom pa 9 rogljičkov na dan.

Upoštevana je samo RAZLIKA med mirovanjem in gonjenjem kolesa.
Vecina ljudi je predebelih, pojejo vec rogljicev, pa kolesarijo 0km tudi skiroja ne uporabljajo. Jebes taksno teoretiziranje.
Bos pa moral kitajcem dat vec rogljicev, ker bodo crknili za tekocim trakom, pri proizvodnji baterij in skirojev.

Tisto, da ti bo litijeva baterija na skiroju zdrzala 15 let pa glaaaaadko pozabi :)
Ce koga zanima, prodajamo skiroje ze par let. Kvarijo se kot smeti. To je poceni drek, ki ga, ce ga zares uporabljas vrzes cez 3-4 leta v smeti.
Celo med dvoletno garancijo jih crkne tolko, da je blo ze pretecno z reklamacijami.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Vesolje ::

OrkAA je izjavil:

Problem tvojih izracunov je, da so "laboratorijski".

1) Predvidevas, da se vsak skuter polno izkoristi. Polna kilometrina in vsi iztisnjeni cikli iz baterije.
2) Predvidevas, da je clovekova prehrana zero-sum game. Da pojemo tocno toliko kalorij kot jih telo potrebuje za vzdrzevanje zivljenjskih procesov. Vsakic, ko se zelimo premaknit pa pojemo vec.
3) Osredotocas se na energijsko ucinkovitost pri voznji, vse ostale pa skrbijo toplogredni plini in nereciklirani odpadki.
4) Zelo pavsalno zanemarjas dejstva, da so vsi skuterji proizvedeni na kitajskem, hrana pa nastaja tudi lokalno in je razlicnih vrst (ni vse le potratna govedina).

Resnica je pa nekje tam, da povprecen Slovenec poje toliko hrane, da bi sel vsak dan lahko pes na Triglav pa ga ne bi pobralo od deficita. In pa da bom skiro po dveh letih zavrgel, ker bo na trgu boljsi model. Malo pretiravam, ampak ni dalec od resnice. :)

Ena zanimiva studija na to temo https://iopscience.iop.org/article/10.1...

Pove, da so skiroji bolj ucinkoviti od avtomobilov a vseeno predstavljajo doloceno breme za okolje.


1.Tudi če vse to upoštevaš: Še vedno so elektični skiroji bolj eko kot hoja ali navadno kolo. So pa tako električni skiro kot hoja kot navadno kolo MNOGO bolj eko kot avto.
2. To je dejstvo, perpetual mobile in free energy ne obstajata, kdor verjame nasprotno je neizobražen debil skregan z znanstvenimi dejstvi. Če hočeš poganjati kolo moraš pojesti nekaj več kot bi sicer.
3. Pred leti sem poračunal in analiziral tudi izpuste toplogrednih plinov in V ĆIVLJENSKI DOBI (proizvodnja, uporaba in reciklaža) električni skiro izpusti MANJ izpustov kot navadno kolo ali hoja.
4. Za prepeljati skiro s kitajske rabiš toliko energije kot jo porabiš za 8 kilometre hoje (sem šel računat). Ker pa tudi električni skiro nekaj porablja (tako štrom, kot poraba za proizvodnjo porazdeljeno na kilometer v življenski dobi) moraš narediti 11,5 km z skirojem namesto s hojo da prineseš notri energijo za dostavo s kitajske. Sam imam s skirojem narejenih že 2000 km, izenačilo za dostavo se je pa že po 11,5 km glede na hojo. ;)

Vse oblike transporta predtavljajo določeno breme za okolje, gre samo za to da je breme električnih skirojev NAJMANJŠE izmed vseh oblik transporta, celo manjše od navadnega kolesa ali hoje ;)

Ce koga zanima, prodajamo skiroje ze par let. Kvarijo se kot smeti. To je poceni drek, ki ga, ce ga zares uporabljas vrzes cez 3-4 leta v smeti.
Celo med dvoletno garancijo jih crkne tolko, da je blo ze pretecno z reklamacijami.


Tvoje navedbe se ne skladajo z dejstvi. Ampak okej, TUDI ČE bi zdražli skiroji samo 2-4 leta bi bili ŠE VEDNO bolj ekološka oblika transporta kot pa hoja ali kolo. ;)

Če pa so ljudje predebeli pomeni da so zaužili preveč HRANE, hrane ki je izredno POTRATNA za proizvajat. Mnogo bolj potratna kot pa tisti drobiž štroma za poganjat skiro :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vesolje ()

OrkAA ::

Dej dej, malo vec stevilk, malo manj besed. Pokazi te izracune.

m0LN4r ::

Point je bil da električni skiroji so najbolj ekološka oblika prevoza,
Lej ti to tvojo teorije izpred enga leta moras malo dodelati, ker si izpustil prevec spremeljivk.
Najbolj ekolosko je in vedno bo uporabiti to kar narava da in ne pretvarjanje energije iz naravne v mehansko in proizvodnja le tega, narava se obnovi od samega sebe.
Ok ajd, ce bi mel skiro na jadra. Clovesko telo je celo bolj energijsko ucinkovito kot konj.

Dva kilometra prepesacis z eno banano oz. dve jabolki. Ki zrasteta takorekoc v naravi zastonj. Na eni jablani zraste dovolj jabolk za eno osebo, da pesaci celo leto. Proizvest skiro, je pac katastrofalno za naravo, kaj sele nato uporabljat in odvrzt ali reciklirat spet energijsko potratno.

V nasem sadovnjaku na divji jablani zraste nekaj gajb jabolk, brez dodatnega dela. Psenica zraste tudi in tako naprej.

Najbolj ekolosko so ljudje ziveli pred industrijsko revolucijo in preden je obstajala elektrika.

Zgoraj si ene parkrat zamesal argumente med "ekolosko" in "financno" - ce se nekaj splaca, potem ni avtomatsko ekolosko.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Vesolje ::

OrkAA je izjavil:

Dej dej, malo vec stevilk, malo manj besed. Pokazi te izracune.


Konkretna kontejnerska ladja poraba: 280.000 litrov goriva za pot iz kitajske do Slovenije. Nosi 197500 ton tovora (google it) Upoštevaj recimo 80 % napolnjenost. Nato upoštevaj še prevoz z tovornjakom.Razlika med hojo in skirojem je 37 Wh po kilometru in dobil boš številko ki sem jo napisal.

Vir: https://new.abb.com/turbocharging/marit...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vesolje ()

m0LN4r ::

280.000 litrov goriva za pot iz kitajske do Slovenije.
Zakaj pa sploh gre ta ladja iz kitajske do Slovenije?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Vesolje ::

Clovesko telo je celo bolj energijsko ucinkovito kot konj.


Človeško telo oziroma njegove mišice so izredno neučinkovit "stroj". Izkoristek človeških mišic je od 20-30 % komaj. Brezkrtačni BLDC električni motor pri električnem skiroju ima 90 % izkoristek. Poleg tega je kotaljenje gum skiroja izredno učinkovit proces, hoja kot način premikanja pa potraten ker je hoja kar nekaj enegijsko gledano.

m0LN4r je izjavil:

280.000 litrov goriva za pot iz kitajske do Slovenije.
Zakaj pa sploh gre ta ladja iz kitajske do Slovenije?


Ker smo upošteval da so skiroji iz kitajske, kar sicer niso vsi ampak ok :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vesolje ()

K0l1br1 ::

Vesolje, za po vrtu tudi skiro uporabljaš?

reeves ::

Vesolje je izjavil:

zgrešil si point: point je da smo z izračunom OVRGLI MIT, da skiroji niso eko način prevoza. SO eko način prevoza, celo več: SO NAJBOLJ eko način prevoza.

Kakšen mit??? Od kje si to povlekel oz. s kom se družiš?
Vsi vemo (mogoče par posameznikov ne), da je el. skiro eko način prevoza. Še več...uporabniki se ravno zaradi tega sploh nikoli niso kaznovali, čeprav je bil prepovedan (mislim, da je še).

Ne vem pa kako bi bil bolj eko od hoje. Za hojo ne potrebujem elektrarn, tovarn, daljnovodov,....
Si računal koliko enot energije je bilo potrebno za izgradnjo le-teh. Ne moreš enostavno reči to že obstaja. Nekdo je moral porabiti veliko energije, da skiroji sploh obstajajo. Če za hrano računaš vse (od A do Ž), potem daj tudi pri elektriki in skirojih.

K0l1br1 ::

Lahko je eko, vendar trebuh rase bolj kot pri hoji. Kako je torej bolj učinkovit?

Vesolje ::

Dva kilometra prepesacis z eno banano oz. dve jabolki. Ki zrasteta takorekoc v naravi zastonj. Na eni jablani zraste dovolj jabolk za eno osebo, da pesaci celo leto. Proizvest skiro, je pac katastrofalno za naravo, kaj sele nato uporabljat in odvrzt ali reciklirat spet energijsko potratno.


Za dva kilometra je poraba skiroja še 70x manjša kot poraba enegije za proizvest eno banano in dve jabolki. Sploh pa v povprečju ljudje ne jejo samo jabk, ampak tudi meso. Upoštevali smo povprečje vse hrane. Za energijo za kilo govedine za proizvest skiro naredi 6200 km, kolo pa cca 105 km, glej izračun od prej.

Za proizvest skiro ni katastrofalno za naravo, ker se v par 100 km povrne "vložek" glede na hojo. S skirojem sem pa naredil že 2000 km pa še veliko bom, povprnilo se je pa že po par 100 km.

m0LN4r ::

Če za hrano računaš vse (od A do Ž), potem daj tudi pri elektriki in skirojih.

Lahko je eko, vendar trebuh rase bolj kot pri hoji. Kako je torej bolj učinkovit?

Exactly, there is nothing more to say.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Vesolje ::

Za narediti 1000 km skiro porabi SAMO energijski EKVIVALENT 1 liter bencina (=10 kWh). Koliko hrane rabiš pojesti za 200 ur pešačenja z 5 km/h da narediš teh istih 1000 km?

m0LN4r je izjavil:

Če za hrano računaš vse (od A do Ž), potem daj tudi pri elektriki in skirojih.

Lahko je eko, vendar trebuh rase bolj kot pri hoji. Kako je torej bolj učinkovit?

Exactly, there is nothing more to say.


Ne vem pa kako bi bil bolj eko od hoje. Za hojo ne potrebujem elektrarn, tovarn, daljnovodov,....
Si računal koliko enot energije je bilo potrebno za izgradnjo le-teh. Ne moreš enostavno reči to že obstaja. Nekdo je moral porabiti veliko energije, da skiroji sploh obstajajo. Če za hrano računaš vse (od A do Ž), potem daj tudi pri elektriki in skirojih.


Tudi pri skiroju sem računal vse, ko sem delal anačizo eno leto nazaj. Na koncu pride da brez da upoštevaš izdelavo skiroja porabi skiro 70 x manj energije v primerjavi z hojo, ko pa upoštevaš še proizvodnjo skiroja se pa je skiro "samo" še 16 x bolj eko od hoje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vesolje ()

K0l1br1 ::

Vesolje je izjavil:

S skirojem sem pa naredil že 2000 km pa še veliko bom, povprnilo se je pa že po par 100 km.
Morda bi moral s kolesom. Kardivaskularni sistem bi ti bil hvaležen. Zagotovo obstajajo tudi študije o blagodejnem vplivu na zdravje pameti in s tem povezanimi forumskimi izbruhi. Vožnja s skirojem je za tvoje mentalno zdravje podobna vožnji z avtomobilom, ki ni na lastni pogon. Morda si eko, vendar depresija in podobno seka pa na polno, anede. Škoda, ki jo na ta način narediš za svoje zdravje, pa ne odtehta ne proizvodnje skiroja, ne pridelave 1kg čivapčičev in roštiljanja le-teh.

V glavnem tema bi se morala glasiti: sem len kot prasec in kako upravičiti nakup skiroja? Za zdravje pa pest tablet.

Vesolje ::

Kakšen mit??? Od kje si to povlekel oz. s kom se družiš?
Vsi vemo (mogoče par posameznikov ne), da je el. skiro eko način prevoza. Še več...uporabniki se ravno zaradi tega sploh nikoli niso kaznovali, čeprav je bil prepovedan (mislim, da je še).


Ni res da vsi ljudje vejo da je skiro eko, poglej kaj pišejo nekateri neizobraženi novinarčki. ;)

Skiro pa ni prepovedan, je dovoljen če gre manj kot je največja hitrost s katero se LAHKO gibleje pešec (več 40 km na uro je rekord med špintom, tekač je po zakonu obravnavan kot pešec, kar kažem tudi sodna praksa).

m0LN4r ::

Tudi pri skiroju sem računal vse, ko sem delal anačizo eno leto nazaj. Na koncu pride da brez da upoštevaš izdelavo skiroja porabi skiro 70 x manj energije v primerjavi z hojo, ko pa upoštevaš še proizvodnjo skiroja se pa je skiro "samo" še 16 x bolj eko od hoje.
Nisi, nisi uposteval:
1. Da je lahko hrana v naravi tudi "zastonj" zavrti casovni stroj ca. 10.000 let nazaj. Pa je clovek pesacil "zastonj" brez skirojev in ravnotako jedel.
2. Za to da obstaja skiro si moral najpret izumit kolo in it cez cel proces razvoja tehnologije. Nisi uposteval 10.000 let clovekovega razvoja v tehniki potrebne za proizvonjo skiroja. Gledati moras vecji casovni okvir, ne pa da predpostavljas, da je skiro nastal od samega sebe iz danes na jutri.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Vesolje ::

K0l1br1 je izjavil:

Vesolje je izjavil:

S skirojem sem pa naredil že 2000 km pa še veliko bom, povprnilo se je pa že po par 100 km.
Morda bi moral s kolesom. Kardivaskularni sistem bi ti bil hvaležen. Zagotovo obstajajo tudi študije o blagodejnem vplivu na zdravje pameti in s tem povezanimi forumskimi izbruhi. Vožnja s skirojem je za tvoje mentalno zdravje podobna vožnji z avtomobilom, ki ni na lastni pogon. Morda si eko, vendar depresija in podobno seka pa na polno, anede. Škoda, ki jo na ta način narediš za svoje zdravje, pa ne odtehta ne proizvodnje skiroja, ne pridelave 1kg čivapčičev in roštiljanja le-teh.

V glavnem tema bi se morala glasiti: sem len kot prasec in kako upravičiti nakup skiroja? Za zdravje pa pest tablet.


hahahh motiš se glede mene, nisem len še zdaleč ne, depresiven tudi ne. Nisi pa z nobenim kolesom tako hiter kot s skirojem na dolge razdalje. Morda ujameš hitrost skiroja če na polno goniš kolo, ampak ne več kot za par minut ;) Skiro je praktičen, njegova uporaba pri meni pa ni povezana z lenobo ;)

K0l1br1 ::

Imamo pa tudi vibrator. Vesolje, si izračunal učinkovitost naskoka na partnerico oz. kaj se bolj splača?

Vesolje je izjavil:

Nisi pa z nobenim kolesom tako hiter kot s skirojem na dolge razdalje.
Ker ne obiskujem več vrtca, je to nepomembno. Verjetno pa bi tebi prej baterija zmanjkala, jaz pa bi lahko po poti ponovno tankal.

Vesolje je izjavil:

Morda ujameš hitrost skiroja če na polno goniš kolo, ampak ne več kot za par minut ;)
Se ti hecaš? Koliko gre skiro?

Vesolje je izjavil:

Skiro je praktičen, njegova uporaba pri meni pa ni povezana z lenobo ;)
Praktičen za past po tleh, agree.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: K0l1br1 ()

reeves ::

Vesolje je izjavil:

Tudi pri skiroju sem računal vse, ko sem delal anačizo eno leto nazaj. Na koncu pride da brez da upoštevaš izdelavo skiroja porabi skiro 70 x manj energije v primerjavi z hojo, ko pa upoštevaš še proizvodnjo skiroja se pa je skiro "samo" še 16 x bolj eko od hoje.

Pa se postaviva recimo 2.000 let nazaj, ko še ni bilo tehnologije. Jaz se odločim iti peš v Rim (itak tja vodijo vse poti), ti pa s skirojem. Oba imava znanje in nič sredstev. Jaz bom nekaj zoral, posejal, zaklal,... in se odpravil na pot.
Ti boš moral najprej najti rudo, narediti železo ali aluminij. Ne pozabimo na baterijo in elektroniko in nekako vse skupaj sestaviti. Potem seveda sledi preprosta elektrarna, da boš napolnil baterijo.
Mislim, da že veš v katero smer grem.

Kdo bo na koncu porabil več enot energije za pot do Rima?

m0LN4r ::

Skiro bi bil ekoloski, ce bi se na njem poganjal z nogo in pojedel eno jabko, ki je padlo iz 40 let starga drevesa v naravi.

Tudi pri kmetijstvu si vzel pac "moderno" obliko, ne pa naravno. Nekoc so pridelovali psenico brez mehanizacije in skropljenja, pa so prepesacili vec kot dovolj kilometrov.

Edino kaj imas prav je, da je skiro hitrejsa oblika transporta kot pesacenje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Vesolje ::

m0LN4r je izjavil:

Tudi pri skiroju sem računal vse, ko sem delal anačizo eno leto nazaj. Na koncu pride da brez da upoštevaš izdelavo skiroja porabi skiro 70 x manj energije v primerjavi z hojo, ko pa upoštevaš še proizvodnjo skiroja se pa je skiro "samo" še 16 x bolj eko od hoje.
Nisi, nisi uposteval:
1. Da je lahko hrana v naravi tudi "zastonj" zavrti casovni stroj ca. 10.000 let nazaj. Pa je clovek pesacil "zastonj" brez skirojev in ravnotako jedel.
2. Za to da obstaja skiro si moral najpret izumit kolo in it cez cel proces razvoja tehnologije. Nisi uposteval 10.000 let clovekovega razvoja v tehniki potrebne za proizvonjo skiroja. Gledati moras vecji casovni okvir, ne pa da predpostavljas, da je skiro nastal od samega sebe iz danes na jutri.


1. DA RES je v naravi je tudi kakšna divja malina ali kakšen divji jurček. SO what. To ni povprečna hrana povprečnega človeka. Za izračun je reprezentativno samo POVPREČJE emisij in porabe energije za hrano ki jo pojemo. Tisti jurček ki ga poješ skoraj nikoli pa tud za 1 km hoje ne zadostuje energijsko.
2.Ljudje bi živeli tudi če se človeški razvoj ne bi odvijal. Sploh pa se razvoj ni odvijal zaradi skirojev, ne moreš tega predpisati skirojem.

K0l1br1 ::

Skratka, zakaj se je torej treba voziti, če greš lahko peš in pri tem skrbiš za svoje ZDRAVJE?

Vesolje ::

Ker ne obiskujem več vrtca, je to nepomembno. Verjetno pa bi tebi prej baterija zmanjkala, jaz pa bi lahko po poti ponovno tankal.


Verjetno zadnje par let še nisi bil v Ljubljani. Le zapelji se kdaj v Ljubljano, na skiruju nisem videl NITI ENEGA iz vrtca, sem pa videl ogromno odraslih ljudi in celo cca 80 letno staro mamo en enega dedka ;) Baterija ti pa zdrži celi dan, finam jo pa ponoči in je zjuraj ready to go za nove podvige. 8-)

Cange ::

Gibanica v žilo in peš v službo vs e-skuter in v službo. Ta forum potrebuje poll.

Vesolje ::

K0l1br1 je izjavil:

Skratka, zakaj se je torej treba voziti, če greš lahko peš in pri tem skrbiš za svoje ZDRAVJE?


Zato ker da prideš iz centra do BTC nakupovalnega središča potrebuješ eno uro hoje, in samo 12 minut s skirojem ;) Skiroji so pač praktični za po mestu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vesolje ()

K0l1br1 ::

Vesolje je izjavil:

Baterija ti pa zdrži celi dan, finam jo pa ponoči in je zjuraj ready to go za nove podvige. 8-)
Skratka, zelo nezdravo živiš. Vendar imaš vsaj statistiko v prid.

Vesolje je izjavil:

Skiroji so pač praktični za po mestu.

Niso pa praktični za zdravje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: K0l1br1 ()

m0LN4r ::

Vesolje je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Tudi pri skiroju sem računal vse, ko sem delal anačizo eno leto nazaj. Na koncu pride da brez da upoštevaš izdelavo skiroja porabi skiro 70 x manj energije v primerjavi z hojo, ko pa upoštevaš še proizvodnjo skiroja se pa je skiro "samo" še 16 x bolj eko od hoje.
Nisi, nisi uposteval:
1. Da je lahko hrana v naravi tudi "zastonj" zavrti casovni stroj ca. 10.000 let nazaj. Pa je clovek pesacil "zastonj" brez skirojev in ravnotako jedel.
2. Za to da obstaja skiro si moral najpret izumit kolo in it cez cel proces razvoja tehnologije. Nisi uposteval 10.000 let clovekovega razvoja v tehniki potrebne za proizvonjo skiroja. Gledati moras vecji casovni okvir, ne pa da predpostavljas, da je skiro nastal od samega sebe iz danes na jutri.


1. DA RES je v naravi je tudi kakšna divja malina ali kakšen divji jurček. SO what. To ni povprečna hrana povprečnega človeka. Za izračun je reprezentativno samo POVPREČJE emisij in porabe energije za hrano ki jo pojemo. Tisti jurček ki ga poješ skoraj nikoli pa tud za 1 km hoje ne zadostuje energijsko.
2.Ljudje bi živeli tudi če se človeški razvoj ne bi odvijal. Sploh pa se razvoj ni odvijal zaradi skirojev, ne moreš tega predpisati skirojem.
Povprecen clovek ne ve izdelati skiroja iz nule, zna pa odtrgat jabolko.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Cruz ::

ITT: Fatso upravičuje svojo uporabo električnega skiroja.

K0l1br1 ::

K0l1br1 je izjavil:

Vesolje je izjavil:

Morda ujameš hitrost skiroja če na polno goniš kolo, ampak ne več kot za par minut ;)
Se ti hecaš? Koliko gre skiro?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: K0l1br1 ()

Vesolje ::

K0l1br1 je izjavil:

Vesolje je izjavil:

Baterija ti pa zdrži celi dan, finam jo pa ponoči in je zjuraj ready to go za nove podvige. 8-)
Skratka, zelo nezdravo živiš. Vendar imaš vsaj statistiko v prid.


Ne živim nezdravo. Ne bom zjubljal celo uro svojega časa da grem peš 5 km stran v BTC si en pulover kupit, ko sem pa lahko z skirojem tam v dobre 10 minut. Celo z avtom rabiš glede na google maps estimate 20 minut popoldne, pol pa še par minut da parkiraš pa ene par minut da prideš do vhoda. Skupaj ene 30 minut z avtom skoraj, z skirojem pa se pripeljem direktno do vhoda in porabim manj kot 15 minut za celo vožnjo in vse všteto 8-)

reeves ::

Vesolje je izjavil:

Skiro pa ni prepovedan, je dovoljen če gre manj kot je največja hitrost s katero se LAHKO gibleje pešec (več 40 km na uro je rekord med špintom, tekač je po zakonu obravnavan kot pešec, kar kažem tudi sodna praksa).

Kdaj so pa sprejeli predlog? Kolikor vem je še v obdelavi. Do takrat so uradno prepovedani, kar lahko prebereš sam v praktično vseh medijih, ki obstajajo plus v zakonu.
Po sedanji zakonodaji električni skiroji namreč spadajo med posebna prevozna sredstva, ki jih poganja motor (v tem primeru električni), uporaba teh pa v cestnem prometu ni dovoljena. Kam torej lahko zapeljemo z električnim skirojem? Če zakon beremo strogo, nikamor!

A na kolesarskih stezah, mestnih ulicah in pločnikih je vseeno videti vse več električnih skirojev - in še več jih bo v prihodnje. Trenutno prometni deležniki - tudi policisti - upoštevajo nekakšen tihi dogovor, po katerem so električni skiroji izenačeni s kolesi in po katerem se z njimi lahko vozimo po kolesarskih stezah in po pločnikih po enakih pravilih kot s kolesi. O vsem ostalem - od (svetlobne) opreme električnih skirojev do starostnih ali hitrostnih omejitev - v zakonu ni niti besede.

https://www.amzs.si/motorevija/v-zarome...

Vesolje ::

Cruz je izjavil:

ITT: Fatso upravičuje svojo uporabo električnega skiroja.


Ja z svojimi manj kot 70 kilami sem pa res debel ja hahah :))

m0LN4r ::

Wow, si pocen, ko te stvari racunas ?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()
««
2 / 11
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj so električni motorji prava stvar

Oddelek: Znanost in tehnologija
334895 (3448) krucymucy
»

24 ur anketa: Ali zagovarjate prepoved elektičnih skirojev? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22838039 (33917) c3p0
»

Z elektr. skirojem na mestni ter primestni avtobus

Oddelek: Loža
213764 (2986) Phantomeye
»

Skiro v mestu (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9115891 (11401) bandidosss

Več podobnih tem