» »

nakup avta

nakup avta

Temo vidijo: vsi
1
2
3

m0LN4r ::

Meni je najlazje bilo, ko se enkrat odlocis za nek model, potem pa gres isti model avta pogledat k razlicnim ponudnikom. Zadeva se veliko lazje primerja, ker si malo zapomnis stvari.
Recimo dva identicna avta sem pogledal, imela sta tudi podobne kilometre, pa recimo pri enem je bilo usnje na dolocenih delih veliko bolj oguljeno, kaka tipka tu pa tam popraskana, medtem ko je pa drugi bil, ocuvan kot da se v njem noben nebi vozil.

Pod havbo je tudi bilo zanimivo, en je bil pod havbo spucan pred prodajo, drug pa pac tak kot je malo praha, ampak vse suho.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

mahoni ::

CartmanF je izjavil:

Sam si lastim A3 2014 (1.6 TDI - 110 konjev) pa se vozim dnevno po avtocesti 70km v eno smer, brez problemov se peljes in prehitevas + majhna poraba. Od 2016 mislim da je ze tudi faceliftana verzija ki je malo lepsa, je pa malo cez tvoj budget. Za taksno ceno definitivno bolj "premium" izbira in pocutje v kabini kot pa ti 1.0 novi budget avti brez kakrsnekoli opreme.

Primer: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id... (je pa - da je limuzina in ne hatchback zaradi prostorske razporeditve)
Primer 2: hatchback -> https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......

Ce je tole realna poraba kar pise na avtonetu, potem je to res dobra izbira avtomobila.

m0LN4r ::

Najin 1.6 TDI ima povp. porabo na 30.000km 5,15L/100km je pa tale korona pokazala kaj se da iz avta iztisnit, in sicer po mojem gladko pod 4L.


Sem ze sumil to nekaj casa, pa sva se z zeno menjavala parkrat pa sva prisla skoraj do 4L, zdaj pa ko je bila korona, se je samo zena vozla na siht, torej prakticno jaz nikoli.

Pa je z enim tankom naredila gladko 1100km, medtem ko pa jaz naredim komaj 700km in s tem imela porabo 3,3L/100km.

Sem tudi casovno pogledal kako je vozila, pa je samo 2 minuti dlje rabla do sihta na 20minut dolgi poti.

Zanimivo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Utk ::

Resno, nauči se vozit. Morda ti da žena lahko kako lekcijo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

m0LN4r ::

To sigurno, kar se ekonomske voznje tice je carica, pa tempomata sploh ne uporablja, ampak ja tejle 1.6TDIji so lahko zelo varcni na ragionalkah. Ce pa imas tezko nogo, pa jebiga.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

CartmanF ::

Poraba je res zelo nizka, 50l tank (torej trenutno 50e) imas za lep cas, prav tako so gume normalnih dimenzij (16"), vzdrzevanje ni drago,... osebno zelo zadovoljen.

LeQuack ::

Vzdrževanje ni drago, dokler ne postano drago.
Quack !

2dark ::

CartmanF je izjavil:

Sam si lastim A3 2014 (1.6 TDI - 110 konjev) pa se vozim dnevno po avtocesti 70km v eno smer, brez problemov se peljes in prehitevas


Brez problema prehitevas s to socijalno verzijo samo na avtocesti.

Če hočeš da se a3 dizl premakne more bit vsaj 2.0 z 150 konji.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

LeQuack ::

2dark je izjavil:

CartmanF je izjavil:

Sam si lastim A3 2014 (1.6 TDI - 110 konjev) pa se vozim dnevno po avtocesti 70km v eno smer, brez problemov se peljes in prehitevas


Brez problema prehitevas s to socijalno verzijo samo na avtocesti.

Če hočeš da se a3 dizl premakne more bit vsaj 2.0 z 150 konji.


Ja jaz vsak dan videvam dizle z manj kot 150 konji, ki obstanejo ob cesti. Enostavno nimajo dovolj moči da speljejo kakšne Vrniške klance in primorsko burjo.
Quack !

m0LN4r ::

Naucte se prehitevat
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

nekikr ::

Kako le, če nimamo 300 konjskih zverin, z manj pa itak nikamor ne gre.

m0LN4r ::

To pravijo amaterji na javnih cestah
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

solatko ::

S fičkoti se je dalo čisto lepo prehitevat, če si znal. Seveda pa v 5. ali 6. kakšnega hudega pospeška nima niti avto s 300 konji in enim oslom za volanom.
Zato so dali v avtomobil menjalnik, da lahko, ko je poterebno, hitro skočiš in to ne glede na konje.
Delo krepa človeka

romex ::

Moja ima A3 2.0 tdi z 140hp. Avto je živahen, poraba je od 4-5L normalne vožnje. Enkrat je crknil mehanizem za odpiranje šajb in termostat na menjalniku. Drugo BP.

Raptor F16 ::

solatko je izjavil:

S fičkoti se je dalo čisto lepo prehitevat, če si znal. Seveda pa v 5. ali 6. kakšnega hudega pospeška nima niti avto s 300 konji in enim oslom za volanom.
Zato so dali v avtomobil menjalnik, da lahko, ko je poterebno, hitro skočiš in to ne glede na konje.


Pa ravno zaradi moči se gre, ki jo motor lahko razvije v pri le določenih obratih.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

solatko ::

Mene so učili in to ne samo v avtošoli, temveč tudi pozneje, da se pred prehitevanjem, prestavi eno ali dve prestavi nižje, pritisne gas in med prehitevanjem šaltaš višje.
Nikoli se ne prehiteva z najvišjo prestavo, razen na avtoceti.
Pri avtomatiku porineš nižje in po gasu, avto pri katerikoli hitrosti dobro poskoči, ne glede na konje.
Dokler se ne naučite prehitevat, pač vozite zadaj, s primerno varnostno razdaljo.
Delo krepa človeka

Raptor F16 ::

solatko je izjavil:

Mene so učili in to ne samo v avtošoli, temveč tudi pozneje, da se pred prehitevanjem, prestavi eno ali dve prestavi nižje, pritisne gas in med prehitevanjem šaltaš višje.
Nikoli se ne prehiteva z najvišjo prestavo, razen na avtoceti.
Pri avtomatiku porineš nižje in po gasu, avto pri katerikoli hitrosti dobro poskoči, ne glede na konje.
Dokler se ne naučite prehitevat, pač vozite zadaj, s primerno varnostno razdaljo.


Solatko... voziš v tisti prestavi v kateri padeš v "elastiko" torej od okolice obratov, kjer motor doseže največji navor do obratov, kjer doseže največjo moč.

Pri avtomatiku ne rabiš nič nižje drkat ročke, le prej moraš nekoliko hitreje pohodit pedal za plin. Bo že prekrmilil v komplet z nižjo prestavo.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

feryz ::

Phantomeye je izjavil:

feryz je izjavil:

Če vprašaš mene, mora imeti vsaj 400 konjev. Ampak ljudje smo različni.
Če mene vprašaš mora imeti vsaj 800 konjev.

Razlika med nama je, da ti bluziš, jaz pa sklepam na podlagi lastnih izkušenj. Trenutnih.
Čeprav imam dolgo ladjo (5,1 m), rabi hudičevo malo prostora, da prehiti. Tam, kjer večina sploh ne pomisli, da je dovolj prostora za prehitevanje, jaz prehitim dva avta.

Med prehitevanjem se ne šalta. Vsaj nas so tako učili. Pozornost moraš imeti usmerjeno drugam. Nimajo vsi razvitega multitaskinga.

LeQuack ::

Zato so pa razvili avtomatski menjalnik, da ne rabiš pozornosti posvečati neumnim zadevam, kot so šaltanje.
Quack !

Raptor F16 ::

feryz je izjavil:

Phantomeye je izjavil:

feryz je izjavil:

Če vprašaš mene, mora imeti vsaj 400 konjev. Ampak ljudje smo različni.
Če mene vprašaš mora imeti vsaj 800 konjev.

Razlika med nama je, da ti bluziš, jaz pa sklepam na podlagi lastnih izkušenj. Trenutnih.
Čeprav imam dolgo ladjo (5,1 m), rabi hudičevo malo prostora, da prehiti. Tam, kjer večina sploh ne pomisli, da je dovolj prostora za prehitevanje, jaz prehitim dva avta.

Med prehitevanjem se ne šalta. Vsaj nas so tako učili. Pozornost moraš imeti usmerjeno drugam. Nimajo vsi razvitega multitaskinga.


Aha... in ko ti začne druga nabijat v blokado boš res ful bolj varno prehitel kot če bi tik pred koncem v tretjo prestavil da boš vlekel še naprej...

Mafs
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

b3D_950 ::

Raptor F16 je izjavil:

feryz je izjavil:

Phantomeye je izjavil:

feryz je izjavil:

Če vprašaš mene, mora imeti vsaj 400 konjev. Ampak ljudje smo različni.
Če mene vprašaš mora imeti vsaj 800 konjev.

Razlika med nama je, da ti bluziš, jaz pa sklepam na podlagi lastnih izkušenj. Trenutnih.
Čeprav imam dolgo ladjo (5,1 m), rabi hudičevo malo prostora, da prehiti. Tam, kjer večina sploh ne pomisli, da je dovolj prostora za prehitevanje, jaz prehitim dva avta.

Med prehitevanjem se ne šalta. Vsaj nas so tako učili. Pozornost moraš imeti usmerjeno drugam. Nimajo vsi razvitega multitaskinga.


Aha... in ko ti začne druga nabijat v blokado boš res ful bolj varno prehitel kot če bi tik pred koncem v tretjo prestavil da boš vlekel še naprej...

Mafs


Za talente je posebej tema -> "Talenti" na slovenskih cestah

#talènt - velika prirojena sposobnost za določeno umsko ali fizično dejavnost.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

Raptor F16 ::

b3D_950 je izjavil:



#talènt - velika prirojena sposobnost za določeno umsko ali fizično dejavnost.


Talenti ne obstajajo.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

solatko ::

Talenti še kako obstajajo, vendar vsi ne dosežejo optimuma, ker je samo talent premalo, je treba tudi fajn delat.
Delo krepa človeka

nekikr ::

Tam, kjer večina sploh ne pomisli, da je dovolj prostora za prehitevanje, jaz prehitim dva avta.

Pa ti si cel car! Kar pokaži jim, plebsom, kako se to dela. Ko jebe varnost, saj nas je že tako dovolj.

IL_DIAVOLO ::

feryz je izjavil:

Phantomeye je izjavil:

feryz je izjavil:

Če vprašaš mene, mora imeti vsaj 400 konjev. Ampak ljudje smo različni.
Če mene vprašaš mora imeti vsaj 800 konjev.

Razlika med nama je, da ti bluziš, jaz pa sklepam na podlagi lastnih izkušenj. Trenutnih.
Čeprav imam dolgo ladjo (5,1 m), rabi hudičevo malo prostora, da prehiti. Tam, kjer večina sploh ne pomisli, da je dovolj prostora za prehitevanje, jaz prehitim dva avta.

Med prehitevanjem se ne šalta. Vsaj nas so tako učili. Pozornost moraš imeti usmerjeno drugam. Nimajo vsi razvitega multitaskinga.


Seveda se in ne samo enkrat.

2dark ::

feryz je izjavil:



Med prehitevanjem se ne šalta. Vsaj nas so tako učili. Pozornost moraš imeti usmerjeno drugam. Nimajo vsi razvitega multitaskinga.


Odvisno no. Če maš dost visoko hitrost , ko se približuješ počasnejšem vozilu in turbino ne rabiš nič prestavljat navzdol. Samo gas in greš mimo.

Če voziš za vozilom, potem je odvisno kako prosta je cesta.. lahko prehitevaš seveda tudi v zadnji.

Bolj mam občutek, da tle večina vozite res švoh avte .. tam z 80-115 konji in malo navora.. Zato ne veste, kako se vato premkane, če ima 340-400 nm navora ,, pa če ima dve turbini, ki zvezno vklapljata...

Tle se korejci, pa francozi poskrijejo... nemc je glede odzivnosti motorjev, da ti vlečejo kralj.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

barney83 ::

kako se vam pa zdi golf variant 1.4 benzin, letnik 2015?
ne vem, če fama, da so vw dobri avti še vedno drži?

https://www.onlinecars.at/car/48712

Utk ::

Zato ne veste, kako se vato premkane, če ima 340-400 nm navora ,, pa če ima dve turbini, ki zvezno vklapljata...

Dobri avti ne rabijo nobene turbine, da se premaknejo.

hojnikb ::

Nažalost ne živimo v US, kjerje almighty LS.
#brezpodpisa

m0LN4r ::

V Sloveniji je pa itak najlazje prehitevat z bilocem, itak se vsi 80 ali manj vozijo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Raptor F16 ::

barney83 je izjavil:

kako se vam pa zdi golf variant 1.4 benzin, letnik 2015?
ne vem, če fama, da so vw dobri avti še vedno drži?

https://www.onlinecars.at/car/48712


Ali je pri teh kilometrih kot jih delaš sploh pomembno ali bo brez posebno izrednih popravil zdržal 200.000 km ali pa 400.000 km ? Aja, ti gledaš rabljenega ?

V razmislek...

Poglej, rabljen golf tega letnika ki ga boš kupil ima realno vsaj 100 - 180 tisoč kolimetrov za sabo... Boš igral ruleto ? Razmisli npr. o novem meganu Business line oprema, pa nafehtaj popust. Pojdi do trgovca pa se kaj spogajaj. Pač karkoli novega za ta denar s spodobno osnovno opremo. Boš vsaj mirno spal in najmanj boš izgubil na osnovnih modelih.

Res je sicer da je nov avto drag ampak tukaj najbolj pušijo tisti, ki preplačujejo dodatno opremo. Takoj za njimi pa so tisti, ki te rabljene kupujejo.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Eh, niti ni nujno. Poznam kr ogromno ljudi, ki dela ca. 15kkm na leto. Pa prodajajo avte iz XYZ razlogov, skoraj kot nove, ker je treba nov, ker je locitev v teku, so se skregali, ne morjo odplacat kredita, rabi nujno denar, ampak to ponavadi pokupijo dilerji.

Mi smo 2008 prodajali avto, prakticno je bil na polovici svoje kariere, takoj po objavi oglasa klicalo ene 10 preprodajalcev, ki se niti pozdravit po slovensko ne znajo ko dvignes telefon.

Na koncu smo ga prodali, nekemu studentu, ki se je pripeljal z ocetom, skoraj iz drugega konca drzave.

Al pa mi smo nasli en avto v okolici, ker moj fotr dela na terenu, je bil od enga dedka, ki je par let po nakupu umrl, babica ni imela izpita, otroci so pa bili na drugem koncu Slovenije in avta niso vec rabli.

Kdor isce ta najde.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

smacker ::

m0LN4r je izjavil:

V Sloveniji je pa itak najlazje prehitevat z bilocem, itak se vsi 80 ali manj vozijo.

Seveda, če pa je treba met porabo 3,3L.

solatko ::

Raptor F16 - Danes vsak normalen avto zdrži 300-400kkm, če ni vožen v SLO ampak v I, A, D,... ker se večinoma vozi po AC. V življenju še nisem kupil novega avta, pa bi jih lahko. 3-4 leta star avto višjega srednjega razreda s 100-150kkm je ravno dobro vpeljan, po navadi ni bil v rokah divjakov in dobiš za 10-15k€ skoraj takega, kot, da bi bil nov z vso potrebno opremo.

Na novem avtu v 4-ih letih zgubiš 50+% vrednosti, zato je kupovanje novega vozila, razmetavanje denarja. Razlike nikoli ne porabiš za servisiranje, tudi, če gre kak pomembnejši del.

Imel sem preko 20 vozil visokega in visokega srednjega razreda, delal ogromno km, največji strošek za popravilo pa je bil 800€, ko je odletela sklopka na pasattu. Ne preferiram nobene znamke, vendar bi, če bi sedaj avto toliko rabil, kot sem ga, gledal Lexus, sicer je pa vse v višjih razredih, staro do 4.leta, praviloma brez napak.
Delo krepa človeka

m0LN4r ::

smacker je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

V Sloveniji je pa itak najlazje prehitevat z bilocem, itak se vsi 80 ali manj vozijo.

Seveda, če pa je treba met porabo 3,3L.
To nima veze s porabo. 3,3 ni nic posebnega na regionalkah tudi z 110 s sodobnim motorjem
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

K0l1br1 ::

solatko je izjavil:


Na novem avtu v 4-ih letih zgubiš 50+% vrednosti, zato je kupovanje novega vozila, razmetavanje denarja. Razlike nikoli ne porabiš za servisiranje, tudi, če gre kak pomembnejši del.

Bi lahko dal par primerov iz avtoneta? Morda pride info prav v prihodnje....

stratosD ::

ma kdo kake linke z avtoneta za kašne best money for the buck - 3-4 leta stare nekje od 8-11k..bencin al dizel...delam nekje do 12-15k letno
Ford Focus,Toyote Auris,kak Volvo V40 nov model, tudi kej drugega...sam ne mi BMWjev pa VW ker ne maram...kak S.Leon še al pa Škoda...
4,5m max x 1,8m širine ker živim v ozki ulici :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: stratosD ()

gruntfürmich ::

solatko je izjavil:

... zato je kupovanje novega vozila, razmetavanje denarja. Razlike nikoli ne porabiš za servisiranje, tudi, če gre kak pomembnejši del.

Imel sem preko 20 vozil...

bolj se mi zdi da si finančno nepismen, kar je v sloveniji normalen pojav.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Raptor F16 ::

stratosD je izjavil:

ma kdo kake linke z avtoneta za kašne best money for the buck - 3-4 leta stare nekje od 8-11k..bencin al dizel...delam nekje do 12-15k letno
Ford Focus,Toyote Auris,kak Volvo V40 nov model, tudi kej drugega...sam ne mi BMWjev pa VW ker ne maram...kak S.Leon še al pa Škoda...
4,5m max x 1,8m širine ker živim v ozki ulici :)


Če boš za 4 leta star kompakt avto za kratke razdalje dal 11 jurjev si nor. Vzemi novo in izsili popust (zdaj bodo marže padle...)
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

solatko ::

K0l1br1 - Ne gelj slovenskih trgovcev, saj imajo cene precej višje kot zunaj.
Poleg tega, da so dragi, so po navadi še avtomobili z nerealnimi kilometri in zgodovino.

gruntfürmich - Finančno noro je kupovati nov avto pa še na kredit ali leasing.
Vsa moja vozila so bila kupljena za cash in vedno 1/3 cene v rezervi za popravila, pa nisem nikoli rabil nič popravljat, razen rednih servisov, delal z njimi od 100-200kkm, potem pa so šli za več kot pol moje cene naprej.
Delo krepa človeka

Raptor F16 ::

solatko je izjavil:

K0l1br1 - Ne gelj slovenskih trgovcev, saj imajo cene precej višje kot zunaj.
Poleg tega, da so dragi, so po navadi še avtomobili z nerealnimi kilometri in zgodovino.

gruntfürmich - Finančno noro je kupovati nov avto pa še na kredit ali leasing.
Vsa moja vozila so bila kupljena za cash in vedno 1/3 cene v rezervi za popravila, pa nisem nikoli rabil nič popravljat, razen rednih servisov, delal z njimi od 100-200kkm, potem pa so šli za več kot pol moje cene naprej.


A veš kaj je pa res noro ? Zakreditirat se za RABLJEN avto.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

m0LN4r ::

Odvisno kaj, v Nemciji dobis avto recimo od 199evrov na mesec naprej brez pologa. Zakaj bi sploh potem kupil avto, ce nisi glih na budgetu.
Ker ce kupis avto za 30k bi ga moral voziti 12 let pr 199/mesec.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

IL_DIAVOLO ::

Kupis ga ua 2-5k in te boli kurac.

barney83 ::

sedaj imajo avhotiše akcije za nova vozila. Ko to gledam, vidim da so skoraj vsa 1.0 ali 1.2. - ford fiesta style 1.0 ecoboost 74 kw (100km) ali ford fiesta style 1.1, 643 kw, (85km).

je to uredu?

Raptor F16 ::

barney83 je izjavil:

sedaj imajo avhotiše akcije za nova vozila. Ko to gledam, vidim da so skoraj vsa 1.0 ali 1.2. - ford fiesta style 1.0 ecoboost 74 kw (100km) ali ford fiesta style 1.1, 643 kw, (85km).

je to uredu?

Iz gud
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Sparkxl ::

barney83 je izjavil:

sedaj imajo avhotiše akcije za nova vozila. Ko to gledam, vidim da so skoraj vsa 1.0 ali 1.2. - ford fiesta style 1.0 ecoboost 74 kw (100km) ali ford fiesta style 1.1, 643 kw, (85km).

je to uredu?


Odvisno kaj je za tebe "uredu". 1.0 ima turbino, kar pomeni da lepo skoči in ima nizko porabo. 1.1 je klasični NA motor, ki je za po mestu ok, na avtocesti pa polom

barney83 ::

ja, rad bi tudi, da na AC dobro stegne in da mu ne pobere moči vsak najmanjši klanec.

kixs ::

Pojdi sprobat, ker vsak ima drugacno predstavo kaj stegne... Moj karavan ima 74kW in sem cisto zadovoljen. Vozim tudi sluzbene avte s 130kW in je to cisto druga pesem. Vendar vseeno ne grem menjat za kaj mocnejsega, ker mi je dovolj.

IL_DIAVOLO ::

Karavan pod 100kw je nepremičnina.

Raptor F16 ::

kixs je izjavil:

Pojdi sprobat, ker vsak ima drugacno predstavo kaj stegne... Moj karavan ima 74kW in sem cisto zadovoljen. Vozim tudi sluzbene avte s 130kW in je to cisto druga pesem. Vendar vseeno ne grem menjat za kaj mocnejsega, ker mi je dovolj.


Tam okoli 100 konjskih moči je za 1000-1300kg avtomobil čist kul. Na avtocesti pa je še nejbolj pomemben čim manjši zračni upor. Lahko imaš malo limuzinico (sulico) ali pa krampasto gajbo ki potrebuje vsaj 150 konjskih moči da kam gre.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Rabljen avto za dolge razdalje do 7.000€? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15521680 (17183) matobeli
»

Kateri družinski avto rabljen (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
509000 (7154) videc
»

Poceni avto? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10017512 (14366) zobnik
»

Cene avtomobilov visoke? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15822824 (17249) KAVINSKY

Več podobnih tem