Reuters - Boeing nadaljuje temeljiti pregled programske kode v Boeingu 737 Max in odpravljanje napak, kar je pogoj, da bo letalo letos dobilo certifikate za letenje. Za Reuters so sedaj potrdili, da so popravili še dve napaki, ki so ju odkrili. Ena napaka je bila povezana s horizontalnim stabilizatorjem, ki bi lahko v določenih pogojih ponorel (runaway stabilizer), druga pa z nenadnim izklopom avtopilota v zaključnem delu leta. V praksi se ti napaki še nikoli nista izrazili, so poudarili v Boeingu. Omenjeni napaki nista povezani s sistemom MCAS, ki je zakrivil dve strmoglavljeni in je razlog, da so letala prizemljena.
Ena izmed težav v novih letalih je procesor. V letalu, ki stane 120 milijonov dolarjev in ga 12.000 zaposlenih izdela v devetih dneh, namreč tiktakajo stari procesorji. To ni nič nenavadnega, saj sta preizkušenost in zanesljivost pomembnejši od hitrosti. To sta še vedno Collins Aerospace FCC-730 iz leta 1996. Vsak računalnik ima dva enojedrna 16-bitna procesorja za redundanco. Tak sistem že leta 1996 ni bil med najhitrejšimi, a to tedaj ni bil problem. Danes pa se od teh istih računalnikov v novih boeingih zahteva precej več: predvsem MCAS. Ko ga je Boeing začel krpati, pa so na plan začele prihajati nove in nove luknje (onesposobitev nadzornega sistema, nenadzorovani spust, težave z zagonom, zamrznitev sistema).
V Boeingu še vedno optimistično napovedujejo, da bo 737 Max ponovno letel poleti. MCAS je že bil dobil ustrezne popravke, ki preprečujejo ponovitev katastrofičnega scenarija, ko je letalo samodejno usmerilo nos k tlom. Polet, na podlagi katerega bo ameriška agencija FAA ponovno certificirala letalo, bo po vsej verjetnosti v drugi polovici maja. Spomnimo, da je prav 737 Max prekinil vzajemno priznavanje certifikatov. EU, Kitajska in Indija bodo letalo neodvisno preverile in certificirale, kar bi bil še pred tremi leti velik škandal. A tudi potem Boeing 737 Max ne bo takoj poletel, saj bo treba pilote na novo izšolati. Ugotovili so, da tablične aplikacije niso dovolj, temveč bodo morali v prave simulatorje. Problem pa je, da jih je za ta tip letala na svetu le 34.
Novice » Znanost in tehnologija » Boeing se še vedno trudi s 737 Max
vostok_1 ::
Zakaj pa ne. Sedaj ga je davkoplačevalec bailoutal z par miljardami nepovratnih sredstev.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Magic1 ::
Zakaj pa ne. Sedaj ga je davkoplačevalec bailoutal z par miljardami nepovratnih sredstev.
Kar naj, samo da se bo tudi trenutne lastnike razlastil v vrednosti bailuta. Država pa naj kasneje proda svoj delež, seveda ga Boeing sam ne sme odkupit.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Zheegec ::
Kar naj, samo da se bo tudi trenutne lastnike razlastil v vrednosti bailuta. Država pa naj kasneje proda svoj delež, seveda ga Boeing sam ne sme odkupit.
Never happening.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
vilicarist ::
Zakaj pa ne. Sedaj ga je davkoplačevalec bailoutal z par miljardami nepovratnih sredstev.
Kar naj, samo da se bo tudi trenutne lastnike razlastil v vrednosti bailuta. Država pa naj kasneje proda svoj delež, seveda ga Boeing sam ne sme odkupit.
komunist! hop v karanteno!
bmw = brings me women
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Fritz ()
StarMafijec ::
bedarija ::
zakaj se sploh trudijo. njihova letala dol padajo, letalske družbe ga bodo tožile za milijarde zaradi neuproabe letal, nakupi novih letal padajo, a njihove delnice letijo v zrak.
krucymucy ::
vostok_1 ::
StarMafijec je izjavil:
Zakaj pa ne. Sedaj ga je davkoplačevalec bailoutal z par miljardami nepovratnih sredstev.
Ali je res ameriška vlada denar vložila v Boeing? In če je to res, je potem to pravzaprav to, kar se očita evropskim vladam, da delajo Airbusu?
Boeing je tradicionalni član military industrial complex.
Šokiran bi bil, če ga ne bi zasuli z free money.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
pero50 ::
mogoče bi bil čas, da še ostale boeinge malo pogledajo. Verjeti, da je to edino letalo pri katerem so ubrali 10 bližnic je naivno. Če se jih lotijo, bo boeing vsako letalo imel pol leta na tleh. Vprašanje pa je kako je pri airbusu.
bedarija ::
v Evropi je morala na višjem nivoju prav tako tudi standardi in sama inšpekcija. v ZDA so glavna podjetja. Edini problem je da ima Airbus eno proizvodno linijo v kanadi in eno v ZDA. tam zna biti nižja raven standardov kot v EU
vilicarist ::
Boeing je tradicionalni član military industrial complex.
Šokiran bi bil, če ga ne bi zasuli z free money.
lahko bi jim vsaj dali naročilo za novo orožje namesto free money
itak ga bojo rabili v prihajajoči vojni s kitajsko
bmw = brings me women
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Boeing je pri 737 Max varčeval in hitelOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 7267 (2199) | Zimonem |
» | Leto dni kasneje Boeing 737 Max še vedno na tlehOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 7991 (5693) | fikus_ |
» | Zaradi nove napake se vzlet Boeinga 737 Max spet odmika (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 19702 (14403) | jernejl |
» | Zakaj je moral oditi Boeingov izvršni direktorOddelek: Novice / Ostale najave | 9216 (6079) | AndrejO |
» | Pretesno prijateljstvo med Boeingom in FAAOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 12023 (9132) | kotanyi |