» »

Disco Elysium

Disco Elysium

Zmajc ::



FRP izpod peresa Estonskega novelista in game dizajnerja Roberta Kurvitza, ki je požela kar nekaj nagrad.

Inspiracija za igro so stari Infinity Engine FrPji vendar za razliko od teh v njej ni boja ampak igra temelji večinoma na dialogih in se igra bolj v stilu point and click avantur.

Mene še najbolj spomninja na stari Planescape Torment.

Vsekakor zadeva za vsakega old skul frp igralca. :D
  • spremenil: Zmajc ()

T-h-o-r ::

Sem za 5 sekund pogledal, kako dejansko igraš

lol nooope, kaj je to za neka bizarna kamera
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Nyana ()

Zmajc ::

Ja, igra ni 3D akcijski FRP z bojem ampak temeji bolj na dialogih, zato sem napisal, da je bolj za "old skul" frp igralce.

So pa dialogi neverjetno dobro napisani. Priporočam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

BigWhale ::

To je ena izmed boljsih iger v zadnjih par letih.

yayo ::

čakam na konkretno znižanje, že par mesecev se pa sprašujem kako, da je Izi ni povohal. Verjetno je spregledal zaradi Outer Worlds, ki je izšla istočasno :))

T-h-o-r ::

Morda samo ne more igrati špilov z izometrično kamero
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Zmajc ::

T-h-o-r je izjavil:

Morda samo ne more igrati špilov z izometrično kamero


Kolikor se jaz spomnim je izi v preteklosti brez problema igral FRPje z izometričnim pogledom. Po moje mu je igra ušla izpod radarja. :)

BigWhale ::

Ce jo bo igral, bo tko al tko rekel, da je najboljsi RPG ever in da je revolucionaren na vseh podrocjih in da cesa takega se nismo vidli. Potem bo napisal srednje dolg esej o background zgodbi, ki bo 3/4 stvari narobe povzel in narobe izpeljal. :>

Izi ::

Sem že nekajkrat omenil. Zadeve, ki jih ne komentiram so zanič. Najbolj na živce mi gredo ljudje, ki komentirajo stvari, ki jih ne marajo. Če ti ni všeč pusti, pojdi drugam in komentiraj tisto kar ti je všeč. Tega se jaz strogo držim.

Če že težite potem pa tole:
Disco Elysium sem igral takoj ob izidu, ampak nisem končal in zato tudi nisem komentiral.
Zgodba je sicer dobra, ampak izvedba pa sodi v čase Spectrum 48 ali Commodore 64 računalnikov. Danes raje vzame v roke knjigo, kot da prebiram kilometre teksta pred ekranom. Živimo v času, ko samo dobra zgodba ni več dovolj, potrebno jo je znati tudi predstaviti na moderen način.
Skratka igra je meni osebno zanič. Grafično kartico za več stotakov sem kupil zato da bom igral igre kot so RDR2 in podobne vizualne mojstrovine ne pa Disco Elysium, ki je kot da bi na v modernem domačem kinu s 100" TV in prostorskim zvokom gledal film s super zgodbo, ampak v nemi in črno beli izvedbi.

BigWhale ::

Ne rabis razlagati, da nisi sposoben vsaj priblizno objektivnega ocenjevanja in kriticnega razmisljanja, to ze vemo. :) Disco Elysium pravzaprav je vizualna mojstrovina, tvoj komentar je pa na nivoju cloveka, ki pride iz umetnostne galerije in razlaga kaksne zmazke je gledal, ker bi lahko stvari stokrat leps natisnil namest, da z barvami in copici risal! :>

Se pa strinjam, je kr problem, ce das vec stotakov za graficno kartico potem pa eni neumni umetniki nardijo spil tak, kot se njim zdi, da bi pasal in ne tak, kot se tebi zdi, da bi moral biti. :))

Izi ::

BigWhale je izjavil:

Ne rabis razlagati, da nisi sposoben vsaj priblizno objektivnega ocenjevanja in kriticnega razmisljanja, to ze vemo. :)
Vemo? Misliš da bo imela uporaba množine večji učinek pri žalitvah? Od moderatorja bi pričakoval malo več samokontrole in manj uporabe sarkazma.


BigWhale je izjavil:

Ce jo bo igral, bo tko al tko rekel, da je najboljsi RPG ever in da je revolucionaren na vseh podrocjih in da cesa takega se nismo vidli.
Zgodilo se je ravno obratno, kot si predvideval in sedaj si užaljen?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Jarno ::

Izi, igra bi ti morala biti všeč, ker je RNG heavy. :))
#65W!

Izi ::

Jarno je izjavil:

Izi, igra bi ti morala biti všeč, ker je RNG heavy. :))

Low budget Indie igra, ki temelji praktično samo na dialogih in če smo čisto pošteni je v igri bolj malo RPG elementov.
Bralni simulator, antipatičen glavni lik in partner, pretirana uporaba klišejev, ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

BigWhale ::

Izi, A lahko citiras moje zaljivke? :))

Disco Elysium je povsod dobila izredno visoke ocene, tako zaradi zgodbe kot tudi zaradi same izvedbe. Igra je precej unikatna in odstopa od vecine story telling RPGjev. RPG elementov je v igri v bistvu kar precej. Vec kot v kaksnem Fallout 4. :> To, da ti gresta na zivce branje in 'slaba' grafika gre precej skupaj s tem, da ne mores biti objektiven.

Dialogi so pa tisti, ki naredijo dober RPG ali point and click adventure game. Grafika ni se nikoli resila shitty zgodbe.

Zmajc ::

Vsi najboljši in kultni FRPji v zgodovini so postali to kar so zaradi zgodbe in dobrega pisanja ter dialogov, ne zarady flashy grafike.

Ravno to je to kar manjka modernim igram ker 90% resursov gre v grafiko potem pa zraven zmečejo klišejski zmazek in retardirane dialoge.

Po vsem napisanem smatram da igre nisi igral več kot 15 minut.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

Gejspodar ::

6 hours in pa sem že na stari poti savescummanja čez skillchecke.

Kar izjemna igra, ni kaj. Redka je dandanes taka, ki bi me za 6 ur zalimala na posteljo s Steam controllerjem v rokah.

Kurzweil ::

Glede na tole prerekanje zgoraj... visoke ocene praktično povsod... in dejstvom, da nekateri igro ocenjujejo, kot eno boljših indie iger zadnjih let.... me je zamikalo, da se lotim igre, ampak ko bo čas! Ni ga večjega veselja, kot supportat/kupit igro, ki jo je razvil nek indie developer, ki ima zgodbo in je vidno trdo delo in kreativnost.

Hvala za predlog ;)

yayo ::

1. pravilo Disco Elysium: sejvaj vsakih 5 minut :))

Zmajc ::

Igra je trenutno znižanana steamu za 40%, za vse, ki bi radi igro probali ali podprli razvijalce. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

yayo ::

igra je o-d-l-i-č-n-a. Sem začel po Ghost Of Tsushima in mi je na začetku bilo malce weird, ker sem prej dva meseca vihtel katano in, ker od devetdesetih (če izvzamem par japonskih "visual novel" iger) nisem igral nič kar bi bilo tako text heavy (Sierra pustolovščine ipd.). Potem pa sem totalno padel not. Potrebno je konkretno razumevanje angleščine, nemščine, španščine, francoščine, kitajščine ...
Je kdo že končal?

Zmajc ::

Osebno sem ravno sredi prvega igranja ... tam pri 5. dnevu. Neverjetno kako uživam. Redkokdaj imaš možnost igranja tako dobro napisane igre, ki nima problema z obdelovanjem še tako mizernih tem sodobne družbe.

Po Planescape Torment prva igre, kjer res uživam v dialogih.

yayo ::

jaz sem šele v drugem dnevu. Sem šel v igro kot kompleten ignorant, ne da bi bral kak vodič glede osnov, in žal igra nima nobenega tutoriala. Tako, da sem se lovil glede razporejajnja skill pointov. Na začetku sem jih investiral izključno v white checke, sedaj pa mi je hvala bogu jasno, da pač bildaš statse v določen tip lika. Igram klasičnega inteligentnega detektiva, po prvem od treh type-buildov, pa mi je žal, da nisem šel v bolj odštekano, duhovno-dark smer. Ampak ne ljubi se mi it od začetka, tako, da bo to to. Kuno je smeh. :))

Zmajc ::

Jaz sem na grobo pogledal da se najbolj splača igrati, da si izbereš tip detektiva, ki bi ga rad igral ter dve s tem povezani glavni statistiki, ki ju daš na 4 ... druga dva pustiš na 2 .. potem pa bildaš večinoma samo skille v glavnih dveh statih.

Jaz tako igram inteligentnega Sherlock Holmes type poštenjaka z hitrimi refleksi. Je pa baje Psyche tip odštekanega frika baje zelo zabaven.

Tega bom verjetno igral ko enkrat grem replayat. :))

Me pa malo jebe, da sem vajen minmax-anja in save scummanja, kar naj v tej igri nebi delal. Ker je najboljša izkušnja pogosto prav ko stvari konkretno z*jebeš.

Zmajc ::

Drugače sem ravno prebral da okoli marca prihodnje leto pride ven "Final Cut" patch, ki bo igro še bolj razširil. Dodali bojo še več karakterjev, questov, itemov, 150k dodatnih besed teksta, s tem da bo 100% vse voicano.

Komaj čakam! Mogoče celo prekinem igranje tek počakam na patch. Ali pa bom pač igral čisto drug "build": :D

yayo ::

oh fak, saj potem se trenutno sploh ne splača igrati. Škoda. Da bi igral dvakrat, z vsemi igrami, ki jih imam na lagerju in s kroničnim pomanjkanjem časa bo bolj težka...;((

yayo ::

klinc ga gleda, če sedaj neham igrati je vprašanje, če bom spet kdaj začel igro, tako, da grem kar naprej. :D Drugače pa, če se komu dopadejo pustolovščine kjer je veliko branja , priporočam odlično in očarljivo japonsko igro 428: Shibuya Scrambling. Na Steamu je trenutno 10 evrov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: yayo ()

Lojzze ::

Zmajc je izjavil:

Drugače sem ravno prebral da okoli marca prihodnje leto pride ven "Final Cut" patch, ki bo igro še bolj razširil. Dodali bojo še več karakterjev, questov, itemov, 150k dodatnih besed teksta, s tem da bo 100% vse voicano.

Komaj čakam! Mogoče celo prekinem igranje tek počakam na patch. Ali pa bom pač igral čisto drug "build": :D



Ne bo 150k dodatnih besed texta temveč bo toliko voice actanega

Zmajc ::

Ne, preberi si steam newse.

THE FINAL CUT AT A GLANCE:
- Free upgrade for all players
- New Political Vision Quests
- New Characters
- New Clothes
- New Cutscenes
- Full VO
- An additional 150,000+ words
- Full Controller Support
+ more!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

yayo ::

:))Harry in karaoke. Veliko bolj zabavno je failat check pri karaoke nastopu, kot ga uspešno dati skozi. In res je, naj ne bi uporabljali scumsave ampak se človek nikakor ne more prisiliti, da ne bi spet nalagal...

Aggressor ::

Dance, Kim! THAT'S AN ORDER!
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran

yayo ::

jaz sem zapel karaoke tisti večer, ko Kim ni bil zraven, ker je odpeljal truplo, tako, da ne vem kaj se zgodi, če je prisoten. Drugače pa sem nekje prebral, da je mogoče odkleniti "gay thoughts" napram Kimu. :))

Zmajc ::

Stoji tam, brez komentarja ... in na koncu reče nekaj v stilu da si "lepo zapel". :D

yayo ::

@Zmajc
Si končal ali pavziraš do Marca?

Zmajc ::

Ma dal sem na pavzo, čeprav me je hudo vleklo da bi nadaljeval. Sem zagnal hades da se zamotim pa sem pol tja not padel, hehe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

yayo ::

končal, sedaj mi je malce žal, ker bo Final Cut verjetno dodal nekaj zanimivih stvari. Očarljiva igra, le tekanja po mapi je malce preveč, če želiš, oborožen z drobci novih informacij, preveriti, če in kako bodo reagirali razni liki vpleteni v zgodbo. Pa "loose ends" so nadležni, kot npr. zakaj je Cuno prekinil s Cunoesse in kje je deklica končala. Zna biti, da bo to pošlihtano v končni verziji. Je pa to nekako igra za bolj intelektualno naravnane gamerje, ker se bere kot knjiga in sestavljata "lore" pa "world building" centralni del njenega šarma. Mogoče spet preigram čez par let. :)

Aggressor je izjavil:

Dance, Kim! THAT'S AN ORDER!

fak, ja! Kera scena :)) Sem se namučil ples pripeljati do hyper faze, ampak mi je ratalo s pravimi oblačili. Oh, še en "loose end"! Kje je končal Crab Man?





Zgodovina sprememb…

  • spremenil: yayo ()

Zmajc ::

Final Cut je končno zunaj .... začel sem znova ... mind blown. Voice-overji igro dvignejo še en nivo višje. Svaka jim čast, res.

Zjutraj sem komaju vstal, da grem v službo.:))

yayo ::



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

The Outer Worlds - (Obsidian Entertainment) (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Igre
19311386 (472) oo7
»

Anthem (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
21512783 (490) dolenc
»

Top singleplayer.

Oddelek: Igre
454504 (1382) TheBlueOne

Več podobnih tem