Forum » Na cesti » EGR
EGR
crylizz ::
Zdravo, skratka crknu je EGR in avto zdej obcasno cuka ko "drzis" hitrost, tester javi da EGR ne dela, se splača kupit kak tak EGR ali naj raje zapravim 100EUR+ za "Original" EGR?
https://www.ebay.com/itm/Vanne-EGR-pour...
Gre se za Peugeot 308 SW 1.6 HDI 2008 letnik
https://www.ebay.com/itm/Vanne-EGR-pour...
Gre se za Peugeot 308 SW 1.6 HDI 2008 letnik
- spremenilo: crylizz ()
bobby ::
Kupi contact sprej, odstrani EGR, ga spucaj, pa daj nazaj pa nehaj tezit.
Kako se odsteani, youtube bo pravi naslov.
Se link do sprej:
https://m.enaa.com/cistilni-kontaktni-s...
Pa ne mi z wd40, ni to to.
Kako se odsteani, youtube bo pravi naslov.
Se link do sprej:
https://m.enaa.com/cistilni-kontaktni-s...
Pa ne mi z wd40, ni to to.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bobby ()
crylizz ::
Je biu z spucan, nebi gledu zamenjave brez da bi spucu, sprasujem ce ma kdo kako izkusnjo z temi EGR-ji, tud mehanik povedu da je nazalost crknu, ne odpira se pravilno.
bobby ::
Pol nimas druge, kupi tuljavo novo al pa cel egr.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
crylizz ::
No, to me pa zdej zanima a je to za zamenjat z tem EGR-jom ker je cca 1 ura dela torej 25 eurov mehaniku da zamenja ali pa original je pa krepko čez 150€...
bobby ::
Uporabi slovnico prosim, ker ne vem, kaj te moti. 25eur za placilo znanja mehanika ali krepko cez 150eur za,.. Ne vem kaj.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
crylizz ::
Če ti je odveč pomagat zakaj sploh pišeš? Si bolan?
Mehanik = zamenja = 25EUR + moj EGR iz eBaya
Mehanik = zamenja = 25EUR + original EGR 150EUR+
Ti še narišem?
Sprašujem, ČE SE SPLAČA vzet poceni EGR za 12 let star avto, ali raje vzet original.
Mehanik = zamenja = 25EUR + moj EGR iz eBaya
Mehanik = zamenja = 25EUR + original EGR 150EUR+
Ti še narišem?
Sprašujem, ČE SE SPLAČA vzet poceni EGR za 12 let star avto, ali raje vzet original.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: crylizz ()
bobby ::
Prav, sem bolan in ja, lahko pomagam. Pa ce bi od zacetka normalno napisal bi se se kdo drug oglasil poleg mene. Bom pocakal, da ti se ostali odgovorijo.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
starfotr ::
Menjaj z najcenejšim. Poleg tega boš imel še naprej težave, ker nepravilno uporabljaš avto tako, da je vseeno. Mogoče kar 2 nabavi.
crylizz ::
Aja po čem pa sklepaš da nepravilno uporabljam avto?
Dnevno 300km ni dovolj za dizla?
Dnevno 300km ni dovolj za dizla?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: crylizz ()
crylizz ::
Meni je tudi en čas brez napake, menjau sem naftni filter, spucu egr, nič ni pomagalo, potem se pa je pojavla napaka.
bobby ::
Kreteni!
Kaj ce bi od zacetka napisal, kaj ste ZE naredul,, predno postate, ne da OP po speatindvajsetih postih pove, da je ze pucal EGR ampak ima problem v EGRju po racunalniku.
Morons.
Lahko so usrane sobe, sklepam, da imas dizla,, za 300km dnevno ali pa ti dihrunga glave pušča. Sorry, sem pozabu kristalno kuglo doma
Kaj ce bi od zacetka napisal, kaj ste ZE naredul,, predno postate, ne da OP po speatindvajsetih postih pove, da je ze pucal EGR ampak ima problem v EGRju po racunalniku.
Morons.
Lahko so usrane sobe, sklepam, da imas dizla,, za 300km dnevno ali pa ti dihrunga glave pušča. Sorry, sem pozabu kristalno kuglo doma
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
crylizz ::
Moj drugi komentar, ko sem ti odgovoriu piše da sm EGR ze spucu, dihtunga glave ne pusca, EGR je biu fizicno preverjen da ne deluje.
Sploh pa, ne iscem resitev, samo sprasujem če je to nadomestilo originalnemu EGR-ju.
Sploh pa, ne iscem resitev, samo sprasujem če je to nadomestilo originalnemu EGR-ju.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: crylizz ()
hojnikb ::
egr se enkrat spucaj in ga softwaresko pobrisi in nastavi da bo skos zaprt. Najceneje, bo pa emisijsko sporno.
#brezpodpisa
crylizz ::
Ja pol bo pa DPF zabilo, pa EGR naj bi kr precej pomagu pri segrevanju motorja, naj me kdo popravi če se motim.
K0l1br1 ::
Egr je navaden ventil. Ni vesoljske znanosti zadaj. EGR pomaga pri žnj stvareh, ne samo pri segrevanju motorja.
Jaz sem ga dal zbrisat. Potem je cukanje nehalo. Še prej sem za zamenjal z novim. Ni pomagalo.
Jaz sem ga dal zbrisat. Potem je cukanje nehalo. Še prej sem za zamenjal z novim. Ni pomagalo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: K0l1br1 ()
edi45 ::
Meni ni nikoli avto cukal samo VZGAT ni več hotel Oz zelo težko je vzgal. Potem se je začelo belo kaditi iz izpuha in zelo smrdelo zelo poseben vonj, potem je avto začel sam javlja za egr smo ga dali menjat ko je spet začel zajebavat pa egr in dpf delete
hojnikb ::
da bi ti dpf zabilo z egr delete je mala sansa, sploh ce imas tako velik AC.
DPF se cisti v regeneraciji, kar v praksi pomeni, da motorni racunalnik dela gostejso mesanco nafte/zraka, da preostanek nafte, ki ne zgori v cilindru, zgori v dpfu in spuca saje. Tu egr nima kaj prida vpliva.
DPF se cisti v regeneraciji, kar v praksi pomeni, da motorni racunalnik dela gostejso mesanco nafte/zraka, da preostanek nafte, ki ne zgori v cilindru, zgori v dpfu in spuca saje. Tu egr nima kaj prida vpliva.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
IL_DIAVOLO ::
Nocem posegati v samo elektroniko in imeti kake tezave na tehnicnem.
Kaj pa da bi v sklopu malega servisa, torej 1x letno sčistil egr?
Kaj pa da bi v sklopu malega servisa, torej 1x letno sčistil egr?
DOOM_er ::
evo jih šiptarje ki hvatate krivine pri traktorjih, ker nimate 100€ za en bogi ventil, potem so pa električni avtomobili na štrom iz kolma problem.
Evo še malo branja kaj tale vaša skopušnost povzroča.
Rji
Evo še malo branja kaj tale vaša skopušnost povzroča.
Rji
Robots will steal your job. But that's OK
;-) ::
Če je avto v kilometrih egr dpf dol, druga ti ne ostane. Pa ne mi z temi zelenimi fintami ker je jama brez dna.
Meni je pri 420.000 zacel egr najedat dal dol egr dpf in ni tezav. Ob posegu se je se menjalo turbo, sobe, sklopko vstrajnik in cipiralo.
Na drugem avtu vstrajam z egr in dpf in vidim da je vse jama brez dna. Torej na koncu ti ostane ali se avta znebis ali pomeces zadeve dol in ga zvozis.
Ker je egr cisto mehanska stvar se ga da vedno popravit nerabis novega, potem si ze slabo scistil ce se napaka pojavla.
Po drugi strani pa se ne splaca ukvarjat ker je dpf ze fasal svoj delez in bo pocasi prisel v stadij ko jebo zmogel vec regeneracije oz bodo prepogosto.
Da se regeneracije dogajajo more bit izpolnjenih kar nekaj pogojev v vecini primerov vec kot 1/4 tanka polnega, vse temperature v. Motorju in izpuhu stimat, popolnoma pravilno delovanje motorja itd. In si v zacaranem ciklu. Spravljat motor z 200,300,400.000 v stanje novega pa je problem ker ze senzorji lažejo.
Egr je pac prvi ki ponavadi pokaze anomalije prindelovanju. Ce dpf ne dela ok se paca egr, ce sobe scijejo, ce turbo dela slabse itd itd.
Meni je pri 420.000 zacel egr najedat dal dol egr dpf in ni tezav. Ob posegu se je se menjalo turbo, sobe, sklopko vstrajnik in cipiralo.
Na drugem avtu vstrajam z egr in dpf in vidim da je vse jama brez dna. Torej na koncu ti ostane ali se avta znebis ali pomeces zadeve dol in ga zvozis.
Ker je egr cisto mehanska stvar se ga da vedno popravit nerabis novega, potem si ze slabo scistil ce se napaka pojavla.
Po drugi strani pa se ne splaca ukvarjat ker je dpf ze fasal svoj delez in bo pocasi prisel v stadij ko jebo zmogel vec regeneracije oz bodo prepogosto.
Da se regeneracije dogajajo more bit izpolnjenih kar nekaj pogojev v vecini primerov vec kot 1/4 tanka polnega, vse temperature v. Motorju in izpuhu stimat, popolnoma pravilno delovanje motorja itd. In si v zacaranem ciklu. Spravljat motor z 200,300,400.000 v stanje novega pa je problem ker ze senzorji lažejo.
Egr je pac prvi ki ponavadi pokaze anomalije prindelovanju. Ce dpf ne dela ok se paca egr, ce sobe scijejo, ce turbo dela slabse itd itd.
IL_DIAVOLO ::
Tudi mali servisi so jama brez dna.
Kakorkoli, verjamem da se z vsakodnevno avtocestno voznjo ne bi smel masiti.
Kakorkoli, verjamem da se z vsakodnevno avtocestno voznjo ne bi smel masiti.
energetik ::
Če je avto v kilometrih egr dpf dol, druga ti ne ostane. Pa ne mi z temi zelenimi fintami ker je jama brez dna.Če kdo ne zmore vzdrževati turbodizla, naj ga proda in se vozi z biciklom ali pa nabavi NA bencinarja oz. hibrida. Ne pa neko hekanje, da potem mi zadaj dobimo v nos oblak PMjev in NOx.
Meni je pri 420.000 zacel egr najedat dal dol egr dpf in ni tezav. Ob posegu se je se menjalo turbo, sobe, sklopko vstrajnik in cipiralo.
Na drugem avtu vstrajam z egr in dpf in vidim da je vse jama brez dna. Torej na koncu ti ostane ali se avta znebis ali pomeces zadeve dol in ga zvozis.
Ker je egr cisto mehanska stvar se ga da vedno popravit nerabis novega, potem si ze slabo scistil ce se napaka pojavla.
Po drugi strani pa se ne splaca ukvarjat ker je dpf ze fasal svoj delez in bo pocasi prisel v stadij ko jebo zmogel vec regeneracije oz bodo prepogosto.
Da se regeneracije dogajajo more bit izpolnjenih kar nekaj pogojev v vecini primerov vec kot 1/4 tanka polnega, vse temperature v. Motorju in izpuhu stimat, popolnoma pravilno delovanje motorja itd. In si v zacaranem ciklu. Spravljat motor z 200,300,400.000 v stanje novega pa je problem ker ze senzorji lažejo.
Egr je pac prvi ki ponavadi pokaze anomalije prindelovanju. Ce dpf ne dela ok se paca egr, ce sobe scijejo, ce turbo dela slabse itd itd.
IL_DIAVOLO ::
;-) ::
Če je avto v kilometrih egr dpf dol, druga ti ne ostane. Pa ne mi z temi zelenimi fintami ker je jama brez dna.Če kdo ne zmore vzdrževati turbodizla, naj ga proda in se vozi z biciklom ali pa nabavi NA bencinarja oz. hibrida. Ne pa neko hekanje, da potem mi zadaj dobimo v nos oblak PMjev in NOx.
Meni je pri 420.000 zacel egr najedat dal dol egr dpf in ni tezav. Ob posegu se je se menjalo turbo, sobe, sklopko vstrajnik in cipiralo.
Na drugem avtu vstrajam z egr in dpf in vidim da je vse jama brez dna. Torej na koncu ti ostane ali se avta znebis ali pomeces zadeve dol in ga zvozis.
Ker je egr cisto mehanska stvar se ga da vedno popravit nerabis novega, potem si ze slabo scistil ce se napaka pojavla.
Po drugi strani pa se ne splaca ukvarjat ker je dpf ze fasal svoj delez in bo pocasi prisel v stadij ko jebo zmogel vec regeneracije oz bodo prepogosto.
Da se regeneracije dogajajo more bit izpolnjenih kar nekaj pogojev v vecini primerov vec kot 1/4 tanka polnega, vse temperature v. Motorju in izpuhu stimat, popolnoma pravilno delovanje motorja itd. In si v zacaranem ciklu. Spravljat motor z 200,300,400.000 v stanje novega pa je problem ker ze senzorji lažejo.
Egr je pac prvi ki ponavadi pokaze anomalije prindelovanju. Ce dpf ne dela ok se paca egr, ce sobe scijejo, ce turbo dela slabse itd itd.
Nič več kot od starih dizelskih motorjev kvecjemu manj
sandmat ::
Če kdo ne zmore vzdrževati turbodizla, naj ga proda in se vozi z biciklom ali pa nabavi NA bencinarja oz. hibrida. Ne pa neko hekanje, da potem mi zadaj dobimo v nos oblak PMjev in NOx.
THIS. Če nimate keša za dizla, kupite NA bencinarja.
OP, EGR kupi original, da ne boš čez pol leta spet na servisu :D
Buggy ::
Raje kupi iz Autodoca, tam niso "noname".
Vsekakor Autodoc.
Teleta traktorska, ki se pa hvalijo kako delajo DPF delete in EGR bypass, pa s tem samo pokazejo kaksni kmetavzarji so v tistih smrdlivih po moznosti VAG jajcih. Dejansko upam da z naslednjimi leti uvedejo meritve trdih delcev na tehnicnih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
edi45 ::
Raje kupi iz Autodoca, tam niso "noname".
Vsekakor Autodoc.
Teleta traktorska, ki se pa hvalijo kako delajo DPF delete in EGR bypass, pa s tem samo pokazejo kaksni kmetavzarji so v tistih smrdlivih po moznosti VAG jajcih. Dejansko upam da z naslednjimi leti uvedejo meritve trdih delcev na tehnicnih.
Zakaj si pa ti tako butthurt in nastrojen? Takšne razlike v onesnaževanju tudi ni, pa če imaš tisti usran filter ali ne. So vseeno nepremerljivo večji onesnaževalci velike industrije kakor avtomobili
Buggy ::
a zakaj? Ker se potem na forumih se postavljajo s tem. Pa ko hodim s stacune proti domu v hrib z ruzakom specerije, me takile bebcki zasmrajujejo sred hoste in ko zaslisim da se nekaj priblizuje samo molim da je bencinar...zal zaman
energetik ::
To so sami izgovori. Velika industrija in TE ima vsaj pri nas na dimnikih filtre. Je razlika, misliš da sta EGR in DPF tam za hec? Pelji se za Golf2 dizlom ali čipiranim nazivagnom brez DPFja in potem za enim sodobnim brezhibnim turbodizlom.
Zakaj si pa ti tako butthurt in nastrojen? Takšne razlike v onesnaževanju tudi ni, pa če imaš tisti usran filter ali ne. So vseeno nepremerljivo večji onesnaževalci velike industrije kakor avtomobili
Utk ::
Tisti, ki odstranujejo dpf in egr, bi morali it na ekskurzijo v Sarajevo, kjer tega nima skoraj nihče. Če so vsaj napol normalni, do konca pač niso, ne bi več tega delali.
DOOM_er ::
Raje kupi iz Autodoca, tam niso "noname".
Vsekakor Autodoc.
Teleta traktorska, ki se pa hvalijo kako delajo DPF delete in EGR bypass, pa s tem samo pokazejo kaksni kmetavzarji so v tistih smrdlivih po moznosti VAG jajcih. Dejansko upam da z naslednjimi leti uvedejo meritve trdih delcev na tehnicnih.
Zakaj si pa ti tako butthurt in nastrojen? Takšne razlike v onesnaževanju tudi ni, pa če imaš tisti usran filter ali ne. So vseeno nepremerljivo večji onesnaževalci velike industrije kakor avtomobili
če bi vsi tako razmišljali bi sedaj hodili z maskami naokoli. Važno da vsak posameznih razmišlja, da bo hvatal krivine zraven pa se pritoževal nad tem kako zasvinjano okolico imamo, kakšen beden zrak in valil krivdo na vse ostale. Najprej je potrebno pomesti pred svojim pragom preden se spravljaš na ostale, ker v nasprotnem primeru si navaden bojazljiv hinavec. Enako je pri davkih, češ če drugi utajujejo za miljone bom pa še jaz za tistih 10€, ob tem pa pozablja da se iz tega napaja proračun, in potem čez 5 dni tema na ST, luknja v cesti mi je zlomila armotizer, kako terjati državo za stroške popravila. Ali pa, zlomil sem si las, ali lahko tožim zdravnika za neodobritev bolniške.
Če avtomobili tako malo svinjajo potem verjetno ne vidiš nobenega problema da bi se preselil nekam ob zelo prometno cesto, ter pustil svojo deco da se igra na zraku polnem rožic ki jih za sabo puščajo traktorji. Verjetno nebi... in tu smo spet pri osnovnem problemu, dokler imam jst minimalno stroškov, me boli k**** za ostale.
Robots will steal your job. But that's OK
K0l1br1 ::
Polovica od vas je itak kadilcev, druga polovica pa kuri na drva, tretja polovica pa ima prekomerno telesno težo. Tako da ravno ekologi niste. Preostali pa smradite z bencincem, za katerega vas je nekdo prepričal, da diši in je zdravju koristen.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: sandmat ()
Buggy ::
Polovica od vas je itak kadilcev, druga polovica pa kuri na drva, tretja polovica pa ima prekomerno telesno težo. Tako da ravno ekologi niste. Preostali pa smradite z bencincem, za katerega vas je nekdo prepričal, da diši in je zdravju koristen.
"cetrta" polovica pa ne dojame o cem je govora, sam nisem cisto preprican v katero polovico spada ali samo med preostale
Stvar je pac taka, kot je napisal @Doom_er in se lahko zal samo strinjam s tem.
KTr1sk ::
To je enako kot tisti, ki so proti omrežju 5G, oni pa enako uporabljajo pametne telefone ali pa so še bolj zasvojeni pa ne priznajo ;).
Večina dizlov ima probleme z DPF in EGR, tisti ko so zamenjali so imeli nekaj časa mir, tisti ki so pa odstranili pa so imeli mir za vedno :).
Večina dizlov ima probleme z DPF in EGR, tisti ko so zamenjali so imeli nekaj časa mir, tisti ki so pa odstranili pa so imeli mir za vedno :).
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q
ziga1990 ::
To je enako kot tisti, ki so proti omrežju 5G, oni pa enako uporabljajo pametne telefone ali pa so še bolj zasvojeni pa ne priznajo ;).
Večina dizlov ima probleme z DPF in EGR, tisti ko so zamenjali so imeli nekaj časa mir, tisti ki so pa odstranili pa so imeli mir za vedno :).
DPF in ERG težave se pojavijo če se voziš na prekratke razdalje
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
ziga1990 ::
DPF filter se sigurno zabije če prekratke razdalje voziš
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
KTr1sk ::
http://avtonasveti.com/egr-ventil/
http://malcecuden.blogspot.com/2011/09/...
Vsekakor kratke relacije naredijo svoje, sodelavcu so se pri Škodi Octaviji 2013 letnik pojavile težave pri cca 80000km na števcu, drugemu pa na Seatu Altea pri zelo podobnih kilometrih, je pa smešno da eden se vozi vsak dan po avtocesti, drugi pa po mestu pa ni bilo razlike, oba pa vozita umirjeno, no eden je dal vse ven, drugi pa zamenjal,to je bilo cca 2 leti nazaj, obema avto še deluje :).
http://malcecuden.blogspot.com/2011/09/...
Vsekakor kratke relacije naredijo svoje, sodelavcu so se pri Škodi Octaviji 2013 letnik pojavile težave pri cca 80000km na števcu, drugemu pa na Seatu Altea pri zelo podobnih kilometrih, je pa smešno da eden se vozi vsak dan po avtocesti, drugi pa po mestu pa ni bilo razlike, oba pa vozita umirjeno, no eden je dal vse ven, drugi pa zamenjal,to je bilo cca 2 leti nazaj, obema avto še deluje :).
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Golf 6 MAF implausible signalOddelek: Na cesti | 3369 (2387) | koyotee |
» | audi a4 2.0tdiOddelek: Na cesti | 10973 (9756) | -valvoline- |
⊘ | Izbira motorja in kratke relacije (TDI vs. TSI) (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 29276 (27271) | dzinks63 |
» | Avto dolgi klanec (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 24320 (22189) | Zheegec |
» | EGR nejasnostiOddelek: Na cesti | 2026 (1817) | Blinder |