Prijavi se z GoogleID

» »

Menjava avtomobila

Menjava avtomobila

dubre40 ::

Pred letom dni sem si kupil Renault Megane 1.5 dci 2012 karavan. Pritegnilo me je, da je bil na okoli 115 000 km opravljen veliki servis, imel pa je 3 000 več. Avto je bil redno servisiran na pooblaščenem servisu in z njim je res vse v najlepšem redu. Imam letne in zimske gume, ki bodo še za kakšno sezono. Bil sem tudi na rednem servisu, kjer sem menjal nek končnik, sam sem menjal olje. Dejansko je za naslednjih recimo 50 000 km avto urejen. To pri meni pomeni 2 leti.
Lani sem zanj odštel 6 500 €, danes pa gledam na avto.net in cena mu je precej padla. Razmišljam o menjavi za manjši in verjetno cenejši avtomobil, ki bi še vedno bil relativno varen. Dnevno se vozim v službo iz Kranja v Ljubljano, kar znese 30 km v eno smer. Ostalo je mestna vožnja, do trgovine itd. Nič posebnega. Tako velikega avtomobila ne potrebujem in se mi zdi škoda denarja. Po drugi strani pa si mislim, da ga pač sedaj imam in ne bo potreben večjih popravil še recimo 2 do 3 leta. Res je, da je vse dražje in dejansko bi moral gledati na vsak evro. Za morebitne priložnostne daljše razdalje (morje itd.) si lahko izposodim očetov avtomobil. V Kranju avtomobil pač potrebujem, ker se z avtobusom ne da. Če bi živel v Ljubljani, pa ga po moje sploh ne bi potreboval (trola, kolo, skirca ali kaj podobnega).

Ne vem, kako bi se odločil. Gledam razno razne avtomobile letnik tam 2008 do 2012. Ne vem niti, koliko bi dal, vem, da je ogromno nategov pri cenejših in ne bi rad izpravnega avtomobila zamenjal za slabega.

Kaj menite?

WizzardOfOZ ::

Imaš avto, veš kako je z njim, torej ga uporabljaj še naprej dokler deluje. Če se pa začne število okvar povečevat, pa razmišljaj o menjavi takrat.
Škoda denarja za menjavo, če ti res deluje vse.

Pa megane karavan ni velik avto.

IL_DIAVOLO ::

Renault Megane 1.5 DCI 2008 maš za dobra 2 jurja. Hatcback verzija seveda, karavani ne pasejo na megana :)

WhiteAngel ::

Megane karavan ni velik avto. In stroški z njim (gume, servisi) so čisto vzdržni. Kaj si nor? Boš dobil eno sranje od preprodajalca in videl, kaj se to pravi stroški... Ceno na avto.net ignoriraj. Vozi ga 20 let, naredi 500k km, potem pa v prešo. Boš najbolje skozi prišel.

broken/link ::

dubre40 je izjavil:

Dejansko je za naslednjih recimo 50 000 km avto urejen. To pri meni pomeni 2 leti.

si si že sam odgovoril.
lahko menjaš za nekaj cenejšega - in če ne boš imel sreče boš moral zihr kaj porihtat - pa boš na ceni prodanega in nič na boljšem.
jaz bi ostal na tem kar imaš.

tony1 ::

dubre40 je izjavil:

Pred letom dni sem si kupil Renault Megane 1.5 dci 2012 karavan. Pritegnilo me je, da je bil na okoli 115 000 km opravljen veliki servis, imel pa je 3 000 več. Avto je bil redno servisiran na pooblaščenem servisu in z njim je res vse v najlepšem redu. Imam letne in zimske gume, ki bodo še za kakšno sezono. Bil sem tudi na rednem servisu, kjer sem menjal nek končnik, sam sem menjal olje. Dejansko je za naslednjih recimo 50 000 km avto urejen. To pri meni pomeni 2 leti.
Lani sem zanj odštel 6 500 €, danes pa gledam na avto.net in cena mu je precej padla. Razmišljam o menjavi za manjši in verjetno cenejši avtomobil, ki bi še vedno bil relativno varen. Dnevno se vozim v službo iz Kranja v Ljubljano, kar znese 30 km v eno smer. Ostalo je mestna vožnja, do trgovine itd. Nič posebnega. Tako velikega avtomobila ne potrebujem in se mi zdi škoda denarja. Po drugi strani pa si mislim, da ga pač sedaj imam in ne bo potreben večjih popravil še recimo 2 do 3 leta. Res je, da je vse dražje in dejansko bi moral gledati na vsak evro. Za morebitne priložnostne daljše razdalje (morje itd.) si lahko izposodim očetov avtomobil. V Kranju avtomobil pač potrebujem, ker se z avtobusom ne da. Če bi živel v Ljubljani, pa ga po moje sploh ne bi potreboval (trola, kolo, skirca ali kaj podobnega).

Ne vem, kako bi se odločil. Gledam razno razne avtomobile letnik tam 2008 do 2012. Ne vem niti, koliko bi dal, vem, da je ogromno nategov pri cenejših in ne bi rad izpravnega avtomobila zamenjal za slabega.

Kaj menite?


Če si se starega naveličal, menjaj. Se pa to finančno običajno nikakor ne izplača.

zobnik ::

Vsako leto bo zgubljal na ceni ko pa star 15 let pa se izguba neha. Z vsakim avtom je tako. Ko pa je enkrat 15 let staro pa je vredno še 500-1000 evrov. Je pa zanimivo da nekateri take avte cenijo še na 2000 celo 2500 evrov, če se proda za tolk saj ni panike je povpraševanje.

bobi_palčka ::

zobnik je izjavil:

Ko pa je enkrat 15 let staro pa je vredno še 500-1000 evrov. Je pa zanimivo da nekateri take avte cenijo še na 2000 celo 2500 evrov, če se proda za tolk saj ni panike je povpraševanje.


Nisi ravno ti odpiral teme kako je naporna vožnja v shitboxu brez klime za 500€?

Potem bi pa dal jurja za avto z delujočo klimo, zvočno izolacijo, udobnimi sedeži, motorjem kateri je bil redno servisiran in omogoča varno prehitevanje in lagano vožnjo po avtocesti? Sanja svinja kukuruz.

Likalnik ::

Jaz imam ravno tako Megana karavana 1.6 16V 2008 letnik...215.000km ravno narejeni veliki servis...dela vse in bo za nadaljnih 100.000km delal še brez težav...do naslednjega velikega servisa...pol gre pa v prodajo.
Glede prostora je super...lahko vsaj kakšno krompir kišto pelješ kot se spodobi...kar je manjše jo že težje.
Na tvojem mestu ne bi nič kompliciral in bi uporabljal ta avto katerega imaš...ker te bo na ta način še najmanj glava bolela.....

Če imaš pa tako željo po menjavi....jih pa lahko zamenjava:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Likalnik ()

zobnik ::

bobi_palčka :
Da, če grem na 300km vožnjo v 1 dnevu, čeprav 1 leto naza se vozil z nekaj podobnega brez serva pa sem prevozil tud 450km v enem dnevu regionalne vožnje.
Pomojem je težava, če se pred vožnjo ne naspiš recimo vsaj 8 ur.
Ker če greš spat ob 23-24 uri in greš an vožnjo okol 5 pomen, da spiš krepko premal.
Torej avto ni vzrok potemtakem za te težave.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zobnik ()

val46 ::

zobnik je izjavil:

bobi_palčka :
Da, če grem na 300km vožnjo v 1 dnevu, čeprav 1 leto naza se vozil z nekaj podobnega brez serva pa sem prevozil tud 450km v enem dnevu regionalne vožnje.
Pomojem je težava, če se pred vožnjo ne naspiš recimo vsaj 8 ur.
Ker če greš spat ob 23-24 uri in greš an vožnjo okol 5 pomen, da spiš krepko premal.
Torej avto ni vzrok potemtakem za te težave.


Ma meni ni jasno, kaj se cijaziš po 450km regionalk...a nimaš za vinjeto al kako? Ker 450km regionalk, prideš iz enega na drugi konc slovenije in nazaj. Da bi se "mučil" vozit po navadnih cestah za take razdalje mi pa na kraj pameti ne pride. Ker 450km regionalne ceste, ob upoštevanju omejitev, je to cca 5 do 6h vožnje s kakim postankom vmes, pa še kej več. In mi res ni predstavljivo, kdo in predvsem zakaj, bi to delal.

zobnik ::

Kranj-Jesenice je 30km, pa še to se lahk polet čez Kobarid zapelje...kaj pa pol v Italijo boš do Tolmezza plačeval cetnino, če pa prideš po stari cesti relativno hitr, naprej pa tak ni AC proti appadi-Dolomitom. Zdej mam vinjeto

Miha 333 ::

bobi_palčka je izjavil:


Potem bi pa dal jurja za avto z delujočo klimo, zvočno izolacijo, udobnimi sedeži, motorjem kateri je bil redno servisiran in omogoča varno prehitevanje in lagano vožnjo po avtocesti? Sanja svinja kukuruz.

Jaz sem dal za tak avto 300 €, 19 let star. Sicer sem še enkrat toliko vložil v servis. Delujoča avtomatska klima, tempomat, karavan, dizel.

Stikalo ::

@dubre40 ni možnosti, da prideš ceneje skozi kot z obstoječim avtom. Da dobro prodaš obstoječega je cel projekt in tudi cel projekt, da kupiš rabljenega.

Med karavanom in hatchback pa tudi ni bistvene razlike v tekočih stroških. Pri rabljenem imaš lahko kadarkoli z izrednim servisom 1 k€ stroškov.

aborko ::

Jst opa ne razumem, ok kapiram da bi rad ceneje prišel skoz, ampak:
- dci megan je zelo varčen, tukaj z menjavo ne bo nekega prihranka.
- praviš da te je presenetilo koliko je zgubil na ceni... in ti bi ga sedaj prodajal, ravno zdej ko je že toliko zgubil?
- če ti avto dela in je približno poservisiran za naslednjih par let, samo vozi miško, ne išči drugega, ker boš dal dreku focn.

dubre40 ::

Najceneje bi prišel skozi, če bi ta avto obdržal za vekomaj. Ko bi cena padla na nekje 2000 € in manj, bi se vozil praktično zastonj. Če bi takrat še delal in bi ga imel vsaj 5 let, bi bilo to super poceni. Narobe mi hodi to, da je dizel in če v tem času, pa tudi ciljam na to, dobim službo v Kranju, potem ga bom prodal. V naslednjih 3, 4-ih letih bo izgubil ogromno. Pomoje pa se je včeraj pokvaril en zadnji park senzor.
Tako po drugi strani razmišljam, da bi kupil nek avto za 2000 €, ki bi bil dobro ohranjen. Kakšna je možnost za to? Sedaj, če v oglasu piše npr. 1. lastnik in redno servisiran z vsemi listki, to še zdaleč ni to.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Racionalnost ali strast? Megane 1.6 vs. Accord 2.0 vtec

Oddelek: Na cesti
321690 (691) kiFni
»

Nakup Ford Focus 2013 karavan (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
524114 (2677) Flambeone
»

Renault DCI motorji

Oddelek: Na cesti
2622699 (21418) jericho
»

Kateri avtomobil naj kupim? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9714091 (11965) RejZoR
»

Kateri avto za 4-5k eur? (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
908566 (6136) profii

Več podobnih tem