Forum » Na cesti » kilometri avtomobila , hitro vprašanje
kilometri avtomobila , hitro vprašanje
kateNite ::
hehehe :D ne da zagovarjam opel, niti podrazno, sam da pa ti forda enačiš z mercedesom, audijem, bmw in to...malo se zamisli no :) sploh pa focus, če bi vsaj kak mondeo bil, sam focus je pa najbolj ljudski avto od forda v zadnjih 15ih letih. Fiesta v to kategorijo ne more spadat, ker je premajhna in je dejansko mestni avtomobil. A misliš da če delajo mustanga, da so vsi fordi legende al kako? Če hočeš met res dober ford avto morš kupit vsaj rangerja, vse ostalo se s temi nemci, ki si jih ti opisal, nima popolnoma nobene veze in primerjave. Ti povem iz prve vrste, ker delam v avtoindustriji in vem kake so zahteve za te nemške premium znamke in kake so za ford.
slabo slabo to.. ne strinjam se.
Vozim Renault Megane in sploh se mi ga ni dalo vozit kolko je to slab avto. Občutek v avtu za se smejat. Design malo lol. Vse prebavljivo, dok ne prideš do mašine, menjalnika, kvalitete izdelave, notranjosti, glasbe in tako dalje.. Ko se vsedeš v ta Ford iz tistega Megana, je koda si se vsedel v raketo. In to so nemci. Tvoje insiderske pa očitno ne palijo v praksi, kot marsikatera teorija
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kateNite ()
hojnikb ::
ce ti je ford focus mk2 visek kvalitete, se nisi sedel v nobenem nemcu. Pa ne govorim na pamet, ker mam oboje na razpolago, za primerjat.
#brezpodpisa
val46 ::
pa kaki nemci govoriš???od kje tebi da je ford nemški??? a sploh prebereš kaj napišeš??? In, pred slabim letom si hvalil to reketo od megana, kot da je sveta...pa smo ti takrat že pravili, da ni nič več, kot le voz na 4ih kolesih...A naj ti to povem zdej isto za focusa, al razumeš poanto tega besedila?
kateNite ::
ce ti je ford focus mk2 visek kvalitete, se nisi sedel v nobenem nemcu. Pa ne govorim na pamet, ker mam oboje na razpolago, za primerjat.
jaz sem rekel v primerjavi z Renault. VSE, od menjalnika, servota, materialov, izdelave, občutka, sedežev, glasbe (sony glasba) , mašine, oblike, itd. proti je na Fordu SVETLOBNA leta od Renaulta, pa so samo 3 leta razlike.
pa kaki nemci govoriš???od kje tebi da je ford nemški??? a sploh prebereš kaj napišeš??? In, pred slabim letom si hvalil to reketo od megana, kot da je sveta...pa smo ti takrat že pravili, da ni nič več, kot le voz na 4ih kolesih...A naj ti to povem zdej isto za focusa, al razumeš poanto tega besedila?
na dokumentih lepo piše FORD WERKE NEMČIJA.. Ta pa še ni slišal za to da ima Ford evropsko centralo v Nemčiji.
val46 ::
ma kaj piše na dokumentih nima prov nobene veze...pač avto je bil registriran za nemško področje, zato da dobijo certifikat za prodajo v EU. Nemškega ima morda v sebi 5%, tako kot itak večina ostalih avtomobilov, ki se prodajajo na trgu. A pol boš isto rekel, da je lamborgini nemški, zato ker je njihov lastnik audi? Ford je bil in tudi bo vedno ameriški avto, samo določene stvari so prirejene za EU trg, najmanj je to ročni menjalnik in pa števeč kilometrov ki je v km/h namesto milj/h. Delan je pa večinoma v turčiji in romuniji, tolk da boš vedel. Če ne verjameš si malo preberi zgodovino forda in boš takoj vse preštudiral.
kateNite ::
ma kaj piše na dokumentih nima prov nobene veze...pač avto je bil registriran za nemško področje, zato da dobijo certifikat za prodajo v EU. Nemškega ima morda v sebi 5%, tako kot itak večina ostalih avtomobilov, ki se prodajajo na trgu. A pol boš isto rekel, da je lamborgini nemški, zato ker je njihov lastnik audi? Ford je bil in tudi bo vedno ameriški avto, samo določene stvari so prirejene za EU trg, najmanj je to ročni menjalnik in pa števeč kilometrov ki je v km/h namesto milj/h. Delan je pa večinoma v turčiji in romuniji, tolk da boš vedel. Če ne verjameš si malo preberi zgodovino forda in boš takoj vse preštudiral.
praktično vse focuse so narisali v njihovi nemški podružnici... Folk preprosto ne ve stvari očitno.
Američani, nemci, naj bodo kar hočejo, avto je vrhunski proti Renautl. Renault, nikoli več! Manj kot Ford niti pod razno, nikoli več. Razlika je taka da zdej dejansko sem kaj zunaj, prej pa se mi ni dalo.
-valvoline- ::
Avti iz tujine (nemcija,nizozemska,italija,svica, belgija itn) so v povprecju vedno bolj ohranjeni kot slovenski avti. Seveda govora je o normalnih avtih, ne o razbitinah,ex taxijev in podobno. Kot prvo, kakovost izdelave in oprema za zahodni trg je na visjem nivoju, ceste tam so dalec v boljsem stanju primerjano slovenskim, majo bolj kakovostna goriva ter olja, pa tudi delov za servis.
Pa ne da je ford fokus slab avto, ampak si ga pac debelo preplacal, sploh ce je bencinar.
Nek biser pa tudi ni, osebno forda se povohal nebi, a poznas ono...ford ter cigan ne delajo pozimi... :v
hehehe :D ne da zagovarjam opel, niti podrazno, sam da pa ti forda enačiš z mercedesom, audijem, bmw in to...malo se zamisli no :) sploh pa focus, če bi vsaj kak mondeo bil, sam focus je pa najbolj ljudski avto od forda v zadnjih 15ih letih. Fiesta v to kategorijo ne more spadat, ker je premajhna in je dejansko mestni avtomobil. A misliš da če delajo mustanga, da so vsi fordi legende al kako? Če hočeš met res dober ford avto morš kupit vsaj rangerja, vse ostalo se s temi nemci, ki si jih ti opisal, nima popolnoma nobene veze in primerjave. Ti povem iz prve vrste, ker delam v avtoindustriji in vem kake so zahteve za te nemške premium znamke in kake so za ford.
slabo slabo to.. ne strinjam se.
Vozim Renault Megane in sploh se mi ga ni dalo vozit kolko je to slab avto. Občutek v avtu za se smejat. Design malo lol. Vse prebavljivo, dok ne prideš do mašine, menjalnika, kvalitete izdelave, notranjosti, glasbe in tako dalje.. Ko se vsedeš v ta Ford iz tistega Megana, je koda si se vsedel v raketo. In to so nemci. Tvoje insiderske pa očitno ne palijo v praksi, kot marsikatera teorija
Pa ne da je ford fokus slab avto, ampak si ga pac debelo preplacal, sploh ce je bencinar.
Nek biser pa tudi ni, osebno forda se povohal nebi, a poznas ono...ford ter cigan ne delajo pozimi... :v
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
kateNite ::
-valvoline- je izjavil:
Avti iz tujine (nemcija,nizozemska,italija,svica, belgija itn) so v povprecju vedno bolj ohranjeni kot slovenski avti. Seveda govora je o normalnih avtih, ne o razbitinah,ex taxijev in podobno. Kot prvo, kakovost izdelave in oprema za zahodni trg je na visjem nivoju, ceste tam so dalec v boljsem stanju primerjano slovenskim, majo bolj kakovostna goriva ter olja, pa tudi delov za servis.
hehehe :D ne da zagovarjam opel, niti podrazno, sam da pa ti forda enačiš z mercedesom, audijem, bmw in to...malo se zamisli no :) sploh pa focus, če bi vsaj kak mondeo bil, sam focus je pa najbolj ljudski avto od forda v zadnjih 15ih letih. Fiesta v to kategorijo ne more spadat, ker je premajhna in je dejansko mestni avtomobil. A misliš da če delajo mustanga, da so vsi fordi legende al kako? Če hočeš met res dober ford avto morš kupit vsaj rangerja, vse ostalo se s temi nemci, ki si jih ti opisal, nima popolnoma nobene veze in primerjave. Ti povem iz prve vrste, ker delam v avtoindustriji in vem kake so zahteve za te nemške premium znamke in kake so za ford.
slabo slabo to.. ne strinjam se.
Vozim Renault Megane in sploh se mi ga ni dalo vozit kolko je to slab avto. Občutek v avtu za se smejat. Design malo lol. Vse prebavljivo, dok ne prideš do mašine, menjalnika, kvalitete izdelave, notranjosti, glasbe in tako dalje.. Ko se vsedeš v ta Ford iz tistega Megana, je koda si se vsedel v raketo. In to so nemci. Tvoje insiderske pa očitno ne palijo v praksi, kot marsikatera teorija
Pa ne da je ford fokus slab avto, ampak si ga pac debelo preplacal, sploh ce je bencinar.
Nek biser pa tudi ni, osebno forda se povohal nebi, a poznas ono...ford ter cigan ne delajo pozimi... :v
nisem, hočeš avto 1. lastnik servisna knjižica 130km? Take so cene , sir.
Poglej iz tukaj spet, tokrat slabša mašina od moje in nima knjižice potrjene oz jo sploh nima. In še stvari nima proti mojemu, poglej ceno, 5200EUR. Kilometre ma pa iste. https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Še to, bom iskren, jaz sem naredil dobro kupčijo , ker tisti megane je bil v tiltu. Nekaj je bilo narobe z mašino in sicer včasih je začelo cukat in ropotat po celemu avtu. Disk je za zamenjat desni. Cel porabljen, vse od ročajev itd. Pa kako so mi tisto sploh vzeli? Nisem to namenoma naredil, mislim pa da sem jih malo okoli obrnil. Ni blo tako grozno doplačilo. Moj stari Renault pa groza.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kateNite ()
-valvoline- ::
In kateri butelj bo dav vec k 3k za tole? Od oka, se 2k je prevec.
Zame ni razlike med renaultom ter fordom, oz nikol ne bi vzel ne enega ne drugega. Se korejci se poscijejo na tale skrupucala.
Zame ni razlike med renaultom ter fordom, oz nikol ne bi vzel ne enega ne drugega. Se korejci se poscijejo na tale skrupucala.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
kateNite ::
-valvoline- je izjavil:
In kateri butelj bo dav vec k 3k za tole? Od oka, se 2k je prevec.
Zame ni razlike med renaultom ter fordom, oz nikol ne bi vzel ne enega ne drugega. Se korejci se poscijejo na tale skrupucala.
uff mam raje moj stari renault 19 brez servota kot hyundai k sm mel... Nope.
Zate ni razlike, dobro. 3k za avto 1. lastnik 130kkm potrjena servisna? 2010 letnik Ford? Pa kje ti živiš? Te avti so po 3.500 minimu z nekje 230.000km. Seveda smeti dobiš tudi za manj, miljardo lastnikov vse uničeno, ful kilometrov, kilometri nateg itd.
Pa kaj nisi bral ko sem napisal da je avto absolutno kot nov.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ohranjeni 10 let stari avti se res visoko cenijo.
poglej cene, aja čaki sej ti maš nek bmw 2010 za 3k.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kateNite ()
Stikalo ::
@kateNite kilometri so skoraj 100 % realni. Ford Focus 1.6 bencin je mala čebelica od avta. Takega avta ne kupi nekdo, ki misi v enem letu narediti 30.000 + kilometrov. Posebej, če je bencin.
Bolj kot kilometi bi me skrbelo, če si red dal za tak avto 5300 €. To si plačal 1/3 cene novega.
Pomisli, da ti kupiš NOV avto za 15 k€.
- imaš garancijo cca 4 leta
- popolnoma nove gume
- avto je poservisiran (ne rabiš delati servisa 30 kkm), ali pa ajde menjaš olje pri 15 kkm
- ves potrošni material je ok (akku, brisalci, filtri, tepihi)
- nove bremze
Prodaš star avto za 5300 €:
- z zanič gumami
- zanič bremzami
- potreben rednega servisa (filtri, olje)
- slab akku
Torej, če kupiš novega imaš za 15 k€ nekaj let mir, če kupiš rabljenega za 5300 €, moraš v kratkem dati še 500 € (če nimaš še kakšne smole) in te pride rabljena 10 let stara kripa skoraj polovico nove...
Bolj kot kilometi bi me skrbelo, če si red dal za tak avto 5300 €. To si plačal 1/3 cene novega.
Pomisli, da ti kupiš NOV avto za 15 k€.
- imaš garancijo cca 4 leta
- popolnoma nove gume
- avto je poservisiran (ne rabiš delati servisa 30 kkm), ali pa ajde menjaš olje pri 15 kkm
- ves potrošni material je ok (akku, brisalci, filtri, tepihi)
- nove bremze
Prodaš star avto za 5300 €:
- z zanič gumami
- zanič bremzami
- potreben rednega servisa (filtri, olje)
- slab akku
Torej, če kupiš novega imaš za 15 k€ nekaj let mir, če kupiš rabljenega za 5300 €, moraš v kratkem dati še 500 € (če nimaš še kakšne smole) in te pride rabljena 10 let stara kripa skoraj polovico nove...
kateNite ::
@kateNite kilometri so skoraj 100 % realni. Ford Focus 1.6 bencin je mala čebelica od avta. Takega avta ne kupi nekdo, ki misi v enem letu narediti 30.000 + kilometrov. Posebej, če je bencin.
Bolj kot kilometi bi me skrbelo, če si red dal za tak avto 5300 EUR. To si plačal 1/3 cene novega.
Pomisli, da ti kupiš NOV avto za 15 kEUR.
- imaš garancijo cca 4 leta
- popolnoma nove gume
- avto je poservisiran (ne rabiš delati servisa 30 kkm), ali pa ajde menjaš olje pri 15 kkm
- ves potrošni material je ok (akku, brisalci, filtri, tepihi)
- nove bremze
Prodaš star avto za 5300 EUR:
- z zanič gumami
- zanič bremzami
- potreben rednega servisa (filtri, olje)
- slab akku
Torej, če kupiš novega imaš za 15 kEUR nekaj let mir, če kupiš rabljenega za 5300 EUR, moraš v kratkem dati še 500 EUR (če nimaš še kakšne smole) in te pride rabljena 10 let stara kripa skoraj polovico nove...
Nisem dal 5300.
Dal sem cca. 3.800EUR in starega noter, kateri je bil vreden praktično nič, dal pa mi je skor 1.000EUR
Ne skrbi, to je samo začasno, naslednji je pa na vidiku Mercedes C 2017
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kateNite ()
kateNite ::
-valvoline- je izjavil:
Vglavnem da si ti zadovoljen, avto iz 1vega lastnika pa to....
Megane, cel obrabljen, kadil sem noter, vse zgleda staro. Globinsko potreben. Zadaj je deska za gumo, namesto original kar pride. Desni disk za zamenjat. Cuka in trese se cel avto poredko, ko spelješ. Vrtljaji niso 'stabilni', hodijo gor pa dol sami od sebe. Ko je mrzel, ne potegne takoj, ampak 'po kosih'. Gume za zamenjat, 4 leta stare. Gretje je crknlo, oziroma ventilator. Ko se voziš kakih 40-50 po mini bumpih, šipa meče zvoke 'gume' , tistega tesnila whatever, zadeva ti gre tako na živce da se ti ne da ga vozit več. Malo porušan tu pa tam. Kdo bi to kupil wtf?
In ja seveda sem zadovoljen, blo je tako, pred novim servisom renaulta, sem rekel naj mi da ponudbo za tega fokusa kar smo že govorili, se zmenili, nakazal in isti dan sm ga odpeljal. Tisti Renault je bil muka.
IL_DIAVOLO ::
To je to od 10 let starih avtov ranga 3-4k:
https://www.avto.net/Ads/results.asp?zn...
Nisem si upal obkljukati "1. lastnik"
#peugeot308
https://www.avto.net/Ads/results.asp?zn...
Nisem si upal obkljukati "1. lastnik"
#peugeot308
kateNite ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
To je to od 10 let starih avtov ranga 3-4k:
https://www.avto.net/Ads/results.asp?zn...
Nisem si upal obkljukati "1. lastnik"
#peugeot308
Spet te francozi, očitno se ne spoznaš na avte. Ne moreš niti primerjat. Tudi prodajalec mi je rekel da vsi kopirajo od forda. Dej prielpi enga forda z stats kot mojim, za 3.000EUR kot pravite, ga ne najdete huh? k bi ga že objavili.
Človek bi se vozil v ženskem avtu peuget 308 , meni ne bi blo všeč niti malo. Spet bi bla neka renault scena, da se mi niti ne da nikamor it, ker je avto slab.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kateNite ()
-valvoline- ::
Peugeot je francoski audi. Ne mores to primerjat z renaultom. Tudi cutroen je razred do dva nizje kljub temu da sta ponavadi na enakem podvozju in zasnovo, z veliko skupnih delov.
Evo se neki zanimivega, zame precej boljse kot vse z fordovo znacko.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Evo se neki zanimivega, zame precej boljse kot vse z fordovo znacko.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
kateNite ::
Jst sam čakam, kdaj bo začel na uradne ford servise vozit, pa komplicirat kako so mu vse zajebali :D A megana si se naveličal Xlapse? In kaj te je vse do Ljubljane poneslo, da nisi kupil avta na obali?Ker lani si izrecno trdil, da so samo avti na obali dovolj dobri zate. In da se dlje od kopra ne misliš vozit gledat za avto...
Dručače pa, lani si trdil kako je megan super in da kaj več si niti ne morš želet, zdej govoriš isto za 9let starga focusa...oprosti, ampak ti se s pravim avtom še nisi vozil, ker če ne ne bi takih bedarij pisal. Drugega ne morm rečt. Sicer pa, srečno vožnjo in upam da ti bo služil.
Megane je super, če greš na l. 2007 megane iz l.99 megane. Seveda sem vozil pravi avto, kako mečko tudi, audi. Vi zame nimate pojma.
Boljse bi bilo, ce bi _ti_ kupil novi avto - magari najcenejso Dacio. Ker ja, vse je mozno in so te na suho nategnili. Ali pa tudi ne :lol:
Sem šel iz Renaulta na Ford in nikoli več poceni znamke. Ne moreš niti pod razno primerjat ničesar, od servota, do menjalnika, do lege na cesti, občutka, kvalitete izdelave, nemce od zdej naprej.
Recimo da so pri TrgoAvto iz kakih 170k dali na 130?To naredijo vedno, ne vem, zakaj bi bil ta avto izjema.
Če je na avtologu in servisni vse v nulo?
a ford pa ni poceni znamka? Saj veš kako gre, ford vozijo tisti, kateri nimajo za vw. Powershift od forda je en najslabših avtomatskih menjalnikov, avto je trd, popolnoma neudoben, cenena kvaliteta izdelave, sploh notranji materiali (armaturka, obloge, sedeži itd). VW je čisto drug nivo, kakor ford in že VW se skrije pred audi, bmw in mercedesu. Tako da če že upaš rečti da samo nemce od zdaj naprej, vsaj kupi omembe vrednega nemca :) Glede na izkušnje z Mondeotom, iskreno povedano bi rajše vzel Talismana, je boljši, bolj udoben, več opreme, boljša kvaliteta izdelave itd. To ko greste ponavadi iz Renaulta, ali kakšne druge "ne nemške" znamke, na tako cenene nemce in mislite da imate ne vem kako vozilo sedaj, je samo zato, ker ste imeli v 3/4 primerih neko poceni zjahano jajco. Poznam nevem koliko takšnih primerov, gre človek iz starega cliota(ki je res eden najslabših francozov) na novega golfa in ga potem primerja in misli da je boga za jajca zgrabil..ja no shit! Samo če bi imel dobrega francoza, nebi kvasil takšnih neumnosti ;). Kar se pa tiče KM, ne vem kaj je narobe če človek naredi v 8 ali 9 letih 130k? Ne delajo vsi 35-40k letno.
še en troll ki nima pojma. Ti bi Talismana, nisi resen. Kako lahko sploh primerjaš, pa še talisman je kot tank, mondeo pa je lep, malo ostarel (sej bo kmalu nov) ... Troll 100%
-valvoline- je izjavil:
Peugeot je francoski audi. Ne mores to primerjat z renaultom. Tudi cutroen je razred do dva nizje kljub temu da sta ponavadi na enakem podvozju in zasnovo, z veliko skupnih delov.
Evo se neki zanimivega, zame precej boljse kot vse z fordovo znacko.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
peugeot, renault, citroen (to je vse ista francoska pašta)... To vse roba ki se skrije proti Fordu.. Vozil sem Citroen Saxo novi kupljen , spet grozne smeti. Renault, to so zelo slabi avti. Nikoli več. Na avte se ne spoznaš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kateNite ()
zk_eu ::
To temo bi bilo potrebno zakleniti.
Spremljam drugače za občutek ves čas avtonet in je njegova cena še dokaj realna. Zagotovo bi šlo ceneje, vsekakor pa ga toliko spet ni preplačal kot pravite, vsaj ne za slovenski trg.
Sicer pa tem navadnim atmosfercim cena spet malenkost raste, ker imajo porabo malo sicer višjo, po drugi strani pa so zanesljivi motorji in tudi mene kot ljubitelja bencinerjev nobena poraba ne prepriča, da bi kupil te navite kavne mlinčke. Nekaj let nazaj sem tudi sam za drugi avto gledal te Focuse z 1.6 motorji za drugi avto.
Ford drugače ni nemški avto in nikoli ne bo, ker je Američan. Drugače pa ima tast Focusa Mk2 in Mk3 (oba sicer dizla). Jaz tako malo okvar na obeh avtih še pri nobenem avtu nisem videl, s tem da Mk2 je praktično samo za delo in se nič ne pazi, povrhu pa še neredno servisiran kar je zgodba zase.
Spremljam drugače za občutek ves čas avtonet in je njegova cena še dokaj realna. Zagotovo bi šlo ceneje, vsekakor pa ga toliko spet ni preplačal kot pravite, vsaj ne za slovenski trg.
Sicer pa tem navadnim atmosfercim cena spet malenkost raste, ker imajo porabo malo sicer višjo, po drugi strani pa so zanesljivi motorji in tudi mene kot ljubitelja bencinerjev nobena poraba ne prepriča, da bi kupil te navite kavne mlinčke. Nekaj let nazaj sem tudi sam za drugi avto gledal te Focuse z 1.6 motorji za drugi avto.
Ford drugače ni nemški avto in nikoli ne bo, ker je Američan. Drugače pa ima tast Focusa Mk2 in Mk3 (oba sicer dizla). Jaz tako malo okvar na obeh avtih še pri nobenem avtu nisem videl, s tem da Mk2 je praktično samo za delo in se nič ne pazi, povrhu pa še neredno servisiran kar je zgodba zase.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zk_eu ()
-valvoline- ::
Renault=ford, citroen je razred visje, peugeot je za par razredov boljsi od vseh.
Hehe, fokus je postal kok tok zanesljiv k so zacel vgrajevat prav francoskih motorjev :v
To temo bi bilo potrebno zakleniti.
Spremljam drugače za občutek ves čas avtonet in je njegova cena še dokaj realna. Zagotovo bi šlo ceneje, vsekakor pa ga toliko spet ni preplačal kot pravite, vsaj ne za slovenski trg.
Sicer pa tem navadnim atmosfercim cena spet malenkost raste, ker imajo porabo malo sicer višjo, po drugi strani pa so zanesljivi motorji in tudi mene kot ljubitelja bencinerjev nobena poraba ne prepriča, da bi kupil te navite kavne mlinčke. Nekaj let nazaj sem tudi sam za drugi avto gledal te Focuse z 1.6 motorji za drugi avto.
Ford drugače ni nemški avto in nikoli ne bo, ker je Američan. Drugače pa ima tast Focusa Mk2 in Mk3 (oba sicer dizla). Jaz tako malo okvar na obeh avtih še pri nobenem avtu nisem videl, s tem da Mk2 je praktično samo za delo in se nič ne pazi, povrhu pa še neredno servisiran kar je zgodba zase.
Hehe, fokus je postal kok tok zanesljiv k so zacel vgrajevat prav francoskih motorjev :v
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
zk_eu ::
Mnja. Vem, da imajo skupen razvoj s francozi. Zanimivo so Mk2 TDCi motorji znani po preblemih z šobami i. t. d. Ampak je tega Mk2 to vse obšlo. Z avtom se res grdo ravna v smislu vozi in vleče se vse živo z njem. Verjetno zato noče crkniti, ker avto ve, da bo šel na odpad, če crkne. Z Mk3 se pa ravna dokaj lepo, če odšteješ, da ga vozi ženska...
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
zobnik ::
2.5 leta se vozim z renojem, clio verzija l.2004 pa vedno po kakih 200km dnevni vožnji pridem domov utrujen, prej se vozil v hondi, ibizi pa teh težav nisem imel--......škoda ampak plin je prednost,
kateNite ::
2.5 leta se vozim z renojem, clio verzija l.2004 pa vedno po kakih 200km dnevni vožnji pridem domov utrujen, prej se vozil v hondi, ibizi pa teh težav nisem imel--......škoda ampak plin je prednost,
si kdaj pomislil da 200km ni malo?
Renault še posebej ta stari in tvoj 2004 lahko rečemo da je starejši, so slabi avti. Mogoče te novejši so za kaj (me niti ne briga testna vožnja, že vem kolko je ura)
Ko se ti enkrat nekdo pokaže v določeni luči, boš težko pozabil. Meni se je predstavil kot nazadujoče na veliko proti Fordu. Me ne zanima več ta znamka. Razlika je prevelika.
To temo bi bilo potrebno zakleniti.
Spremljam drugače za občutek ves čas avtonet in je njegova cena še dokaj realna. Zagotovo bi šlo ceneje, vsekakor pa ga toliko spet ni preplačal kot pravite, vsaj ne za slovenski trg.
Sicer pa tem navadnim atmosfercim cena spet malenkost raste, ker imajo porabo malo sicer višjo, po drugi strani pa so zanesljivi motorji in tudi mene kot ljubitelja bencinerjev nobena poraba ne prepriča, da bi kupil te navite kavne mlinčke. Nekaj let nazaj sem tudi sam za drugi avto gledal te Focuse z 1.6 motorji za drugi avto.
Ford drugače ni nemški avto in nikoli ne bo, ker je Američan. Drugače pa ima tast Focusa Mk2 in Mk3 (oba sicer dizla). Jaz tako malo okvar na obeh avtih še pri nobenem avtu nisem videl, s tem da Mk2 je praktično samo za delo in se nič ne pazi, povrhu pa še neredno servisiran kar je zgodba zase.
vsaj en pameten. Ostali pa nevem wtf?
Za Renaulte, je pa tako da mi je rekel en k tam dela, da so nočna mora glede elektronike, vse odpove , software za zamenjat, pa še btw je en prišel da mu pušča voda na 78.000km talismanu.
Stran od te znamke.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kateNite ()
-valvoline- ::
Vse kar so ti povedal za renoje lahko komot copy paste tudi za forde, se kaj zraven bi se naslo.
zk_eu ::
2.5 leta se vozim z renojem, clio verzija l.2004 pa vedno po kakih 200km dnevni vožnji pridem domov utrujen, prej se vozil v hondi, ibizi pa teh težav nisem imel--......škoda ampak plin je prednost,
Pri takšni dnevni razdalji se ti že tempomat pozna, kaj šele udobni sedeži. Sicer pa kot si sam posredno napisal dajemo v določenem življenskem obdobju prednost pač določeni stvari. Tudi jaz sem bil v nekem obdobju kot ti, nato pa sem ravno zaradi tega, ker sem po dolgih vožnjah bil otrujen in me je bolel hrbet, kupil bolj udoben avto. Vsi pa seveda kupujemo v svojih zmožnostih, eni pač nova vozila, drugi pa kupujemo rabljena.
Za Renaulte, je pa tako da mi je rekel en k tam dela, da so nočna mora glede elektronike, vse odpove , software za zamenjat, pa še btw je en prišel da mu pušča voda na 78.000km talismanu.
Stran od te znamke.
Nobena znamka trenutno ni nek biser in tudi Nemci niso več pojem za zanesljivost. Z avtom moraš imeti v prvi vrsti danes vsaj malo sreče in ni vse odvisno od rednega servisiranja. Vsekakor pa se splača izogniti avtom prvi dve leti novega modelnega leta kolikor sledim naše in tuje forume (z te downsizanimi so imeli na začetku recimo skoraj vsi težave). Jaz imam recimo zelo dobre izkušnje z Opli, tast z Fordi (glej zgoraj), bližnji prijatelj z VW. Po drugi strani pa lahko vsaj tri ljudi naštejem, ki mi bodo ravno te znamke tako zelo prešinfali, ker so imeli tako slabe izkušnje z njimi, daje ne bodo nikoli več kupili.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zk_eu ()
-valvoline- ::
Jaz mam tempomat pa ga nikol nisem vklopil. Popolnoma brezvezna zadeva, na daljso pot zarad tega se lahko dekoncentriras med voznjo in ne spremljas vec vso dogajanje na cesti. Just my 50 cents.
zk_eu ::
Heh, zanimivo. :) Jaz pa takoj, ko je možno, ga vklopim. Še po mestu, če le gre in je zeleni val. Mi že tukaj pomeni, da ne rabim ves čas noge tišati gor in mi vzdržuje hitrost :).
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zk_eu ()
kateNite ::
@zk_eu , pa ja ravno to sem razmišljal zadnjič, kakšen nor avto mora šele bit ta izpopoljnen 2010 letnik, zadnji letnik tega modela. To bo vse tip top.
@valvoline, ga mam in ga ne bom uporabljal, med vožnjo gledam da sem čimbolj aktiven
@valvoline, ga mam in ga ne bom uporabljal, med vožnjo gledam da sem čimbolj aktiven
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kateNite ()
zobnik ::
200km delam zarad izletov, sam to je min. drugač v 4 rundah naredim 1000km, samo v pol leta sem že 15.000km prevozil. Odkar imam plin, se vozim najceneje v Sloveniji.
Prejšnje leto sem delal celo 400km na kako nedeljo in to večkrat, tud 2x/teden.
Prejšnje leto sem delal celo 400km na kako nedeljo in to večkrat, tud 2x/teden.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
kateNite ::
200km delam zarad izletov, sam to je min. drugač v 4 rundah naredim 1000km, samo v pol leta sem že 15.000km prevozil. Odkar imam plin, se vozim najceneje v Sloveniji.
Prejšnje leto sem delal celo 400km na kako nedeljo in to večkrat, tud 2x/teden.
zobnik umiri konje, ni to spet tema o tvojem plin cliotu in revolucionarnem razmišljanju
zobnik ::
Ker, če plina nebi imel, tud renoja nebi vozil, bi se 100% vozil z vag avti.
Sam povem, da reno glede na ceno je soliden avto, ne moreš pa primerjat ga z vag koncernom. Če si pogledaš nabavne cene boš videl kaka razlika je.
Sam povem, da reno glede na ceno je soliden avto, ne moreš pa primerjat ga z vag koncernom. Če si pogledaš nabavne cene boš videl kaka razlika je.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Rabljen avto za dolge razdalje do 7.000€? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25552 (21055) | matobeli |
⊘ | Težava z avtom (podvozje) (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 28653 (23404) | bluefish |
» | nižji srednji razred - 3 vrata - dizel... (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 86505 (72269) | GrimReaper |
» | Nov avto do 20k (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 22235 (15669) | sass628 |