Slo-Tech

» »

Poškodovanje novega telefona s strani pooblaščenega prodajalca

Poškodovanje novega telefona s strani pooblaščenega prodajalca

1
2
»

shadeX ::

osternik324 je izjavil:


popolnoma logično in jasno da so se tako odločili in krivda ni niti malo na njihovi strani, temveč na strani podjetja



Ob predpostavki, da je popolnoma tako kot je OP povedal, se absolutno strinjam.

destroyer2k ::

belidihur je izjavil:

Gorilla glas ni nobena folija.


Samsung pravi da je folija. Če obstaja steklo pa prosim za link.

https://www.samsung.com/us/mobile/mobil...

mihec87 ::

belidihur je izjavil:

mihec87 je izjavil:

belidihur je izjavil:


Ni nujno. Jaz imam zaščitno steklo po klasični metodi. Pa ne samo jaz. Pri original samsung zaščitnem steklu ni nobenega govora o lepilu.



Tole ni steklena zaščita, pač pa debelejša plastična folija...


Gorilla glas ni nobena folija.


Produkt na tem posnetku je zaščitna plastična folija, saj se vidi že pri vgradnji kako se zvija.... Steklena zaščita oz tempered glass je bolj kompakten....

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mihec87 ()

Mato989 ::

@OP

Odpisal bom samo na najbolj logične napake pri vaših PREDPOSTAVKAH!

Na tem mestu je potrebno poudariti, da je bil telefon, ko je bil oddan v popravilo praktično nov in popolnoma brez prask – ves čas je bil nošen v originalnem Samsung LED flip cover-ju. Telefon se je torej poškodoval po tem, ko je bil oddan v popravilo.


1. To nikoli ni res... telefon ki ste ga 1 mesec uporabljali v FLIP cover torbici niti približno ni BREZ PRASK... ker lahko med torbico in steklom pride kakšna smet ali kakšen tujek in se telefon poškoduje.

2. Imate slike telefona ko je bil brez prask? Če nimate pozabite na kakršenkoli zahtevek.

Skupaj z zaposleno osebo iz poslovalnice, smo delovanje našega, okvarjenega telefona primerjali z delovanjem razstavljenega DEMO eksponata istega modela. S tem smo potrdili, da je na našem telefonu res okvara in telefon ne predvaja zvoka več kot bi ga moral predvajati kot nov. Zaposlena oseba je opravljen test in napako podrobno opisala v servisnem nalogu,


Popolna neumnost... Kako pa VI in prodajalec VESTE da ni DEMO telefon imel napake pri zvoku? Samo pooblaščeni servis lahko potrdi ali ovrže delovanje telefona po specifikacijah ali ne, za to so pooblaščeni namreč, ne pa vi ali prodajalec v trgovini... In še nekaj, 2 telefona lahko delujeta drugačne glasnosti in sta po specifikacijah ki so ZMERAJ rangirane z od-do...

kljub vidnim in slišnim posledicam zateka tekočega lepila v kanal zvočnika/slušalke. V servisnem nalogu je pisalo, da ob primerjavi z telefonom istega tipa, ni opaznih razlik.



In to je to... Pooblaščeni servis je nekaj ugotovil, in na to se bo VSAKO podjetje sklicevalo... če se vi s tem ne strinjate, morate iti na servis kjer so to napisali.

Dodatno je še podjetje, v katerega poslovalnici je prišlo do napake pri nameščanju stekla pisno zanikalo, da so v postopku nameščanja zaščitnega stekla ravnali narobe in sicer, da je bilo samo nameščanje stekla izvedeno korektno in skladom z navodili.

Odločili smo se, da preverimo trditev, da je bilo nameščanje stekla izvedeno v skladu z navodili. Na spletu smo našli podrobna navodila, kako namestiti DOME zaščitno steklo – tudi v video posnetku. Ker smo bili pri nameščanju zaščitnega stekla, s strani zaposlene osebe v poslovalnici, zelo pozorni na sam postopek, smo takoj opazili, da se posnetek nameščanja razlikuje od nameščanja v poslovalnici – na videoposnetku so kanal zvočnika/slušalke prelepili z maskirnim trakom, česar zaposlena oseba v poslovalnici med nameščanjem ni naredila.


Kako veste da nimajo tudi drugačnih navodil? Neka trditev brez poznavanja dejstev...

Sedaj nam ni jasno, kako lahko podjetje trdi, da je bil postopek opravljen korektno, glede na to, da pred nameščanjem niso primerno zaščitili telefona in je prišlo do zatekanja lepila v slušalko/zvočnik telefona.


Če nalepke za to zaščito zraven ni, je pač ni mogoče dati preko... simpl

Kako lahko servis trdi, da telefon deluje po specifikacijah, če lahko mi, kot laiki, ki se ne spoznamo na telefone dokažemo, da so zvočne sposobnosti našega telefona slabše od specifikacij novega telefona.


To storijo tako, ker imajo za napravo testno opremo ki ni pokazala DOVOLJ odstopanja od zahtevanih rezultatov da bi bila napaka potrjena... Tudi sedežna piše da je 252cm dolga in boste ob dovolj natančni meritvi našli razlog da nekaj ni 252,0000000cm ampak manj ali več...

Kupili smo nov telefon, želeli smo zaščititi zaslon pred praskami, pri sami namestitvi je v pooblaščeni poslovni enoti, lepilo zateklo v kanal zvočnika/slušalke in okvarilo zvok. Sedaj pa podjetje zanika, da so steklo namestili nepravilno, pooblaščen servis pa ignorira precej očitno, vidno in slišno napako. Telefona do danes nismo prevzeli, po vsem tem času in trudu je še vedno okvarjen.


Kupili ste NOV telefon, in ste ga 1 MESEC nosili brez zaščite zaslona, četudi v FLIP coverju to ne pomeni da ni prišlo do prask zaslona... vi trdite da jih ni, tam več kot očitno so, torej imate slike telefona brez prask na mikroskopski ravni? 20% prask se s prostim očesom pod določenim kotom slabo vidi... osebno pa ne verjamem da te praske v 1 mesecu ni bilo mogoče naredit pri vas... tudi na zadnji strani telefona lahko pride tujek in zriba ohišje, četudi je non stop v etuiju... sem 100% =) Ker ni tesnjeno tole...Vedno ko telefon z flipa odprete in uporabljate lahko s prstom poškodujete zaslon... itd...

Skratka, občutek imam, da v kolikor nimate mikroskopskih slik LCDja, da pač iščete nekaj da bi nekaj dobili...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Mato989 ::

https://www.sammobile.com/news/hole-on-...

Note 10 ima 2 luknji za sound, torej če trdite da so v poslovalnici to zalili si sposodite mikroskop in preverite...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

belidihur ::

mihec87 je izjavil:



Produkt na tem posnetku je zaščitna plastična folija, saj se vidi že pri vgradnji kako se zvija.... Steklena zaščita oz tempered glass je bolj kompakten....



Na enak način kot je prikazano na posnetku imam nameščena zaščitna stekla na 5 telefonov.

Samsung S5, A50, S10+ in dva A3 modela.

Zgodovina sprememb…

mihec87 ::

belidihur je izjavil:

mihec87 je izjavil:



Produkt na tem posnetku je zaščitna plastična folija, saj se vidi že pri vgradnji kako se zvija.... Steklena zaščita oz tempered glass je bolj kompakten....



Na enak način kot je prikazano na posnetku imam nameščena zaščitna stekla na 5 telefonov.

Samsung S5, A50, S10+ in dva A3 modela.


Ja..zaščitna stekla so lahko samolepilna(tukaj odlepiš zaščitni ovoj in steklo pritisneš na telefon-isto kot folijo) ali pa z uv lepilom ki ga nanesemo sami.. Tisto kar pa si linkal video ni steklo pač pa plastična folija(namestitev samolepilnega zaščitnega stekla je precej podobna)..

Dimnik ::

mihec87 je izjavil:

belidihur je izjavil:

mihec87 je izjavil:



Produkt na tem posnetku je zaščitna plastična folija, saj se vidi že pri vgradnji kako se zvija.... Steklena zaščita oz tempered glass je bolj kompakten....



Na enak način kot je prikazano na posnetku imam nameščena zaščitna stekla na 5 telefonov.

Samsung S5, A50, S10+ in dva A3 modela.


Ja..zaščitna stekla so lahko samolepilna(tukaj odlepiš zaščitni ovoj in steklo pritisneš na telefon-isto kot folijo) ali pa z uv lepilom ki ga nanesemo sami.. Tisto kar pa si linkal video ni steklo pač pa plastična folija(namestitev samolepilnega zaščitnega stekla je precej podobna)..


Točno tako, pika.

Dimnik ::

Mato989 je izjavil:

@OP

Odpisal bom samo na najbolj logične napake pri vaših PREDPOSTAVKAH!

Na tem mestu je potrebno poudariti, da je bil telefon, ko je bil oddan v popravilo praktično nov in popolnoma brez prask – ves čas je bil nošen v originalnem Samsung LED flip cover-ju. Telefon se je torej poškodoval po tem, ko je bil oddan v popravilo.


1. To nikoli ni res... telefon ki ste ga 1 mesec uporabljali v FLIP cover torbici niti približno ni BREZ PRASK... ker lahko med torbico in steklom pride kakšna smet ali kakšen tujek in se telefon poškoduje.

2. Imate slike telefona ko je bil brez prask? Če nimate pozabite na kakršenkoli zahtevek.

Skupaj z zaposleno osebo iz poslovalnice, smo delovanje našega, okvarjenega telefona primerjali z delovanjem razstavljenega DEMO eksponata istega modela. S tem smo potrdili, da je na našem telefonu res okvara in telefon ne predvaja zvoka več kot bi ga moral predvajati kot nov. Zaposlena oseba je opravljen test in napako podrobno opisala v servisnem nalogu,


Popolna neumnost... Kako pa VI in prodajalec VESTE da ni DEMO telefon imel napake pri zvoku? Samo pooblaščeni servis lahko potrdi ali ovrže delovanje telefona po specifikacijah ali ne, za to so pooblaščeni namreč, ne pa vi ali prodajalec v trgovini... In še nekaj, 2 telefona lahko delujeta drugačne glasnosti in sta po specifikacijah ki so ZMERAJ rangirane z od-do...

kljub vidnim in slišnim posledicam zateka tekočega lepila v kanal zvočnika/slušalke. V servisnem nalogu je pisalo, da ob primerjavi z telefonom istega tipa, ni opaznih razlik.



In to je to... Pooblaščeni servis je nekaj ugotovil, in na to se bo VSAKO podjetje sklicevalo... če se vi s tem ne strinjate, morate iti na servis kjer so to napisali.

Dodatno je še podjetje, v katerega poslovalnici je prišlo do napake pri nameščanju stekla pisno zanikalo, da so v postopku nameščanja zaščitnega stekla ravnali narobe in sicer, da je bilo samo nameščanje stekla izvedeno korektno in skladom z navodili.

Odločili smo se, da preverimo trditev, da je bilo nameščanje stekla izvedeno v skladu z navodili. Na spletu smo našli podrobna navodila, kako namestiti DOME zaščitno steklo – tudi v video posnetku. Ker smo bili pri nameščanju zaščitnega stekla, s strani zaposlene osebe v poslovalnici, zelo pozorni na sam postopek, smo takoj opazili, da se posnetek nameščanja razlikuje od nameščanja v poslovalnici – na videoposnetku so kanal zvočnika/slušalke prelepili z maskirnim trakom, česar zaposlena oseba v poslovalnici med nameščanjem ni naredila.


Kako veste da nimajo tudi drugačnih navodil? Neka trditev brez poznavanja dejstev...

Sedaj nam ni jasno, kako lahko podjetje trdi, da je bil postopek opravljen korektno, glede na to, da pred nameščanjem niso primerno zaščitili telefona in je prišlo do zatekanja lepila v slušalko/zvočnik telefona.


Če nalepke za to zaščito zraven ni, je pač ni mogoče dati preko... simpl

Kako lahko servis trdi, da telefon deluje po specifikacijah, če lahko mi, kot laiki, ki se ne spoznamo na telefone dokažemo, da so zvočne sposobnosti našega telefona slabše od specifikacij novega telefona.


To storijo tako, ker imajo za napravo testno opremo ki ni pokazala DOVOLJ odstopanja od zahtevanih rezultatov da bi bila napaka potrjena... Tudi sedežna piše da je 252cm dolga in boste ob dovolj natančni meritvi našli razlog da nekaj ni 252,0000000cm ampak manj ali več...

Kupili smo nov telefon, želeli smo zaščititi zaslon pred praskami, pri sami namestitvi je v pooblaščeni poslovni enoti, lepilo zateklo v kanal zvočnika/slušalke in okvarilo zvok. Sedaj pa podjetje zanika, da so steklo namestili nepravilno, pooblaščen servis pa ignorira precej očitno, vidno in slišno napako. Telefona do danes nismo prevzeli, po vsem tem času in trudu je še vedno okvarjen.


Kupili ste NOV telefon, in ste ga 1 MESEC nosili brez zaščite zaslona, četudi v FLIP coverju to ne pomeni da ni prišlo do prask zaslona... vi trdite da jih ni, tam več kot očitno so, torej imate slike telefona brez prask na mikroskopski ravni? 20% prask se s prostim očesom pod določenim kotom slabo vidi... osebno pa ne verjamem da te praske v 1 mesecu ni bilo mogoče naredit pri vas... tudi na zadnji strani telefona lahko pride tujek in zriba ohišje, četudi je non stop v etuiju... sem 100% =) Ker ni tesnjeno tole...Vedno ko telefon z flipa odprete in uporabljate lahko s prstom poškodujete zaslon... itd...

Skratka, občutek imam, da v kolikor nimate mikroskopskih slik LCDja, da pač iščete nekaj da bi nekaj dobili...


Mato, ti sigurno delaš na servisu, glede tvojega pisanja in fint, ki so enake kot od ram2, upam, da boß enkrat imel z njimi težavo in se jebal z njimi. Mi je slabo, će pomislim, kaj so delali oz niso delali nič s telefonom, s8+, ampak ga samo pošiljali nazaj z dopisi da telefon deluje normalno, a telefon je delal pizdarije na kubik...od štekanja ,do samodejnega izklapljanja, itd....no očitno je to za serviserje normalno delovanje samsung telefonov. Pa o tem kakšen pride telefon nazaj od niih...verjetno takoj po malici vzame telefon v roke, bre, da bi si jih opral....

shadeX ::

od štekanja


Factory reset. Če to ne reši problema, kupiš drugi telefon. Če to ne reši problema, kupiš iPhone.

amodejnega izklapljanja


Če se med testom ne zgodi, potem normalno da deluje brezhibno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

Dimnik ::

shadeX je izjavil:

od štekanja


Factory reset. Če to ne reši problema, kupiš drugi telefon. Če to ne reši problema, kupiš iPhone.

amodejnega izklapljanja


Če se med testom ne zgodi, potem normalno da deluje brezhibno.


Daj ne piši bedarij....telefon je bil nov, v poslovalnici bili priča kaj dela telefon, vse zapisano in poslano na servis za uveljavljanje stvarne napake.....

Rajši metek v čelo, kot jabuk...

Glugy ::

Rajš vidm da mi šteka k pa da preplačam z butasto ceno iPhona . Pa morm rečt da še nisem doživel da bi mi moj poceni cca 6 let Medion telefon štekal. Sam res pa je da ne dajam butastih aplikacij gor.

Mato989 vse kar si navedel je odvetniški pogled na strani servisa kako se otepat vsakršne odgovornosti. To je tud v Sloveniji največji problem; noben noče prevzet odgovornosti. Vsi rajš prej crknejo. Da bi priznal napako ? Ah kjeee; pa to bi bila prevelika sramota in bi totalno uničl njihov ego ane? Ja ubožčki mali no. Men se smiljo tisti k nimajo niti tok v hlačah da bi priznal napako. Vse kar imajo je njihov ubogi mali ego katerega morajo ubraniti za vsako ceno; namest da bi bli deci; priznal napako se opravičil pa opravil svoje delo tako kot se za gre ne pa k eni picajzli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Glugy ()

Kass ::

Mato989 je izjavil:

@OP

Odpisal bom samo na najbolj logične napake pri vaših PREDPOSTAVKAH!

Na tem mestu je potrebno poudariti, da je bil telefon, ko je bil oddan v popravilo praktično nov in popolnoma brez prask – ves čas je bil nošen v originalnem Samsung LED flip cover-ju. Telefon se je torej poškodoval po tem, ko je bil oddan v popravilo.


1. To nikoli ni res... telefon ki ste ga 1 mesec uporabljali v FLIP cover torbici niti približno ni BREZ PRASK... ker lahko med torbico in steklom pride kakšna smet ali kakšen tujek in se telefon poškoduje.

2. Imate slike telefona ko je bil brez prask? Če nimate pozabite na kakršenkoli zahtevek.

Skupaj z zaposleno osebo iz poslovalnice, smo delovanje našega, okvarjenega telefona primerjali z delovanjem razstavljenega DEMO eksponata istega modela. S tem smo potrdili, da je na našem telefonu res okvara in telefon ne predvaja zvoka več kot bi ga moral predvajati kot nov. Zaposlena oseba je opravljen test in napako podrobno opisala v servisnem nalogu,


Popolna neumnost... Kako pa VI in prodajalec VESTE da ni DEMO telefon imel napake pri zvoku? Samo pooblaščeni servis lahko potrdi ali ovrže delovanje telefona po specifikacijah ali ne, za to so pooblaščeni namreč, ne pa vi ali prodajalec v trgovini... In še nekaj, 2 telefona lahko delujeta drugačne glasnosti in sta po specifikacijah ki so ZMERAJ rangirane z od-do...

kljub vidnim in slišnim posledicam zateka tekočega lepila v kanal zvočnika/slušalke. V servisnem nalogu je pisalo, da ob primerjavi z telefonom istega tipa, ni opaznih razlik.



In to je to... Pooblaščeni servis je nekaj ugotovil, in na to se bo VSAKO podjetje sklicevalo... če se vi s tem ne strinjate, morate iti na servis kjer so to napisali.

Dodatno je še podjetje, v katerega poslovalnici je prišlo do napake pri nameščanju stekla pisno zanikalo, da so v postopku nameščanja zaščitnega stekla ravnali narobe in sicer, da je bilo samo nameščanje stekla izvedeno korektno in skladom z navodili.

Odločili smo se, da preverimo trditev, da je bilo nameščanje stekla izvedeno v skladu z navodili. Na spletu smo našli podrobna navodila, kako namestiti DOME zaščitno steklo – tudi v video posnetku. Ker smo bili pri nameščanju zaščitnega stekla, s strani zaposlene osebe v poslovalnici, zelo pozorni na sam postopek, smo takoj opazili, da se posnetek nameščanja razlikuje od nameščanja v poslovalnici – na videoposnetku so kanal zvočnika/slušalke prelepili z maskirnim trakom, česar zaposlena oseba v poslovalnici med nameščanjem ni naredila.


Kako veste da nimajo tudi drugačnih navodil? Neka trditev brez poznavanja dejstev...

Sedaj nam ni jasno, kako lahko podjetje trdi, da je bil postopek opravljen korektno, glede na to, da pred nameščanjem niso primerno zaščitili telefona in je prišlo do zatekanja lepila v slušalko/zvočnik telefona.


Če nalepke za to zaščito zraven ni, je pač ni mogoče dati preko... simpl

Kako lahko servis trdi, da telefon deluje po specifikacijah, če lahko mi, kot laiki, ki se ne spoznamo na telefone dokažemo, da so zvočne sposobnosti našega telefona slabše od specifikacij novega telefona.


To storijo tako, ker imajo za napravo testno opremo ki ni pokazala DOVOLJ odstopanja od zahtevanih rezultatov da bi bila napaka potrjena... Tudi sedežna piše da je 252cm dolga in boste ob dovolj natančni meritvi našli razlog da nekaj ni 252,0000000cm ampak manj ali več...

Kupili smo nov telefon, želeli smo zaščititi zaslon pred praskami, pri sami namestitvi je v pooblaščeni poslovni enoti, lepilo zateklo v kanal zvočnika/slušalke in okvarilo zvok. Sedaj pa podjetje zanika, da so steklo namestili nepravilno, pooblaščen servis pa ignorira precej očitno, vidno in slišno napako. Telefona do danes nismo prevzeli, po vsem tem času in trudu je še vedno okvarjen.


Kupili ste NOV telefon, in ste ga 1 MESEC nosili brez zaščite zaslona, četudi v FLIP coverju to ne pomeni da ni prišlo do prask zaslona... vi trdite da jih ni, tam več kot očitno so, torej imate slike telefona brez prask na mikroskopski ravni? 20% prask se s prostim očesom pod določenim kotom slabo vidi... osebno pa ne verjamem da te praske v 1 mesecu ni bilo mogoče naredit pri vas... tudi na zadnji strani telefona lahko pride tujek in zriba ohišje, četudi je non stop v etuiju... sem 100% =) Ker ni tesnjeno tole...Vedno ko telefon z flipa odprete in uporabljate lahko s prstom poškodujete zaslon... itd...

Skratka, občutek imam, da v kolikor nimate mikroskopskih slik LCDja, da pač iščete nekaj da bi nekaj dobili...



meni se iskreno samo zdi, da je OP to povedal, da se razve kaj se dogaja po pooblaščenih poslovalnicah in servisih.
glede na trdoto stekla, ki ga NOTE10+ zagotavlja iskreno močno dvomim da lahko
Vedno ko telefon z flipa odprete in uporabljate lahko s prstom poškodujete zaslon
s prstom poškoduješ steklo.....
prav tako dvomim, da bi OP želel dobiti nekaj kar mu ne pripada - glede na to da so mu aparat uničili v pooblaščeni prodajalni. poleg tega, če ga je uporabljal 1 mesec verjetno točno ve, kako je aparat deloval prej in kako deluje sedaj.
naj izpostavim samo še to - da če zaliješ z lepilom kanal in ga potem zapečeš iskreno dvomim da na takem aparatu Dolby atmos še vedno deluje - in za aparat take vrednosti in takega ranga, razumem OP, da je to popolnoma NESPREJEMLJIVO.

glede na tvoj zapis, pa tako kot so izpostavili tudi ostali, mislim, da zagovarjaš in si na strani servisa ali pooblaščene prodajalne.

da rajši niti ne izpostavljam dejstva
Če nalepke za to zaščito zraven ni, je pač ni mogoče dati preko... simpl
kako naj bi ti vedel da v poslovalnici ni bilo nalepke za zaščito?? ali delaš tam, da veš kakšne pakete z DOME glassom imajo v poslovalnici? ........

Mato989 ::

Op je zapisal da je pooblasceni servis primerjal zvocnik oz slusalko... Ce bi bila razlika po specifikacijah bi se to na testiranju opazlo... In bi menjali ker jim je to v interesu ker pokasirajo denar za garancijsko popravilo..

Ampak tu je govora o tem da op trdi da slusalka deluje drugace kot je prej ceprav sam ne more vedet ali je prej delovala prav... Ker pac za to ni usposobljen kpt tudi jaz in ti nisva

Kar se tice nalepke slucajno vem da je recimo za p30 pro ni notri ker sem si kupil dome glass in dal gor sam... Po navodilih tako da defakto ni za vsak dome glass nalepke zascitne.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

DjTonic ::

Poučna tema tako za potencialne kupce omenjenih naprav, kot tudi za delavce po trgovinah. Poznam ljudi, ki delajo v različnih centrih in na srečo še ni bilo slabih izkušenj - v preteklosti sem že marsikomu svetoval, da naj ne delajo prevelikih uslug, če niso 100% v svoje sposobnosti, saj, kot gre kaj narobe bo vedno prodajalec kriv, če pa bo vse ok, pa od večine strank niti za kavo ne boš dobil. Da ne pride do zapletov je bolje to storitev nameščanja prijazno zavrniti, saj je na spletu veliko brezplačnih vodičev kako zadevo izpeljati, pri kupcih pa tako vemo kako je. Sem že marsikaj sam naredil ali popravljal za "strokovnjaki" in vsaj veš kako imaš narejeno.

osternik324 ::

mogoče začnite težit, da ste že mesec in pol brez telefona. ne vem, ali je že minilo 45 dni? to gre namreč čez absolutno vse okvire. sploh če telefona niste prevzemali.
Mato989 mislim, da OP ne govori o praskah na mikroskopski ravni, vendar je verjetno tukaj govora o resnejših poškodbah in praskah. se ne čudim, da je OP to zmotilo, glede na to da je bil telefon mesec dni star in so mu ga zdaj popraskali drugi... meni bi se zmešalo.
odgovoren pa seveda nihče za to....... prevzemanje odgovornosti očitno ne poznajo. konkretna slaba luč tako za ram kot za sgerm.

Kass ::

Mato989 je izjavil:

Op je zapisal da je pooblasceni servis primerjal zvocnik oz slusalko... Ce bi bila razlika po specifikacijah bi se to na testiranju opazlo... In bi menjali ker jim je to v interesu ker pokasirajo denar za garancijsko popravilo..

Ampak tu je govora o tem da OP trdi da slusalka deluje drugace kot je prej ceprav sam ne more vedet ali je prej delovala prav... Ker pac za to ni usposobljen kpt tudi jaz in ti nisva

Kar se tice nalepke slucajno vem da je recimo za p30 pro ni notri ker sem si kupil dome glass in dal gor sam... Po navodilih tako da defakto ni za vsak dome glass nalepke zascitne.



Sam precej dvomim, da so na servisu naredili sliko zvočnega polja. Z meritvijo jakosti zvoka v neki točki pa verjamem da, zato ker govorimo o NOTE10+, ni opaziti neke jasne razlike.
Globina zvoka pa se je očitno precej izgubila. Prej si izpostavil, da ima NOTE10+ dva kanala zgoraj. Sklepam, da je bil zalit manjši kanal, ki je nad zaslonom.
Kljub vsemu pa na samo globino zvoka pri primer Dolby Atmos to zelo vpliva + zakaj potem imeti tako drag in "cenjen" telefon, če njegove funkcionalnosti ne moreš izkoriščat do konca. Sam primer gledam ogromno posnetkov in filmov na telefonu, doma v postelji, ker se mi pač ne da sedeti pred računalnikom, televizije pa nimam. Tako da mene bi takšna izkušnja in ravnanje z mojim telefonom, PO tem, ko ga nekdo pošteno vserje in nekaj takega naredi, pošteno zmotila.

OP je zapisal, da je tudi vidno zalit kanal, zato ne razumem zakaj telefonu enostavno ne zamenjajo stekla in ekrana. Itak je steklo poškodovano, s tem pa takoj rešiš še kanal.

Verjetno prodajalna noče plačat za vse to.

primozsu ::

Zberi dokaze in jih toži. Če bi se vsi tako lotili bi se prodajalci hitro naučili sprejemat odgovornost. (v primeru uspeha vse stroške itak oni krijejo. V vmesnem času pa se večino odvetnik ukvarja s tem ne ti.)

Če so ti povzročili škodo so tudi odgovorni za njo!

Zgoraj je Mato989 lepo opisal kako se neodgovorni ljudje in servisi obnašajo ter se otepajo vsakršne krivde brez dokazovanja. Zanimivo za prebrati.

Ne jih šparat, ti ne bo nič koristilo.
Objavi tukaj kdo je bil, s kom točno se je komuniciralo, da se lahko ostali izognemo temu in tem osebam.

Mato989 ::

Kass je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Op je zapisal da je pooblasceni servis primerjal zvocnik oz slusalko... Ce bi bila razlika po specifikacijah bi se to na testiranju opazlo... In bi menjali ker jim je to v interesu ker pokasirajo denar za garancijsko popravilo..

Ampak tu je govora o tem da OP trdi da slusalka deluje drugace kot je prej ceprav sam ne more vedet ali je prej delovala prav... Ker pac za to ni usposobljen kpt tudi jaz in ti nisva

Kar se tice nalepke slucajno vem da je recimo za p30 pro ni notri ker sem si kupil dome glass in dal gor sam... Po navodilih tako da defakto ni za vsak dome glass nalepke zascitne.



Sam precej dvomim, da so na servisu naredili sliko zvočnega polja. Z meritvijo jakosti zvoka v neki točki pa verjamem da, zato ker govorimo o NOTE10+, ni opaziti neke jasne razlike.
Globina zvoka pa se je očitno precej izgubila. Prej si izpostavil, da ima NOTE10+ dva kanala zgoraj. Sklepam, da je bil zalit manjši kanal, ki je nad zaslonom.
Kljub vsemu pa na samo globino zvoka pri primer Dolby Atmos to zelo vpliva + zakaj potem imeti tako drag in "cenjen" telefon, če njegove funkcionalnosti ne moreš izkoriščat do konca. Sam primer gledam ogromno posnetkov in filmov na telefonu, doma v postelji, ker se mi pač ne da sedeti pred računalnikom, televizije pa nimam. Tako da mene bi takšna izkušnja in ravnanje z mojim telefonom, PO tem, ko ga nekdo pošteno vserje in nekaj takega naredi, pošteno zmotila.

OP je zapisal, da je tudi vidno zalit kanal, zato ne razumem zakaj telefonu enostavno ne zamenjajo stekla in ekrana. Itak je steklo poškodovano, s tem pa takoj rešiš še kanal.

Verjetno prodajalna noče plačat za vse to.


Ja ampak bojda je servis primerjal strankin note 10 plus in se enega ki ga imajo tam... Torej ce bi bila razlika tako ocitna bi to zaznali... Se ti ne zdi?

Ker se pac kot bivsi vodja reklamacij poslovne enote spoznam na te zadeve vem tudi da ko stranka nekaj trdi in ce pooblasceni servis zadevo pregleda in reklamacijski zahtevek zavrne oz. Poda mnenje da telefon deluje v skladu s specifikacijami ni to potem vec krivda poslovne enote ampak kvecjemu servisa ce sploh seveda... Ker tu vsi predpostavljajo da stranka bi pa ris ziher vidla kot da stranke ki probajo s sleparjenjem kaj dosezt pa ni.


Kolikor sam razumem situacijo je poslovna enota uredila pregled na pooblascenem servisu v sloveniji ki je podal mnenje da s telefonom ni nic narobe.... Tezko je potem krivit poslovno enoto ki se sklicuje na uradno mnenje tistega ki je edini pristojen da odloci ali je telefon ok ali ne... In to nista ne prodajalec ne stranka saj se tukaj strinjamo ne?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Daniel ::

No jaz sem na svojem pač plačal menjavo (ravno v akciji), ker se mi ni dalo ukvarjati z dokazovanjem zakaj je ekran počil. Doma imam tudi nadomestni Dome glass, pa ga sploh ne upam dati gor, ker mi tudi na prejšnjem zaslonu ni zaščitl robov in je steklo ravno tako počilo, pa tudi ne vem, če tole UV lepilo morda ne dela preveč sile na samo steklo, ko se strjuje. Zaenkrat imam kar orginal plastiko gor in Spigenov wallet ovitek, ki pa ima tudi napako, saj širokokotna kamera dobi črne robove. Moral sem ga malo pobrusiti, da je sedaj ok.
LP
Daniel

louser ::

Protip: prodajalci nočejo in ne rabijo lepiti zaščitnih stekel.
Prvič ker niso plačani za to
Drugič ker je samo sranje s tem
Tretjič: Tekočina med zaslonom in steklom je no-go.
Ni to Air Max Walk On Water Jesus edition.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: louser ()

Ahim ::

mat11 je izjavil:

Stekla z UV lepilom se da čisto lepo odstraniti in nič lepila(loca) ne ostane na telefonu. Na 10+ sem sam inštaliral Whitestone in nimam nobenega problema .

Ali to pomeni, da se da tudi cisto enostavno odstraniti tisto lepilo, ki je tistmi mnozici ljudi, o katerih pise OP, steklo v odprtino za zvocnik?

Daniel ::

Ko se enkrat strdi najbrž ne ravno. Ni isto, če vlečeš steklo dol na veliki površini ali pa če moraš lepilo čistiti iz majhne špranje. Najbrž bi šlo, a zgolj z mikroskopom.
LP
Daniel

SaXsIm ::

just6me9 je izjavil:

Zaenkrat smo se odločili, da ne bomo povedali imen poslovne enote. Smo pa tudi mi pomislili na sodelovanje servisa in njih.
Predvsem se nam zdi krivično, da je bil telefonski aparat popolnoma nov.... Brez poškodb. Zdaj pa je cel popraskan - po steklu zaslona in ohišju.
Da sploh ne omenjamo, da nima popravljene/odpravljene poškodbe, ki so jo povzročili v pooblaščeni poslovni enoti.


Koliko vas pa sedi za računalnikom in piše tale post?
SaXsIm

mat11 ::

Ahim je izjavil:

mat11 je izjavil:

Stekla z UV lepilom se da čisto lepo odstraniti in nič lepila(loca) ne ostane na telefonu. Na 10+ sem sam inštaliral Whitestone in nimam nobenega problema .

Ali to pomeni, da se da tudi cisto enostavno odstraniti tisto lepilo, ki je tistmi mnozici ljudi, o katerih pise OP, steklo v odprtino za zvocnik?


Pri meni je vso lepilo ostalo na zaščitnem steklu. Je pa verjetno problem če pride v kakšne špranje.
mat

Kosek1 ::

mihec87 je izjavil:



Produkt na tem posnetku je zaščitna plastična folija, saj se vidi že pri vgradnji kako se zvija.... Steklena zaščita oz tempered glass je bolj kompakten....


So najprej Kitajci uvedli nove smernice za besedo glass. Ni več steklo temveč cenena kitajska plastika. :(

Nič novega.

Kass ::

Daniel je izjavil:

Ko se enkrat strdi najbrž ne ravno. Ni isto, če vlečeš steklo dol na veliki površini ali pa če moraš lepilo čistiti iz majhne špranje. Najbrž bi šlo, a zgolj z mikroskopom.


sem odstranjeval že dosti stekel, zaščitnih folij in teh stekel, ki se strdijo pod lučko. vse je sranje. ta z lučko se mi zdijo še največja zajebancija. ne znam si pa predstavljat kako bi lahko iz luknje čistili strjeno lepilo. s topilom sigurno ne. da bi kraspali po mrežici in luknji pa tudi dvomim da je sprejemljivo

mat11 ::

Zato pa prej zaščitiš aparat kjer je možnost izteka loce.
mat
1
2
»