» »

SUV-ji naj bi bili drugi največji vzrok za povišanje CO2 emisij v zadnjem desetletju

SUV-ji naj bi bili drugi največji vzrok za povišanje CO2 emisij v zadnjem desetletju

Temo vidijo: vsi
«
1
2 3
...
5

predi ::

Today, almost half of all cars sold in the United States and one-third of the cars sold in Europe are SUVs. In China, SUVs are considered symbols of wealth and status. In India, sales are currently lower, but consumer preferences are changing as more and more people can afford SUVs. Similarly, in Africa, the rapid pace of urbanisation and economic development means that demand for premium and luxury vehicles is relatively strong.

The impact of its rise on global emissions is nothing short of surprising. The global fleet of SUVs has seen its emissions growing by nearly 0.55 Gt CO2 during the last decade to roughly 0.7 Gt CO2. As a consequence, SUVs were the second-largest contributor to the increase in global CO2 emissions since 2010 after the power sector, but ahead of heavy industry (including iron & steel, cement, aluminium), as well as trucks and aviation.

https://www.iea.org/newsroom/news/2019/...
SUV vozila so se mi vedno zdela kot ena izmed večjih neumnosti, ki si jih je omislilo človeštvo. Več kot vem o njih, bolj se mi zdi, da je temu tudi zares tako.

ziga1990 ::

kupiš Rav4 hibrid pa manj svinjaš kot pa vsak dizel na cesti
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

PreviousUser ::

SUV-ji so na cestah neokretne in slabo vodljive konzerve, ki zasmrajajo zrak. Mestni terenec, LOL, kot da se rabiš s terencem po mestu voziti. Na offroad pa pogori, kolikor je dolg in širok.

Vazelin ::

PreviousUser je izjavil:

SUV-ji so na cestah neokretne in slabo vodljive konzerve, ki zasmrajajo zrak. Mestni terenec, LOL, kot da se rabiš s terencem po mestu voziti. Na offroad pa pogori, kolikor je dolg in širok.

po ljubljani je polno žensk v teh SUV ala X5 in podobno, ki se potem prevažajo tiste 3 kilometre dnevno. Kao bolj varno in boljša vidljivost. Za tistega, ki je v 2 tona težki in visoki konzervi seveda.

Jaz bi SUV dodatno obdavčil.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

LeQuack ::

Vazelin je izjavil:

PreviousUser je izjavil:

SUV-ji so na cestah neokretne in slabo vodljive konzerve, ki zasmrajajo zrak. Mestni terenec, LOL, kot da se rabiš s terencem po mestu voziti. Na offroad pa pogori, kolikor je dolg in širok.

po ljubljani je polno žensk v teh SUV ala X5 in podobno, ki se potem prevažajo tiste 3 kilometre dnevno. Kao bolj varno in boljša vidljivost. Za tistega, ki je v 2 tona težki in visoki konzervi seveda.

Jaz bi SUV dodatno obdavčil.


Zakaj, če lahko enostavno prepoveš celotni motorni promet v Ljubljani. In ima bolj smisel.
Quack !

ziga1990 ::

^^ lahko bi začeli najprej s tem da se poskrbi da nebo samo ena oseba notri bi naredili že veliko
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

IL_DIAVOLO ::

V franciji dejansko razmišljajo o obdavčitvi vozil nad 1300 kil.

https://www.google.com/amp/s/zurnal24.s...

Vazelin ::

jaz bi dodatno obdavčil vse, kar je večje od nekih hatchbackov, ki so dovolj veliki za potrebe familij. res ne rabijo po mestih gužvo delat 5 metrske ladje in razne 2.5 tonske X7-ice
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

hammock ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

V franciji dejansko razmišljajo o obdavčitvi vozil nad 1300 kil.

https://www.google.com/amp/s/zurnal24.s...

Aleluja, celo iz Francije obcasno pride kaj pametnega!

Absolutno podpiram ta predlog. Cestni tanki so neumnost prve klase. V resnici ni potrebe, da druzinski avto za do 5 oseb tehta vec kot 1300kg. Tudi pri jekleni konstrukciji, ne rabis eksoticnih materialov.

LeQuack ::

hammock je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

V franciji dejansko razmišljajo o obdavčitvi vozil nad 1300 kil.

https://www.google.com/amp/s/zurnal24.s...

Aleluja, celo iz Francije obcasno pride kaj pametnega!

Absolutno podpiram ta predlog. Cestni tanki so neumnost prve klase. V resnici ni potrebe, da druzinski avto za do 5 oseb tehta vec kot 1300kg. Tudi pri jekleni konstrukciji, ne rabis eksoticnih materialov.


A naveden avto pa ni tank, recimo neka oseba z 80kg se vozi okoli v 1300kg oklepu? Energija za premik 80kg je neprimerno manjša kot za celoten avto.
Quack !

Badwolff ::

LeQuack je izjavil:

Vazelin je izjavil:

PreviousUser je izjavil:

SUV-ji so na cestah neokretne in slabo vodljive konzerve, ki zasmrajajo zrak. Mestni terenec, LOL, kot da se rabiš s terencem po mestu voziti. Na offroad pa pogori, kolikor je dolg in širok.

po ljubljani je polno žensk v teh SUV ala X5 in podobno, ki se potem prevažajo tiste 3 kilometre dnevno. Kao bolj varno in boljša vidljivost. Za tistega, ki je v 2 tona težki in visoki konzervi seveda.

Jaz bi SUV dodatno obdavčil.


Zakaj, če lahko enostavno prepoveš celotni motorni promet v Ljubljani. In ima bolj smisel.


No, vsaj za neljubljančane. mejni prehod na robu obvoznice, pa kontrola!

Cruz ::

ziga1990 je izjavil:

^^ lahko bi začeli najprej s tem da se poskrbi da nebo samo ena oseba notri bi naredili že veliko
Ej točno to sem zadnjič okoli 7-8 zjutraj pri semaforjih opazoval. In glede na moj majhen vzorec je bilo več žensk samih v avtu kot moških. >:D Še ena zanimivost: Večkrat sem videl žensko za volanom in moškega na sosednjem sedežu kot obratno. Križišče Dunajske in Tivolske ceste.

Vazelin ::

ne vem, jaz ponavadi opažam, da ponavadi vozi moški in ženska sedi zraven. Ženske ponavadi vozijo, ko nimajo moškega v avtu. še pri žlahti vidim. Je ženska ki zelo zelo rada vozi avto ampak vedno, ko je mož zraven on pelje
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

Shields ::

Te avte kupujejo čim dobijo otroka

ziga1990 ::

^^ pa še to mora biti SUV ali enoprostorc
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Cruz ::

Vazelin je izjavil:

ne vem, jaz ponavadi opažam, da ponavadi vozi moški in ženska sedi zraven. Ženske ponavadi vozijo, ko nimajo moškega v avtu. še pri žlahti vidim. Je ženska ki zelo zelo rada vozi avto ampak vedno, ko je mož zraven on pelje
Ponavadi je res tako, mogoče niso bili partnerji ampak sodelavci ali kaj, ali pa ima on bližje službo in prvi izstopi. Ne vem, me je presenetilo. Bom ta teden še nekajkrat opazoval.

Shields je izjavil:

Te avte kupujejo čim dobijo otroka
Za varnost. In pa seveda "soccer mom" lifestyle. 8-)

Vazelin ::

Ja varnost. Nima veze če zmečka pol lažji avto v katerega se zabije lol
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

ziga1990 ::

^^ ni pomembno, bonus je še parkiranje na mestu za invalide ali pa kar čez dva parkirna mesta
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Reycis ::

Fake news. Današnji SUV avti porabijo do 10% več goriva kot kompaktna limuzina in porabijo manj kot je kompaktna limuzina porabila 10 let nazaj.

Utk ::

10 procentov na papirju ko se itak vozijo večinoma v leru.

zmaugy ::

Reycis je izjavil:

Fake news. Današnji SUV avti porabijo do 10% več goriva kot kompaktna limuzina in porabijo manj kot je kompaktna limuzina porabila 10 let nazaj.


Primerjave se delajo med posameznimi leti.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.

KAVINSKY ::

Utk je izjavil:

10 procentov na papirju ko se itak vozijo večinoma v leru.


Za kakšne crossvoerje, izpeljane iz normalnih avtov in z samo prvim pogonom je to realno (npr Pežo 208 - 2008).
1,5+ tonska krava z awd pogonom pa bo pila kot žolna, še posebej pri avtocestnih hitrostih.

hammock ::

LeQuack je izjavil:

hammock je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

V franciji dejansko razmišljajo o obdavčitvi vozil nad 1300 kil.

https://www.google.com/amp/s/zurnal24.s...

Aleluja, celo iz Francije obcasno pride kaj pametnega!

Absolutno podpiram ta predlog. Cestni tanki so neumnost prve klase. V resnici ni potrebe, da druzinski avto za do 5 oseb tehta vec kot 1300kg. Tudi pri jekleni konstrukciji, ne rabis eksoticnih materialov.


A naveden avto pa ni tank, recimo neka oseba z 80kg se vozi okoli v 1300kg oklepu? Energija za premik 80kg je neprimerno manjša kot za celoten avto.

Ce znas ti naret lazji avto iz konvencionalnih materialov (=poceni), ki ti bo omogocil prezivetje trka pri 70km/h... potem izvoli. Jeklena kletka je v resnici zelo doterana in relativno lahka, obenem pa nudi v kombinaciji z airbagi izjemno varnost.

Kar bi radi naredili Francozi je korak v pravo smer. Zdaj namrec gremo na vedno vecje in tezje avte, ki negirajo vse prihranke goriva na racun boljse tehnike. Neumnost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hammock ()

ziga1990 ::

^^Pazi tu EV avtomobili so tudi težki zaradi baterije
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

hammock ::

ziga1990 je izjavil:

^^Pazi tu EV avtomobili so tudi težki zaradi baterije

Ja, pa 3-4x varcnejsi zaradi superiorne tehnologije.

SUVi so tezki... ker hocemo tanke.

ziga1990 ::

^^ niti ne tok RAV4 je 100kg težji od Leafa
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Reycis ::

Statistike kažejo, da se 95% SUV-jev proda brez AWD, nekateri proizvajalci (npr. ravno Peugeot) ga posledično pri svojih SUVjih sploh več ne ponujajo. Primerjava med leti je še kako na mestu, če se za povečanje izpustov krivi SUVje. Izboljšave pri tehnologiji za zdaj še vedno (konkretno) prehitevajo povečevanje velikosti in teže vozil kar pomeni, da pravi vzrok za povečanje izpustov ni v SUVjih ampajk v povečanem številu vozil. namreč, če nebi bilo teh SUVjev bi bili pa drugi tipi vozil, ki bi bila kriva za porast izpustov. Naš ekonomski in socialni sistemje prilagojen paradigmi neskončne rasti in ne bi prenesel dolgoročnega krčenja. Zatorej je to gordijski vozel, ki ga je mogoče presekati samo s totalno reformo ekonomskega modela (in tudi socialnega). Teren za to reformo se pripravlja do takrat pa bomo imeli vsako leto malo več izpustov kot prejšnje. Za to krivit obliko karoserije pa samo kaže na neuravnovešeno naravo in histerijo ekofašistov.

LeQuack ::

hammock je izjavil:


Ce znas ti naret lazji avto iz konvencionalnih materialov (=poceni), ki ti bo omogocil prezivetje trka pri 70km/h... potem izvoli. Jeklena kletka je v resnici zelo doterana in relativno lahka, obenem pa nudi v kombinaciji z airbagi izjemno varnost.


Enostavno, nehaš razmišljat o avtih in jih prepoveš, vsaj znotraj mest. In avto ne rabi imeti 5 sedežev če se v povprečju eden prevaža notri.
Quack !

M-XXXX ::

Vazelin je izjavil:

PreviousUser je izjavil:

SUV-ji so na cestah neokretne in slabo vodljive konzerve, ki zasmrajajo zrak. Mestni terenec, LOL, kot da se rabiš s terencem po mestu voziti. Na offroad pa pogori, kolikor je dolg in širok.

po ljubljani je polno žensk v teh SUV ala X5 in podobno, ki se potem prevažajo tiste 3 kilometre dnevno. Kao bolj varno in boljša vidljivost. Za tistega, ki je v 2 tona težki in visoki konzervi seveda.

Jaz bi SUV dodatno obdavčil.

Taki pa res niso problem, če delajo samo 3km na dan... Bo vsak 800kilski avto po 10 kilometrih dal več škode od sebe...

IL_DIAVOLO ::

ziga1990 je izjavil:

^^Pazi tu EV avtomobili so tudi težki zaradi baterije


Pazi zdaj, francozi bi inteligentno zvišali mejo EV-jem na 1700 kil.

Vazelin ::

EVji so zakon. Ljubljana bo čisto čista, nobenih plinov, medtem ko se bodo v Saleški dolini utapljali v TEŠ6 in TEŠ7:))
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...

LeQuack ::

Vazelin je izjavil:

EVji so zakon. Ljubljana bo čisto čista, nobenih plinov, medtem ko se bodo v Saleški dolini utapljali v TEŠ6 in TEŠ7:))


Ubistvu dve tretjine smoga, vsaj pozimi, pride od kurilnih naprav iz naselij na obrobjih Ljubljane. Avtomobili imajo vse mogoče filtre in EURO standarde, medtem ko doma lahko kuriš plastiko in ostale smeti brez kakršnihkoli filtrov na dimnikih.
Quack !

sgdjkdlsugi4 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

V franciji dejansko razmišljajo o obdavčitvi vozil nad 1300 kil.

https://www.google.com/amp/s/zurnal24.s...

Dobro jutro ovce, zdaj vam bo mogoče jasno zakaj se trobi o "climate change". Odprite denarnice in namazite riti.

ziga1990 ::

Še vedno bi za enkrat bil najboljši ukrep, da se poskrbi da nebo samo en v avtomobilu ali Suvu s tem bi sprostili promet v Ljubljani in posledično bojo še avtobusi bolj hitro prišli na postajo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Netrunner ::

Meni so SUV-i zakon predvsem zaradi praktičnosti in lepo se vozi v njih. Kar se osnaževanja tiče nevem kako je, vendar glede na imajo vsi EURO nevemkolko standard bi morali biti dokaj ok a ne?

Mislim sicer bolj na one male crossoverje. Stanje SUV-ov v ZDA pa pustmos tat.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

hammock ::

Netrunner je izjavil:

Meni so SUV-i zakon predvsem zaradi praktičnosti in lepo se vozi v njih. Kar se osnaževanja tiče nevem kako je, vendar glede na imajo vsi EURO nevemkolko standard bi morali biti dokaj ok a ne?

Mislim sicer bolj na one male crossoverje. Stanje SUV-ov v ZDA pa pustmos tat.

Tezava je poraba goriva - precni presek, koeficient upora in teza. Ce imas Euro 6 Priusa z 5 litri porabe in Euro 6 X7 z 10 litri porabe... pac slednji onesnazuje dvojno.

Netrunner ::

hm hja.... :) no saj je logično. Kako pa je z onimi wanabi mini SUV-i kot je Renault Captur, Nissan Juke,... ti kaj več kot klasični avtomobili ne porabijo ali ne?

Kaj pa malo večji jot je Nisan Quasqhai, Mazda cx30, Peugeot 3008? .. poraba vsekakor večja vendar ne pretirano več kot klasični avtomobili.

Za prave SUV-e pa razumem da je poraba velika, saj so vsi veliki in težki.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Vuli ::

Netrunner je izjavil:

hm hja.... :)

Kaj pa malo večji jot je Nisan Quasqhai, Mazda cx30, Peugeot 3008? .. poraba vsekakor večja vendar ne pretirano več kot klasični avtomobili.



7 l/100km +-0,5litra
|Gb x570 Pro|R9 5900x|32GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

K0l1br1 ::

ziga1990 je izjavil:

kupiš Rav4 hibrid pa manj svinjaš kot pa vsak dizel na cesti

Še vedno svinjaš.

kamiKaZaA ::

LeQuack je izjavil:

hammock je izjavil:


Ce znas ti naret lazji avto iz konvencionalnih materialov (=poceni), ki ti bo omogocil prezivetje trka pri 70km/h... potem izvoli. Jeklena kletka je v resnici zelo doterana in relativno lahka, obenem pa nudi v kombinaciji z airbagi izjemno varnost.


Enostavno, nehaš razmišljat o avtih in jih prepoveš, vsaj znotraj mest. In avto ne rabi imeti 5 sedežev če se v povprečju eden prevaža notri.

Neboš potreboval preveč dolgo čakat, da se ti želja izpolni. Samo še en kripto-bullrun se zgodi in bodo povečini ljudje v Sloveniji prodali 5-sedežne avte s 5-10 litri porabe in si nabavili 2-sedežni Lamborghini z 30-40 litersko porabo.

asdf_jklc ::

Pri nas je nakup česarkoli drugega, kot mogoče velikost golfa karavana stran vržen denar - sploh zaradi pozicije cen SUV vozil, ki so naravnost absurdne. Drugo so cene goriva pri nas - in ja SUVji pridno pijejo. Zraven dodajmo še trojno obdavčitev vozila - davki ob nakupu, davki ob plačilu cestnega sklada in še kasneje davek na premoženje (npr. socialni transferji). Če tega nebi bilo, bi si z veseljem omislil kakšno večjo makino, državnega prašiča pa ne mislim filat.

Še ni dolgo kar smo bili nad roadtripu po ameriki - vzeli kot Ford Expendion podaljšana različica (slabih 6 metrov, V6, ...) in v celoti elektrificiran. Placa noter da se zgubiš. No to pa je užitek bilo furat. In če se držiš njihovih omejitev, je tudi poraba smešna: 8 do 9.5Litra (ac), mesto pa 12-13 litrov - motor ima tehnologijo izklapljanja valjev, zato tako nizka poraba.

LeQuack ::

kamiKaZaA je izjavil:

LeQuack je izjavil:

hammock je izjavil:


Ce znas ti naret lazji avto iz konvencionalnih materialov (=poceni), ki ti bo omogocil prezivetje trka pri 70km/h... potem izvoli. Jeklena kletka je v resnici zelo doterana in relativno lahka, obenem pa nudi v kombinaciji z airbagi izjemno varnost.


Enostavno, nehaš razmišljat o avtih in jih prepoveš, vsaj znotraj mest. In avto ne rabi imeti 5 sedežev če se v povprečju eden prevaža notri.

Neboš potreboval preveč dolgo čakat, da se ti želja izpolni. Samo še en kripto-bullrun se zgodi in bodo povečini ljudje v Sloveniji prodali 5-sedežne avte s 5-10 litri porabe in si nabavili 2-sedežni Lamborghini z 30-40 litersko porabo.


Saj so že vse Lamborghinije pokupil v zadnjem balonu. Torej bodo sedaj že drugega nabavli.
Quack !

kamiKaZaA ::

LeQuack je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:

LeQuack je izjavil:

hammock je izjavil:


Ce znas ti naret lazji avto iz konvencionalnih materialov (=poceni), ki ti bo omogocil prezivetje trka pri 70km/h... potem izvoli. Jeklena kletka je v resnici zelo doterana in relativno lahka, obenem pa nudi v kombinaciji z airbagi izjemno varnost.


Enostavno, nehaš razmišljat o avtih in jih prepoveš, vsaj znotraj mest. In avto ne rabi imeti 5 sedežev če se v povprečju eden prevaža notri.

Neboš potreboval preveč dolgo čakat, da se ti želja izpolni. Samo še en kripto-bullrun se zgodi in bodo povečini ljudje v Sloveniji prodali 5-sedežne avte s 5-10 litri porabe in si nabavili 2-sedežni Lamborghini z 30-40 litersko porabo.


Saj so že vse Lamborghinije pokupil v zadnjem balonu. Torej bodo sedaj že drugega nabavli.

Trenutno prihaja vlak na katerem so sedaj povečini ljudje s clioti in golfi (novi vlagatelji, ki v prejšnjem balonu niso sodelovali, a so po poku vložili). Ti so potencialni novi kupci Lamborghinijev.

Lonsarg ::

Oblika vpliva minimalno za vsakodnevno vožnjo kjer ponavadi je bolj malo 100kmh+. Kar pa vpliva je pa teža, to pa vsekakor. Skratka razni compact SUVji ki so manjši(Nisan Juke) do srednji(Nisan Quasqai, Peguot 3008) so boljši kot kaka velika limuzina glede porabe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Company ::

Mimogrede, pri nas je pravih SUV bolj za vzorec. Večinoma so wannabe SUV-ji, za mestno rabo. Tukaj poraba ni nek problem, zjutraj na delo v LJ in ob 15. uri nazaj si pri dizel pogonu, 4x4 in avtomatskim menjalnikom z lahkoto na porabi cca 5,5 litra. To pa ni neka poraba, ki tako hudo odstopala od limuzin istega velikostnega razreda (ali pa teže), če imata oba primerljiv motor.

WizzardOfOZ ::

Kako komentirate pa tole sliko?

malo čez 100 križark v barceloni spusti v zrak 4x več svinjarije kot vseh 560.000 avtomobilov v barceloni.



Zelo zanimivo dejstvo je tudi, da 15 največjih ladij na svetu spusti v enem mesecu v zrak toliko svinjarije kot vseh 2.6 milijona evropskih avtomobilov v celem letu. Ampak laže je od lastnikov 2.6 milijona vozil vzeti po 10 evrov, kot od 15 lastnikov ladij po 170.000 evrov.

Vazelin je izjavil:

PreviousUser je izjavil:

SUV-ji so na cestah neokretne in slabo vodljive konzerve, ki zasmrajajo zrak. Mestni terenec, LOL, kot da se rabiš s terencem po mestu voziti. Na offroad pa pogori, kolikor je dolg in širok.

po ljubljani je polno žensk v teh SUV ala X5 in podobno, ki se potem prevažajo tiste 3 kilometre dnevno. Kao bolj varno in boljša vidljivost. Za tistega, ki je v 2 tona težki in visoki konzervi seveda.

Jaz bi SUV dodatno obdavčil.


Saj so bolj obdavčeni:
Že pri nakupu plačajo več, torej je že tam več davka.
Ker imajo ponavadi večjo kubikažo in moč, plačajo tudi večjo cestno takso.
Ker imajo večjo porabo, plačajo več trošarine.

Država ima v vsakem pogledu od njih več dobička kot od enega cliota ali golfa.

Zgodovina sprememb…

gruntfürmich ::

Reycis je izjavil:

Statistike kažejo, da se 95% SUV-jev proda brez AWD, nekateri proizvajalci (npr. ravno Peugeot) ga posledično pri svojih SUVjih sploh več ne ponujajo. Primerjava med leti je še kako na mestu, če se za povečanje izpustov krivi SUVje. Izboljšave pri tehnologiji za zdaj še vedno (konkretno) prehitevajo povečevanje velikosti in teže vozil kar pomeni, da pravi vzrok za povečanje izpustov ni v SUVjih ampajk v povečanem številu vozil. namreč, če nebi bilo teh SUVjev bi bili pa drugi tipi vozil, ki bi bila kriva za porast izpustov. Naš ekonomski in socialni sistemje prilagojen paradigmi neskončne rasti in ne bi prenesel dolgoročnega krčenja. Zatorej je to gordijski vozel, ki ga je mogoče presekati samo s totalno reformo ekonomskega modela (in tudi socialnega). Teren za to reformo se pripravlja do takrat pa bomo imeli vsako leto malo več izpustov kot prejšnje. Za to krivit obliko karoserije pa samo kaže na neuravnovešeno naravo in histerijo ekofašistov.

tole se lahko citira, da bodo zaslepljenci težje izpustili...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

KAVINSKY ::

Netrunner je izjavil:

Kako pa je z onimi wanabi mini SUV-i kot je Renault Captur, Nissan Juke,... ti kaj več kot klasični avtomobili ne porabijo ali ne?



Cca 10% več če gledaš isti motor pri isti osnovi in samo prvim pogonom (Pežo 208-2008, Corsa - Mokka, Golf - T-Rok). Če voziš po avtocesti okoli 130-140km/h ta številka naraste zaradi večjega zračnega upora.

Če koga bolj zanimajo cifre:
https://www.spritmonitor.de/en/search.h...

Utk ::

Glede na to, da ti avti ne prinesejo praktično ničesar k uporabnosti niti udobju (nekateri so cele 3 centi višji, lepo vas prosim), je 10% ogromno. Pa še v štartu so dražji.

Netrunner ::

Utk je izjavil:

Glede na to, da ti avti ne prinesejo praktično ničesar k uporabnosti niti udobju (nekateri so cele 3 centi višji, lepo vas prosim), je 10% ogromno. Pa še v štartu so dražji.


Se ne strinjam, da ne doprinesejo ničesar. Sicer odvisno od modela vendar pogled na cesto je večinoma boljši, vstopanje/izstopanje v/iz avtomobila je bolj komot, nalaganje v prtljažnik je bolj komot, zaradi večje višine od tal ne primeš vsake malo višje ovire na cesti (če se ne izogneš)... pa še kaj bi se našlo

Meni so kul
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
«
1
2 3
...
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Karavan vs. Enoprostorc / Crossover (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9813100 (6522) facepalm
»

Nakup SUV / Crossover (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7611001 (8800) TheBlueOne
»

Mesečni stroški suva vs ostalo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12219316 (15674) sebas4
»

Zakaj je velik avto pravilna izbira? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15127422 (24453) knesz

Več podobnih tem