Forum » Loža » Kako kupiti Adrio airways
Kako kupiti Adrio airways
Unilseptij ::
saj to me malo tudi mori... Ocitno se drzava meni postrani tako z letaliscem kot z drugimi prevozniki, kot kaze v smeri, da se ne bo pretirano angazirala, da resi slovensko podjetje (ki je resda v tujem lastnistvu). Tako, da se mi spet pojavljajo zoprna vprasanja, v cigavem interesu sploh dela vlada in kaj je v ozadju...
Unilseptij ::
No, drzava izdatno dokapitalizira/subvencionira tudi zeleznice, razna komunalna podjetja, zdravstvene ustanove, itd... To samo po sebi ni nic slabega, ce vemo, zakaj to pocnemo in kaj zelimo s tem doseci.
bluefish ::
Saj to je problem, ker z Adrio ne vemo, kaj bi radi. Razen tiste slavne izjave, da naj leti, dobiček gor ali dol.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
HappyPills ::
Boljš narest novo firmo. Trgo bo pa tudi luknje zafilal, ni bojazni da ne bo letov na najbolj zasedenih linijah. Kšna Priština pa bo zvisela jebiga.
Invictus ::
Unilseptij je izjavil:
Hja, skoda, da vlada ne kaze malo vec volje.... tole bi se dalo resiti konstruktivno in tako, da Adrio dobimo nazaj kot drzavno lastnino. Upnikom bi bilo potrebno predstaviti scenarij, ki je boljsi kot stecaj (kjer bodo dobili samo drobtinice), hkrati pa bi drzava vstopila v lastnistvo in dala porostva za nova posojila. Spet trdim, da je za Slovenijo Adria strateskega pomena in da lahko posluje vsaj s pozitivno nulo, ce ze ne z nekim bajnim dobickom.
Saj je bila država lastnik, pa so zmetali noter cel kup denarja, vodili so jo pa naši vrli ekonomski "strokovnjaki" .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
qwertyy ::
Fora je, da ima Adria zakupljene kar lepe ‘termine’ na dolocenih letaliscih in linijah. Nova firma te ugodnosti ne bo imel, ker bodo te linije v trenutku pokupljene od drugih firm. Tudi za pridobitev vseh dovoljenj, ki jih ima Adria bi potrebovali mesece..
Ce za nas letalski prevoz poskrbi kaksna tuja firma pa Slovenija tudi verjetno ni prioriteta in tako bodo ta boljse termine porabili drugje, mi pa bomo v London namesto ob 9 zjutraj pristajali ob 2 ponoci...
Adriino osebje in piloti so tudi dobro solani in na splosno cenjeni in se sam raje peljem z njimi, kot pa z nekom, ki 3 leta vozi za Ryanair..
Skoda je firme, osebja in vsega kar smo do zdaj v Adrio vlozili ampak nazalost je situacija taksna kot je. Resevati zdaj privatno firmo, ki je bila prodana pozresnemu skladu, ki nima blage veze z letalstvom in nam je nakopalo se dodatnih par deset milijonov dolga bi bil pa tudi debilizem.
Me zanima, kako se vse skupaj razplete..
Ce za nas letalski prevoz poskrbi kaksna tuja firma pa Slovenija tudi verjetno ni prioriteta in tako bodo ta boljse termine porabili drugje, mi pa bomo v London namesto ob 9 zjutraj pristajali ob 2 ponoci...
Adriino osebje in piloti so tudi dobro solani in na splosno cenjeni in se sam raje peljem z njimi, kot pa z nekom, ki 3 leta vozi za Ryanair..
Skoda je firme, osebja in vsega kar smo do zdaj v Adrio vlozili ampak nazalost je situacija taksna kot je. Resevati zdaj privatno firmo, ki je bila prodana pozresnemu skladu, ki nima blage veze z letalstvom in nam je nakopalo se dodatnih par deset milijonov dolga bi bil pa tudi debilizem.
Me zanima, kako se vse skupaj razplete..
HappyPills ::
V London že sedaj nismo hodili prek Adrie, ker ta namreč ni tja letela. Imaš pa 2 druga prevoznika ki ti omogočata prihod v London čez cel dan...
Je že tako, da so tudi druga letališča blizu in ko bo Zagreb dobil še povezavo z vlakom in boš na letališče iz LJ prišel tja kr z vlakom potem bo še več ljudi potovalo od tam kot že sedaj.
Je že tako, da so tudi druga letališča blizu in ko bo Zagreb dobil še povezavo z vlakom in boš na letališče iz LJ prišel tja kr z vlakom potem bo še več ljudi potovalo od tam kot že sedaj.
zuzelka ::
Resevati zdaj privatno firmo, ki je bila prodana pozresnemu skladu, ki nima blage veze z letalstvom in nam je nakopalo se dodatnih par deset milijonov dolga bi bil pa tudi debilizem.
Banke smo lepo rešili. Če smo zmogli da v svojem srcu odpustimo bankirjem, ne vem zakaj ne Adriji?
qwertyy ::
HappyPills je izjavil:
V London že sedaj nismo hodili prek Adrie, ker ta namreč ni tja letela. Imaš pa 2 druga prevoznika ki ti omogočata prihod v London čez cel dan...
Je že tako, da so tudi druga letališča blizu in ko bo Zagreb dobil še povezavo z vlakom in boš na letališče iz LJ prišel tja kr z vlakom potem bo še več ljudi potovalo od tam kot že sedaj.
To je bil samo primer, kako bo to v praksi zgledalo.
Slovenske zeleznice so pa se vecji joke, vlaki, ki grejo 80kmh katastrofalne povezave in linije. Do Novega Sada sem lansko leto rabil 12 ur, s tem, da nisem prisel do ciljne postaje ampak sem moral do tja s taxijom, ker smo zaradi zamude vlaka zamudili tudi vlak na materega bi morali prestopiti.. Ne hvala
SasoS ::
Seveda jim odpustimo v srcu...pošlji ADRIA5 na 1919. Če smo zbrali 3 in pol miljone, jih bomo pa še tistih 200 zraven, pa potem 100 naslednje leto, ko bo spet luknja
Master_Yoda ::
Aha torej blanket odpust vsem. Torej se lahko gremo zapufati in pokrasti vse, because banke! "I tata bi sine" sindrom.
Pri bankah bi morali narediti to kar so islanci, ampak po toci zvoniti... TI bi pa se to prenesel na vse ostale firme ? A si mogoce v kateri od teh firm, jih izcrpavas in pricakujes davkoplacevlaski denar ?
Pri bankah bi morali narediti to kar so islanci, ampak po toci zvoniti... TI bi pa se to prenesel na vse ostale firme ? A si mogoce v kateri od teh firm, jih izcrpavas in pricakujes davkoplacevlaski denar ?
Dovie'andi se tovya sagain.
dripac ::
Resevati zdaj privatno firmo, ki je bila prodana pozresnemu skladu, ki nima blage veze z letalstvom in nam je nakopalo se dodatnih par deset milijonov dolga bi bil pa tudi debilizem.
Banke smo lepo rešili. Če smo zmogli da v svojem srcu odpustimo bankirjem, ne vem zakaj ne Adriji?
Nak, hvala. Dovolj je tega početja v nedogled.
Unilseptij ::
Hehe, tega pocetja ni nikoli dovolj. Jasno, da resujemo, kar je pac potrebno resiti, vsaka normalna drzava pocne to in to ni nic tako neobicajnega. In jasno nihce ni vesel, kadar pride to tega... ampak res, ljudje, v banke smo dali 3 milijarde za prakticno nic, tukaj bi lahko dali nekaj 10 milijonov in imeli vsaj letalsko druzbo.
Gagarin ::
A imeli bi je mi? Ali bi je imeli politiki? Ali kdo bi je imel? Ja ko bi morali spet dodajati finance bi je imeli mi - davkoplačevalci. Pa ko smo že pri tem, dajmo še Muro recimo sfinancirat še enkrat, so takšne lepe obleke šivali, pa TAM-mormo ja imeti eno tovornjakarsko tovarno, pa...
Mr.B ::
Master_Yoda je izjavil:
Aha torej blanket odpust vsem. Torej se lahko gremo zapufati in pokrasti vse, because banke! "I tata bi sine" sindrom.
Pri bankah bi morali narediti to kar so islanci, ampak po toci zvoniti... TI bi pa se to prenesel na vse ostale firme ? A si mogoce v kateri od teh firm, jih izcrpavas in pricakujes davkoplacevlaski denar ?
No za resevanje banke so glasovali predvsem tisti, ki jih je bilo strah, kaj se bo zgodilo s tistimi vlogami nad 100k. Kako jim je bilo to razlozeno, zakaj, je pa druga zgodba.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Master_Yoda ::
Ze, ze ampak tako lepo ima EU to reseno, da jih je bilo treba po dokapitalizaciji prodati (za dzabe). Torej drzava resi banke, jih proda za mali denar, nato pa dobicki stekajo tujim kupcem, namesto da bi se denar vrnil davkoplacevalcem.
Dovie'andi se tovya sagain.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Master_Yoda ()
krucymucy ::
Master_Yoda je izjavil:
Ze, ze ampak tako lepo ima EU to reseno, da jih je bilo treba po dokapitalizaciji prodati (za dzabe). Torej drzava resi banke, jih proda za mali denar, nato pa dobicki stekajo tujim kupcem, namesto da bi se denar vrnil davkoplacevalcem.
Nikjer ne pise da jih je treba prodati tujim kupcem. Lahko so tudi domaci, pa se potem stekajo dobicki njim.
PacificBlue ::
Čudežnega rešitelja Adria ne more pričakovati, čeprav menda obstaja zanimanje enega kupca. Nihče pa ne zna presoditi, kako resen je. Kdor koli bi v tem trenutku, čeprav za en evro, kupil letalskega prevoznika, bi si nakopal 90 milijonov evrov dolgov, je za Radio Slovenija poročala Maja Derčar.
https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/vods...
I’m out.
:3
:3
Dr_M ::
Unilseptij je izjavil:
Hja, skoda, da vlada ne kaze malo vec volje.... tole bi se dalo resiti konstruktivno in tako, da Adrio dobimo nazaj kot drzavno lastnino. Upnikom bi bilo potrebno predstaviti scenarij, ki je boljsi kot stecaj (kjer bodo dobili samo drobtinice), hkrati pa bi drzava vstopila v lastnistvo in dala porostva za nova posojila. Spet trdim, da je za Slovenijo Adria strateskega pomena in da lahko posluje vsaj s pozitivno nulo, ce ze ne z nekim bajnim dobickom.
Saj je bila država lastnik, pa so zmetali noter cel kup denarja, vodili so jo pa naši vrli ekonomski "strokovnjaki" .
No vidis, ze nasa dezava ni nevem kako dober gospodar, uni naziji so pa se toliko slabsi. Kaj pa ste mislili, da bodo svabi nardil? Oni se vsako tujo firmo izcrpajo do konca, pol pa nekomu senkajo dolgove. Adria ni ne prva ne zadnja.
Telekom so tut hotli svabi kupit in ce bi do tega prislo, ga danes nebi bilo vec (vsaj brezno brez dna ni).
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
bluefish ::
nejclp ::
Se opravičujem za herezijo, Mladino bom citiral:
"Pred desetimi leti je v Nemčiji vzniknila žgoča javna razprava o kobilicah. Tako imenovana Heuschrekendebatte ...
...so nekateri v Nemčiji tedaj v njih videli primerno prispodobo za novo obliko skrajnega kapitalizma - za sklade tveganega kapitala, ki so vdrli v Nemčijo okrog leta 2000 ter požrli vrsto podjetij.
Poleg Siemens - Nixdorfa, ki ga je leta 1999 pomagal opustošiti Goldman Sachs, je bil tedaj v središču razprave primer telekomunikacijskega podjetja Telenorma, ki ga je leta 2002 prevzel sklad KKR (Kohlberg Kravis Roberts). Čeprav so se delavci v upanju, da jim bo uspelo obdržati službo, sami odpovedali delu plač, so v KKR-u po enem letu odpustili polovico od 6000 zaposlenih. Ker jim to še ni bilo dovolj, so podjetje zadolžili in iz njega s pomočjo finančnih malverzacij in navideznih podjetij izčrpali ves denar. Čez leto dni je nemška Socialdemokratska stranka (SPÖ) sprožila Heuschreckendebatte. Ta se je začela z izjavo tedanjega predsednika SPÖ Franza Münteferinga, češ da si nekateri finančni investitorji ne belijo glave z ljudmi, katerih delovna mesta uničujejo - ti ostajajo anonimni, nimajo obraza, nad podjetja planejo kot roji kobilic, jih uničijo in gredo naprej. Mi si takšnega kapitalizma ne želimo.
V javni razpravi, ki je vodila tudi v spremembo nemške zakonodaje, je postalo jasno, da kampanja ni bila naključna. Müntefering jo je začel na podlagi strankine interne analize z naslovom >>Tržni radikalizem namesto socialnega tržnega gospodarstva - ali kako zasebni skladi izkoriščajo podjetja. V tem, kasneje javno objavljenem dokumentu so bili skladi kobilice, ki so imeli na vesti več nemških podjetij, tudi konkretno omenjeni. To so bili Apax, BC Partners, Carlyle Group, Advent International, Permira, CVC Capital Partners, Saban Capital Group (SCG) in Blackstone Group. Zanimivo pri tem seznamu je, da gre za praktično iste družbe, ki danes kupujejo slovenska, predvsem državna podjetja. In katerih poslovne poteze so enake tistim, ki jih je politika v Nemčiji pred desetimi leti že obsodila."
https://www.mladina.si/157543/kobilice-...
https://www.mladina.si/177741/kobilice-...
"Pred desetimi leti je v Nemčiji vzniknila žgoča javna razprava o kobilicah. Tako imenovana Heuschrekendebatte ...
...so nekateri v Nemčiji tedaj v njih videli primerno prispodobo za novo obliko skrajnega kapitalizma - za sklade tveganega kapitala, ki so vdrli v Nemčijo okrog leta 2000 ter požrli vrsto podjetij.
Poleg Siemens - Nixdorfa, ki ga je leta 1999 pomagal opustošiti Goldman Sachs, je bil tedaj v središču razprave primer telekomunikacijskega podjetja Telenorma, ki ga je leta 2002 prevzel sklad KKR (Kohlberg Kravis Roberts). Čeprav so se delavci v upanju, da jim bo uspelo obdržati službo, sami odpovedali delu plač, so v KKR-u po enem letu odpustili polovico od 6000 zaposlenih. Ker jim to še ni bilo dovolj, so podjetje zadolžili in iz njega s pomočjo finančnih malverzacij in navideznih podjetij izčrpali ves denar. Čez leto dni je nemška Socialdemokratska stranka (SPÖ) sprožila Heuschreckendebatte. Ta se je začela z izjavo tedanjega predsednika SPÖ Franza Münteferinga, češ da si nekateri finančni investitorji ne belijo glave z ljudmi, katerih delovna mesta uničujejo - ti ostajajo anonimni, nimajo obraza, nad podjetja planejo kot roji kobilic, jih uničijo in gredo naprej. Mi si takšnega kapitalizma ne želimo.
V javni razpravi, ki je vodila tudi v spremembo nemške zakonodaje, je postalo jasno, da kampanja ni bila naključna. Müntefering jo je začel na podlagi strankine interne analize z naslovom >>Tržni radikalizem namesto socialnega tržnega gospodarstva - ali kako zasebni skladi izkoriščajo podjetja. V tem, kasneje javno objavljenem dokumentu so bili skladi kobilice, ki so imeli na vesti več nemških podjetij, tudi konkretno omenjeni. To so bili Apax, BC Partners, Carlyle Group, Advent International, Permira, CVC Capital Partners, Saban Capital Group (SCG) in Blackstone Group. Zanimivo pri tem seznamu je, da gre za praktično iste družbe, ki danes kupujejo slovenska, predvsem državna podjetja. In katerih poslovne poteze so enake tistim, ki jih je politika v Nemčiji pred desetimi leti že obsodila."
https://www.mladina.si/157543/kobilice-...
https://www.mladina.si/177741/kobilice-...
Mr.B ::
nejclp,
idealno da rečemo nacionalni interes in začnemo reševati.
Tako kot tistih slabi 13 mijrad v NLB, ker je bilo strah, da ko bo dejansko prišlo do stečaja, da bodo fantje v banki odgovarjali, sedaj pa no... sej imamo pozitivo, samo obresti kreditov ne računamo. Del tega plačaš tudi ti.
idealno da rečemo nacionalni interes in začnemo reševati.
Tako kot tistih slabi 13 mijrad v NLB, ker je bilo strah, da ko bo dejansko prišlo do stečaja, da bodo fantje v banki odgovarjali, sedaj pa no... sej imamo pozitivo, samo obresti kreditov ne računamo. Del tega plačaš tudi ti.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
StarMafijec ::
Smurf ::
nejclp,
idealno da rečemo nacionalni interes in začnemo reševati.
Tako kot tistih slabi 13 mijrad v NLB, ker je bilo strah, da ko bo dejansko prišlo do stečaja, da bodo fantje v banki odgovarjali, sedaj pa no... sej imamo pozitivo, samo obresti kreditov ne računamo. Del tega plačaš tudi ti.
Pomoje je blo se vec 1300 MILJARD!!!!111111one
Mr.B ::
nejclp,
idealno da rečemo nacionalni interes in začnemo reševati.
Tako kot tistih slabi 13 mijrad v NLB, ker je bilo strah, da ko bo dejansko prišlo do stečaja, da bodo fantje v banki odgovarjali, sedaj pa no... sej imamo pozitivo, samo obresti kreditov ne računamo. Del tega plačaš tudi ti.
Pomoje je blo se vec 1300 MILJARD!!!!111111one
no ne skrbi, sej vsak meseč plačas obresti. Samo misliš da te plača nekdo drug. Pa ne skrbi če se moraš zadolžiti za plačilo le teh...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Miki N ::
Pamet v roke! Pa menda je ne boste kupovali z likvidnimi sredstvi... dajte jim ponudit kak dober ICO terminski (futures) dil ali nekaj!
LeQuack ::
Koliko so se obogatili ti vodilni v 4K a je kdp preverjal? Koliko novi stanovanj, jaht, avtomobiliov imajo recimo v zadnjih dveh letih?
Quack !
Smurf ::
nejclp,
idealno da rečemo nacionalni interes in začnemo reševati.
Tako kot tistih slabi 13 mijrad v NLB, ker je bilo strah, da ko bo dejansko prišlo do stečaja, da bodo fantje v banki odgovarjali, sedaj pa no... sej imamo pozitivo, samo obresti kreditov ne računamo. Del tega plačaš tudi ti.
Pomoje je blo se vec 1300 MILJARD!!!!111111one
no ne skrbi, sej vsak meseč plačas obresti. Samo misliš da te plača nekdo drug. Pa ne skrbi če se moraš zadolžiti za plačilo le teh...
5 triljonov torej!?
Mr.B ::
nejclp,
idealno da rečemo nacionalni interes in začnemo reševati.
Tako kot tistih slabi 13 mijrad v NLB, ker je bilo strah, da ko bo dejansko prišlo do stečaja, da bodo fantje v banki odgovarjali, sedaj pa no... sej imamo pozitivo, samo obresti kreditov ne računamo. Del tega plačaš tudi ti.
Pomoje je blo se vec 1300 MILJARD!!!!111111one
no ne skrbi, sej vsak meseč plačas obresti. Samo misliš da te plača nekdo drug. Pa ne skrbi če se moraš zadolžiti za plačilo le teh...
5 triljonov torej!?
Na srečo od tebe, moja pokojnina ni odvisna od sposobnosti plačila davkoplačevalcev slovenkega dolga oziroma njihovih obresti...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
dronyx ::
Država razmišlja o ustanovitvi novega letalskega prevoznika. Naslednja petletka bo odločilna. Vso srečo tovariši!
LeQuack ::
Država razmišlja o ustanovitvi novega letalskega prevoznika. Naslednja petletka bo odločilna. Vso srečo tovariši!
A ne bi moralo državljane vprašati če želijo sponzorirati novega prevoznika?
Quack !
Wrop ::
no ne skrbi, sej vsak meseč plačas obresti. Samo misliš da te plača nekdo drug. Pa ne skrbi če se moraš zadolžiti za plačilo le teh...
V 15 letih bi lahko samo od obresti, ki jih dajamo za kredite, zgradili NEK 2 ali 25.000 nadstandardih stanovanj v LJ ali 100.000 "socialnih" stanovanj po celi Sloveniji ali pa sofinancirali 750.000 EV vozil po 10.000 €.
dronyx ::
Urbano#Desno ::
A ne bi moralo državljane vprašati če želijo sponzorirati novega prevoznika?
Nihče nas ne bo nič vprašal. Po moje je to že odločeno. Neverjetno, kako se ta država nič ne nauči ozirma bolje rečeno kako imajo davkoplačevalce za tepce.
Nekaj upanja vliva clanstvo v eu, tako da nas pomojem me bodo mogli cist na suho oplackati z neko novo adrijo s 3 krat precec prisesanci na korito.
LeQuack ::
Urbano#Desno je izjavil:
A ne bi moralo državljane vprašati če želijo sponzorirati novega prevoznika?
Nihče nas ne bo nič vprašal. Po moje je to že odločeno. Neverjetno, kako se ta država nič ne nauči ozirma bolje rečeno kako imajo davkoplačevalce za tepce.
Nekaj upanja vliva clanstvo v eu, tako da nas pomojem me bodo mogli cist na suho oplackati z neko novo adrijo s 3 krat precec prisesanci na korito.
Če ne bodo morali neovirano krasti bodo začeli oglaševati izhod iz EU, tako kot v UK.
Quack !
dronyx ::
Urbano#Desno je izjavil:
Nekaj upanja vliva clanstvo v eu, tako da nas pomojem me bodo mogli cist na suho oplackati z neko novo adrijo s 3 krat precec prisesanci na korito.
EU nas nič ne bo rešila. Po moje lahko novega letalskega prevoznika država brez problema ustanovi, ne sme pa ponovno pomagati Adriji Airways. Kako jim take neumnosti sploh padejo na pamet. Pustijo naj da tuji prevozniki vzpostavijo profitabilne linije ostalega pa pač ne bo, dokler ne bo dovolj potnikov na teh linijah.
jype ::
Ker redne letalske linije strokovnjaki smatrajo za osnovno infrastrukturo, brez katere močno trpijo posli, je pričakovano, da države do neke mere subvencionirajo te reči.
Tak socializem je značilen celo za "antisocialiste" v ZDA: Tam je ogromna večina letališč v javni lasti, ker so dobre prometne povezave še vedno ključne za vse žive oblike ekonomskih aktivnosti.
Strinjam se, da je letala smiselno nadomestiti z rednimi linijami zelo hitrih vlakov, ki jih žene elektrika, ampak v evrih to vsekakor stane precej več kot "nacionalni letalski prevoznik".
Tak socializem je značilen celo za "antisocialiste" v ZDA: Tam je ogromna večina letališč v javni lasti, ker so dobre prometne povezave še vedno ključne za vse žive oblike ekonomskih aktivnosti.
Strinjam se, da je letala smiselno nadomestiti z rednimi linijami zelo hitrih vlakov, ki jih žene elektrika, ampak v evrih to vsekakor stane precej več kot "nacionalni letalski prevoznik".
dronyx ::
Ker redne letalske linije strokovnjaki smatrajo za osnovno infrastrukturo, brez katere močno trpijo posli, je pričakovano, da države do neke mere subvencionirajo te reči.
Ja, Maks Tajnikar je bil zelo hud, ker ne bo več letalske linije v Sarajevo, ker tam predava. Temu argumentu se je težko resno upreti.
Pac-Man ::
Ce bi dogovori na letaliscu resnicno toliko vredni, bi se za Adrijo greble ostala podjetja ze pri prejsnem nakupu, pa se niso. Sedaj je situacija se toliko slabsa.
Vredni so bili sloti na Heathrowu, ampak jih ni več.
The ideal subject of totalitarian rule is not the convinced Nazi or
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.
jype ::
Utk ::
Čudno, da treba financirat lete v Sarajevo z adrio, ko leti katera druga firma v kontra smer je pa ni treba.
dronyx ::
Ja, Maks Tajnikar je bil zelo hud, ker ne bo več letalske linije v Sarajevo, ker tam predava. Temu argumentu se je težko resno upreti.Odličen argument. Kaj pa poslovneži, ki so leteli v Sarajevo in efektivno financirali tako Tajnikarja kot tebe?
Nobenega problema. Če jih bo dovolj, bodo leteli še naprej, nič skrbet. Če jih ni dovolj bodo šli pa z avti. Problem državne letalske družbe pri nas je v tem, da je to ponavadi zelo slabo upravljano in peskovnik politike, ki potrebuje kot smo videli neprestano finančno oživljanje. Letalsko družbo vodit ni isto kot komunalo ali elektro podjetje, ko imaš praktično monopol in lahko poljubno nastaviš cene na položnicah. To zna vsak polpismen aparatčik.
Se pa sicer strinjam, da mora država gledati učinek letalskih linij na celotno ekonomijo, ne samo čisto profitabilnost posamezne linije. Sicer ne vem če so delali kakšne analize ali študije glede tega, bi pa lahko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
dronyx ::
Tudi hrvati so očitno v dilemi kaj naredit z Croatia Airlines. Očitno tudi njihov nacionalni prevoznik potrebuje konstantni finančni AED.
dronyx ::
Upam si tudi špekulirati, da bodo (Nemci, op. a.) relativno hitro (...) po prevzemu podjetja najverjetneje skušali privabiti kakšnega stratega v svojo lastniško strukturo. To je mogoče. In zato v bistvu delajo taka (...) novoustanovljena podjetja znotraj njihove strukture, (...) da lahko omogočijo tovrstne vstope dodatnih partnerjev v Adrio AirwaysMarko Jazbec (vir: Siol 2016)
Tole iz 2016 je bila očitno samo špekulacija. Jaz si pa upam špekulirat, da so korenine te natege z Adrio dejansko v Sloveniji.
Matejjjjj ::
Danes Adria
Jutri Lek Prevalje
Za naprej imam že indice ampak so prežalostni za objavo tu
Postopoma izgubljamo gospodarske družbe, realnost trka na vrata. Država tehnološko zaostaja.
Se znajo razmere v Sloveniji ob morebitni recesiji izjemno zaostriti...
Jutri Lek Prevalje
Za naprej imam že indice ampak so prežalostni za objavo tu
Postopoma izgubljamo gospodarske družbe, realnost trka na vrata. Država tehnološko zaostaja.
Se znajo razmere v Sloveniji ob morebitni recesiji izjemno zaostriti...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Letalski prevozniki namerno razsedajo družinske člane, da bi več zaslužili (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Zasebnost | 15684 (10187) | stara mama |
» | Letalski nasvetiOddelek: Loža | 4695 (4019) | St235 |
» | Adria Airways postaja nizkocenovnik z napako (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 24827 (22072) | alexa-lol |
» | potovanje z adrio - prtljaga...vprasanje za veterane (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 25328 (22261) | xsum1 |