» »

Diablo 4

Diablo 4

««
7 / 16
»»

111111111111 ::

Če sem pošten se mi ne da brati. Mi lahko z nekaj besedami opišeš, kaj je bisto battle passa?
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.

Zmajc ::

Battle pass je novodobna zadeva, ki jo ima večina live service iger. Vmes ko igraš leveliraš pass in ko dosežeš višje lvle v passu dobiš rewarde. Imaš par simboličnih zastnj rewardov. Večina taboljših pa se da claimat samo če kupiš peremium verzijo le tega. Vsebuje kozmetične weapon/armor sete,mounte, emote in nekaj premium currenciya.

111111111111 ::

Aha, potem ne vpliva na gameplay? Da bi recimo dobil boljše orožje, če kupim battle pass, kot pa nekdo, ki bo samo standardno.
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.

Zmajc ::

Prav iteme za sam gameplay ne vsebuje, ne. Samo kozmetiko in premium currency.

FireSnake ::

Izi je izjavil:

izboljšani Battle Pass


Kdaj to izkoristimo?
In kako?

Edit: je že tukaj odgovorjeno:
https://slo-tech.com/forum/t747162/p794...
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

Izi ::

En teden so serverji delovali bolj ali manj v redu, točno po enem tednu pa se je vse skupaj popolnoma sesulo in Diabla 4 ni bilo mogoče igrati kar okoli 4 ure. Na srečo je bila pri nas noč.
Delovanje Diablo serverjev se preveri tukaj. Ko je rdeče ne deluje.

Pa še nekaj začetnih težav:
1. Moj glavni problem so Gemi, ki mi vedno zavzamejo precejšen del hudo omejenega prostora v moji malhi. Nekaj predlogov je bilo, da bi nujno rabili poseben razdelek za Geme v naši Malhi. Blizzard še razmišlja o tem.
2. Spet Gemi, tokrat v skrinji. Stackajo se samo po 50 naenkrat in spet hitro napolnijo celo skrinjo. Tukaj se mi pojavlja vprašanje ali sploh potrebujem toliko Gemov in ali naj jih raje kar puščam ležati na bojišču.
3. Prav vsi materiali imajo "Cap" koliko jih sploh lahko poberemo. Trenutno je to čudno nizkih 9999, ki se kar hitro napolni in potem jih ne moreš več pobirati. Problem je potem na bojišču, ko naokoli leži na desetine raznoraznih živalskih kož in med njimi komaj najdeš koristen loot.

Zmajc ::

Serverji so krepnili že pred 11 uro, nekateri pol še igramo.

Glede na to da je Blizzard najavil da je D4 njihova najhitreje prodajajoča se igra v zgodovini so strežniki verjetno začeli pešat pod težo vseh novih igralcev. Upajmo da ne bo kot D3 na začetku.

Buggy ::

banda ena...tako navdusen Izi te nikoli ne pusti ravnodusnega in sem se se jaz zacel razgledovati po spilu :))

Ker sem imel itaq v planu kupiti Xbox series S (predvsem kot home theater predvajalnik, ki bo nadomestil Xbox one), sem razmisljal v tej smeri saj ga zdej ponujajo po dokaj solidni ceni v bundlu z D4 (300€).

XboxXS/PS5 varianta D4, ce prav razumem, ima se opcijo igranja lokalno preko istega ekrana kar PC nima...slisi se super za dolge seanse s prijateljem spilano preko projektorja, pa se stroma bo manj kurlo :P
Kaksen zadrzek/pomislek...PC vs konzola? 60fps na konzoli pa je tudi polna kapa za tak tip spila?

...bundle je pa ta:

https://www.amazon.de/-/en/gp/product/B...

Buggy ::

ok..damage is done. Have fun. Gigi and Ezmid will safe us I guess :D

Tribal ::

Jaz osebno ne morem igrati na ploščku... Ampak to je osebna stvar. Drugače pa igra bo delovala ok. Na PS5 sem probal beto in deluje tekoče BP.

Izi ::

Pravijo, da se da igrati s kontrolerjem, ampak vsi priznavajo, da si močno omejen in se ne moreš meriti z miškarji.
S kontrolerjem lahko izbereš samo smer, ne moreš pa bliskovito izbirati točno mesto kamor boš streljal ali skočil, kar je v Diablu ključno za Range klase. Kakšen Barbar pa se verjetno igra enako s kontrolerjem.

Kot zanimivost lahko še omenim, da če je kdo kaj brskal po menuju, je lahko opazil, da je v "Social" razdelku na voljo "Cross-Network Play". S tem omogočimo ali izključimo možnost, da med igranjem naletimo na igralce z drugih platform.
Za tiste PCjaše, ki ne marajo da bi jih kakšen konzolar bremzal v partiju ali pa za kakšnega konzolarja, ki ne bi rad srečal preveč naprednih Miškarjev :P

Zanimiva opcija je morda tudi "Quick Join", kar omogoči, da se ti prijatelji pridružijo v tvoj Party brez da bi te morali prositi in čakati na potrditev. Če seveda nisi preveč za Partije je to nujno imeti izklopljeno.

Smurf ::

Dal mulca v varstvo za 24ur in prisel do lvl 44, igra izgleda solidno. Me pa vseeno manj privlaci kot me je D3 prve dni, ampak verjetno so to bolj leta kot karkoli drugega (objektivno je definitivno boljsa, kot je bil d3 na zacetku).

Izi ::

Jaz sem prilezel do level 71 in levelanje se je že tako upočasnilo, da se mi zdi, da ne bom nikoli prilezel do 100.
Trenutno rabim 4 ure za 1 level in približno na vsakih 5 levelov se potrebni XP podvoji.

Moj nasvet je, da ne preveč hiteti s prestopom na 4. težavnost. Tam nekje level 71 je pravi čas, prej je nesmiselno.
Sam sem naredil tisti potrebni Dungeon za odklep 4. težavnosti že pri level 67, pa potem nisem mogel nič pametnega početi na 4. težavnosti, ne zaradi premalo Damagea ampak zaradi hudo premalo Defence. Vsi sovražniki na 4. težavnosti so minimalno level 73. Od 67 do 73 je 6 levelov razlike, kar pomeni, da ti igra zaradi razlike kazensko nabije toliko minusa v zaščiti, da se te sovražnik samo malenkost dotakne in že umreš. Šele pri level 71 se ta kazen toliko zmanjša, da lahko normalno igraš na 4. težavnosti.

ales85 ::

Mene pa najbolj odbija mapa... Ni mi vsec vse "natlaceno" v eno mapo. Pa se brez nekih korenitih sprememb v smislu okolja in sovraznikov.

Je pa zgodba boljsa kot v 3.

Mato989 ::

Izi je izjavil:

Jaz sem prilezel do level 71 in levelanje se je že tako upočasnilo, da se mi zdi, da ne bom nikoli prilezel do 100.
Trenutno rabim 4 ure za 1 level in približno na vsakih 5 levelov se potrebni XP podvoji.

Moj nasvet je, da ne preveč hiteti s prestopom na 4. težavnost. Tam nekje level 71 je pravi čas, prej je nesmiselno.
Sam sem naredil tisti potrebni Dungeon za odklep 4. težavnosti že pri level 67, pa potem nisem mogel nič pametnega početi na 4. težavnosti, ne zaradi premalo Damagea ampak zaradi hudo premalo Defence. Vsi sovražniki na 4. težavnosti so minimalno level 73. Od 67 do 73 je 6 levelov razlike, kar pomeni, da ti igra zaradi razlike kazensko nabije toliko minusa v zaščiti, da se te sovražnik samo malenkost dotakne in že umreš. Šele pri level 71 se ta kazen toliko zmanjša, da lahko normalno igraš na 4. težavnosti.



Saj to glih

Kot kaze bom se malo pocakal
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Jerry000 ::

Pjebi, kaka se vam zdi igra :)? Die hard fani se mogoče mal zadržte, zanima me bolj aspekt regular diablo playerju :) je vredna denarja ali ne? Razmišljam da bi jo kupil v kakšnem popustu, se mi ne mudi :)

FireSnake ::

Izi je izjavil:

Jaz sem prilezel do level 71 in levelanje se je že tako upočasnilo, da se mi zdi, da ne bom nikoli prilezel do 100.
Trenutno rabim 4 ure za 1 level in približno na vsakih 5 levelov se potrebni XP podvoji.

Moj nasvet je, da ne preveč hiteti s prestopom na 4. težavnost. Tam nekje level 71 je pravi čas, prej je nesmiselno.
Sam sem naredil tisti potrebni Dungeon za odklep 4. težavnosti že pri level 67, pa potem nisem mogel nič pametnega početi na 4. težavnosti, ne zaradi premalo Damagea ampak zaradi hudo premalo Defence. Vsi sovražniki na 4. težavnosti so minimalno level 73. Od 67 do 73 je 6 levelov razlike, kar pomeni, da ti igra zaradi razlike kazensko nabije toliko minusa v zaščiti, da se te sovražnik samo malenkost dotakne in že umreš. Šele pri level 71 se ta kazen toliko zmanjša, da lahko normalno igraš na 4. težavnosti.


Težavnost je "zanimiva".
Jaz na lvl 41 meljem vse pred sabo, ko pa pride kaj resnega te pa hitro zradirajo. Pa ima moj nekromancer legendary ščit, ki mi omogoča 2 dodatna okostnjaka.
Zdaj sem začel gledati, če sem na drevesu skillov kaj zasral. Ker se mi ni dalo preveč študirati tega, sem si poisakl vodiča.
Špil je drugače vedno bolj zanimiv, ene podrobnosti si prav neverjetne.

Sem pa opazil eno stvar: na ultra detajlih na 7900 XT špil ne gre preko 120FPS. In to na 1920 x 1280. Ni moteče, je pa slabo.
Gledal sem že, da so eni morali izklopiti vsync, da je zadeva delovala normalno. Pri meni to nima vpliva.
Ko najdem čas, se poigram s tem.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FireSnake ()

Izi ::

Če kdo še ne ve, koristna funkcija v D4 je Ctrl + R
Ta v spodnjem levem kotu prikaže FPS, če pa jo pritisneš še enkrat pa prikaže zakasnitev oziroma Latenco, kar je še bolj pomembno kot FPS. Tretji pritisk prikaz ugasne.

Kar pa se tiče težavnostnih stopenj, pa je bistvena razlika (poleg več moči in zdravja) vsake naslednje težavnosti, da so sovražniki občutno pametnejši, opazno hitrejši in vsakič dobijo nekaj novih smrtonosnih skillov. Predvsem pri Elitnežih se to zelo opazi, ko na 4. težavnosti švigajo po ekranu kot rakete in najmočnejše udarce delijo s hitrostjo tudi po 5 na sekundo.
Pa kasneje so Elitneži vedno v skupinah, na priner en te močno upočasni in pod tabo spusti lužo strupa, drugi te zamrzne in naokoli postavi stolpe med katerimi švigajo električne strele, tretji se teleportira direktno do tebe in te vseka s tako silo, da te vrže po tleh in si onesposobljen, če se seveda ne razletiš na drobne koščke zaradi zamrznitve. Vsi delujejo hkrati. Za povrh je eden ves čas v zaščitnem balonu v katerega nič ne pride od zunaj, edina možnost za boj je da stopiš v balon.
Tudi če si tako močan, da si pri normalnih sovražnikih popolnoma nesmrten in jih melješ z levo roko, boš občasno naletel na situacijo, ko boš umrl v nekaj sekundah, strmel z odprtimi usti in gruntal kaj se je zgodilo >:D
Potem pa v Dungeonih občasno pridirja še Butcher, pred kateremu ne moreš zbežati saj je hiter ko raketa in te sledi po celem Dungeonu, edina možnost je boj, ki pa se večinoma konča v Butcherjevo korist.
Hardcore je popolnoma nemogoč, ga pa nekateri vseeno igrajo in seveda prav vsi uporabljajo nekaj trenutno še mogočih Exploitov, ki so edina možnost da ne umreš.

FireSnake ::

Zdaj sem našel (poleg ščita) še ene legendary škornje, ki mi dajo še 2 pomagača.
Skupaj imam zdaj:
- 6 warriors
- 5 mages
- 1 golem

Študiram, da bi golema žrtoval za boljše statistike in dodatni slot za napad (kaki: exploding corpses).
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

guybrush ::

Kaj ta blizzard samo nerfa na koncu bojo instance brez mobov bos sm leverje klikal xDDD

Zmajc ::

FireSnake je izjavil:

Zdaj sem našel (poleg ščita) še ene legendary škornje, ki mi dajo še 2 pomagača.
Skupaj imam zdaj:
- 6 warriors
- 5 mages
- 1 golem

Študiram, da bi golema žrtoval za boljše statistike in dodatni slot za napad (kaki: exploding corpses).


Meni okoli lvl 53 deluje samo še bone spear build z sacricanimi vsemi peti, le ti pozneje postanejo popolnoma neuporabni pri boss fightih. Trenutno sem začel delat tier 3.

guybrush je izjavil:

Kaj ta blizzard samo nerfa na koncu bojo instance brez mobov bos sm leverje klikal xDDD


Ker igram počasneje še nisem prišel do grindy dela. So imeli določeni dungi res toliko večji density, da je bila taka razlika?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

Tribal ::

Igra rata ponavljajoča zelo hitro, tam do lvl 70 je zanimiva, naprej je pa samo en in isti grind. Definitivno ni vredna vsega tega hypa.
Ko narediš vse razen zadnjega capstone dungeona LVL 100, je skoz isto. World bossi so 3je, pri mojem lvlu (73) na T4 padejo prej kot v dveh minutah.
PVP je konec v enem udarcu, helltide event rata dolgočasen...
Nightmare dungeoni so pa tudi ponavljanje eno in isto.

Opreme pa za moje pojme pada preveč in pa možnost nadgradnje rare v legendary poenostavi iskanje opreme. Sem pred lvl 70 imel end game opremo. Tako da je nadgradnja skoraj nemogoča. Torej lahko igram po dveh tednih samo še za lvlanje... Kar se mi pa ne da.
Kdaj še pomagam klanskim igralcem kaj naredit. Težko najdem voljo, da še igro zaženem.

Jerry000 ::

Torej počakat na neko akcijo ko bo ceneje je čist legit :)

Tribal ::

Aja če nisem dovolj povdaril. Manjka igri, igranje za iskanje rare loota, kateri bi imel neko vrednost med igralci.
Trade zaklenjen na minimum, polni bagi in stashi legendaryev, neuporabni uniqi...

Ne znajo več narediti grind sistema, kateri bi ravno prav nagradil, da te ne mine igrati.
Igra je pa prelahka. S pravim buildom vse pada... Edini chalange je visok NM dungeon ampak ne dobiš nobenih extra dropov ali exp, samo za lvlanje teh paragon "kva so" piškotkov.

Jerry000 ::

Kaj pa iz pogleda single player in štorije? Ker to grindanje mene (osebno) ne veseli.

Izi ::

Madonca, kako so nadležni nekateri PvP igralci. Cel dan patruljirajo po PvP ozemlju in čim napadeš enega sovražnika se takoj vržejo pod tvoj ogenj da jih zadaneš in te potem lahko napadejo. Golazen nadležna, upam da vsi dobijo raka.

guybrush ::

Problem je, da je loot dolgocasen x ti da x dmg, cisto nc se ne spremeni. Da ne govorimo kako lame design je resource management s tem, da so se nerfali mob density kar sm se poslabsa generacijo resourcov. Spet nas posiljujejo z primary generation attackom, ko v d3. Spil ma dobre kosti, lahko ga obrnejo v pravo smer sm o Blizzardu govorimo tko da RIP xD.
Jutri bo livestream mogoce kaj zvemo glede sezone 1. Nek so dataminal, da pride world tier 5 pa 3 novi ranki gemov.

FireSnake ::

guybrush je izjavil:

Kaj ta blizzard samo nerfa na koncu bojo instance brez mobov bos sm leverje klikal xDDD


Prosim?

Zmajc je izjavil:

FireSnake je izjavil:

Zdaj sem našel (poleg ščita) še ene legendary škornje, ki mi dajo še 2 pomagača.
Skupaj imam zdaj:
- 6 warriors
- 5 mages
- 1 golem

Študiram, da bi golema žrtoval za boljše statistike in dodatni slot za napad (kaki: exploding corpses).


Meni okoli lvl 53 deluje samo še bone spear build z sacricanimi vsemi peti, le ti pozneje postanejo popolnoma neuporabni pri boss fightih. Trenutno sem začel delat tier 3.

guybrush je izjavil:

Kaj ta blizzard samo nerfa na koncu bojo instance brez mobov bos sm leverje klikal xDDD


Ker igram počasneje še nisem prišel do grindy dela. So imeli določeni dungi res toliko večji density, da je bila taka razlika?


Zanimivo.
Imaš mogoče povezavo do kake dobre kombinacije?
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FireSnake ()

FireSnake ::

Tribal je izjavil:

Igra rata ponavljajoča zelo hitro, tam do lvl 70 je zanimiva, naprej je pa samo en in isti grind. Definitivno ni vredna vsega tega hypa.
Ko narediš vse razen zadnjega capstone dungeona LVL 100, je skoz isto. World bossi so 3je, pri mojem lvlu (73) na T4 padejo prej kot v dveh minutah.
PVP je konec v enem udarcu, helltide event rata dolgočasen...
Nightmare dungeoni so pa tudi ponavljanje eno in isto.

Opreme pa za moje pojme pada preveč in pa možnost nadgradnje rare v legendary poenostavi iskanje opreme. Sem pred lvl 70 imel end game opremo. Tako da je nadgradnja skoraj nemogoča. Torej lahko igram po dveh tednih samo še za lvlanje... Kar se mi pa ne da.
Kdaj še pomagam klanskim igralcem kaj naredit. Težko najdem voljo, da še igro zaženem.

Imaš kakšen vodič za nadgradnje?
Jaz sem šele stopnja 46. Ker se "izven igre" preveč dogaja.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Izi ::

Jaz sem prilezel do level 83 in črtica za napredovanje je praktično mrtva. Bi rabil verjetno še kakšnih 60 ur za tistih 17 levelov do 100. Je pa level 83 že Bogovsko visok in močan level, saj zelo redko vidim koga z višjim levelom. Zunaj Dungeonov na površju, pa moj Druid, ki mu pravim Zeus gospodar strel, samo enkrat zavpije z gromkim glasom in kar cel ekran sovražnikov pade pokošen s strelami.

Sedaj sem se lotil Hardcore. Začetek je najtežji, potem pa postaja lažje. Prvič sem umrl po 10 minutah, ko sem pozabil preveriti level enega samotnega sovražnika in sem ga brezglavo napadel. Samo enkrat me je vžgal in sem izpustil dušo. Izkazalo se je da je bil level 25.

FireSnake ::

Uf, zanimivo.
Jaz sem šele stopnja 50 s svojim nekromancerjem.

Zdaj sem se odločil, da bom aktiviral vse "Altar of Lilith".
Pomagam si s tem:
https://www.ign.com/wikis/diablo-4/Alta...

Presenečen sem, da je zemljevid popolnoma isti za vse.
V preteklosti je veljalo, da so bile temnice generirane naključno. Mislim, da to še vedno drži.

Sem pa presenečen ugotovil, da so paragorn stopnje že od 50 naprej.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FireSnake ()

Izi ::

Večje Quality of life spremembe so že potrjene, ampak na žalost bodo vključene šele v Sezono 2, ker prva sezona je že nared in jo ne morejo več spreminjati.
Torej, v 2. sezoni lahko pričakujemo:
- Geme, ki nam sedaj ves čas grenijo življenje z jemanjem dragocenega prostora, bodo premaknili med Materiale.
- Vsem Materialom, ki so sedaj omejeni na maksimalno 9999 kosov, bodo dvignili to nesmiselno omejitev.
- "Resistance" oziroma naša zaščita proti različnim elementom, ki je trenutno popolnoma neučinkovita, bo dobila močan Buff.
...

Buggy ::

Naj povem da Diabla razen cisto prvega dela, dosedaj nisem igral. V nedeljo po jutranjih palacinkah sem se spravil prvic zagnat tole cudo na Xbox series S, kjer sem spil tudi dobil v bundlu.
Hja...nedeljsko kosilo za katerega sem jaz zadolzen je bilo tokrat malo bolj pozno :))

Zadeva vlece da je za znoret! Ze dolgo se ne spomnim takega spila (Oblivion mogoce). Zacel sem kot Barbarian na Tier 1 in sem sedaj po se dveh dneh starega dopusta, ki sem ga moral porabiti in po preigranih 32 urah glede na XBOX statistiko lvl 45 in koncal Act 1. Opremo (orozja, nakite in armor) imam dejansko vso legendarno in vecino se upgradeano vsaj dva levela in ne nizjo kot lvl 36. Orozij ze dolgo ne prodajam vec temvec razstavljam za materiale. Sicer nisem nic gledal po raznih YT guidih kako in kaj je treba optimalno izbirat skillse, sem sel z atributi po obcutku (itaq jih lahko zamenjam) in dejansko so mi pisani na kozo ali pa sem se jaz na ta D4 ritmicni ples barbarovih kombinacij, ki ga uprizarjam na bojiscu tako navadil, da se sprehajam kot nepremagljiv madafaka cez dungne po okolici pa lovim valove mob-ov da imam eno veliko gruco potem pa se moj ples zacne :))

Delam pa prioritetno side queste ter na eventih obcasno grindam opremo.

Spil je kar mal prevec zasvojljiv in mislim, da bi to moralo pisati kot opozorilo preden ga kupis :P
Skratka star dopust namesto, da bi prezivel na kolesu sem ga v kleti z bolecim vratom in ocmi ter nasmeskom na obrazu :))

Tribal ::

Dont worry. Kmalu rata en in isti grind in te mine, hvala bogu, se lahko vrneš v normalno življenje.

Izi ::

To vse sedaj je samo ogrevanje pred Sezonami, ki bodo glavni del igre.

Preizkusiš pa se lahko tudi v Hardcore. Jaz sem prilezel do level 40 in še vedno živ :D
Hardcore je popolnoma drugačen filing, veliko adrenalina in opaziš stvari in malenkosti, ki jih kot Eternal popolnoma spregledaš.
Če si na Eternal enkrat končal zgodbo jo lahko potem na Hardcore preskočiš. Brez zgodbe je precej lažje in hitrejše.
Vedno je treba preveriti sovražnikov level, tudi na začetnih ozemljih se najdejo level 25 Elitneži.
Zelo moraš biti pazljiv ko se odpraviš proti jugu. Hitro se lahko namreč znajdeš v Hawezarju, ki ima minimalni level okoli 35, da Kehjistan z minimalnim levelom okoli 45 sploh ne omenjam.
Zavedati se je treba, da +2 levela pri sovražnikih še ni problem, medtem ko te lahko kakšen +4 level Elitnež še one-shotne če si bolj slabo opremljen in na Hardcore si ponavadi bistveno slabše opremljen kot na Eternal.
Strongholdi na Hardcore so smrtonosni. Če pa v Dungeonu naletiš na Butcherja pa lahko samo moliš, da ti bo po kakšnem čudežu uspelo pobegniti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Buggy ::

Tribal je izjavil:

Dont worry. Kmalu rata en in isti grind in te mine, hvala bogu, se lahko vrneš v normalno življenje.


meh po svoje upam da res...cist potiho pa upam da bo skoz vlekel isto >:D

drugace pa legendarno opremo je mal prelahko dobit al se samo meni zdi. Baje je se nekaj boljse kot legendary...na visjih lvl-ih?

pri 42 lvl sem bil ze ves legendary...s tem da imam v stashu se nekaj itemov, katerim bom pocuzal essenco ven in jo spravil nazaj v zivljenje v obliki itema, ki mi bo bolj vsec ...btw tudi pri "gamblerju" legendary stvari padajo kot za salo, ko koristis tiste tokne, k ise jih skoraj prehitro nabere 500 :))

Mato989 ::

Ja to je eden izmed meni osebno failol designa v novem špilu in vseh ostalih nasploh.

Spomnim se časov World of Warcraft vanille, ko je bil legendary gear res redek in unikaten... torej če je blo par ljudi na serverju z legendaryem je blo dosti... tudi epic geara praktično ni bilo do zadnjega lvla
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Kocoo ::

Kako je z world boss-i, komu ze uspelo srecat kakega? Meni se dvakrat zgodilo, da se enostavno ni pojavil.

Stal na pravi lokaciji skupaj z nekaj random igralci, timer potece, zgodi se nic? A je kak 'hakl' tle se?

Glede samega spila, do 50 mi je bilo se zabavno, po 50 se pa hitro zacne grind ali helltidov ali NM dungeonov. Vse skupaj pa nekako zgubi cilj/smisel.

Edit: legendaryi so kar pogosti, vendar so misljeni samo za aspecte nabirat, dejansko dober gear (zeljeni stati) isces na rare-ih in gor prilepis aspect.

Lp

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Kocoo ()

Izi ::

Unikatni itemi so tukaj tista "naj roba". Legendarni itemi so pa potrošna roba in jih rabiš dobesedno na tisoče da jih pri Kovaču razstaviš v nujne materiale brez katerih ne moreš praktično nič craftati. Pri mojem levelu iz Dungeoneov običajno prinesem več Legendarnih itemov kot pa tistih ta rumenih. Legendarni gredo vsi v Salvage pri kovaču, vse ostalo pa gre v prodajo za Gold, ki ga ni nikoli dovolj.
Kar se tiče Unikatnih itemov so tudi v dveh zelo različnih kategorijah in sicer tisti običajni Unikatni, ki padajo že takoj po level 50 v 3. težavnosti in so precej neuporabni in pa tisti zelo redki Unikatni, ki padajo samo po level 70 in samo na 4. težavnostni stopnji.

Pravi unikatni itemi, level 70+, so super redki in tudi super močni. Jaz na primer uporabljam Butcherjevo sekiro (The Butcher's Cleaver), ki je super uporabna za moj build, ki večinoma stoji na mestu in kanalizira Strele po celem bojišču. Ob vsakem kritičnem udarcu, ki je skoraj vsak četrti, se sovražniki prestrašijo in upočasnijo (Fear and Slow), kar pomeni, da se počasi odmikajo od mene in nehajo napadati za kar cele 4 sekunda. V tem času pa jih že udari nov kritični udarec, ki jih spet prestraši in upočasni za naslednje 4 sekunde.
In ja, tudi največji Bossi se prestrašijo mojega Druida, nehajo napadati in poskušajo zbežati, ampak močno upočasnjeni mi ne morejo uiti :P

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Zmajc ::

Legendarna oprema je "osnova" na kateri gradiš, vsak rare item, na katerega prilepiš aspect je avtomatsko legendaren ... ne to zamenjat z uniqui, ki so dosti bolj redki in nudijo unikatne aspecte, ki jih ni na legendarni opremi.

Drugače pa ja, na end game po koncu kampanje morajo še malo delat, ker trenutno razen Helltida, dungeonov in 1x na dan World Bossa ni kaj za delat kar pri tako strmem exp requirementu postane zelo hitro ponavljajoče se.

Ne vem še so se tu vzgledovali po Diablu 2, ker tam je bilo tudi skoraj nemogoče doseči lvl 100. Meni osebno to najbolj ne paše, če ni contenta te noben boring grind ne bo obdržal v igri.

Drugače sem prilezel do lvl 67, ni več toliko časa za igranje, kot smo ga imeli nekoč. V grupi so dungeoni zabavni ampak manjka nek pinnacle end game grind. Upam, da sezona doda kak nov end game activity.

Če ne pa je avgusta še vedno nova sezona PoE.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

Mato989 ::

Zmajc je izjavil:

Legendarna oprema je "osnova" na kateri gradiš, vsak rare item, na katerega prilepiš aspect je avtomatsko legendaren ... ne to zamenjat z uniqui, ki so dosti bolj redki in nudijo unikatne aspecte, ki jih ni na legendarni opremi.

Drugače pa ja, na end game po koncu kampanje morajo še malo delat, ker trenutno razen Helltida, dungeonov in 1x na dan World Bossa ni kaj za delat kar pri tako strmem exp requirementu postane zelo hitro ponavljajoče se.

Ne vem še so se tu vzgledovali po Diablu 2, ker tam je bilo tudi skoraj nemogoče doseči lvl 100. Meni osebno to najbolj ne paše, če ni contenta te noben boring grind ne bo obdržal v igri.

Drugače sem prilezel do lvl 67, ni več toliko časa za igranje, kot smo ga imeli nekoč. V grupi so dungeoni zabavni ampak manjka nek pinnacle end game grind. Upam, da sezona doda kak nov end game activity.

Če ne pa je avgusta še vedno nova sezona PoE.



Fora je v tem da od nekdaj (vsi mi ki igramo MMORPG ipd, malo dalj kot zadnjih 10 let...

Je bila "barva" oz poimenovanje opreme = redkosti.

WoW je na začetku imel tako, pa Evergrind itd...

Zdaj pa so vsi full legendary opremljeni in je legendary nič legendarnega ampak marketinški trik po več dopamina.

In to je tisto kar kritiziram.

Kje so časi ko je večina playerjev bila MAX v rare opremi nekateri v epic, in so legendary bili res legendarni ki so vsi navalili nanje... takrat je poimenovanje legendary imelo pomen v besedi.

Kako je lahko legendary oprema osnova? Osnvoa je vedno bila common... na njej si gradil naprej.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

Tribal ::

Ker razvijalci iger nimajo več nobene domišlije. Ker je danes povprečen igralec razvajen in če ne dobi najboljšega itema v igri je prec poln forum jajcanja. Zato ker smo vsi navajeni na hitro življenje in se vsega prehitro naveličamo.

Zmajc ::

Mato989 je izjavil:

Fora je v tem da od nekdaj (vsi mi ki igramo MMORPG ipd, malo dalj kot zadnjih 10 let...

Je bila "barva" oz poimenovanje opreme = redkosti.

WoW je na začetku imel tako, pa Evergrind itd...

Zdaj pa so vsi full legendary opremljeni in je legendary nič legendarnega ampak marketinški trik po več dopamina.

In to je tisto kar kritiziram.

Kje so časi ko je večina playerjev bila MAX v rare opremi nekateri v epic, in so legendary bili res legendarni ki so vsi navalili nanje... takrat je poimenovanje legendary imelo pomen v besedi.

Kako je lahko legendary oprema osnova? Osnvoa je vedno bila common... na njej si gradil naprej.


MMOje igram od njihovega nastanka (ok text based MMOjev niem igral :P ), tako da vem to vse.

Sistem je pač isti kot v Destiny in podobnih novejših igrah. So pač dodali nov tier opreme, na njih dodali aspecte in jo poimenovali "legendary". Če bi spremenili barvo v kaj drugega in dali drugo ime, bi imel povsem isti sistem a te zato ker se nebi oprema imenovala "legendary" te potem nebi motilo? Stvar percepcije, nič drugega.

Buggy ::

Zame, ker rad take spile igram brez da prej preberem razne guide in tutoriale in pustim da me spil uci, je bil tale masoven legendary drop res rahlo presenecenje. Nekaksna inflacija itemov tudi v spilih :))
Dokaj hitro sem pogruntal da si legendary iteme sparam in aspecte scuzam ven ter dam potem na res obcutno boljso rare opremo, ki ima po moznosti take statse, ki meni bolj ustrezajo.

Nekje na 10lvl naredim upgrade opreme, ce pa prav razumem, ko enkrat rare opremo spremenis v legendary potem tega aspecta iz scraftane opreme vec ne dobis ven - vsaj ne ponudi mi opcijo pri tistemu ki jih razstavi. Blackmith destroy opreme pa mislim da tudi ni vrgel ven aspecta.
Naceloma da tak sistem buildanja opreme en dodaten layer pri taktiziranju in kreativnosti, kar je po svoje spet kewl in grindanje po opremi ima s tem malo vecji smisel ...vsaj zaenkrat.

Btw: vceraj sem v eni kleti naletel na Butcherja, ki je bil edini od bosov kateri me je sesul, healtha sem mu pa vzel zgolj 3/4 in porabil vse lvl40 napitke. Ko sem zelel ponoviti ga ni bilo vec, klet pa je bila oznacena z kljukico kot opravljeno. Kaj sem spregledal?

Zmajc ::

Buggy je izjavil:

Btw: vceraj sem v eni kleti naletel na Butcherja, ki je bil edini od bosov kateri me je sesul, healtha sem mu pa vzel zgolj 3/4 in porabil vse lvl40 napitke. Ko sem zelel ponoviti ga ni bilo vec, klet pa je bila oznacena z kljukico kot opravljeno. Kaj sem spregledal?


Butcher se lahko spawna randomly, če te razsuje despawna. Je kvazi secret boss, ki se pojavi, ko to najmanj pričakuješ. :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zmajc ()

Buggy ::

..a ce bi ga sesul je kaksen dober drop ali pa odklenem kaj posebnega...tolk da bom naslednjic bolj pozoren :P

Zmajc ::

Buggy je izjavil:

..a ce bi ga sesul je kaksen dober drop ali pa odklenem kaj posebnega...tolk da bom naslednjic bolj pozoren :P


Osebno sem ga srečal dvakrat. Prvič me je razsul ko kanto za smetu, drugič sem ga ubil in dobil en rare item. Verjetno lahko vrže kaj unikatnega, nisem preverjal.

Da pa odklene kaj posebnega pa mislim, da ne.

Mato989 ::

Zmajc je izjavil:

Mato989 je izjavil:

Fora je v tem da od nekdaj (vsi mi ki igramo MMORPG ipd, malo dalj kot zadnjih 10 let...

Je bila "barva" oz poimenovanje opreme = redkosti.

WoW je na začetku imel tako, pa Evergrind itd...

Zdaj pa so vsi full legendary opremljeni in je legendary nič legendarnega ampak marketinški trik po več dopamina.

In to je tisto kar kritiziram.

Kje so časi ko je večina playerjev bila MAX v rare opremi nekateri v epic, in so legendary bili res legendarni ki so vsi navalili nanje... takrat je poimenovanje legendary imelo pomen v besedi.

Kako je lahko legendary oprema osnova? Osnvoa je vedno bila common... na njej si gradil naprej.


MMOje igram od njihovega nastanka (ok text based MMOjev niem igral :P ), tako da vem to vse.

Sistem je pač isti kot v Destiny in podobnih novejših igrah. So pač dodali nov tier opreme, na njih dodali aspecte in jo poimenovali "legendary". Če bi spremenili barvo v kaj drugega in dali drugo ime, bi imel povsem isti sistem a te zato ker se nebi oprema imenovala "legendary" te potem nebi motilo? Stvar percepcije, nič drugega.


Ni problem dodajanja novega tierja opreme, problem je ta mindset cateranja noobom kjer je vsak "legendary" pol pa si legendary+1 +2 +17 pa mythic, pa transcendant itd...

S tem Common, uncommon in rare oprema izgubi na logiki in smislu. Da niti ne začnemo glede poimenovanja.

Če bi spremenili barvo v kaj drugega in dali drugo ime, bi imel povsem isti sistem a te zato ker se nebi oprema imenovala "legendary" te potem nebi motilo? Stvar percepcije, nič drugega.


Če je to res potem se samo od sebe poraja vprašanje zakaj sploh spremenit, če bi lahko ohranili perfektno dober sistem in bi bil common, uncommon, rare, epic, legendary... Že sami opisi teh "redkosti" opreme povejo kaj je običajno, redko, epsko, legendarno itd...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Izi ::

Ne pozabit, da v Diablo 4 pridejo tudi Seti, verjetno zelene barve.

Buggy ::

Vceraj naletel na prvi moteci bug v igri in sicer nisem uspel narediti Oldstones dungna, ker enostavno nisem imel zadosti animus-ov za odklenit zadnja vrata. To so neki dropi od elitov, ki pa jih enostavno ni bilo pa sem setal ene 4x gor in dol po temnici, ce sem slucajno kaj pozabil ali spregledal...bedno :8)

Sem se pridruzil prvic tudi enem legion eventu in kot kaze moram to delat ker sem sele na 14% nekega taska/whatever tam ko imam kartice koliko aspectov sem ze odkril.

Sicer pa se je napredovanje v leveliranju malo upocasnilo... za dobit en level pri 47 levelu (tier 1 - dungni in sidequesti) vceraj rabil skoraj 4 ure ;((

A bi se bilo smiselno prestaviti v Tier 2...bo slo kej hitreje, oz. kdaj ste presaltal v visje tier-e in ali vam je bilo zal?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()
««
7 / 16
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

POE - Path of Exile (Uradna Tema ) (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Igre
27551432 (20) Ajnstajn`
»

Diablo Immortal (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Igre
16215963 (626) HNpis
»

World Of Warcraft (strani: 1 2 3 428 29 30 31 )

Oddelek: Igre
1535224668 (5358) oo7
»

Diablo V

Oddelek: Igre
7951 (694) ahac

Več podobnih tem