Slo-Tech - Medtem ko je San Francisco prepovedal uporabo tehnologije za samodejno prepoznavanje obrazov, je na križarkah prepoznavanje obrazov zelo aktualno. Primer je denimo družba Royal Carribean, ki je na svoje križarke začela nameščati to in sorodne tehnologije, da bi pospešila vkrcavanje potnikov. Podpredsednik za digitalizacijo Jay Schneider je pojasnil, da so s tem skrajšali čas vkrcavanja s poldruge uro na piškavih deset minut.
Novejše križarke uporabljajo mobilne vstopne kupone in avtomatično prepoznavanje obrazov, kar omogoča hitrejše vkrcanje, hkrati pa posadka ob vstopu že takoj dobi informacije o potniku. Ob tem Schneider zagotavlja, da se po vsaki plovbi zajete obrazne fotografije izbrišejo. Royal Carribean preizkuša tudi sodelovanje z ameriškimi mejnimi organi (US Customs and Border Patrol), da bi sistem za prepoznavanje obrazov uporabljali tudi pri identifikaciji ljudi pri ponovnem vstopu v ZDA.
Prepoznavanje obrazov ni nič novega. Tehnologijo uporabljajo že Facebook, Google, Amazon, Disney in številni drugi velikani. Na Kitajskem lahko tako že tudi plačujete. Toda ljudje se bistveno bolj neprijetno počutijo, kot tehnologija vstopi v realni svet, zaradi česar je San Francisco njeno uporabo prepovedal.
Toda na luksuznih križarkah prepoznavanje obrazov ni edini aspekt umetne inteligence. Ta se uporablja na čedalje več področjih, saj so križarke v resnici plavajoča mesta in velik logistični zalogaj. Z umetno inteligenco spremljajo dogajanje, kar omogoča zmanjšanje vrst, manj zavržene hrane, predloge potnikom za njihove aktivnosti itd. Imajo tudi robotka za pogovor (chatbot), ki ga lahko potniki sprašujejo različne stvari o plovbi.
Ladijski prevozniki imajo namreč precej edinstven položaj, saj za kratek čas upravljajo vse storitve, ki jih ljudje uporabljajo - od prehranjevanje do zabave in spanja. Tako lahko s slednjem in analizo podatkov dobijo dober vpogled, kako ljudje preživljajo svoje dneve na križarjenjih.
Novice » Znanost in tehnologija » Na križarke prihajata prepoznavanje obrazov in umetna inteligenca
gus5 ::
Ladijski prevozniki imajo namreč precej edinstven položaj, saj za kratek čas upravljajo vse storitve, ki jih ljudje uporabljajo - od prehranjevanje do zabave in spanja. Tako lahko s slednjem in analizo podatkov dobijo dober vpogled, kako ljudje preživljajo svoje dneve na križarjenjih.Westworld.
vostok_1 ::
Clownworld.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
chort ::
mrTwelveTrees je izjavil:
Mene bolj zanima kakšen up/down link (satelitski) imajo na teh križarkah (skupen).
MEO orbit konstelacije satelitov imajo trenutno cca 2 Gbps bandwidth. Precej bolje kot geosinhroni, ki imajo cca 10 Mbps.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | ZDA želijo uvesti obvezno prepoznavanje obrazov na letališčih za vse, tudi državljane (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Zasebnost | 12966 (10522) | jype |
» | Face recognition: Prakse in problemiOddelek: Novice / NWO | 4338 (2851) | DomenS |
» | Prepovedi uporabe prepoznavanja obrazov se širijoOddelek: Novice / Zasebnost | 5954 (5192) | Raptor F16 |
» | Kitajska preizkuša neprekinjen videonadzor dijakov (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / NWO | 15239 (10612) | ftzj |
» | Singapursko letališče bo s prepoznavanjem obrazov iskalo zamudnikeOddelek: Novice / Zasebnost | 5353 (3980) | joze67 |