» »

Prvi strmoglavljeni Boeing 737 Max 8 dan pred nesrečo komaj rešili

1 2
3
»

pegasus ::

Invictus je izjavil:

Očitno je njihov QA + management fucked...
To sem omenil nekoč na začetku teh 737 debat. Še enkrat, poiščite boeing whistleblower posnetke na youtubu in se zamislite.

jype ::

Ne pozabite, management ima visoke plače zato, ker nosi odgovornost.

Zdaj bo priložnost videti, kako se ta odgovornost dejansko manifestira.

kixs ::

Ja. Letele bodo glave - ne dobesedno. Ceprav na Japonskem bi ze delali harakiri.

Fritz ::

jype je izjavil:

Ne pozabite, management ima visoke plače zato, ker nosi odgovornost.

Zdaj bo priložnost videti, kako se ta odgovornost dejansko manifestira.

Smo že pri bankah videli, da se veliko govori o odgovornosti, ko je treba opravičiti milijonske zaslužke posameznikov, ko je pa treba dejansko odgovarjati pa je kriv trg, uslužbenci na okencih, inženirji, piloti, sončne pege, kvazar 1658 in podobni 8-)

Odkar v ZDA popolnoma prevladuje kapital in America First, tudi njihovim nekdaj čislanim zveznim agencijam ne gre več zaupati. Morda bo vsaj pravosodje popravilo vtis, čeprav je lahko tudi tam America First.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

nekikr ::

imagodei ::

Ja, saj smo že ugotavljali, da je zadeva nekolk podobna temu, da bi v avto namontiral stopalko za gas, stopalko za zavoro pa dobiš samo ob doplačilu.
- Hoc est qui sumus -

nekikr ::

Potem si sam kriv, kaj pa ne kupiš vsega ;)

Tako, kot si napisal, seveda ni. Glede na prevožene kilometre in ure v zraku to ni ravno stopalka za bremzo. In glede nato, da je dan prej drug pilot rešil problem v trenutku, tudi ni ravno stopalka za bremzo.

Ne, ne pravim, da niso krivi. Pravim samo, da je muha že skoraj slon. Še čisto malo, pa bo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

perci ::

Ni muha. Precej resna zadeva je. Skrivanje in lobiranje v imenu šparanja za kapitaliste. Raja naj pa plača z življenji. Ni muha.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

koyotee ::

Indonezijci se odpovedujejo 49 že naročenim 737.
https://www.rtvslo.si/svet/boeing-naroc...
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

bbbbbb2015 ::

pegasus je izjavil:

Invictus je izjavil:

Očitno je njihov QA + management fucked...
To sem omenil nekoč na začetku teh 737 debat. Še enkrat, poiščite boeing whistleblower posnetke na youtubu in se zamislite.


Smo pogledali in ugotovili, da so stvari predstavljene tendenciozno. Da letalske firme predstavijo mockupe letal, ni nenormalno. Saj avto proizvajalci predstavljajo tudi mockupe avtov.

Da so na 787 dreamlinerju uvedli Li-Ion baterije je ambiciozno. Streljanje z pištolo v baterije ni ravno znanstveno. Še danes, če zabodeš kuhinjski nož v iPhone, se bo vžgal. To so znana dejstva in znani riziki.
Da so odpustili človeka, ki ima sicer psihološke težave, sicer tudi ni nič nenavadnega.

Pomenljivo je, da ta človek nikjer ne more dobiti službe. Hvala lepa za takega whistle blowerja.

Veš, jaz sem imel sodelavko, ki je na firmi delala natanko 3 dni. Ko česa ni znala, se je začela dreti in jokati obenem, tako da je odmevalo po celi etaži. To tako ne gre. Ali probleme rešuješ ali jih ne rešuješ.

Da so Italijani imeli probleme z izdelavo trupa, je znano. Vsi menijo, da so trupi izdelani varno. To bomo videli čez 10+ let. Za zdaj je težko soditi.

Mislim, da Boeing forsira stvari, v želji po zaslužku, vendar pa daleč od tega, da so pa šlampasti ko sto mater. Nenazadnje oni znajo narediti en potniški avion na vsakih par dni.

Takoda sicer odkrivajo nekaj detajlov o Boeingu, vendar je firma bom rekel še vedno state of the art. Slabša ko Airbus, a vseeno.

blay44 ::

Vsi preveč pričakujete od tehnike.
Primerjat kapitana(odgovornega za življenja) in programerja je pa tud off.
Čeprav tudi "kapitan" med programerji, ve za vse lastnosti sistema. Za ostalo so pa datasheeti in načrti.
Sem pa gledal te potrebne kvalifikacije. Pišuka, vsak(tudi jaz) povprečnež lahko postane pilot. PA sploh ni treba poznati delovanje sistemov. Pa tako sem užival v turbolencah, pogledih na gorovja, morja, mesta, pa motorje, tresenje kril...jeb**ti, za volanom pa ....:(

St235 ::

imagodei je izjavil:

Ja, saj smo že ugotavljali, da je zadeva nekolk podobna temu, da bi v avto namontiral stopalko za gas, stopalko za zavoro pa dobiš samo ob doplačilu.


Ne pretiravaj, v bistvu je blizje temu, da ni opozorilne lucke za zavorno tekocino in vozniku nihce ni povedal, da lahko potegne rocno, ce bremza ne prime.

perci ::

Kar zna bit (ocitno) na commercial airlinerju, polnem potnikov, precej zajebana zadeva.

McAjvar ::

nekikr je izjavil:

In glede nato, da je dan prej drug pilot rešil problem v trenutku

Se priporočam za vir te informacije (konkretno, da je drug pilot problem rešil v trenutku). Večino novic razumem, da sta imela pilot in kopilot nekaj časa težave, preden so s pomočjo tretjega, ki je bil v kabini bolj ali manj po naključju, situacijo razrešili. Tule je recimo en komentar, ki poskusi razložiti dogodke. Morda se moti, se mi pa njegova razlaga zdi precej smiselna.
"[...] the advance of civilization is nothing
but an exercise in the limiting of privacy."
- Isaac Asimov

mikhaair ::

blay44 je izjavil:

Vsi preveč pričakujete od tehnike.
Primerjat kapitana(odgovornega za življenja) in programerja je pa tud off.
Čeprav tudi "kapitan" med programerji, ve za vse lastnosti sistema. Za ostalo so pa datasheeti in načrti.
Sem pa gledal te potrebne kvalifikacije. Pišuka, vsak(tudi jaz) povprečnež lahko postane pilot. PA sploh ni treba poznati delovanje sistemov. Pa tako sem užival v turbolencah, pogledih na gorovja, morja, mesta, pa motorje, tresenje kril...jeb**ti, za volanom pa ....:(

Pilot ja. Pilot v potniški aviaciji težje. Kapitan se težje. Seveda je z leti in potrebami postala pot do kapitana mogoče lažja, vendar vseeno vsak kopilot ne postane kapitan.

blay44 ::

Zdej k je konec poletov v Planici:)
McAjvar upam, da to drži. Vseeno pa, do sedaj sem se prepustil užitkom na sedežu ovit z malo plastike ter tankega al nosilca. Sedaj bom najbrž skeptično(majčkeno prestrašeno) gledal na vse skupaj. Lah bi vsaj enga šlosarja dal v kabino.

Mikhaair spodbudil si me, da sem pogledal za kaj sploh gre. Ne vem sicer, kaj je šlo narobe. Morda sploh ni to in nebi rad bil pameten. Saj veš. Po bitki smo vsi generali.:D

http://www.b737.org.uk/mcas.htm#techdes

tikitoki ::

jype je izjavil:

Ne pozabite, management ima visoke plače zato, ker nosi odgovornost.

Zdaj bo priložnost videti, kako se ta odgovornost dejansko manifestira.


Dober stos.

nekikr je izjavil:

Potem si sam kriv, kaj pa ne kupiš vsega ;)

Tako, kot si napisal, seveda ni. Glede na prevožene kilometre in ure v zraku to ni ravno stopalka za bremzo. In glede nato, da je dan prej drug pilot rešil problem v trenutku, tudi ni ravno stopalka za bremzo.

Ne, ne pravim, da niso krivi. Pravim samo, da je muha že skoraj slon. Še čisto malo, pa bo.


Škoda, da te ni bilo na letalu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tikitoki ()

poweroff ::

kixs je izjavil:

Ja. Letele bodo glave - ne dobesedno. Ceprav na Japonskem bi ze delali harakiri.

Tako kot so ga pri Fukushimi?
sudo poweroff
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zakaj novi Boeingi 737 Max padajo z neba in kaj je MCAS? (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
7134073 (12198) DownPurr
»

NTSB: Letala vozijo povprečni piloti (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
5817317 (11811) loki0101
»

Vmesno poročilo: pilota Boeinga 737 Max sledila navodilom in urjenju (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
7921141 (16390) fikus_
»

Pretesno prijateljstvo med Boeingom in FAA

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
3911038 (8147) kotanyi

Več podobnih tem