Forum » Na cesti » sam bom popravil rjaveč blatnik
sam bom popravil rjaveč blatnik
mulc007 ::
Nisem našel foruma na katerem bi dobil info kako popraviti rjo zato poskušam tu..
Avto je star 18 let in se pojavilo nekaj rje na blatniku. Zaradi starosti avta ni potrebe da je narejeno tipi topi zato se bom popravila lotil sam.
Je to pravi postopek? ..
- namažem s sredstvom ki zgrize rjo
- sperem
- posprejam s temeljno barvo https://www.merkur.si/temeljni-sprej-di...
- pobarvam z belo barvo 2K - Po vrhu te barve ni potrebno nanesti prozornega laka?
Zanima me tudi koliko let bi vzdržalo brez rje če ne bi uporabil temeljne barve.
Avto je star 18 let in se pojavilo nekaj rje na blatniku. Zaradi starosti avta ni potrebe da je narejeno tipi topi zato se bom popravila lotil sam.
Je to pravi postopek? ..
- namažem s sredstvom ki zgrize rjo
- sperem
- posprejam s temeljno barvo https://www.merkur.si/temeljni-sprej-di...
- pobarvam z belo barvo 2K - Po vrhu te barve ni potrebno nanesti prozornega laka?
Zanima me tudi koliko let bi vzdržalo brez rje če ne bi uporabil temeljne barve.
St235 ::
Dodaj še gladko zbrusim po sperem, ker če misliš da bo sredstvo v nulo pojedlo rjo in zgladilo pleh se motiš.
Odvisno od tega ali gre res samo za površinsko rjo ali pa ti je pleh prerjavel moraš dodat še kitanje.
en teden
Odvisno od tega ali gre res samo za površinsko rjo ali pa ti je pleh prerjavel moraš dodat še kitanje.
Zanima me tudi koliko let bi vzdržalo brez rje če ne bi uporabil temeljne barve.
en teden
Scorpy84 ::
Sredstvo je za povrsinsko rjo, ce je rja pregloboka, bo scasoma spet ven udarila. Predvidevam, da se je pokazala, ko je barva razpokala, pol je ze zdavnaj prepozno za sredstvo. Da se 100% izognes rji, bo treba rezat pa varit nov pleh.
cegu ::
fikus_ ::
Najprej moraš mehansko odstranit barvo+rjo (vsaj večino rje). Premažeš npr. s Ferosanom in pustiš da se posuši. Se naredi sivo do bela plast, ki že ščiti pločevino pred rjo, potem naneseš šprickit, pobrusis s finim smirkovim papirjem in potem barva.
FrRoSt ::
rjo moraš čist odstranit, zdržal bo 1 leto, ko bo spet sneg, sol...
TAKO!
Odstraniš rjo, spoliraš s finim šmerglom, še s kakšnim razrečilom in cunjo pobrišeš, naneseš temeljno barvo...
Ne šparaš z rjo. Odstraniš vso in še malo okoli, do zdravega mesa!
Zdržalo bo leto! Vsaj!
Če si zelo dobro naredil, pa še malo več. Odvisno tudi od pleha oz. avtombilske znamke....
Če zadeva že ni prežrta oz pregloboka! Potem moraš poč kitati!
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Truga ()
steev ::
Jaz bom tudi nekaj delal v tej smeri, sicer ne blatnik, pa vseeno.
Moj plan:
Pravjo da Ferosan ni v redu.
Moj plan:
- ščistit do živega z žičnato krtačo na kotni brusilki ali bor mašini,
- pretvornik rje (wurth ga ma tudi v spreju),
- dvokomponentna osnovna barva (Epolor HB),
- na koncu še barva in lak.
Pravjo da Ferosan ni v redu.
:|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: steev ()
MadMax ::
Najprej premisli koliko je tega... Če se ti zdi, da je mehurček privzdignjene barve, pod katerim bi bilo prostora za malega mravljinčka nekaj kar spraskaš z izvijačem in popikaš z zobotrebcem... nja, iz take malenkosti nastane krog tja do 10cm premera golega pleha za rihtat.
Če boš med iskanjem zdravega pleha naredil luknjo skozi blatnik, kaj boš? Zafršolal in kital, spajkal, švasal?
Če je zadeva na izpostavljenem delu, torej vizualno "občutljiva", ti kitanje ne uide, sicer te niti cigani ne bodo hoteli pozdravljat. Ako to počneš prvič in nimaš vsaj kompresorja in pištole...
Kaj pravi lokalni ličar, za koliko ti on poštima zadevo? Primerjaj z vsem kar moraš nabavit za DIY, ako nimaš nič.
Časovno itak ne bo držalo bistveno več/manj, ampak vsaj na koga se boš imel 3.14zdit ko bo čez pol leta dobivalo barvo...
Če boš med iskanjem zdravega pleha naredil luknjo skozi blatnik, kaj boš? Zafršolal in kital, spajkal, švasal?
Če je zadeva na izpostavljenem delu, torej vizualno "občutljiva", ti kitanje ne uide, sicer te niti cigani ne bodo hoteli pozdravljat. Ako to počneš prvič in nimaš vsaj kompresorja in pištole...
Kaj pravi lokalni ličar, za koliko ti on poštima zadevo? Primerjaj z vsem kar moraš nabavit za DIY, ako nimaš nič.
Časovno itak ne bo držalo bistveno več/manj, ampak vsaj na koga se boš imel 3.14zdit ko bo čez pol leta dobivalo barvo...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
fikus_ ::
Če se pojavi mehurček pod barvo, je pleh že dodobra načet. Če počakaš kakšno leto dve, je že luknja skoz.
Če uporabljate odstranjevalce rje, je dovolj, da glavnino rje odstranite, lahko ostanejo pikice rje, to potem odstrani/veže odstranjevalec. Pa še to, vsi odstranjevalci rje so na isti osnovi, tako da je eden boljši/slabši od drugega, je bolj baba čula, baba kazala!
Če uporabljate odstranjevalce rje, je dovolj, da glavnino rje odstranite, lahko ostanejo pikice rje, to potem odstrani/veže odstranjevalec. Pa še to, vsi odstranjevalci rje so na isti osnovi, tako da je eden boljši/slabši od drugega, je bolj baba čula, baba kazala!
TheBlueOne ::
Nisem našel foruma na katerem bi dobil info kako popraviti rjo zato poskušam tu..
Avto je star 18 let in se pojavilo nekaj rje na blatniku. Zaradi starosti avta ni potrebe da je narejeno tipi topi zato se bom popravila lotil sam.
Je to pravi postopek? ..
- namažem s sredstvom ki zgrize rjo
- sperem
- posprejam s temeljno barvo https://www.merkur.si/temeljni-sprej-di...
- pobarvam z belo barvo 2K - Po vrhu te barve ni potrebno nanesti prozornega laka?
Zanima me tudi koliko let bi vzdržalo brez rje če ne bi uporabil temeljne barve.
Brez temeljne barve lahko pozabis, ze tako je tezka, ce bi res rad, da zadeve ostanejo. Praviloma se boris, da prides cez tehnicnega, ce pa hoces kaksne zanesljive resitve pa poglej kako to delajo pri starodobnikih.
Ko sem bil student sem imel podobne akcije. Pri teh letih se rje, posebej na blatnikih verjetno ne bos kartako znebil. Sam sem na koncu imel druge strategije, ki terjajo manj casa. Rjo sem odbrusil kolikor se je dalo in premazal s sredstvom proti rji, in temeljno barvo. Nikoli ni 100% delovalo, ko je bila ze luknja skozi pleh, sem imel taksne bolj trde plasticne nalepke, ki sem jih lepil cez luknje. Ce je bil zadaj kaksen drug material, kar ponavadi je, potem sem znal zaliti s peno in pokitati, morda se nalepka.
Invictus ::
Najceneje je kar kupiti nov blatnik.
Neoriginalni so lahko nemarno poceni...
Neoriginalni so lahko nemarno poceni...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Truga ()
TheBlueOne ::
veduvedu ::
Zbrusiš, premažeš s ferosanom, nato s temeljnim, pobrusiš da je ravno in pokitaš luknje, nato prebarvaš.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Truga ()
matobeli ::
Če si še avtoličar pa nardiš skoraj zastonj, profi, pa še res potrudiš se ker je to tvoj avto. win-win-win
V veliko primerih se mora blatnik prišvasat na vsaj en del.
V veliko primerih se mora blatnik prišvasat na vsaj en del.
Kamion ::
Rja na blatnikih se navadno začne z notranje strani. Saj je notranja stran navadno slabše zaščitena kot zunanja, ki je pobarvana.
Zato ko se naredi mehurček na zunanji strani je na notranji že hudo razžrto. Ko boš začel brusiti boš videl, da kar lahko na zunaj izgleda kot malo rje, je navadno veliko rje od znotraj.
Mogoče boš ugotovil, da sploh ni več dobre kovine na mestu kjer je rja, ali pa je klovina tanka kot papir.
Če se hočeš res znebit rje za lep čas bo treba del blatnika, ki je okužen, odrezati ven in zvariti novo pločevino. Potem pa kitat, brusit in barvat.
Ko je vse to končano je dobro v notranje dele blatnikov in pragov našpricati Dinitrol ML oz. neko podobno stvar, ki naredi zaščitni sloj na kovini, ki odbija vodo in zaustavi obstoječo rjo.
Drugo so vse samo začasna popravila za 1 do 2 leti.
Hack rust repair:
Proper rust repair:
Zato ko se naredi mehurček na zunanji strani je na notranji že hudo razžrto. Ko boš začel brusiti boš videl, da kar lahko na zunaj izgleda kot malo rje, je navadno veliko rje od znotraj.
Mogoče boš ugotovil, da sploh ni več dobre kovine na mestu kjer je rja, ali pa je klovina tanka kot papir.
Če se hočeš res znebit rje za lep čas bo treba del blatnika, ki je okužen, odrezati ven in zvariti novo pločevino. Potem pa kitat, brusit in barvat.
Ko je vse to končano je dobro v notranje dele blatnikov in pragov našpricati Dinitrol ML oz. neko podobno stvar, ki naredi zaščitni sloj na kovini, ki odbija vodo in zaustavi obstoječo rjo.
Drugo so vse samo začasna popravila za 1 do 2 leti.
Hack rust repair:
Proper rust repair:
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Kamion ()
KAVINSKY ::
TheBlueOne je izjavil:
Pri 18 let starem avtu?
Ceneje je iti do avto odpada ali pa pogledati na FB če kdo prodaja avto po delih. Z malo sreče se dobi isto barvo.
Kamion ::
Se strinjam, ampak če je rja na zadnjem blatniku, potem je to edini panel na avtu (razen še streha), ki se ga ne da kar tako zamenjati, saj je del same školjke avta.
Ter od kar je treba za odjavljene avte plačevati davek, je avtov ki gredo v dele vse manj.
Ter od kar je treba za odjavljene avte plačevati davek, je avtov ki gredo v dele vse manj.
fikus_ ::
Zaradi ene rje na na starem avtomobilu ste naredili cel doktorat. Bolj papeški od papeža, tipično za SLO vse znalce.
Če bo OP pogledal nosilne dele avtomobila ga bo bolj bolela glava, kot zaradi rje na blatniku. In vi mu predlagate naj kupi nov blatnik?! Če bi OP peljal avto h kakšnemu kleparju, zamenjal blatnik in dal barvati z računom, ga bo to stalo verjetno več kot je avto vreden.
Če bo OP pogledal nosilne dele avtomobila ga bo bolj bolela glava, kot zaradi rje na blatniku. In vi mu predlagate naj kupi nov blatnik?! Če bi OP peljal avto h kakšnemu kleparju, zamenjal blatnik in dal barvati z računom, ga bo to stalo verjetno več kot je avto vreden.
stjan ::
Glede Ferosana sem nekje prebral, da je treba po končanem postopku del temeljito umiti, ker vsebuje kisline.
Tega sam nisem vedel in sem lepo namazal nosilec ograje, ki ga je pes vsak dan poscal (slabo sem ga vzgojil, pa ni pazil), profil sem temeljito zbrusil, da je bil praktično brez rje, ga namazal s Ferosanom, potem pa premazal s temeljno barvo in nato še zaključni sloj. Bi moralo biti ok, pa sem ga čez kako leto lepo odrezal in naredil nov nosilec. Mislil sem, da je kriv pes, pa je pomagal še Ferosan :(
Wurthov požiralec rje pa del obarva nekako vijoličasto, oziroma rja postane črna, koliko drži bom videl čez čas.
Tega sam nisem vedel in sem lepo namazal nosilec ograje, ki ga je pes vsak dan poscal (slabo sem ga vzgojil, pa ni pazil), profil sem temeljito zbrusil, da je bil praktično brez rje, ga namazal s Ferosanom, potem pa premazal s temeljno barvo in nato še zaključni sloj. Bi moralo biti ok, pa sem ga čez kako leto lepo odrezal in naredil nov nosilec. Mislil sem, da je kriv pes, pa je pomagal še Ferosan :(
Wurthov požiralec rje pa del obarva nekako vijoličasto, oziroma rja postane črna, koliko drži bom videl čez čas.
azislo ::
Jaz bom tudi nekaj delal v tej smeri, sicer ne blatnik, pa vseeno.
Moj plan:
- ščistit do živega z žičnato krtačo na kotni brusilki ali bor mašini,
- pretvornik rje (wurth ga ma tudi v spreju),
- dvokomponentna osnovna barva (Epolor HB),
- na koncu še barva in lak.
Pravjo da Ferosan ni v redu.
Zenkrat edini, ki si omenil najboljši postopek. Žal pa to ni poceni (večina materiala ti ostane).
Najboljše pa zagotov kupit nov blatnik in ti ga ličar zavari, ali pa vari posamezne dele (avtor ni pokazal kako je rjavo, pa verjetno bo to videl šele ko bo razstavil morebitne plastike).
Ferosan je kislina, na to ne smeš barvat, nujno novo brušenje in pranje, antisilikon.
Kot je Kamion omenil, v votle dele še vosek.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: azislo ()
fikus_ ::
Da ne bomo pisali na pamet za Ferosan:
https://www.mavrica.si/p/product_files/...
In še varnostni list:
https://www.domtrade.si/documents/varno...
Seveda pa lahko uporabite druga sredstva za stabilizacijo rje (so vsa na isti osnovi).
https://www.mavrica.si/p/product_files/...
In še varnostni list:
https://www.domtrade.si/documents/varno...
Seveda pa lahko uporabite druga sredstva za stabilizacijo rje (so vsa na isti osnovi).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
janezvalva ::
jaz sem na svojem 22let starem kadetu odrezal rjast kos blatnika, nato pa manjkajoč kos naredil iz steklenih vlaken.
zdržalo še par let bp, dokler ni bil cel avto za na odpad.
zdržalo še par let bp, dokler ni bil cel avto za na odpad.
Markus386 ::
nekaj takega tudi mene čaka...
Malo googlam, pa nekje vidim temljno barvo, pa čez kit, nekje pa direkt šprickit (primer & filler) na gol pleh, brez temeljne spodaj.. ker naj bi bila temeljna barva (primer) že v šprickitu.
Ima kdo kaj izkušnje... je bolje temljna + šprickit, ali je šprickit zadosti? Ker tudi šprickit naj bi se malo pošmirglal do gladkega, pa da ne bo to spet "odprlo" goli pleh?
Malo googlam, pa nekje vidim temljno barvo, pa čez kit, nekje pa direkt šprickit (primer & filler) na gol pleh, brez temeljne spodaj.. ker naj bi bila temeljna barva (primer) že v šprickitu.
Ima kdo kaj izkušnje... je bolje temljna + šprickit, ali je šprickit zadosti? Ker tudi šprickit naj bi se malo pošmirglal do gladkega, pa da ne bo to spet "odprlo" goli pleh?
matobeli ::
Jaz sem mel podobne težave, kar ne bilo rust converterjev je po mojih internet raziskavah najboljši ravnk wurthov.
Zdej, ponavadi so konverterji z fisforno kislino, za tega wurtovega pa ni bilo najt nobenega podatka v nobenem varnostnem listu.
Lahko rečem edin to da dela.
Wurth+dinitrol (oziroma drugi produkti) se je za podvozje izkazal super. Nič se ne sme prati, čimlrej je treba dat gor končni sloj pa je rešen.
Zdej, ponavadi so konverterji z fisforno kislino, za tega wurtovega pa ni bilo najt nobenega podatka v nobenem varnostnem listu.
Lahko rečem edin to da dela.
Wurth+dinitrol (oziroma drugi produkti) se je za podvozje izkazal super. Nič se ne sme prati, čimlrej je treba dat gor končni sloj pa je rešen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
cresh ::
nekaj takega tudi mene čaka...
Malo googlam, pa nekje vidim temljno barvo, pa čez kit, nekje pa direkt šprickit (primer & filler) na gol pleh, brez temeljne spodaj.. ker naj bi bila temeljna barva (primer) že v šprickitu.
Ima kdo kaj izkušnje... je bolje temljna + šprickit, ali je šprickit zadosti? Ker tudi šprickit naj bi se malo pošmirglal do gladkega, pa da ne bo to spet "odprlo" goli pleh?
Odvisn kak šprickit kupiš.
Pač navadn šprickit, polnilo, nima nobene korozijske zaščite in je treba nujno dat temelj pred šprickitom
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | temeljna barva za avtoOddelek: Loža | 3885 (2729) | SpaceCaw |
» | Rjavenje podvozja - Mazda 6 letnik 2005 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13406 (10539) | bambam20 |
» | Cena avtoličarjevOddelek: Na cesti | 16237 (14980) | Bizkit45 |
» | Sanacija rje na pragovih avtomobilaOddelek: Na cesti | 14499 (12851) | jalovec09 |
» | Barvanje BMX kolesaOddelek: Šport | 6820 (6323) | SkIDiver |