» »

Poceni družinski avto?

Poceni družinski avto?

«
1
2

AnotherMe ::

Torej, naročili smo novga otroka, tako da nas bo skupaj s psom sedaj 5 (pes je srednje velikosti, vendar vseeno rabi nekaj prostora na daljših vožnjah).

Avto bo namenjen za vsakodnevno uporabo (vrtec, služba, trgovina…) in za daljše vožnje na izlet, počitnice ipd…

Budget je omejen na nekje 1500, do max 2000€.

Kaj predlagate, da bi bilo vsaj približno spodobno?
Enoprostorci imajo načeloma prednost pred karavani, raje tudi vidim japonca ali korejca kot reno, vw, bmw, audi… :D

Se sploh dobi kaj uporabnega za tak denar?

Saj načeloma znam na avtonet nastavit filter za iskanje med 1500-2000e, namen mojega posta je predvsem, da izvem, če je mogoče kaj posebej priporačati kot dober nakup, ali pa se česa posebej izogibati.
  • poskusil klonirati: AnotherMe ()

anketar ::

focus karavan dizl, megan karavan dizl, vsi karavani se prodajajo za male pare

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: anketar ()

Ganon ::

Kakšen ~15 let star Scenic bi bil zanimiv.

hojnikb ::

za tak dnar nebo nič pametnega, ker bo treba vsaj še kakega jurja vlozit, da bo dober za naslednjih par let... Naj ti bo rajš teh 2k polog za kej novejšega :)
#brezpodpisa

Tilen ::

Se ti ne zdi neodgovorno 5 ljudi vozit v avtomobilu za 1500 EUR? Premisli še enkrat. Predvsem zaradi varnosti vseh tvojih potomcev se gre.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

anketar ::

dokler je tehnično izpraven pa z airbagi

Tilen ::

Ne, ni tako enostavno. Pločevina se npr. pri predhodno razbitih ali prerjavetih drugače lomi in absorbira šoke. Poleg tega si lahko še kako previden in ti morda res ne narediš nesreče, kar pa ne pomeni, da se ne more nekdo drug fatalno zaleteti vate.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

hojnikb ::

poceni, varčen, cimcenejši za vdrzevat, varen, lep.... neki bo treba zbrat, vse se ne da dobit za ceno ene mal bol poštene plače pri nas...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

matobeli ::

Mazda 6 gen1 karavan. Precej podcenjeni avti, velik, veliko serijske opreme, dost varen.

Največji problem je z rjavenjem, če najdeš nekaj kar je bilo voženo po goriškem koncu oziroma enega ki je bil že vbgaranciji saniran ne bi smelo bit prevelikih težav.

Glej da so gume 195/65 R15 (jeklena platišča), ker bo vse ostalo ubilo budget zaradi gum.

Napake zaradi obrabljenosti in starosti popravljaš sproti ko/če se pokažejo. Brezveze menjat vse diske/roke/vzmeti, nardit generalko na avtu ki ga boš fural 50kkm.

Če delaš 30kkm letnobo pa težko dobit avto za 2keur ki bo delal 5let.

Recmo tole zgleda kar OK. Facelift model, probleme z rjavenjem so v tej gen. že relativno uspešno odpravili.
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......

Največji strošek bi bil če DPF ne deluje, oziroma je zabasan.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

matobeli ::

Edit: točno ta model ima ročno klimo, načeloma imajo avtomatsko. Kar se mene tiče bi vzel avtomatsko.

hojnikb ::

ta model ze ma dpf ?
#brezpodpisa

HappyPills ::

Uh 1500EUR to bo pa kr špasno, se ti zna zgodit, da boš kupil avto za 2000 potem ti bo pa v 1 letu naredu stroškov še za 2000. Osebno bi vzel kredit in dvignil budget do 5000, v tem rangu pa je že precej dobre izbire, ki bi ti mogla brez težav držat ene 5let. Npr Toyota Avensis, Subaru Outback oz, z malo sreče kšnega Oulanderja 2 generacije, ki nima glih 400k km.

Zgodovina sprememb…

matobeli ::

hojnikb je izjavil:

ta model ze ma dpf ?


Ja, majo že dpf. Oziroma ga nimajo več :))

joze67 ::

XSara Picasso? Poceni za nakup in vzdržvanje, pet ločenih sedežev, 550L prtljažnika. Golf velikost.

AnotherMe ::

Smo pretuhtali in se odlocili pocakat se en mesec do dva (v prevodu placo ali dve :D ), tako da budget je sedaj nekje 3k + 500e za morebitna popravila.

Ker izbira zena, bo ocitno moral bit enoprostorc.
V tem rangi imamo avtomobile letnika nekje 2007-2010, s okvirno 250kkm.

Avtomobili v ozjem izboru:
Ford S Max - solidna masina 2.0 dizl, odlicna lega na cesti, za enoprostorc vredu izgled.
Toyota Corola Verso 2.2 dizl - prostoren, toyote so pregovorno kvalitetne in zanesljive, mogoce ne najlepsi, 7 sedezev...
Seat altea 1.9 dizl, naceloma kolikor sem slisal ni nekih problemov, ima pa za velikost avtomobila miniatirn prtljaznik, tako da bi verjetno bilo pametno vzet xl? Je tudi svohnejsa kot zgornja dva.
Mazda 5 - nevem nic posebnega o tem avtu - solidna oprema, lepo zgleda :D

Lahko kdo napise kaj vec o posameznih modelih? So bile kaki posebno problemi? Bi katerega izmed teh izpostavili kot dosti boljsega?

hojnikb ::

v tem rangu imas tudi focus mk2.5 karavan, če ni strikno nujno, da je enorpostorc.
#brezpodpisa

firbec ::

Tilen je izjavil:

Se ti ne zdi neodgovorno 5 ljudi vozit v avtomobilu za 1500 EUR? Premisli še enkrat. Predvsem zaradi varnosti vseh tvojih potomcev se gre.

Se ne morem bolj strinjat z napisanim, bravo Tilen

matobeli ::

Nekateri avti srednjega in srednjega višjega razreda nudijo popolnoma zadovoljivo varnost tudi če so 15let stari.
(Sam ne smejo bit čist gnili)

Moj prejšnji avto je imel 6 airbagov, esp, abs. Star 16let je imel ceno komaj kaj več od 1500eur.

Večina avtov nižjega in srednjega-nižjega razreda, ki so precej pogostina naših cestah, in so starejši od 5let, ima čist enako varnostno opremo, rajš kakšen airbag manj, za 4x ceno.

jype ::

Tilen je izjavil:

Se ti ne zdi neodgovorno 5 ljudi vozit v avtomobilu za 1500 EUR? Premisli še enkrat. Predvsem zaradi varnosti vseh tvojih potomcev se gre.
Ta argument je skrajno slaboumen. Če bi rad zagotovil varnost, potem se sploh ne smejo voziti z osebnim avtomobilom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Scorpy84 ::

jype je izjavil:

Tilen je izjavil:

Se ti ne zdi neodgovorno 5 ljudi vozit v avtomobilu za 1500 EUR? Premisli še enkrat. Predvsem zaradi varnosti vseh tvojih potomcev se gre.
Ta argument je skrajno slaboumen. Če bi rad zagotovil varnost, potem se sploh ne smejo voziti z osebnim avtomobilom.


Vidim da imas probleme v druzbi... misljeno je boljse dati vec denarja v varen avto in s tem tudi manj okvar, da ne obstanes kje na nevarnem predelu. Ampam ker si jype, si v drugem svetu. Prosim da se ne umesavas v vsako temo in samo smetis. Drzi se svojega podrocja, oziroma ce razmislim je tudi tvoje podrocje smetenje... ni ti pomoci.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Scorpy84 ()

KAVINSKY ::

firbec je izjavil:

Tilen je izjavil:

Se ti ne zdi neodgovorno 5 ljudi vozit v avtomobilu za 1500 EUR? Premisli še enkrat. Predvsem zaradi varnosti vseh tvojih potomcev se gre.

Se ne morem bolj strinjat z napisanim, bravo Tilen


Avto za 1500€ (govorim vse po letu 2000) je lahko včasih imel rating 5 zvezdic po NCAP testu. Danes to več ne drži (dober primer je Panda, katera je iz 5 padla na 0 zvezdic ker pač ne piska, sveti in samodejno bremza). V kakor je avto izdelan po letu 2000, ima airbage, abs, ustrezne otroške stolčke in takratnih 5 zvezdic iz NCAP testa je še vedno dovolj varen (edino pazi, da ni bil razbit in švasan). Ne potrebuješ novega 2 tonskega SUVa, da bo družina varna.

firbec ::

otroci so vaši, sami najbolje veste, kaj je dobro za njih

jype ::

Scorpy84 je izjavil:

misljeno je boljse dati vec denarja v varen avto in s tem tudi manj okvar
Skratka, vsi moramo celo življenje pregarati v službi kapitalistov in posledično praktično ne videti svojih otrok, zato da si bomo lahko privoščili dovolj zanesljivo in dovolj blindirano vozilo, da bodo otroci na varnem?

Scorpy84 ::

KAVINSKY je izjavil:

firbec je izjavil:

Tilen je izjavil:

Se ti ne zdi neodgovorno 5 ljudi vozit v avtomobilu za 1500 EUR? Premisli še enkrat. Predvsem zaradi varnosti vseh tvojih potomcev se gre.

Se ne morem bolj strinjat z napisanim, bravo Tilen


Avto za 1500€ (govorim vse po letu 2000) je lahko včasih imel rating 5 zvezdic po NCAP testu. Danes to več ne drži (dober primer je Panda, katera je iz 5 padla na 0 zvezdic ker pač ne piska, sveti in samodejno bremza). V kakor je avto izdelan po letu 2000, ima airbage, abs, ustrezne otroške stolčke in takratnih 5 zvezdic iz NCAP testa je še vedno dovolj varen (edino pazi, da ni bil razbit in švasan). Ne potrebuješ novega 2 tonskega SUVa, da bo družina varna.


Ce se sreca z novejsim, ni nujno da bo spet toliko varen. Lep primer je nesreca na ig-u ko se srecata skoraj nova avta, le en je imel starejso generacijo platforme, pa vemo kako se je koncalo.

jype je izjavil:

Scorpy84 je izjavil:

misljeno je boljse dati vec denarja v varen avto in s tem tudi manj okvar
Skratka, vsi moramo celo življenje pregarati v službi kapitalistov in posledično praktično ne videti svojih otrok, zato da si bomo lahko privoščili dovolj zanesljivo in dovolj blindirano vozilo, da bodo otroci na varnem?


Ne rabis, dobis avto za razumno ceno, ki pa je tudi varen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Scorpy84 ()

jype ::

Scorpy84 je izjavil:

Ne rabis, dobis avto za razumno ceno, ki pa je tudi varen.
Ja, za 1500 je načeloma kar OK.

Scorpy84 je izjavil:

Ce se sreca z novejsim, ni nujno da bo spet toliko varen.
Proti temu, da si nekdo kupi 5 ton težak tank in se zaleti vate, se torej lahko ubraniš izključno tako, da si kupiš 10 ton težak tank?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Scorpy84 ::

jype je izjavil:

Scorpy84 je izjavil:

Ne rabis, dobis avto za razumno ceno, ki pa je tudi varen.
Ja, za 1500 je načeloma kar OK.

Scorpy84 je izjavil:

Ce se sreca z novejsim, ni nujno da bo spet toliko varen.
Proti temu, da si nekdo kupi 5 ton težak tank in se zaleti vate, se torej lahko ubraniš izključno tako, da si kupiš 10 ton težak tank?


Whatever...

nicksonn ::

Se strinjam, da je dandanes avto za 1500-2000 že čisto dovolj velik, varen, ekonomičen.
Seveda je potrebno imeti kakšnih 500eur vedno na strani v primeru izredne napake, pa kakšnih 500 vložit v preventivni servis, poštimati kvarljive zadeve, če niso bile dokazljivo zamenjane (npr veliki servis, porihtati kakšne znane hibe). Poštimaš bremze, če je potrebno, nabaviš nove gume, in imaš za čisto ok avto.

Danes je tako, da tudi pri novem ali pa let starem avtu ne veš, kdaj bo kaj šlo, in pogosto so starejši avti lahko zanesljivejši, ker še vedno nimajo toliko elektronskih igračk.

Za moje pojme ni razlike: redno servisiran avto star 15let + preventivni servis, ali pa 3-5 let star, po možnosti ravno iz garancije. V praksi enako udobje, varnost, varčnost, zanesljivost.
Pa 10k eur razlike v ceni!

Ljudje s(m)o pri avtih preveč ovce. Ne sme biti starejši kot 5 let, ne sme imeti več kot 150 ali 200kkm, po možnosti mora biti švab. Potem pa v jok in na drevo, ko plačaš 10k+ za nekaj, kaj naj bi bilo oh in sploh, pa ima lahko že prevrtene kilometre, ali pa je bil razbit, ali pa poplavljen, ali pa ... samo da je čimmlajši in s čim manj km.
V tem primeru dam Juretu čisto prav. Z denarno razliko do novejšega avta naj gre družina rajši na počitnice, vikend-izlete, si privošči kvalitetnejšo hrano.... Pravzaprav je vse boljša opcija, kot vlagati v pleh.

Če bi jst izbiral (mogoče bom kmalu), bi izbiral bodisi med japonci, bodisi med švedi. No, švedom, Saab je oddelal svoje, čeprav tudi slovi po varnosti.
Japonci:
Subaru: če hočeš zanesljivost, 4x4 pogon, enostavnost uporabe, te ne moti že skoraj špartanskost. Nimajo enoprostorca, lahko pa izbereš foresterja, ki je najbliže temu.
Toyota: že dolgo niso več nepokvarljivi, vseeno so enostavni, preprosti, udobni, a dolgočasni.
Mazda: Nekoliko športnejša, elegantnejša. Kvaliteta tako-tako, lep izgled, velika možnost rje.
Honda: Športnejša, dobra kvaliteta, višja cena, FRV je malo poseben, a ga hvalijo.
Nissan: Odkar je z renaultom je pobral preveč francoskih slabosti, v ponudbi pa tudi nimajo kakšnega večjega enopostorca, niti karavana...(primere se izogni).
x n!

Jure14 ::

Pri nas doma smo tudi pred leti študirali, kaj kupit.
Enoprostorc, karavan, ...

Na koncu sem kupil strešni kovček.

Psa imaš lahko pri sovozniku pri nogami.
Naš irski seter se je tako vozil dolga leta.

bbbbbb2015 ::

AnotherMe je izjavil:

Smo pretuhtali in se odlocili pocakat se en mesec do dva (v prevodu placo ali dve :D ), tako da budget je sedaj nekje 3k + 500e za morebitna popravila.
Lahko kdo napise kaj vec o posameznih modelih? So bile kaki posebno problemi? Bi katerega izmed teh izpostavili kot dosti boljsega?


Kar bi jaz izpostavil je, da gledaš napačno državo.
Poskusi uvoziti avto iz Belgije.
Tukaj imaš enega za 2k:
https://www.autoscout24.be/fr/offres/re...

Po možnosti iz Bruslja ali okolice, ne iz juga.
Štiri stvari so, kar izstopa:
a) pri solidnih trgovcih so to avti, kupljeni in servisirani v Belgiji, to je skoraj 0 šans, da je kaj fejk
b) vsaj v Bruslju sploh ne solijo in avto, ki sem ga kupil jaz, je imel ALU dele kot nove (pa je bil 4 leta star)
c) prevrtenje kilometrov je kaznivo, sicer enmi cigoti se še igrajo s tem, a resni trgovci nočejo s tem imeti opravka, ker jih lahko zaprejo

Kar je pa pod d) najbolj pomembno pa je, da so sedaj zagnali tak halo z elektro avti, da je cena dieslskim avtom tako padla, da se eni jočejo. Sploh če ni Euro 6.
Da boš imel občutek, Mercedez S450 4 matic, EURO 4 je prej stal 32.000 EUR, zdaj stane 16.000 EUR in še ga nihče noče kupiti.
Kar se pod a) tiče, ti lahko povem (iz lastne osebne izkušnje), da avte pregledajo na tehničnem, tudi amortizerje, izpuh in varjenih katalizatorjev in EGR ventilov s snetimi kabli ne akceptirajo. Še številko šasije v prtljažniku pregledajo (če si prišel k njim prvič).

Belgijci (zelo) rabljenih avtov ne marajo, ker če hočeš avto vzdrževati by the book to stane.

Tako da... Imaš spletno stran, predlagam ti, da avto uvoziš.
Pa še nekaj... Privat se s prodajalci da še kaj ceno spustiti. Profesionalni trgovci... Ne sprašuj.

Ogibati se samo moraš pobarvanih (prodajalcev), ki uvažjo avte iz Nemčije (kakšni jaki BMWji) in jim vrtijo kilometre. To se pa najlepše vidi tako, da prosiš za carPASS, ki ga tak avto nima, ali pa ima en sam zapis notri (ko so ga uvozili).

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

Jaz ti do 3000€ ne priporocam, da uvazas, ker bodo stroski hitro tretjina vrednosti. Jaz bi na tvojem mestu iskal kaj v stilu Berlinga ali Multiple s kaksnim starejsim dizelskim motorjem do sto konjev, da bo cim manj popravil. Po moznosti isti, kot so jih vgrajevali v kombije.

Je pa bolj stvar tega kaj najdes, kot pa kateri avto je najboljsi. Najboljsi bo pac najlepse ohranjen, kjer znamka niti ne bi smela igrati glavne vloge. Pri 3000€ tezko izbiras po znamki.

Ce slucajno najdes kaksnega od prvega lastnika z razumnimi kilometri in ti ostane se kaj na strani za popravila bo to to. Pri teh cenah glej se servise, gume itn, da te ne bo servis gume in kaksno popravilo stalo polovico budgeta.

bambam20 ::

Ganon je izjavil:

Kakšen ~15 let star Scenic bi bil zanimiv.



Za mehanika.

rok_p ::

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

lahko bo ok, lahko bo pa šrot. naš 3.0 je ok.
rok

mikojan ::

Kupi fiat cromo. Cenejsa je od bravo-ta, kateri je cenejsi od punto-ta, kateri je cenejsi od pande.

matobeli ::

alpa multiplo. jako praktičen in poceni.
edin... lep ni.

AnotherMe ::

Kaj pa s-max? Men naceloma se najbolj vsecen...

matobeli ::

Tudi dobra izbira. Edin zelo omejena izbira je tistih v rangu 200-250kkm, večina ima več.

hojnikb ::

pa tudi tist z 200kk vprašanje kok majo res....
#brezpodpisa

Stari maček ::

bbbbbb2015 je izjavil:

AnotherMe je izjavil:

Smo pretuhtali in se odlocili pocakat se en mesec do dva (v prevodu placo ali dve :D ), tako da budget je sedaj nekje 3k + 500e za morebitna popravila.
Lahko kdo napise kaj vec o posameznih modelih? So bile kaki posebno problemi? Bi katerega izmed teh izpostavili kot dosti boljsega?


Kar bi jaz izpostavil je, da gledaš napačno državo.
Poskusi uvoziti avto iz Belgije.
Tukaj imaš enega za 2k:
https://www.autoscout24.be/fr/offres/re...

Po možnosti iz Bruslja ali okolice, ne iz juga.
Štiri stvari so, kar izstopa:
a) pri solidnih trgovcih so to avti, kupljeni in servisirani v Belgiji, to je skoraj 0 šans, da je kaj fejk
b) vsaj v Bruslju sploh ne solijo in avto, ki sem ga kupil jaz, je imel ALU dele kot nove (pa je bil 4 leta star)
c) prevrtenje kilometrov je kaznivo, sicer enmi cigoti se še igrajo s tem, a resni trgovci nočejo s tem imeti opravka, ker jih lahko zaprejo

Kar je pa pod d) najbolj pomembno pa je, da so sedaj zagnali tak halo z elektro avti, da je cena dieslskim avtom tako padla, da se eni jočejo. Sploh če ni Euro 6.
Da boš imel občutek, Mercedez S450 4 matic, EURO 4 je prej stal 32.000 EUR, zdaj stane 16.000 EUR in še ga nihče noče kupiti.
Kar se pod a) tiče, ti lahko povem (iz lastne osebne izkušnje), da avte pregledajo na tehničnem, tudi amortizerje, izpuh in varjenih katalizatorjev in EGR ventilov s snetimi kabli ne akceptirajo. Še številko šasije v prtljažniku pregledajo (če si prišel k njim prvič).

Belgijci (zelo) rabljenih avtov ne marajo, ker če hočeš avto vzdrževati by the book to stane.

Tako da... Imaš spletno stran, predlagam ti, da avto uvoziš.
Pa še nekaj... Privat se s prodajalci da še kaj ceno spustiti. Profesionalni trgovci... Ne sprašuj.

Ogibati se samo moraš pobarvanih (prodajalcev), ki uvažjo avte iz Nemčije (kakšni jaki BMWji) in jim vrtijo kilometre. To se pa najlepše vidi tako, da prosiš za carPASS, ki ga tak avto nima, ali pa ima en sam zapis notri (ko so ga uvozili).

DCI pri 250.000 je zaključena zgodba. Vsak mesec 100 € popravil. Sem dal skozi to.

HappyPills ::

Jure14 je izjavil:

Pri nas doma smo tudi pred leti študirali, kaj kupit.
Enoprostorc, karavan, ...

Na koncu sem kupil strešni kovček.

Psa imaš lahko pri sovozniku pri nogami.
Naš irski seter se je tako vozil dolga leta.


Se da tudi tako. Je to varno, odgovorno in skladno s CPP? Ne.

WildChild ::

Ali se lahko pridruzim temi? :)

Tudi sam iščem enoprostorca samo sem od AMZS nekje bral, da je v Sloveniji 60% prevrtenih rabljenih avtomobilov. Zato me zanima ali vzamem riziko in kupim tukaj enega za 3k in mam se 2k za popravila in bo zdržal naslednjih 8, 9 let ali naj raje kupim iz Nemčije (seveda tam plačam dmz pa dovoz avtomobila nekje cca 1k) Zanima me ali je bolj smotrno kupt iz Nemčije in bit "brezskrben" glede previtih km in dodati tistega jurja za registracijo, uvoz dovoz itd? Torej na koncu 4k. Iščem pa izključno bencinarja saj na leto naredimo nekje 10k raje manj. Samo počitnce se v glavnem vozmo okrog drugače pa stoji avto.

Hvala in LP

P.S.
Obstaja kje kaka stran glede enoprostorcev in koliko so kaj zanesljivi :)
in da mood

Zgodovina sprememb…

LeyaPrive ::

bbbbbb2015 je izjavil:

AnotherMe je izjavil:

Smo pretuhtali in se odlocili pocakat se en mesec do dva (v prevodu placo ali dve :D ), tako da budget je sedaj nekje 3k + 500e za morebitna popravila.
Lahko kdo napise kaj vec o posameznih modelih? So bile kaki posebno problemi? Bi katerega izmed teh izpostavili kot dosti boljsega?


Kar bi jaz izpostavil je, da gledaš napačno državo.
Poskusi uvoziti avto iz Belgije.
Tukaj imaš enega za 2k:
https://www.autoscout24.be/fr/offres/re...

Po možnosti iz Bruslja ali okolice, ne iz juga.
Štiri stvari so, kar izstopa:
a) pri solidnih trgovcih so to avti, kupljeni in servisirani v Belgiji, to je skoraj 0 šans, da je kaj fejk
b) vsaj v Bruslju sploh ne solijo in avto, ki sem ga kupil jaz, je imel ALU dele kot nove (pa je bil 4 leta star)
c) prevrtenje kilometrov je kaznivo, sicer enmi cigoti se še igrajo s tem, a resni trgovci nočejo s tem imeti opravka, ker jih lahko zaprejo

Kar je pa pod d) najbolj pomembno pa je, da so sedaj zagnali tak halo z elektro avti, da je cena dieslskim avtom tako padla, da se eni jočejo. Sploh če ni Euro 6.
Da boš imel občutek, Mercedez S450 4 matic, EURO 4 je prej stal 32.000 EUR, zdaj stane 16.000 EUR in še ga nihče noče kupiti.
Kar se pod a) tiče, ti lahko povem (iz lastne osebne izkušnje), da avte pregledajo na tehničnem, tudi amortizerje, izpuh in varjenih katalizatorjev in EGR ventilov s snetimi kabli ne akceptirajo. Še številko šasije v prtljažniku pregledajo (če si prišel k njim prvič).

Belgijci (zelo) rabljenih avtov ne marajo, ker če hočeš avto vzdrževati by the book to stane.

Tako da... Imaš spletno stran, predlagam ti, da avto uvoziš.
Pa še nekaj... Privat se s prodajalci da še kaj ceno spustiti. Profesionalni trgovci... Ne sprašuj.

Ogibati se samo moraš pobarvanih (prodajalcev), ki uvažjo avte iz Nemčije (kakšni jaki BMWji) in jim vrtijo kilometre. To se pa najlepše vidi tako, da prosiš za carPASS, ki ga tak avto nima, ali pa ima en sam zapis notri (ko so ga uvozili).



Koliko pa pride potem strošek transporta in dajatve naši državi pri uvozu? recimo, da gre za avto ranga 10 k.

matobeli ::

Avto za 3k ne kupuješ za 9let ;)
Veliko je odvisno tudi koliko km delaš letno.

Prevrteni so večinoma zaželjeni avti, golf, pasat, audiji, bemfe, verjetno tudi škode, skratka vsi nemški in vsi iz VAG avti.

Najbolj vrtijo dizle ker praviloma hitro naberejo kilometre in imajo komot 8let stari 300kkm, v sloveniji se dela 15kkm letno kar pomeni da ni nič sumljivega če ima 8let star avto 150kkm, oziroma magičnih 175kkm.

Zgoraj smo debatirali o ford s-max, te avte očitno ne vrtijo, ker jih ima večina 300kkm.

Najbolše boš prišel skoz če vzameš kakšno japonsko/korejsko limuzino/karavana, na bencin in potem predelaš na plin, tudi ford ni slab.

Dobiš tudi kaj francoskega, ampak tam boš pa res popravljal če se nategneš.

link_up ::

avto za dva jurja + starega not? Varnost druzine je na sedmem mestu? Bolj varni boste na vlaku.
In and Out

matobeli ::

Vlak je bolj varen od vsakega avta.

To da ne morš vklopit avta dokler niso vsi privezani ti bolj malo pomaga ko te nekdo nažge.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

WildChild ::

matobeli je izjavil:

Avto za 3k ne kupuješ za 9let ;)
Veliko je odvisno tudi koliko km delaš letno.


Ja, trenutni avto je bil kupljen za 1900 imam ga 5,5 let - letnik 2005. Od rednih servisov: prednje bremze, velik servis (jermen, filtri,...) olje in ostale malenkosti so sprot. Letos se zadnji cilindri in obloge. Bobni so se original. Ne bi ga menjal ampak je dejansko premali ratal. Po mojem mnenju komot se vsaj 8+ let zdrzi... Drugace pa saj sem napisal na leto naredimo okol 10k

Meni pride v postev samo enoprostorec lahko tudi SUV ce ima deljeno zadnjo klop po 1/3.

Edini avto, ki sem zanj pripravljen odsteti 20k je elektricen - ga se cakam.
in da mood

Zgodovina sprememb…

link_up ::

napacno si ti zastavil ta druzinski avto...saj mar niste lovska druzina kajne?
In and Out

iso2000 ::

Citroen Xsara Picaso se mi zdi kar ok ali pa Berlingo tudi ni napačen. Ne vem kaj pomeni omenjeni budžet za izbiro letnika in opreme.
VW Sharan / Ford Galaxy, mislim da je šlo za praktično enak avto. Tega so imeli trije kolegi in zadeva je kar šla in šla, spet ne vem kakšna je izbira za omenjen denar.

matobeli ::

VW Sharan/ford galaxy/seat alhambra, ti so bli res kar stroji, sam so že mal stari, poraba je pa tud enoprostorska.

hojnikb ::

poraba pri takem avtu bi bi mogla bit postranskega pomena, bolj bistvena je tu zanesljivost
#brezpodpisa

zobnik ::

Pa se dobi za 1600 evrov že dober avto, sam eni hočjo met še več za podrt-rjast avto.
Moj za 300 evrov na plin, nima pikce rje, pol delov novih, pelje se velik boljš ko kak drug avto za jurja in pol.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Iskanje rabljenega avta do 1500 evrov in nateguni (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7312647 (7684) zobnik
»

Avto za 1000€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15328094 (23321) Heavy
»

Nakup rabljenega vozila (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15028367 (24931) bambam20
»

Nov VS rabljen avto (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45489311 (74298) Red_Mamba

Več podobnih tem