» »

Prihodki iz oglaševanja

Prihodki iz oglaševanja

BCSman ::

Zanima me koliko koristi v primerjavi s stroški imajo podjetja od oglaševanja svojih storitev/produktov. Dajmo se omejit na internetno oglaševanje. Koliko ljudi klikne na oglas, ki se recimo pojavi na fb-ju ali ob iskanju na Googlu in dejansko izdelek kupi? Je morda bistvo teh oglasov širjenje poznavanje znamke, in je dejanski nakup izdelka po prvem kliku le sekundarnega pomena?
Je kdo od vas v zadnjih nekaj letih že kupil kakšen izdelek, za katerega je izvedel iz vsiljenega YouTube/FB/google oglasa? Recimo od mene ni nobeno podjetje imelo koristi z oglaševanjem, saj sem sam prišel do ugotovitve potrebe oz. želje po določenem izdelku/storitvi, torej proces od začetne motivacije do zaključka nakupa je potekal samoiniciativno in racionalno s preučitvijo celotne ponudbe različnih ponudnikov, brez vpliva oglaševalcev/tržnikov.
Izpustimo otroke, saj so brez izkušenj in izjemno ranljivi za oglase. Oglaševanje otrokom se mi tudi zdi zelo moralno sporno. Zanimajo me le učinki pri odraslih ljudeh.
Lahko bi se tudi prilepilo kakšne primere posebnih oglasov in debatiralo kdo so "žrtve" in koliko koristi se od njih pričakuje. Bom naknadno kaj prilepil.

juroz ::

Bodi brez skrbi da je tega ogromno.
"Žrtve" so pač impulzivneži, ki ne znajo dvakrat pomislit.
Če ti piše "samo 14.99€, dostava brezplačna in že jutri je pri tebi" se temu težko uprejo.

Topshop varjant teh spletnih trgovin je ogromno.
Nekatere dobijo tudi osebno vabilo na FB headquarters na Irskem.

shadeX ::

Je kdo od vas v zadnjih nekaj letih že kupil kakšen izdelek, za katerega je izvedel iz vsiljenega YouTube/FB/google oglasa?


Ti dejansko sprašuješ, če spletno oglaševanje deluje? Lahko ti povem, da veliko bolj kot radio, časopis ali pa klasična TV.

BCSman ::

V to da deluje ne gre dvomiti. V bistvu me bolj zanima profil in psihologija ljudi, od katerih imajo podjetja največ koristi z oglaševanjem. Oglaševati na instagramm, fb profilih znanih ljudi z veliko sledilci je predvidevam precejšen strošek za podjetja, zato morajo premišljeno oblikovati strategijo oglaševanja za kovat dobičke iz tega.
Znane osebnosti lahko zaslužijo tudi po milijon za posamezno objavo na družbenem omrežju. In vendar nikjer v verigi ni niti enega mojega centa. Gotovo se najde kdo tukaj, ki je bolj podvržen mainstreamu in lahko opiše kak primer kako je on sam kdaj pripomogel k tem visokim cifram in poganjanju cvetoče digital marketing industrije.

shadeX ::

V bistvu me bolj zanima profil in psihologija ljudi, od katerih imajo podjetja največ koristi z oglaševanjem.


Ni enotnega profila človeka, ljudje pa klikajo na podlagi zanimanja v reklamo zato oglaševalci potrebujejo čim več podatkov, da takega človeka lahko dobijo.

Jaz po Googlu iščem veliko na temo programiranja, na FB-ju pa sem v veliko podobnih skupinah. Zato predvidevam, da dobim veliko coursov (kot reklamo), na obeh platformah ker me pač to zanima. Če bi take reklame serviral nekomu, ki ga to ne zanima, seveda na reklamo ne bi kliknil, kaj šele kaj kupil.

V zadnjih 12 mesecih sem na ta račun zapravil cca 400€, dobil sem pa ogromno znanja.

Sicer pa ne verjamem, da je ta forum pravi za to vprašanje, ker veliko ljudi če ne večina uporablja AdBlockerje.

Kurzweil ::

Oglaševanje praktično na vseh socialnih omrežjih se zadnja leta zelo povečuje, tudi ljudi ki si lastijo plačilne kartice za preko spleta (če kar splošno napišem) je vedno več, razsodnih potrošnikov pa se zdi, da vedno manj. Sicer sem zaradi AdBlockerja iz uBlock Origina malce pozabil kako izgledajo oglasi na YT in GOOGLEu, na Facebooku in Instagramu pa je stvar izjemno učinkovita ( mimogrede nadolgo nazaj je bila objavljena ravno na ST ena novica v tem kontekstu ). Je pa povsem odvisno kaj oglašuješ in koliko, ampak kolikor sem se zaenkrat srečal z oglaševanjem na FBju za podjetje kjer delam, se je za par 10EUR res lepo lepo dalo speljati oglaševalsko kampanjo, kjer smo recimo v Sloveniji zajeli celotno ciljno publiko, za 30 dni in je kampanja dosegla 50.000 ljudi. Naprimer, da organiziraš koncert, kaj pa vem IRON MAIDEN, je par 100EUR pravi drobiž v primerjavi s tem, da v radiusu 300-500 km naprimer targetiraš vse, ki poslušajo IRON MAIDEN, heavy metal, metal, hard rock in rock, torej se oglaševalska kampanja izplača že pri nakupu 2-3 vstopnic. To je samo en primer, povsem je odvisno kaj oglašuješ, v kakšnem obsegu,... ampak ja in general, spletno oglaševanje se ZELO izplača!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Kurzweil ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Oglaševanje opravljanja neke storitve pred zagonom s.p.-ja

Oddelek: Loža
161349 (556) harvey
»

Tudi v Sloveniji preizkušajo rudarjenje v brskalnikih (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Kriptovalute
5613504 (8099) Unknown_001
»

Po kliku na FB oglas telefonski klic na zasebno števiko

Oddelek: Informacijska varnost
222348 (1349) shadeX
»

Francija prihodnje leto bržkone obdavčuje spletne oglase

Oddelek: Novice / Ostale najave
358695 (7784) Matthai
»

Uporabniki s Facebookom nezadovoljni, najraje imajo Wikipedijo in Google (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
9916719 (13703) Lion29

Več podobnih tem